Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Marketing Publicitate Companii Disponibil din: Nan-nan-nan

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 10

    Disponibil online

    OPERATOARE (TOR) ECHIPAMENTE DIGITALE (print comercial si personalizari articole promotionale)

    Activitatea consta in realizarea lucrarilor de print digital si finisare. Avem in dotare echipamente de print comercial, print publicitar, gravare si broderie digitala. Avantaj cunsotinte medii CorelDraw si experinta anterioara. Sintem locati in Parc Industrial de inalte Tehnologii Tetarom 1, str. Nikola Tesla nr. 14 (varianta de acces Grigorescu - Baciu Taietura Turcului). Asteptam cu interes CV-ul tau pe email https: promomag.cool-shop.eu ro https: promomag.mcollection.gift www.supremoffice.ro www.uv-dtf-dtg.ro www.novi-romania.ro

  • 3

    Specialist marketing

    SC HANKOOK TIRE ROMANIA SRL angajeaza 1 persoana pentru postul de Specialist marketing (cod COR243103). Specialistul de marketing dezvolta si coordoneaza strategiile si campaniile de publicitate, realizeaza lansarea pe piata de noi bunuri si servicii, identifica si dezvolta oportunitatile de piata pentru produsele si serviciile noi, precum si pentru cele deja existente. Locatie: Bucuresti, Sector 1. Se ofera contract de munca. Salariul brut 4.000 RON Program: 5 zile saptamana, 8 ore zi, 40 ore saptamana Concediu de odiha: 21 zile an. Se ofera cazare, in caz de nevoie. Va rugam sa trimiteti CV-ul la adresa de mail: hankook823@ gmail.com Oferim si dorim seriozitate

  • Angajez Grafician

    DescriereCandidatul Ideal Grafician în Adobe Photoshop, Illustrator sau CorelDRAW Creativitate, organizare, responsabilitate și punctualitate. Comunicarea cu departamentele care ajuta la pregatirea fisierelor pentru tipar Originalitate și simț estetic. Viteză de lucru. Descrierea jobului Crearea graficii pentru Flyere, Pliante, etc. Prelucrarea și pregătirea graficii pentru producție. Editarea conform solicitărilor a fișierelor grafice. Beneficii Nivel de salarizare atractiv, corelat cu responsabilitățile job-ului și cu experiența, bonure de masa, decontare transport. Siguranța unui loc de muncă stabil. Posibilități de evoluție profesională. Descrierea companiei Tipografia Ceconii www.ceconii.ro tel;

  • 3

    Operator Print textil si print UV

    Cautăm absolvenți cu studii tehnice universitare pentru postul de Ilustrator tehnic operator print grafician DTP. Daca esti pasionat de design, grafica, print sau broderie, echipa noastra are nevoie de tine! Si noi suntem pasionati de ceea ce facem, asadar, te putem ajuta să îți dezvolti abilitatile în domeniul imprimarii si personalizarii echipamentelor de lucru, uniformelor, cadourilor corporate și produselor promoționale. Candidatul ideal ar corespunde următoarelor cerințe: Operarea PC-ului in platforma Windows sau OS Reprezinta avantaj experienta in utilizarea programului d grafica (Corel Draw) sau software similar. Daca nu ai experientă anterioară cu aceste programe de lucru, noi îți vom fi alaturi, este suficient ca tu să ai dorința de a învața. Personalitate: organizat, calm, calculat, un bun coechipier. Atenție la detalii pentru a asigura calitatea produselor finite. Capacitate de organizare si prioritizare eficienta a unui volum mare de comenzi, cu respectarea termenelor limita. Abilitati de comunicare si lucru in echipa. Pasiunea pentru a oferi clientilor companiei servicii de calitate. Dorinta de a invata lucruri noi. Descrierea jobului: Cu ce te vei ocupa ? Preluare comenzilor online si offline, monitorizarea acestora pe parcursul procesului de producție. Pregatirea fișierelor de print în formatele compatibile pentru echipamentele de Print Broderie Gravura (DTP) Activități de productie produse personalizate (Imprimare Gravura PrintDTF PrintUV Cutter-Plotter Sublimare) Verificarea calitatii lucrarilor pe tot parcursul fluxului tehnologic de Print digital. Pregatirea și finalizarea comenzilor (identificare si achizitie produse, personalizare, ambalare, predarea către curier) Comunicarea eficientă cu celelalte departamente în vederea realizării comenzilor. Verificarea stării echipamentelor şi efectuarea mentenanțelor zilnice și săptămânale. Achiziția și recepția materiei prime, înregistrarea acesteia în programul de evidență a stocurilor. Descrierea companiei: RICAMO este un atelier de personalizari echipamente de lucru, uniforme, cadouri corporate, decorațiuni evenimente și alte produse promoționale. Pentru personalizarea produselor utilizăm tehnici precum: - Broderie - Termotransfer - Sublimare - Print DTF - Print UV DTF - Print Uv - Gravura - Print Laser Beneficii: - Salariu fix - Sistem de bonusare de sarbatori - Program fix de lucru de luni-vineri: Suntem o echipă în plină expansiune si ne-am bucura să te alături in echipa noastră!

