Anunțuri
Muncitori productie - depozit - logistica Bihor doar cu poze Disponibil din: 2021-01-11-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Firma cu experiență în domeniul reciclării, prestatoare de servicii de reciclare în cadrul fabricii GDS din Arad, suntem în căutare de Lucrători sortatori deșeuri reciclabile. Ofertă și beneficii: - Bonus de prezență; - Bonus de performanță; - Bonus pentru recomandare recrutare colegi; - Tichete de masă (35 lei tichet); - Transport asigurat de fabrica; - Contract pe perioadă nedeterminată; - Tichete cadou de Crăciun, Paște, 1 Iunie; - Se lucrează în 2 schimburi; Pentru informații suplimentare, vă rugăm să sunați a numărul de telefon din anunt.
-
Promovat
Vino în echipa noastră din Oradea! Angajăm Controlori Calitate Operatori suport producție! Dacă: Ai îndemânare și vedere bună; Ești o persoană serioasă și responsabilă; Ai disponibilitate de a lucra în 3 schimburi. Responsabilități: Realizarea inspecției calitative a pieselor în baza instrucțiunilor de lucru primite; Identificarea defectelor de calitate; Întocmirea rapoartelor aferente inspecției de calitate. Oferim: Venit lunar 3600-3700 lei NET (format din salariu fix și alte beneficii); Transport asigurat; Instruire la locul de muncă; Plata orelor suplimentare și de weekend cu spor de 75 la sută (dacă este cazul); Bonus anual vechime; Primă pentru recomandarea unui coleg nou 600 lei NET. Exact Systems funcționează din 2004 și este acum unul din principalii furnizori de soluții de control calitate, suport logistică și producție pentru industria din Europa. Prin aplicarea la acest job, sunteți de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform regulamentului privind prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date sunt necesare în procesul de recrutare. P
-
Promovat
Angajam Operatori productie in industria automotive in Oradea. CERINTE: - studii medii - disponibilitate de a lucra in 3 schimburi BENEFICII: - salariu motivant - prime de sarbatori - bonusuri de performanta - decontarea transportului - subventie pentru masa la cantina - bonuri de masa in valoare de 30 lei - perioada contractuala nedeterminata
-
Promovat
Angajam operator utilaje automatizate, domeniu textil. Cerinte: studii medii (minim 10 clase), necalificat, experienta in domeniu confera avantaj. Transportul la punctul de lucru din Oradea este inclus. Program de lucru : luni-vineri, interval orar 7.00-15.00. CV-urile pot fi transmise pe whats up: sau email:
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
EUROAM INDUSTRIES SRL - - companie din ORADEA care isi desfasoara activitatea in domeniul fabricatiei echipamentelor, liniilor de asamblare si automatizare pentru industria constructiilor, Cerinte: - Corectitudine, seriozitate, punctualitate. Se ofera: - Contract pe perioada nedeterminata cu norma intreaga - Prime pentru evenimente fericite (casatorie, nastere), - Ajutoare pentru evenimente in familie. INFORMATII la: sediul firmei, str.Ecaterina Teodoroiu nr. 16, intre orele 8-16.30. Informații suplimentare la telefon: , int 103 SAU , de luni pana vineri orele 08-16.
-
Angajam reglor pe masini de poansonare si indoire cu comanda numerica Sarcini : - Reglarea utilajelor de stantare, pregatirea sculelor, inserarea sculelor in turela si reglarea sculelor specifice - Realizarea piesei cap de serie si GO pentru productia in serie - Verificarea si intretinerea sculelor de decupare Experienta : - Cautam persoane cu experienta in domeniul mecanic, pentru a facilita intelegerea modului de functionare al utilajelor - Se ofera formare la locul de munca Program de lucru :2 schimburi Beneficii *Transport asigurat sau decontat * Tichete de masa - 35 lei zi lucratoare * Card pentru servicii medicale de preventie si profilaxie gratuite
-
Suntem în căutarea unui Responsabil Recepție pentru unul dintre cei mai mari producători de plante și flori la nivel național. Ne dorim un profesionist organizat și comunicativ, capabil să gestioneze eficient fluxul de informații și bunuri. Responsabilități: -Gestionarea stocurilor de marfă pe grupe de produse, de la recepție până la livrare, utilizând sistemul informatic dedicat; -Înregistrarea corectă a intrărilor și ieșirilor de produse în sistemul informatic; -Recepționarea produselor conform documentelor însoțitoare și verificarea conformității acestora; -Procesarea și furnizarea documentelor necesare pentru recepție și livrare; -Supervizarea activităților echipei din subordine și asigurarea bunei funcționări a acesteia și menținerea unei comunicări eficiente între departamentul și producție. Cerințe: -2+ ani experiență anterioară pe o poziție similară; -Corectitudine, rigurozitate și capacitate organizatorică dezvoltată; -Cunoștințe solide de operare PC și pachet Microsoft Office; -Familiaritate cu un sistem de warehouse management sau ERP constituie un avantaj; -Abilitatea de a lucra eficient cu mai multe procese simultan. Beneficii: -Pachet salarial motivant; -Bonusuri în funcție de performanță; -Oportunități de dezvoltare profesională.
