Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Muncitori productie - depozit - logistica doar cu poze Disponibil din: 2022-06-10

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • Munca in Olanda intr-un depozit cu imbracaminte a unui brand de prestigiu international

    Cauți un loc de muncă interesant într-o companie de logistică? Nu căuta mai departe! Începe-ți cariera în Olanda lucrând într-un depozit cu articole vestimentare ale unui brand de prestigiu internațional! Aplică acum și descoperă Olanda! Locație: Tilburg, Olanda GXO este unul dintre primii zece furnizori mondiali de servicii de transport și logistică. Lanțul cooperează cu multe companii mari, iar în depozitul din Tilburg vei lucra în primul rând cu îmbrăcăminte și accesorii. Angajații depozitului GXO vorbesc în principal limba engleză, așa că este necesar să cunoști limba engleză la un nivel conversațional. Vei lucra pe un program cu două schimburi. Schimbul de dimineață începe devreme (între 05:00 și 07:00) sau schimbul târziu (între 14:45 și 16:30). Atenţie! Pentru turele suplimentare, vei primi indemnizații. În primele zile, vei beneficia de un instructaj și vei avea parte de traininguri pentru a cunoaște compania și activitățile de lucru. Ar fi grozav dacă ai experiență cu EPT-ul, reach truck sau forklift. Vei avea, de asemenea, oportunitatea de a crește în funcție și de a urma cursuri de calificare pentru alte poziții. Mediul de lucru este entuziast, relaxat și plăcut. La cantină, poți cumpăra mâncare pentru a o savura cu colegii tăi. Un beneficiu gustos: în fiecare joi va fi un food truck la depozit! Descrierea jobului De ce merită să începi un nou loc de muncă alături noi? Câștigi un salariu atractiv de la 14,43 EURO pe oră Posibilitatea de a începe munca imediat Nu trebuie să îți faci griji cu privire la transportul la de la locul de muncă, îl asigurăm gratuit Birou asistență angajați 24 7 (OSC) Și pe lângă asta, mai primești: Cazare aproape de serviciu Plata sigură și la timp (salariile săptămânale) Fără efort fizic ridicat și o atmosferă foarte plăcută de lucru Condiții foarte bune de lucru; depozite bine întreținute și organizate Angajare stabilă, cu normă întreagă, într-o companie serioasă Posibilitatea de a trece la un contract direct Aplicația myOTTO cu program de lucru, fluturaș salariu și întrebări frecvente Formalități minime întregul proces de recrutare poate fi finalizat de la distanță, chiar și semnarea contractului se poate face online! Contract de muncă temporar în condiții olandeze și asigurare medicală Cursuri de limbi străine, training online și alte beneficii pentru angajații noștri, precum Fit @ OTTO sau Happy OTTO Wish! Helpdesk 24 7 Plus program de lucru garantat contractual! Asistență în îndeplinirea formalităților (vom aranja totul înainte de plecare) și un proces de recrutare ușor Sarcini de lucru ușoare: În calitate de membru valoros al echipei noastre, vei fi încredințat cu îngrijirea și organizarea unei game diverse de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii. În fiecare zi, sarcinile tale vor include: colectarea comenzilor cu un scaner inspecții de calitate etichetarea și sigilarea coletelor ambalarea proficientă a comenzilor clienților procesarea retururilor reaprovizionarea stocurilor NU este necesară experiența! În schimb, trebuie: Să ai bune cunoștințe de limba engleză - obligatoriu (cel puțin nivel conversațional) Să fii într-o formă fizică bună Să fii flexibil în ceea ce privește locul de muncă (dacă este necesar, angajatul poate fi instruit și transferat pe diferite departamente) Permisul de conducere (categoria B) este binevenit Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Peste 15.000 candidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. Misiune OTTO Work Force crede într-o piaţă europeană a muncii fără frontiere. În calitate de lider de piaţă în domeniul serviciilor internaționale de recrutare, suntem mereu în căutarea de noi concepte pentru a servi în mod optim interesul clienților și al angajaţilor noștri în ceea ce privește flexibilitatea. La OTTO Work Force ne desfășurăm activitatea din pasiune și întotdeauna încercăm sa fim cu un pas înaintea solicitărilor. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii regăsești la rubrica RODO din cadrul platformei online a Otto Work Force RO.

