Anunțuri
Muncitori productie - depozit - logistica Disponibil din: 2021-03-01 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Manpower recruteaza dispecer pentru una dintre cele mai mari companii din domeniul transporturilor in Gilau! Responsabilități: - Coordonarea și expedierea șoferilor către rutele alocate; - Comunicarea cu șoferii pentru a furniza informațiile și actualizările necesare; - Monitorizarea progresului șoferului și soluționarea oricăror probleme sau întârzieri; - Păstrarea înregistrărilor exacte ale activităților de expediere; - Oferirea unui serviciu excelent pentru clienți și adresarea întrebărilor sau preocupărilor clienților; Cerințe: - Se preferă experiență anterioară în dispecerare sau logistică; - Abilități puternice de comunicare și organizare; - Capacitate de a lucra într-un mediu rapid și multitasking eficient; - Limba engleza la nivel mediu spre avansat; - Diploma de bacalaureat. Beneficii: - Contract pe perioada nedeterminata; - Salariul motivant; - Tichete de masa; - Transport asigurat prin masinile companiei; - Training gratuit in cadrul companiei; Pentru mai multe detalii, ne puteti apela la numarul de telefon: 0729 800 721 sau sa ne trimiteti CV-ul pe WhatsApp la numarul de telefon 0729 800 721!
-
Promovat
Recrutăm operatori în producție pentru unul dintre clienții noștri, lider pe piața Auto. Căutam candidați: - dornici de muncă; - cu disponibilitate pentru lucru în 3 schimburi; Oferim: - Pachet salarial net începând de la 2700 lei lună(tichete incluse) - Tichete de masă de 40 lei zi incluse - Contract pe perioadă nedeterminată - Prime de performanță, prime de sărbători și de vacanță; Transport asigurat din: Pitesti, Tatarasti, Cornatel, Movileni, Icoana, Babana Stoborasti, Floru, Botesti , Caldararu, Draganu, Slatina, Topoloveni, Boteni Mioveni, Galesu, Berevoesti, Curtea de Arges, Stefan cel Mare, Chitani Campulung, Domnesti si din ale locatii. Telefon de contact: 0729800726
-
Promovat
Angajam stivuitorist cu experienta - 1 schimb Se cere: - experienta minim 1 an - permis categoria B - disponibilitate de a lucra in depozit si in afara depozitului Se ofera: - Salariu in functie de experienta - tichete de masa de 33 lei Program de lucru 1 schimb maxim 2 schimburi in perioadele aglomerate Pentru mai multe detalii ne puteti contacta la numarul de telefon din anunt sau sa ne lasati mesaj si va sunam noi
-
Promovat
Angajam in Sector 6 Bucuresti, zona Pacii: -Personal calificat (Sculer Matriter, Lacatus Mecanic, Ajustor, Slefuitor,Sudor, Prelucrator Aschiere, Controlor Calitate) -Necalificati -Soferi categoria B pentru activitati de: control calitate in baza unor instructiuni de calitate (separare in piese acceptate, respinse, intocmire rapoarte de lucru, acuitate vizuala) si manipulare componente. Se solicita atentie la detalii, acuitate vizuala. Experienta relevanta reprezinta un atu. Asiguram instruire la locul de munca.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Promovat
Manpower recruteaza dispecer pentru una dintre cele mai mari companii din domeniul transporturilor in Gilau! Responsabilități: - Coordonarea și expedierea șoferilor către rutele alocate; - Comunicarea cu șoferii pentru a furniza informațiile și actualizările necesare; - Monitorizarea progresului șoferului și soluționarea oricăror probleme sau întârzieri; - Păstrarea înregistrărilor exacte ale activităților de expediere; - Oferirea unui serviciu excelent pentru clienți și adresarea întrebărilor sau preocupărilor clienților; Cerințe: - Se preferă experiență anterioară în dispecerare sau logistică; - Abilități puternice de comunicare și organizare; - Capacitate de a lucra într-un mediu rapid și multitasking eficient; - Limba engleza la nivel mediu spre avansat; - Diploma de bacalaureat. Beneficii: - Contract pe perioada nedeterminata; - Salariul motivant; - Tichete de masa; - Transport asigurat prin masinile companiei; - Training gratuit in cadrul companiei; Pentru mai multe detalii, ne puteti apela la numarul de telefon: 0729 800 721 sau sa ne trimiteti CV-ul pe WhatsApp la numarul de telefon 0729 800 721!
