Anunțuri
Gestionari depozit-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam la Depozitul de materiale electrice din Bacau, str. Bradului nr. 50, lucrator care se va ocupa de aprovizionare, receptie, vanzare facturare, ambalare colete marfa. Activitatea se desfasoara la birou pentru partea de comenzi furnizori, facturare clienti si la depozit pentru activitatea de vanzare efectiva. Conditii obligatorii : studii tehnice sau experienta in domeniul tehnic ( electrotehnic de preferat), abilitati lucru pe calculator ( soft gestiune facturare, word, excel, comunicare pe email, etc.) , permis conducere B. Salariul este minim 3300 net sau mai mult, in functie de experienta profesionala. Se acorda bonuri de masa de 40 lei zi. Program de lucru 7.30-16 de luni pana vineri. Pentru informatii privind produsele comercializate vizitati site-ul www.tekotehnic.ro
-
Promovat
Hai in echipa din magazinul Cora! Realizezi controlul cantitativ si calitativ al marfurilor si ambalajelor livrate si returnate, asiguri curatenia si buna functionare a platformei de receptie si a echipamentelor, mentii bune relatii de colaborare cu furnizorii si colegii din raioanele comerciale. Iti oferim: Un loc de munca stabil si de incredere, contract pe perioada nedeterminata, tichete de masa, abonament medical la o clinica privata, formare la locul de munca, colaborarea cu o echipa energica si dinamica, lucrezi in schimburi 5 zile saptamana, 1-2 weekenduri luna si beneficiezi de intelegere in realizarea programului de lucruI. Alatura-te unei echipe centrate pe satisfacerea clientilor! Trimite-ti CV-ul la: sau suna la
-
Promovat
Incepand.de la 3.600 lei in mana.Mobexpert angajează Consilier vânzări pentru departamentul online..
Căutăm o persoană activă și organizată,cu abilitati de lucru pe calculator si foarte sociabil ,care să se alăture echipei de online Mobexpert Timisoara. Dacă sunteti o persoană: Responsabilă, ordonată, dinamică; Atentă la detalii; Care are disponibilitate pentru a învăța produsele companiei; Care deține abilități pentru a lucra în echipă; Va așteptăm în echipa noastră pentru a va oferi: Un mediu de lucru plăcut; Posibilitatea de a lucra cu o echipă de oameni performanți, deschiși și pasionați de meseria pe care și-au ales-o și de a crește alături de ei; Pachet salarial competitiv. Daca simtiti ca va potriviti echipei noastre asteptam CV-ul dumneavoastra pe WhatsApp,la numarul de telefon afisat mai jos. Pentru orice informatii,nu ezitati sa ne contactati telefonic.Va multumim.
-
Promovat
Cv-urile se pot depune si in magazinul SELGROS Cluj la Biroul informatii clienti precum si pe site-ul companiei SELGROS la sectiunea Cariere Descrierea postului: Responsabilități principale : Supravegherea descărcării ordonate a mărfii Verificarea exactită ii documentelor de livrare i intrare a mărfii controlul calită ii ambalajului, al etichetării i al prospe imii mărfii (termene de valabilitate) Vertificarea diferen elelor cantitative pe avizul de înso ire a mărfii cu semnătura oferului Înregistrarea diferen elelor pe IM-Blanco (note de intrare recep ie neprelucrate) exprimate în unită ile de vânzare Selgros Prelucrarea retururilor, indiferent de tipul lor i circuitul intern de marfă Confirmarea recep ionării mărfii prin semnătură i tampilă de intrare marfă Transportul mărfii în Recep ia mărfii, respectiv la etichetare Schimbul de recipiente la transport Preluarea altor sarcini în raioane magazin la solicitarea superiorilor ierarhici sau a directorului de magazin Asigurarea i men inerea ordinii, cură eniei i siguran ei în recep ia mărfii Cerinte: Studii medii Abilități de comunicare; Orientare catre client; Experienta in domeniul comercial reprezinta avantaj. Oferta Îți acordăm spor de sâmbătă și de duminică, de frig, de noapte, flexibilitate, sărbători legale, dar și bonusuri de performanță, de echipă sau individuale, în funcție de poziția pe care o ocupi Beneficiezi de tichete de masă încă din prima zi de lucru, la valoare maximă Sărbătorim alături de tine, oferindu-ți beneficii de Paște, Crăciun* Sănătatea este cea mai importantă, de aceea îți oferim o asigurare privată de sănătate pentru tine și o persoană dragă ție* Te poți relaxa la plajă sau la munte, cu vouchere de vacanță, și te răsplătim cu zile de concediu în plus când rămâi alături de noi* Investim în angajații noștri, oferindu-le oportunități de dezvoltare în cadrul companiei Mens sana in corpore sano prin parteneriate cu furnizori de profil, dacă ești o persoană activă sau vrei să devii una Vei beneficia