Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Marketing Publicitate Disponibil din: 2021-02-02

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • Designer grafica publicitara si iconografie bizantina

    Companie din Turda, jud Cluj, cauta colaborare angajare pe partea de design grafic si iconografic si operare tipar digital si printer-cutter digital de 1,37 m latime - cunostiinte Adobe Illustrator - abilitati invatare operare printer-cutter 1,37 m si tipar digital - constituie avantaj experienta pe un post similar Asteptam CV-uri la adresa Tel. Doamne ajuta!

  • 11

    Disponibil online

    Fundraiser

    Este responsabil pentru îndeplinirea obiectivelor anuale de fundraising stabilite împreună cu Directorul Executiv pe baza planului strategic de dezvoltare al organizației; Identifică potențiali parteneri financiari și este responsabil de redactarea sau supervizarea cererilor de finan are/contractelor, în func ie de specificului fiecăruia; Propune, planifică organizează și supervizează activități de strângere de fonduri (evenimente publice, întâlniri și evenimente cu donatori pentru atragerea de noi donatori și/sau cultivarea celor existenți etc.) în baza planului anual de strângere de fonduri; Dezvoltă/supervizează dezvoltarea de planuri individuale de cultivare a donatorilor fundației și asigură implementarea acestora; Consolidează sau supervizeaza rela iile cu partenerii deja existenti prin identificarea de modalităti noi de colaborare; Specificațiile postului: Studii medii-superioare Cursurile de perfecționare în domeniul strângerii de fonduri din surse private constituie avantaj; Experiența nu este neeaparat necesara dar constitue un avantaj Limbi străine: engleză (scris, vorbit, citit); Operare PC: MS Office (foarte bine - în special Word, Excel, PowerPoint Outlook); Foarte bune abilități de comunicare i prezentare scrisă i verbală; Cunoa terea i în elegerea sectorului ONG din România constituie avantaj; Cunoașterea și înțelegerea sectorului de afaceri și sectorului public constituie avantaj; Abilități în elaborarea de rapoarte și susținerea de prezentări; Capacitatea de a lucra în echipă; Capacitate de planificare strategică și organizare a implementării operaționale; Disponibilitate pentru deplasări frecvente în afara organizației Detalii despre recrutare: Așteptăm CV-urile și scrisorile de intenție la Candidații selectați vor fi invitați la un interviu.

  • 2

    Bragadiru Marketing - administrativ

    Descrierea jobului: Promovarea produse si servicii pe platforme de marketplace Postari pe retelele de socializare Preluarea comenzilor si a solicitarilor din partea clientilor Ofertarea de produse/servicii catre clientii firmei Pentru site-ul propriu avem nevoie de content si introducere produse noi, dar si de optimizare/promovare Creare de materiale de recrutare

  • Angajam Muncitor Necalificat

    SCHWARZ Gruppe Int recrutează personal necalificat in cadrul Departamentului de Producție Publicitară. Locația postului Cisnădie. Echipa noastră înseamnă fețe zâmbitoare, comunicare familiară, respect și încredere. Ne place să învățăm zilnic unii de la alții (angajați, clienți, parteneri) și vrem să te sprijinim pe tine să-ți maximizezi potențialul și să contribui într-o echipă entuziastă. Profilul candidatului: Carnet de conducere categoria B, cu experiență, poate fi un argument; Îndemânare și pricepere în a lucra cu o varietate de materiale; Descrierea postului: Pe scurt, vei ajuta colegii de la departamentul de Producție Publicitara la activități ce necesită dibăcie, montaje mobilier, prelucrare materiale publicitare, montaj casete luminoase, folie autoadezivă, colantari etc... la nivel local și în țară;