  • 8

    Angajam electricieni pentru montat dulap electric

    Comau Romania cu sediul in Oradea angajeaza electricieni si mecanici calificati. Program de lucru 8.00 - 16.30 Asiguram transport din Oradea Oferim bonuri de masa, coplata masa calda, abonament medical pentru intreaga familie, diverse bonusuri. CVul trebuie trimis pe adresa sau la poarta fabricii de pe Soseaua Borsului 53 R Informatii suplimentare:

  • 7

    Lucrator depozit Incarcator-Descarcator (Depozit PPT- com.Maracineni)

    Cautam Lucrator depozit incarcator-descarcator energic, priceput si dornic de o noua provocare profesionala, care sa se alature echipei PPT de la Depozitul logistic din comuna Maracineni-jud.Arges. In acest rol veti lucra de luni pana vineri in intervalul orar 8.00 - 17.00, cu o ora pauza de masa, si veti efectua sarcini legate de incarcare descarcare si activitati de picking cu scanerul a marfurilor care vor fi comercializate in toata reteaua de magazine PPT din tara. Esti interesat? Ne poti suna direct la nr.de telefon: 0763.679.134 sau ne poti trimite aici datele tale de contact pentru a fi sunat. Ce oferim: Salariu fix si bonus lunar de prezenta; Tichete de masa; Zile de concediu suplimentare, in functie de vechimea in companie; Transport asigurat pe zona Pitesti - Maracineni - Mioveni - Mihaesti; Bonus de recomandare. Profilul pe care il cautam: Persoana muncitoare, energica si atenta la detalii; Experienta pe un post similar intr-un depozit - reprezinta un avantaj; Atitudine cooperanta si usor adaptabila; Punctualitate, determinare si responsabilitate. In cateva cuvinte, responsabilitatile acestui rol: Efectueaza activitati de incarcare si descarcare a marfurilor; Efectueaza activitati de picking cu scanerul; Pregateste marfa in vederea efectuarii livrarii; Participa la activitati de manipulare a marfurilor textile si de curatenie a locului de munca; Ofera suport la efectuarea inventarului in depozit. Descrierea companiei: Cu o experiență de 15 ani pe piață și o prezență în 2 țări, Prețuri Pentru Tine este cel mai mare retailer românesc de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii pentru moda de zi cu zi. Cu peste 160 de magazine în România si Republica Moldova și peste 700 de angajați, PPT Prețuri Pentru Tine aduce în viața clienților produse vestimentare la prețuri accesibile, în magazine de proximitate în orașele mici și medii. Cifra de afaceri pentru 2022 este de aprox 31 mil. EUR, compania ajungând la peste 15 mil. produse vestimentare și de încălțăminte vândute în unitățile proprii.

  • 6

    Lucratori depozit Sortatori produse (Dep. PPT- com.Maracineni)

    Cautam Lucratori depozit Sortatori produse energici, priceputi si dornici de o noua provocare profesionala, care sa se alature echipei PPT de la Depozitul logistic din comuna Maracineni, sat Argeselu, jud.Arges. In acest rol veti lucra de luni pana vineri in intervalul orar 8.00 - 17.00, cu o ora pauza de masa, si veti efectua sarcini legate de sortarea, ambalarea si incarcarea descarcarea marfurilor textile care vor fi comercializate in toata reteaua de magazine PPT din tara. Esti interesat a? Ne poti suna direct la nr.de telefon: 0763.679.134 sau ne poti trimite aici datele tale de contact pentru a fi sunat a. Ce oferim: Salariu fix si bonus lunar de prezenta; Tichete de masa; Zile de concediu suplimentare, in functie de vechimea in companie; Transport asigurat pe ruta Pitesti-Maracineni-Argeselu-Mioveni-Mihaesti; Bonus de recomandare. Profilul pe care il cautam: Persoana muncitoare, energica si atenta la detalii; Atitudine cooperanta si usor adaptabila; Punctualitate, determinare si responsabilitate. In cateva cuvinte, responsabilitatile acestui rol: Efectueaza activitati de sortare si ambalare a marfurilor; Sortează si grupeaza produsele pe coduri de articole şi le grupează în vederea expedierii sau depozitării; Pregateste marfa in vederea efectuarii livrarii; Verifică etichetele produselor şi le scanează; Participa la activitati de manipulare a marfurilor textile si de curatenie a locului de munca; Ofera suport la efectuarea inventarului in depozit. Descrierea companiei: Cu o experiență de 15 ani pe piață și o prezență în 2 țări, Prețuri Pentru Tine este cel mai mare retailer românesc de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii pentru moda de zi cu zi. Cu peste 160 de magazine în România si Republica Moldova și peste 700 de angajați, PPT Prețuri Pentru Tine aduce în viața clienților produse vestimentare la prețuri accesibile, în magazine de proximitate în orașele mici și medii. Cifra de afaceri pentru 2022 este de aprox 31 mil. EUR, compania ajungând la peste 15 mil. produse vestimentare și de încălțăminte vândute în unitățile proprii.

