Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Locuri de munca Nivel de studii: Absolvent

Categorii

Tip job

Experienta

Nivel de studii

Carnet conducere

Disponibil imediat

Disponibil din

Munca la domiciliu

Munca in strainatate

Doar munca in strainatate

Ofer cazare

Judete

Sterge toate filtrele 199 Anunturi Afiseaza anunturile
  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • Societatea Comerciala MIMO SRL, cu o vechime de peste 28 de ani pe piata tamplariei de aluminiu, angajeaza : Inginer ofertare - proiectare - in cadrul Departamentului Tehnic din BUCURESTI (Dimitrie Pompei nr. 10 A, sect 2, Cladirea Conect 3, parter; ) - fulltime Conditii minime : studii superioare tehnice si cunostiinte in Autocad, Schucal, etc Experienta in domeniul tamplariei de aluminiu/fatadelor prezinta avantaj . Se ofera un pachet salarial deosebit . Asteptam CV-urile celor interesati la adresa: mimo @ mimo . ro ! MIMO SRL te asteapta! #autocad #cv #bucuresti #post #mimo

  • Cerinte -minim studiin liceale -experienta in domeniu minim 2 ani -prezenta agreabila, abilitati de comunicare organizare si relationare cu colegii, -atitudine pozitiva, atentie distributiva si seriozitate -cunostinte de operare pe calculator -rezistenta la frig -autoturism propriu Responsabilitati: -receptia marfurilor cantitativ si calitativ in baza documentelor -elibereaza si pregateste marfa in baza comenzilor -raspunde de organizarea marfurilor din depozit -raspunde de mentinerea curateniei

  • Frigotehnica angajeaza coleg in judetul Buzau. Candidatul ideal Experienta anterioara in service pentru instalatii frigorifice Studii tehnice d specialitate Disponibilitate la deplasari Dorinta si curiozitate d a invata echipamente noi Inclinatie catre domeniul tehnic, seriozitate, spirit d initiativa Disponibilitate pentru dezvoltare profesionala permanenta Disponibilitate pentru program prelungit si deplasari interne. Calificare Frigotehnist - constituie avantaj. Descrierea jobului Efectueza operatiuni service si mentenanta la instalatiile frigorifice Asigura suport tehnic precum si functionarea in conditii bune a instalatiilor frigorifice de care raspunde. Pachet beneficii: Pachet salarial motivant Tichete de masa Asigurare medicala de sanatate Sistem de bonusuri si compensatii in conformitate cu prevederile interne Formare profesională in concordanta cu domeniul Participare la traininguri si expozitii de specialitate Automobil de serviciu, tableta, telefon mobil Mediu de lucru plăcut intr-o echipa profesionista si dinamica Descrierea companiei Frigotehnica este unul dintre furnizorii importanti in domeniul frigului din Romania si ofera solutii complexe de frig pentru segmentul de retail si industrial.

  • 9

    Angajez fata pentru secretariat / contabilitate primara - postul nu necesita experinta - operare PC obligatoriu Program part-time (4 ore / 10-14 / luni - vineri ) Mioveni - jud Arges CV la email :

  • 1

    Postul necesita deplasari si aveti nevoie de masina personala,telefon Android Punct de lucru: Bucuresti si zonele limitrofe Oferim loc de munca stabil cu oameni profesionisti si cu program flexibil asa cum iti doresti! Tip job: Full time sau part time Se livreaza produse food si non food din magazine specializate parteneri Bringo(90% din Carrefour) Program flexibil, salariu intre 2500-4000 lei net in functie de timpul alocat si livrarile efectuate. Pentru fiecare livrare veti primi 17 lei ,plata se face saptamanal. Cerintele postului : permis de conducere minim 2 ani,amabilitate,seriozitate Beneficii: asigurarea unui loc stabil de munca prin intocmirea unui contract de munca pe perioada nedeterminta Un venit net lunar intre 2500-4000 pe masura eficientei muncii tale Oferim suport cu orice problema referitoare la aplicatie Va punem la dispozitie POS pentru cumparaturile efectuate prin card Veti avea un card cu o suma disponibila pentru achizitionarea comenzilor Ce ne dorim? Sa ai o atitudine pozitiva si sa lucrezi eficient impreuna cu colegii tai ca sa ne poti reprezenta cu succes in fata clientilor Va asteptam in echipa noastra!