-
Descrierea postului: Postul presupune activitati specifice de reparatii utilaje (excavatoare, incarcatoare frontale, buldozere, buldo-excavatoare, mini incarcatoare, compactoare, etc.) la sediul clientului sau in atelierul propriu, constand in diagnoza echipament defect, precum si efectuarea operatiunilor de reparatie si montaj piese de schimb. Cerinte: - studii tehnice (absolvent de liceu cu profil mecanica sau electrica. Reprezinta un avantaj absolvirea unei facultati cu profil mecanica, hidraulica, electronica) - experienta in reparatia de sisteme complexe (utilaje de constructii sau agricole) - cunostinte in domeniul electric reprezinta un avantaj - disponibilitate de program prelungit si de deplasari la sediul clientiilor care solicita reparatia. - pasiune si abilitati pentru domeniul tehnic - cunostinte de limba engleza reprezinta un avantaj - interes pentru echipamente grele - spirit de initiativa si cooperare; capacitati de analiza si sinteza; - capacitatea de lucru in conditii de stres si termene limita - permis de conducere categoria B Beneficii: - salariu motivant si bonusuri de performanta - lucru intr-o echipa de profesionisti, dinamica si bine pregatiti, dispunand de echipamente si scule noi si de ultima generatie Despre Fix Utilaje: Fix Utilaje este o companie ce activeaza in domeniul reparatiilor utilajelor de constructii, nacelelor si a macaralelor mobile. Suntem parteneri cu cei mai mari distribuitori de piese de schimb. Reparam cu predominanta marcile CAT, Volvo, Liebherr, Merlo dar in acelasi timp si CASE, Komatau, JCB, Hitachi, Bobcat, Manitou, Kramer, Hyundai, Kobelco, New Holland. Ne puteti contacta prin intermediul adresei de email (pentru a trimite CV) sau a numarului de telefon din anunt. Deasemenea ne puteti lasa un mesaj prin aplicatie si va vom contacta in cel mai scurt timp.
-
Societate comerciala cu activitatea in Dumbrava Rosie, Jud Neamt, angajam o persoana care sa pregateasca marfa in vederea livrarilor, sa o receptioneze etc. Marfa este reprezentata de produse alimentare si nealimentare. CV-urile trebuiesc trimise pe Whatsapp: .
-
Angajez asamblor de mobilier de PAL facut de fabrica. Plata la program de 8 ore sau la bucata
-
Angajam Manipulant Marfuri Cerinte obligatorii cunostinte limba turca scris si vorbit, experienta 3 ani Ulusoy Lega Logistics SRL Constanta, Constanta
-
DB Schenker Logistics angajează Manipulant Marfuri pentru Depozitul Logistic din Bolintin-Deal, CTPark - km 23 - Autostrada A1. Cerinţe: Personal necalificat cu experienţa într-un Depozit Logistic; Cunostinţe în domeniul logisticii; Persoană dinamică și responsabilă; Disponibilitate de a lucra în depozitul din Bolintin-Deal, în 2 ture L-V în intervalele 6:00 - 14:30 și 13:30 22:00. Responsabilităţi: Sortarea şi manipularea produselor în depozit, conform comenzilor primite; Pregătirea şi ambalarea mărfurilor; Verificarea cantitativă şi calitativă a paleţilor de marfă. Beneficii: Tichete de masă; Dezvoltarea unei cariere în domeniul logisticii într-un mediu interactiv şi prietenos; Acces la traininguri în funcție de aplicabilitatea în activităţile zilnice; Abonamente Bookster; Pachet - discount la furnizorii Schenker; Evenimente dedicate angajaţilor.
