Ca reprezentant al companiei vei avea la dispoziție la dispoziție un birou virtual din care ai acces la toate informațiile corespunzătoare unei afaceri fizice fără a avea nevoie de : - documentația necesară deschiderii unei afaceri , cu cheltuielile aferente și timpul alocat acestei acțiuni, - personal angajat care să realizeze activitățile de gestionarea stocurilor de produse, monitorizarea vănzărilor, calcularea prețurilor, întocmirea documentelor financiar bancare,etc., toate aceste activități fiind realizate de către companie, - logistică și spații pentru desfășurarea activității sau depozitarea produselor, - mijloace de transport pentru distribuirea produselor, - stocuri de produse, etc., ceea ce duce la reducerea costurilor și la crearea rentabilității. - faci parte dintr-o echipă formată din specialiști în domenii diverse dar conexe specificului produselor sau serviciilor companiei, - beneficiazi de suportul și colaborarea cu membrii echiei și cu specialiștii de la toate departamentelor din companie, - beneficiazi de suport și training din partea companiei pentru: a înțelege mai bine produsele, formare și dezvoltare personală și profesională.
ID anunț: 1719656990
Raportează
Anunțuri recomandate
Pentru a contacta acest utilizator, intră în contul tău Romjob.ro sau creează-ți rapid un cont nou!