Anunțuri
IT - Telecomunicatii Bucuresti Sector 3 Persoane-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Service reparatii televizoare cu locația în sectorul 3 București, angajează tehnician electronist pentru service reparatii televizoare. Pentru mai multe detalii vă rugăm să ne contactați la telefon :
-
Angajam admin trainer cu experienta in site-uri Freemium, echipa tanara, mediu de lucru inovator in locatie ultracentrala (langa Mall Vitan - cladire de birouri). Ne dorim un o coleg colega cu experienta, imaginatie, foarte bun a cunoscator oare de limba engleza (scris), cu initiativa si dornic a sa faca performanta. Daca esti interesat a, suna sau trimite un mesaj la numarul de telefon de contact si vom stabili un interviu cat mai curand.
-
SC Avantaj Prosolutions SRL este integrator de solutii de securitate la nivel national si este autorizata de catre IGPR-DPOP , precum si de IGSU prin licentierea activitatiilor de instalare si mentenanta a sistemelor de securitate,antiefractie,control acces si a sistemelor de avertizare la incendiu. SC AVANTAJ PROSOLUTIONS SRL angajeaza tehnician sisteme securitate cu/fara experienta. Oferim scolarizare, posibilitate avansare. Salariu atractiv.
-
* Instalare Windows Linux (+ Drivere) * Instalare orice program la cerere (Office, Adobe, etc) * Update la firmware (BIOS) * Curatare si schimbare pasta termoconductoare la procesor sau placa video PC Laptop Consola. * Montare, curatare si depanare PC Laptop Consola. * Configurare Routere, Imprimante, Sisteme DVR, etc. * Creare grafica pentru materiale publicitare: flyere, bannere, roll-up-uri, LOGO-uri, brosuri, carti de vizita, etc. * Creare site web simplu in wordpress. # Cu experienta in domeniul IT de peste 10 ani, ofer servicii de calitate la preturi accesibile. Vizitati naetech.eu pentru mai multe detalii. ^ Program: Luni - Duminică 9:00-22:00 (Se stabileste cu clientul ora exacta). ^ Fac deplasari la domiciliu in zona Bucuresti Ilfov. ^ Va rog sa ma contactati pentru mai multe detalii. ^ Preturile sunt sunt negociabile în functie de serviciile oferite. ^ Rog seriozitate!
-
Angajam admin trainer cu experienta in site-uri Freemium, echipa tanara, mediu de lucru inovator in locatie ultracentrala (langa Mall Vitan - cladire de birouri). Ne dorim un o coleg colega cu experienta, imaginatie, foarte bun a cunoscator oare de limba engleza (scris), cu initiativa si dornic a sa faca performanta. Daca esti interesat a, suna sau trimite un mesaj la numarul de telefon de contact si vom stabili un interviu cat mai curand.
-
DescriereCerinte: - persoana tanara, dinamica, increzatoare in propriile forte; - experienta in lucrul pe calculator(excel, word) si viteza de lucru; - comunicare foarte buna la telefon (fluenta in vorbire); - limba engleza cel putin nivel mediu; - persoana energica, comunicativa cu capacitate de relationare; - persoana capabila sa invete continuu lucruri noi; - persoana organizata, responsabila; Descriere: - gestiunea documentelor si monitorizarea fluxurilor de documente; - arhivarea documentelor; - mentinerea diverselor rapoarte si evidente necesare in departament; - operare diverse inregistrari in sistemul informatic; - program de lucru in ture luni-duminica; Oportunitati: - Sansa de a lucra intr-un mediu profesionist, intr-o echipa tanara si motivata - Perspectiva afirmarii intr-un domeniu dinamic si modern - Salariu motivant, pe masura realizarilor - Pregatire sustinuta si suport intern pentru atingerea obiectivelor Sunteti dispus/a sa lucrati in ture zi/noapte?
-
Responsibilities: Maintain a professionally customer-oriented attitude. Take over and resolve situations where non-compliances occur. Assist the customer in the purchasing decision by providing requested details about products and services. Provide solutions for various issues: order placement, delivery, and returns. The activity will be developed on all communication channels, including chat and call, ensuring a comprehensive and seamless customer experience. You know you're a good fit if you tick the following: Proficiency in Italian at an advanced level, encompassing written, spoken, and reading skills, equivalent to Level B2+-C1. Basic English language knowledge (B1 level). What do we offer you? The salary package includes a base salary, performance bonuses, and meal vouchers. Paid startup training and professional development sessions. Medical subscription. Access to Bookster Library for borrowing books. Access to 7card. Opportunities for personal and professional development. Motivational contests and team-building activities. Real possibilities to promote within the company.
-
Esti fata si cauti un job stabil si banos? Incepe vara asta alaturi de echipa noastra, la noi gasesti intelegere, ajutor, promovare, conditii excelente de lucru, salariu garantat 2000$ luna.
-
La ZIPPER credem că oamenii sunt cel mai valoros capital. Pregătirea, ambiția și pasiunea lor sunt motorul ZIPPER. Credem în valoarea talentului și cultivăm capacitatea fiecăruia de a-și dezvolta abilitățile, de a deveni lider și de a propaga spiritul ZIPPER în interiorul și în afara companiei. Suntem în căutarea unui nou coleg unei noi colege care să ocupe poziția de Programator senior, la sediul nostru din București. In acest sens, Programatorul Senior: 1. Elaboreaza si intretine aplicatii software 2. Ofera asistenta utilizatorilor pentru folosirea proiectelor software dezvoltate 3. Dezvolta baza de cunostinte de specialitate a compartimentului 4. Asigura buna functionare a echipamentelor din dotare Programatorul va fi responsabil cu: Pregatirirea activitatilor pentru buna desfasurare a proceselor de care este responsabil, de la start-ul lucrarii pana la finalizarea proiectului Realizarea documentelor de lucru specifice proiectului (planificare, Manual de utilizare) Respectarea temenelor de executie si a cerintelor de proiectare Calitatea solutiilor informatice oferite Respectarea standardelor de calitate impuse prin specificatiile proiectelor Realizarea testelor pentru aplicatiile realizate Raportarea in termenele stabilite catre seful ierarhic superior Indeplinirea atributiilor, activitatilor si sarcinilor prevazute in prezentul document, cunoasterea si aplicarea procedurilor interne de lucru Imbunatatirea permanenta a calitatii pregatirii sale profesionale si de specialitate Respectarea angajamentelor de confidentialitate a informatiilor si neconcurenta, asa cum ele sunt definite in Anexa la contractul individual de munca precum si a regulilor de securitate definite prin documentele procedurile interne ale firmei Imbunatatirea permanenta a pregatirii sale profesionale si de specialitate Informeaza Reprezentantul managementului cu privire la problemele legate de protectia mediului din cadrul sferei sale de activitate Indeplineste sarcinile ce ii revin din documentele sistemului de management al calitatii si de mediu. Candidatul ideal are cunostinte de: Limbaje de programare PHP, mediul LAMP Baze de date SQL (MYSQL, MSSQL) Internet HTML, JAVA Script, CSS Cunostinte SO Cunostinte solide operare MS Office Limba engleza la nivel mediu (scris, citit) Gandire tehnica analitica Aptitudine generala de invatare Aptitudini de comunicare Planificare si organizare a operatiilor si activitatilor Acordare si transmitere de informatii Culegere, clasificare si interpretare a informatiilor Acordare de consultanta si consiliere Crezi că te potrivești? Contactează-ne la !