Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Muncitori productie - depozit - logistica Companii Experienta: Experienta 1-3 ani Disponibil din: 2021-04-21

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 1

    Angajam Picker de depozit din Orasul Giurgiu

    Cautam un picker de depozit pentru depozitul nostru de papertarie si produse de cadou, barbat, cu angajare rapida, pentru depozitul nostru din Rudeni. Asiguram transportul din orasul Giurgiu. Cerinte: Ultima diploma de studii de orice tip, nu este necesara experienta. Responsabilitati: manipulare marfa, pregatire comenzi, scanare produse. Informatii suplimentare: Decontam transportul de carburant daca aveti masina sau il asiguram din Satul Zorile sau de la statia Pacii din Bucuresti. Program de luni pana vineri de la 8-17(o ora pauza de masa). Beneficii: Salariu o data pe luna. Bonuri de masa de 35 lei zi. Prime de Craciun si de Paste. Bonus suplimentar lunar pentru performanta, dupa perioada de proba. Petrecere de Craciun. Team-building anual. Decont transport. Cafea, apa, ceai la discretie. Formare profesionala asigurata pentru lize electrice. Posibilitate de majorare salariala dupa perioada de proba. Despre noi: Despre noi Ne straduim zi de zi sa le facem viata mai frumoasa tuturor celor care ne trec pragul, sa le implinim asteptarile, sa ii surprindem placut cu produsele noastre. Aducem produse frumoase si primitoare, lucrand cu unii dintre cei mai renumiti furnizori, selectam cele mai bune, cele mai ingenioase si mai atragatoare cadouri si obiecte de design. Conceptele noastre sunt unicate si se reinoiesc destul de des, motiv pentru care lucram la multe proiecte creative si interesante. Echipa de achizitii are vechime in firma si in domeniu, astfel incat colegii cu care veti colabora sunt foarte bine pregatiti. Ginza Invest SRL (GiftDesign), este o companie de distributie la nivel national de produse pentru ambalarea cadourilor, felicitari, articole party, produse papetarie, produse cu texte si mesaje personalizate, jucarii sau home si deco. Compania noastra are un portofoliu de peste 3500 de clienti. Suntem de 12 ani pe piata si dorim sa ne extindem.

  • 1

    Angajam Picker pentru depozit

    Cautam un picker de depozit pentru depozitul nostru de papertarie si produse de cadou, barbat, cu angajare rapida, pentru depozitul nostru din Rudeni. Asiguram transportul de la Pacii sau decontam carburantul daca aveti masina personala. Cerinte: Ultima diploma de studii de orice tip, nu este necesara experienta. Responsabilitati: manipulare marfa, pregatire comenzi, scanare produse. Informatii suplimentare: Decontam transportul de carburant daca aveti masina sau il asiguram din Satul Zorile sau de la statia Pacii din Bucuresti. Program de luni pana vineri de la 8-17 (o ora pauza de masa). Beneficii: Salariu o data pe luna. Bonuri de masa de 35 lei zi. Prime de Craciun si de Paste. Bonus suplimentar lunar pentru performanta, dupa perioada de proba. Petrecere de Craciun. Team-building anual. Decont transport. Cafea, apa, ceai la discretie. Formare profesionala asigurata pentru lize electrice. Posibilitate de majorare salariala dupa perioada de proba. Despre noi: Despre noi Ne straduim zi de zi sa le facem viata mai frumoasa tuturor celor care ne trec pragul, sa le implinim asteptarile, sa ii surprindem placut cu produsele noastre. Aducem produse frumoase si primitoare, lucrand cu unii dintre cei mai renumiti furnizori, selectam cele mai bune, cele mai ingenioase si mai atragatoare cadouri si obiecte de design. Conceptele noastre sunt unicate si se reinoiesc destul de des, motiv pentru care lucram la multe proiecte creative si interesante. Echipa de achizitii are vechime in firma si in domeniu, astfel incat colegii cu care veti colabora sunt foarte bine pregatiti. Ginza Invest SRL (GiftDesign), este o companie de distributie la nivel national de produse pentru ambalarea cadourilor, felicitari, articole party, produse papetarie, produse cu texte si mesaje personalizate, jucarii sau home si deco. Compania noastra are un portofoliu de peste 3500 de clienti. Suntem de 12 ani pe piata si dorim sa ne extindem.

