Anunțuri
Marketing Publicitate Companii Doar munca in strainatate-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Pozitie : Specialist marketing Responsabilitati : Stabileste si implementeaza strategia de promovare online si offline - promovarea firmei pe retelele de socializare Facebook, Linkedin, Tik Tok etc -realizeaza site ul firmei -Campanii de emailing -Promovare pe google ads si pe alte canale online -Realizeaza documentatia de promovare online si offline (cataloage) -organizeaza evenimente cu clientii Targeteaza si identifica noi clienti B2B atat pe plan local cat si european CERINTE: Persoana tanara, implicata, minima experienta 2-3 ani de zile in domeniu Abilitati pe partea de lucru online OFERTA SALARIALA SE DISCUTA IN CADRUL INTERVIULUI. Adresa sediu si depozit : str. GHETU ANGHEL 1 , sector 3, incinta parc industrial COMAT ELECTRO, punct reper Str. Bratarii.
-
Promovat
Dacă ai lucrat pe CNC-uri sau printere de format mare sau cu unul dintre softurile CorelDraw, Adobe Illustrator, ArtiosCAD, SketchUp, împreună cu experiența noastră de 23 de ani în producția publicitară și suportul tehnologic de ultimă generație putem face echipă bună. Garantăm: stabilitate, mediu de învățare ( training, materiale suport), posibilitate de promovare crestere salarială, prime cu ocazia sărbătorilor importante de peste an, asigurare privată. Program de zi, luni-vineri, 8-17. Activitatea se desf soar în Popești-Leordeni, Ilfov și în localitatea Galaț, județul Galați. Flexibilitate în privinta stabilirii orarului de lucru în cazul studentilor elevilor ani terminali. Pentru programarea unui interviu apelati sau trimiteti CV la adresa
-
Promovat
Cautam o persoana responsabila, ordonata, capabila sa lucreze in echipa, usor adaptabila in functie de situatie, capabila sa lucreze cu termene limita. Cerinte Cunoasterea materialelor constructive si expunerea unor solutii optimizate; Varsta intre 20-50 ani; Se ofera Contract de munca pe durata nedeterminata; ; Program de lucru de luni - vineri); Conditii de munca bune intr-o hala moderna;
-
Promovat
Tipografie angajeaza grafician calculator cu minim 1 an experienta. Reprezinta avantaj cunoasterea programelor Photoshop, Illustrator, Indesign si Acrobat Pro. Oferta este valabila full time sau part time; Domeniu activitate: Productie. Tip colaborare: Perioada nedeterminata Locatie job: locatie fixa Beneficii: tichete de masa; decont transport
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
BRILLIANT - Agentie de publicitate full services angajeaza Creative graphic Designer. Candidatul ideal este activ, creativ, recreativ, are o gandire structurata, cunostinte operare pc in diverse programe de profil, operativitate, competitivitate, autodepasire. Experienta o formam impreuna. Cautam acel diamant inca neslefuit, dornic sa straluceasca ;) Beneficii multiple: Mediu de lucru placut, stabilitate, posibilitate de dezvoltare, pregatire continua, crestere salariala progresiva in functie de cresterea nivelului de implicare in activitate, participarea activa in proiecte majore prin crearea si realizarea reclamelor de nivel inalt. Primul pas este trimiterea unui CV cu Foto pe email la adresa office (at) brilliant.ro Aplicantii vor fi contactati ulterior pentru planificarea interviurilor. Multumim. ...and don't forget to be brilliant! www.brilliant.ro Descrierea companiei Agentie de publicitate full services - creative, advertising, marketing
-
