Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:

Joburi in Marketing, publicitate - Romjob.ro

Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite
  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 4

    Angajam fotograf- clinica medicala si infrumusetare

    Cautam coleg talentat pe zona foto-video, cu sau fara experienta, pentru a se alatura echipei noastre de marketing. Responsabilitati : - fotografiere filmare; - filmare, editare, montare - participa activ la evenimentele Doctor SKiN, asigura un continut de calitate; - utilizarea eficienta a programelor de editare foto-video

  • 7

    angajam agenti publicitari

    angajam agenti publicitari pentru distribuirea de materiale publicitare in cutiile postale la case si blocuri

  • 19

    Firma Producție Publicitara Angajam Personal

    Firma Productie Publicitara în Constanța angajam personal Cunoștințe medii pt sudura, colantare, litere volumeteice Program flexibil, salariu competitiv plus bonus-uri

  • 10

    Manager de vanzari zonal / Area Sales Manager

    Tipul jobului: Cu normă întreagă sau Part Time Salariu: Până la 10.000,00RON pe lună Compania noastra este una din firmele cunoscute in zona de publicitate, acoperind toata partea de productie, montaj si import aferenta acestui domeniu. Vrem sa marim echipa de vanzari, atat in Bucuresti, cat si in cele mai importante orase din tara: Cluj , Timisoara, Sibiu, Brasov, Iasi si Constanta. Daca locuiesti intr-unul din aceste orase si iti doresti sa ai in sfarsit un job independent, bine platit, sa lucrezi uneori de acasa si sa ai un program flexibil pe care tu ti-l organizezi, trimite-ne un CV cu datele tale pe email: si noi te vom contacta in cel mai scurt timp. Pentru informatii suplimentare sunati la telefon Interviul este online. Ce este important pentru noi: * Abilitatea ta de a construi și dezvolta relații relevante cu colegii și clienții companiei * Gândire orientată spre client * Seriozitate * Creativitate * Abilități relevante de comunicare, prezentare și vânzare * Structură organizată, proactivă, orientată spre îmbunătățire * Orientarea către soluții * Abilitatea de a lucra simultan cu mai multe grupuri (clienți, colegi, conducere) * Experiență recentă, comunicare și vânzări cu clienții, într-un rol B2B (de preferință cel puțin 2 ani) * Diplomă universitară (reprezinta un avantaj) Ce așteptăm de la tine: * Sa ai instrumente de comunicare: laptop, telefon mobil si internet * Dezvoltarea de relații de încredere cu clienții, pentru dezvoltarea afacerilor pe termen lung cu fiecare dintre ei * Responsabilitatea pentru fiecare client din portofoliu în zona alocata. Păstrarea cu succes a unui portofoliu de clienți prin reînnoirea contractelor, menținând în același timp profitabilitatea (= protejarea relațiilor și a veniturilor) * Abilitatea de a acționa / funcționa ca si consultant (identificarea nevoilor pe termen mediu și lung ale clienților; crearea și identificarea de noi oportunități; recomandarea unui amestec adecvat de soluții care contribuie la dezvoltarea afacerii clienților) * Sprijinirea clienților, prin rezolvarea oricăror probleme, în timp util, cu ajutorul echipelor de asistență (tehnologie, productie, livrare de soluții, facturare etc.) Ce oferim în schimb: * Program flexibil in functie de timpul tau * Poti lucra uneori si de acasa, mergand doar la intalnirile stabilite cu clientii * Contract de munca part time * SALARIU atractiv (se discuta la interviu) * COMISION consistent bazat pe performanță si realizari (se discuta la interviu) * BONUS-uri trimestriale/anuale (se discuta la interviu) * Costuri de călătorie: abonamente necesare pentru mijloacele de transport folosite in zona ta * Dezvoltarea continuă într-un mediu de lucru construit dinamic, unde învățarea continuă și inițiativa sunt încurajate * Posibilitatea de avansare profesionala si conducerea departamentelor in functie de aptitudinile tale si dezvoltarea companiei in viitor

