Anunturi
Locuri de munca Maramures Nivel de studii: AbsolventCategorii
- Locuri de munca (8)
- Agenti - consultanti vanzari (3)
- Constructii - Arhitectura - Design (1)
- Finante contabilitate (1)
- Horeca (1)
- Muncitori productie - depozit - logistica (1)
- Soferi - Transporturi (1)
Tip job
Experienta
Nivel de studii
Carnet conducere
Disponibil imediat
Judete
Localitati
Sterge toate filtrele 8 Anunturi Afiseaza anunturile-
Anunturi promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
1
Responsabilitati: Proiectare retele edilitare/instalatii sanitare/constructii civile si industriale pentru fazele SF, PAC, PT+DE, Asistenta tehnica a proiectantului. Intocmire parti scrise si desenate conform HG 907/ 2016 si Anexa 1 la legea 50/ cu modificarile si completarile ulterioare. Dimensionare diverse obiecte din cadrul investitiei. Intocmire breviare de calcul si liste de cantitati de lucrari. Elaborare documentatii de avize si participare la sedintele de avizare ale acestora atunci cand este cazul. Participare la elaborarea documentatiilor de licitatie. Elaborare dispozitii de santier necesare in timpul executiei lucrarilor. Participare la fazele determinante si/sau receptia lucrarilor. Intocmire oferte tehnice pentru participarea la diverse licitatii. Coordonarea unor proiecte, daca este cazul. Indeplinire sarcini incredintate de catre conducerea societatii. Raspunderea pentru solutiile tehnice adoptate in proiecte si de corelarea cu celelalte specialitati implicate in proiect. Cerinte: Absolvent Studii superioare de specialitate Facultatea de Hidrotehnica/Constructii Civile Experienta specifica - minim absolvent cu licenta Cunoasterea legislatiei in vigoare in domeniul de activitate Bune cunostinte in programe: AutoCAD, MsOffice; Cunostinte teoretice si practice privind indicatorii tehnico economici si calculul acestora; Cunostinte teoretice si practice privind calcule hidraulice si calcule de stabilitate; Plusuri: Permis de conducere categoria B si disponibilitate de deplasari in delegatii scurte: de la cateva ore pana la maxim 2-3 zile. P
-
Promovat
1
Veste bun Ne mărim echipa! Bijuteria Perla Amazoniană angajează consilier vânzări atat de gen feminin cât și masculin. Vino s faci parte din echipa noastr ! Cerințe minime: - sociabil - munca în echipă - studii superioare la zi - experiență pe o poziție similară, constituie un avantaj - cunoașterea limbii engleze la un nivel mediu - capacitate de organizare și disponibilitate de a lucra peste program - ținută business - personalitate dinamică / comunicativă / organizată / analitică / loialitate și confidențialitate - abilitați de prezentare și negociere Ce oferim? - Pachet salarial motivant - Prime de sărbători - Cursuri de dezvoltare profesională și personală - Alte beneficii in funcție de excelentele profesionale Așa că nu mai sta pe gânduri și trimite-ne CV ul tău pe WhatsApp sau pe adresa de email
-
Anunturi
Anunturi pe pagina: 20 / 50
-
10
Producator suplimente alimentare, extracte naturale ,angajam personal pentru picking în depozitul nostru de suplimente alimentare (produse naturiste) situat în Tăuții de Sus, Foretierului 65, Baia Sprie. Cerințe: * persoana serioasa, atenta, responsabila; * experienta in domeniu constituie un avantaj * absolvenți studii medii sau superioare Responsabilități: * participarea la operațiuni de recepție a mărfii; * colectarea marfurilor utilizand scannerul si pregatirea comenzilor pentru livrare; * manipularea și așezarea produselor în spațiile special destinate, în funcție de sortimente; * asigurarea depozitării mărfurilor în condiții de siguranță; * participarea la operațiuni de inventariere a mărfii; * menținerea și asigurarea curățeniei/igienei în depozit. Vărugăm trimiteti CV . Mai multe informații la telefon.
-
Descrierea companiei: Societatea SC IMPEX ANGMAR SRL este o companie cu capital privat, cu sediul in Baia Mare, infiintata in anul 1997, avand peste 25 de ani de experienta pe piata transporturilor. Impreuna cu echipa logistica reusim sa dezvoltam relatii durabile si parteneriate de business la standardele cele mai inalte cu partenerii nostrii. Suntem o companie orientata spre performanta, cu standarde inalte, avand misiunea clara de a implementa o buna pregatire profesionala, tehnologii si tendinte updatate pentru a livra calitate. Cerinte pentru angajare: -studii medii sau superioare finalizate (de preferat tehnice sau economice), cu disponibilitate pentru job full time - cunostinte de limba engleza de nivel avansat scris si vorbit - cunostinte de limba germana / franceza / italiana/spaniola de nivel conversational, constituie un mare avantaj - cunostinte operare PC, Office Word, Excell, navigare internet, operare platforme (TimoCom, TransEU, Bursa Transport) - cunostinte generale si specifice pietei de transport rutier international - cunostinte tehnice privind tipurile de masini utilizate in transportul rutier de marfuri - cunostinte tehnice privind calculul metrajelor marfurilor transportate - cunostinte minime privind legislatia internationala a transporturilor - abilitati avansate de organizare, prioritizare si management eficient al timpului - abilitati de negociere in relatia cu transportatorii - abilitatea de a lucra cu termene limita - abilitati de coordonare si lucru in echipa - capacitatea de a gasi si implementa solutii, orientare catre rezolvarea situatiilor neprevazute - reactie rapida de raspuns - maturitate, responsabilitate si constiinciozitate - ambitie si