Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Gestionari depozit doar cu poze Companii Disponibil din: 2021-0-01

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • Order Picker&Packer intr-unul din depozitele GXO Logistics Olanda

    Order Picker&Packer într-unul din depozitele GXO Logistics din Olanda GXO este o companie logistică internațională, care colaborează cu companii cunoscute. De la îmbrăcăminte la produse de uz casnic, de la imprimante la produse medicale și de la produse alimentare la produse pentru copii - toate acestea le vei găsi în depozitele GXO, răspândite în toată Olanda. Diferite locații de lucru din care poți alege - Venlo Sevenum, Venray, Eindhoven, Roosendaal, Oosterhout, Heerlen, Lelystad, Echt, Tilburg, Nieuwegein, Oss, Herten sau Roermond! Sarcinile tale vor include: colectarea, ambalarea, expedierea și gestionarea retururilor. Este o muncă ușoară pentru care nu este necesară experiență - OFERIM INSTRUIRE ȘI SPRIJIN CUPRINZĂTOR! Condiții de angajare: Lucrul în schimburi diferite (în funcție de cerere și locație) Tarif orar atractiv: 14,43 EURO brut (13,32 EURO + 8,33% indemnizație de vacanță) și eventuale bonusuri pentru munca de seară, noapte sau weekend, de exemplu +100% pentru duminică! Contract de muncă temporar în conformitate cu legislația olandeză, cu garantarea orelor de muncă Asigurare împotriva accidentelor și acces la îngrijire medicală Cazare în locații moderne Posibilitatea de a folosi transportul organizat către locul de muncă (cu bicicleta mașina) sau de a primi rambursarea parțială a costurilor în cazul în care folosiți mașina proprie Alte beneficii: Fructe gratuite, cafea, ceai și acces la cantină și la distribuitoarele automate de gustări Posibilitatea de dezvoltare a carierei și de promovare pentru angajații eficienți Un mediu de lucru de susținere și internațional Formalități minime (posibilitatea de a semna electronic contractul) Asistență telefonică disponibilă non-stop Acces la cursuri de limbi străine, instruire online și alte proiecte pentru angajații noștri Cerințe: Cunoașterea limbii engleze la un nivel conversațional! Disponibilitate pentru o perioadă mai lungă, de minimum șase luni Flexibilitate în ceea ce privește locul de muncă (dacă este necesar, angajatul poate fi instruit și transferat pe diferite departamente) Permisul de conducere (categoria B) este binevenit Interesat? Aplică acum și alătură-te echipei GXO, unde fiecare zi aduce noi provocări și oportunități de dezvoltare! Începe-ți cariera într-o companie internațională de logistică. Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Peste 15.000 candidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. Misiune OTTO Work Force crede într-o piaţă europeană a muncii fără frontiere. În calitate de lider de piaţă în domeniul serviciilor internaționale de recrutare, suntem mereu în căutarea de noi concepte pentru a servi în mod optim interesul clienților și al angajaţilor noștri în ceea ce privește flexibilitatea. La OTTO Work Force ne desfășurăm activitatea din pasiune și întotdeauna încercăm sa fim cu un pas înaintea solicitărilor. Viziune Prin consolidarea poziției noastre în Polonia, Germania şi Olanda, suntem în măsură să optimizăm în continuare conceptele noastre pentru clienţii noştri. În același timp, punem accentul pe RESPECT ca cea mai importantă valoare individuală și corporativă, suntem capabili să îmbunătățim situația migranților noștri din muncă. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii aici :

  • Angajam lucrator comercial depozit

    Angajam lucrator comercial pentru activitate in cadrul depozitului nostru. Activitatea consta in aranjarea marfii ( baxuri de cafea ) pe paleti in vederea expedierii cate clientii nostrii , participarea la livrarea - receptia marfii , etichetarea produselor care vor fi vandute, curatenia la locul de munca . Programul de lucru este de luni- vineri , intre orele 08,00 - 17,00. Depozitul nostru se afla in spatele la fostul Romcan , iesirea din Alba Iulia inspre Cluj Napoca , la adresa Atelierului , nr.6 Va fi o perioada de proba de 3 luni . Salarizarea in perioada de proba este 3000 lei net( 2500 lei +500 lei bonus lunar) + 40 lei zi tichete de masa. Ne dorim o persoana care se poate integra usor in colectiviatate , comunicativa , cu dorinta de-a invata .