  • Operator design grafic si imprimare produse personalizate

    Datorită creșterii continue a afacerii noastre, suntem în căutarea unui Operator Print Digital și Produse Personalizate talentat și pasionat să se alăture echipei noastre dinamice. Dacă îți place creativitatea, lucrul cu tehnologia de ultimă generație și oferirea unor produse de calitate superioară, aceasta este o oportunitate excelentă pentru tine! Responsabilități: Utilizarea și operarea echipamentelor de print digital de înaltă performanță pentru a produce materiale printate de înaltă calitate, cum ar fi afișe, bannere, broșuri, cărți de vizită etc. Gestionarea și pregătirea fișierelor digitale pentru imprimare, asigurându-te că acestea sunt în conformitate cu specificațiile clientului și cu cerințele noastre tehnice. Interacțiunea cu clienții pentru a înțelege și a satisface nevoile și cerințele lor specifice în ceea ce privește produsele personalizate. Asigurarea controlului calității în fiecare etapă a procesului de producție, garantând că toate produsele sunt impecabile și conforme cu standardele noastre de calitate. Gestionarea inventarului de materiale și consumabile necesare pentru producție. Menținerea și întreținerea regulată a echipamentelor de print digital pentru a asigura funcționarea optimă și reducerea timpului de nefuncționare. Cerințe: Experiență anterioară în operarea echipamentelor de print digital (imprimante, plottere etc.) și familiarizare cu software-urile de prelucrare a imaginilor și design grafic. Cunoștințe solide în pregătirea și manipularea fișierelor digitale pentru imprimare. Abilități excelente de comunicare și abilitatea de a colabora eficient cu clienții și cu ceilalți membri ai echipei. Atenție la detalii și orientare către calitate, cu abilitatea de a respecta termenele limită strânse și de a prioritiza sarcinile. Capacitatea de a rezolva probleme și de a face față eficient la situații de lucru într-un mediu rapid și aglomerat. Abilități bune de organizare și gestionare a timpului. Cunoștințe de bază în design grafic și software de design grafic (CorelDraw, Adobe Photoshop, Illustrator etc.) reprezintă un avantaj. Dacă te potrivești descrierii de mai sus și ești interesat să te alături echipei noastre, te rugăm să ne trimiți CV-ul tau. Pub

  • Specialist Marketing Online - urgent

    Gutuiul de Aur angajeaza urgent Specialist Marketing Online. Candidatul Ideal: - Studii superioare finalizate (de preferinta in marketing) - Experienta in marketing online - Persoană organizata, atenta la detalii, sociabila, cu initiativa, energica, creativa - Persoana cu o buna capacitate de analiza si sinteza a informatiilor - Persoana orientata catre atingerea obiectivelor - Cunostinte minime de editare foto si video - Cunostinte mediu online (social media, blogging, Tiktok, Facebook, Instagram, Twitter, Youtube, Google Adwords, Google Analytics, Google URL builder, E-mail Marketing, SEO, SEM, Marketing Afiliat etc.) - Persoana deschisa catre permanenta informare cu privire la AI Descrierea jobului: - Elaboreaza, implementeaza cu echipa tehnica, coordoneaza si monitorizeaza campanii de marketing online pentru promovarea serviciilor si produselor companiei si generarea de leaduri - Implementeaza, in colaborare cu echipa tehnica actualizarea continutului (text, imagini, video) la tot ce inseamna prezenta online a companiei - Identifica, monitorizeaza si analizeaza canale de promovare si vanzare online - Prospecteaza piata si atrage noi potentiali clienti prin intermediul mediului online - Identifica noi parteneri si dezvolta parteneriate pentru promovarea companiei in mediul online - Elaboreaza analize si rapoarte bilunare pentru rezultatele campaniilor de marketing online - Elaboreaza si actualizeaza materialele de prezentare a serviciilor si produselor companiei - Elaboreaza continut si contribuie la grafica pentru toate materialele de promovare - Realizeaza politici de fidelizare a clientilor existenti - Identifica si incheie parteneriate media tip barter Se ofera salariu atractiv. Telefon si cv pe adresa contact()gutuiuldeaur.ro

  • 3

    Disponibil online

    Agent vanzari productie publicitara

    Graph Productie Publicitara angajam agent de vanzari in domeniul productiei publicitare. Produsele noastre sunt destinate firmelor ce au expozitii, modernizari fatade, firme cu locatii in mall uri, rebranding. Biroul se afla pe str. Ion Sahighian nr. 2, Bucuresti (zona Metrou Republica) Oferim baza de date si training 3 luni. Salariu fix 3500 lei + bonusuri vanzari (2%-10%) in functie de targetul atins. Bonus semestrial 5000 lei

  • Vânzătoare bijuterii aur

    Angajăm consilier social media pentru gestionat Facebook, Instagram, TikTok, Twitter - paginile magazinului și grupuri, creare de conținut, gestionarea prietenilor și invitarea potențialilor clienți. Salariul se discută in funcție de nivelul de competență. Domeniul de activitate este - vânzări bijuterii și ceasuri. Vă rog să depuneți cv-urile la adresa de e-mail:

  • 4

    Angajare - Asistent relatii publice si comunicare

    BOSCH SERVICE SOLUTIONS SRL cu sediul in Timisora, Bv.Take Ionescu nr.50-52, ISHO Offices, judetul TIMIS, avand CUI:15540009, cu numar de inregistrare la Registrul Comertului J35 1478 24.06.2003 anunta concurs pentru ocuparea postului vacant 1 x Asistent relatii publice si comunicare, cod COR 333906, studii medii, limba engleza avansat, perioada nedeterminata. Detalii pe e-mail:

  • 1

    Angajare - Arrise Live SRL

    ARRISE LIVE SRL, persona juridica cu sediul in Bucuresti, Sector 5, Calea Rahovei, nr. 240, angajeaza: Crupier (COR 421201) - 60 posturi Manager Proiect (COR 242101) - 1 post

  • 25

    Legator manual - operator finisari print digital tipografie

    Cerinte - Necesara experienta anterioara. - Invatarea modului de operare a echipamentelor si setarea acestora pentru fiecare lucrare (nu se aplica la finisarile manuale); - Pregatirea materialelor prime pentru tipar si printarea lor pe diferite materiale suport digital; - Operarea utilajelor disponibile care asigura productia comenzilor (printere, plottere,etc) si mentenanta acestora. - Abilitati tehnice, viteza de lucru, abilitati de organizare si atentie la detalii; - Comunicare excelentă și atitudine pozitivă; - Capacitate de concentrare si rapiditate in executare sarcinilor. Oferta (bonusuri, beneficii) - Pachet salarial: fix + bonuri de masa + ore suplimentare; - Primele 6 luni 2500 lei si ulterior 3.000 lei pentru lunile in care se lucreaza in tura a doua. Turele se vor organzia functie de volumul de comenzi. - Bonusuri si prime de sarbatori; - Se lucreaza fara ture de noapte; - Decontare transport; - Angajare pe termen lung. Descriere & Responsabilitate - Finisare produse tipografice conform specificațiilor tehnice din fisa de producție; - Experienta in industria tipografica, dar poate fi considerat avantaj un nivel de experienta practica in alte operatiuni manuale sau mecanizate; - Manipulare materie prima si produse finite; - Poate fi un avantaj experienta in productia materialelor publicitare, tiparire digitala si finisare tipografica (taiere, printare, pliere, etc), dar nu este o conditie obligatorie; - Relationare excelenta cu echipa de productie, persoana serioasa, responsabila, cu reale abilitati de comunicare si organizare Iti place sa lucrezi cu hartia si poti face finisari tipografice manuale si sau mecanizate. Te obisnuiesti usor cu gestionarea oricarei cerinte de finisare tipografica manuala. Perfect! Te invitam sa faci parte din echipa noastra.