  • 8

    Angajăm Stivuitorist Atestat ISCIR pentru Manitou Rotativ

    Angajăm Stivuitorist Atestat ISCIR Operator manitou rotativ Cerinte: - Cazier Curat - Diploma minim 8 clase - Atestat ISCIR minim 1 An - Operatori Manitou Rotativ, Telescopic, Nacela . Salariul atractiv si motivant ! Program de lucru 8 ore , orele suplimentare sunt platite extra ! Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati telefonic sau whatsapp !

  • 10

    Lucrator comercial - Gestionar

    BAR BLECHDESIGN SRL angajaeaza lucrator comercial - gestionar. 1. Denumirea compartimentului: COMPARTIMENTUL PRodictie 2. Denumirea postului: LUCRĂTOR COMERCIAL 3. Se subordonează: DIRECTOR DE PRODUCTIE 4. Pregătirea și experiență: NIVEL DE STUDII: minim liceul (diplomă de bacalaureat) EXPERIENȚĂ: - Nu este obligatorie; - Au prioritate persoanele cu experiență în domeniul comercial APTITUDINI ȘI DEPRINDERI NECESARE: - Percepție vizuală; - Atenție: concentrare, mobilitate, distributivitate, selectivitate; - Rapiditate; - Spirit practic; - Coordonare manuală bună; - Memorie vizuală bună; - Abilități de comunicare; - Capacitate de a lua decizii; - Persoană de încredere; - Implicare în activitate; - Dorință de a munci; - Capacitatea de a se descurca în condiții de stres; - Rezistență la sarcini repetitive; - Rezistență la oboseală; - Capacitatea de a munci în echipă; - Autocontrol mediu; - Motivație. 5. Responsabilități și sarcini: ATRIBUȚII PRINCIPALE (și sarcini aferente): 1. Asigură necesarul de materii prime si materiale auxiliare productiei; - Aduce materii prime si materiale auxiliare din depozit; - Pregateste materiile prime necesare productiei; - Ambaleaza produsele finite; - Urmăreștecomenzile intrate pentru productie - Compară preturile de achizitie, sortează și verifică materiile prime receptionate. 2. Adaptează etichetele și afișele în funcție de cerințele curente - Actualizează etichetele in depozit RESPONSABILITĂȚILE POSTULUI: - Răspunde de asigurarea volumului de materii prime si auxiliare productiei - Răspunde de ritmicitatea deservirii productiei - Răspunde de raportarea pierderilor de orice fel (rebuturi, furturi) - Răspunde de condițiile de igienă a materii prime si materiale - Răspunde de informarea superiorilor - Răspunde de rezolvarea problemelor și de satisfacerea cerințelor productiei - Răspunde de pregatirea necesarului de aprovizionat - Identifică acele materii prime, auxiliare, etc. care au un rulaj lent in vederea luarii uonor masuri adecvate - Respectă instrucțiunile verbale și scrise date de superiori Verifică calitativ și cantitativ produsele primite; Recepționează marfa și întocmește documentele de recepție a mărfii în depozit; Efectuează lunar (sau când este cazul) stocul de marfă; Aranjează marfa în depozit în conformitate cu cerințele angajatorului; Raportează lunar rezultatele activității de gestiune a stocului; Efectuează transferurile de marfă din stocul central în substocuri și retur; Emite avize de expediție pentru mărfurile ce părăsesc firma, în condițiile prevăzute de lege; Urmărește completarea de către clienți a documentelor fiscale conform legislației; Listează documentele fiscale ce însoțesc marfa și le transmite clientului; Ambalează și securizează marfa pentru a fi livrată; Întocmește necesarul de acte și materiale necesare pentru a livra marfa. Calități și aptitudini: Aptitudini bune de comunicare; Atenție distributivă; Cunoștințe de contabilitate primară; Aptitudini de calcul matematic; Aptitudini de lucru în echipă; Rezistență mare la stres; Cunoștințe minime de operare PC; Punctualitate; Aptitudini de a lucra cu documente; Abilități bune de organizare a timpului și activităților; Cunoștințe minime de legislație gestiune stocuri; Spirit de inițiativă; Deschidere spre a învăța lucruri noi. Atributii sa autoevalueze nivelul de pregatire permanent prin comparatie cu noutatile din domeniu sa ingrijeasca gestiunea patrimoniului sa se asigure ca primeste solicitarile clientilor pentru a afla necesitatile reale ale acestora in raport cu produsele si serviciile oferite sa se asigure ca identifica produsele rapid si corect pentru satisfacerea solicitarii clientilor prin consultarea listelor de produse, a stocurilor si prin vizualizare sa se asigure ca prezinta produsele solicitate prin atributele lor de calitate, in scopul informarii corecte a clientilor sa se asigure ca identifica documentele specifice activitatii de vanzare in vederea completarii cu exactitate a vanzarilor efectuate : borderouri, facturi etc. sa se asigure ca facturile sunt inregistrate corect conform procedurilor interne si legale sa se asigure ca asigura monitorizarea stocului de produse :cantitatile de produse din stoc sunt verificate zilnic conform normelor interne si a prevederilor legale sa se asigure ca intocmeste necesarul de produse cu promptitudine in vederea aprovizionarii sa se asigure ca verifica starea produselor din stoc periodic conform normelor interne si a normelor de calitate ale producatorului sa se asigure ca verifica stocul de produse la sfarsitul fiecarei zile de lucru pentru actualizare sa se asigure ca depoziteaza produsele din stoc cu respectarea NPM si PSI pentru prevenirea accidentelor etc. Permis de conducere: cat. B eventual si autorizatie ISCIR pentru stivuitor.