  • 9

    Angajam Gestionar

    Societate comerciala cu activitate in domeniul IT angajeaza GESTIONAR. Daca... - Ai o atitudine pozitiva si proactiva - Consideri ca munca de gestionar iti poate aduce satisfactii si poti veni cu drag la serviciu - Esti o persoana organizata, cu bune abilitati de planificare, initiativa, dorinta de imbunatatire continua - Esti o persoana meticuloasa, atenta la detalii - Ai cunostinte de operare PC la nivel mediu - Ai mai lucrat in domeniu sau pur si simplu inveti usor Esti persoana pe care noi o cautam!!! Trimite CV-ul pe WhatsApp la numarul din contact.

  • 1

    Căutăm GESTIONAR pentru magazin vopsele auto și accesorii

    Căutăm Gestionar Lucrător comercial pentru magazin vopsele auto și accesorii, echipamente de vopsire industrială Locurile vacante sunt in Brașov, Sibiu, Arad, Cluj Napoca Cerinte: - Studii medii sau superioare; - persoană cu experiență în domeniu; - cunoștințe de operare PC; - inventariere și eliberarea mărfurilor; - urmărirea stocurilor; - întocmirea documentelor necesare. Salarizare avantajoasă, tichete de masă. Program 9-17 Hai să ne cunoaștem! Hai în echipa noastră!

  • Comisionar distributie SELGROS Cluj

    Cv-urile se pot depune si in magazinul SELGROS la Biroul informatii clienti precum si pe site-ul companiei SELGROS la sectiunea Cariere Descrierea postului: Pregătirea comenzilor pentru clienți conform graficului de livrări Asigurarea că marfa comisionată corespunde 100% cantitativ și calitativ cu comanda clientului și menținerea legăturii cu acesta pentru a lămuri eventualele neclarități. Etichetarea și placarea corespunzatoare a comenzilor ce urmează a fi livrate, verificarea termenelor de valabilitate ale produselor, Asigurarea prezenței sortimentului de marfă disponibil pe raion, de pregătirea și participarea la inventare. Cerințe: Lucrați cu plăcere în colectiv şi impresia pe care o lăsaţi în relaţiile cu clienţii noştri este de amabilitate şi competenţă. Puteţi să lucraţi rapid şi conştiincios şi sunteţi oricând gata să vă oferiţi ajutorul Oferta: Îți acordăm spor de sâmbătă și de duminică, de frig, de noapte, flexibilitate, sărbători legale, dar și bonusuri de performanță, de echipă sau individuale, în funcție de poziția pe care o ocupi Beneficiezi de tichete de masă încă din prima zi de lucru, la valoare maximă Sărbătorim alături de tine, oferindu-ți beneficii de Paște, Crăciun* Sănătatea este cea mai importantă, de aceea îți oferim o asigurare privată de sănătate pentru tine și o persoană dragă ție* Te poți relaxa la plajă sau la munte, cu vouchere de vacanță, și te răsplătim cu zile de concediu în plus când rămâi alături de noi* Investim în angajații noștri, oferindu-le oportunități de dezvoltare în cadrul companiei Mens sana in corpore sano prin parteneriate cu furnizori de profil, dacă ești o persoană activă sau vrei să devii una Vei beneficia de cele mai bune oferte la produsele din magazinele noastre Ne gândim la viitor și la angajații noștri, de aceea contribuim, alături de tine, la un fond de pensii private pilon III* Vechimea în companie va fi răsplătită lună de lună și vei beneficia de un spor de vechime lunar* *acordarea beneficiilor este condiționată de îndeplinirea unor perioade de vechime în cadrul companiei conform Contractului Colectiv de Muncă la nivel de unitate Informare: Vă informăm că, prin aplicarea pentru o poziție în cadrul societății Selgros Cash&Carry SRL, vă vom colecta și folosi datele personale oferite în desfășurarea procesului de selecție și recrutare de personal. Pentru informații complete privind prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul recrutării și selecției de personal în cadrul Selgros Cash&Carry SRL, vă rugăm accesați secțiunile Protecția datelor si Nota de informare recrutare de pe site-ul nostru Notă de informare - recrutare (selgros.ro) Pentru detalii despre modul în care se realizează prelucrarea datelor dumneavoastră de către site-ul de pe care aplicați, vă rugăm consultați Termenii și Condițiile acestuia.