  • 1

    Angajăm Specialist în Marketing Digital

    Candidatul ideal responsabil de crearea de conținut captivant pentru diverse platforme de social media optimizarea SEO analizarea rapoartelor susținerea campaniilor de email inițierea ideilor creative pentru promovarea produselor noastre. Responsabilități: Crearea și editarea conținutului vizual (foto și video) folosind instrumente precum Adobe InDesign, Lightroom, Canva etc. Optimizarea SEO pentru îmbunătățirea vizibilității online a companiei. Dezvoltarea și implementarea strategiilor de marketing digital. Administrarea și supervizarea campaniilor Google Ads și Facebook. Asigurarea funcționării optime a paginilor web ale companiei. Gestionarea postărilor pe Facebook, Instagram & Pinterest Realizarea posterelor și afișelor pentru produsele și campaniile noastre promotionale. Cerințe: Experiență anterioară în crearea și editarea de conținut pentru rețelele de socializare Abilități excelente de editare foto și video. Cunoștințe solide în SEO și analiza de date. Capacitatea de a iniția și implementa idei creative de promovare. Dorința de a contribui la dezvoltarea continuă a imaginii și identității companiei. Capacitatea de a coordona eficient cu alte departamente pentru alinierea strategiilor și obiectivelor. Studii finalizate în domeniul marketing afaceri sau experiență relevantă în domeniul marketingului sau comunicării. Beneficiile jobului: Loc de muncă stabil într-un mediu profesionist și dinamic. Oportunități de dezvoltare și promovare în cadrul companiei. Salariu motivant și plătit la timp, în concordanță cu performanța și contribuția dumneavoastră. Tichete de masă Program de lucru de la 8:00 - 16:30, pentru a vă permite să vă gestionați eficient timpul. Mediu de lucru plăcut și organizat, echipat cu toate instrumentele necesare pentru a vă ajuta să atingeți excelența în performanță. Aceste beneficii reflectă angajamentul nostru față de bunăstarea și satisfacția angajaților noștri. Ne dorim să vă oferim un mediu de lucru în care să vă simțiți valorizați și încurajați să vă dezvoltați profesional. Detalii despre aplicare: Pentru a aplica, vă rugăm să trimiteți CV-ul la adresa de email: Menționați în subiectul email-ului "Aplicare Specialist Marketing Digital". Termen limită pentru aplicare: 22 Martie 2024 Doar candidații selectați pentru interviu vor fi contactați. Vă mulțumim pentru interesul dumneavoastră în a face parte din echipa noastră! Despre firmă: Suntem o firmă producătoare de lumânări decorative specializată pe evenimente fericite cu experiență de 14 ani în domeniu. Avem colaborări cu unii dintre cei mai mari organizatori de evenimente la nivel national.