-
Descrierea poziției: Asamblarea componentelor în conformitate cu politicile, specificaţiile şi procedurile companiei. Cerințe: Absolvent Școală Profesională Liceu profil real tehnic; Cunoștințe desen tehnic; Cunoștințe despre instrumente de măsurare; Disponibilitate pentru a lucra în schimburi și efort susținut; Cunoștințe operare PC (Word, Excel). Oferim: Compensație motivantă; Tichete de masă; Prime de Paşte şi Crăciun; Decont pentru transportul de la domiciliu la locul de muncă sau asigurat de către Companie; Abonament servicii medicale; Asigurare de viață; 24 de zile de concediu pe an; 1 până la 7 zile libere suplimentare plătite pentru recuperare fizică pe an, în funcție de vechimea în muncă; Alimentație de protecție. SLB este un angajator care ofera sanse egale de angajare. Candidatii sunt luati in considerare fara a se tine cont de rasa, culoare, religie, gen, orientare sexuala, identitate de gen, nationalitate, varsta, dizabilitati sau alte caracteristici protejate si reglementate prin lege.
-
Angajăm cu contract de muncă pe perioadă nedeterminată personal cu experiență pentru îngrijire persoane vârstnice în Germania. Oferim: - Salarii de la 1430 euro pana la 2500 euro net; - Respectăm salariul minim brut pe branșă; - Plătim drumul dus-întors și testul COVID - Sprijinim gratuit persoanele care doresc să își îmbunătățească nivelul de limbă germană; - Susținere permanentă pe toată perioada delegării la client; - Asigurăm Cardul European de Sănătate și garantăm asigurarea de sănătate și în pauza dintre turnusuri; - Organizăm cursuri de calificare pentru cei care nu dețin certificatul de îngrijitor. Cerințe: - Experiență în îngrijire; - Limba germană la nivel conversațional; - Seriozitate și atitudine corectă față de locul de muncă. Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati la nr de tel. sau de luni pana vineri in intervalul orar 09.00 - 17.00. Va multumim
-
Promovat
Vino sa te angajezi la fabrica din Timisoara care plateste cel mai bine din Romania. Salariu de incadrare 5074 lei Brut + bonus productivitate intre 100 si 1200 brut; Tichete de masa 40 lei zi, aprox 800 de lei luna. Suna acum!
-
Promovat
Candidatul Ideal: Studii medii; Spirit de observație foarte dezvoltat; Experienta intr-o pozitie similara; Aptitudine mecanică ridicată; Experienta in domeniul automotive reprezinta avantaj; Abilitati bune de comunicare si relationare; Cunostinte de operare PC. Beneficii: Salariu Brut 5500-6500 Lei Tichete de masa in valoare de 40 Ron pe zi; Prime de sarbatori si ocazii speciale; Posibilitati de promovare in cadrul companiei; Bonus de recomandare; Bonus de evaluare anuala in functie de performante; Bonus de prima angajare; Bonus de productivitate si calitate; Plata orelor suplimentare; Spor de noapte; Spor de weekend; Incarcare abonament OTL sau card combustibil; Asigurare transport pe rute externe; Consultatii medicale la angajare periodic; Echipament de lucru si protectie.
-
Promovat
Compania APT Prohuman Angajeaza Operator Incapsulare pentru o fabrica din Oradea in domeniul automotive. CERINTE: -program de lucru in 3 schimburi - studii medii - persoana dinamica - atentie la detalii BENEFICII : Salariu de angajare 4180 Brut Bonuri de masa 40 de lei zi lucrata Bonusuri lunare de prezenta si performanta Transport asigurat Al 13-lea salariu Asigurare medicala privata Mediu de lucru prietenos Ruta: Oradea-Beius Ruta: Oradea-Tinca Alătură-te echipei noastre și contribuie la succesul nostru comun!