  • 46

    Operatori Electronica ARAD, 3500 BRUT

    Angajam operatori electronica in Arad 3500 Venit Brut. Cerinte: Disponibilitate de a lucra in 3 schimburi Oferim : 3250 ron venitul brut lunar Prima de productie de 10%, Spor de noapte 30%, Ore suplimentare platite 200%; Tichete de masa in valoare de 30 lei zi; Asigurare de sanatate din prima zi pentru tine si copii tai; Transport gratuit (pe raza judetului Arad); Pregatire profesionala si posibilitati reale de dezvoltare; Prima cu ocazia zilei de nastere; Prime cu ocazia sarbatorilor; Echipament de lucru; Daca esti interesat, astept cu drag telefonul tau pe numarul din anunt.

  • 1

    Magazioner Primitor-Distribuitor

    Angajam Magazioneri Primitori-Distribuitori pentru gestiunea fluxului fizic de piese, materiale si scule - industria automotive. Efectuarea activitatilor specifice pentru gestiunea stocurilor (intrari iesiri); stocarea si colectarea marfurilor. 2 dintre posturi necesita si autorizatie ISCIR manevrant stivuitor. Posturile sunt pentru Titu Dambovita on-site. Asiguram transport catre Titu - Dambovita cu plecare din Mioveni; Pitesti; Topoloveni; Gaesti; Targoviste; Ploiesti; Bucuresti. Profil: Absolventi studii medii: Scoli profesionale; Licee industriale. Spirit analitic Atentie la detalii Capacitatea de a asimila noi proceduri Experienta in gestiunea fizica a stocurilor si inventariere Beneficii: Contract perioada nedeterminata Pachet salarial motivant Tichete masa Prime Paste si Craciun Abonament servicii medicale Parteneriat servicii stomatologice Parteneriat servicii oftalmologice Transport asigurat

  • 2

    Lucrator Gestionar

    Matt Design & Production este in cautarea unui Lucrator Gestionar. Cerinte: - Experienta pe o pozitie similara - minimum 1 an; - Studii medii finalizate; - Cunostinte de operare a pachetului Microsoft Office; - Atentie la detalii, bune abilitati de organizare si prioritizare; Responsabilitati: - Gestioneaza si aranjeaza produsele din depozit; - Pregateste materiile prime pentru livrare; - Efectueaza transferurile de marfa catre punctele de lucru ale companiei; - Emite avize de expeditie pentru marfurile ce parasesc firma. Beneficii: - Tichete de masa; - Decont de transport.

  • 1

    Picker Depozit

    Pentru clientul nostru, companie multinationala din domeniul productiei de componente auto, cu fabrica situata in Sector 4, Bucuresti, suntem in cautare de noi colegi cu experienta in depozit pentru postul de Picker. Cerinte: 8 Clase finalizate; Experienta pe un post similar; Cunostinte de baza operare PC (introducere date EXCEL); Responsabilitati: Preluarea si depozitarea produselor finite; Receptie, descarcare si depozitare materii prime; Pregatirea paletilor pentru expedierea marfurilor; Asigurarea corectitudinii stocurilor si documentatiei de livrare; Raportarea eventualelor neconformitati identificate; Program de Lucru: L-V, 3 schimburi, interval 06:00 14:00 14:00 22:00 22:00 06:00; Pachet de Beneficii: Calificare ISCIR asigurata de catre angajator; Salariu NET: 2.700 lei; Tichete de Masa: 630 lei luna; Bonus de productivitate: apx. 150 lei luna; Spor de Noapte 25%; Al 13-lea salariu; Decont Transport in comun; Prime de Sarbatori; Prima de Vacanta; Perioada de instruire si acomodare asigurata dupa angajare; 22 zile de concediu an; Mediu de lucru placut, intr-o fabrica cu dotari moderne; Pentru angajari, trimiteti CV-ul Dvs. pe adresa noastra de e-mail r e c r u t a r e @ w o r k i n g 4 u . r o sau ne puteti contacta la numarul de telefon 0735 911 938. Prin trimiterea CV-ului Dvs. ne dati acordul pentru prelucrarea datelor personale in scopul angajarii pe postul urmarit, in cazul in care veti corespunde cerintelor job-ului. Va puteti retrage acordul oricand cu un e-mail la aceeasi adresa, in acest sens!

