Anunțuri
Muncitori productie - depozit - logistica Companii Disponibil din: 2022-03-18 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Manpower angajează Operator producție / Cartonagist pentru o companie din industria ambalajelor din carton, cu locația în Calea Torontalului, Timișoara. Cerințe: - lucrul în picioare - disponibilitatea de a lucra în 3 schimburi Se oferă: - salariul de încadrare: 4200 lei BRUT - tichete de masă: 20 lei/zi lucrată - ore suplimentare plătite dublu - primă de Crăciun și primă de Paște - trimestrial se acorda un bonus în funcție de producție - posibilitate de dezvoltare profesională - transport asigurat din Pesac - Uihei - Șandra - Biled - Becicherec - Dudeștii Noi - Vinga - Orțișoara - Cornești - Covaci - Timișoara Pentru mai multe detalii, vă rog să ne contactați la numărul de telefon / WhatsApp
-
Promovat
Cerințe: Se lucreaza in 3 schimburi Autorizatie ISCIR pentru utilizarea stivuitorului.(reach truck,frontal); Experienta anterioara intr-o pozitie similara; (cel putin 3 ani pe o pozitie de conducere operationala intr-un depozit); Abilitatea de a gestiona documente si evidente fizice si scriptice; Capacitati de organizare si prioritizare; Cunoasterea limbii engleze la un nivel mediu; Cunoasterea pachetului Office la un nivel mediu; Condiții: Salariu motivant; Contract pe perioada NEDETERMINATA; Bonuri de masa in valoare de 30 RON zi; Ore suplimentare platite conform legii; Asigurare medicala in sistem privat; Tichete cadou de Pasti; Tichete cadou pentru ziua de nastere; Reale posibilitati de crestere profesionala; Transport asigurat. Responsabilități: Coordonarea activitatii depozitului pe proiectul unde este alocat; Evidenta control asupra tuturor actelor insotitoare ale marfurilor ce intra ies din gestiune; Atingerea obietivelor legate de livrarea comenzilor, acuratetea livrarilor, acuratetea stocurilor, emiterea de rapoarte, termene de livrare. Coordonarea activitatii angajatilor din subordine: stivuitoristi, gestionari si manipulanti; Pregatirea comenzilor conform protocolului agreat cu clientii. Participarea la inventarele periodice sau cele solicitate de clienti; Coordonarea evaluarilor periodice ale depozitului; Oferirea informarilor catre clientii externi despre initiativele planificate, in curs sau executate; Asumarea deciziilor de conducere a depozitului in absenta Sefului de Depozit;
-
Promovat
Cauți un loc de muncă interesant într-o companie de logistică? Nu căuta mai departe! Începe-ți cariera în Olanda lucrând într-un depozit cu articole vestimentare ale unui brand de prestigiu internațional! Aplică acum și descoperă Olanda! Locație: Tilburg, Olanda GXO este unul dintre primii zece furnizori mondiali de servicii de transport și logistică. Lanțul cooperează cu multe companii mari, iar în depozitul din Tilburg vei lucra în primul rând cu îmbrăcăminte și accesorii. Angajații depozitului GXO vorbesc în principal limba engleză, așa că este necesar să cunoști limba engleză la un nivel conversațional. Vei lucra pe un program cu două schimburi. Schimbul de dimineață începe devreme (între 05:00 și 07:00) sau schimbul târziu (între 14:45 și 16:30). Atenţie! Pentru turele suplimentare, vei primi indemnizații. În primele zile, vei beneficia de un instructaj și vei avea parte de traininguri pentru a cunoaște compania și activitățile de lucru. Ar fi grozav dacă ai experiență cu EPT-ul, reach truck sau forklift. Vei avea, de asemenea, oportunitatea de a crește în funcție și de a urma cursuri de calificare pentru alte poziții. Mediul de lucru este entuziast, relaxat și plăcut. La cantină, poți cumpăra mâncare pentru a o savura cu colegii tăi. Un beneficiu gustos: în fiecare joi va fi un food truck la depozit! Descrierea jobului De ce merită să începi un nou loc de muncă alături noi? Câștigi