-
Promovat
DESCRIERE APT Prohuman angajeaza Asamblator Montator Profile Aluminiu pentru o companie din Oradea in domeniul tamplariei PVC. Descrierea functiei: Execută diferite lucrări pentru montarea profilelor din aluminiu si geamuri termopan; Stabilesc cantitatea şi felul materialelor care vor fi folosite. Cerinte: -studii medii -posibilitate de lucru in 1 sau 2 schimburi Beneficii: Contract pe perioada nedeterminata Salariu 3150 Net Tichete de masa 20 de lei zi Bonus lunar de prezenta 200 lei net Bonus de recomandare 1200 lei net Bonus de performanta Prima de sarbatori Transport: Palota-Oradea Palota- Cefa
-
Promovat
DESCRIERE APT Prohuman angajeaza Operator Productie pentru o companie din Oradea in domeniul tamplariei PVC. Descrierea functiei: Execută diferite lucrări pentru montarea profilelor din aluminiu si geamuri termopan; Stabilesc cantitatea şi felul materialelor care vor fi folosite. Cerinte: -studii medii -posibilitate de lucru in 1 sau 2 schimburi Beneficii: Contract pe perioada nedeterminata Salariu 3150 Net Tichete de masa 20 de lei zi Bonus lunar de prezenta 200 lei net Bonus de recomandare 1200 lei net Bonus de performanta Prima de sarbatori Transport: Palota-Oradea Palota- Cefa
-
Cautam talpuitor cu experienta pentru firma productie incaltaminte din piele. Sediul in Bucuresti, sector 5. Pentru cei din provincie putem oferi cazare. Pentru detalii:
-
Promovat
Order Picker&Packer într-unul din depozitele GXO Logistics din Olanda GXO este o companie logistică internațională, care colaborează cu companii cunoscute. De la îmbrăcăminte la produse de uz casnic, de la imprimante la produse medicale și de la produse alimentare la produse pentru copii - toate acestea le vei găsi în depozitele GXO, răspândite în toată Olanda. Diferite locații de lucru din care poți alege - Venlo Sevenum, Venray, Eindhoven, Roosendaal, Oosterhout, Heerlen, Lelystad, Echt, Tilburg, Nieuwegein, Oss, Herten sau Roermond! Sarcinile tale vor include: colectarea, ambalarea, expedierea și gestionarea retururilor. Este o muncă ușoară pentru care nu este necesară experiență - OFERIM INSTRUIRE ȘI SPRIJIN CUPRINZĂTOR! Condiții de angajare: Lucrul în schimburi diferite (în funcție de cerere și locație) Tarif orar atractiv: 14,43 EURO brut (13,32 EURO + 8,33% indemnizație de vacanță) și eventuale bonusuri pentru munca de seară, noapte sau weekend, de exemplu +100% pentru duminică! Contract de muncă temporar în conformitate cu legislația olandeză, cu garantarea orelor de muncă Asigurare împotriva accidentelor și acces la îngrijire medicală Cazare în locații moderne Posibilitatea de a folosi transportul organizat către locul de muncă (cu bicicleta mașina) sau de a primi rambursarea parțială a costurilor în cazul în care folosiți mașina proprie Alte beneficii: Fructe gratuite, cafea, ceai și acces la cantină și la distribuitoarele automate de gustări Posibilitatea de dezvoltare a carierei și de promovare pentru angajații eficienți Un mediu de lucru de susținere și internațional Formalități minime (posibilitatea de a semna electronic contractul) Asistență telefonică disponibilă non-stop Acces la cursuri de limbi străine, instruire online și alte proiecte pentru angajații noștri Cerințe: Cunoașterea limbii engleze la un nivel conversațional! Disponibilitate pentru o perioadă mai lungă, de minimum șase luni Flexibilitate în ceea ce privește locul de muncă (dacă este necesar, angajatul poate fi instruit și transferat pe diferite departamente) Permisul de conducere (categoria B) este binevenit Interesat? Aplică acum și alătură-te echipei GXO, unde fiecare zi aduce noi provocări și oportunități de dezvoltare! Începe-ți cariera într-o companie internațională de logistică. Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Peste 15.000 candidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. Misiune OTTO Work Force crede într-o piaţă europeană a muncii fără frontiere. În calitate de lider de piaţă în domeniul serviciilor internaționale de recrutare, suntem mereu în căutarea de noi concepte pentru a servi în mod optim interesul clienților și al angajaţilor noștri în ceea ce privește flexibilitatea. La OTTO Work Force ne desfășurăm activitatea din pasiune și întotdeauna încercăm sa fim cu un pas înaintea solicitărilor. Viziune Prin consolidarea poziției noastre în Polonia, Germania şi Olanda, suntem în măsură să optimizăm în continuare conceptele noastre pentru clienţii noştri. În același timp, punem accentul pe RESPECT ca cea mai importantă valoare individuală și corporativă, suntem capabili să îmbunătățim situația migranților noștri din muncă. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii aici :