  • Sunt din Iasi am mai muncit ca si agent 4 ani ,studii medii ca si virsta am 63 de ani ,sunt pensionar de dreptnr de tf fac aceasta munca pt ami mai rotunji venitul de pensionar

  • 9

    Compania Romprest Service, lider pe piata serviciilor de salubritate si curatenie angajeaza SOFERI PROFESIONISTI si MUNCITORI NECALIFICATI pentru Punctul de lucru Chitila. Cerinte (soferi profesionisti): - sofer profesionist (masina de mare tonaj) - experienta minim 2 ani, - posesor atestat ARR - cartela tahograf, - aviz siguranta circulatiei, - aviz psihologic, - cazier judiciar, - cazier auto, - cunoasterea si respectarea legislatiei rutiere, - seriozitate. Pentru detalii suplimentare puteti suna la numarul de telefon afisat sau ne puteti trimite cv-ul dumneavoastra pe adresa de mail recrutare(a)romprest.eu Prin aplicarea CV-ului dumneavoastra la acest job, sunteti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date ne sunt necesare pentru desfasurarea procesului de recrutare. Numai candidatii selectati vor fi invitati la un interviu, data fiind stabilita de comun acord cu acestia. Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate si in deplina confidentialitate.

  • Economist specializare management general , experienta antreprenoriala vasta in multiple domenii complexe si de anvergura , spirit antreprenorial dezvoltat , indraznet , hotarat care nu se impiedica de asa-numitul imposibil , imi ofer serviciile . Posesor permis de conducere categoria B din 1992 ,C , disponibil ptr. deplasari externe / interne , referinte exceptionale , impresionabile externe si interne scrise si usor verificabile pentru confirmari . Serviciile oferite includ operatiuni diverse cautate de clienti , unele dintre acestea poate nefiind posibil de indeplinit de catre alti prestatori . Astept cu placere abordarile :)

  • Tur retur din Italia catre Spania cu tranzit numai pe Ventimiglia, Contract Codognotto! putine centuri si in mare parte la rampa. Persoana serioasa cu vointa de munca. Salar 2400 euro, Avans curasa, tel de servici cu net.

  • 1

    Doresti sa lucrez in domeniul online din confortul casei tale?Atunci aici este job-ul perfect pentru tine. Noi suntem "LUXURY LEGS" un magazin online de produse vestimentare, accesorii si lenjerie intima, magazin recunoscut la nivel european creat din dragostea noastra pentru moda dar si pentru a avea alaturi de noi o echipa tanara gata de noi provocari. De ce ai nevoie pentru a face parte din echipa noastra. -Ambitia este pe primul loc la noi, si bineinteles bunul simt -Cunostinte minime in folosirea smartphone-urilor / laptop-urilor/ navigarea pe internet (browsing/office) -Cunostinte in materie de haine/tranduri/asortare vestimentatie. -Minim 12 clase cu sau fara bac promovat. Ce oferim? -Oferim salariu motivant de pana la 3.500lei +bonusurile aferente activitatii pe care o faceti. -Training gratuit pentru a deveni un promoter de succes -Mediu de lucru placut, lucrezi chiar de la tine de acasa fara sa fie nevoie sa te deplasezi. -Programul ti-l poti face dupa bunul plac atata timp cat atingi target-ul de produse promovate. -Nu te bate nimeni la cap, pauzele sunt atunci cand vrei tu, si bineinteles poti sa lucrezi de oriunde ai acces la internet. -Oferim laptop/smartphone de serviciu cu programele necesare instalate pentru a incepe promovarea. -Excursii si vacante cu echipa pentru ca cei mai buni au mereu nevoie de relaxare. -Iti poti alege orice produse doresti din magazinul nostru pentru promovare, si bineinteles daca te atasezi de ele le poti pastra fara nici un cost aferent, iar de livrare ne ocupam noi sa ajunga la tine in siguranta. Daca te-am convins atunci trimite-mi un mesaj care sa contina CV-ul tau in detaliu si bineinteles in CV sa precizezi si o adresa de facebook unde ne putem vedea si discuta urmatorul pas, si bineinteles sa te vedem si noi! Succes!