un salariu atractiv de la 14,43 EURO pe oră Posibilitatea de a începe munca imediat Nu trebuie să îți faci griji cu privire la transportul la de la locul de muncă, îl asigurăm gratuit Birou asistență angajați 24 7 (OSC) Și pe lângă asta, mai primești: Cazare aproape de serviciu Plata sigură și la timp (salariile săptămânale) Fără efort fizic ridicat și o atmosferă foarte plăcută de lucru Condiții foarte bune de lucru; depozite bine întreținute și organizate Angajare stabilă, cu normă întreagă, într-o companie serioasă Posibilitatea de a trece la un contract direct Aplicația myOTTO cu program de lucru, fluturaș salariu și întrebări frecvente Formalități minime întregul proces de recrutare poate fi finalizat de la distanță, chiar și semnarea contractului se poate face online! Contract de muncă temporar în condiții olandeze și asigurare medicală Cursuri de limbi străine, training online și alte beneficii pentru angajații noștri, precum Fit @ OTTO sau Happy OTTO Wish! Helpdesk 24 7 Plus program de lucru garantat contractual! Asistență în îndeplinirea formalităților (vom aranja totul înainte de plecare) și un proces de recrutare ușor Sarcini de lucru ușoare: În calitate de membru valoros al echipei noastre, vei fi încredințat cu îngrijirea și organizarea unei game diverse de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii. În fiecare zi, sarcinile tale vor include: colectarea comenzilor cu un scaner inspecții de calitate etichetarea și sigilarea coletelor ambalarea proficientă a comenzilor clienților procesarea retururilor reaprovizionarea stocurilor NU este necesară experiența! În schimb, trebuie: Să ai bune cunoștințe de limba engleză - obligatoriu (cel puțin nivel conversațional) Să fii într-o formă fizică bună Să fii flexibil în ceea ce privește locul de muncă (dacă este necesar, angajatul poate fi instruit și transferat pe diferite departamente) Permisul de conducere (categoria B) este binevenit Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Peste 15.000 candidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. Misiune OTTO Work Force crede într-o piaţă europeană a muncii fără frontiere. În calitate de lider de piaţă în domeniul serviciilor internaționale de recrutare, suntem mereu în căutarea de noi concepte pentru a servi în mod optim interesul clienților și al angajaţilor noștri în ceea ce privește flexibilitatea. La OTTO Work Force ne desfășurăm activitatea din pasiune și întotdeauna încercăm sa fim cu un pas înaintea solicitărilor. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii regăsești la rubrica RODO din cadrul platformei online a Otto Work Force RO.
-
Promovat
Cerinte: Experienta anterioara de minim 3 ani Cunostinte de desen tehnic si verificari repere fabricate (experienta in utilizarea instrumentelor de masura); Cunostinte de tolerante; Candidatul ideal: Persoana dinamica, deschisa, adaptabila, flexibila; Atitudine proactiva, gandire analitica şi capacitate de sinteza; Abilitati de comunicare, lucru in echipa, organizare. Responsabilitati ; 1. Execută toate lucrările în conformitate cu documentația de execuție, competențele tehnice și planul de producție, anunțând neconformitățile. 2. Execută operații pregătitoare cum ar fi: debitarea materialului, curățarea, debavurarea, îndreptarea, trasarea, fretarea, operații de prelucrare prin așchiere (pilire, polizare, găurire, strunjire, frezare, filetare), prin deformare plastica la rece (îndoire, ambutisare, perforare, decupare, torsionare); 3. Realizează probele de funcționare în prezența controlorului de calitate, pentru completarea Rapoartelor control, reglare și testare; 4. Verifică, conform documentației tehnice și a normelor de calitate, toate piesele care vor fi supuse asamblării, înainte de a începe această operațiune si anunță șeful direct în cazul neconformităților; 6. Identifică, înainte de asamblare, toate elementele de montaj (șuruburi, piulițe, șaibe, adaptoare etc), informează șeful direct în cazul lipsei sau neconformității pieselor. 