Anunțuri
Marketing Publicitate Companii Disponibil din: 2020-06-20 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
SCHWARZ Gruppe Int recrutează personal necalificat in cadrul Departamentului de Producție Publicitară. Locația postului Cisnădie. Echipa noastră înseamnă fețe zâmbitoare, comunicare familiară, respect și încredere. Ne place să învățăm zilnic unii de la alții (angajați, clienți, parteneri) și vrem să te sprijinim pe tine să-ți maximizezi potențialul și să contribui într-o echipă entuziastă. Profilul candidatului: Carnet de conducere categoria B, cu experiență, poate fi un argument; Îndemânare și pricepere în a lucra cu o varietate de materiale; Descrierea postului: Pe scurt, vei ajuta colegii de la departamentul de Producție Publicitara la activități ce necesită dibăcie, montaje mobilier, prelucrare materiale publicitare, montaj casete luminoase, folie autoadezivă, colantari etc... la nivel local și în țară;
-
Promovat
Suntem Larex Global Floor, un lider cu o experiență de 34 de ani în industria pardoselilor sintetice, hidroizolației și trapei de fum. Ne mândrim cu faptul că oferim cele mai bune soluții în domeniul nostru și căutăm un nou membru pentru echipa noastră de succes. CE OFERIM Oportunitatea de a lucra într-o companie de top cu o echipă pasionată Un mediu de lucru creativ și inovator Condiții salariale competitive și bonusuri de performanță Posibilități de dezvoltare profesională și avansare în carieră Consultanță fiscală externă CERINȚE Experiență anterioară de succes în marketing online, inclusiv pe platformele YouTube și TikTok Cunoștințe avansate în domeniul pardoselilor sintetice, hidroizolației și trapei de fum Abilități excelente de analiză și luare a deciziilor bazate pe date Cunoașterea avansată a limbii engleze Experiență în gestionarea bazelor de date și documentației licitațiilor publice Familiaritate cu conceptele de inteligență artificială și utilizarea software-ului AutoCAD CUM SĂ APLICAȚI Vă invităm să trimiteți CV-ul actualizat și o scrisoare de intenție la adresa de e-mail [], telefon . Subiectul e-mailului trebuie să fie "Aplicare Specialist Marketing Online - Numele Dumneavoastră."
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Disponibil online
Agent vanzari productie publicitara
Graph Productie Publicitara angajam agent de vanzari in domeniul productiei publicitare. Producator de firme luminoase, litere volumetrice, autocolante si sablari, bannere si mesh uri publicitare, expozitionale. Biroul se afla pe str. Ion Sahighian nr. 2, Bucuresti (zona Republica) Oferim baza de date si training 3 luni. Salariu fix + bonusuri vanzari (2%-10%) in functie de targetul atins. Se poate lucreaza de la birou.
-
BRILLIANT - Agentie de publicitate full services angajeaza Creative graphic Designer. Candidatul ideal este activ, creativ, recreativ, are o gandire structurata, cunostinte operare pc in diverse programe de profil, operativitate, competitivitate, autodepasire. Experienta o formam impreuna. Cautam acel diamant inca neslefuit, dornic sa straluceasca ;) Beneficii multiple: Mediu de lucru placut, stabilitate, posibilitate de dezvoltare, pregatire continua, crestere salariala progresiva in functie de cresterea nivelului de implicare in activitate, participarea activa in proiecte majore prin crearea si realizarea reclamelor de nivel inalt. Primul pas este trimiterea unui CV cu Foto pe email la adresa office (at) brilliant.ro Aplicantii vor fi contactati ulterior pentru planificarea interviurilor. Multumim. ...and don't forget to be brilliant! www.brilliant.ro Descrierea companiei Agentie de publicitate full services - creative, advertising, marketing
-