  • 2

    Angajam Sef Centru Logistic cu Studii Superioare

    SPECTRAL MOBILA angajeaza Sef Centru Logistic cu studii superioare finalizate cu diploma de licenta. Centrul logistic este situat in Tutova. Se asigura transportul cu masinile societatii din Barlad si alte zone limitrofe. Program de lucru de 8 ore pe zi de luni pana vineri. Salariu motivant si tichete de masa de 40 de lei zi. CV-urile se pot trimite pe e-mail folosind aplicatia din site sau se pot aduce la fabrica de mobila din Tutova de luni pana vineri in intervalul 8:00 - 15:30. DESPRE NOI Spectral Mobila SA este unul dintre cei mai mari producatori de mobilier din PAL melaminat si MDF din zona Moldovei. Fabrica detinuta de companie este situata in apropierea municipiului Barlad si reprezinta una din cele mai mari investitii locale cu capital integral privat. Gama de produse fabricata de Spectral Mobila SA este una completa si cuprinde piese de mobilier pentru dormitoare, sufragerii, bucatarii, holuri, birouri si alte piese de mic mobilier. Calitatea produselor fabricate de companie corespunde celor mai inalte exigente, fiind asigurata de un flux tehnologic automatizat care cuprinde circulare de taiat in pachet, masini automate de cantuit pe suprafete drepte sau curbe, centre de prelucrare cu comanda numerica sau prese vacuum cu membrana pentru infoliat piese din MDF. Utilajele utilizate in fabricarea pieselor de mobilier sunt produse de unii din cei mai mari jucatori la nivel mondial din domeniu si datorita varstei medii de pana in 3 ani a utilajelor ce compun fluxul tehonologic, acestea dispun de cele mai noi tehnologii de fabricare a mobilei la ora actuala. Spectral Mobila SA comercializeaza produsele fabricate printr-o retea de distribuitori care cuprinde peste 100 de magazine din toata tara. Compania asigura livrarea produselor catre partenerii sai in cel mai scurt timp datorita stocurilor mari de produse finite si a parcului auto propriu format din mai multe autoutilitare moderne. Toti partenerii societatii beneficiaza de consultanta specializata, transportul produselor gratuit si conditii comerciale avantajoase. Piesele de mobilier sunt coletate si dispun de schite de montaj, astfel nu sunt necesare spatii mari de depozitare ale magazinelor partenere si asigura o siguranta a livrarii produselor in cele mai bune conditii. Produsele livrate catre colaboratori sunt insotite de certificate de garantie si certificate de conformitate conform legislatiei in vigoare. Pe langa reteaua de colaboratori, Spectral Mobila SA opereaza 7 magazine proprii si 31 magazine in sistem de franciza sub brand-ul Spectral Mobila in Bacau, Baia Mare, Barlad, Botosani, Braila, Brasov, Bucuresti, Buzau, Calafat, Calarasi, Campulung Moldovenesc, Cluj-Napoca, Focsani, Galati, Iasi, Intorsura Buzaului, Mangalia, Miercurea Ciuc, Moreni, Oltenita, Oradea, Pitesti, Ramnicu Sarat, Roman, Sacele, Sebes, Sfantu Gheorghe, Sibiu, Sighetu Marmatiei, Slatina, Slobozia, Suceava, Targu Frumos, Targu Jiu, Tecuci, Timisoara si Turda. In cele 38 de magazine Spectral Mobila clientii pot admira intreaga gama de piese de mobilier fabricate de companie. Produsele pot fi achizitionate cu plata pe loc (numerar sau cu card bancar) sau in rate prin diferite institutii de creditare. Indiferent de modalitatea de achizitie, clientii celor 38 de magazine Spectral Mobila beneficiaza de transport cu autoutilitare proprii in cel mai scurt timp din momentul achizitiei, montaj asigurat de personal specializat si garantie integrala a produselor cumparate pentru o perioada de 24 de luni. Incepand cu 2016 Spectral Mobila SA opereaza si un magazin online din care clientii pot achizitiona toata gama de produse fabricate de companie.

