Recrutăm in localitatea Cluj casier cu contract de muncă pe perioada nedeterminata
Specificații
Descriere
Descriere generală a postului:
Casierul trebuie să asigure un serviciu clienți excelent, să gestioneze cu exactitate tranzacțiile financiare și să păstreze un mediu de lucru ordonat și curat.
Responsabilități:
- procesarea tranzacțiilor de vânzare cu amănuntul utilizând sisteme de casă (POS) sau alte metode de plată;
- încasarea banilor, cardurilor de credit debit sau altor forme de plată și eliberarea de bonuri fiscale sau chitanțe corespunzătoare;
- verificarea autenticității banilor și a altor forme de plată și raportarea oricăror probleme sau fraude potențiale;
- oferirea unui serviciu clienți prietenos și eficient, răspunzând întrebărilor și oferind asistență la finalizarea tranzacțiilor;
- reconcilierea încasărilor cu înregistrările zilnice și raportarea oricăror discrepanțe către management;
- întreținerea curățeniei și ordinei în zona de casă, inclusiv curățarea și organizarea spațiului de lucru;
- îndeplinirea altor sarcini administrative asociate cu funcția de casier, cum ar fi depozitarea încasărilor în siguranță și gestionarea stocului de monedă și de alte forme de plată;
- respectarea standardelor de securitate și de confidențialitate a datelor clienților.
Cerințe:
- abilități excelente de comunicare și interacțiune cu clienții;
- capacitatea de a lucra eficient sub presiune și într-un mediu rapid și aglomerat;
- precizie și atenție la detalii în gestionarea tranzacțiilor financiare;
- abilitatea de a lucra în echipă și de a colabora cu colegii și managementul;
- experiență anterioară în vânzări sau în lucrul cu sisteme de casă (POS) poate fi un avantaj, dar nu este întotdeauna necesară;
- fiabilitate și punctualitate în îndeplinirea sarcinilor;
- disponibilitatea pentru a lucra în schimburi variabile, inclusiv în weekenduri;
- respectarea standardelor de securitate și de confidențialitate a datelor clienților.
Beneficii:
-salariu competititv;
-contract pe o perioada nedeterminata;
-spor de frig pentru anumite categorii de angajați;
-tichete de masa de 40 de lei;
-discount-uri la achiziția de produse din magazin;
-cadouri de Crăciun si Paști;
-vouchere de vacanță;
-asigurare privată voluntară de sănătate pentru angajat și un dependent;
-contribuție la un fond de pensii private pilon III;
-beneficii de loialitate (spor de vechime, zile în plus de concediu, alte bonusuri);
-acces activități sportive prin 7Card;
-traininguri de specialitate;
-sistem informatic performant și logistică modernă.
Pentru detalii suplimentare, vă rugăm să ne sunați la numărul de telefon: 0729 800 721 !
Anunțuri recomandate
Pentru a contacta acest utilizator, intră în contul tău Romjob.ro sau creează-ți rapid un cont nou!