de cele mai bune oferte la produsele din magazinele noastre Ne gândim la viitor și la angajații noștri, de aceea contribuim, alături de tine, la un fond de pensii private pilon III* Vechimea în companie va fi răsplătită lună de lună și vei beneficia de un spor de vechime lunar* *acordarea beneficiilor este condiționată de îndeplinirea unor perioade de vechime în cadrul companiei conform Contractului Colectiv de Muncă la nivel de unitate Informare: Vă informăm că, prin aplicarea pentru o poziție în cadrul societății Selgros Cash&Carry SRL, vă vom colecta și folosi datele personale oferite în desfășurarea procesului de selecție și recrutare de personal. Pentru informații complete privind prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul recrutării și selecției de personal în cadrul Selgros Cash&Carry SRL, vă rugăm accesați secțiunile Protecția datelor si Nota de informare recrutare de pe site-ul nostru Notă de informare - recrutare (selgros.ro) Pentru detalii despre modul în care se realizează prelucrarea datelor dumneavoastră de către site-ul de pe care aplicați, vă rugăm consultați Termenii și Condițiile acestuia.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Salutare! Vreau sa va anunt ca, Strategic Ventures SRL, angajeaza GESTIONAR pentru depozitul de paine Candidatul ideal trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: - sa aiba studii medii sau scoala profesionala - sa cunoasca principiile de gestiune si sa stie sa opereze pe calculator - sa fie o persoana ordonata, capabila de efort fizic de nivel mediu, cu temperament echilibrat si atentie distributiva - sa aiba capacitate de memorare, numarare, identificare erori - sa fie disponibil pentru program de lucru in 3 schimburi - sa aiba cazier curat Descrierea jobului: - sa monitorizeze stocurile pe termene de valabilitate, sa solicite semnatura pe fiecare dispozitie de livrare din partea angajatilor care primesc marfa pe fiecare factura emisa pentru parteneri - sa monitorizeze alcatuirea loturilor de produse, conform graficelor de livrare si cu respectarea procedurilor legate de termenele de valabilitate - sa opereze in timp real in programul informatic documentele de livrare - sa intocmeasca bonul de predare transfer restituire in situatii de retur marfa - sa intocmeasca documentele de retur si sa le opereze in aplicatia informatica - sa intocmeasca fisele de magazie - sa intocmeasca PV predare-primire a produselor finite - sa verifice concordanta intre cantitatile din sistemul informatic cu cele din Procesul verbal - sa se asigure de depozitarea produsele constatate neconforme in spatiile destinate acestui fapt - sa respecte normele de igiena la manipularea produselor de panificatie - sa intretina curatenia si ordinea in depozit si pe rampa de incarcare Descrierea ofertei: - Salariu net 3400 lei (dupa 3 luni salaeriul creste la 3770 lei) - Tichete de masa 30 lei tichet (aprox. 600 lei lunar) - Decont transport pentru fiecare zi lucrata in limita de 15 lei zi functie de distanta - Prima de Sarbatori 300 lei Descrierea companiei: - Firma cu capital romanesc ,Strategic Ventures SRL - Timis a pus in functiune in iunie 2020 cea mai mare si moderna fabrica de panificatie din Vestul tarii, langa Timisoara , in Dumbravita ,strada Bartok Bela nr.1-3 (langa statia Peco Mal) - Brandul nostru este Painea Dumbravita - Cu ajutorul tehnologiei si maiestriei brutarilor nostri, reusim sa oferim consumatorilor, produse de calitate, cu gust deosebit. Daca sunteti interesati de acest job, va rog sa trimiteti CV-ul dumneavoastra la adresa de email sau sa sunati la numarul de telefon . Va multumesc!
-
Promovat
Incepand.de la 3.600 lei in mana.Mobexpert angajează Consilier vânzări pentru departamentul online..
Căutăm o persoană activă și organizată,cu abilitati de lucru pe calculator si foarte sociabil ,care să se alăture echipei de online Mobexpert Timisoara. Dacă sunteti o persoană: Responsabilă, ordonată, dinamică; Atentă la detalii; Care are disponibilitate pentru a învăța produsele companiei; Care deține abilități pentru a lucra în echipă; Va așteptăm în echipa noastră pentru a va oferi: Un mediu de lucru plăcut; Posibilitatea de a lucra cu o echipă de oameni performanți, deschiși și pasionați de meseria pe care și-au ales-o și de a crește alături de ei; Pachet salarial competitiv. Daca simtiti ca va potriviti echipei noastre asteptam CV-ul dumneavoastra pe WhatsApp,la numarul de telefon afisat mai jos. Pentru orice informatii,nu ezitati sa ne contactati telefonic.Va multumim.