-
Angajam manipulant marfa in depozitul din Ghiroda, judetul Timis (Calea Lugojului, 3) Responsabilitati: - ordonare marfuri; - ambalarea si securizarea marfurilor in vederea livrarii. Nivel studii: medii, Program de lucru: 1 schimb, 8 ore, 08:00 - 16:00, luni-vineri Beneficii: tichete de masa, decontare transport, abonament medical, contract perioada determinata - 3 luni. Detalii la telefon:
-
Angajam manipulant marfuri pentru depozitul din Deva. Responsabilitati principale: Isi desfasoara activitatea in cadrul depozitului ; Ajuta la incarcarea si descarcarea marfurilor ; Aranjeaza marfurile in depozit conform instructiunilor oferite de catre gestionar. Cerintele noastre : Persoana responsabila,muncitoare,rezistenta la efort fizic; Oferta noastra (beneficii,tichete masa) Contract pe perioada nedeterminata; Un loc de munca stabil; Cresteri salariale in functie de performanta. Descrierea companiei : Arabesque este o companie romaneasca de succes, cel mai mare distribuitor de materiale de constructii si finisaje, care activeaza in zona de industrie, inoveaza in permanenta si dezvolta serviciile oferite clientilor sai, constructorii: livrarea pe santier in cel mai scurt timp posibil in orice punct geografic, consilierea tehnica de specialitate, prelucrarea si fasonarea carcaselor pentru fundatii, mixarea tencuielilor, debitarea panourilor de lemn, seminarii, tehnologii si produse noi si nu in ultimul rand stocuri foarte mari si preturi competitive. Arabesque a format o echipa puternica de vanzari, agenti care se deplaseaza la santierele clientilor sau consilierii din cadrul magazinelor sau showroom-urilor si care este in mod constant pregatita din punct de vedere tehnic si la curent cu cele mai moderne strategii de vanzare. Astfel specialistii Arabesque sunt gata sa ofere consultanta tehnica pentru toate tipurile de proiecte pe care clientii le au in derulare. Oferta Arabesque contine peste 30,000 articole pentru constructii, materiale pentru toate tipurile de investitii, de la simple renovari sau modernizari pana la constructii rezidentiale, de birouri ori industriale. Astfel, Arabesque pune la dispozitia constructorilor materiale de constructii (blocuri pentru zidarie, produse metalurgice, betoniere etc.), sisteme pentru acoperisuri (hidroizolatii, tigla ceramica, de beton si metalica, sindrila bituminoasa, placi ondulate, policarbonat etc.), produse pentru amenajari interioare (vopsele, gleturi, adezivi, chituri, sisteme de gips carton, termoizolatii, tavane casetate, parchet, gresie, faianta, lambriuri, usi etc.), instalatii sanitare si termice, obiecte sanitare, echipamente electrice, corpuri de iluminat si materii prime pentru mobilier (pal, feronerie, blaturi de masa si bucatarie, lemn stratificat etc.). Compania detine un portofoliu de peste 15.000 de clienti din mai multe ramuri de activitate. Furnizorii ARABESQUE sunt companii romanesti de marca, dar si parteneri internationali de prestigiu din Germania, Franta, Italia, Marea Britanie, Olanda, Austria, Spania, Suedia, Cehia, Polonia, Slovacia, Elvetia, etc. Compania Arabesque, cel mai mare distribuitor de materiale de constructii si finisaje din Romania, se afla pe piata din 1994, are o prezenta regionala in Moldova, Ucraina, Bulgaria, detine 34 de centre comerciale, dintre care 19 in Romania. Echipa din Romania numara peste 2700 de oameni iar forta logistica este asigurata de cele peste 1000 de camioane specializate. Pentru mai multe detalii accesati arabesque.ro. "Arabesque SRL va prelucra datele dvs. cu caracter personal furnizate in timpul procedurii de selectie in conformitate cu GDPR. Pentru mai multe detalii legate de drepturile dvs si de modul in care le puteti exercita, accesati www.mathaus.ro/termeni_conditii. Trimitand candidatura, confirmati ca ati citit si acceptat informatiile cu privire la procesarea si utilizarea datelor dvs. personale."