  • 12

    Disponibil online

    Coordonator Franciza zona Brasov

    Cautam persoane ambitioase din Brasov si judetele apropiate pentru colaborare part-time. Se fac Contracte cu Persoane Fizice si Juridice. Se lucreaza in timpul liber, pe langa serviciu. E necesar laptop, smartphone si abilitati de a intra in Conferite online, gen Zoom, Skype, etc. E necesar minim Liceul si sa mearga mintea, in plus sa fie dorinta de a invata si de a castiga ! Castigul e crescator si se dau bonusuri ! Nu e nevoie de experienta, va invatam noi !!! Se poate munci de oriunde este internet. Trimiteti pe whatsapp la numarul de mobil afisat, sau pe email, datele dvs. de contact : Nume si Prenume, orasul unde locuiti, varsta si ocupatia actuala.

  • 10

    Angajam tineri baieti si fete brokeri imobiliari

    Salarizarea este pe baza de comision 50% din tranzactiile efectuate, la care se adauga bonusuri in functie de performante, nu se ofera salariu fix. In cadrul companiei noastre aveti posibilitatea de a face incasari intre 500 si 3000 de euro inca din prima luna. Program de lucru Full time. Vrei sa ai un program flexibil? Sa iti organizezi singur programul?Sa simti ca esti independent(a)? Iti doresti o cariera in domeniul imobiliar? Vrei sa ai o echipa de profesionisti care iti vor oferi sprijinul pentru succes? Acum ai aceasta ocazie! Esti determinat/a sa faci vanzari? Atunci vino in echipa noastra! Cautam colegi cu sau fără experiență, care vor lucra împreună cu noi. Candidatul pentru postul de Agent Imobiliar trebuie sa: - Aiba excelente abilitati de comunicare; - Cunostinte operare PC; - Abilitatea de a initia si sustine relatii sociale si de parteneriat productive; - Prezenta business; - Perseverent, dornic de succes; Care sunt atribuțiile principale ale unui agent imobiliar în viziunea nostra ? -Responsabilitatea principală este intermedierea tranzacțiilor de vanzare și închiriere a imobilelor din Bucuresti din portofoliu agenției. -Prospectarea pieţei pentru aducerea de noi proprietăți de vânzare pentru clienții noștrii. -Follow-up pentru clienţii deja existenţi Ce avantaje ai lucrand cu noi? - Oportunitatea de a va dezvolta profesional într-o echipă tanara. -posibilitatea de a-ti dezvolta propria echipa. - Program flexibil

  • 20

    Angajam agenti imobiliari cu/fara experienta

    Salarizarea este pe baza de comision 50% din tranzactiile efectuate, la care se adauga bonusuri in functie de performante, nu se ofera salariu fix. In cadrul companiei noastre aveti posibilitatea de a face incasari intre 500 si 3000 de euro inca din prima luna. Program de lucru Full time. CR Imobiliare cu sediul in zona Piata Romana este in cautare de agenti imobiliari, motivati pentru departamentele rezidential-vanzari si inchirieri. Experienta nu este obligatorie Oferim mediu de lucru atractiv cu programe de administrare baze de date (CRM). Avem nevoie de colegi noi, sociabili si cu spirit de echipa, care sa isi doreasca un job stabil, pe termen lung. Daca indeplinesti aceste conditii si esti o persoana responsabila si mereu cu zambetul pe buze, lasa-ne un CV la sau suna-ne sa stabilim o intalnire.

  • Disponibil online

    Manager de sistem - Agentie de Turism

    Agentie de turism turoperatoare angajeaza: Manager de sistem - Gestionarea unui sistem organizat, care permite abordarea si rezolvarea continua a problemelor aparute in timpul activitatii curente, imbunatatirea si optimizarea fluxului de lucru, Responsabilitati Manager de Sistem: sa aleaga strategia de gestionare potrivita pentru adaptarea continua la standarde competitive sa asigure resurse pentru rezolvarea problemelor aparute sa creeze un sistem de imbunatatire continua a rezultatelor sa implementeze planul de imbunatatire a proceselor sa asigure coordonarea echipei de imbunatatire a proceselor sa aiba capacitatea de organizare a locului de munca sa dezvolte contacte de afaceri sa asigure pregatire in utilizarea sitemelor si suport partenerilor Competente Manager de Sistem: Gandire analitica si inovatoare; Comunicare eficienta; Capacitate decizionala; Capacitate de coordonare a echipei Responsabilitate; Orientare catre rezultate; Adaptabilitate; Cerinte: -experienta minim 5 ani intr-o agentie de turism tur operatoare -cunoasterea la nivel avansat a sistemelor de rezervari (Traffics, Amadeus, MerlinX) -studii superioare finalizate -limba engleza nivel avansat limba germana reprezinta un avantaj -exeperienta in instruirea personalului agentiilor de turism in folosirea sistemelor de rezervari Ne rezervam dreptul de a contacta doar candidatii care corespund intocmai cerintelor de mai sus.