  • Centru de frumusete de lux angajeaza receptionera! Program 1 zi cu 1 zi , 8-20

  • Care vor fi responsabilitatile tale? Supraveghere permanenta a modului de desfasurare a acitivitatii in sala de joc; Informarea clientilor referitor la modul de functionare al aparatelor de joc; Servirea clientilor cu produse din protocol; Intocmirea incasarilor zilnice si predarea gestiunii; Alte atributii specifice jobului. Cerinte: CV cu poza; Studii medii (12 clase finalizate); Cazier curat. Oferim: Salariu atractiv si competitiv pe piata; Sistem de bonusare in functie de performante; Tichete de masa; Perioada de training si acomodare; Echipa tanara si dinamica; Oportunitati de dezvoltare profesionala; Companie in plina dezvoltare.

  • 161

    Angajam agenti vanzari call-center- limba romana pentru promovarea serviciilor VODAFONE Ce iti garantam? Work from home in aceasta perioada Contract de munca pe perioada nedeterminata; Program full-time 9-18/11-20, Luni-Vineri Bonusuri de performanta; Tichete de masa (15 RON/tichet) Acces la training: tehnici de vanzare, comunicare si negociere pe care le inveti la noi si le aplici oricand apoi;

  • 2

    Angajez mecanic auto urgent, experienta medie, sau dornic să se califice

  • 76

    Angajam personal relatii clienti ,barbati si femei, maxim 19-35 de ani cunostine calculator, munca de birou, secretariat. Avem nevoie de persoane rezistente la stres, abilitati de comunicare., sociabili, usor adaptabili, dornici sa invete. Experienta in domeniul muncii de birou este un avantaj dar nu obligatoriu. Program de lucru fix 8 ore, sambata-duminica liber. Salariu 1500 lei net Relatii la telefon numai intre orele 9-17 luni-vineri,

  • 17

    Cautam urgent barbati si femei pana in 35 de ani pentru postul de operator Call Center Pentru preluarea telefoanelor , furnizarea informatiilor despre produsele si serviciile companiei. Cunoasterea în detaliu a pachetului Microsoft Office (Word, Excel), navigare internet, tinută business,fluenta verbală, personalitate dinamică, comunicativă, organizată ,rezistenta la stres, analitică; loialitate confidenialitate. Se lucreaza 8 ore de la 9-17 luni-vineri. C.V.-ul se depune la sediul firmei. Experienta in domeniul in munca de birou este un avantaj. Salariu net 1500 lei.plus bonusuri saptamanale.Relatii la elefon numai intre orele 9-17 luni-vineri

  • Angajam inginer proiectant in contructii - specializarea CCIA Se accepta inginer cu sau fara experienta Salariu negociabil intre parti in urma interviului