-
Consultați una dintre cele mai bune oferte de muncă din Olanda! Și alăturați-vă echipei GXO care lucrează cu produse proaspete ale lanțului de supermarketuri Albert Heijn! Aplică acum și descoperă Olanda! Locație: Nieuwegein, Olanda GXO este unul dintre primii zece furnizori mondiali de servicii de transport și logistică. Lanțul cooperează cu multe companii mari, iar în depozitul din Nieuwegein vei lucra în primul rând cu produse alimentare ale lanțului de supermarketuri Albert Heijn. Munca este foarte ușoară!! Nu aștepta, aplică acum!! Avem două poziții posibile pentru tine: Colector de comenzi (order picker), care va fi responsabil pentru oricare dintre următoarele sarcini: colectarea, împachetarea, scanarea, numărarea produselor sau alte sarcini. Operatori pe reach truck. În plus poți câștiga premii săptămânale de 1000 sau marile premii din luna decembrie 2023 de 5000 sau 10000 Angajații depozitului GXO vorbesc în principal limba engleză, așa că este necesar să cunoști limba engleză la un nivel conversațional. Vei lucra de luni până sâmbătă în 3 schimburi: 05:00-12:30, 16:30-22:00, 19:30-03:00, cu posibilitate de a lucra și ore suplimentare. Temperatura depozitului este de aproximativ 0-2 C, dar vei primi haine adecvate din partea depozitului pentru a nu simți această temperatură. În primele zile, vei beneficia de un instructaj și vei avea parte de traininguri pentru a cunoaște compania și activitățile de lucru. Ar fi grozav dacă ai experiență pe reach truck. Vei avea, de asemenea, oportunitatea de a crește în funcție și de a urma cursuri de calificare pentru alte poziții. În timpul pauzei poți cumpăra mâncare la cantina din interiorul depozitului. Apa, ceaiul și cafeaua sunt gratuite. De ce merită să începi un nou loc de muncă alături noi? Câștigi un salariu atractiv de la 12,99 oră Munca este foarte ușoară Posibilitatea de a începe imediat Nu trebuie să îți faci griji cu privire la transportul la de la locul de muncă, îl asigurăm gratuit Birou asistență angajați 24 7 (OSC) Și pe lângă asta, mai primești: Cazare modernă cu Wi-Fi gratuit Plata sigură și la timp (salariile săptămânale) Fără efort fizic ridicat și o atmosferă foarte plăcută de lucru Condiții foarte bune de lucru; depozit bine întreținut și organizat Angajare stabilă, cu normă întreagă, într-o companie serioasă Asigurare și acces la asistență medicală Posibilitatea de a trece la un contract direct Aplicația myOTTO cu program de lucru, fluturaș salariu și întrebări frecvente Formalități minime întregul proces de recrutare poate fi finalizat de la distanță, chiar și semnarea contractului se poate face online! Contract de muncă temporar în condiții olandeze și asigurare medicală Cursuri de limbi străine, training online și alte beneficii pentru angajații noștri, precum Fit OTTO sau Happy OTTO Wish! Plus program de lucru garantat contractual! (cel puțin 32-35 săptămână) Asistență în îndeplinirea formalităților (vom aranja totul înainte de plecare) și un proces de recrutare ușor Sarcini de lucru ușoare: Colectarea comenzilor Ambalarea produselor Scanarea pachetelor Pregătirea comenzilor Numărarea produselor NU este necesară experiența! În schimb, trebuie: Să ai bune cunoștințe de limba engleză - obligatoriu (cel puțin nivel conversațional) Să fii într-o formă fizică bună Să fii flexibil în ceea ce privește locul de muncă (dacă este necesar, angajatul poate fi instruit și transferat pe diferite departamente) Disponibilitate de a lucra la 0-2 C Interesant? CLICK și aplică - recrutorul nostru te va contacta cu restul detaliilor. Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Peste 15.000 candidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii aici : https: ottoworkforce.icims.com icims2 servlet icims2?module=AppInert&action=download&id=373&hashed=-1588561339
-
Veniți și lucrați în cea mai cunoscută companie de curierat din Europa!! Lucrați în centre logistice moderne din Olanda!! Vă doriți un loc de muncă stabil? Doriți să vă alaturați unei echipe internaționale în Olanda? Sunteti în locul potrivit, vă oferim locuri de muncă sigure și stabile în Olanda. Și nu aveți nevoie de experiență!! Vă explicăm noi toate sarcinile încă din prima zi de muncă!! Cerințe: Limba engleză la nivel cel puțin conversațional; Dorință de muncă; Seriozitate; Capacitate de a lucra într-un mediu dinamic de lucru. Câteva dintre sarcinile dvs: Procesarea comenzilor folosind un scaner manual Ambalarea, etichetarea, sortarea, descărcarea încărcarea coletelor, acceptarea retururilor și de asemenea: Introducerea în colectiv a noilor angajați Ce oferim? Tarife orare excelente de la 12.80 EURO oră Sporuri extra avantajoase (25-100%) pentru lucrul în weekend, sărbători, ore suplimentare, etc. Acestea vă vor permite să câștigați și mai mult! Salariu întotdeauna la timp cu plata săptămânală Cazare plăcută și ieftină de înaltă calitate și transport gratuit la de la serviciu Program de loialitate poți schimba punctele adunate pentru recompense suplimentare! Program de lucru garantat în calitate de lider al pieței garantăm prin contract câte ore pe săptămână vei lucra! Posibilitatea de a lucra cu familia sau prietenii vom face totul pentru a vă permite să locuiți și să lucrați împreună! Lucrează pe termen lung sau scurt tu alegi ceea ce ți se potrivește cel mai bine! Contract de muncă temporară semnat înainte de plecarea dvs. în Olanda! Asigurarea angajaților și accesul la asistență medicală Formalități minime (capacitatea de a semna toate documentele prin Internet) Sprijinul coordonatorilor la fața locului și biroul de asistență care lucrează 24 7 Posibilitatea de a începe munca imediat Acces la cursuri de limbi străine, training online și alte proiecte precum Fit@OTTO sau Happy OTTO Wish Acces facil la programul de lucru și fluturașul de salariu prin aplicația myOTTO Angajare stabilă - pentru companii cunoscute și dovedite Posibilitatea de a obține un contract direct Interesat de mai multe detalii despre ofertele noastre actuale de muncă? Aplică acum! Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Peste 15.000 candidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. Misiune OTTO Work Force crede într-o piaţă europeană a muncii fără frontiere. În calitate de lider de piaţă în domeniul serviciilor internaționale de recrutare, suntem mereu în căutarea de noi concepte pentru a servi în mod optim interesul clienților și al angajaţilor noștri în ceea ce privește flexibilitatea. La OTTO Work Force ne desfășurăm activitatea din pasiune și întotdeauna încercăm sa fim cu un pas înaintea solicitărilor. Viziune Prin consolidarea poziției noastre în Polonia, Germania şi Olanda, suntem în măsură să optimizăm în continuare conceptele noastre pentru clienţii noştri. În același timp, punem accentul pe RESPECT ca cea mai importantă valoare individuală și corporativă, suntem capabili să îmbunătățim situația migranților noștri din muncă. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii aici : https: ottoworkforce.icims.com icims2 servlet icims2?module=AppInert&action=download&id=373&hashed=-1588561339
-
Aroma Land caută oameni minunați în dorința de a-și mări echipa! Te potrivești pentru postul de Gestionar Depozit dacă: acorzi atenție sarcinilor de lucru; ești o persoană analitică; logica e una dintre atuurile tale; deții permis categoria B, abilitatea de a conduce un mijloc de transport de până în 3,5T prezintă avantaj. în plus dacă: ești o persoană ordonată, organizată și cu spirit de observație; dai dovadă de seriozitate; ai o atitudine pozitivă, entuziastă și motivantă pentru colegii din echipă; ești o persoană comunicativă și sociabilă; cine te cunoaște te-ar descrie ca fiind corect, cinstit și integru. Am avea nevoie să: asiguri stocurile de materii prime și materiale; asiguri recepția mărfurilor în baza documentelor de livrare; transmiți rapoarte lunare către management; verifici, prin sondaj, documentele operate în gestiune; delegi și verifici sarcinile echipei menținând un climat favorabil de lucru; realizezi și verifici pontajul lunar pentru personalul din depozit; iei decizii de rezolvare a problemelor operative de logistică (comenzi, transport) conform cu standardele de calitate ale companiei; ții sub control costurile logistice și să urmărești respectarea indicatorilor de performanță; propui soluții organizarea depozitului pentru utilizarea eficientă a spațiilor de depozitare ale mărfurilor. Și pentru că ne dorim să evoluăm împreună, noi îți oferim: suportul necesar pentru o inducție conform cu valorile companiei; feedback prin sistem de evaluare; dezvoltare pe diferite arii de competențe; promovare prin competențe. Dacă te regăsești în descrierea jobului, înseamnă că ești persoana pe care o căutăm! Ne poți lăsa CV-ul tău aici sau la adresa În cazul în care nu ești tu acea persoană din descrierea de mai sus, dar cunoști persoana potrivită pentru noi, fă-i un bine și spune-i!
-
Depozit ustensile gradinarit Plecare urgenta Se cauta urgent personal (bărbați ) pentru depozit ustensile gradinarit in Ulm. Se cere un minim de engleză sau germana . Se lucrează în depozit, in interior. Salariu: 12.43 brut / oră După 6 săptămâni se mărește la 13.50 brut/ oră.. Cazarea 325 de persoana / lună Trimitem video de la locul de munca. Nu se percep taxe comisioane dosare ! Pentru informatii suplimentare sunati la numarul de tel/whatsApp sau lasati mesaj pe WhatsApp. Incepere imediata!!!!
-
Compania Sodexo SRL este în căutarea unui gestionar de depozit dedicat și motivat să se alăture echipei noastre din Ploiești. Dacă doriți să faceți parte dintr-o organizație de succes, cu o cultură de lucru pozitivă și oportunități de dezvoltare profesională, vă invităm să aplicați pentru postul de gestionar depozit în regim full-time. Responsabilități: - Recepționarea și verificarea bunurilor sosite, documente de însoțire, cantitate și calitate. - Organizarea manipulării în magazie și la rampele de descărcare/încărcare. - Responsabilitatea materială asupra bunurilor în gestiune. - Asigurarea respectării specificațiilor de depozitare și transport. - Menținerea evidențelor actualizate privind bunurile și locația acestora în magazie. Oferta noastră: - Salariu motivant și un mediu de lucru profesionist și oportunități de dezvoltare în cadrul companiei; - Program de lucru full-time, de luni până vineri. Dacă sunteți interesat să faceți parte din echipa noastră și să vă dezvoltați cariera într-un mediu dinamic, vă rugăm sunați în intervalul orar 09:00 - 17:00, de luni - vineri, la numărul de telefon . Vă mulțumim anticipat tuturor candidaților pentru interesul acordat.