  • 49

    TeraPlast angajeaza Operatori productie

    Cu o tradiție de 125 de ani, Grupul TeraPlast este un exemplu de determinare, un reper pentru antreprenoriatul românesc. Căutăm operatori producție pentru fabricile noastre din Sărățel, Bistrița și Năsăud. Cerințe: - Școala generală/profesională/liceu - Îndemânare, aten ie i precizie în desfă urarea activită ii - Punctualitate și seriozitate - Disponibilitate pentru un program de lucru în schimburi Responsabilități: - Producția, verificarea și ambalarea de componente conform normelor și a instrucțiunilor de lucru - Manipularea și stivuirea produselor Beneficii: - Venit competitiv (salariu+ prime + bonusuri+ tichete de masă) - Transport gratuit cu microbuzele companiei sau decontare combustibil - Asigurare de sănătate și de accidente - Dezvoltare profesională și posibilități reale de avansare - Stabilitate într-o companie românească. Contactează-ne cu încredere pentru detalii!

  • 2

    Angajam tamplar mobila in sectia de productie

    DESCRIERE Cerințe: -Experiență profesională minim 1 ani în domeniul producției de mobilier. -Cunoașterea tipurilor de materiale: PAL, MDF; PFL,STICLA, LEMN -Cunoștințe elementare de interpretare a desenelor tehnice. -Capacitatea de a învăța repede. -Perseverență și determinare în obținerea de rezultate excelente. -Organizat, eficient și atent la detalii. -Sociabil și capabil de a lucra în echipă. -Seriozitate și punctualitate Responsabilități: -participa la operatiunile specifice unei sectii de productie mobila -Montarea mobilierului pe baza schiței tehnice in sectia de productie -Manipularea cu grijă a produselor de mobilier. -Folosește diverse utillaje pentru tăiat, găurit, frezat. -Găsește soluții în remedierea situațiilor neprevăzute. -Respectă procedurile din cadrul companiei. -Abordarea unei atitudini în măsura promovării companiei. -Păstrează confidențialitatea informațiilor legate de firmă. Beneficii:: -Îmbunătățirea cunoștințelor în domeniu și creșterea profesională. -Mediu de lucru plăcut. -Salariu motivant, BONURI DE MASA, DIVERSE BONUSURI Descrierea companiei: Compania Unican înființată în anul 1998 , oferă clienților săi servicii complete de inalta calitate . Se pune accentul pe detalii și întotdeauna atenți la dorințele clienților noștrii. Unican se ocupă cu realizarea proiectelor de mobilier personalizat de de concept pana la implementare completa Fiecare proiect este atent lucrat, reprezentănd o adevărată provocare pentru echipa noastră. Mobilierul se realizează din diferite materiale (lemn, sticla,metal), iar rezultatele sunt întotdeauna peste așteptările clientilor noștrii.