  • Angajam Muncitor Necalificat

    SCHWARZ Gruppe Int recrutează personal necalificat in cadrul Departamentului de Producție Publicitară. Locația postului Cisnădie. Echipa noastră înseamnă fețe zâmbitoare, comunicare familiară, respect și încredere. Ne place să învățăm zilnic unii de la alții (angajați, clienți, parteneri) și vrem să te sprijinim pe tine să-ți maximizezi potențialul și să contribui într-o echipă entuziastă. Profilul candidatului: Carnet de conducere categoria B, cu experiență, poate fi un argument; Îndemânare și pricepere în a lucra cu o varietate de materiale; Descrierea postului: Pe scurt, vei ajuta colegii de la departamentul de Producție Publicitara la activități ce necesită dibăcie, montaje mobilier, prelucrare materiale publicitare, montaj casete luminoase, folie autoadezivă, colantari etc... la nivel local și în țară;

    Repostat automat
  • 20

    Recrutam agenti / consultanti asigurari

    CANDIDATUL IDEAL: - Studii medii/ studiile superioare constituie un avantaj; - Cunostinte medii de utilizare PC; - Atitudine proactiva, persuasiv si perseverent; - Bune abilitati de comunicare, negociere si orientare spre rezultat; - Experienta anterioara in vanzari constituie un avantaj; - Spirit de initiativa si capacitate de a lucra in echipa. RESPONSABILITATI: - Mentinerea si imbunatatirea relatiei cu clientii; - Promovarea, prezentarea si vanzarea produselor companiei; - Efectuarea analizei de risc pentru client, construirea de oferte si finalizarea vanzarilor; - Prospectarea permanenta a pietei si promovarea serviciilor financiare; - Oferirea de servicii post vanzare clientilor pe durata derularii contractului. BENEFICII: - Suport pentru autorizarea ca agent de asigurare (cod RAF); - Finantare 24 luni de activitate, in functie de rezultate; - Grile de comisioane progresive; - Traininguri gratuite; - Posibilitatea de a promova profesional si de a deveni manager de echipa in functie de performantele inregistrate si de interesul manifestat pentru activitatea desfasurata. DESCRIEREA COMPANIEI: Generali in lume Generali este unul dintre principalii jucatori in asigurari la nivel global, cu active gestionate de peste 400 mld. de euro. Are 85.000 de angajati si o forta de vanzari de peste 100.000 de persoane, ce deserveste peste 70 milioane de clienti. Generali isi desfasoara activitatea in 60 de tari de pe 5 continente. 90% din activitatea Generali este concentrata in Europa. Este cel mai mare mare asigurator de viata din Europa si se situeaza printre primii trei asiguratori europeni, fiind lider de piata in Italia si ocupand pozitii cheie in Germania, Franta, Austria, Spania si Elvetia. Generali Romania Generali Romania este in top 10 jucatori de pe piata romaneasca de asigurari oferind toata gama de produse de asigurare viata si non viata. Valorile pe care ne bazam sunt: orientare catre client, integritate, munca in echipa, inovatie si profesionalism. Daca doresti sa faci parte din echipa noastra, trimite-ne CV-ul tau pe adresa sau ataseaza-l direct pe site. Telefon: 0754999198