  • Specialist Marketing Digital

    Ești o persoana creativa, pasionata de copywriting si consideri ca ai skill-uri avansate in utilizarea platformelor social media si e-commerce? Vino in echipa noastra pentru a duce povestea mai departe prin creativitatea, viziunea si pasiunea ta pentru marketing. Cerinte profesionale: Studii superioare; Experiența relevanta în marketing digital si e-commerce min. 3 ani; Cunoștințe editare foto și video reprezinta un avantaj; Cunostinte de limba engleză (minim B2). Ce responsabilitati vei avea: Vei fi parte din echipa de marketing in elaborarea strategiilor de promovare; Vei crea conținutul de marketing, inclusiv articole de blog, postări pe rețelele sociale, materiale promoționale etc; Vei colabora strans cu echipele interne pentru a asigura coerența mesajelor de brand și a direcției generale de promovare; Vei gestiona platforma e-commerce a companiei; Vei adauga si configura produse noi în site e-commerce. Ce iti putem oferi noi: Mediu de lucru dinamic și provocator, în care creativitatea este încurajată. Șansa de a contribui la creșterea și succesul unei companii de top. Pachet salarial competitiv și beneficii atractive. Iți dorești să lucrezi într-un mediu inovator, unde ideile tale pot prinde viață? Aceasta ar putea fi o oportunitate excelentă pentru tine! Descrierea companiei Compania Dental Direct distribuie echipamente si consumabile de ultimă generație pentru laboratoare de tehnică dentară și cabinete stomatologice, sisteme complete pentru laboratoare dentare (CAD CAM) design și frezare computerizata. În plus, ofera medicilor stomatologi servicii de laborator dentar (crearea de coroane, punți dentare etc.) prin sisteme inovative de ultimă generație.

  • Angajam inginer vânzări

    SC Coman Doors SRL, angajeaza ingineri vanzari usi de garaj. Se ofera salariu motivant, bonusuri de vanzari. Punct de lucru: Gilau, Ferma 8. Programul de lucru este full time, de Luni-Vineri, 8-17; fara sambete si duminici lucrate. Oferim masina de serviciu si contract de munca pe perioada nedeterminata. Te asteptam in echipa noastra. Suna direct la nr de telefon afisat! .

  • Specialist Marketing Online Digital

    Suntem Larex Global Floor, un lider cu o experiență de 34 de ani în industria pardoselilor sintetice, hidroizolației și trapei de fum. Ne mândrim cu faptul că oferim cele mai bune soluții în domeniul nostru și căutăm un nou membru pentru echipa noastră de succes. CE OFERIM Oportunitatea de a lucra într-o companie de top cu o echipă pasionată Un mediu de lucru creativ și inovator Condiții salariale competitive și bonusuri de performanță Posibilități de dezvoltare profesională și avansare în carieră Consultanță fiscală externă CERINȚE Experiență anterioară de succes în marketing online, inclusiv pe platformele YouTube și TikTok Cunoștințe avansate în domeniul pardoselilor sintetice, hidroizolației și trapei de fum Abilități excelente de analiză și luare a deciziilor bazate pe date Cunoașterea avansată a limbii engleze Experiență în gestionarea bazelor de date și documentației licitațiilor publice Familiaritate cu conceptele de inteligență artificială și utilizarea software-ului AutoCAD CUM SĂ APLICAȚI Vă invităm să trimiteți CV-ul actualizat și o scrisoare de intenție la adresa de e-mail [], telefon . Subiectul e-mailului trebuie să fie "Aplicare Specialist Marketing Online - Numele Dumneavoastră."

  • 2

    Angajez baieti si fete necalificati

    Angajez baieti si fete pentru lucru in domeniu publicitar. Nu se cere experienta.