-
Agentia de Recrutare Adecco angajeaza pentru unul din clientii sai persoane potrivite pentru postul de : Lucrator Gestionar Stoc atributii: - Transfer marfa spre depozite Regionale. - Pregatire marfa pentru livrare, pe baza dispozitiilor de transfer - Asezare marfa in paleti/zone de Livrare. - Verificare cantitativa si calitativa a marfurilor - Predare paleti in zona de Livrare Dep. Regionale. - Livrare marfa din depozit stoc conform procedura Livrare piese din Depozit central - Ridicare de la raft pe baza grupurilor de Livrare. - Predare marfa in zona de scanare de iesire din gestiune. - Verificare calitativa si cantitativa a marfurilor - Responsabil de respectarea orelor de livrare conform grafic Livrare. - Realizare norma zilnica stabilita / lucrator gestionar. - Executa diverse sarcini trasate de catre gestionar ( Responsabil de gestiune) - Ordinea, curatenia in gestiunea care lucreaza . - Participa la inventar responsabilitati: - Sa manifeste un comportament principial in relatia cu clientii si furnizorii intretinerea curateniei si a igienei utilajelor si mijloacelor de transport cu care lucreaza, a locului de munca, a marfurilor. - Sa nu foloseasca mijloacele de transport in interes personal. - Să utilizeze corect maşinile, aparatura, uneltele, substanţele periculoase, echipamentele de transport şi alte mijloace de producţie puse la dispoziţia sa; - Să nu procedeze la scoaterea din funcţiune, la modificarea, schimbarea sau înlăturarea arbitrară a dispozitivelor de securitate proprii, în special ale maşinilor, aparaturii, uneltelor, instalaţiilor tehnice şi clădirilor şi să utilizeze corect aceste dispozitive; - Respecta normele de sanatate si securitate in munca in conformitate cu legislatia in vigoare; - Manevreaza echipamentele electrice cu respectarea normelor de siguranta; - Işi însuşeşte şi respecta prevederile legislaţiei din domeniul securitaţii şi sanataţii în munca şi masurile de aplicare ale acestora; beneficii: -Pachet salarial atractiv -Tichete de masa -Contract de munca -Concediu conform contractului -Program : 8 ore plus pauza de masa Tg Mures
-
Manipulant marfa depozit Program de lucru de luni pana Vineri intre orele 08.00 si 16.30 cu jumatate de ora pauza de masa Locatie Popesti-Leordeni Mediul de lucru placut Colectiv tanar Suntem o companie in plina asccensiune ce activam pe piata de termopane . Descrierea job : - Scaneaza marfa care iese de pe linia de productie cu repozitionarea acesteia in depozit. -Pregatirea marfurilor pentru livrare -Participarea proactiva la optimizarea procesului de manipulare marfa -Asigura marfa din depozit - Asigura ridicarea marfi de catre clientii externi si interni -Se asigura ca documentele de ridcare a marfi sunt corecte si semnate de catre clienti la preluare( aviz ) - Pastreaza curatenia la locul de munca . CERINTE : -Studii medii -Abilitate de lucru in echipa -Spirit de initiativa -Cunostiinte operare PC -Experienta pe un post similar Asiguram un mediu de lucru placut Renumeratie platibila la timp Traininng de specialitate periodic
-
Angajam Tehnician gestiune stoc la o fabrica din Brasov. CERINTE: - studii medii - cunostinte MS Office - disponibilitate de a lucra in 3 schimburi: 07.00-15.00 15.15-23.00 23.00-07.00 - experienta minim 3 ani in gestiune (de preferat intr-o fabrica) RESPONSABILITATI: - introduce marfa în stoc în baza documentelor de intrare - stochează în spații bine delimitate și corespunzătoare a produselor stocate - răspunde de înregistrarea sistematică și operarea cronologică a datelor privind stocurile (FIFO) - efectuează inventare fizice, anuale și periodice (acolo unde se impune), la solicitarea superiorului ierarhic - inregistrează, prelucrează şi păstrează informaţiile referitoare la situaţia stocurilor - scopul postului constă în primirea, verificarea, depozitarea, gestionarea componentelor și sau materialelor auxiliare (freestock) în vederea comisionării (alcătuirea kit-urilor necesare în vederea producției de ansambluri) BENEFICII: - salariu motivant - prime de sarbatori - asigurare medicala - subventie la cantina - bonuri de masa in valoare de 30 lei - prima de productivitate, de prezenta - transport asigurat: Sacele, Brasov, Zarnesti, Rasnov, Codlea, Ghimbav, Sanpetru, Bod Colonie.