7. Depozitează imediat ansamblurile, subansamblurile și piesele finalizate pe rafurile special amenajate și etichetate conform comenzii de producție și informează șeful direct de finalizarea lucrării. 8. Demontează ansamble și subansamble respectând și înregistrând ordinea operațiilor, astfel încât montajul să se realizeze facil, în cazul în care nu există desen de montaj (reparații capitale). 9. Returnează șefului direct piesele, consumabilele și subansamblele ce nu au fost folosite în procesul de asamblare, în maxim 8 h de la finalizarea ansamblului. 10. Protejează, înainte de depozitare, suprafețele funcționale ale pieselor și subansamblurilor conform instrucțiunilor în vigoare. 11. Utilizează echipamentele, sculele, bancurile de lucru, bancurile mobile de lucru, dulapurile de scule, etc doar în scopurile în care au fost realizate, conform instrucțiunilor în vigoare. 13. Identifică corect înainte de începerea execuției, SDV-urile pe baza desenelor de execuție ale lucrărilor planificate; 14. Identifică, înainte de începerea execuției, materialele și semifabricatele necesare în funcție de tipul lucrării de executat, fișa tehnologică și desenul de execuție. 15. Verifică zilnic, cu atenție, starea echipamentului de lucru și informează imediat șeful direct în cazul constatării defecțiunilor. Lunar verifica fisele de inventar si casează articolele deteriorate.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Suntem în căutarea unei persoane motivate și dornice să se alăture echipei noastre din depozitul nostru în calitate de Manipulant de Marfă. Responsabilitățile postului includ manipularea și gestionarea corectă a mărfurilor, încărcarea camioanelor conform standardelor noastre de calitate. Salariu: intre 3300-3600 lei net (bani in mana) Cerințe: Abilitatea de a lucra într-un mediu dinamic și în echipă; Atitudine pozitivă și orientare către rezultate; Fiabilitate și punctualitate. Beneficii: Pachet salarial competitiv; Mediu de lucru plăcut și stimulativ; Oportunități de avansare în cadrul companiei. Dacă ești o persoană harnică, organizată și dornică să îți construiești o carieră în domeniul logistic, te invităm să aplici pentru acest post. Detalii la numarul de telefon
-
Compania Kuehne+Nagel, este unul dintre cei mai importanti furnizori de servicii logistice din Romania, angajeaza manipulanti marfuri (pregatire comenzi) pentru depozitul din Bolintin Ce dorim de la tine? Seriozitate, simt de raspundere si o mare capacitate de atentie Abilitatea de a lucra in echipa Experienta anterioara de lucru in depozit Experienta in lucrul cu scanerul si liza electrica . Ce iti oferim? Pachet salarial atractiv+ tichete de masa Bonus lunar in functie de performanta; Ore suplimentare platite conform legii; Transport asigurat; Detaliile privind responsabilitatile pozitiilor mai sus mentionate, vor fi discutate in cadrul interviului! Se lucreaza de Luni pana Vineri, in trei schimburi. Daca iti doresti sa faci parte din echipa noastra ne poti contacta la numerele de telefon: de luni pana vineri, intre orele 9:00 - 16:00.
-
Atributii: -receptia și eliberarea de marfa -gestionarea de stocuri -pregătirea comenzilor și gestionarea intrărilor și ieșirilor de marfa -comenzi către furnizori Cerinte: -Experienta anterioară -Abilitati bune de organizare și atenție la detalii -Responsabilitate si aptitudini de comunicare
-
SC WE GOT TALENT SRL Angajeaza personal pentru urmatorul post: Manipulant marfa 16 persoane Se cauta persoane serioase, apte de munca , program full time( 8 ore pe zi ), perioada nedeterminata. CV si interviu online.