  • Angajam Productie Publicitara

    Graph Productie cauta colegi noi! Cautam persoane sociabile, ce au mai lucrat in domeniu publicitar pentru productia de litere volumetrice, firme luminoase si colantari. Permisul de conducere reprezinta un avantaj. Oferim: - salariu in functie de experienta 3000 - 5000 lei - ore suplimentare platite - carte de munca - program 9-18 (1 ora pauza 12-13) Sediul Ion Sahighian nr 2, sector 3 (aproape de statia de metrou Republica si Ratb 102)

  • 4

    Angajam lucrator gestionar

    AL-PROMT, companie ce executa proiecte in domeniul tamplariei din aluminiu, peretetilor cortina si fatadelor ventilate angajeaza lucrator gestionar (ajutor gestionar) pentru atelierul din Constanta . Salariile sunt in functie de experienta si vor fi discutate la interviu. Pentru detalii suplimentare, va asteptam la sediul societatii din str. Nerva, nr. 49 (intre Andromeda serv si Anvelope A-Z) sau la tel. .

  • 10

    Ambalator colete magazin online.

    Descrierea jobului: Administrarea comenzilor plasate in cadrul magazinelor online. Gestionarea retururilor, (refuz sau primire in funcție de starea returului, in baza unui proces verbal). Creare procese verbale pentru produsele ne conforme, sau lipsa acestora pe factura. Pregătirea coletelor corespunzător pentru expediere. Ambalarea coletelor fără erori livrate către clienții societății. Comunicarea cu colegele de birou pentru diverse inadvertente. Preluare marfa furnizori, conform factura, si aranjarea ei la raft. Pregătire si predare marfa conform factura, pentru clienții finali. Inventarierea marfa o dată / luna, la sfârșitul ultimei săptămâni din luna (Sâmbăta) Verificarea termenelor de garanție (la intrare marfa in depozit cat si la ieșire marfa din depozit). Creare necesare marfa de la furnizorii companiei, si informarea colegelor de birou. Păstrarea curățenie la rafturile de marfa cat si in depozit. Alte sarcini legate de vânzările online. Cerințe: Atenție la detalii. Persoana organizata si responsabila. Abilitați de comunicare. Bine organizat si bine structurat. Rezistent / rezistenta la stres. Ce oferim: program de lucru: L- V: 9.00- 17.30 salariu atractiv 1900 net. Carte de munca Protectia muncii Medicina muncii mediu de lucru dinamic, competitiv, tânăr si plin de viata. Studii studii medii Detalii suplimentare la CV-urile se depun la: Prime de sărbători Disconturi la produsele comercializate de societate. Cafea/ceai/snacks la birou. Program de interviuri L-V intervalul orar 16.00 17.30 Adresa unde se desfasoara interviul este: Bulevardul Ghencea nr. 126-132, in incinta Home Desing Mall, etajul 1. La receptie intrebati de Firma Intercom Serv Srl

  • 2

    Gestionar

    Magazin de bricolaj, instalații apa, gaz, canalizare, electrice, grădină, etc situat in com Sântana de Mures, jud Mures, angajam pe rajon gestionar marfa . Candidatul trebuie sa cunoasca produsele din gama materialelor de bricolaj, instalațij, scule, suruburi,feronerie Sarcini si responsabilitati: receptia fizica a marfii, semnalarea produselor care trebuie aprovizionate, precum si a produselor fara rulaj conducerea firmei, ajutor profesional cu date technice la cererea clientilor despre articolele , aranjarea si ordinea rafturilor, ordinea si curatenia la locul de muncă Calificari ,experienta avantaj permis conducere categoria B, experienta pe un post similar, stare buna de sanatate Cei interesati ne pot contacta la tel, pot trimite CV pe mail sau depune CV la sediu Sântana de Mures tr.Viilor, jud Mureș

