Anunțuri
Marketing Publicitate-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam Personal Productie Publicitara - Middle -level - Permis de conducere cat B - Experienta in domeniu minim 3 ani - Persoana tehnica, indeminatica, cu simt practic, atența la detalii - Responsabilitate în realizarea sarcinilor, dorință de învățare și perfecționare în domeniu - Persoana orientata catre munca in echipa Responsabilitati: - Executia și asamblarea materialelor publicitare - Colantare pe diverse suporturi suprafete - Realizare litere volumetrice - Confectionarea montarea de casete si firme luminoase neluminoase - Amenajari showroom-uri si magazine, decorari vitrine, confectii metalice , copertine - Indeplinirea sarcinilor de productie - Cunoasterea fluxului de productie si respectarea metodei de lucru Beneficii: - Loc de munca stabil, motivational, posibilitate de perfectionare - Salariu motivant, bonusuri
-
Promovat
SCHWARZ Gruppe Int recrutează personal necalificat in cadrul Departamentului de Producție Publicitară. Locația postului Cisnădie. Echipa noastră înseamnă fețe zâmbitoare, comunicare familiară, respect și încredere. Ne place să învățăm zilnic unii de la alții (angajați, clienți, parteneri) și vrem să te sprijinim pe tine să-ți maximizezi potențialul și să contribui într-o echipă entuziastă. Profilul candidatului: Carnet de conducere categoria B, cu experiență, poate fi un argument; Îndemânare și pricepere în a lucra cu o varietate de materiale; Descrierea postului: Pe scurt, vei ajuta colegii de la departamentul de Producție Publicitara la activități ce necesită dibăcie, montaje mobilier, prelucrare materiale publicitare, montaj casete luminoase, folie autoadezivă, colantari etc... la nivel local și în țară;
-
Promovat
Suntem Larex Global Floor, un lider cu o experiență de 34 de ani în industria pardoselilor sintetice, hidroizolației și trapei de fum. Ne mândrim cu faptul că oferim cele mai bune soluții în domeniul nostru și căutăm un nou membru pentru echipa noastră de succes. CE OFERIM Oportunitatea de a lucra într-o companie de top cu o echipă pasionată Un mediu de lucru creativ și inovator Condiții salariale competitive și bonusuri de performanță Posibilități de dezvoltare profesională și avansare în carieră Consultanță fiscală externă CERINȚE Experiență anterioară de succes în marketing online, inclusiv pe platformele YouTube și TikTok Cunoștințe avansate în domeniul pardoselilor sintetice, hidroizolației și trapei de fum Abilități excelente de analiză și luare a deciziilor bazate pe date Cunoașterea avansată a limbii engleze Experiență în gestionarea bazelor de date și documentației licitațiilor publice Familiaritate cu conceptele de inteligență artificială și utilizarea software-ului AutoCAD CUM SĂ APLICAȚI Vă invităm să trimiteți CV-ul actualizat și o scrisoare de intenție la adresa de e-mail [], telefon . Subiectul e-mailului trebuie să fie "Aplicare Specialist Marketing Online - Numele Dumneavoastră."
-
Promovat
Angajam Personal Productie Publicitara - Middle -level - Permis de conducere cat B - Experienta in domeniu minim 3 ani - Persoana tehnica, indeminatica, cu simt practic, atența la detalii - Responsabilitate în realizarea sarcinilor, dorință de învățare și perfecționare în domeniu - Persoana orientata catre munca in echipa Responsabilitati: - Executia și asamblarea materialelor publicitare - Colantare pe diverse suporturi suprafete - Realizare litere volumetrice - Confectionarea montarea de casete si firme luminoase neluminoase - Amenajari showroom-uri si magazine, decorari vitrine, confectii metalice , copertine - Indeplinirea sarcinilor de productie - Cunoasterea fluxului de productie si respectarea metodei de lucru Beneficii: - Loc de munca stabil, motivational, posibilitate de perfectionare - Salariu motivant, bonusuri