  • 4

    Angajam Ingineri pentru diverse activitati in fabrica de mobila

    Spectral Mobila angajeaza ingineri pentru diverse activitati in fabrica de mobila din Tutova. Se asigura transportul cu masinile societatii din Barlad si alte localitati limitrofe. Program de lucru de 8 ore pe zi de luni pana vineri. Salariu motivant si tichete de masa de 40 de lei zi. CV-urile se pot trimite pe e-mail folosind aplicatia din site sau se pot aduce la fabrica de mobila din Tutova de luni pana vineri in intervalul 8:00 - 15:30. DESPRE NOI Spectral Mobila SA este unul dintre cei mai mari producatori de mobilier din PAL melaminat si MDF din zona Moldovei. Fabrica detinuta de companie este situata in apropierea municipiului Barlad si reprezinta una din cele mai mari investitii locale cu capital integral privat. Gama de produse fabricata de Spectral Mobila SA este una completa si cuprinde piese de mobilier pentru dormitoare, sufragerii, bucatarii, holuri, birouri si alte piese de mic mobilier. Calitatea produselor fabricate de companie corespunde celor mai inalte exigente, fiind asigurata de un flux tehnologic automatizat care cuprinde circulare de taiat in pachet, masini automate de cantuit pe suprafete drepte sau curbe, centre de prelucrare cu comanda numerica sau prese vacuum cu membrana pentru infoliat piese din MDF. Utilajele utilizate in fabricarea pieselor de mobilier sunt produse de unii din cei mai mari jucatori la nivel mondial din domeniu si datorita varstei medii de pana in 3 ani a utilajelor ce compun fluxul tehonologic, acestea dispun de cele mai noi tehnologii de fabricare a mobilei la ora actuala. Spectral Mobila SA comercializeaza produsele fabricate printr-o retea de distribuitori care cuprinde peste 100 de magazine din toata tara. Compania asigura livrarea produselor catre partenerii sai in cel mai scurt timp datorita stocurilor mari de produse finite si a parcului auto propriu format din mai multe autoutilitare moderne. Toti partenerii societatii beneficiaza de consultanta specializata, transportul produselor gratuit si conditii comerciale avantajoase. Piesele de mobilier sunt coletate si dispun de schite de montaj, astfel nu sunt necesare spatii mari de depozitare ale magazinelor partenere si asigura o siguranta a livrarii produselor in cele mai bune conditii. Produsele livrate catre colaboratori sunt insotite de certificate de garantie si certificate de conformitate conform legislatiei in vigoare. Pe langa reteaua de colaboratori, Spectral Mobila SA opereaza 7 magazine proprii si 31 magazine in sistem de franciza sub brand-ul Spectral Mobila in Bacau, Baia Mare, Barlad, Botosani, Braila, Brasov, Bucuresti, Buzau, Calafat, Calarasi, Campulung Moldovenesc, Cluj-Napoca, Focsani, Galati, Iasi, Intorsura Buzaului, Mangalia, Miercurea Ciuc, Moreni, Oltenita, Oradea, Pitesti, Ramnicu Sarat, Roman, Sacele, Sebes, Sfantu Gheorghe, Sibiu, Sighetu Marmatiei, Slatina, Slobozia, Suceava, Targu Frumos, Targu Jiu, Tecuci, Timisoara si Turda. In cele 38 de magazine Spectral Mobila clientii pot admira intreaga gama de piese de mobilier fabricate de companie. Produsele pot fi achizitionate cu plata pe loc (numerar sau cu card bancar) sau in rate prin diferite institutii de creditare. Indiferent de modalitatea de achizitie, clientii celor 38 de magazine Spectral Mobila beneficiaza de transport cu autoutilitare proprii in cel mai scurt timp din momentul achizitiei, montaj asigurat de personal specializat si garantie integrala a produselor cumparate pentru o perioada de 24 de luni. Incepand cu 2016 Spectral Mobila SA opereaza si un magazin online din care clientii pot achizitiona toata gama de produse fabricate de companie.