  • 1

    Angajam Grafician Productie Publicitara

    Cerințe: Experiență min 1-3 ani în graphic design ; Cunostiinte in Corel Draw, Corel Photo Paint, Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, Adobe InDesign, etc. Permis de conducere cat B; Creativitate și inițiativă; Abilități de management a proiectelor; Capacitate de multitasking; Atenție la detalii și orientare către calitate. Condiții: Program de lucru full-time; Pachet salarial atractiv, Oportunități de dezvoltare continuă; Sprijin constant în abordarea provocărilor.

  • 4

    Angam stantator, tipograf, sector 1

    Atelier tipografic situat in sectorul 1, soseaua Chitilei, angajeaza tiparitor offset Ryobi 524 HXX, operator imprimante digitale. pragram de lucru: luni-vineri 8,00 - 16,30

  • Designer grafica publicitara si iconografie bizantina

    Companie din Turda, jud Cluj, cauta colaborare angajare pe partea de design grafic si iconografic si operare tipar digital si printer-cutter digital de 1,37 m latime - cunostiinte Adobe Illustrator - abilitati invatare operare printer-cutter 1,37 m si tipar digital - constituie avantaj experienta pe un post similar Asteptam CV-uri la adresa Tel. Doamne ajuta!

  • 4

    Angajam Muncitor Necalificat

    SCHWARZ Gruppe Int recrutează personal necalificat in cadrul Departamentului de Producție Publicitară. Locația postului Cisnădie. Echipa noastră înseamnă fețe zâmbitoare, comunicare familiară, respect și încredere. Ne place să învățăm zilnic unii de la alții (angajați, clienți, parteneri) și vrem să te sprijinim pe tine să-ți maximizezi potențialul și să contribui într-o echipă entuziastă. Profilul candidatului: Carnet de conducere categoria B, cu experiență, poate fi un argument; Îndemânare și pricepere în a lucra cu o varietate de materiale; Descrierea postului: Pe scurt, vei ajuta colegii de la departamentul de Producție Publicitara la activități ce necesită dibăcie, montaje mobilier, prelucrare materiale publicitare, montaj casete luminoase, folie autoadezivă, colantari etc... la nivel local și în țară;

  • Operator PPC Marketing

    Ne extindem echipa! Dacă doriți să faceți parte dintr-o echipă tânără în continuă dezvoltare, într-un domeniu dinamic, nu ezitați să citiți în continuare. Poziția disponibilă: 2 * Asistent Configurare Conturi PPC(Google Ads, Microsoft Ads) Responsabilități: Configurarea conturilor PPC pe platformele Facebook Ads, Google Ads și Microsoft Ads conform cerințelor specifice.
 Asigurarea personalizării detaliate a conturilor conform ghidurilor și reglementărilor specifice fiecărei platforme.
 Gestionarea și organizarea eficientă a informațiilor relevante pentru fiecare cont configurat.
 Comunicarea clară a progresului și a eventualelor probleme către echipa de conducere.
 Cerințe: Cunoștințe de limba engleză la nivel conversațional (minim B1).
 Capacitatea de a urma instrucțiuni detaliate și de a implementa cu precizie cerințele specifice.
 Atitudine proactivă și dornică de învățare.
 Abilități de comunicare și organizare .
 Experiența: Nu este necesară experiența anterioară în domeniul publicității plătite online. Oferim un program de formare detaliat care acoperă toate aspectele configurării conturilor PPC, astfel încât să vă puteți dezvolta cunoștințele și abilitățile necesare în timpul procesului de lucru. Echipa noastră dedicată vă va sprijini pe tot parcursul, asigurându-vă că veți obține toate instrumentele de care aveți nevoie pentru a avea succes în acest rol. Program de lucru: Luni până vineri, între orele 10:00 și 18:00 Beneficii: Oportunitatea de a învăța și de a dezvolta cunoștințe în domeniul publicității plătite online.
 Mediu de lucru dinamic și colaborativ.
 Posibilități de creștere și avansare în cadrul companiei Smart&Successful.


Salvează căutarea