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Tipul jobului: Cu normă întreagă sau Part Time Salariu: Până la 10.000,00RON pe lună Compania noastra este una din firmele cunoscute in zona de publicitate, acoperind toata partea de productie, montaj si import aferenta acestui domeniu. Vrem sa marim echipa de vanzari, atat in Bucuresti, cat si in cele mai importante orase din tara: Cluj , Timisoara, Sibiu, Brasov, Iasi si Constanta. Daca locuiesti intr-unul din aceste orase si iti doresti sa ai in sfarsit un job independent, bine platit, sa lucrezi uneori de acasa si sa ai un program flexibil pe care tu ti-l organizezi, trimite-ne un CV cu datele tale pe email: si noi te vom contacta in cel mai scurt timp. Pentru informatii suplimentare sunati la telefon Interviul este online. Ce este important pentru noi: * Abilitatea ta de a construi și dezvolta relații relevante cu colegii și clienții companiei * Gândire orientată spre client * Seriozitate * Creativitate * Abilități relevante de comunicare, prezentare și vânzare * Structură organizată, proactivă, orientată spre îmbunătățire * Orientarea către soluții * Abilitatea de a lucra simultan cu mai multe grupuri (clienți, colegi, conducere) * Experiență recentă, comunicare și vânzări cu clienții, într-un rol B2B (de preferință cel puțin 2 ani) * Diplomă universitară (reprezinta un avantaj) Ce așteptăm de la tine: * Sa ai instrumente de comunicare: laptop, telefon mobil si internet * Dezvoltarea de relații de încredere cu clienții, pentru dezvoltarea afacerilor pe termen lung cu fiecare dintre ei * Responsabilitatea pentru fiecare client din portofoliu în zona alocata. Păstrarea cu succes a unui portofoliu de clienți prin reînnoirea contractelor, menținând în același timp profitabilitatea (= protejarea relațiilor și a veniturilor) * Abilitatea de a acționa / funcționa ca si consultant (identificarea nevoilor pe termen mediu și lung ale clienților; crearea și identificarea de noi oportunități; recomandarea unui amestec adecvat de soluții care contribuie la dezvoltarea afacerii clienților) * Sprijinirea clienților, prin rezolvarea oricăror probleme, în timp util, cu ajutorul echipelor de asistență (tehnologie, productie, livrare de soluții, facturare etc.) Ce oferim în schimb: * Program flexibil in functie de timpul tau * Poti lucra uneori si de acasa, mergand doar la intalnirile stabilite cu clientii * Contract de munca part time * SALARIU atractiv (se discuta la interviu) * COMISION consistent bazat pe performanță si realizari (se discuta la interviu) * BONUS-uri trimestriale/anuale (se discuta la interviu) * Costuri de călătorie: abonamente necesare pentru mijloacele de transport folosite in zona ta * Dezvoltarea continuă într-un mediu de lucru construit dinamic, unde învățarea continuă și inițiativa sunt încurajate * Posibilitatea de avansare profesionala si conducerea departamentelor in functie de aptitudinile tale si dezvoltarea companiei in viitor
-
Spectral Mobila angajeaza Responsabil IT in cadrul companiei. Pozitia presupune intretinerea infrastructurii hardware si software in cadrul fabricii de mobila din Tutova, dar si la sediul societatii din Barlad sau la punctele de lucru din Tecuci, Galati, Ramnicu Sarat, Buzau, Calarasi si Bucuresti (in aceste locatii se pot rezolva remote problemele aparute). Locatia stabila de lucru va fi in cadrul fabricii de mobila din Tutova. Programul de lucru este de luni pana vineri de la 7:00 la 15:30 (cu 30 de minute pauza de masa). Din Barlad se asigura transportul pana la fabrica cu masinile firmei. DESPRE NOI Spectral Mobila SA este unul dintre cei mai mari producatori de mobilier din PAL melaminat si MDF din zona Moldovei. Fabrica detinuta de companie este situata in apropierea municipiului Barlad si reprezinta una din cele mai mari investitii locale cu capital integral privat. Gama de produse fabricata de Spectral Mobila SA este una completa si cuprinde piese de mobilier pentru dormitoare, sufragerii, bucatarii, holuri, birouri si alte piese de mic mobilier. Calitatea produselor fabricate de companie corespunde celor mai inalte exigente, fiind asigurata de un flux tehnologic automatizat care cuprinde