  • 5

    Gestionar depozit

    Compania Sodexo SRL este în căutarea unui gestionar de depozit dedicat și motivat să se alăture echipei noastre din Ploiești. Dacă doriți să faceți parte dintr-o organizație de succes, cu o cultură de lucru pozitivă și oportunități de dezvoltare profesională, vă invităm să aplicați pentru postul de gestionar depozit în regim full-time. Responsabilități: - Recepționarea și verificarea bunurilor sosite, documente de însoțire, cantitate și calitate. - Organizarea manipulării în magazie și la rampele de descărcare/încărcare. - Responsabilitatea materială asupra bunurilor în gestiune. - Asigurarea respectării specificațiilor de depozitare și transport. - Menținerea evidențelor actualizate privind bunurile și locația acestora în magazie. Oferta noastră: - Salariu motivant și un mediu de lucru profesionist și oportunități de dezvoltare în cadrul companiei; - Program de lucru full-time, de luni până vineri. Dacă sunteți interesat să faceți parte din echipa noastră și să vă dezvoltați cariera într-un mediu dinamic, vă rugăm sunați în intervalul orar 09:00 - 17:00, de luni - vineri, la numărul de telefon . Vă mulțumim anticipat tuturor candidaților pentru interesul acordat.

  • 1

    Gestionar Echipamente

    Angajam GESTIONAR in Bucuresti Zona Pieptanari. De preferat, postul necesita experienta in gestiune magazie, rulaj de stoc, trimitere bunuri in exploatare, primire si transmitere comenzi echipamente noi. Colegul nostru va prelua si centraliza comenzile de echipamente, va urmari realizarea comenzilor in termen si va efectua livrarea la client. Va actualiza stocul de echipamente zilnic, electronic, pe coduri, inclusiv urmarind termenele de depreciere si inlocuire. Compania este intru-un grup de firme de cca 1000 angajati, poate oferi stabilitate si posibilitati de promovare. Salariu negociabil, program flexibil, de zi de luni pana vineri, cate 8 ore.

  • 6

    Gestionar depozit in Afumati, Ilfov

    Cerințe: Persoana organizata, cu atenție la detalii. Gândire analitica, tactica si strategică Permis auto categoria B, Atributii de serviciu: pregatire comenzi clienti, receptie marfa, livrare marfa, inventariere marfa Beneficii: pachet salarial NET de inceput 3.500 lei, IN CRESTERE transport decontat Program de munca L-V 8.00-17.00

  • 1

    Ajutor gestionar-Pantelimon

    M&Co HR Services recrutează pentru clientul său, unul dintre cei mai mari distribuitori de anvelope din România, colegi pentru poziția de AJUTOR GESTIONAR pentru puntul de lucru din Pantelimon. Responsabilitățile principale: - Efectuarea recepţiei cantitative şi calitative a mărfurilor. - Asigură monitorizarea stocului de produse; - Realizează inventarierea periodică a stocurilor de mărfuri existente în magazie. Cerințe: - Persoană cu bune abilităţi de organizare, planificare şi coordonare a activităţii. - Cunostinte de operare PC ,si folosirea dispozitivului electronic PDA; - Disciplină și Spirit de echipă. - Disponibilitate de a urma o perioada de training de 3 luni in Pantelimon. Ofertă: - Salar fix 3000 ron net +bonuri de masă 30 ron zi lucrata, - Vouchere de vacanta 250 ron luna; - Loc de muncă pe termen lung cu posibilitatea de avansare. Pentru mai multe detalii, vă rugăm sunați la numărul de telefon: (Luni-Vineri) Vă informăm că datele dumneavoastră vor fi prelucrate de către M&Co HR Services în scopul recrutării de personal, având ca scop angajarea candidaților care să corespundă abilităților profesionale stabilite. Termenul de păstrare al acestora este de 30 de zile. Puteți să vă retrageți consimțământul prin transmiterea unui e-mail la adresa companiei oricând. Vă menționăm, că doar candidații selectați vor fi contactați. Mulțumim pentru înțelegere.