  • 14

    ANGAJAM IN PLOIESTI

    ANGAJAM IN PLOIESTI! TEHNICIENI MENTENANTA STIVUITORISTI LAME LATERALE STRUNGAR LINE FEEDER SETTER - REGLOR MASINIST Transport gratuit în jurul Ploieștiului 3 SCHIMBURI SALARIU+ BONURI+SPOR NOAPTE PRIME PASTE, CRACIUN !!!AL13-LEA SALARIU!!! Sunati la

  • 104

    Angajam operatori mase plastice-localitate Titu

    Operator mase plastice prin injectie, fete si baieti pentru a realiza piese de plastic pentru frigiderele Arctic. Salariu 4000 Ron net+transport gratuit Telefon: E-mail:

  • 4

    Mediu de lucru curat și plăcut - Salariu de incadrare incepand cu 4200 RON BRUT

    Manpower angajează pentru o companie din Timișoara, zona aeroport, operatori producție (cu sau fără experiență ) și magazineri Oferta: Salariu încadrare pentru operator producție 4200 lei Brut; - Tichete de masă în valoare de 30 lei zi lucrată; - 25% spor pentru turele de noapte; - Bonus lunar pentru performanță - Ore suplimentare plătite dublu; - Al 13-lea salariu; - Majorare salarială după evaluare Transportul este asigurat gratuit de pe raza municipiului Timișoara si din localitatile : Giroc, Mosnita Noua, Mosnita Veche, Bucovat, Dumbravita, Giarmata Mare, Pischia, Fibis, Masloc, Alios

  • 3

    Manpower angajeaza manipulant marfa FARA EXPERIENTA pentru o companie din Craiova!

    Manpower angajeaza manipulanti marfa pentru o companie ce se ocupa cu reciclarea peturilor sticlelor si a dozelor, cu sediul in Almaj, langa Craiova! NU ESTE NECESARA EXPERIENTA NECESARA IN DOMENIU! Beneficii: - Salariu: 4200 RON BRUT; - Tichete de masa: 40 RON Zi lucrata; - Bonus de prezenta: 700 Ron Brut acordat o data pe luna; - Din alte zone din Timisoara se deconteaza transportul; Se lucreaza in 3 schimburi de luni pana vineri: Schimbul I: 06:00 - 14:00; Schimbul II: 14:00 - 22:00; Schimbul III: 22:00 - 06:00. Pentru mai multe detalii, ne puteti apela la numarul de telefon: 0729 800 720

  • 3

    Angajam Referent Specialitate Financiar-Contabilitate

    Pentru o companie multinațională din Timișoara - angajam Referent de Specialitate Financiar-Contabilitate Suntem în căutarea unui referent specializat în domeniul financiar-contabil pentru a se alătura echipei noastre. Dacă aveți experiență în contabilitate și finanțe, sunteți organizat și atent la detalii, vă invităm să aplicați pentru acest post. Responsabilități: - Întocmirea și verificarea documentelor financiar-contabile (facturi, chitanțe, borderouri etc.); - Înregistrarea corectă a tranzacțiilor financiare în sistemul contabil; - Efectuarea reconcilierilor și a concilierilor contabile; - Asigurarea respectării legislației fiscale și a altor reglementări relevante; - Colaborarea cu echipa financiară pentru a produce rapoarte și analize periodice; Cerințe: - Experiență anterioară în domeniul financiar-contabil, preferabil într-un mediu similar; - Cunoștințe solide de contabilitate și finanțe; - Cunostinte bune de operare PC - MS Office, Internet; - Atitudine proactivă și capacitate de a lucra atât independent, cât și în echipă; - Diploma de studii superioare în domeniul economic sau o calificare relevantă în contabilitate. Beneficii: - Salariul motivant; - Tichete de masa in valoare de 40 lei zi; - Tichete cadou de Paste si de Craciun; - Asigurare medicala privata; - Al 13-lea salariu; - 25 de zile de concediu de odihna an; - Transport asigurat gratuit; Pentru detalii suplimentare, va rugam sa ne sunati la numarul de telefon: 0729 800 721.

  • 4

    Recrutăm in localitatea Cluj casier cu contract de muncă pe perioada nedeterminata