  • Disponibil online

    Product Manager - Agentie de Turism

    Agentie de turism turoperatoare, angajeaza: Manager de Produs - dezvoltarea, implementarea si imbunatatirea produselor si serviciilor din portofoliu, pentru a raspunde si anticipa nevoile partenerilor cat si ale clientilor. Responsabilitati Manager de Produs: Dezvoltarea portofoliului de clienti si agentii partenere, Promovarea produselor si serviciilor, Promovarea inovarii si schimbarii in cadrul agentiei, Gestionarea inovatiei produselor si serviciilor Elaborarea planului de marketing pentru produsele din portofoliu Elaborarea previziunilor financiare pentru un proiect de dezvoltare produs, Monitorizarea vanzarilor pentru produsule noi din portofoliu Monitorizarea respectarii standardelor de calitate Competente Manager de Produs: Gandire inovatoare creativa; Comunicare eficienta; Capacitate decizionala; Capacitate de coordonare a echipei Responsabilitate; Incredere; Orientare catre rezultate; Adaptabilitate; Cerinte: -experienta minim 5 ani intr-o agentie de turism tur operatoare -cunoasterea la nivel avansat a sistemelor de rezervari (Traffics, Amadeus, MerlinX) -studii superioare finalizate -limba engleza nivel avansat -abilitati de negociere Ne rezervam dreptul de a contacta doar candidatii care corespund intocmai cerintelor de mai sus.

  • 1

    Graphic Designer Imprimari Textile

    DESCRIERE Responsabilități: Vei lucra în Photoshop si Adobe Illustrator, deci avem nevoie de cineva cu experiență și cunoștințe pe softurile acestea. Pe langa pregatirea materialelor grafice pentru textile vei face si landing pages, squeeze pages, grafica pentru soci l medi (b nn re p ntru publicitare in online, pentru facebook si instagram) Vei realiza concepte de identitate vizuală și branding vei prelucra și ajusta fotografii pentru design promoțional Vei ajuta la crearea și îmbunătățirea permanentă a imaginii PRINTADO în online Te potrivești cu noi dacă: Înveți repede, ai dexteritate în online, te adaptezi ușor cu softuri noi. Ești hiper-atent la detalii și verifici de 3 ori înainte să dai done la task. Ai atenție distributivă. Vei fi mereu implicat în mai multe proiecte din domenii diferite și avem nevoie de tine să poți fi atent la toate. Te descurci să lucrezi singur pe materiale, dar în același timp colaborezi bine cu ceilalți oameni din #printadoteam. Lucrezi bine pe bază de feedback (fie și el negativ). Ești bine organizat și te educi constant. Nu ești doar executant, ci îți place să iei inițiativă. Ne propui idei, vezi unde avem loc să inovăm și ai impact pe orice proiect lucrezi. Ești ok să lucrezi într-un mediu profesional și creativ, unde lucrăm mult și pe repede-înainte dar ne și distrăm pe măsură. Ești conștient că nimic nu e mai rău decât să stai pe loc. Așa că faci tot posibilul să-ți dezvolți constant abilitățile, ca să faci performanță pe termen lung în cariera ta. Îți pasă de munca ta. Livrezi la timp, îți faci task-urile cu grijă și responsabilitate și nu ești aici doar pentru un salariu.