  • 4

    Angajam Deservent Manitou Rotativ

    Companie de Leasing Personal angajează : - Deservent (operator) Manitou Rotativ - Operator Nacela - Legător de Sarcină Cerințe: Diplomă de Opt clase Atestat ISCIR experiență minim un An Permis de conducere Companie de Leasing Personal angajează Șantiere in România și Europa In deplasări se oferă cazare și diurna pentru mai multe detalii ne auzim la telefon Disponibilitate Deplasări Cazier judiciar Curat fără antecedente

  • Recrutăm Mașinist pod rulant în Timișoara

    Recrutăm rolul de Mașinist pod rulant pentru clientul nostru, unul dintre cei mai puternici și sustenabili producători de prefabricate de beton din țară, cu o experiență de multe decenii. Clientul deține 5 fabrici poziționate strategic pentru a deservi proiecte complexe la nivel național. Facem parte din cel mai puternic grup din domeniul materialelor de construcții din lume. Clientul produce elemente prefabricate din beton utilizate în domeniul infrastructurii rutiere, electrice și de apă canal, al construcției centrelor comerciale, logistice sau de producție, precum și soluții pentru segmentul rezidențial. Detalii rol: Locație: Sat Dumbrăvița, Comuna Dumbrăvița, Centura de Nord a Timișoarei nr 6, Jud. Timiș. Program de lucru full-time. L-V, . Număr roluri disponibile: 4. Profilul tău: Ai absolvit min. 8 clase (obligatoriu), sau ai un liceu tehnic de profil sau o școală profesională (reprezintă un avantaj); Ai calificare de mașinist pod rulant (macaragiu cât. E); Ai autorizație legator de sarcină (avantaj); Ai cunoștințe despre domeniul construcțiilor; cunoștințe prefabricate din beton (avantaj); Ai minim 6 luni experiența pe o poziție similară în construcții; Ai minime competențe digitale (utilizare telefon smart etc.); Îți place să lucrezi în echipă, ai îndemânare, precizie, rigurozitate și perseverență; Ești o persoană responsabil și ai capacitatea să gestionezi diverse situații dificile. Atribuțiile tale: Responsabilitatea de bază este de a opera utilajele de transport uzinal tip pod rulant în funcție de: etapa tehnologică, transport carcase, decofrare, transport elemente prefabricate în din hala de producție, depozitare produse finite, încărcări descărcări pe mașini. Podul rulant este operat în funcție de necesitatea fabricii în ziua respectivă, cele 8 h de activitate se completează cu activități precum: Participarea la lucrările de reparații, întreținere (mentenanță preventivă) și revizie a echipamentului aflat în exploatare și efectuează inspecțiile zilnice periodice conform instrucțiunilor specifice de lucru; Semnalare defecțiunilor sau deviațiilor de la parametrii tehnici nominali ale echipamentelor conform procedurilor în vigoare către conducătorul locului de muncă și către inginerul RSVTI; Efectuare periodică curățare și întreținere utilaje, echipamente și scule întrebuințate în procesul tehnologic. Beneficiile tale:                                                Salariu de bază la nivelul pieței. Asigurare medicală, de viață și accident. Transport asigurat. Bonus performanță; Tichete de masă în valoare de 35 de lei pentru fiecare zi lucrată. Prime de: Crăciun, Paște, zi naștere, Ziua Constructorului. Nu ezita să ne contactezi și să ceri mai multe detalii despre rol. Doar candidații ce aplică avand un CV complet actualizat, vor fi luați în considerare pentru interviu.* *Doar candidații ce întrunesc criteriile specifice acestui rol vor fi contactați de către echipa noastră. Pentru că ne dorim să existe procese de recrutare transparente, menționăm că timpul mediu de răspuns este de aproximativ două săptămâni, iar detaliile legate de alte beneficii și partea salarială completă vor fi comunicate candidaților în prima etapă a procesului de recrutare.