circulare de taiat in pachet, masini automate de cantuit pe suprafete drepte sau curbe, centre de prelucrare cu comanda numerica sau prese vacuum cu membrana pentru infoliat piese din MDF. Utilajele utilizate in fabricarea pieselor de mobilier sunt produse de unii din cei mai mari jucatori la nivel mondial din domeniu si datorita varstei medii de pana in 3 ani a utilajelor ce compun fluxul tehonologic, acestea dispun de cele mai noi tehnologii de fabricare a mobilei la ora actuala. Spectral Mobila SA comercializeaza produsele fabricate printr-o retea de distribuitori care cuprinde peste 100 de magazine din toata tara. Compania asigura livrarea produselor catre partenerii sai in cel mai scurt timp datorita stocurilor mari de produse finite si a parcului auto propriu format din mai multe autoutilitare moderne. Toti partenerii societatii beneficiaza de consultanta specializata, transportul produselor gratuit si conditii comerciale avantajoase. Piesele de mobilier sunt coletate si dispun de schite de montaj, astfel nu sunt necesare spatii mari de depozitare ale magazinelor partenere si asigura o siguranta a livrarii produselor in cele mai bune conditii. Produsele livrate catre colaboratori sunt insotite de certificate de garantie si certificate de conformitate conform legislatiei in vigoare. Pe langa reteaua de colaboratori, Spectral Mobila SA opereaza 7 magazine proprii si 27 magazine in sistem de franciza sub brand-ul Spectral Mobila in Adjud, Bacau, Baia Mare, Barlad, Botosani, Braila, Brasov, Bucuresti, Buzau, Calafat, Calarasi, Campulung Moldovenesc, Focsani, Galati, Iasi, Intorsura Buzaului, Mangalia, Moreni, Oltenita, Pitesti, Ramnicu Sarat, Sacele, Sebes, Sfantu Gheorghe, Sibiu, Sighetu Marmatiei, Slatina, Slobozia, Suceava, Targu Frumos, Targu Jiu, Tecuci, Timisoara si Turda. In cele 34 de magazine Spectral Mobila clientii pot admira intreaga gama de piese de mobilier fabricate de companie. Produsele pot fi achizitionate cu plata pe loc (numerar sau cu card bancar) sau in rate prin diferite institutii de creditare. Indiferent de modalitatea de achizitie, clientii celor 34 de magazine Spectral Mobila beneficiaza de transport cu autoutilitare proprii in cel mai scurt timp din momentul achizitiei, montaj asigurat de personal specializat si garantie integrala a produselor cumparate pentru o perioada de 24 de luni. Incepand cu 2016 Spectral Mobila SA opereaza si un magazin online din care clientii pot achizitiona toata gama de produse fabricate de companie.
-
-
Cum poti castiga un venit suplimentar fara sa ai experienta? Care este scopul vietii tale? Sa muncesti pentru un salar si o pensie ? sau cauti o alternativa care sa iti completeze veniturile actuale? Cere detalii iar eu voi fi bucuroasa sa te ajut. Ai grija de sanatatea ta! Achizitioneaza remedii naturiste cu discount.Ai sansa sa cumperi produse la cel mai mic pret ,alaturandu-te comunitatii noastre. Cere detalii iar eu voi fi bucuroasa sa te ajut. https://www.shoplivegood.com/romaniucs
-
angajam agenti publicitari pentru distribuirea de materiale publicitare in cutiile postale la case si blocuri
-
angajam referent publicitar pentru distributie pliante in cutiile postale la case,blocuri(format mic).relatii la telefon
-
Videographer Part - Time (colaborare) Student UNATC Filmare video, Editat,Regie Job ușor 1500-3000 ron pe luna
-
Se cauta redactor sau colaborator pentru un site local din Balș, Jud. Olt. Vom avea nevoie de o persoana care este la curent cu ce se intampla in oraș și care ne poate livra stiri strict din oraș. Accidente, evenimente deosebite, stiri din scoli. De altfel, sunt de interes și știrile din comune sate etc. CANDIDATUL TREBUIE SA ȘTIE SA SCRIE CORECT ȘI SA CUNOASCĂ LIMBA ROMANĂ LA PERFECȚIE. Plata se poate face per articol livrat. Pentru articole ne-ar trebui și poze. Colaborarea este una de lunga durata. Nu contează dacă tu ești deja undeva angajat. Atâta vreme cât vrei sa faci bani și ai timp, nu exista nicio problema. Mesajele le astept aici.
