Anunțuri
Muncitori productie - depozit - logistica Disponibil din: 2021-04-10-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Manpower recrutează în Timisoara Manager financiar pentru clientul sau, o companie in domeniul horeca! Responsabilitati: - sa analizeze informatiile financiare semnificative; - sa se preocupe de organizarea, conducerea si controlul activitatilor financiar-contabile prin care se asigura evidentierea contabilitatii potrivit conditiilor legale; - sa gestioneze resursele financiare necesare atingerii obiectivelor si sa propuna variante pentru optimizarea financiara; - sa realizeze nregistrarea si reflectarea in expresie valorica a proceselor economice; sa elaboreze si sa propuna spre aprobare masurile de imbunatatire a activitatii economico-financiare; - sa coordoneze activitatile financiare; - sa coordoneze echipa pe care o are n subordine; - sa supervizeze si sa supravegheze toate activitatile contabile si economice; - sa elaboreze si sa asigure implementarea politicilor si strategiilor economice; - sa asigure elaborarea de studii si analize cu privire la profitabilitatea activitatilor, eficienta utilizarii capitalului de lucru, evolutia acumularilor banesti, a structurii cheltuielilor materiale si a altor indicatori economico-financiari; - sa organizeze analiza lunara a necesarului de lichiditati si sa dispuna masuri in vederea accelerarii vitezei de rotatie a activelor circulante; - sa semneze alaturi de Directorul Executiv avand obligatia de a refuza operatiunile care contravin dispozitiilor legale; - sa asigure indeplinirea la termen a obligatiilor fata de oricare dintre creditorii societatii; - sa se preocupe de organizarea si sa asigure reflectarea realizarilor si rezultatelor economice pe baza intocmirii situatiilor financiare; - sa asigure intocmirea lucrarilor de inchidere lunara a bugetelor de venituri si cheltuieli si calcularea principalilor indicatori economico-financiari: bilantul, contul de profit si pierdere, situatia fluxurilor de trezorerie, notele la conturile anuale; - sa reprezinte societatea alaturi de Administrator in raporturile cu autoritatile centrale si locale si in special cu Administratia Financiara si partenerii externi; - sa-si asume responsabilitatea privind corectitudinea si promptitudinea cu care furnizeaza informatiile din domeniul sau de activitate; - sa promoveze respectul reciproc, colaborarea si transparenta activitatii, atat cat sa nu prejudicieze activitatea, in raporturile cu alte departamente, precum si in relatiile cu persoanele din afara firmei; - sa raspunda de mentinerea, in cadrul departamentului, a unui climat favorabil indeplinirii sarcinilor de lucru; - sa organizeze, sa conduca si sa controleze inventarierea generala anuala; - sa elaboreze si sa supuna aprobarii Consiliului de Administratie raportul privind inventarierea generala anuala a patrimoniului, valorificarea si inregistrarea in contabilitate a rezultatelor acesteia; - sa asigure respectarea riguroasa a prevederilor legale privind integritatea patrimoniului din domeniul propriu de activitate (extern) si ia toate masurile legale pentru reintregirea acestuia in cazul in care a fost pagubit; - sa mentina legatura cu bancile si cu alte institutii financiare externe; - evidenta platilor; - evidenta datoriilor; - gestionarea platilor si a incasarilor; Cerinte: - Studii superioare finalizate in domeniul financiar; - Capacitatea de a se adapta la cerintele pietei; - Cunoastererea limbii engleze la nivel mediu; - Abilitati bune de comunicare si colaborare in echipa; - Experienta anterioara in domeniul financiar; Beneficii: - Contract de munca pe perioada nedeterminata direct cu firma angajatoare; - Salariul atractiv; - Program de lucru: L-V (09:00 - 17:30); - Masa calda gratuita (Pranzul); - Prima de Paste; - Prima de Craciun; Pentru detalii suplimentare, vă rugăm să ne sunați la numărul de telefon: 0729 800 721 sau se ne trimiteti CV-ul dumneavoastra pe WhatsApp la numarul de telefon 0729 800 721 .
-
Promovat
Manpower angajează pentru o companie din Craiova operatori productie si operatori logistica! Beneficii: - Salariul: 3875 lei Brut; - Tichete de masa de 40 lei; - Decontarea transportului 50%; Se lucreaza in 3 schimburi de luni pana vineri: - T1 08:00 -16:00; - T2 16:00 - 00:00; - T3 00:00 - 08:00; Pentru mai multe detalii, va rugam sa ne sunati la numarul de telefon 0729 800 721 sau sa ne trimiteti CV-ul pe WhatsApp la numarul de telefon: 0729 800 721!