  • 27

    Disponibil online

    JOB SUPLIMENTAR, part/full-time, Marketing Manager, valabil toata tara

    Oportunitate de afacere în "Intelligent-Networking”. Departament Marketing Service, oferim "Mai mult decat un Job Suplimentar", afiliem personal pentru Echipa Networking, promo IBP - Int'l Business Partnership, echivalent recruter, planner, manager. Varsta min. 18 ani, studii min. Bacalaureat Descrierea jobului -definirea obiectivelor echipei de marketing -evaluarea si analiza pietei pentru identificarea tendintelor si a nevoilor - Initierea si coordonarea cercetarilor de piata pentru a realiza profilul celor mai importanti colaboratori -gestionarea construirii imaginii firmei si a marcilor promovate de aceasta - oferirea de consultanta -monitorizarea activitatii competitorilor si buna cunoastere a produselor acestora -coordonarea activitatii de vanzari si marketing -promovarea produselor companiei -realizarea, implementarea si coordonarea planurilor si a strategiei de marketing Descrierea candidatului: -studii medii, preferabil superioare (economice, preferabil cu specializarea marketing) -experienta in marketing de minimum 3 luni -o buna cunoastere a domeniului de activitate a companiei -bune abilitati de operare PC ( MS-Office, Internet, Photoshop) -limba engleza (nivel mediu) -persoana dinamica, cu aptitudini de lider -bune abilitati de comunicare si de negociere -disponibilitate pentru deplasari si program prelungit DISCLAIMER versus RESPONSIBILITY Din adâncă și smerită cugetare, vă împărtășesc următoarele: 1. Această ofertă nu este pentru minți mediocre, cu o gândire negativă. Această ofertă este pentru minți deschise și inimi creștine, generoase. 2. Această ofertă nu reprezintă o angajare/loc de muncă/serviciu, cu carte de muncă. Această activitate atipică (facultativă, suplimentară) reprezintă o alternativă rentabilă și stabilă la colaborările (joburile) clasice. Este cel mai stabil loc de muncă, de unde nu te poți da afară decât tu însuți! 3. Această colaborare este pentru cei care caută ALTceva decât un simplu loc de muncă, “job” (J-just, O-over, B-broke), cu plată modestă și fixă! Această ofertă este pentru cei care vor să trăiască mai bine în următorii 2-3 ani, adoptând obiceiuri noi, pentru o viață de calitate, prin Sistemul de Maximizare a Performanței. 4. Această activitate este pentru cei care vor să-și dea șefu’ afară. Demarată inițial ca activitate/colaborare, part-time, pentru venituri suplimentare salariului/bursei/pensiei/etc., prin motivație și perseverență, poate deveni ocupație de bază. 5. In această activitate nu poți străluci drept cel mai docil salariat, iar după o activitate continuă de 40-50 de ani, să obții o pensie insuficientă! In schimb, asumându-ți responsabilitatea propriei vieți, poți, muncind inteligent și eficient, să obții venituri crescătoare exponențial, iar după 4-5 ani să obții venituri lunare extraordinare. RELATII: https://shared-marketing.business.site/ https://radiance2020.futureofwellness.info/ mobil: 0722503567, 0722588038

  • 1

    Eurasia Enterprise Srl angajează

    Eurasia Enterprise Srl, angajează operator introducere, validare și prelucrare date și referent de specialitate marketing. Cerințe: studii de specialitate și cunoștințe bune de limba engleză. Pentru mai multe detalii, nu ezitați să ne contactați: .