-
Brutăria Tomis angajează GESTIONAR(A) la produse finite. Cerințe: - gestiunea stocului - abilități de comunicare - capacitate de a interacționa cu clienții Informații la sediul firmei Oradea, Str D. Cantemir Nr 52 sau pe adresa de mail:
-
Oferta Stivuitoristi LEIPZIG: Program de lucru: 8 ore pe zi, 6 zile pe saptamana (pana la 180 ore luna) Ce se cere? Licenta de stivuitorist Limba germana la nivel incepator Ce se ofera? Salariu de 14,3 EUR ora BRUT Cazare contra cost (300 EUR luna, cate 2 persoane in camera) Transport de la munca la cazare si inapoi (100 EUR luna) Avansuri saptamanale cate 50 EUR dupa primele 5 zile lucrate Dupa ce se plateste chiria si transportul, raman in mana cu 1600-1700 EUR net aproximativ
-
Angazam mecanic camioane in oradea strada matei corvin nr 402 Orar de lucru 9 dimineata pana ora 17 De luni pana vineri Salarizare in functie de ceea ce stie sa faca si vechine
-
Angajam mecanic autoturisme Orar de lucru 9-17 Oradea stradaxmatei corvin nr 402
-
Angajăm 30 de muncitori necalificați, femei si bărbați,Grupuri sau cupluri cu vârsta cuprinsa între 18 si 60 de ani(se pot angaja si minorii peste 15 ani (contract de student)), pentru sortat ciuperci (champinion) la bandă Plecarea este pana in data de 5 Mai 2024 dar se poate pleca si mai repede cu mașină personală sau facem rezervare la autocar avion, după realizarea contractului. vă rog sa insistați cu apelurile până răspund, deoarece sună foarte multe persoane. Atenție, sunt persoană fizică, supervizor la hala si am primit sarcina de a angaja 30 de persoane. Munca este una de dificultate ușoară spre medie, fără normă, si fără efort fizic, mai exact se lucra la bandă la sortat, banda merge foarte încet. Programul de lucru este de la 09:00 la 17:00 (10 ore) cu pauză de masă de la 12:00 la 13:00 Firma oferă (obligații specificate si in contract) : - Transport cu autocarul avionul, care se va retrage din prima luna de salarizare . - Cazare gratuită (trebuie plătite lunar doar utilitățile aproximativ 100-300 euro în funcție de cât consumă fiecare.) - Se oferă bani în avans pentru nevoi personale (mâncare, etc) : 500 de euro, care se retrag din prima luna de salarizare. - Se oferă 3,168 unar net, bani pe care ii primiti in mana, din care se vor retrage banii de transport + utilitățile + banii împrumutați pentru nevoi personale. Calcul salarizare: 14,40 euro NET x 10 ore = 144 euro la zi. 144x 22 de zile =3,168 euro la lună lucrată fără sâmbete si duminici. Peste salariul net de 3,168 euro la lună, se poate lucra si sâmbăta si duminica, care sunt plătite DUBLU, la negru (bani nespecificati in contract) si se oferă cash la finalul zilei. Mentionez ca nu se percep taxe de mediere sau alte taxe inventate ,nu sunt firma , sunt persoana fizica un simplu angajat care lucrez in acest depozit de 6 ani si care am primit sarcina de a aduce 30 de oameni la munca, las la latitudinea fiecaruia dupa ce lucreaza si primeste salariul sa decida daca merit sau nu o mica atentie , iar ca implicare financiara in Romania sunt necesarii 100 de lei de persoana pentru inregistrarea contractului la ITM (inspectoratul teritorial de munca) acesti banii se platesc in mod direct catre ITM,fiind un contract european de munca trebuie inregistrat la Inspectoratul Teritorial de Munca , se face contract de munca de 3 luni de zile cu posibilitate de prelungire pe o perioada nedeterminata unde salarizarea se renegociaza in mod