SC OUTDOOR DIVISION SRL, sector 6, Bucuresti, angajeaza muncitori productie publicitara cu si fara experienta. Suntem în căutarea de noi colegi pentru a intregi echipa noastra. Dacă doriți să faceți parte dintr-un mediu dinamic și creativ, atunci acest job este potrivit pentru tine. Descriere job: Asamblarea și montarea materialelor publicitare conform specificațiilor; Tăierea și prelucrarea materialelor folosite în producția publicitară; Lucrul cu echipamente și utilaje specifice producției publicitare; Verificarea calității produselor finite și asigurarea conformității cu standardele de calitate; Participarea la procesul de îmbunătățire continuă a metodelor și procedurilor de producție. Ce iti oferim: Oportunitatea de a lucra într-un mediu creativ și dinamic, alături de profesioniști în domeniul publicității; Posibilitatea de a vă dezvolta abilitățile și cunoștințele în producția publicitară; Salariu competitiv și beneficii suplimentare; Oportunitatea de a contribui la crearea unor produse publicitare de calitate și de impact. Cerințe: Experiență anterioară în producția publicitară sau într-un domeniu similar este un avantaj; Abilități bune de lucru manual și atenție la detalii; Capacitatea de a lucra în echipă și de a respecta termenele limită; Flexibilitate și adaptabilitate la schimbări; Cunoștințe de bază în utilizarea echipamentelor și utilajelor specifice producției publicitare este un avantaj;
-
Companie din Turda, jud Cluj, cauta colaborare angajare pe partea de design grafic si iconografic si operare tipar digital si printer-cutter digital de 1,37 m latime - cunostiinte Adobe Illustrator - abilitati invatare operare printer-cutter 1,37 m si tipar digital - constituie avantaj experienta pe un post similar Asteptam CV-uri la adresa Tel. Doamne ajuta!
-
Angajam personal productie publicitara Responsabilități: - Execuția și asamblarea materialelor publicitare - Colantare pe diverse suporturi/suprafețe - Realizare litere volumetrice - Confecționarea/montarea de casete luminoase - Amenajări showroom-uri și magazine, decorări vitrine. - Indeplinirea sarcinilor de producție - Cunoașterea fluxului de producție și respectarea metodei de lucru Cunostine operare Corel Draw prezinta un avantaj. Beneficii: - Loc de munca stabil, motivational, posibilitate de perfectionare - Salariu motivant, - Bonuri de masă.
-
Promovat
SCHWARZ Gruppe Int recrutează personal necalificat in cadrul Departamentului de Producție Publicitară. Locația postului Cisnădie. Echipa noastră înseamnă fețe zâmbitoare, comunicare familiară, respect și încredere. Ne place să învățăm zilnic unii de la alții (angajați, clienți, parteneri) și vrem să te sprijinim pe tine să-ți maximizezi potențialul și să contribui într-o echipă entuziastă. Profilul candidatului: Carnet de conducere categoria B, cu experiență, poate fi un argument; Îndemânare și pricepere în a lucra cu o varietate de materiale; Descrierea postului: Pe scurt, vei ajuta colegii de la departamentul de Producție Publicitara la activități ce necesită dibăcie, montaje mobilier, prelucrare materiale publicitare, montaj casete luminoase, folie autoadezivă, colantari etc... la nivel local și în țară;
-
Tipul jobului: Cu normă întreagă sau Part Time Salariu: Până la 10.000,00RON pe lună Compania noastra este una din firmele cunoscute in zona de publicitate, acoperind toata partea de productie, montaj si import aferenta acestui domeniu. Vrem sa marim echipa de vanzari, atat in Bucuresti, cat si in cele mai importante orase din tara: Cluj , Timisoara, Sibiu, Brasov, Iasi si Constanta. Daca locuiesti intr-unul din aceste orase si iti doresti sa ai in sfarsit un job independent, bine platit, sa lucrezi uneori de acasa si sa ai un program flexibil pe care tu ti-l organizezi, trimite-ne un CV cu datele tale pe email: si noi te vom contacta in cel mai scurt timp. Pentru informatii suplimentare sunati la telefon Interviul este online. Ce este important pentru noi: * Abilitatea ta de a construi și dezvolta relații relevante cu colegii și clienții companiei * Gândire