Tipul jobului: Cu normă întreagă sau Part Time Salariu: Până la 10.000,00RON pe lună Compania noastra este una din firmele cunoscute in zona de publicitate, acoperind toata partea de productie, montaj si import aferenta acestui domeniu. Vrem sa marim echipa de vanzari, atat in Bucuresti, cat si in cele mai importante orase din tara: Cluj , Timisoara, Sibiu, Brasov, Iasi si Constanta. Daca locuiesti intr-unul din aceste orase si iti doresti sa ai in sfarsit un job independent, bine platit, sa lucrezi uneori de acasa si sa ai un program flexibil pe care tu ti-l organizezi, trimite-ne un CV cu datele tale pe email: si noi te vom contacta in cel mai scurt timp. Pentru informatii suplimentare sunati la telefon Interviul este online. Ce este important pentru noi: * Abilitatea ta de a construi și dezvolta relații relevante cu colegii și clienții companiei * Gândire orientată spre client * Seriozitate * Creativitate * Abilități relevante de comunicare, prezentare și vânzare * Structură organizată, proactivă, orientată spre îmbunătățire * Orientarea către soluții * Abilitatea de a lucra simultan cu mai multe grupuri (clienți, colegi, conducere) * Experiență recentă, comunicare și vânzări cu clienții, într-un rol B2B (de preferință cel puțin 2 ani) * Diplomă universitară (reprezinta un avantaj) Ce așteptăm de la tine: * Sa ai instrumente de comunicare: laptop, telefon mobil si internet * Dezvoltarea de relații de încredere cu clienții, pentru dezvoltarea afacerilor pe termen lung cu fiecare dintre ei * Responsabilitatea pentru fiecare client din portofoliu în zona alocata. Păstrarea cu succes a unui portofoliu de clienți prin reînnoirea contractelor, menținând în același timp profitabilitatea (= protejarea relațiilor și a veniturilor) * Abilitatea de a acționa / funcționa ca si consultant (identificarea nevoilor pe termen mediu și lung ale clienților; crearea și identificarea de noi oportunități; recomandarea unui amestec adecvat de soluții care contribuie la dezvoltarea afacerii clienților) * Sprijinirea clienților, prin rezolvarea oricăror probleme, în timp util, cu ajutorul echipelor de asistență (tehnologie, productie, livrare de soluții, facturare etc.) Ce oferim în schimb: * Program flexibil in functie de timpul tau * Poti lucra uneori si de acasa, mergand doar la intalnirile stabilite cu clientii * Contract de munca part time * SALARIU atractiv (se discuta la interviu) * COMISION consistent bazat pe performanță si realizari (se discuta la interviu) * BONUS-uri trimestriale/anuale (se discuta la interviu) * Costuri de călătorie: abonamente necesare pentru mijloacele de transport folosite in zona ta * Dezvoltarea continuă într-un mediu de lucru construit dinamic, unde învățarea continuă și inițiativa sunt încurajate * Posibilitatea de avansare profesionala si conducerea departamentelor in functie de aptitudinile tale si dezvoltarea companiei in viitor
-
franciza a unei mari companii de asigurari selectam consultanti in asigurari pt punct de lucru in Brasov;. oferim training gratuit,comisioane atractive si parte fixa incepand cu 1500 RON.
-
Firma Productie Publicitara în Constanța angajam personal Cunoștințe medii pt sudura, colantare, litere volumeteice Program flexibil, salariu competitiv plus bonus-uri
-
Candidatul ideal ar trebui sa dea dovada de: - indemanare - seriozitate - responsabilitate - spirit organizatoric - capabil sa lucreze intr-o echipa tanara si dinamica. - experienta in domeniu reprezinta un avantaj, dar nu este obligatorie. Descrierea jobului - productie casete luminoase, panouri, standuri expozitionale, decorari auto, copertine, confectii metalice. - aplicare autocolante, taiere, lipire, indoire, asamblarea produselor in functie de specificatiile proiectului - montaje produse in Ploiesti si in tara, dupa caz; - seriozitate, punctualitate, capacitate de perfectionare, ambitie;
-
SC Coman Doors SRL, angajeaza ingineri vanzari usi de garaj. Se ofera salariu motivant, bonusuri de vanzari. Punct de lucru: Gilau, Ferma 8. Programul de lucru este full time, de Luni-Vineri, 8-17; fara sambete si duminici lucrate. Oferim masina de serviciu si contract de munca pe perioada nedeterminata. Te asteptam in echipa noastra. Suna direct la nr de telefon afisat! .
-
Candidatul Ideal Grafician în Adobe Photoshop, Illustrator sau CorelDRAW Creativitate, organizare, responsabilitate și punctualitate. Comunicarea cu departamentele care ajuta la pregatirea fisierelor pentru tipar Originalitate și simț estetic. Viteză de lucru. Descrierea jobului Crearea graficii pentru Flyere, Pliante, etc. Prelucrarea și pregătirea graficii pentru producție. Editarea conform solicitărilor a fișierelor grafice. Beneficii Nivel de salarizare atractiv, corelat cu responsabilitățile job-ului și cu experiența, bonure de masa, decontare transport. Siguranța unui loc de muncă stabil. Posibilități de evoluție profesională. Descrierea companiei Tipografia Ceconii www.ceconii.ro
-
Experienta in operarea de masini de tipar digital in coala (Minolta, Canon, Xerox) prezinta un avantaj la angajare. - cunostinte de operare Adobe Illustrator, Adobe Acrobat Profesional, Adobe InDesign, Corel Draw, Adobe Photoshop - persoana activa, creativa, cu initiativa, dispusa sa invete - dinamism, seriozitate, spirit de echipa - abilitati pentru relatii cu publicul Responsabilitati: preluarea comenzilor de la clienti - verificare grafica si pregatirea fisierelor pentru tipar (impozitionare) - Stabilirea exacta a detaliilor fisierelor ce urmeaza a fi printate (tiraj, dimensiune, hartie) - Verificarea constanta a stocurilor de hartie existente in departamentul de print digital; - organizarea si prioritizarea comenzilor, respectarea termenelor de executie - tiparirea lucrarilor - finisarea lucrarilor (biguire, taiere, capsare, infoliere-plastifiere, etc) - program de lucru: luni-vineri, 9-17.30
-
Promovat
Pozitie : Specialist marketing Responsabilitati : Stabileste si implementeaza strategia de promovare online si offline - promovarea firmei pe retelele de socializare Facebook, Linkedin, Tik Tok etc -realizeaza site ul firmei -Campanii de emailing -Promovare pe google ads si pe alte canale online -Realizeaza documentatia de promovare online si offline (cataloage) -organizeaza evenimente cu clientii Targeteaza si identifica noi clienti B2B atat pe plan local cat si european CERINTE: Persoana tanara, implicata, minima experienta 2-3 ani de zile in domeniu Abilitati pe partea de lucru online OFERTA SALARIALA SE DISCUTA IN CADRUL INTERVIULUI. Adresa sediu si depozit : str. GHETU ANGHEL 1 , sector 3, incinta parc industrial COMAT ELECTRO, punct reper Str. Bratarii.
-
Disponibil online
Angajam persoana pentru licitatii publice.
Societate comerciala angajeaza persoana cu experienta pentru intocmirea documentatiei necesare participarii la licitatii publice. Program de lucru 09 - 15, luni - vineri. Angajare doar cu carte de munca. Relatii la telefon intre orele 14 - 16, luni - vineri.
-
A.C.C.R.C INTERNATIONAL ESTE IN CAUTARE DE PERSOANE PENTRU IMPARTIRE PLIANTE SLATINA. ZONELE SE STABILESC DE COMUN ACORD. LIMITA ESTE DE 4000 DE PLIANTE PE ZI. PROGRAMUL PENTRU RIDICAREA PLIANTELOR ESTE DE LUNI PANA VINERI INTRE 9-17. PLATA SE FACE LA ZI SAU STABILESTE DE COMUN ACORD. Relatii la numarul de telefon sau la sediul din Slatina. Str.Fratii Buzesti, nr.12
-
Căutăm un Colaborator Strategic la Distanță proactiv și versatil pentru a sprijini managerul nostru în activitățile operaționale zilnice. Candidatul ideal este o persoană de încredere, capabilă să învețe rapid și să gestioneze o varietate de sarcini în mod independent. Câteva exemple de responsabilități: - Scrierea și gestionarea secvențelor de emailuri pentru potențiali clienți. - Traducerea și actualizarea conținutului pe site-ul nostru în diverse limbi. - Modificarea imaginilor pentru site-urile web. - Asistarea angajaților în diverse sarcini administrative. - Căutarea și coordonarea profesioniștilor pe platforme freelance. - Monitorizarea și asigurarea completării rapoartelor zilnice. Cerințe: - Excelente abilități de comunicare în italiană, atât scris cât și vorbit. - Excelente abilități de comunicare în engleză, atât scris cât și vorbit. - Abilități de rezolvare a problemelor și de învățare autonomă. - Experiență cu instrumente de comunicare la distanță și gestionarea proiectelor. - Excelente competențe informatice: utilizarea Google Docs, ChatGPT, etc. - Disponibilitatea de a călători ocazional pentru întâlniri și formări. Căutăm o persoană excepțional de inteligentă și autodidactă, obișnuită să navigheze și să rezolve provocări operaționale complexe cu un grad înalt de autonomie. Vei fi punctul nostru de referință zilnic pentru a asigura că activitățile operaționale susțin eficient strategiile noastre de afaceri, lucrând în strânsă colaborare cu managerul nostru la distanță. Dacă ești o persoană dinamică, cu o puternică capacitate organizațională și dornică de a lucra într-un mediu provocator și în rapidă evoluție, trimite-ne candidatura ta!