dorinta de dezvoltare continua - experienta in domeniu (de preferat) 1 an Descrierea Jobului: -Planifica, organizeaza, coordoneaza si controleaza activitatea de transport -Monitorizeaza derularea transportului si se ocupa de documentatia specifica -Actualizeaza informatiile in sistemele operationale -Comunica eficient in relatiile cu clientii si transportatorii -Comunica, prin raportare periodica, activitatea catre managerul superior -Cunoaste si aplica prevederile legale cu privire la transportul intern si international de marfuri -Dezvolta portofoliul de clienti si furnizori -Reazileaza un target lunar -Mentine confidentialitatea informatiilor si a datelor de lucru Beneficii: -Salar motivant (950 - 1300 Euro/ luna Net) -Procent din intermediere foarte atractiv ( cu posibilitate de promovare) -Bonusuri de masa -Prime de sarbatori -Lucru in echipa tanara si dinamica -Sediu nou de desfasurare a activitatii in Baia Mare -Laptop, telefon, masina de serviciu -Dezvoltare personala (cursuri si traininguri de specializare)
-
Promovat
1
Responsabilitati: Proiectare retele edilitare/instalatii sanitare/constructii civile si industriale pentru fazele SF, PAC, PT+DE, Asistenta tehnica a proiectantului. Intocmire parti scrise si desenate conform HG 907/ 2016 si Anexa 1 la legea 50/ cu modificarile si completarile ulterioare. Dimensionare diverse obiecte din cadrul investitiei. Intocmire breviare de calcul si liste de cantitati de lucrari. Elaborare documentatii de avize si participare la sedintele de avizare ale acestora atunci cand este cazul. Participare la elaborarea documentatiilor de licitatie. Elaborare dispozitii de santier necesare in timpul executiei lucrarilor. Participare la fazele determinante si/sau receptia lucrarilor. Intocmire oferte tehnice pentru participarea la diverse licitatii. Coordonarea unor proiecte, daca este cazul. Indeplinire sarcini incredintate de catre conducerea societatii. Raspunderea pentru solutiile tehnice adoptate in proiecte si de corelarea cu celelalte specialitati implicate in proiect. Cerinte: Absolvent Studii superioare de specialitate Facultatea de Hidrotehnica/Constructii Civile Experienta specifica - minim absolvent cu licenta Cunoasterea legislatiei in vigoare in domeniul de activitate Bune cunostinte in programe: AutoCAD, MsOffice; Cunostinte teoretice si practice privind indicatorii tehnico economici si calculul acestora; Cunostinte teoretice si practice privind calcule hidraulice si calcule de stabilitate; Plusuri: Permis de conducere categoria B si disponibilitate de deplasari in delegatii scurte: de la cateva ore pana la maxim 2-3 zile. P
-
Promovat
1
Veste bun Ne mărim echipa! Bijuteria Perla Amazoniană angajează consilier vânzări atat de gen feminin cât și masculin. Vino s faci parte din echipa noastr ! Cerințe minime: - sociabil - munca în echipă - studii superioare la zi - experiență pe o poziție similară, constituie un avantaj - cunoașterea limbii engleze la un nivel mediu - capacitate de organizare și disponibilitate de a lucra peste program - ținută business - personalitate dinamică / comunicativă / organizată / analitică / loialitate și confidențialitate - abilitați de prezentare și negociere Ce oferim? - Pachet salarial motivant - Prime de sărbători - Cursuri de dezvoltare profesională și personală - Alte beneficii in funcție de excelentele profesionale Așa că nu mai sta pe gânduri și trimite-ne CV ul tău pe WhatsApp sau pe adresa de email
-
2
Descriere: -studii economice finalizate: -cunoasterea unui program de contabilitate (de preferabil SAGA); -cunostinte de operare calculator (Microsoft Office, Excel); -abilitati de comunicare, spirit de lucru in echipa; -spirit de observatie dezvoltat; -capacitate de analiza, sinteza si incadrare in termene; -inregistrarea documentelor in programul de contabilitate; -program 8 ore. CV-urile vor fi trimise pe adresa de e-mail:
-
Cautam personal fast food pentru Prime Burger Baia Mare localizat in Value Center cerinta de minima experienta si dorinta de implicare. Daca vrei sa faci parte din echipa noastra nu ezita sa ne contactezi. Oferim salariu atractiv, cu sanse de crestere dupa 1 an de munca, prime de Craciun si Pasti.
-
2
Ne marim echipa! Daca esti interesat sa lucrezi intr-un mediu dinamic in domeniul vanzarilor, esti o persoana energica, pozitiva si ai cunostinte generale in IT, te asteptam in echipa noastra Asteptam cv-urile pe adresa
-
1
Magazinul Fermierului Baia Mare, isi mareste echipa si cauta viitori colegi care doresc sa lucreze intr-un mediu de munca motivant pe postul de Reprezentant Tehnic Comercial CERINTE: - studii medii - bun cunoscator al tehnicilor de vanzare si negociere, cu spirit de convingere; - abilitati de comunicare, prezenta placuta (comportament si limbaj), prestanta, perseverenta; - persoana organizata, responsabila, corecta; - seriozitate si consecventa in activitate; - abilitati operare PC; RESPONSABILITATI: - Consilierea clientilor asupra produselor din magazin - Promovarea si vanzarea directa de produse pt micii fermieri - Participarea la activitatile de pregatire, organizare si prezentare a produselor; - Asigurarea ordinii produselor si a magazinului. - Activitati gestionar : - Participarea la receptia produselor conform procedurii interne; - Pregatirea necesarului de produse pt stocul magazinului; - Organizarea si asezarea produselor pe rafturi conform standardelor companiei. Detalii suplimentare la tel. contact: . CV se pot transmite la
- Salveaza cautarea