-
Căutăm o persoană activă și organizată, care să se alăture echipei Mobexpert Constanta. Dacă ești o persoană: Respectuoasă și onestă; Responsabilă, ordonată, dinamică; Atentă la detalii; Care are disponibilitate pentru efort; Care are disponibilitate pentru a învăța produsele companiei; Care deține abilități pentru a lucra în echipă; Care deține permis de stivuitorist (avantaj). Te așteptăm în echipa noastră pentru a-ți oferi: Pachet salarial competitiv bazat pe rezultatele tale, la care se adauga: tichete masa si decont transport- pachet 900 lei net bonusuri in functie de performante prime de Paste, Craciun,loialitate) abonament servicii medicale Expert Ultra clinica Regina Maria Un mediu de lucru plăcut; Posibilitatea de a lucra cu o echipă de oameni performanți, deschiși și pasionați de meseria pe care și-au ales-o și de a crește alături de ei; Echipament de lucru; Mai departe obiectivele tale vor fi: Pregătirea produselor pentru expediție conform comenzilor primite; Executarea activităților de depozitare și manipulare a mărfurilor în depozit; Verificarea cantitativă și calitativă a produselor recepționate sau livrate; Organizarea spațiului de depozitare; Participarea la inventarieri periodice.
-
Consultant vanzari Mobexpert Constanta Candidatul Ideal Căutăm o persoană: Ambițioasă și comunicativa; Respectuoasă și onestă; Perseverentă și integră; Care are plăcere în a comunica; Cu inițiativă; Responsabilă; Cu pasiune în atingerea obiectivelor proprii. Descrierea jobului Mai departe obiectivele tale vor fi: Crearea unei experiențe excelente în magazin pentru client prin identificarea nevoilor acestuia; Ofertare potrivită de produse și servicii; Stabilirea detaliilor pentru efectuarea procesului de vânzare; Comunicare post-vânzare; Atingerea și depășirea obiectivelor de vânzări individuale și de departament. Descrierea companiei Te așteptăm în echipa noastră pentru a-ți oferi: Posibilitatea de a-ți realiza visurile; Cursuri de dezvoltare profesională și personală; Posibilitatea de a lucra cu o echipă de oameni performanți, deschiși și pasionați de meseria pe care și-au ales-o și de a crește alături de ei; Pachet salarial competitiv bazat pe rezultatele tale: Pachet salarial competitiv bazat pe rezultatele tale: 4100 - 5000 lei brut; tichete masa si decont transport - pachet 900 lei net; bonusuri in functie de performante; prime de Paste, Craciun (loialitate); abonament servicii medicale Expert Ultra clinica Regina Maria. Mai departe obiectivele tale vor fi: Crearea unei experiențe excelente pentru clientul din magazin prin identificarea nevoilor acestuia; Ofertare potrivită de produse și servicii; Stabilirea detaliilor pentru efectuarea procesului de vânzare; Comunicare post-vânzare; Asigurarea suportului departamentului de design, în oferirea de soluții specifice amenajării unui spațiu; Atingerea și depășirea obiectivelor de vânzări individuale și de departament.
-
Angajam Stivuitoristi! Cerinte: - Atestat ISCIR (autorizatie vizata la zi) - Cunostinte generale de mecanica auto (nivel mediu) - Cunostinte de legislatie rutiera - Experienta ca stivuitorist este necesara - Abilitati de comunicare si lucru in echipa Pentru mai multe detalii, va rugam sa ne contactati la numarul de telefon .