-
Promovat
Angajam operator productie lactate, pentru clientul nostru, companie care activeaza in industria lactatelor, in Brasov. Postul presupune supraveghere echipamente automatizate si interventie in caz de avarie: fie solutionarea avariei in cazul in care tine de competenta operatorului, fie solicitarea departamentului tehnic. Cerinte: - Disponibilitate de lucru in 3 schimburi - Studii minim 10 clase - Notiuni de baza de operare PC - Notiuni elementare limba engleza Se ofera: - Contract pe perioada nedeterminata - Salariu pornind de la 3300 lei net - Tichete de masa in valoare de 30 Ron zi lucrata - Spor de noapte 25% - Ore suplimentare platite 200% - Transport asigurat de catre companie - Alte beneficii Pentru mai multe detalii si programarea unui interviu, sunati la numarul afisat, trimiteti CV pe whatsapp la acelasi numar sau la adresa de mail mentionata.
-
Promovat
AS METAL COM srl, recruteaza in vederea angajarii: Topitor, turnator metale si aliaje neferoase Program de lucru 12 24; 12 48; Angajarea se va face in baza unui contract individual de munca, pe durata nedeterminata, cu perioada de proba de 90 de zile. Venit brut intre 3.500 lei si 10.000 lei. Beneficii: - Spor salarial in functie de vechimea neintrerupta in cadrul companiei ; - Spor salarial legal (noapte ; sarbatori legale etc) ; - Bonusuri : de performanta ; Craciun si Paste ; - Tichete de masa in valoare 35 lei zi lucrata; - 21 zile concediu de odihna la angajare ; - Spor zile concediu de odihna in functie de vechimea neintrerupta in cadrul companiei ; - Formare profesionala interna sau externa, costurile fiind suportate de catre angajator ; - Zile libere platite pentru evenimente deosebite in familie ; - Abonamente de medicina muncii in conformitate cu legislatia in vigoare ; - Asigurare voluntara de sanatate pentru accidente de munca si boli profesionale ; - Asigurare de apa potabila la dozatoare sticle, ceaiuri calde, pentru toti angajatii companiei ; - Igienizarea echipamentului de protectie lucru, efectuata de catre angajator;
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Candidatul Ideal Suntem în căutarea unei persoane energice, organizate și orientate către dezvoltare profesională, care să se simtă confortabil într-un mediu de lucru profesionist și dinamic, pentru a se alătura departamentului de Logistică. Asistentul Logistică este responsabil de primirea, depozitarea, manipularea și distribuirea pieselor conform cerințelor interne și a standardelor de calitate și securitate. Monitorizează stocul, întocmește rapoarte și efectuează inventare periodice pentru a menține o evidență precisă a disponibilității stocului. Vei aduce plusvaloare profesională dacă deții: Experiență anterioară în logistică sau domenii conexe, ce poate reprezenta un avantaj; Studii medii sau superioare; Abilități bune de operare a PC-ului, inclusiv Microsoft Excel și Word; Capacitate de a efectua activități fizice în depozit; Ținută morală și etică impecabilă; Excelente abilități de organizare, comunicare și relaționare interpersonală; Capacitate de a lucra eficient într-un mediu dinamic și în echipă; Atenție la detalii, proactivitate și orientare către rezolvarea problemelor; Permis de conducere, categoria B. Descrierea jobului De ce te vei ocupa în echipa de Logistică: Gestionarea și manipularea coletelor si pieselor în depozit; Asigurarea respectării standardelor de calitate și securitate în timpul manipulării echipamentelor; Verificarea calitativă și cantitativă a echipamentelor recepționate; Înregistrarea corectă a datelor în sistemul de gestiune; Pregătirea echipamentelor pentru livrare și instalare; Manipularea, depozitarea și organizarea echipamentelor în depozit; Menținerea curățeniei și ordinii în depozitul de echipamente; Organizarea documentelor si arhivarea acestora; Configurarea si testarea dispozitivelor electronice; Crearea AWB-urilor in aplicatia de curierat; Deplasarea în diferite locații din țară, la nevoie, pentru a instala echipamentele la locurile desemnate. Descrierea companiei CINE SUNTEM? SelfPay, companie fondată in 2009, oferă o metodă simplă și rapidă de efectuare a plăților electronice prin cea mai mare rețea de terminale de tip self-service din România, cu peste 10.000 de unități și peste 250 de servicii disponibile. Stațiile de plată se pot găsi în marile rețele de retail, centre comerciale, piețe, benzinării și magazine de proximitate. SelfPay este membru al Asociației Române de Fintech, asociație care reprezintă interesele antreprenorilor români care dezvoltă produse tehnice în industria serviciilor financiare. VALORILE NOASTRE? Credem mult în ceea ce facem și construim totul pe baza unor lucruri esențiale pentru noi: ÎNCREDERE: Oferim clienților noștri servicii de calitate pe care se pot baza; ONESTITATE: Oferim clienților noștri transparență și securitate la fiecare nivel; APROPIERE: Oferim clienților noștri servicii la îndemână și suportul de care au nevoie; CREATIVITATE: Oferim clienților noștri servicii inovatoare care să le facă viața mai ușoară; AGILITATE: Oferim clienților noștri servicii mereu adaptate celor mai noi tehnologii; PASIUNE: Oferim clienților noștri servicii în dezvoltarea cărora ne-am implicat cu totul.