-
Societatea noastra își dorește să găsească o persoană cu grad de handicap care să se poată deplasa la birou. Munca va fi și de la birou și online. Sarcinile persoanei vor fi: Actualizare magazin online, adăugare produse, prelucrare fotografii, actualizare/adăugare descrieri produse, realizare bannere pentru prezentarea promoțiilor actuale, adăugare/modificare prețuri (cunoștințe de word/excel). Postări și manageriere pagină de facebook Muncă de birou (adeverințe, contracte, facturi) Alte activități specifice, necesare bunei desfășurări. Programul de lucru este flexibil. Acest anunț este strict pentru persoanele cu handicap care se pot deplasa să vină și la birou. Cerinte: studii in drept sau in administratie publica Oportunități de dezvoltare în cadrul companiei. Daca sunteți interesați și doriți să faceți parte din echipa noastră, trimiteți un CV sau ne puteți vizita la sediul nostru din Șoseaua Națională, Nr.24, lângă Winmentor sub Pasajul Octav Băncilă. Așteptăm cu nerăbdare să lucrăm cu oameni dedicați și motivați !
-
Datorită creșterii continue a afacerii noastre, suntem în căutarea unui Operator Print Digital și Produse Personalizate talentat și pasionat să se alăture echipei noastre dinamice. Dacă îți place creativitatea, lucrul cu tehnologia de ultimă generație și oferirea unor produse de calitate superioară, aceasta este o oportunitate excelentă pentru tine! Responsabilități: Utilizarea și operarea echipamentelor de print digital de înaltă performanță pentru a produce materiale printate de înaltă calitate, cum ar fi afișe, bannere, broșuri, cărți de vizită etc. Gestionarea și pregătirea fișierelor digitale pentru imprimare, asigurându-te că acestea sunt în conformitate cu specificațiile clientului și cu cerințele noastre tehnice. Interacțiunea cu clienții pentru a înțelege și a satisface nevoile și cerințele lor specifice în ceea ce privește produsele personalizate. Asigurarea controlului calității în fiecare etapă a procesului de producție, garantând că toate produsele sunt impecabile și conforme cu standardele noastre de calitate. Gestionarea inventarului de materiale și consumabile necesare pentru producție. Menținerea și întreținerea regulată a echipamentelor de print digital pentru a asigura funcționarea optimă și reducerea timpului de nefuncționare. Cerințe: Experiență anterioară în operarea echipamentelor de print digital (imprimante, plottere etc.) și familiarizare cu software-urile de prelucrare a imaginilor și design grafic. Cunoștințe solide în pregătirea și manipularea fișierelor digitale pentru imprimare. Abilități excelente de comunicare și abilitatea de a colabora eficient cu clienții și cu ceilalți membri ai echipei. Atenție la detalii și orientare către calitate, cu abilitatea de a respecta termenele limită strânse și de a prioritiza sarcinile. Capacitatea de a rezolva probleme și de a face față eficient la situații de lucru într-un mediu rapid și aglomerat. Abilități bune de organizare și gestionare a timpului. Cunoștințe de bază în design grafic și software de design grafic (CorelDraw, Adobe Photoshop, Illustrator etc.) reprezintă un avantaj. Dacă te potrivești descrierii de mai sus și ești interesat să te alături echipei noastre, te rugăm să ne trimiți CV-ul tau.