orientată spre client * Seriozitate * Creativitate * Abilități relevante de comunicare, prezentare și vânzare * Structură organizată, proactivă, orientată spre îmbunătățire * Orientarea către soluții * Abilitatea de a lucra simultan cu mai multe grupuri (clienți, colegi, conducere) * Experiență recentă, comunicare și vânzări cu clienții, într-un rol B2B (de preferință cel puțin 2 ani) * Diplomă universitară (reprezinta un avantaj) Ce așteptăm de la tine: * Sa ai instrumente de comunicare: laptop, telefon mobil si internet * Dezvoltarea de relații de încredere cu clienții, pentru dezvoltarea afacerilor pe termen lung cu fiecare dintre ei * Responsabilitatea pentru fiecare client din portofoliu în zona alocata. Păstrarea cu succes a unui portofoliu de clienți prin reînnoirea contractelor, menținând în același timp profitabilitatea (= protejarea relațiilor și a veniturilor) * Abilitatea de a acționa / funcționa ca si consultant (identificarea nevoilor pe termen mediu și lung ale clienților; crearea și identificarea de noi oportunități; recomandarea unui amestec adecvat de soluții care contribuie la dezvoltarea afacerii clienților) * Sprijinirea clienților, prin rezolvarea oricăror probleme, în timp util, cu ajutorul echipelor de asistență (tehnologie, productie, livrare de soluții, facturare etc.) Ce oferim în schimb: * Program flexibil in functie de timpul tau * Poti lucra uneori si de acasa, mergand doar la intalnirile stabilite cu clientii * Contract de munca part time * SALARIU atractiv (se discuta la interviu) * COMISION consistent bazat pe performanță si realizari (se discuta la interviu) * BONUS-uri trimestriale/anuale (se discuta la interviu) * Costuri de călătorie: abonamente necesare pentru mijloacele de transport folosite in zona ta * Dezvoltarea continuă într-un mediu de lucru construit dinamic, unde învățarea continuă și inițiativa sunt încurajate * Posibilitatea de avansare profesionala si conducerea departamentelor in functie de aptitudinile tale si dezvoltarea companiei in viitor
-
Societate comercială angajează agent de marketing cu experiența minima in domeniu pentru promovare produse și servicii Condiții avantajoase! Relații la telefon.
-
Ne extindem echipa! Dacă doriți să faceți parte dintr-o echipă tânără în continuă dezvoltare, într-un domeniu dinamic, nu ezitați să citiți în continuare. Poziția disponibilă: 2 * Asistent Configurare Conturi PPC(Google Ads, Microsoft Ads) Responsabilități: Configurarea conturilor PPC pe platformele Facebook Ads, Google Ads și Microsoft Ads conform cerințelor specifice. Asigurarea personalizării detaliate a conturilor conform ghidurilor și reglementărilor specifice fiecărei platforme. Gestionarea și organizarea eficientă a informațiilor relevante pentru fiecare cont configurat. Comunicarea clară a progresului și a eventualelor probleme către echipa de conducere. Cerințe: Cunoștințe de limba engleză la nivel conversațional (minim B1). Capacitatea de a urma instrucțiuni detaliate și de a implementa cu precizie cerințele specifice. Atitudine proactivă și dornică de învățare. Abilități de comunicare și organizare . Experiența: Nu este necesară experiența anterioară în domeniul publicității plătite online. Oferim un program de formare detaliat care acoperă toate aspectele configurării conturilor PPC, astfel încât să vă puteți dezvolta cunoștințele și abilitățile necesare în timpul procesului de lucru. Echipa noastră dedicată vă va sprijini pe tot parcursul, asigurându-vă că veți obține toate instrumentele de care aveți nevoie pentru a avea succes în acest rol. Program de lucru: Luni până vineri, între orele 10:00 și 18:00 Beneficii: Oportunitatea de a învăța și de a dezvolta cunoștințe în domeniul publicității plătite online. Mediu de lucru dinamic și colaborativ. Posibilități de creștere și avansare în cadrul companiei Smart&Successful.
-
Cerinte - Necesara experienta anterioara. - Invatarea modului de operare a echipamentelor si setarea acestora pentru fiecare lucrare (nu se aplica la finisarile manuale); - Pregatirea materialelor prime pentru tipar si printarea lor pe diferite materiale suport digital; - Operarea utilajelor disponibile care asigura productia comenzilor (printere, plottere,etc) si mentenanta acestora. - Abilitati tehnice, viteza de lucru, abilitati de organizare si atentie la detalii; - Comunicare excelentă și atitudine pozitivă; - Capacitate de concentrare si rapiditate in executare sarcinilor. Oferta (bonusuri, beneficii) - Pachet salarial: fix + bonuri de masa + ore suplimentare; - Primele 6 luni 2500 lei si ulterior 3.000 lei pentru lunile in care se lucreaza in tura a doua. Turele se vor organzia functie de volumul de comenzi. - Bonusuri si prime de sarbatori; - Se lucreaza fara ture de noapte; - Decontare transport; - Angajare pe termen lung. Descriere & Responsabilitate - Finisare produse tipografice conform specificațiilor tehnice din fisa de producție; - Experienta in industria tipografica, dar poate fi considerat avantaj un nivel de experienta practica in alte operatiuni manuale sau mecanizate; - Manipulare materie prima si produse finite; - Poate fi un avantaj experienta in productia materialelor publicitare, tiparire digitala si finisare tipografica (taiere, printare, pliere, etc), dar nu este o conditie obligatorie; - Relationare excelenta cu echipa de productie, persoana serioasa, responsabila, cu reale abilitati de comunicare si organizare Iti place sa lucrezi cu hartia si poti face finisari tipografice manuale si sau mecanizate. Te obisnuiesti usor cu gestionarea oricarei cerinte de finisare tipografica manuala. Perfect! Te invitam sa faci parte din echipa noastra.
-
Ești o persoana creativa, pasionata de copywriting si consideri ca ai skill-uri avansate in utilizarea platformelor social media si e-commerce? Vino in echipa noastra pentru a duce povestea mai departe prin creativitatea, viziunea si pasiunea ta pentru marketing. Cerinte profesionale: Studii superioare; Experiența relevanta în marketing digital si e-commerce min. 3 ani; Cunoștințe editare foto și video reprezinta un avantaj; Cunostinte de limba engleză (minim B2). Ce responsabilitati vei avea: Vei fi parte din echipa de marketing in elaborarea strategiilor de promovare; Vei crea conținutul de marketing, inclusiv articole de blog, postări pe rețelele sociale, materiale promoționale etc; Vei colabora strans cu echipele interne pentru a asigura coerența mesajelor de brand și a direcției generale de promovare; Vei gestiona platforma e-commerce a companiei; Vei adauga si configura produse noi în site e-commerce. Ce iti putem oferi noi: Mediu de lucru dinamic și provocator, în care creativitatea este încurajată. Șansa de a contribui la creșterea și succesul unei companii de top. Pachet salarial competitiv și beneficii atractive. Iți dorești să lucrezi într-un mediu inovator, unde ideile tale pot prinde viață? Aceasta ar putea fi o oportunitate excelentă pentru tine! Descrierea companiei Compania Dental Direct distribuie echipamente si consumabile de ultimă generație pentru laboratoare de tehnică dentară și cabinete stomatologice, sisteme complete pentru laboratoare dentare (CAD CAM) design și frezare computerizata. În plus, ofera medicilor stomatologi servicii de laborator dentar (crearea de coroane, punți dentare etc.) prin sisteme inovative de ultimă generație.
-
We are looking for multiple roles: 1x Thai native speaking; 1 x Vietnamese native speaking; 1x Korean Native speaking, 1 x Thai Native speaking Game Presenters Position: Gaming Presenter (Thai) Location: Bucharest, Romania Employment type: Full-time Remuneration: Base salary + bonuses (including visa, flights, relocation and ongoing accommodation) DUTIES AND RESPONSIBILITIES: Host and deal a variety of casino games in a studio while live on camera for real players in a rotating shift work environment Interact with, and provide an engaging and rewarding experience for live players Provide an excellent service to the clients Maintain the highest professional standards. REQUIREMENTS: Native fluent in Thai, both oral and written. Fluent in English Minimum of 1 - 2 years' previous work experience in a service-related industry (at least part-time) is ideal but not necessary Have a strong work ethic, be open to learning new things A desire to provide exceptional customer service Excellent communication skills Positive, pro-active approach to work, with a flexible can-do attitude A sense of responsibility and aspire to be the best at what you do The ability to work as part of a wider team and be adaptable to changing business needs this could include changing shift patterns and providing cover for colleagues
-
Salarizarea este pe baza de comision 50% din tranzactiile efectuate, la care se adauga bonusuri in functie de performante, nu se ofera salariu fix. In cadrul companiei noastre aveti posibilitatea de a face incasari intre 500 si 3000 de euro inca din prima luna. Program de lucru Full time. Vrei sa ai un program flexibil? Sa iti organizezi singur programul?Sa simti ca esti independent(a)? Iti doresti o cariera in domeniul imobiliar? Vrei sa ai o echipa de profesionisti care iti vor oferi sprijinul pentru succes? Acum ai aceasta ocazie! Esti determinat/a sa faci vanzari? Atunci vino in echipa noastra! Cautam colegi cu sau fără experiență, care vor lucra împreună cu noi. Candidatul pentru postul de Agent Imobiliar trebuie sa: - Aiba excelente abilitati de comunicare; - Cunostinte operare PC; - Abilitatea de a initia si sustine relatii sociale si de parteneriat productive; - Prezenta business; - Perseverent, dornic de succes; Care sunt atribuțiile principale ale unui agent imobiliar în viziunea nostra ? -Responsabilitatea principală este intermedierea tranzacțiilor de vanzare și închiriere a imobilelor din Bucuresti din portofoliu agenției. -Prospectarea pieţei pentru aducerea de noi proprietăți de vânzare pentru clienții noștrii. -Follow-up pentru clienţii deja existenţi Ce avantaje ai lucrand cu noi? - Oportunitatea de a va dezvolta profesional într-o echipă tanara. -posibilitatea de a-ti dezvolta propria echipa. - Program flexibil
-
Salarizarea este pe baza de comision 50% din tranzactiile efectuate, la care se adauga bonusuri in functie de performante, nu se ofera salariu fix. In cadrul companiei noastre aveti posibilitatea de a face incasari intre 500 si 3000 de euro inca din prima luna. Program de lucru Full time. CR Imobiliare cu sediul in zona Piata Romana este in cautare de agenti imobiliari, motivati pentru departamentele rezidential-vanzari si inchirieri. Experienta nu este obligatorie Oferim mediu de lucru atractiv cu programe de administrare baze de date (CRM). Avem nevoie de colegi noi, sociabili si cu spirit de echipa, care sa isi doreasca un job stabil, pe termen lung. Daca indeplinesti aceste conditii si esti o persoana responsabila si mereu cu zambetul pe buze, lasa-ne un CV la sau suna-ne sa stabilim o intalnire.
-
Cautam 2 persoane serioase (fete) pentru pozitia de trainer . Cerinte : - limba engleza avansat - cunostinte operare pc -creativitate *Programul este in ture *Pachet salarial atractiv *Bonusuri
-
Candidatul Ideal Căutam un coleg care să se ocupe de dezvoltarea magazinului nostru online, cu experienta de minim 1 an pe un post simiar. Profilul companiei este comercializarea de produse de design interior, mobilier si corpuri de iluminat. Caracteristici obligatorii: - Experiență minimă în utilizarea Microsoft Excel Google Spreadsheets; - Cunoștințe de nivel cel puțin mediu de limba engleză scris; - Experiență minimă în retușări de bază ale imaginilor în Adobe Photoshop (sau alt program preferat) - Inițiativă, perseverență, simțul detaliului; - Capacitate de a lucra atât independent, cât și în echipă; Reprezintă avantaje oricare din următoarele: - Studiile și cursurile în domeniile conexe (vânzări, design interior) - Experiență în marketing, SEO sau social media - Experiență în grafic design Descrierea jobului Activitatea principală vă fi legată de gestionarea site-ului ARNSTORE, prin dezvoltarea constantă a catalogului de produse, trecând prin următorii pași: traducerea descrierilor produselor din engleză în romană, introducerea în baza de date de tip excel spreadsheets, prelucrarea imaginilor produselor (resize, crop, brightness), încărcarea lor pe site. Se lucreaza pe platforma Magento. Nu necesită cunoștiințe de programare sau administrare site. Activitatea secundară va fi de a oferi suport departamentului de vânzări, cu informații adiționale legate de listele de produse și de a pregăti listele de comenzi pentru furnizori. În funcție de experiență, suntem interesati si de SEO optimisation prin crearea de descrieri personalizate a produselor. Postul presupune lucrul 100% de la showroom-ul nostru din zona Pipera-Voluntari și este necesar să puteți ajunge la locație cu un mijloc de transport personal. Locația fizică a magazinului nostru este în nordul Bucurestiului, str. Popasului, Voluntari (Lemon Retail Park).