-
Descriere: Compania noastră caută un gestionar dedicat și eficient pentru a se alătura echipei noastre. Candidatul ideal va avea abilități excelente de organizare, o atenție deosebită la detalii și capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic. Responsabilități: Gestionarea eficientă a stocului de produse și materiale. Întocmirea și actualizarea registrului de inventar. Plasarea și urmărirea comenzilor de aprovizionare. Asigurarea respectării standardelor de calitate și siguranță în manipularea produselor. Colaborarea cu departamentul financiar pentru a menține un control riguros asupra costurilor și a bugetului alocat pentru stocuri. Rezolvarea eficientă a problemelor legate de gestionarea stocurilor. Cerințe: Experiență anterioară în gestionarea stocurilor sau aprovizionării este preferabilă. Abilități excelente de organizare și gestionare a timpului. Atent la detalii și capabil să lucreze cu cifre. Abilități de comunicare și colaborare eficiente. Capacitatea de a lucra sub presiune și într-un mediu dinamic. Cunoștințe de bază în utilizarea computerului și a programelor Microsoft Office. Beneficii: Pachet salarial competitiv. Oportunități de dezvoltare profesională. Mediu de lucru dinamic și plăcut. Beneficii suplimentare.
-
Firma de transport și logistică este in căutare de receptioner marfa . Cerinte: Studii medii; Experiență in domeniul livrarilor de marfa și operare calculator; Persoana atenta la detalii; Abilități de planificare și organizare; Persoana dinamica, sociabila, comunicativa, cu spirit de echipa ; Permis auto cat B constitue un avantaj; Descrierea jobului Receptioneaza si gestioneaza marfurile din depozit; Operează documentele aferente activitatii de receptie, expeditie marfa; Planifica livrarea mărfurilor in funcție de necesități; Oferim: Salariu motivant+bonuri de masa.
-
Intra Interim, agent de muncă temporară Autorizat de către Ministerul Muncii, activează pe piața de recrutare din 2018. Suntem prezenți atât in România, cât și în Franța, Belgia sau Germania pentru ca misiunea dvs să fie un adevărat succes! Angajăm Reglor mașini de prelucrare mase plastice pentru fabrică de extrudare țevi PEHD, în Măgurele, județul Ilfov. Cum ne-ar plăcea să fii: -Liceu sau școală profesională absolvită -Experiență în producție utilaje industriale în domeniul maselor plastice -Simț de răspundere, corectitudine, seriozitate -Atenție la detaliu, bun spirit de observație -Condiție fizică bună și multă îndemânare. Atribuții și responsabilități: -Participă direct la începerea procesului de fabricație - pornește utilajele, asigură alimentarea cu materii prime și auxiliare pentru buna funcționare a liniilor de fabricație -Participă la măsurarea parametrilor țevii -Reglează linia de extrudare astfel încât produsul finit să corespundă cerințelor din standardul de produs (grosime perete țeavă) -Înlăturare mici imperfecțiuni ale suprafeței exterioare a țevii -Ajustează împreună cu operatorul și dimensiunile rolatorului -Verifică starea duzelor de la băile de răcire -Schimbă SDV-urile, când este nevoie, cu ajutorul de operatorul de pe linie și de șeful de schimb. Oferta și condiții de muncă: -Salariul lunar: 6000 lei NET -Masa de prânz asigurată zilnic de angajator -Transportul din București este asigurat de către angajator -Program de lucru normal, de luni până vineri, de la 8.00 la 17.00, cu o oră pauză de masă inclusă. Ți-am stârnit interesul? Contactează-ne pentru mai multe detalii la 0374477800, în intervalul orar 10:00-17:00 de luni până vineri. Aplică cu CV la adresa sau recomandă job-ul cunoscuților tăi! Pentru mai multe detalii despre companie și despre angajații noștri, puteți accesa site-ul nostru oficial Intra Interim. Prin apelarea numărului de telefon afișat în anunț sau prin trimiterea de mesaje către acesta vă exprimați în mod liber și neechivoc consimțământul privind furnizarea informațiilor necesare derulării procesului de recrutare cu societatea HR Intra Interim SRL. Consimțământul poate fi retras oricând. Retragerea consimțământului nu afectează legalitatea prelucrării pe baza consimțământului înainte de retragerea acestuia.