  • 10

    Manager de vanzari zonal / Area Sales Manager

    Tipul jobului: Cu normă întreagă sau Part Time Salariu: Până la 10.000,00RON pe lună Compania noastra este una din firmele cunoscute in zona de publicitate, acoperind toata partea de productie, montaj si import aferenta acestui domeniu. Vrem sa marim echipa de vanzari, atat in Bucuresti, cat si in cele mai importante orase din tara: Cluj , Timisoara, Sibiu, Brasov, Iasi si Constanta. Daca locuiesti intr-unul din aceste orase si iti doresti sa ai in sfarsit un job independent, bine platit, sa lucrezi uneori de acasa si sa ai un program flexibil pe care tu ti-l organizezi, trimite-ne un CV cu datele tale pe email: si noi te vom contacta in cel mai scurt timp. Pentru informatii suplimentare sunati la telefon Interviul este online. Ce este important pentru noi: * Abilitatea ta de a construi și dezvolta relații relevante cu colegii și clienții companiei * Gândire orientată spre client * Seriozitate * Creativitate * Abilități relevante de comunicare, prezentare și vânzare * Structură organizată, proactivă, orientată spre îmbunătățire * Orientarea către soluții * Abilitatea de a lucra simultan cu mai multe grupuri (clienți, colegi, conducere) * Experiență recentă, comunicare și vânzări cu clienții, într-un rol B2B (de preferință cel puțin 2 ani) * Diplomă universitară (reprezinta un avantaj) Ce așteptăm de la tine: * Sa ai instrumente de comunicare: laptop, telefon mobil si internet * Dezvoltarea de relații de încredere cu clienții, pentru dezvoltarea afacerilor pe termen lung cu fiecare dintre ei * Responsabilitatea pentru fiecare client din portofoliu în zona alocata. Păstrarea cu succes a unui portofoliu de clienți prin reînnoirea contractelor, menținând în același timp profitabilitatea (= protejarea relațiilor și a veniturilor) * Abilitatea de a acționa / funcționa ca si consultant (identificarea nevoilor pe termen mediu și lung ale clienților; crearea și identificarea de noi oportunități; recomandarea unui amestec adecvat de soluții care contribuie la dezvoltarea afacerii clienților) * Sprijinirea clienților, prin rezolvarea oricăror probleme, în timp util, cu ajutorul echipelor de asistență (tehnologie, productie, livrare de soluții, facturare etc.) Ce oferim în schimb: * Program flexibil in functie de timpul tau * Poti lucra uneori si de acasa, mergand doar la intalnirile stabilite cu clientii * Contract de munca part time * SALARIU atractiv (se discuta la interviu) * COMISION consistent bazat pe performanță si realizari (se discuta la interviu) * BONUS-uri trimestriale/anuale (se discuta la interviu) * Costuri de călătorie: abonamente necesare pentru mijloacele de transport folosite in zona ta * Dezvoltarea continuă într-un mediu de lucru construit dinamic, unde învățarea continuă și inițiativa sunt încurajate * Posibilitatea de avansare profesionala si conducerea departamentelor in functie de aptitudinile tale si dezvoltarea companiei in viitor

  • 27

    Consilier Vanzari Servicii de Marketing Online

    Prezentarea firmei Imagine Plus este agentia de marketing online si dezvoltare web care lucreaza cu oameni dispusi sa isi aduca aportul in a sprjini afacerile din Romania sa creasca, folosindu-se de forta internetului. Noi credem cu tarie ca internetul poate ajuta afacerile sa se dezvolte din ce in ce mai mult si astfel sa ofere posibilitatea romanilor sa traiasca din ce in ce mai bine in tara lor. Cerinte post Avem nevoie in echipa de oameni curajosi si cu atitudine pozitiva care sa adere la misiunea noastra si care sa faca urmatoarele: - sa analizeze diverse domenii de activitate in mediul online si sa faca actiunea de prospectare - sa contacteze sau sa preia clientii potentiali care ne contacteaza direct si sa poarte discutii cu ei ca sa le inteleaga afacerea - sa se consulte cu echipa noastra pentru a le putea propune clientilor solutii benefice pentru cresterea afacerii lor prin intermediul internetului - sa negocieze termenii contractuali si sa incheie contractele - sa urmareasca rezultatele implementarii strategiei stabilite si sa faca actiunile post-vanzare Responsabilitati Nu promitem ca va fi usor pentru ca este nevoie de creativitate, perseverenta si spirit viu. Te vei confrunta cu urmatoarele provocari: - vei rezista doar daca esti dispus sa inveti si sa evoluezi - va fi necesar sa asimilezi cunostinte de marketing online pentru a putea sprijini creativ cresterea afacerilor clientilor - vei fi in situatii in care clientii potentiali nu inteleg ce beneficii aduce internetul afacerii lor - vei avea clienti care au buget foarte mic si care vor rezultate foarte mari si va depinde de tine sa le construiesti viziunea a ce pot obtine foarte clar - vei fi nevoit sa renunti la o vanzare daca aceasta nu ii aduce beneficii reale clientului Beneficii In acelasi timp, dorim sa facem echipa doar cu oameni dispusi sa lucreze in relatie de colaborare, nu de subordonare. Acest lucru inseamna ca tu, cel care ti-ai dori sa iti asumi misiunea noastra, vei avea si urmatoarele provocari: - vei avea venituri functie de implicare si rezultate - iti vei folosi unele din propriile resurse precum telefonul si laptopul Pe de alta parte, credem cu tarie ca relatiile de colaborare aduc maxim de beneficii tuturor partilor implicate . Astfel tu poti obtine: - venituri nelimitate de un plafon superior - pe masura ce iti maresti portofoliul de clienti, veniturile vor creste din ce in ce mai mult fara a fi necesar un efort suplimentar - colaborare cu noi pe termen lung atat timp cat impartasim aceleasi valori si principii - vei apartine unei echipe care are experienta de peste 15 ani in afaceri, deci ai de la cine sa inveti - vei lucra intr-un mediu in care sunt clar conturate si aplicate principii si valori reale - vei fi apreciat pentru ceea ce esti si ceea ce faci