  • 5

    Angajam Gestionar depozit

    Salutare! Vreau sa va anunt ca, Strategic Ventures SRL, angajeaza GESTIONAR pentru depozitul de paine Candidatul ideal trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: - sa aiba studii medii sau scoala profesionala - sa cunoasca principiile de gestiune si sa stie sa opereze pe calculator - sa fie o persoana ordonata, capabila de efort fizic de nivel mediu, cu temperament echilibrat si atentie distributiva - sa aiba capacitate de memorare, numarare, identificare erori - sa fie disponibil pentru program de lucru in 3 schimburi - sa aiba cazier curat Descrierea jobului: - sa monitorizeze stocurile pe termene de valabilitate, sa solicite semnatura pe fiecare dispozitie de livrare din partea angajatilor care primesc marfa pe fiecare factura emisa pentru parteneri - sa monitorizeze alcatuirea loturilor de produse, conform graficelor de livrare si cu respectarea procedurilor legate de termenele de valabilitate - sa opereze in timp real in programul informatic documentele de livrare - sa intocmeasca bonul de predare transfer restituire in situatii de retur marfa - sa intocmeasca documentele de retur si sa le opereze in aplicatia informatica - sa intocmeasca fisele de magazie - sa intocmeasca PV predare-primire a produselor finite - sa verifice concordanta intre cantitatile din sistemul informatic cu cele din Procesul verbal - sa se asigure de depozitarea produsele constatate neconforme in spatiile destinate acestui fapt - sa pregateasca paletii pentru comenzile clientilor - sa respecte normele de igiena la manipularea produselor de panificatie - sa intretina curatenia si ordinea in depozit si pe rampa de incarcare Descrierea ofertei: - Salariu net 3400 lei (dupa 3 luni salaeriul creste la 3770 lei) - Tichete de masa 30 lei tichet (aprox. 600 lei lunar) - Decont transport pentru fiecare zi lucrata in limita de 15 lei zi functie de distanta - Prima de Sarbatori 300 lei Descrierea companiei: - Strategic Ventures SRL a pus in functiune in iunie 2020 cea mai mare si moderna fabrica de panificatie din Vestul tarii, langa Timisoara , in Dumbravita ,strada Bartok Bela nr.1-3 (langa statia Peco Mal) - Brandul nostru este Painea Dumbravita - Cu ajutorul tehnologiei si maiestriei brutarilor nostri, reusim sa oferim consumatorilor, produse de calitate, cu gust deosebit. Daca sunteti interesati de acest job, va rog sa trimiteti CV-ul dumneavoastra la adresa de email sau sa sunati la numarul de telefon . Va multumesc!

  • 1

    Reprezentant vanzari (tehnic), punct de lucru BUCURESTI, sect 1, sos. Chitilei

    Căutăm un coleg dornic să învețe lucruri noi intr-o gama larga de aplicații hidraulice, pneumatice si industriale. Activitatea implica vânzarea produselor din portofoliul companiei ( furtunuri hidraulice, pneumatice, industriale, conectica pt. furtunuri: cuple, bucsi, nipluri, armaturi, elemente de ancorare si ridicare, pompe hidraulice, manometre, samd), asigurarea de solutii tehnice adaptate la nevoile prezentate de catre clienti si prestarea de servicii de sertizare furtunuri. Program: Luni- Vineri, 8 ore pe zi Cerinte: - studii medii sau superioare finalizate - ajuta dar nu este obligatorie, experiența anterioara intr-un domeniu tehnic sau industrial - persoana energica, comunicativa, cu spirit comercial - cunostinte de baza de operare PC. Seriozitatea si dorința de a invata este principalul avantaj. Se mai consideră avantaje: experiența in mecanica de orice tip, mentenanță, hidraulica, pneumatica, instalatii, industrial. Pachet salarial competitiv, adaptat la nevoia si implicarea viitorului nostru coleg. Punctul de lucru este situat in Sector 1, Sos. Chitilei (vecinatate Leroy Merlin Colloseum Mall)

Salvează căutarea