-
Intra Interim, agent de muncă temporară Autorizat de către Ministerul Muncii, activează pe piața de recrutare din 2018. Suntem prezenți atât în România, cât și în Franța, Germania si Belgia pentru ca misiunea dvs să fie un adevărat succes! Intra Interim recrutează Operator CNC pliere tablă pe mașină Amada pentru un client din Franța, zona Angers. Descrierea Candidatului Ideal: - Experiență în operarea mașinilor de tip CNC - OBLIGATORIU - Permis de conducere categoria B - reprezintă un avantaj - Cunoașterea limbii franceze la nivel începător mediu - OBLIGATORIU - O bună capacitate de orientare în spațiu (viziune 3D) și abilitatea de a citi planuri tehnice Descrierea Misiunii: - Lucrează în fabrică - Configurează și operează pe mașini controlate numeric (mașini de tip AMADA) pentru plierea plăcilor de tablă - Așează uneltele potrivite pentru pliere - Reglează mașina și setează un program corespunzător pentru produse nestandard - Coordonează operațiunea de pliere foile apoi verifică dimensiunile cu un șubler Condiții: - Salariu 2500 euro net lună - Program 39 ore săptămână, se lucreaza in ture (dimineata 05:00-13:00 dupa amiaza 13:00-21:00) - Contract pe perioadă nedeterminată în România, cu detașare 6 luni în Franța și cu posibilitate de prelungire a acestei detașări până la 18 luni - 0 taxe sau comisioane - Cazare și transport asigurate de către angajator - camera individuala pentru fiecare persoana Mai multe detalii la numarul de telefon din anunt 0374 477 800 in intervalul orar 10:00 - 17:00 de luni pana vineri. Prin apelarea numarului de telefon afisat in anunt sau prin trimiterea de mesaje catre acesta va exprimati in mod liber si neechivoc consimtamantul privind furnizarea informatiilor necesare derularii procesului de recrutare cu societatea HR Intra Interim SRL. Consimtamantul poate fi retras oricand. Retragerea consimtamantului nu afecteaza legalitatea prelucrarii pe baza consimtamantului inainte de retragerea acestuia. Avand in vedere faptul ca acest anunt va fi promovat, este posibil ca in momentul in care incercati sa luati legatura telefonic cu angajatorul sa fie deja intr-un alt apel si sa nu va poata raspunde.
-
- Scanarea masinilor la intrarea si iesirea din rampa de descarcare; - Descarcarea si presortarea expeditiilor; - Scanarea expeditiilor si consolidarea acestora pe destinatii; - Presortarea expeditiilor; - Punerea coletelor pe banda de sortare; - Asigurarea curateniei la locul de desfasurare a activitatii. Beneficii: - Salariu atractiv; - Tichete de masa; - Transport gratuit; - Bonus de performanta.