-
Specificatii SC CONEX DISTRIBUTION SA angajeaza personal in cadrul Depozitului din punctul de lucru Galati Responsabilitati: 1. Operarea chitantelor de la agentii livratori si verificarea chitantelor reprezentantilor de vanzari; 2. Aranjarea, verificarea si indosarierea facturilor fiscale; 3. Inregistrarea retururilor in programul de retur si emiterea facturilor de retur; 4. Consilierea clientilor cu privire la comenzile efectuate de ei si urmarirea lor; 5. Identificare piese in sistem in programe specializate 6. Asigurarea si verificarea corespondetentei cu Depozitul Central si celelate filiale din tara; 7. Efectuarea de operatiuni in programul de gestiune Charisma si VMS Mantis (alocari comenzi, verificare stocuri) 8. Intocmirea pontajelor zilnice Cerinte: - cunostinte medii in utilizarea MS Office; - cunoasterea programelor Charisma Mantis picking-reprezinta avantaj - abilitati de comunicare, relationare si negociere; - persoana organizata si atenta la detalii. - permis conducere categoria B Beneficii - pachet salarial motivant - bonuri de masa (40 lei zi) ; - zi libera de ziua de nastere a salariatului; - abonament medical (Clinica Medlife) - suportul intregii echipe
-
SC CONEX DISTRIBUTION SA angajeaza personal in cadrul Depozitului din punctul de lucru Constanta Compania este infiintata in anul 2003 si are ca domeniu de activitate distributia de piese auto si consumabile pentru autoturisme. Responsabilitati: Livrarea marfii (piese auto) la sediul clientilor; Preluare retururi; Respectarea traseelor si graficelor de livrare stabilite de superiorul ierarhic; Incasarea de la clienti a contravalorii produselor livrate si depunerea sumelor la banca; Cerinte: - Posesor permis de conducere categoria B, minim 2 ani experienta ; - Abilitati de comunicare si relationare; - Abilitati de organizare; - Seriozitate si responsabilitate Beneficii: - Salariu motivant - Bonuri de masa de 40 lei zi - Bonus de performanta - Abonament medical, Clinica Medlife - zi libera de ziua de nastere - Masina de serviciu serveste transportului spre domiciliu - Mediu de lucru motivant si posibilitatea dezvoltarii profesionale
-
Promovat
Cauți o oportunitate dinamică și provocatoare în domeniul logisticii? Ești orientat spre detalii și ai abilități de comunicare și negociere excelente? Manpower te invită să te alături echipei clientului nostru, o companie de top din industria alimentară! Responsabilități: Menținerea relației cu furnizorii de materii prime și materiale Negocierea și monitorizarea fluctuațiilor de preț ale pieței pentru reducerea costului și creșterea eficienței Realizarea evaluării de risc și a evaluării furnizorilor de materiale primare Găsirea de furnizori de back-up Dezvoltarea și îmbunătățirea continuă a materialelor existente și a celor noi Negocierea, comandarea, recepționarea și înregistrarea contabilă a comenzilor de materii prime și materiale Verificarea incrucișată a stocurilor scriptic și fizic între cele două depozite Aprovizionarea magaziei SAS Productie cu materiale necesare producerii Arhivarea întregii documentații privind departamentul logistic Efectuarea inventarului lunar în magazia SAS și incrucișarea lunară cu depozitul Gestionarea stocurilor de produse finite și produse blocate Gestionarea comenzilor de transport curier la nevoie Intocmirea de rapoarte analize calcule cost produs Competențe: Abilități de comunicare și negociere dezvoltate Abilități organizatorice de planificare și urmărire Abilități de analiză Orientare spre găsirea de soluții Abilități de lucru în echipă Abilitatea de a lucra sub presiune Deschidere la schimbare Calificări de preferat: Cunoștințe în domeniul supply chain management Cunoștințe de customer service Abilități de negociere puternic dezvoltate Cunoașterea modulului de transport și a celui de warehouse management Capacitatea de a efectua taskuri multiple Capacitatea de a analiza și a decide în situații de criză Limba străină - engleză nivel avansat Microsoft Office - nivel avansat Beneficii: Salariu motivant Asigurare medicală pentru angajat și familie (soț soție, copil) Asigurare de viață pentru angajat Prime de sărbători: Crăciun (630 lei net), Paște (580 lei net), Vacanță (2520 lei net calculat la nr. luni lucrate în ultimele 12 luni - august 2023 - august 2024) Pachete cadouri pentru copii de Crăciun Ghiozdane pentru inceperea școlii pentru copii de la gimnaziu 7 carduri pentru activități sportive Pentru mai multe detalii apelati la numarul de telefon.
-
SC KRM PROD SRL - Centru de acoperișuri și sisteme de garduri, angajează pentru depozitul din Dumbrava Roșie, judetul Neamț, gestionar depozit. Atribuții: - primește si eliberează din gestiune marfuri, si alte bunuri materiale numai pe bază de documente legale; - asigură depozitarea si păstratrea bunurilor materiale din gestiune in condițiile corespunzatoare normelor PSI si PM; - eliberează marfa din gestiune numai pe baza de contract sau comanda, încasează contravaloarea mărfurilor pe bază de bon fiscal și sau factură. - urmarește zilnic modul de încasare a mărfurilor livrate către clienți si comunică situația conducătorului unității. - menține unei evidență strictă al stocurilor de marfă din gestiune precum si optimizarea acestora; Responsabilități: - sa prevină sustragerea bunurilor si orice formă de risipă, sa le ferească de degradare și să le păstreze potrivit prescripțiilor tehnice; - sa respecte responsabilitățile ce-i revin in ceea ce privește păstrarea produsului, manipularea, depozitarea și livrarea produsului finit; - sa faca recepția cantitativă a marfurilor primite si să solicite, de la caz la caz, comisia de recepție Cine suntem noi? KRM PROD SRL este o companie romanească fondată in anul 2005, specializată pe montajul și distribuția regională a sistemelor de acoperișuri si a sistemelor de garduri metalice, realizate din elemente de tablă prevopsită. Cu o experiența de peste 10 ani, colaborăm cu depozite, firme de construcții dar și clienți persoane fizice, oferindu-le soluții pentru proiectele lor de construcții și renovări. Oferim consultanța tehnică de specialitate și soluții personalizate pe nevoile fiecărui client, prețuri corecte și livrare promtă din stocurile noastre și ale furnizorilor. De asemenea, ne dorim mulțumirea clienților noștri, oferindu-le posibilitatea de a accesa produse de o înaltă calitate, la prețuri competitive și rezultate durabile in timp. Misiunea nostră este: Să facilităm tuturor clienților noștri accesul la produse de o calitate superioară, de la furnizori de top, la prețuri corecte și livrare promtă. Valorile nostre sunt: Transparență și corectitudine față de clienții noștri; Clienții și partenerii noștri sunt tratați cu respect, pentru a susține angajamentul asumat reciproc; Experiența noastră ne obligă să fim cei mai buni.