-
Companie de distributie marfa catre magazine din Ploiesti-Prahova, angajeaza manipulant ajutor pe autoutilitara Desctrierea Job-ului: -incarcare autoutilitara la depozit si descarcarea la magazine impreuna cu conducatorul auto. -preluarea rastelelor cu marfa din depozit -preluarea rastelelor retur din magazine Oferim: Salariu atractiv+bonuri de masa
-
Cerinte: - Cunostinte de desen tehnic - Experienta in domeniu Oferim: - contract pe perioada nedeterminata - tichete de masa - tichete cadou - vouchere de vacanta - polita asigurare de viata - bonusuri de performanta
-
Angajam operator pentru masini cu comanda numerica., strunguri si centre de prelucrare.Varsta pana in 50 ani, absolvirea unui liceu sau scoala profesionala, posesor carnet conducere categoria B, experienta in domeniu este un bonus care implica si nivelul de salarizare.
-
-
Adecco angajeaza reglor injectie mase plastice in Comuna Vacaresti , Jud Dambovita -Experienta pe un post similar - obligatoriu -Seriozitate responsabilitate -Integrare rapida in colectiv -Disponibilitate la program pe 3 schimburi -Contract de munca pe perioada nedeterminata -Salariu discutabil in functie de experienta -Transport asigurat pe urmatoarele rute : Rute: Mănești - Dragomirești - Priseaca - Tîrgoviște- Ulmi - Bungetu Mărcești - Gheboaia - Băleni Sârbi - Mircea Vodă- Nucet - Văcărești -Bungetu Perșinari - Văcărești - Bungetu Bezdead - Măgura - Pucioasa - Brănești - Priboiu - Doicești - Aninoasa - Valea Voievozilor - Răzvad - Ulmi - Bungetu Valea Lungă - Moreni- Gura Ocniței - Adânca - Bucșani - Comișani - Lazuri - Bungetu CONTACT :
-
DESCRIERE Cunoştinţe solide de limba engleză Peste 2 ani de experiență Candidatul Ideal Suntem in cautare de un Reprezentant Vanzari Director Vanzari - servicii tehnice de inginerie si control calitate . Experienta in ofertare pentru servicii de inginerie si control calitate; Experienta in vanzari tehnice; Cunostinte privind utilizarea programelor Microsoft Office: Word, Excel,etc.; Cunoasterea limbii engleze la nivel mediu; Cunostinte tehnice solide si abilitati de comunicare excelente; Orientat catre rezultate; Capacitatea de a lucra independent si in echipa. Descrierea jobului Implementarea strategiei de vanzari si a campaniilor de promovare a serviciilorr si imaginii companiei la nivelul pietei si clientilor intr-un mod profesionist si pozitiv; Prospectarea continua a pietei, pentru identificarea de noi clienti; vizitarea periodica a clientilor si partenerilor firmei; Propune strategia de abordare ai dezvoltare a portofoliului de clienti; Cunoasterea concurentei si a pietei de profil; monitorizarea permanenta a concurentei si elaborarea propunerilor de dezvoltare a activitatii; Stabilirea si urmarirea realizarii target-ului lunar de vanzari ; Prezentarea de oferte tehnico-economice, obtinerea de comenzi, intocmirea contractelor tehnice si comerciale; Tinerea unei evidente a desfasurarii lucrarilor ofertate si aflate in executie; Intocmirea de rapoarte lunare referitoare la activitatea de vanzari; Activitatea se va desfasura in diferite zone ale tarii; Beneficii Training si dezvoltare profesionala continua. Oportunitati de avansare in cadrul companiei. Pachet salarial competitiv, inclusiv un sistem de comisioane si bonusuri. Mediu de lucru prietenos si inovator. Bonuri de masa
-
Responsabilitati principale: - Noteaza si tine evidenta la locul de munca a materialelor ce intra si ies. - Ponteaza cursele camioanelor inchiriate, tine evidenta curselor la metrul cub; tine evidenta zilnica a utilajelor; - Intocmeste avize si alte documente specifice pentru marfurile din santier si transportul acestora dintr-o parte in alta; - Preda zilnic la sfarsitul programului, documentele persoanelor abilitate; - Are in gestiune cantarul mobil si verifica cantitatile marfurilor; - Pastreaza in permanenta legatura cu soferii camioanelor, pentru localizarea acestora, in concordanta cu graficul de livrari si conform schemei de transport stabilita impreuna cu clientul; - Urmareste operatiunea de descarcare a marfurilor conform graficului de transport; - Completeaza tabelul de transport curse (situatia livrarilor, timpii de ajungere, etc); Conditii : - carnet de conducere categoria B; - atentie distributiva;