  • 16

    Firma Producție Publicitara Angajam Personal

    Firma Productie Publicitara în Constanța angajam personal Cunoștințe medii pt sudura, colantare, litere volumeteice Program flexibil, salariu competitiv plus bonus-uri

  • 40

    Colaborator Agentie Imobiliara

    Ai sau nu experienta in vanzari, dar iti doresti sa lucrezi intr-o echipa puternic motivata, atunci alatura-te echipei noastre, RE/MAX Family Oradea te asteapta!          Cerinte fata de candidati: - Organizarea intalnirilor, negocierilor si prezentarilor, reprezentarea tranzactiilor imobiliare; - Identificarea celor mai bune solutii pentru clienti; - Organizarea si urmarirea intregului proces de tranzactionare; - Incheierea contractelor; - Dezvoltarea continua a bazei de clienti; - Disciplinare, responsabilitate, abilitate de lucru in echipa           Avantajele candidatilor: - Analizarea pietii imobiliare; - Perfectionare continua prin participarea la traininguri, acreditate international; - Comisioane substantiale; - Seminarii, conferinte cu speak-eri de talie mondiala; - Suportul unei intregi echipe de profesionisti ; -  Independenta financiara, esti propriul tau sef; -  Gestionarea timpului dupa bunul plac. Trimiteti CV la adresa: Sau contactati-ne telefonic la nr.:

  • 2

    Firma de publicitate

    Cauti un loc de munca si esti deschis la provocari? Hai in echipa noastra. Dorim sa ne marim echipa! Nu necesita experienta, poti invata pe parcurs! Salariul motivant. Pentru mai multe detalii: Firma de publicitate care se ocupa cu colantare, panouri luminoase, bannere, printare, laminare, montare. etc. Permis categoria B

  • redactor

    Experiență într-o poziție similară constituie avantaj Studii superioare finalizate ( Jurnalism ,marketing & comunicare,relatii publice sau studii din domenii conexe Experienta sau pasiune pentru elaborarea de continut digital Excelente abilități de comunicare și scriere în limba română. , engleza Creativitate și abilitatea de a produce conținut original și atractiv. Experiență în utilizarea instrumentelor de analiză pentru social media Capacitatea de a lucra bine atât individual, cât și în echipă Bune cunostinte de utilizare a Adobe Photoshop sau Canva. Atentie la detalii și capacitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic Creativitate, dorninta de a înveța lucruri noi și a lucra în echipă.