-
Angajam personal in domeniul productiei publicitare. - GRAFICIAN, descrierea jobului pregatire machete grafice, cunostintinte temeinice a programului Corel Draw. - MONTATORI, personal cu indemanare tehnica. Jobul consta in montajul panourilor, firme luminoase, copertine, bannere, tapet, prelate, autocolant. - APLICATORI AUTOCOLANT, personal cu experienta in domeniul aplicarii autocolantelor sau a foliei, finisarea materialelor publicitare indoor - outdoor, colantare, taiere, caserare, laminare... Cerinte aplicant la job: Sa fie comunicativ, cooperant si responsabil. Program: Luni - vineri 8 - 17, in weekend si zile libere nu se lucreaza. Salariu atractiv, in functie de experienta.
-
Experienta in operarea de masini de tipar digital in coala (Minolta, Canon, Xerox) prezinta un avantaj la angajare. - cunostinte de operare Adobe Illustrator, Adobe Acrobat Profesional, Adobe InDesign, Corel Draw, Adobe Photoshop - persoana activa, creativa, cu initiativa, dispusa sa invete - dinamism, seriozitate, spirit de echipa - abilitati pentru relatii cu publicul Responsabilitati: preluarea comenzilor de la clienti - verificare grafica si pregatirea fisierelor pentru tipar (impozitionare) - Stabilirea exacta a detaliilor fisierelor ce urmeaza a fi printate (tiraj, dimensiune, hartie) - Verificarea constanta a stocurilor de hartie existente in departamentul de print digital; - organizarea si prioritizarea comenzilor, respectarea termenelor de executie - tiparirea lucrarilor - finisarea lucrarilor (biguire, taiere, capsare, infoliere-plastifiere, etc) - program de lucru: luni-vineri, 9-17.30
-
Descriere & Responsabilitati - Atragerea de clienti noi, semnarea de contracte, creativitate si inovatie in gasirea de solutii; - Derulare contracte produse tipografice (tipar offset, print digital, print digital largeformat, POSM Display, Ambalaje carton, etc) si productie publicitara (casete luminoase, signalistica, indoor, outdoor, etc); - Imbunatatirea continua a vanzarii catre clienti existenti - latura proactiva (tiraje mai mari, preturi mai bune); - Relationare excelenta cu echipa de proiect. Cerinte - Experienta in domeniul tipografic, promotionale si/sau agentii de publicitate ( constituie avantaj contacte portofoliu de clienti ) ; - Foarte organizat si atentie la detalii. Abilitati de organizare; - Comunicare excelenta, cu putere mare de a asculta fara a se pierde controlul; - Atitudine pozitiva si prietenoasa atat cu clientii cat si cu colegii; - Permis conducere auto categoria B; Oferta (bonusuri, beneficii) - Pachet salarial motivant - salariu fix consistent si sistem de bonusuri (pentru ca ne dorim atragerea de oameni de vanzari cu bune performante, asiguram un pachet de beneficii si venituri peste medie, limita fiind doar rezultatele obtinute. PACHET NEGOCIABIL FUNCTIE DE VANZARI); - Masina si telefon de serviciu; - Facilitati, bonusuri si prime de sarbatori; - Cariera pe termen lung.
-
Cautam operator de limba italiana Cerinte: - cunosterea calculatorului la nivel de utilizator - dorinta de a lucra - aptitudini de invatare rapida Oferim: - lucru full time (luni-vineri 8.30 - 17.00) - contract de munca-pachet social complet