Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Marketing Publicitate Ilfov

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Responsabilitati: - cunoștințe SEO - proiectarea și crearea materialelor de marketing (bannere social media, videoclipuri). - contribuie activ la sistemul de design al agenției. Pachet salarial atractiv Programul de lucru Luni-Vineri de la 9-18 Locația biroului: Complex Cosmopolis. Așteptăm CV-ul dvs la adresa de mail: daria@figure8.ro sau detalii la nr de telefon: 075 429 759

  • Esti o persoana ce pune accent pe viitorul si dezvoltarea ei ?Ai abilitati de comunicare ?Stii cum sa te adaptezi diferitelor tipuri de client pentru a le castiga atentia si increderea?Ai o gandire pozitiva si esti ambitios si dinamic ? Atunci deja te apropii de a fi candidatul ideal pentru postul de consilier vanzari.Vei face parte dintr-o echipa frumoasa,tanara si de succes,cu ajutorul careia vei evolua la nivel profesional si personal. Ce ar trebui sa faci ? • sa identifici dorintele si nevoile clientilor, sa negociezi si sa consiliezi fiecare client pentru a le propune cea mai buna varianta de mobilare si decorare • sa creezi si sa mentii relatia cu fiecare colaborator din portofoliu,oferind servicii de calitate • sa imbunatatesti permanent relatia cu clientii existenti si sa dezvolti noi relatii de afaceri cu cei noi • sa colaborezi cu intreaga echipa,in vederea imbunatatirii strategiei si atingerii obiectivelor comune • sa stii sa zambesti – nu ne plac oamenii prea seriosi • sa fii sociabil,organizat,atent la detalii • sa iti placa sa muncesti- nu prea avem cand sa ne plictisim • sa ai cunostinte de contabilitate primara Beneficii • mediu de lucru profesionist,alaturi de oameni pasionati de meseria pe care au ales-o • oportunitatea de a-ti dezvolta abilitatile de comunicare • pachet salarial competitiv in functie de experienta si abilitati Prezentarea companiei Compania Bellona aduce clientilor sai produse de inalta calitate.Mobilierul Bellona este o imbinare de elemente moderne cu accente clasice,reusind de fiecare data sa creeze un ambient placut si un echilibru intre calitate,design si confort. Misiunea noastra este sa producem mobilier de inalta performanta, de clasa mondiala,dorind astfel sa devenim una dintre primele cinci mărci preferate în lume în domeniul mobilei.

  • Vrei sa fii Partener Independent de vanzari Directe al Companiei germane LR Health&Beauty? De 33 de ani,LR este o companie de succes,care si-a extins aria de dezvoltare a afacerii in 28 de tari! Compania LR Health&Beauty,producatoare de produse de sanatate,suplimente,cu experiență în echilibrarea imunității,în sisteme anti-îmbătrânire,care a colaborat cu staruri internaţionale,care şi-au creat propriile parfumuri LR,îți ofera posibilitatea de a avea o afacere proprie, fara niciun risc financiar, si un venit suplimentar. Aici esti ajutat pas cu pas de Companie ca sa-ti construiesti propria afacere si sa devii independent financiar ! LUCRAM IN ECHIPA! ASADAR, LUCRAM SI PENTRU TINE! EȘTI INTERESAT/A ? Lasa un mesaj aici si-ti voi raspunde in cel mai scurt timp posibil!

  • Firma de productie publicitara, cautam o persoana priceputa in acest domeniu. De asemeni angajam si persoane dornice sa deprinda cunostinte in acest domeniu. Aria acoperita de firma noastra este signalisitica indoor si outdoor. Oferim salariu motivant bazat pe implicare si rezultate. De asemeni oferim bonuri de masa si decontarea transportului.

  • Candidatul ideal CERINŢE: Minimum studii medii finalizate. Experienta 1 - 3 ani in domeniul utilajelor de constructii, industriale sau agricole/marketing/ autovehicule sau domenii conexe. Cunoștințe tehnice generale (auto/ utilaje de construcții/ utilaje agricole). Cunostinte avansate de operare PC (Word, Excel, PowerPoint, Internet Explorer). Bune cunostinte de limba engleza (franceza - nice to have). PROFIL CANDIDAT: Spirit comercial. Atitudine orientata catre client. Abilitati de comunicare si relationare. Adaptabilitate, corectitudine, seriozitate. Atentie la detalii, ordonat, metodic, riguros. Capacitate si disponibilitate pentru lucrul in echipa. Descrierea jobului Rolul principal al Asistentului de Marketing in cadrul departamentului de service pune accent pe cunoasterea produselor si suport pentru echipa de vanzari. RESPONSABILITĂŢI: Cunoaste si promoveaza produsele departamentului de service. Pregateste si lanseaza comunicari de marketing. Actualizeaza informatiile departamentului de service de pe site-ul companiei. Se ingrijeste prin mijloacele disponibile ca baza de date de contact clienti de service sa fie cat mai actuala (feedback campanii marketing, CRM). Organizeaza reprezentarea departamentului de service la targuri, « open days », etc. Colecteaza si analizeaza ofertele concurente de service, dupa care documenteaza si propune actiuni de marketing. Aplica si urmareste eficienta programelor de marketing, inregistreaza rezultatele, pregateste raportarea catre furnizor. Utilizeaza aplicatia pentru vanzarile de service. Intocmeste si trimite rapoarte de analiza periodice sau adhoc catre furnizor sau intern. Genereaza rapoarte de urmarire a activitatii de service pentru furnizor. Ce iti oferim? Șansa de a lucra într-o echipă de profesioniști, alături de care vei crește. Pachet salarial motivant, bonusuri de performanță, prime de fidelitate în funcție de vechime, acces la o gama variată de formări. Masa de pranz asigurata in cadrul cantinei. Beneficii diverse, de la pachete de asigurări, până la zile de concediu în funcție de vechime.