-
Persoane care locuiesc în București vârsta18-55ani -casting pentru serialul In Căutarea Adevărului -Kanal D Plati între 100 și 350 Ron Preselecții pe numarul de waap din poza anuntului cu 4 poze bust și full body fără filtre fără ochelari de soare sau pălării/șepci numele complet vârsta și data nașterii înălțime și greutate cu subiectul "In căutarea Adevărului "
-
EFECTUEZ ANALIZE DE RISC LA CELE MAI AVANTAJOASE PRETURI SI IN CEL MAI SCURT TIMP. Incepand cu 01.07.2018, AMENZI DE LA 10.000-20.000 LEI pentru neintocmirea analizei de risc de catre fiecare societate comerciala, institutie centrala si locala a administratiei publice, regie autonoma, companie si societate nationala. Analiza de risc se efectueaza inaintea instituirii masurilor de securitate si se revizuieste in una din urmatoarele situatii: - cel putin odata la 3 ani, pentru corelarea cu dinamica parametrilor interni si externi care genereaza si/sau modifica riscurile la securitatea fizica a unitatii; - in cel mult 60 de zile de la producerea unui incident de securitate la unitatea respectiva; - in cel mult 30 de zile de la modificarea caracteristicilor arhitecturale, functionale sau a obiectului de activitate al unitatii. Conform H.G. 301 din 2012, toate societatile comerciale si punctele de lucru care detin bunuri sau valori cu orice titlu trebuie sa efectueze analiza de risc la securitatea fizica, prin evaluatori autorizati, inscrisi in Registrul National al Evaluatorilor de Risc la Securitatea Fizica. Va stau la dispozitie pentru mai multe detalii sau pentru o oferta de pret:0764747383.Va stau la dispozitie in judetele:Iasi, Bacau, Neamt,Vrancea, Suceava, Botosani, Covasna.
-
Cautam distribuitori pentru distribuirea revistei kaufland în localitatea dumneavoastră Sofronea. Tipul jobului Part / Time. Pentru relații suplimentare sunați la numărul de telefon .
-
Descriere si obiectivul postului : - Crearea și menținerea identitatii imaginii companiei; - intretine site wordpress platforme social media: Canditatul Ideal: -are cunostinte de utilizare a platformei wordpress - stie sa utilizeze un program de editare photo(photoshop, canva, xd, etc.) -este familiarizat cu platformele de socializare: Facebook, Twitter -are bune abilitati de comunicare, profesionalism -are cunostinte de Google Analytics Google Ads Atributii: -actualizarea portofoliului de produse pentru site-ul nostru wordpress -crearea si implementarea pe site a ofertelor promotionale si distribuirea lor pe platformele de socializare -crearea imaginilor pentru ofertele promotionale -administrarea site-ului wordpress(actualizare informatii, imagini, oferte, promotii) -sa comunice si sa ofere raspunsuri solutii potentialilor clienti care ne contacteaza prin intermediul formularului de contact al site-ului, dar si pe platformele social media -sa distribuie continut regulat pe platformele social media -sa analizeze performantele website-ului prin Google Analytics, sa faca modificari in conformitate cu rezultatele dar si propuneri de imbunatatire a traficului. -ocazional sa creeze campanii platite Google Ads Facebook ce presupune cercetarea cautarea cuvintelor cheie potrivite domeniului nostru de activitate si stabilirea unei audiente, optimizarea campaniilor pentru maximizarea rezultatelor full sau part time
-
Primele 30 de persoane care răspund cu DA ( doar femei ) primesc in privat explicația unui sistem de bonificare!
-
Institutie financiar bancara organizeaza sesiuni de selectie CV-uri si recrutare pentru pozitia de consultant financiar-bancar in orasele: Baia Mare, Sighetu Marmatiei si zona Viseu-Borsa. Conditii minime candidat: - Minimum studii liceeale cu diploma de bacalaureat - Bune abilitati de comunicare si negociere - Cunostinte/abilitati utilizare PC - Motivat de castiguri in functie de realizari - Confidentialitate in procesarea datelor cu caracter personal - Disonibilitate la acumularea informatiilor necesare activitatii - Fire organizata si foarte punctuala - Lipsa experientei Nu reprezinta un dezavantaj Daca consideri ca te regasesti in cerintele minime poti sa aplici cu CV-ul tau la mail : [email protected]
-
Căutăm distribuitori pentru distribuirea ziarului Kaufland în localitatea dumneavoastră: Felnac, Munar și Secusigiu. Relații suplimentare la telefon. Tip job: Part time.