  • BENEFICII: - castiguri nelimitate din comisioane si diverse bonusuri in functie de realizari,program flexibil,mediu de lucru antrenant,deschis,in care echipa,dar si fiecare membru al acesteia conteaza,posibilitatea de avansare in cadrul firmei. Candidatul ideal Candidatul perfect este unul cu abilitati de comunicare,cu atitudine de invingator,negociere si convingere,punctual,atent la detalii,organizat,spirit de echipa,proactivitate si spontaneitate,adaptare la situatii noi,putere de concentrare si atentie distributiva,cu disponibilitate pentru munca de teren,dornic sa dezvolte o cariera si totodata dornic sa obtina venituri nelimitate direct proportional cu efortul si munca propusa. Descrierea jobului -cunoasterea portofoliului firmei; -raspunderea promta si profesionala la cererile primite; -identificarea ofertelor potrivite pentru fiecare solicitare in parte; -stabilirea pasilor pentru incheierea contractelor; -intermedierea si negocierea contractelor; -asistarea negocierilor si finalizarea contractelor; -comunicarea activa prin telefon,e-mail si in persoana; -crearea si intretinerea relatiilor cu clientii; -prospectarea pietei; -identificarea clientiilor si aducerea lor in portofoliu.

  • 2

    MAURER IMOBILIARE SIGHIȘOARA angajează inginer construcții civile / Șef șantier: Cerințele postului: Absolvent al Facultății de Construcții; Experiență de minim 5 ani in construcții / execuție; Excelente cunoștințe de utilizare a computerului MS Office, AutoCAD (mediu-avansat), ArhiCAD; Limba engleză nivel mediu/ avansat; Prezență agreabilă, disponibilitate pentru lucru în condiții de stres; Persoană meticuloasă, atentă la detalii; Capacitate de coordonare; Control calitate - structură, instalații, finisaje interioare etc. Responsabilități: Menținerea legăturii cu arhitectul, comunicarea cu diferite părți ale proiectului în ceea ce privește procesul de construcție; Întocmire devize, calculații preț; Studiază detaliile de proiectare și documentația tehnică necesară pentru lucrările de construcție; Coordonarea permanentă a relațiilor cu subantreprenorii și clienții; Stabilirea unor relații optime cu clienții, pentru rezolvarea in timp util și în bune condiții a tuturor problemelor apărute pe parcursul desfășurării activității; Răspunde pentru corectitudinea devizelor întocmite; Ia măsuri pentru îndeplinirea normelor și graficului de lucru; Asigură fișe, desene și alte documentații necesare modificărilor; Urmărește implementarea lucrărilor pe șantier. Numai candidații selectați vor fi invitați la un interviu, a cărui dată va fi stabilită de comun acord cu aceștia. Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate și în deplină confidențialitate. Nu vor fi luate în considerare candidaturile care nu vor îndeplini condițiile minimale solicitate în specificațiile postului. Compania își rezervă dreptul de a testa competențele declarate de către candidați. Prin aplicarea pentru postul publicat vă exprimați acordul privind prelucrarea datelor cu caracter personal.

  • 3

    Firma SICLOG, din Sfantu Gheorghe angajeaza asistent manager(secretara) Cautam persoane comunicative, dinamice, deschise. Asteptari: facturare, contabilitate primara, relatii cu clientii, sarcinile zilnice. - aptitudini de comunicare, planificare si negociere - seriozitate, dinamism, si adaptabilitate - Cunoasterea limba Maghiara Romana Engelza - Salariu atractiv plus bonusuri. Responsabilitati: - Relationare cu clientii existenti si potentiali in primirea si rezolvarea cererilor de transport marfa - Urmarirea primirii si corectitudinii facturilor de la furnizori si identificarea acestora in relatie cu transportul pentru care au fost efectuate serviciile respective ; - Intocmirea de evidente si rapoarte pentru transporturile efectuate. - Foarte buna capacitate de comunicare si planificare, orientare catre client si catre rezultat, atitudine proactiva si dorinta de dezvoltare - Cunoasterea la nivel conversational scris / vorbit limba Romana Maghiara - Utilizarea calculatorului la nivel avansat Beneficii Oferite : parte dintr-o echipa tanara si dinamica; - Pachet salarial motivant.- Stres redus Asteptam CV la speditie/arond/gmail.com

    Repostat automat
  • Salveaza cautarea