  • Prin platforma Heyadoo oricine doreste sa posteze continut platit si isi cumpara un abonament anual, isi transforma cheltuiala intr- un profit pentru ca folosind serviciile noastre veti fi pe deplin satisfacut de ofertele noastre! Inscrie-te aici: https://mamicris1975.heyadoo.com/app/?avs=h9

  • Va doriti sa faceti bani din publicitate pe platforma Heyadoo? Va invit sa va inregistrati GRATUIT la https://mamicris1975.heyadoo.com/app/?avs=h9 pentru a castiga bani in calitate de User activ din distribuirea de continut si publicare continut in platforma. De asemenea puteti beneficia de reducerile si ofertele existente in Heyadoo si multe alte avantaje pe care le veti descoperi pe parcurs.

  • Dorim sa alaturam echipei noastre o persoana dinamica, cu bune abilitati de comunicare, orientata spre client, atenta la detalii, organizata. Cerinte : - Cunostinte utilizare soft contabil Saga; - Cunostinte de operare Microsoft Office, in special Excel; - Cunostinte de utilizare a programelor de editare poze, photoshop. - Capacitate de analiza si sinteza, gandire logica - Seriozitate, spirit de echipa, comunicativitate, SE OFERĂ - un mediu de lucru modern şi dinamic - condiţii foarte bune de lucru - salar motivant tel 0770484569 CV LA shoppcarnaval@gmail.com

  • Cerinte post: - Cunostinte minime Adobe Photoshop/ Adobe Illustrator - Abilităţi foarte bune de comunicare, organizare şi planificare - Creativitate, iniţiativă, atitudine proactivă, atentie la detalii, rabdare, implicare - Familiar cu notiunile de marketing, identitate de brand, packaging, publicitate si social media Descrierea Cautam graficieni creativi, cu spirit de echipa si dorinta de a invata mereu si a-si imbunatati cunostintele in domeniu. In mod specific, vei face: - bannere (diferite dimensiuni si formate) - landing pages, microsite-uri - materiale print – flyere - generarea de concepte si idei creative pentru campaniile de promovare si materialele de comunicare

  • Angajez fata (vânzătoare) pentru magazin ( corpuri de iluminat ) zona Doraly soseaua Afumati stand P5 stand 23 . Nr telefon 0769740979 Nina. Șalariu 2000 lei

  • Oferim: -program de lucru FIX sau FLEXIBIL de luni pana vineri, -contract de muncă, salariu + comision din vânzare, -mediu de lucru profesionist, -suport permanent. Cerințe: - minim studii medii - utilizare PC nivel mediu, - capacitate și dorința de învățare și perfecționare - persoană optimistă, perseverentă, gândire pozitivă. - vorbire + scriere in limba engleza obligatoriu - disponibilitatea de a calatori in strainatate Descrierea postului: -prospectarea pieței și contactarea potențialilor clienți, -elaborarea soluțiilor adaptate nevoilor clienților, -încheierea contractelor, -gestionarea portofoliului de clienți.

  • Societatea SC MERT SA din AFUMATI, ILFOV cauta o persoana ambitioasa si comunicativa. Cerinte : minim 6 luni experienta in vanzari si relatii clienti; sa aiba cunostinte de Microsoft Office, Excel, Outlook sau programe similar. Descrierea job-ului : mentinerea unei legaturi foarte stranse cu clientul; urmarirea comenzilor; aprovizionari corecte; promovarea imaginii si a produselor companiei; cresterea numarului de clienti. Se acorda o masa pe zi (pranz). Pentru a aplica la acest job, va rugam sa trimiteti CV-ul dvs la adresa : secretariat2@mert.ro sau sunati la nr de telefon 0731.290.290

  • Salveaza cautarea