-
Ești pasionat de marketingul online și îți dorești să transformi această pasiune într-o sursă de venit? Alătură-te echipei noastre și devino Promotor Online pentru magazinul nostru online! Descrierea Jobului: Suntem în căutarea unui promoter online dedicat și motivat, care să ne ajute să creștem vânzările și vizibilitatea magazinului nostru online. Vei lucra într-un mediu dinamic și flexibil, având posibilitatea de a-ți seta propriul program de lucru. Responsabilități: Promovarea produselor magazinului nostru online pe diverse platforme sociale și site-uri web. Crearea și implementarea de campanii de marketing eficiente pentru a atrage și converti clienți noi. Monitorizarea și raportarea performanțelor campaniilor de promovare. Colaborarea cu echipa noastră pentru a dezvolta strategii de marketing inovatoare. Cerințe: Experiență în promovarea online și marketing digital. Cunoștințe solide de utilizare a platformelor de social media (Facebook, Instagram, TikTok, etc.). Abilități excelente de comunicare și copywriting. Capacitatea de a lucra independent și de a-ți gestiona eficient timpul. Dorința de a învăța și de a te adapta la noile tendințe din marketingul digital. Beneficii: Remunerație bazată pe performanță: vei fi plătit în funcție de vânzările generate prin eforturile tale de promovare. Posibilitatea de a lucra remote, de oriunde te simți cel mai productiv. Oportunități de dezvoltare profesională și personală. Acces la resurse și instrumente de marketing pentru a-ți optimiza performanța. Dacă ești gata să îți pui amprenta în lumea marketingului online și să contribui la succesul unui magazin online în plină expansiune, trimite-ne CV-ul tău și o scurtă prezentare despre tine. Alătură-te echipei noastre și transformă-ți pasiunea într-o carieră de succes!
-
angajam agenti vanzari produse bricolaj casa si gradina, agenti vanzari termopane,asistent manager,contabil cu experienta
-
Dacă îți place să : faci achiziții online, petreci timp pe rețelele sociale, împărtășești cu alte persoane informații utile despre raportul calitate-preț al produselor, postezi pe rețelele tale sociale noile tale achiziții, să obții venituri lucrând din confortul casei tale, nu ai un program impus, fii propriul tău șef, generezi venituri când ești în vacanță.... Alege să fii partener al unei unor companii de top, naționale și internaționale! Nivelul de câștig depinde de: motivația, interesul, disponibilitatea, flexibilitatea și determinarea fiecăruia pentru a genera venituri la nivelul nevoilor și dorițelor tale.
-
Activitate online, remote, part-time, care poate asigura rezolvarea problemelor nevoilor personale. Forme de câștig: 1.Recomandarea companiilor și produselor, 20%. 2.Distribuirea produselo, 20- 35% din volumul vânzărilor. 3.Consum propriu, 20-50% din volumul cumpărăturilor. Se pot cumula cele 3 forme de câștig! Rezultatele depind de: motivația, interesul, disponibilitatea, flexibilitatea și determinarea pentru a genera venituri la nivelul propus.
-
Cerinte - Necesara experienta anterioara. - Invatarea modului de operare a echipamentelor si setarea acestora pentru fiecare lucrare (nu se aplica la finisarile manuale); - Pregatirea materialelor prime pentru tipar si printarea lor pe diferite materiale suport digital; - Operarea utilajelor disponibile care asigura productia comenzilor (printere, plottere,etc) si mentenanta acestora. - Abilitati tehnice, viteza de lucru, abilitati de organizare si atentie la detalii; - Comunicare excelentă și atitudine pozitivă; - Capacitate de concentrare si rapiditate in executare sarcinilor. Oferta (bonusuri, beneficii) - Pachet salarial: fix + bonuri de masa + ore suplimentare; - Primele 6 luni 2500 lei si ulterior 3.000 lei pentru lunile in care se lucreaza in tura a doua. Turele se vor organzia functie de volumul de comenzi. - Bonusuri si prime de sarbatori; - Se lucreaza fara ture de noapte; - Decontare transport; - Angajare pe termen lung. Descriere & Responsabilitate - Finisare produse tipografice conform specificațiilor tehnice din fisa de producție; - Experienta in industria tipografica, dar poate fi considerat avantaj un nivel de experienta practica in alte operatiuni manuale sau mecanizate; - Manipulare materie prima si produse finite; - Poate fi un avantaj experienta in productia materialelor publicitare, tiparire digitala si finisare tipografica (taiere, printare, pliere, etc), dar nu este o conditie obligatorie; - Relationare excelenta cu echipa de productie, persoana serioasa, responsabila, cu reale abilitati de comunicare si organizare Iti place sa lucrezi cu hartia si poti face finisari tipografice manuale si sau mecanizate. Te obisnuiesti usor cu gestionarea oricarei cerinte de finisare tipografica manuala. Perfect! Te invitam sa faci parte din echipa noastra.