  • 21

    Angajam asistent manager

    Angajam assistant manager Cerinte : Cunoasterea limbii engleze si permisul de conducere constituie un avantaj. Abilitati si cunoastere lucru pe calculator. Program 8h zi, 5 zile saptamana (L-V) : 09.00-17.00 Pentru mai multe detalii asteptam un un cv cu poze. Activitatea se desfasoara la sediul firmei in sectorul 3 - Aleea Tornadei. Salariu : 4.500- 5.000

  • 1

    Specialist marketing online - foglia.ro

    Suntem o firmă ce activăm în comercializarea online a obiectelor sanitare. Pachet beneficii - salariu fix - bonuri de masă - posibilitate decontare transport - bonusări anuale - contract perioadă nedeterminată - program lucru: L-V: 09.00-17.00 Responsabilități: - dă dovadă de creativitate, simț estetic și dorință de învățare - creare și redactare texte, articole și descriere SEO - postări pe subiecte diverse pentru social media - asigurarea unei bune funcționări și creștere a conturilor de Social Media (Facebook, Instagram, TikTok, YouTube, Linkedin); - cunoștințe de editare foto video (Canva, Photoshop, etc) - rapoarte Google Analytics, Google Merchant, Google Console - menținerea și identificarea de eventuale colaborări cu diverși arhitecți, designeri de interior, constructori, etc Calități necesare: - exprimare scrisă și verbală coerentă și corectă gramatical - amabilitate, capacitate de ascultare activă, empatie - pasiune pentru tehnologie și digital marketing - atenție la detalii, precizie, flexibilitate - team work și responsabilitate Va rugam sa aplicati pt pozitia dorita pe site-ul nostru, la sectiunea cariera (se afla in subsolul paginii): www.foglia.ro

  • 53

    Vrei sa-ti schimbi viata?

    Vrei sa-ti schimbi viata? Cautam lideri cu carisma, cadre de conducere cu personalitate puternica. Sundeti o persoana dispusa sa ajunga in varf si gata sa munceasca cu devotament pentru a-si atinge obiectivele? Va oferim un loc de munca sigur, ca parteneri independenti, cu sarcini in domeniul conducerii, care vor fi o adevarata provocare si va vor da satisfactii pe masura. Contract part/full time. Solicitari si CV pe mail [email protected]

  • Profesionalism, punctualitate.

    Dube Mercedes Speinter.

  • 62

    Asistenta manager Organizari evenimente

    Manager general, angajez asistenta manager. Suntem o agentie de organizari evenimente cu sediul in zona Unirii. Se cauta personal tanar, toti angajatii au pana in 30 de ani. Posibilitate de program part time sau full time. Salariu: 6800 lei. Cerinte: serioasa, inteligenta, atenta la detalii, open minded, deschisa la oportunitati. Responsabilitati: - preluarea apelurilor - responsabila de mail-uri si telefoane - ofertarea clientilor Trimite un CV sau lasa o descriere + numar de telefon.

  • 9

    Angajam personal Galati

    Angajam personal in domeniul productiei publicitare. - GRAFICIAN, descrierea jobului pregatire machete grafice, cunostintinte temeinice a programului Corel Draw. - MONTATORI, personal cu indemanare tehnica. Jobul consta in montajul panourilor, firme luminoase, copertine, bannere, tapet, prelate, autocolant. - APLICATORI AUTOCOLANT, personal cu experienta in domeniul aplicarii autocolantelor sau a foliei, finisarea materialelor publicitare indoor - outdoor, colantare, taiere, caserare, laminare... Cerinte aplicant la job: Sa fie comunicativ, cooperant si responsabil. Program: Luni - vineri 8 - 17, in weekend si zile libere nu se lucreaza. Salariu atractiv, in functie de experienta.

  • Club Centru Vechi

    Club De Noapte Centru Vechi Angajează Dansatoare Drink Hostess Vârsta minimă 18 ani Limba Engleză prezintă un avantaj Ce presupune acest job. Intretii atmosfera, dansezi si te simti bine, iar cand cineva te invita sa bei, primesti un comision. Asta in afara de salariul lunar de 3000 lei luna Comisioanele sunt platite zilnic, salariul se ia de 2 ori luna. Sună și programează un interviu pentru mai multe detalii.

  • 8

    Distribuția revistei kaudland

    Cautam distribuitori pentru distribuirea revistei kaufland în localitatea dumneavoastră Sofronea. Tipul jobului Part / Time. Pentru relații suplimentare sunați la numărul de telefon .

Salvează căutarea