-
Dorex SRL-operator logistic Stockday angajeaza stivuitorist depozit bauturi. Necesar atestat si experienta. Str.Cotesti 116,Focsani Vrancea
-
DESCRIERE Beneficii Decontare transport (mijloc public) O masa calda zi Candidatul ideal: Studii medii obligatorii Atentie la detalii Atributii: Urmareste comenzile de productie ambalare Exploateaza, Regleaza si Supravegheaza masinile de ambalat a pastelor fainoase fainurilor Executa anumite operatii de pregatire a materialelor pentru ambalare Executa lucrarile de intretinere a utilajelor dupa terminarea operatiilor Ambaleaza produsele finite si se asigura de respectarea standardelor de calitate Identifica produsele cu probleme
-
DESCRIERE Cerințe: Experiență anterioară într-un rol similar este preferabilă; Cunoștințe de bază în utilizarea computerului și a sistemelor de gestiune a depozitului; Atenție la detalii și acuratețe în înregistrarea datelor; Capacitatea de a lucra în echipă și de a comunica eficient cu colegii; Disponibilitatea de a lucra în ture, inclusiv în weekenduri sau sărbători, dacă este necesar. Responsabilitati: Cântărirea precisă a mărfurilor care intră și ies din depozit, asigurându-se că toate greutățile sunt înregistrate corect pentru a menține acuratețea inventarului și a respecta reglementările legale; Cântărirea mărfurilor care sosesc și pleacă din depozit folosind echipamente de cântărire calibrate; Înregistrarea precisă a greutăților în sistemul de gestiune a depozitului sau în documentația relevantă; Verificarea concordanței greutăților mărfurilor cu documentele de transport și facturi Colaborarea cu echipele de recepție și expediere pentru a asigura manipularea corectă a mărfurilor; Identificarea și raportarea oricăror discrepanțe între greutățile măsurate și cele declarate; Respectarea tuturor procedurilor de siguranță și sănătate în muncă în timpul manipulării mărfurilor; Menținerea curățeniei și ordinii în zona de lucru. Beneficii: Decontare transport (mijloc public) O masa calda zi.
-
DESCRIERE Cerinte: Studii profesionale sau medii Experiență dovedită ca operator de excavator încărcător frontal. Certificare valabilă pentru operarea mașinilor grele, conform reglementărilor Atributii: Este responsabil de operarea volei pentru a muta materiile prime (cereale) Efectuați verificări zilnice de siguranță și de întreținere a utilajelor înainte și după utilizare. Se consultă cu morarii si superiorii pentru a planifica, coordona și executa activitățile de lucru. Respectați toate politicile, regulile și reglementările privind siguranța la locul de muncă în toate mediile de lucru Capacitatea de a lucra în echipă și de a comunica eficient cu colegii. - Disponibilitatea de a lucra în ture, inclusiv în weekenduri sau sărbători, dacă este necesar Beneficii: Decontare transport (mijloc public), O masa calda zi
-
GFT Craiova - firma germana angajeaza pentru sediul din Craiova, Sudori MIG-MAG pentru construcții din tablă și țevi! Beneficii: Scolarizare platita; Salariu fix in functie de nivelul de pregatire + bonus de performanta; Bonuri de masa; Decontare transport; Prima acordata, pentru fiecare nou angajat adus in companie; Contract de munca pe perioada nedeterminata; Program de lucru: 7:00-15:30; Un loc de muncă stabil în cadrul unei companii cu o reputație excelentă față de clienții săi din Germania, America și Japonia. Pentru acest post sunt necesare: Aptitudini de bază, precum și experiență practică anterioară constituie avantaj; Autocontrol și diligență la locul de muncă.
-
DESCRIERE Cerințe: -Experiență profesională minim 1 ani în domeniul producției de mobilier. -Cunoașterea tipurilor de materiale: PAL, MDF; PFL,STICLA, LEMN -Cunoștințe elementare de interpretare a desenelor tehnice. -Capacitatea de a învăța repede. -Perseverență și determinare în obținerea de rezultate excelente. -Organizat, eficient și atent la detalii. -Sociabil și capabil de a lucra în echipă. -Seriozitate și punctualitate Responsabilități: -participa la operatiunile specifice unei sectii de productie mobila -Montarea mobilierului pe baza schiței tehnice in sectia de productie -Manipularea cu grijă a produselor de mobilier. -Folosește diverse utillaje pentru tăiat, găurit, frezat. -Găsește soluții în remedierea situațiilor neprevăzute. -Respectă procedurile din cadrul companiei. -Abordarea unei atitudini în măsura promovării companiei. -Păstrează confidențialitatea informațiilor legate de firmă. Beneficii:: -Îmbunătățirea cunoștințelor în domeniu și creșterea profesională. -Mediu de lucru plăcut. -Salariu motivant, BONURI DE MASA, DIVERSE BONUSURI Descrierea companiei: Compania Unican înființată în anul 1998 , oferă clienților săi servicii complete de inalta calitate . Se pune accentul pe detalii și întotdeauna atenți la dorințele clienților noștrii. Unican se ocupă cu realizarea proiectelor de mobilier personalizat de de concept pana la implementare completa Fiecare proiect este atent lucrat, reprezentănd o adevărată provocare pentru echipa noastră. Mobilierul se realizează din diferite materiale (lemn, sticla,metal), iar rezultatele sunt întotdeauna peste așteptările clientilor noștrii.