-
Acest post se adreseaza tuturor persoanelor din intreaga tara care sunt dechise la schimbare . Acest post se adreseaza si persoanleor din Ucraina sau Moldova (conditie sa stie limba engleza sau romana ) Oferim si cazare gratuit in sat Radaseni judet Suceava (se plateste doar incalzirea si curentul electric) Salar : 4000-7000 lei net (in functie de aptitudini si experienta) CUM O SĂ FIE SĂ LUCREZI CA SPECIALIST MARKETING în echipa noastră? Te vei implica în conceperea strategiei de marketing și vei fi persoana responsabilă de implementarea strategiilor pe toate canalele de vânzare, precum și soluționarea altor nevoi de marketing ale companiei. Vei colabora îndeaproape cu departamentul de Vânzări. CUM NE IMAGINĂM CĂ EȘTI? Ești un bun organizator, îți planifici ușor activitatea și ești responsabil de rezultatul asumat. Ești proactiv, implicat și ai o gândire pozitivă. Ești o fire creativă și îți place să experimentezi. Daca ai cunoștințe solide de Marketing Digital, Google Analytics, Google Ads, Facebook Ads și alte tool-uri de marketing online, esti candidatul ideal. Descrierea jobului CE VEI FACE LA NOI: Concepi și implementezi campanii de Marketing care să contribuie la dezvoltarea brandului; Dezvolți și creezi materiale de marketing, cum ar fi campanii pentru diferite segmente de clienti , campanii generale și materiale promoționale. Analizeazezi perfomanța campaniilor și vii cu recomandări pentru atingerea KPI-urilor în funcție de canalul de trafic. Creezi conținut pentru Site-ul companiei și pentru paginile Social Media pe care le gestionezi. Răspunzi la comentariile de pe Facebook și la mesajele din Social Media de pe conturile companiei. Colaborezi cu echipa de vânzări pentru stabilirea obiectivelor de vânzări și vii cu soluții de promovare a produselor. Redactezi Newsletter-e pentru campaniile de email marketing. Te implici activ în crearea de vizualizari , texte și strategii pentru campaniile de Marketing. Gestionezi review-urile în scris. Program: De luni pana Vineri 8 ore pe zi + jumatate de ora pauza . ȚI-AM PREGĂTIT ACESTE BENEFICII: Salariu atractiv în funcție de abilități Posibilități reale de avansare, în funcție de gradul de implicare. Cazare gratuita (daca e cazul) 1 masa calda (maxim 20 lei) Cafea ceai nelimitat Mediu de lucru prietenos
-
SPECIALIST MARKETING Candidat ideal: Bun cunoscător al materialelor de construcţii; Capacităţi de planificare, analiza si decizie; Capacităţi organizatorice, de comunicare si negociere; Cunoştinţe operare PC, retele sociale (facebook, instagram, youtube, etc); Permis de conducere categ B reprezinta un avantaj; Constituie avantaj experienta intr-un post similar. Activitati specifice postului: Coordoneaz direct activitatea desf şurat în departamentul de marketing; Promovarea produselor: Dezvoltarea și implementarea campaniilor publicitare, inclusiv publicitatea online și offline, campanii pe social media, promoții, evenimente de marketing etc. Gestionarea prezenței online: Administrarea website-ului companiei, gestionarea conturilor de social media, crearea de conținut relevant și interesant pentru audiență. Colaborarea cu alte departamente: Lucrul împreună cu departamentele de vânzări, achiziții, logistică și alte departamente pentru a asigura o coordonare eficientă și pentru a susține obiectivele generale ale companiei. Monitorizarea performanței: Măsurarea și analizarea rezultatelor campaniilor de marketing pentru a evalua eficacitatea acestora și pentru a face ajustări acolo unde este necesar. Dezvoltarea materialelor de marketing: Crearea de materiale de marketing, cum ar fi broșuri, cataloage, reclame, materiale promoționale etc. Intocmeşte rapoarte scrise de lucru în formatul şi la termenele solicitate de conducerea societ ţii; OPERATOR MAGAZIN-ONLINE Candidat ideal: Studii medii superioare; Cunoștințe operare calculator; Bune abilități de comunicare; Permis de conducere categ. B reprezinta un avantaj. Activitati specifice postului: Atribuții: Asigură relația cu clienții magazinului on-line pentru preluare comenzi, furnizarea informațiilor despre produsele comercializate, despre modalitatile de livrare, Pregateste comenzile pentru livrare, colaboreaza direct cu colegii dar si cu firmele de curierat colaboratoare, Administreaza comenzile venite atat pe magazinul online cat si cele telefonice, email sau alte canale de comunicare, Actualizează lista de produse din magazinul on-line, Adaugă dezactivează produse fișe tehnice articole pe magazinul on-line.