-
Candidatul ideal Experienta de lucru cu scanner-ul sau alte aparate similare; Atentie la detalii; Abilitati de comunicare; Capacitatea de a rezolva sarcini de lucru in timpul alocat; Tenacitate si perseverenta; Asumarea responsabilitatii; Utilizarea echipamentului de manipulare (transpaleta manuala, carucior); Studii medii; Disponibilitatea de a lucra in schimburi; Disponibilitatea de a lucra program cu timp variabil; Responsabilitati Preia comenzile pe scanner si le pregateste conform procedurii si instructiunilor de picking; Foloseste aparatura din dotare pentru scanarea codurilor de bare ale produselor selectate; Foloseste utilajele din dotare pentru transportul in depozit al produselor (transpaleta manuala, transpaleta electrica); Colaboreaza cu departamentul de productie; Asambleaza dezambleaza deschide si sau sigileaza paletii cu marfa; Respecta instructiunile superiorului ierarhic privind desfasurarea zilnica a activitatilor la locul de munca cat si procedurile de lucru; Foloseste aparatura si utilajele din dotare numai in scopul destinat si cu respectarea procedurilor si instructiunilor de la locul de munca; Nu paraseste locul de munca fara aprobarea superiorului ierarhic; Pastreaza curatenia si ordinea la locul de munca. Beneficii Contract de munca pe perioada nedeterminata. Venituri suplimentare in functie de performanta. Tichete de masa. Decont transport. Descrierea companiei: Suntem o afacere de familie înființată în anul 1995 din dorința de a aduce în casele oamenilor mobilier de calitate la prețuri competitive. Producem mobilier în serie din PAL melaminat pentru sufragerii, dormitoare, camere de copii și tineret, birouri, bucătării și holuri. Piesele de mobilier sunt vândute dezasamblate în cutii, fiind însoțite de scheme și instrucțiuni clare de montare și de accesoriile necesare. Am început cu o echipă de 6 persoane și un spațiu de producție de 100 m2, iar astăzi ne mândrim cu o echipă de 100 de persoane specializate în toate etapele procesului de producție, ce dispune de un spațiu de 15.000 m2 și dotările tehnice necesare pentru a răspunde oricărei cerințe. În urmă cu 4 ani am lansat haaus.ro, magazinul online cu ajutorul căruia produsele noastre ajung direct la clientul final. Ce ne-am propus: Piața în care acționăm se află în ascensiune, și odată cu aceasta ne dorim să creștem și noi. În perioada următoare ne-am propus să investim în oameni și în utilajele pe care le folosim. Astfel, vrem să angajăm oameni motivați, care apreciază calitatea, munca în echipă și care își doresc să crească odată cu noi. Nu ezita să ne contactezi dacă ai nevoie de informații suplimentare și ajutor în procesul de recrutare.
-
Cerințe: Persoana organizata, cu atenție la detalii. Gândire analitica, tactica si strategică Permis auto categoria B, Atributii de serviciu: pregatire comenzi clienti, receptie marfa, livrare marfa, inventariere marfa Beneficii: pachet salarial NET de inceput 3.000 lei, IN CRESTERE transport decontat Program de munca L-V 8.00-17.00
-
Ce oferim? Venit lunar NET: intre 3200 ron - 4200 ron, format din: - Salariu net 2400 ron - Bonus lunar (prezență + calitate) de până la 250 ron net - Extra bonus de performanță - 2 praguri: 550 ron net sau 1100 ron net - Spor de weekend - 15% - 500 ron tichete masă Alte beneficii: Bonus anual echivalentul unui salariu - 2400 ron net Tichete cadou în valoare de 600 ron an 20 zile de concediu + 2 zile libere plătite pe caz de boală Prețuri speciale oferite angajaților pentru produsele achiziționate de la noi (după 3 luni) Contract pe perioadă nedeterminată Spor sărbătoare legală Spor ore suplimentare - acordat în funcție de sezonabilitate și performațele financiare ale companiei Transport asigurat de pe ruta Vizuresti-Urziceanca-Decindea-Crevedia-Buftea-Mogosoaia Ce implică munca ta, ce responsabilități ai? Primirea, ridicarea, ambalarea și expedierea comenzilor la timp. Te așteaptă multă activitate și mișcare continuă mai bine decât să plătești un abonament la o sală de sport . Vei lucra cu tehnologie modernă acest lucru va ușura și eficientiza mult munca ta. Te vei folosi de un PC și un cititor de coduri de bare - scanner. Program de lucru Depozitul nostru funcționează de luni până duminică, un singur schimb. 2 weekend-uri libere lună, restul liberelor în timpul săptămânii. Te potrivești pentru acest rol dacă: Ai capacitate de învățare rapidă. Ești o persoană dinamică, activă. Ești o persoană responsabilă și agreabilă, cu spirit de echipă. Experiența reprezintă un avantaj.