  • Firme luminoase, bannere ,autocolante, standuri expozitionale

    Cu un portofoliu larg și variat, executăm servicii de: - Imprimare de înaltă calitate pentru reclame stradale, vitrine outdoor sau indoor, cu tehnologie Latex rezistență la raze UV și intemperii - Imprimare și montaj bannere - Colantări / folieri geamuri și vitrine, interioare și exterioare cu autocolant printat sau decupat pe contur, One Way Vision (perforat) sau sablat - Confecționare casete luminoase cu profile de aluminiu, bond, plexic si PVC, iluminate exclusiv cu tehnologie LED. - Confecționare literele volumetrice din plexic de minim 3mm, albe sau colantate, debitate laser, și luminate cu tehnologie LED. Literele pot avea doar o fata luminoasa, sau fata si laterale, pot fi luminate și din spate pentru efect halo. - Confecționare literele volumetrice din PVC sau polistiren, debitate la CNC sau router, vopsite cu vopsea speciala pentru exterior. - Casetări și placări cu bond pentru fațadele magazinelor. Acestea pot fi integrale sau parțiale, bondul este debitat la CNC. Prețurile se calculează în funcție de materialul folosit, dificultatea graficii necesare și suprafața de montaj. Oferim servicii de grafică specializată, machetare și montaj!

  • Operator design grafic si imprimare produse personalizate

    Datorită creșterii continue a afacerii noastre, suntem în căutarea unui Operator Print Digital și Produse Personalizate talentat și pasionat să se alăture echipei noastre dinamice. Dacă îți place creativitatea, lucrul cu tehnologia de ultimă generație și oferirea unor produse de calitate superioară, aceasta este o oportunitate excelentă pentru tine! Responsabilități: Utilizarea și operarea echipamentelor de print digital de înaltă performanță pentru a produce materiale printate de înaltă calitate, cum ar fi afișe, bannere, broșuri, cărți de vizită etc. Gestionarea și pregătirea fișierelor digitale pentru imprimare, asigurându-te că acestea sunt în conformitate cu specificațiile clientului și cu cerințele noastre tehnice. Interacțiunea cu clienții pentru a înțelege și a satisface nevoile și cerințele lor specifice în ceea ce privește produsele personalizate. Asigurarea controlului calității în fiecare etapă a procesului de producție, garantând că toate produsele sunt impecabile și conforme cu standardele noastre de calitate. Gestionarea inventarului de materiale și consumabile necesare pentru producție. Menținerea și întreținerea regulată a echipamentelor de print digital pentru a asigura funcționarea optimă și reducerea timpului de nefuncționare. Cerințe: Experiență anterioară în operarea echipamentelor de print digital (imprimante, plottere etc.) și familiarizare cu software-urile de prelucrare a imaginilor și design grafic. Cunoștințe solide în pregătirea și manipularea fișierelor digitale pentru imprimare. Abilități excelente de comunicare și abilitatea de a colabora eficient cu clienții și cu ceilalți membri ai echipei. Atenție la detalii și orientare către calitate, cu abilitatea de a respecta termenele limită strânse și de a prioritiza sarcinile. Capacitatea de a rezolva probleme și de a face față eficient la situații de lucru într-un mediu rapid și aglomerat. Abilități bune de organizare și gestionare a timpului. Cunoștințe de bază în design grafic și software de design grafic (CorelDraw, Adobe Photoshop, Illustrator etc.) reprezintă un avantaj. Dacă te potrivești descrierii de mai sus și ești interesat să te alături echipei noastre, te rugăm să ne trimiți CV-ul tau. Pub

  • 8

    Servicii scriere articole/content writer , operator pc

    Ma puteti contacta in cazul in care aveti nevoie de urmatoarele servicii: - scriere articole, descrieri, prezentari (content writer); - operator pc; - operator introducere date; - transcrieri audio; - administrare continut site; - actualizare continut site; - postarea de articole, produse, etc.; In cadrul acestor lucrari pot include si unelte de promovare online si de optimizare seo. Am experienta in acest domeniu de peste 10 ani, si am facut mii de articole si prezentari in acest tip. Preturile serviciilor pe care le ofer sunt foarte corecte si putem negocia si discuta in functie de necesitatile pe care le aveti. Ma puteti contacta printr-un mesaj, sau pe adresa de mail: Multumesc, si astept cu interes o eventuala colaborare.