    Descriere generală a postului: Casierul trebuie să asigure un serviciu clienți excelent, să gestioneze cu exactitate tranzacțiile financiare și să păstreze un mediu de lucru ordonat și curat. Responsabilități: - procesarea tranzacțiilor de vânzare cu amănuntul utilizând sisteme de casă (POS) sau alte metode de plată; - încasarea banilor, cardurilor de credit debit sau altor forme de plată și eliberarea de bonuri fiscale sau chitanțe corespunzătoare; - verificarea autenticității banilor și a altor forme de plată și raportarea oricăror probleme sau fraude potențiale; - oferirea unui serviciu clienți prietenos și eficient, răspunzând întrebărilor și oferind asistență la finalizarea tranzacțiilor; - reconcilierea încasărilor cu înregistrările zilnice și raportarea oricăror discrepanțe către management; - întreținerea curățeniei și ordinei în zona de casă, inclusiv curățarea și organizarea spațiului de lucru; - îndeplinirea altor sarcini administrative asociate cu funcția de casier, cum ar fi depozitarea încasărilor în siguranță și gestionarea stocului de monedă și de alte forme de plată; - respectarea standardelor de securitate și de confidențialitate a datelor clienților. Cerințe: - abilități excelente de comunicare și interacțiune cu clienții; - capacitatea de a lucra eficient sub presiune și într-un mediu rapid și aglomerat; - precizie și atenție la detalii în gestionarea tranzacțiilor financiare; - abilitatea de a lucra în echipă și de a colabora cu colegii și managementul; - experiență anterioară în vânzări sau în lucrul cu sisteme de casă (POS) poate fi un avantaj, dar nu este întotdeauna necesară; - fiabilitate și punctualitate în îndeplinirea sarcinilor; - disponibilitatea pentru a lucra în schimburi variabile, inclusiv în weekenduri; - respectarea standardelor de securitate și de confidențialitate a datelor clienților. Beneficii: -salariu competititv; -contract pe o perioada nedeterminata; -spor de frig pentru anumite categorii de angajați; -tichete de masa de 40 de lei; -discount-uri la achiziția de produse din magazin; -cadouri de Crăciun si Paști; -vouchere de vacanță; -asigurare privată voluntară de sănătate pentru angajat și un dependent; -contribuție la un fond de pensii private pilon III; -beneficii de loialitate (spor de vechime, zile în plus de concediu, alte bonusuri); -acces activități sportive prin 7Card; -traininguri de specialitate; -sistem informatic performant și logistică modernă. Pentru detalii suplimentare, vă rugăm să ne sunați la numărul de telefon: 0729 800 721 !

  • 1

    Recrutăm in localitatea Cluj măcelari cu contract de muncă pe perioada nedeterminata

    Descriere generală a postului: Măcelarul este responsabil pentru pregătirea și procesarea cărnii; Aceasta implică dezmembrarea, tăierea și ambalarea cărnii, precum și respectarea standardelor de igienă și siguranță alimentară. Responsabilități: -dezmembrarea și tăierea cărnii în porțiuni potrivite pentru vânzare; -manipularea și utilizarea corectă a echipamentelor de tăiere și a instrumentelor de lucru; -asigurarea respectării normelor stricte de igienă și siguranță alimentară în timpul procesării cărnii; -ambalarea și etichetarea corectă a cărnii, în conformitate cu cerințele legale și standardele companiei; -menținerea curățeniei și igienei în zona de lucru și a echipamentelor; -cooperarea cu colegii pentru menținerea fluxului de lucru eficient și a standardelor de calitate; -participarea la programele de formare pentru a rămâne la curent cu noile tehnici și regulamente din industrie. Cerințe: -experiență anterioară în industria prelucrării cărnii sau într-o poziție similara prezinta un avantaj; -cunoștințe solide despre diferite tipuri de carne, tehnici de tăiere și echipamente asociate; -abilități excelente de comunicare și capacitatea de a lucra în echipă; -atent la detalii și abilități bune de rezolvare a problemelor; -capacitatea de a lucra într-un mediu rapid și solicitant; -respectarea strictă a normelor de igienă și siguranță alimentară; -disponibilitatea pentru a lucra în schimburi variabile și în weekenduri, în funcție de nevoile afacerii. Beneficii: -salariu competititv; -contract pe o perioada nedeterminata; -spor de frig pentru anumite categorii de angajați; -tichete de masa de 40 de lei; -discount-uri la achiziția de produse din magazin; -cadouri de Crăciun si Paști; -vouchere de vacanță; -asigurare privată voluntară de sănătate pentru angajat și un dependent; -contribuție la un fond de pensii private pilon III; -beneficii de loialitate (spor de vechime, zile în plus de concediu, alte bonusuri); -acces activități sportive prin 7Card; -traininguri de specialitate; -sistem informatic performant și logistică modernă. Pentru mai multe detalii, vă rog să apelați 0729 800 721!

  • 2

    Manpower angajeaza BOBINATORI in Craiova!

    Manpower angajeaza bobinatori pentru o companie din industria de productie a generatoarelor din Craiova! NU ESTE NECESARA EXPERIENTA ANTERIOARA PE UN POST SIMILAR SAU IN PRODUCTIE! Beneficii: - Salariu BRUT in valoare de 4200 RON - Tichete de masa in valoare de 20 RON zi lucrata - Decontarea transportului in valoare de 58 RON luna Cerinte: - disponibilitate la lucru in 3 schimburi - studii medii - persoana comunicativa, dinamica, cu spirit de echipa Pentru mai multe detalii, va rog sa ne sunati la numarul de telefon 0729 800 721 !

Salvează căutarea