1
Asistent medical cu atributii in Backoffice
Specificații
Numele companiei
Bellanima
Profesie
asistent
Tip job
full time
Descriere
Căutăm un Asistent Medical cu drept de practică dedicat, empatic și organizat, care să contribuie la oferirea unei experiențe plăcute pacientilor nostri. Primim cu drag o persoană cu vocabular bogat, comunicare clară și naturală, care nu are teamă în a prelua apeluri și gestionează cu încredere interacțiunile telefonice și scrise cu pacienții.
Ce ne dorim de la tine:
Vocabular bogat și exprimare clară, coerentă, prietenoasă;
Încredere în preluarea apelurilor telefonice și gestionarea eficientă a solicitărilor;
Experiență într-un rol de call center (medical sau non-medical) - constituie avantaj
Entuziasm și proactivitate în activitățile zilnice;
Atitudine calmă și tolerantă, mai ales în interacțiunile cu pacienții;
Cunoștințe de limbă engleză;
Cunoștințe MS Office.
Ce vei face:
Vei gestiona arhivarea documentelor și asigură acuratețea datelor;
Vei gestiona dosarele pacienților înainte și după sedințe;
Vei sprijini echipa în procesul de înregistrare și transmitere a documentelor;
Vei oferi informații despre servicii, programări și specialiști;
Vei introduce și actualiza datele medicale în sistemul informatic;
Vei răspunde prompt și profesionist la emailuri și solicitări online.
Ce îți oferim:
Venituri financiare motivante;
Abonament la servicii medicale;
Bonuri de masă;
Prime de sărbători;
Zi liberă să sărbătorești cu cei dragi ziua de naștere;
Mediu de lucru profesionist, stabil și prietenos;
Training inițial și suport continuu pentru adaptare și dezvoltare profesională.
Dacă ești o persoană comunicativă și vrei să faci parte dintr-o echipă care contribuie la starea de bine a oamenilor, trimite-ne CV-ul tău la , menționând poziția pentru care aplici.
Raportează
Ce ne dorim de la tine:
Vocabular bogat și exprimare clară, coerentă, prietenoasă;
Încredere în preluarea apelurilor telefonice și gestionarea eficientă a solicitărilor;
Experiență într-un rol de call center (medical sau non-medical) - constituie avantaj
Entuziasm și proactivitate în activitățile zilnice;
Atitudine calmă și tolerantă, mai ales în interacțiunile cu pacienții;
Cunoștințe de limbă engleză;
Cunoștințe MS Office.
Ce vei face:
Vei gestiona arhivarea documentelor și asigură acuratețea datelor;
Vei gestiona dosarele pacienților înainte și după sedințe;
Vei sprijini echipa în procesul de înregistrare și transmitere a documentelor;
Vei oferi informații despre servicii, programări și specialiști;
Vei introduce și actualiza datele medicale în sistemul informatic;
Vei răspunde prompt și profesionist la emailuri și solicitări online.
Ce îți oferim:
Venituri financiare motivante;
Abonament la servicii medicale;
Bonuri de masă;
Prime de sărbători;
Zi liberă să sărbătorești cu cei dragi ziua de naștere;
Mediu de lucru profesionist, stabil și prietenos;
Training inițial și suport continuu pentru adaptare și dezvoltare profesională.
Dacă ești o persoană comunicativă și vrei să faci parte dintr-o echipă care contribuie la starea de bine a oamenilor, trimite-ne CV-ul tău la , menționând poziția pentru care aplici.
ID anunț: 1764775671
Anunțuri recomandate
Pentru a contacta acest utilizator, intră în contul tău Romjob.ro sau creează-ți rapid un cont nou!