  • Grup Comercial angajeaza Referent de specialitate marketing

    Grup Comercial angajeaza Referent de specialitate marketing (Cod COR 243203) Ce ne dorim de la tine: Studii superioare în marketing sau domenii conexe; Experiență anterioară în marketing, preferabil într-un domeniu similar; Cunoștințe solide în domeniul marketingului online și offline; Abilități excelente de comunicare și negociere; Abilități de lucru cu programe grafice și de creare conținut grafic; Cunoștințe de operare PC: MS Office, Power Point, Excel; Cunoașterea programelor de editare Adobe (Photoshop), Corel Draw; Permis de conducere categoria B; Limba engleză fluent, atât în scris, cât și în vorbire. Abilitați creative inovatoare; Fire energica, flexibilitate, receptivitate; Planificare si organizare a activităților; Capacitatea de orientare către rezultate si soluționarea problemelor. Ce vei face: Planifici și prioritizezi propriile activități de lucru pentru a asigura livrarea eficientă a diverselor proiecte; Coordonezi publicarea de articole și materiale grafice pentru reviste offline și online; Promovezi imaginea și serviciile companiei prin campanii de promovare offline și online; Te incadrezi în termenele stabilite de implementare și finalizare a proiectelor; Coordonezi plăți facturi cu departamentele pentru care au fost comandate materialele de marketing și monitorizezi plățile către furnizori; Negociezi contractele cu furnizorii de servicii de promovare și menții legăturile cu ei; Realizezi materialele de comunicare și prezentări pentru produsele din portofoliu. Dezvolti și implementezi strategii de marketing pentru a promova produsele în piață; Colaborezi strâns cu echipa de vânzări pentru a dezvolta strategii de creștere a vânzărilor. Ce îți oferim: Contract de munca pe perioada nedeterminata; Pachet salarial si de beneficii in acord cu politicile si obiectivele companiei; Abonament servicii medicale la clinica privata; Desfasurarea activitatii intr-un mediu placut, intr- o echipa tanara, unita si dinamica; Pregatirea profesionala continua. TE ASTEPTAM IN ECHIPA NOASTRA!

  • 6

    Key Account Manager Reprezentant Vanzari Standuri POSM Display si Productie Publicitara

    Descriere & Responsabilitati - Atragerea de clienti noi, semnarea de contracte, creativitate si inovatie in gasirea de solutii; - Derulare contracte produse tipografice (tipar offset, print digital, print digital largeformat, POSM Display, Ambalaje carton, etc) si productie publicitara (casete luminoase, signalistica, indoor, outdoor, etc); - Imbunatatirea continua a vanzarii catre clienti existenti - latura proactiva (tiraje mai mari, preturi mai bune); - Relationare excelenta cu echipa de proiect. Cerinte - Experienta in domeniul tipografic, promotionale si/sau agentii de publicitate ( constituie avantaj contacte portofoliu de clienti ) ; - Foarte organizat si atentie la detalii. Abilitati de organizare; - Comunicare excelenta, cu putere mare de a asculta fara a se pierde controlul; - Atitudine pozitiva si prietenoasa atat cu clientii cat si cu colegii; - Permis conducere auto categoria B; Oferta (bonusuri, beneficii) - Pachet salarial motivant - salariu fix consistent si sistem de bonusuri (pentru ca ne dorim atragerea de oameni de vanzari cu bune performante, asiguram un pachet de beneficii si venituri peste medie, limita fiind doar rezultatele obtinute. PACHET NEGOCIABIL FUNCTIE DE VANZARI); - Masina si telefon de serviciu; - Facilitati, bonusuri si prime de sarbatori; - Cariera pe termen lung.

  • 3

    Angajez Asistent personal cu cunoștințe în marketing social media marketing

    Angajez Asistent personal cu cunoștințe în marketing social media marketing . Cerință program Flexibil și preferabil vorbitor de limba engleză Dorim să va cunoaștem sa faceti parte din echipa noastra ! Va rugam sa ne lasati un CV si pentru mai multe detalii ne puteti suna la telefon

  • Cautam Redactor

    Revista Taifasuri cauta redactor cu experienta de minim 3-5 ani in presa scrisa . Descrierea companiei : Taifasuri este o revista saptamanala de medicina naturista, frumusete si sanatate. Apare in format tabloid, 32 de pagini. Toate cv-urile le asteptam la adresa de email : taifasuri.taifasuri @ yahoo.ro

Salvează căutarea