-
Cautam persoane cu autorizatie ISCIR pentru o fabrica mare de cablaje. Munca se desfasoara in depozitul interior al fabricii. Program de lucru: 3 schimburi, L-V; Cerinte: ISCIR valabil in Romania; experienta este un avantaj, dar nu este obligatorie; min. 8 clase terminate Se ofera: salariul fix + tichete de masa 30 RON/zi; spor noapte 25%; ore suplimentare platite 200%; prime de sarbatori: 300 RON NET; prima de vacanta/tichete de vacanta in valoare de 600 RON bonus 1 Iunie 150 RON NET; bonus de loialitate - valoarea unui salariu BRUT Responsabilitatile la locul de munca: Verificarea la intrare a pieselor/ marfurilor/ materialelor/ambalajelor pentru identificarea clara a deteriorarilor (de ex.impachetare, piese/ materiale); Operatii de scanare pentru depozitarea/redepozitarea pieselor si materialelor; Alimentarea liniilor de productie, cu utilajele din dotare; Descarcarea / incarcarea camioanelor cu materiale/piese; Preluarea, sortarea, distribuirea, depozitarea si impachetarea pieselor/ marfurilor/ materialor daca este necesar, utilizand utilaje simple.
-
Angajam operatori electronica in Arad 3500 Venit Brut. Cerinte: Disponibilitate de a lucra in 3 schimburi Oferim : 3250 ron venitul brut lunar Prima de productie de 10%, Spor de noapte 30%, Ore suplimentare platite 200%; Tichete de masa in valoare de 30 lei zi; Asigurare de sanatate din prima zi pentru tine si copii tai; Transport gratuit (pe raza judetului Arad); Pregatire profesionala si posibilitati reale de dezvoltare; Prima cu ocazia zilei de nastere; Prime cu ocazia sarbatorilor; Echipament de lucru; Daca esti interesat, astept cu drag telefonul tau pe numarul din anunt.
-
Operator comenzi (Order Picker) în Olanda, salariu EXCELENT, multe companii din care să alegi! Cauți un loc de muncă plăcut și bine plătit? Hai în Olanda pentru postul de operator comenzi! Poți lucra cu o gamă largă de produse de la produse alimentare în depozitele Jumbo sau Albert Heijn, la depozite cu îmbrăcăminte și accesorii precum depozitele TOMMY HILFIGER sau GXO (haine ZARA, H&M), la cărți, jucării, electronice (EDCO) și multe altele. Locație: Olanda (multe orașe) Ce câștigi alături de OTTO? Tarif orar ridicat chiar și peste 13.50 euro oră Extra sporuri avantajoase (spor weekend, indemnizație vacanță, indemnizații pentru ore suplimentare) Salariu oferit mereu la timp cu plata săptămânală! Cazare excelentă și transport la de la locul de muncă asigurat Participarea la programul de fidelitate OTTO Mega Rewards Program de lucru garantat contractual! (cel puțin 32-35 ore pe săptămână) Posibilitatea de a alege oferta de muncă pe termen lung sau pe termen scurt Contract de muncă temporar olandez Asigurarea angajaților și accesul la asistență medicală Formalități minime (toate documentele le puteți semna online) Suportul coordonatorilor la locul de muncă și centrul de asistență angajați care lucrează 24 7 Acces la cursuri de limbi străine gratuit, training online și alte programe interesante, precum FitOTTO sau Happy OTTO Wish! Acces facil la programul de lucru și la fluturașul de salariu prin aplicația myOTTO Angajare stabilă alături doar de companii de încredere și dovedite Ce ai de făcut ca operator comenzi? Pe scurt, primești un scaner sau o listă cu produsele din depozit ce trebuie preluate de pe rafturi și pregătite pentru expediere. Pot fi produse alimentare, îmbrăcăminte, accesorii pentru casă, accesorii mașină, electronice de mici dimensiuni și multe altele Pentru articolele mai grele vei folosi un EPT se asigură training Simplu nu? Chiar este Ce așteptăm de la tine? Bune abilități de limbă engleză - obligatoriu Seriozitate, flexibilitate și deschidere Posibilitatea de a începe munca imediat Permis de conducere reprezintă avantaj, NU este obligatoriu Te atrage oferta și consideri că îndeplinești cerințele? Nu sta pe gânduri, aplică acum! Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Peste 15.000 candidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. Misiune OTTO Work Force crede într-o piaţă europeană a muncii fără frontiere. În calitate de lider de piaţă în domeniul serviciilor internaționale de recrutare, suntem mereu în căutarea de noi concepte pentru a servi în mod optim interesul clienților și al angajaţilor noștri în ceea ce privește flexibilitatea. La OTTO Work Force ne desfășurăm activitatea din pasiune și întotdeauna încercăm sa fim cu un pas înaintea solicitărilor. Viziune Prin consolidarea poziției noastre în Polonia, Germania şi Olanda, suntem în măsură să optimizăm în continuare conceptele noastre pentru clienţii noştri. În același timp, punem accentul pe RESPECT ca cea mai importantă valoare individuală și corporativă, suntem capabili să îmbunătățim situația migranților noștri din muncă. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii aici : https: ottoworkforce.icims.com icims2 servlet icims2?module=AppInert&action=download&id=373&hashed=-1588561339