  • 32

    Consilier Vânzări -zona Eminescu _Bucuresti

    Pentru client, magazin produse gourmet, Degusteria Francesca, caut Consilier Vanzari - zona Eminescu (Stefan cel Mare) se lucreaza in 2 ture 9-17 si 12.00-20.00 se lucreaza 1 week-end pe luna Activitati: - vanzare produse gourmet in magazin - pregatire cosuri platouri pt catering - realizare salate panini in magazin pentru servire - gestionarea comenzilor online - suport administrativ pentru owner Profil: persoana serioasa, amabila si muncitoare. Experienta in bacanii nu este conditie, pasionata de bucatarie, experienta in vanzari directe cu clienti high end Cunostiinte lucru cu internet, gestionare comenzi online constituie avantaj Oferta 4400 compus din: 2600 net plus 250 lei zi weekend, plus 700 lei bonuri masa. 300 lei in produse. Dupa 2 luna, poate incepe sa ia bonusul de realizare de target, s Bonusul de target este inca 300 lei pe luna. CV: lauradanielau ar yahoo.com

  • Angajăm inginer TCM pentru firmă prelucrări mecanice mașini CNC

    S.C. MECANICA GERARD S.R.L., companie specializată în activități de export piese și utilaje, prelucrări mecanice, caută operatori și programatori CNC și ingineri departament proiectare și flux producție. Candidatul ideal: absolvent al Facultății de Mecanică cu specializare în domeniul TCM, MASINI UNELTE, MECATRONICĂ; cunoștințe desen tehnic; cunoștințe solide de utilizare a aparatelor de măsură și control dimensional (șubler, micrometru, etc.); experiență fără experiență în programarea mașinilor CNC; experiență în utilizarea programelor CAD 2D și 3D, SOLIDWORKS, CAM; atenție sporită la detalii; capacitatea de a prioritiza sarcinile, oferind sprijin departamentului de prelucrări metalice; compentență în a gestiona timpul și resursele. Descrierea Jobului: Program full time; Realizarea de noi programe de producție și optimizarea programelor deja existente pentru CNC-uri; Supravegherea producției și rezolvarea problemelor întâmpinate precum și planificarea reparațiilor și întreținerea lor; Asistarea operatorilor și îndrumarea lor în îmbunătățirea abilităților; Asigurăm training și formarea în cadrul companiei; Asigurare transport, avantaj zona limitrofă localitatea Roman; Salariu net: 4000-6000 lei și progresiv în funcție de evoluție.

  • 1

    Gestionar Depozit Cosmetice Hoteliere

    Persoana cu studii medii, obligatoriu liceul, organizata, atenta la detalii si avand cunostinte medii de IT. Gestiunea se tine pe calculator, marfa se manipuleaza cu transpaleti, stivuitoare electrice. Este necesar sa detineti permis auto categoria B deoarece depozitul este situat in Moara Vlasiei. Solicitam cazier. Experienta in domeniu este apreciata dar nu obligatorie.

  • Tâmplari pentru muncă în Slovacia

    Recrutez urgent personal calificat în tâmplărie pentru muncă în Slovacia în fabrica de mobila. Salarizare 1300 nett. Program de lucru 8-12 h Asigurare cazarea gratuit. Pentru mai multe informații despre acest loc de munca va rugam sa ne contactați la numărul SAU pe whattsap sau viber la OO421905294996

  • Vopsitor industrial

    Compania ENRX SRL angajeaza vopsitor industrial. Compania noastra face parte dintr-un grup de companii multinational, cu acoperire globala, avand peste 1000 de angajati, dintre care 100 se afla in Romania. Suntem in continua expansiune iar in acest moment cautam colegi care sa ni se alature in pozitia de Vopsitor. Cerinte: - Experienta de vopsire cu lichide pe constructii metalice; - Experienta in productie; - Persoana responsabila, organizata Responsabilitati: - vopsirea lichida a diverselor piese componente, cadre metalice; - Reglarea utilajului; Beneficii : - Salariul motivant corelat cu nivelul de experienta; - Tichete de masa; - Asigurare medicala; - Transport de la Piata Sudului si retur (compania are sediul in Comuna Vidra) Pentru a avea sansa de a aplica pentru aceasta pozitie, va rog sa trimiteti CV-ul dumneavoastra la adresa de e-mail: , sau ne putem auzi la numarul de telefon- Astept cu interes sa ne cunoastem. Echipa

Salvează căutarea