-
Distribuitor de piese auto angajeaza lucrator comercial cu atribuții de sofer cv ul se trimite pe
-
pregatire comenzi online ambalare si impachetare salariu de inceput incepe de la 3,000-3,500 nu necesita experienta rog seriozitate pentru mai multe detali contactatima tel-
-
Angajam Stivuitorist pentru depozitul din Piatra Neamt, de produse alimentare si bauturi. Pentru detalii va rugam sa ne contactati la telefon
-
Munca in strainatate Germania Se cauta atat personal necalificat cat si calificat pentru munca in Germania pe termen lung : necalificat : montaj scari de aluminiu si plase de tantari . calificat : sudori - angajat cu cartea de munca in Romania - asigurat atat pe teritoriul Romaniei cat si extern - drum , cazare (apartament utilat complect), masa - suportat de angajator - salarul difera in functie de postul ocupat Pentru mai multe informatii sunati la numarul : intre orele
-
FABRICA DE INCALTAMINTE, SC RISCOSSA PRODUCT SRL, CU PUNCT DE LUCRU IN COMANESTI, STR. CRINULUI, NR. 15, ANGAJEAZA: - persoana pentru masina de tras (premonta) cu EXPERIENTA SI RABDARE - Se ofera salariu atractiv, in functie de capacitatea si experienta persoanei, plus tichete de masa. Cerem implicare rabdare si seriozitate RELATII LA PUNCTUL DE LUCRU AL SOCIETATII, SAU LA NR DE TEL.
-
Ambalarea manuala a produselor conform standardelor de calitate Verificarea si pregatirea materialelor de ambalare Asigurarea respectarii regulilor de igiena si securitate la locul de munca Colaborarea eficienta cu echipa pentru atingerea obiectivelor comune
-
Angajam lucratori in depozit de piese auto. Depozitul se afla in sectorul 2, in zona Circului de stat. Programul de lucru este de luni-vineri, 8 ore zi.
-
Angajam Barbati si Femei ca lucratori in productie publicitara. Program de lucru: Luni - Joi : 8.00 - 17.30 Vineri : 8.00 - 15.00 SALARIU ATRACTIV + BONURI DE MASA Asteptam mesajele pe email zona: sos. Giurgiului - Dedeman
-
Cautam sa angajam 1 sau 2 baieti care doresc sa lucreze pe masini de tamplarie - circula de tivit - si altele in atelier de prelucrarea lemnului. Atelierul este situat in loc. Unirea, fosta Avicola, casa Agronomului. Este autobuz 2A care vine direct la atelierul nostru. Transportul platit de noi. Salar la timp, fara intarzieri. Daca sunteti interesati va rog sa ne contactati si stabilim o intalnire.
-
Postul presupune activitati de sortare colete pe destinatii si pregatire colete pentru transport. Program de Lucru L- V 21:00 H - 05:30 H Salariu Net 3000 lei Cerințe: Minim 18 ani Minim 8 clase. Responsabilitate, seriozitate si implicare; Disponibilitate la efort fizic
-
Companie din domeniul prelucrarii carnii,angajeaza pickeri magazineri cu experienta de minim 3 ani in industria alimentara. Program de lucru de luni pana vineri,orele suplimentare se platesc Se deconteaza transportul. Se ofera bonuri de masa in plus fata de salariu In functie de performanta se acorda bonusuri. Salariul se negociaza in urma interviului.
-
Angajam 3 absolventi studii superioare in informatica , calculatoare, sau studii tehnice cu cunostiinte in IT Accept Software comercializeaza calculatoare, Laptopuri, case de marcat, Camere de supraveghere, Sisteme de alarma etc Producem si comercializeazam programe de gestiune, contabilitate, salarii, vanzari cu casa de marcat in regim imprimanta fiscala, cu evidenta stocuri etc Producem Programe pentru restaurante, baruri , terase, cluburi utilizant POS. Se asigura Masina, Telefon si supliment financiar functie de activitate Puncte de lucru : VATRA DORNEI STR DORNELOR BL 2 PARTER FALTICENI BULEVARDUL 2 GRANICERI NR. BL 15 RADAUTI SEDIU CENTRAL CALEA BUCUVINEI NR. 8 BOTOSANI Str VICTORIEI NR 1 SUCEAVA MIHAI EMINESCU BL. 36