-
Angajam cunoscator Corel Draw www.media-concept.ro Salariu motivant, posibilitati de avansare
-
Disponibil online
OPERATOR OARE ECHIPAMENTE DIGITALE (print comercial, publicitar si personalizari promotionale)
Activitatea consta in realizarea lucrarilor de print digital si finisare. Avem in dotare echipamente de print comercial, print publicitar, gravare si broderie digitala. Avantaj cunsotinte medii CorelDraw si experinta anterioara. Sintem locati in Parc Industrial de inalte Tehnologii Tetarom 1, str. Nikola Tesla nr. 14 (varianta de acces Grigorescu - Baciu Taietura Turcului). Asteptam cu interes CV-ul tau pe email https: promomag.cool-shop.eu ro https: promomag.mcollection.gift www.supremoffice.ro www.uv-dtf-dtg.ro www.novi-romania.ro
-
Candidatul ideal -competente de comunicare, negoiciere si relationare -dinamismul, motivatia si o fire sociabila -dorinta constanta de dezvoltare si perfectionare -creativitate si abilitate de adaptare la un mediu dinamic de munca - entuziasm, concentrare pe rezultate; - capacitate de analiza si decizie; - rezistenta la stres, independenta - motivatie puternica pentru realizari financiare semnificative -capacitatea de planificare si organizare -prezentabil si statornic; -dispus sa invete pentru a se perfectiona; -bune abilitati de comunicare si negociere; Descrierea jobului Prospecatrea pietei imobiliare Contactarea proprietarilor si evaluarea proprietatilor oferite spre vanzare/inchiriere Consilierea si reprezentarea clientilor in procesul de vanzare/cumparare Calificarea clientilor determinata de motivatie si resurse Crearea si dezvoltarea relatiilor cu clientii prin identificarea nevoilor Asistenta si negociere directa in procesul tranzactiilor imobiliare Sa evaluezi proprietatile imobiliare si sa realizezi o promovare eficienta a acestora; Sa mentii relatia si sa dezvolti portofoliul de clienti; Beneficii: Castig peste media pietei Bonusuri lunare Program permanent de training si de dezvoltare personala Telefon, calculator, camera foto,sediu moden,central Mijloace moderne de lucru si publicitate, logistica performanta Baza interna Carti de vizita si materiale de promovare Mediu de lucru dinamic, profesionist. Descrierea companiei Agentie imobiliara ce functioneaza pe piata din Bucuresti. Se distinge prin seriozitatea si calitatea serviciilor oferite clientilor.
-
SC HANKOOK TIRE ROMANIA SRL angajeaza 1 persoana pentru postul de Specialist marketing (cod COR243103). Specialistul de marketing dezvolta si coordoneaza strategiile si campaniile de publicitate, realizeaza lansarea pe piata de noi bunuri si servicii, identifica si dezvolta oportunitatile de piata pentru produsele si serviciile noi, precum si pentru cele deja existente. Locatie: Bucuresti, Sector 1. Se ofera contract de munca. Salariul brut 4.000 RON Program: 5 zile saptamana, 8 ore zi, 40 ore saptamana Concediu de odiha: 21 zile an. Se ofera cazare, in caz de nevoie. Va rugam sa trimiteti CV-ul la adresa de mail: hankook823@ gmail.com Oferim si dorim seriozitate