-
THERMOSTAHL ROMANIA SISTEME TERMICE SRL cu sediul in Bucureşti Sectorul 6, Drumul Osiei Nr. 59, Nr. Reg.Com. J 4 , CUI: 9320416, obiect activit 2521 Producţia de radiatoare şi cazane pentru încalzire centrala, angajeaza Ambalator Manual - cod COR 932101. Cerinte: studii generale; experienta 5 ani post similar; limba engleza nivel mediu. Cei interesati pot depune CV-ul si actele de studii si scrisoarea de intentie pe adresa de e-mail: avadrianavlad @ yahoo.com pana pe data de 18.04.2024 inclusiv. Selectia va avea loc in data de 19.04.2024 si se va face in baza documentelor transmise prin e-mail.
-
Depozit de materiale de constructii situat in com Giroc, jud Timis, angajam manipulant marfa . Candidatul trebuie sa cunoasca produsele din gama materialelor de constructii : otel beton, elemente de zidarie, pavaje, tigla, sisteme de gips carton, termo si hidro, accesorii. Sarcini si responsabilitati: descarcare -incarcare marfa conform documentelor fiscale, pregatirea comenzilor clientilor aranjarea si returnarea ambalajelor (paleti lemn) ordinea si curatenia in depozit Calificari ,experienta si insusuri: carnet avizat ISCIR si practica motostivuitorist constituie un avantaj permis conducere categoria B experienta pe un post similar constituie un avantaj stare buna de sanatate Venituri :salariu net 3.000 lei-3.500 lei functie de calificare si bonuri de masa Cei interesati ne pot contacta la tel , pot trimite CV pe mail sau depune CV la depozit ASG Giroc, str Aleea cu plopi nr 1 , zona industriala, jud Timis
-
Societate comerciala angajeaza muncitor necalificat in productia de placi si pavele din cauciuc. Experienta nu este necesara, calificarea se face la locul de munca. Angajarea se face pe perioada nedeterminata, cu contract de munca full time. Oferim salariu atractiv si bonusuri in functie de realizari, zile libere de sarbatorile legale si religioase, plus alte beneficii. Pentru mai multe detalii, ma puteti contacta.
-
Candidatul ideal: -Experienta anterioara in gestiune si activitatea din depozit,de preferat minim 2 ani; -Minim studii medii; -Bun organizator, ordonat, capabil sa lucreze sub presiune; -Cunoștințe PC și sau MS Office - nivel mediu; -Persoană dinamică și responsabilă, atenție deosebită la detalii; -Seriozitate si punctualitate. Descrierea jobului: -Efectueaza receptia cantitativa si calitativa a marfurilor; -Raspunde de gestionarea intregului stoc; -Coordoneaza activitatea in depozit; -Verifica orice iesire livrare de marfa in raport cu documentele de livrare; -Raspunde de bunurile gestionate,precum si de corectitudinea actelor intocmite.
-
Graph Productie cauta colegi noi! Cautam persoane sociabile, ce au mai lucrat in domeniu publicitar pentru productia de litere volumetrice, firme luminoase si colantari. Permisul de conducere reprezinta un avantaj. Oferim: - salariu in functie de experienta 3000 - 5000 lei - ore suplimentare platite - carte de munca - program 9-18 (1 ora pauza 12-13) Sediul Ion Sahighian nr 2, sector 3 (aproape de statia de metrou Republica si Ratb 102)