direct cu angajatorul. Cazarea, este realizată in apartamente de 2 camere, 2 persoane in camera. Cazarea este gratuită, din punct de vedere al chiriei, dar trebuiesc plătite utilitățile(Curent electric, apă curentă) , care se vor împărții la 4 persoane. Apartamentele, sunt utilitate cu toate cele necesare unei vieți modeste. Mașină de spălat rufe, frigider,plita electrica, cabină de duș, centrală termică individuală pe fiecare apartament. Am ținut foarte mult, la igiena voastră, așa că, am optat pentru saltele noi, lenjerie noua si veselă noua. Acte necesare (necesare la plecare) - Copie de Buletin (carte de identitate) legalizata la notar - ștampilă conform cu originalul. - Adeverință de la medicul de familie precum ca sunteți apt fizic si psihic de munca in strainatate ( ATENȚIE trebuie sa fie specificat pe adeverinta "in strainatate") in original. - Cazier judiciar -
-
Packeta Romania angajează LUCRĂTOR DEPOZIT (Bors, Oradea) Venit net lunar: 2900 3100 Ron/lunar (salariu, tichete de masa, bonusuri, combustibil) Contract pe perioadă nedeterminată cu program de lucru 8 ore Luni-Vineri; Transport asigurat de la domiciliu la depozit (Parc Industrial Bors, Nr. 6B, Borș); Abonament servicii medicale clinică privată Regina Maria; Activitatea constă în: descărcarea/încărcarea camioanelor, scanarea coletelor și procesarea lor în sistem; sortarea coletelor și aranjarea pe rafturi în funcție de destinația de livrare și pregatirea coletelor pentru expediere; Pentru interviu va asteptam la Parc Industrial Bors, Nr. 6B, Borș
-
Suntem în căutarea unui Coordonator Depozit, pentru o companie producătoare de uși de interior și accesorii aferente. Obiectivul companiei este realizarea pieselor conform tendințelor mondiale, promovând produse care se ridică la cele mai înalte standarde de calitate. Cerinte: -Experienta anterioara in gestionarea de echipe; -Persoana cu atitudine proactiva si responsabila; -Bune abilitati de organizare, planificare si coordonare; -Excelente abilitati de comunicare si capacitatea de a lucra bine in echipa; -Experienta anterioara in logistica depozitare, coletarie, transport, productie; -Cunostinte operare MS Office; Responsabilitati: -Asigura gestiunea stocurilor de materiale si a altor bunuri aflate in depozit si supravegheaza modalitatile de inventariere; -Participa la efectuarea recepției calitative a materialelor; -Organizeaza spațiile necesare pentru primirea, recepția și depozitarea materialelor; -Pregătește procesele de ambalare si dezambalare a materialelor si produselor. -Asigura pregatirea paletilor si aranjarea produselor la raft; -Supravegheaza preluarea si predarea produselor finite dinspre productie si catre client; -Intocmeste si verifica raportarile si se asigura de corectitudinea acestora; -Asigura menținerea ordinii și curățeniei în spațiul de depozitare. Beneficii: -Pachet salarial motivant; -Mediu de lucru plăcut.
-
Beneficii: - Salariu competitiv - Transport asigurat gratuit - Tichete de masa 35 lei - Masa calda gratuita felul unu si felul doi - Bonus de performanta lunar care poate sa fie pana la 15% din salariul de incadrare - Al 13-lea salariu - Tichete cadou de Pasti si Craciun 300 lei net - Spor de noapte 25% - Ore suplimentare sau lucrate in weekend sunt platite cu 200% - Ore lucrate in zi de sarbatoare legala platite cu 300% - Asigurare medicala private Programare la interviu si informatii suplimentare la numarul de telefon: