Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Marketing Publicitate Galati

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Cautam colaboratori pentru Operatori de teren  Candidatul Ideal ; Dacă pentru tine o distractie înseamnă să cunoști oameni noi, îți place să comunici cu cei din jur și eşti indraznet, atunci pe noi ne-ai convins. Cerinte: • Masina personala (avantaj) • Experienta ca operator de interviu (reprezinta un avantaj) • Depăşirea timidităţii, dezvoltarea încrederii în sine şi a abilităților de comunicare și persuasiune;  • Deprinderea abilității de a relaționa profesionist cu tipologii diferite de persoane; • Amabilitate chiar si intr-o situatie mai dificila • Echipă prietenoasă, dinamică şi dornică să îţi ofere sprijin şi îndrumare profesională prin training-uri şi workshop-uri; • Adeverinţă de practică pentru studenţi.(internship) • Aptitudini de invatare rapide • Cu putere de convingere si spirit de competitie • Cu dorinta de a asi atinge targetul, de a reusi. • Persoana responsabila, amabila si atenta la detalii Responsabilitati: 1. Contactarea fermierilor si stabilirea de intalniri 2. Completarea chestionarelor pe teren atat pe tableta cat si pe hartie. 3. Implementarea si utilizarea procedurilor de intervievare a companiei 4. Respectarea zilelor de raportare si mentinerea legaturii permanente cu coordonatorii de teren 5. Intocmirea si gestionarea documentelor administrative 6. Completarea si transmiterea chestionarelor in timp util , respectarea termenelor limita.  Beneficii: Program de mumca flexibil, adaptat nevoilor tale Training pentru a invata jobul si cum sa iti atingi rezultatele, din prima zi de angajare Castig intre 1500-5000 RON / proiect ( in functie de numarul chestionarelor efectuate). Numai persoanele selectate vor fi selectionate si sunate pentru interviu. Va informam ca prin aplicatia dumneavoastra transmisa pentru aceasta pozitie, indiferent de canalul de transmitere ales, va exprimati consimtamantul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal prezente in CV-ul dumneavoastra si/sau transmise si prin alte forme de comunicare. De asemenea, va aducem la cunostinta ca in conformitate cu Regulamentul UE 679/2016 si a Legea 677/2001 privind prelucrarea datelor cu caracter personal, aveti dreptul de informare, dreptul de a accesa/de a actualiza datele cu caracter personal, dreptul de a va opune in orice moment la prelucrarea datelor cu caracter personal si de a solicita stergerea informatiilor dumneavoastra din bazele noastre de date.

  • Firma de cercetare de piata caută OPERATORI INTERVIU TEREN pentru aplicarea chestionarelor in județ. Operatorii de teren vor efectua munca pe tot teritoriul județului. Aplicarea chestionarelor se face folosind atat tableta cat si pe formulare. Candidatul ideal • Absolvent 2019 ; persoane peste 45 , someri care in termen de cel mult 5 ani de la data angajarii indeplinesc, conform legii, conditiile pentru a solicita pensie anticipata partiala sau de acordare a pensiei pentru limita de varsta. • Disponibilitate pentru munca pe teren si pentru deplasari in localitatile adiacente; • Permis de conducere categoria B reprezinta un plus dar nu este obligatoriu; • bune abilități de comunicare • punctualitate, responsabilitate și seriozitate • Capacitate de convingere; Atenție în rezolvarea sarcinilor; • respectarea termenelor de culegere a datelor din teren și de predare a tuturor materialelor ce însoțesc aplicarea chestionarului • colaborarea în culegerea datelor din teren şi realizarea studiului cu coordonatorul de teren, precum și cu ceilalți experţi din cadrul echipei de management şi de implementare; • participarea obligatorie la sesiunile de instruire premergătoare activității de culegere a datelor din teren; • respectarea cu strictețe a normelor lunare stabilite, precum și a condițiilor de selecție a persoanei intervievate • Training efectuat de către compania noastră; • Program flexibil de lucru. • Posibilitatea de a efectua stagiul de practică și obținerea unei adeverințe/ recomandări; Numai persoanele selectate vor fi selectionate si sunate pentru interviu. • Prin transmiterea aplicatiei prin intermediul site-ului exprimati in mod expres faptul ca sunteti de acord ca datele dvs. cu caracter personal, furnizate odata cu transmiterea aplicatiei (Curriculum Vitae, scrisoare de intentie sau alt document pe care il considerati relevant pentru aplicatie), sa fie folosite pentru o perioada de 6 luni de zile de la data aplicatiei.

  • Postul: operator aplicare chestionare față-în-față Candidatul ideal Căutăm persoane: Convingătoare, responsabile, cu atitudine pozitivă și bune abilități de comunicare; Disponibile pentru munca de teren și deplasare; Descrierea jobului: Vei aplica chestionare diferitor persoane, la domiciliul acestora; Vei completa chestionare pe tabletă sau pe hârtie; Beneficii: Program de lucru flexibil, pe care ți-l decizi singur în funcție de disponibilitatea ta; Posibilitatea de a efectua stagiul de practică și obținerea unei adeverințe/recomandări; Training profesionist pe fiecare proiect derulat; Venituri în funcție de disponibilitatea de implicare în proiectele derulate; Se acordă bonusuri pentru performanță, fidelitate, acuratețe, implicare; Nu există limită de vârstă; Colaborare de lungă durată cu cel mai prestigios institut de cercetare socială și de piață din România. Dacă ești interesat de colaborare contactează-ne la: 0744591049 Te așteptăm în echipă! Descrierea companiei Înființat în 2009, Institutul Român pentru Evaluare și Strategie – IRES activează pe piața de cercetare din România și funcționează ca un think tank independent, o parte dintre studiile și proiectele pe care le dezvoltăm fiind dedicate optimizării politicilor publice în diferite domenii ale societății românești. Suntem un furnizor de servicii complete de cercetare de piață și oferim soluții integrate pentru clienții noștri - companii multinaționale, naționale și locale, instituții și organizații din România, dar și din străinătate - care înțeleg valoarea cercetării în evoluția lor pe termen lung.

  • Prezentarea firmei Imagine Plus este agentia de marketing online si dezvoltare web care lucreaza cu oameni dispusi sa isi aduca aportul in a sprjini afacerile din Romania sa creasca, folosindu-se de forta internetului. Noi credem cu tarie ca internetul poate ajuta afacerile sa se dezvolte din ce in ce mai mult si astfel sa ofere posibilitatea romanilor sa traiasca din ce in ce mai bine in tara lor. Cerinte post Avem nevoie in echipa de oameni curajosi si cu atitudine pozitiva care sa adere la misiunea noastra si care sa faca urmatoarele: - sa analizeze diverse domenii de activitate in mediul online si sa faca actiunea de prospectare - sa contacteze sau sa preia clientii potentiali care ne contacteaza direct si sa poarte discutii cu ei ca sa le inteleaga afacerea - sa se consulte cu echipa noastra pentru a le putea propune clientilor solutii benefice pentru cresterea afacerii lor prin intermediul internetului - sa negocieze termenii contractuali si sa incheie contractele - sa urmareasca rezultatele implementarii strategiei stabilite si sa faca actiunile post-vanzare Responsabilitati Nu promitem ca va fi usor pentru ca este nevoie de creativitate, perseverenta si spirit viu. Te vei confrunta cu urmatoarele provocari: - vei rezista doar daca esti dispus sa inveti si sa evoluezi - va fi necesar sa asimilezi cunostinte de marketing online pentru a putea sprijini creativ cresterea afacerilor clientilor - vei fi in situatii in care clientii potentiali nu inteleg ce beneficii aduce internetul afacerii lor - vei avea clienti care au buget foarte mic si care vor rezultate foarte mari si va depinde de tine sa le construiesti viziunea a ce pot obtine foarte clar - vei fi nevoit sa renunti la o vanzare daca aceasta nu ii aduce beneficii reale clientului Beneficii In acelasi timp, dorim sa facem echipa doar cu oameni dispusi sa lucreze in relatie de colaborare, nu de subordonare. Acest lucru inseamna ca tu, cel care ti-ai dori sa iti asumi misiunea noastra, vei avea si urmatoarele provocari: - vei avea venituri functie de implicare si rezultate - iti vei folosi unele din propriile resurse precum telefonul si laptopul Pe de alta parte, credem cu tarie ca relatiile de colaborare aduc maxim de beneficii tuturor partilor implicate . Astfel tu poti obtine: - venituri nelimitate de un plafon superior - pe masura ce iti maresti portofoliul de clienti, veniturile vor creste din ce in ce mai mult fara a fi necesar un efort suplimentar - colaborare cu noi pe termen lung atat timp cat impartasim aceleasi valori si principii - vei apartine unei echipe care are experienta de peste 15 ani in afaceri, deci ai de la cine sa inveti - vei lucra intr-un mediu in care sunt clar conturate si aplicate principii si valori reale - vei fi apreciat pentru ceea ce esti si ceea ce faci

  • cautam persoane interesate sa isi dezvolte propria activitate de acasa.Daca esti o persoana ambitioas/a,motivat/a si perseverenta si iti doresti un venit pe langa job, sau scoala vino in echipa noastra si te vom ajuta.Vei primi instruire gratuita nelimitat.

  • Cautam distribuitori(part time-zilieri) pentru distribuție pliante la cutii postale(case și blocuri).

  • SC Kinetech INDUSTRY SRL Galati angajeaza muncitori necalificati in domeniul industrial. Firma noastra este producator si importator de echipamenete de ridicat. (chingi textile, chingi de ancorare, sufe metalice, lanturi si accesorii)

  • Cerințe: - studii superioare(specializare marketing/comunicare/publicitate -cunostinte bune de limba engleza -persoana dinamica,flexibila,proactiva,creativa,cu spirit organizatoric -cunostinte marketing/PR -abilitati excelente de comunicare scrisa si verbala -cunostinte CorelDRAW,Photoshop -cunostinte de editare si creare continut foto,video si copywriting -cunostinte operare calculator:Microsoft,Word,Excel,PowerPoint -cunostinte de baza SEO -google adwords,tag manager,analytics Condiții: -program luni-vineri 8,00-16,00 -departament:grafica,webdesign,marketing -salariu motivant,bonusuri Responsabilități: -se implica in elaborarea, executarea si evaluarea planului de marketing al organizatiei -participa la desfasurarea campaniilor/actiunilor de marketing identifica noi oportunitati de promovare -analizeaza eficienta campaniilor/actiunilor derulate -identifica si analizeaza segmente de public cu potential de dezvoltare participa la evaluarea satisfactiei clientilor -deruleaza alte sarcini trasate de superiorii ierarhici -e-mail marketing programarea sitrimiterea de newslettere pe segmente specifice -intretinerea si actualizarea paginii de internet oficiale -implementarea anunturilor Facebook ,crearea elementelor grafice,traking-ul comentariilor,mesajelor -monitorizarea permanenta a pietii si a concurentei CV-urile vor fi trimise la +40 745 622 115

  • Cerinte: -abilitati de comunicare -atentie la detaliu -indemanare, rabdare -capacitate de convingere -cunostinte minime electrice -utilizarea programului corel draw si photoshop – nivel mediu Descrierea jobului: Descrierea jobului: Viitorul angajat se va ocupa de activitati lucrative si promovarea produselor companiei: gravura, imprimari, promotionale , harti,alte materiale publicitare etc. Creativitatea,puterea de munca, indemanarea, capacitatea de convingere, sunt cerinte obligatorii in munca cu materialele publicitare. Salarizarea corespunzatoare cu munca depusa Descrierea companiei: Compania noastra are domeniu de activitate productia de obiecte promotionale, materiale publicitare si semnalistica, servicii de personalizare,creatie grafica si cartografica .Ne propunem ca prin lucrarile pe care le facem sa contribuim la dezvoltarea afacerilor clientilor nostri prin promovarea imaginii ,produselor si serviciilor.

  • Se recrutează asistenți in brokeraj. Dorim ca persoanele ce doresc să inceapă o carieră în domeniul asigurărilor sa dețină diplomă de BAC. Se lucrează de acasă. Dumneavoastră vă organizați programul si tot dvs. veți stabili cât de mult câstigați si cât de mult vă dezvoltați in acest domeniu. Serviciile oferite de dumneavoastră in momentul colaborării cu compania noastra vor fi: -Asigurari generale: RCA, CASCO, LOCUINTE etc ... -Credite bancare și nebancare. -Intermedierea pachetelor turistice clasice. Este nevoie de Laptop/Calculator si imprimantă pentru desfasurarea normală a activitatii. Restul detaliilor le putem discuta telefonic sau stabilind o întalnire. Se mentionează faptul ca nu se pune accent pe varstă (minim 18 ani), si nici zonă. Recrutam oameni din orice judet si orice localitate unde exista o piata de asigurari și a potențialelor servicii intermediate de companie.

  • Echipa Destine Broker de Asigurare - Braila cauta parteneri. #Esti din Braila? #Vrei sa faci bani de la birou, de pe laptop sau de pe telefon? #Doresti sa ai propria ta afacere? #Vrei sa fii propriul tau sef? #Vrei sa iti organizezi singur timpul? Atunci alatura-te echipei noastre. Poti lucra de acasa, part-time sau full time. Destine Broker de Asigurare intermediaza toate categoriile de asigurari (RCA, CASCO, locuinte, viata, sanatate, agricole, travel, raspunderi civile, etc) si colaboreaza cu toate COMPANIILE DE ASIGURARI. VEI AVEA LA DISPOZITIE: - produsele intermediate - informatii. Know How - cea mai avansata platforma online (pentru emitere si invatare) - sistem de comisionare foarte atractiv - seminarii si cursuri gratuite - reteta afacerii - program flexibil: part-time sau full-time - posibilitatea de lucru in orice localitate din tara - posibilitatea de a avansa in cariera - posibilitatea de a dezvolta o echipa - se primeste comision pentru incasarile echipei - traininguri de dezvoltare profesionala si personala, materiale, platforma online CANDIDATUL IDEAL: - studii medii sau superioare - persoana serioasa, ambitioasa, perseverenta, comunicativa, sociabila, deschisa spre a invata - experienta in asigurari / vanzari - bune abilitati de lucru la calculator P.S.: - Compania Destine Broker de Asigurare este singurul broker din Romania certificat cu sigiliul TRUST MARK. SUCCES!!!

  • Salveaza cautarea