Anunțuri
Gestionari depozit-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Incepand.de la 3.600 lei in mana.Mobexpert angajează Consilier vânzări pentru departamentul online..
Căutăm o persoană activă și organizată,cu abilitati de lucru pe calculator si foarte sociabil ,care să se alăture echipei de online Mobexpert Timisoara. Dacă sunteti o persoană: Responsabilă, ordonată, dinamică; Atentă la detalii; Care are disponibilitate pentru a învăța produsele companiei; Care deține abilități pentru a lucra în echipă; Va așteptăm în echipa noastră pentru a va oferi: Un mediu de lucru plăcut; Posibilitatea de a lucra cu o echipă de oameni performanți, deschiși și pasionați de meseria pe care și-au ales-o și de a crește alături de ei; Pachet salarial competitiv. Daca simtiti ca va potriviti echipei noastre asteptam CV-ul dumneavoastra pe WhatsApp,la numarul de telefon afisat mai jos. Pentru orice informatii,nu ezitati sa ne contactati telefonic.Va multumim.
-
Promovat
Noul depozit GXO din Venlo este în căutare de noi angajați! Începeți un nou loc de muncă la cel mai mare client al nostru - GXO! Locație: Venlo GXO Logistics este o companie internațională de logistică care sprijină afacerile de succes. La depozitul din Venlo, mii de comenzi sunt pregătite și expediate zilnic către clienții cunoscuți ai supermarketurilor online. În calitate de picker & packer, te vei ocupa de comenzile online. Aici te vei concentra pe produse nealimentare precum unelte de bucătărie și grădină, haine, jucării etc. Înainte de a începe, vei avea un interviu introductiv cu colegii noștri. În primele zile, un coleg te va însoți pentru perioada de instruire, astfel încât să înțelegi întregul proces. Iar după a cincea zi, vei putea lucra independent. Vei lucra de luni până duminică, în ture de la 6-8 AM la 3-5 PM și de la 15:00 la 00:00. De ce merită să începi un nou loc de muncă alături noi? Câștigi un salariu atractiv de la 12,99 /oră Indemnizații pentru turele de seară și de noapte sau pentru orele suplimentare (25-45%) și pentru weekenduri (50-100%) Program de lucru de luni până vineri, în 2 schimburi (cu posibilitate de a lucra în weekend-uri pentru cei care își doresc) Munca este foarte ușoară Posibilitatea de a începe imediat Nu trebuie să îți faci griji cu privire la transportul la/de la locul de muncă, îl asigurăm gratuit (bicicletă, e-bike sau mașină) Birou asistență angajați 24/7 (OSC) Și pe lângă asta, mai primești: Cazare modernă cu Wi-Fi gratuit Cantină în cadrul depozitului, de unde poți cumpăra o masă caldă în timpul pauzelor Plata sigură și la timp (salariile săptămânale) Fără efort fizic ridicat și o atmosferă foarte plăcută de lucru Condiții foarte bune de lucru; depozit bine întreținut și organizat Angajare stabilă, cu normă întreagă, într-o companie serioasă Asigurare și acces la asistență medicală Posibilitatea de a trece la un contract direct Aplicația myOTTO cu program de lucru, fluturaș salariu și întrebări frecvente Formalități minime întregul proces de recrutare poate fi finalizat de la distanță, chiar și semnarea contractului se poate face online! Contract de muncă temporar în condiții olandeze și asigurare medicală Cursuri de limbi străine, training online și alte beneficii pentru angajații noștri, precum Fit @ OTTO sau Happy OTTO Wish! Plus program de lucru garantat contractual! (cel puțin 32-35 / săptămână) Asistență în îndeplinirea formalităților (vom aranja totul înainte de plecare) și un proces de recrutare ușor Sarcini de lucru ușoare: Colectarea comenzilor Ambalarea produselor Scanarea pachetelor Pregătirea comenzilor Ridicarea de pachete/cutii de diferite greutăți NU este necesară experiența! În schimb, trebuie: Să ai bune cunoștințe de limba engleză - obligatoriu (cel puțin nivel conversațional) Să fii într-o formă fizică bună Să fii flexibil în ceea ce privește locul de muncă (dacă este necesar, angajatul poate fi instruit și transferat pe diferite departamente) Disponibilitate de a lucra pe o perioadă îndelungată Interesant? CLICK și aplică - recrutorul nostru te va contacta cu restul detaliilor. Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Peste 15.000 candidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. Misiune OTTO Work Force crede într-o piaţă europeană a muncii fără frontiere. În calitate de lider de piaţă în domeniul serviciilor internaționale de recrutare, suntem mereu în căutarea de noi concepte pentru a servi în mod optim interesul clienților și al angajaţilor noștri în ceea ce privește flexibilitatea. La OTTO Work Force ne desfășurăm activitatea din pasiune și întotdeauna încercăm sa fim cu un pas înaintea solicitărilor. Viziune Prin consolidarea poziției noastre în Polonia, Germania şi Olanda, suntem în măsură să optimizăm în continuare conceptele noastre pentru clienţii noştri. În același timp, punem accentul pe RESPECT ca cea mai importantă valoare individuală și corporativă, suntem capabili să îmbunătățim situația migranților noștri din muncă. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii aici : https://ottoworkforce.icims.com/icims2/servlet/icims2?module=AppInert&action=download&id=373
-
Promovat
Veniți și lucrați în cea mai cunoscută companie de curierat din Europa!! Lucrați în centre logistice moderne din Olanda!! Vă doriți un loc de muncă stabil? Doriți să vă alaturați unei echipe internaționale în Olanda? Sunteti în locul potrivit, vă oferim locuri de muncă sigure și stabile în Olanda. Și nu aveți nevoie de experiență!! Vă explicăm noi toate sarcinile încă din prima zi de muncă!! Cerințe: Limba engleză la nivel cel puțin conversațional; Dorință de muncă; Seriozitate; Capacitate de a lucra într-un mediu dinamic de lucru. Câteva dintre sarcinile dvs: Procesarea comenzilor folosind un scaner manual Ambalarea, etichetarea, sortarea, descărcarea încărcarea coletelor, acceptarea retururilor și de asemenea: Introducerea în colectiv a noilor angajați Ce oferim? Tarife orare excelente de la 12.80 oră Sporuri extra avantajoase (25-100%) pentru lucrul în weekend, sărbători, ore suplimentare, etc. Acestea vă vor permite să câștigați și mai mult! Salariu întotdeauna la timp cu plata săptămânală Cazare plăcută și ieftină de înaltă calitate și transport gratuit la de la serviciu Program de loialitate poți schimba punctele adunate pentru recompense suplimentare! Program de lucru garantat în calitate de lider al pieței garantăm prin contract câte ore pe săptămână vei lucra! Posibilitatea de a lucra cu familia sau prietenii vom face totul pentru a vă permite să locuiți și să lucrați împreună! Lucrează pe termen lung sau scurt tu alegi ceea ce ți se potrivește cel mai bine! Contract de muncă temporară semnat înainte de plecarea dvs. în Olanda! Asigurarea angajaților și accesul la asistență medicală Formalități minime (capacitatea de a semna toate documentele prin Internet) Sprijinul coordonatorilor la fața locului și biroul de asistență care lucrează 24 7 Posibilitatea de a începe munca imediat Acces la cursuri de limbi străine, training online și alte proiecte precum Fit@OTTO sau Happy OTTO Wish Acces facil la programul de lucru și fluturașul de salariu prin aplicația myOTTO Angajare stabilă - pentru companii cunoscute și dovedite Posibilitatea de a obține un contract direct Interesat de mai multe detalii despre ofertele noastre actuale de muncă? Aplică acum! Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Peste 15.000 candidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. Misiune OTTO Work Force crede într-o piaţă europeană a muncii fără frontiere. În calitate de lider de piaţă în domeniul serviciilor internaționale de recrutare, suntem mereu în căutarea de noi concepte pentru a servi în mod optim interesul clienților și al angajaţilor noștri în ceea ce privește flexibilitatea. La OTTO Work Force ne desfășurăm activitatea din pasiune și întotdeauna încercăm sa fim cu un pas înaintea solicitărilor. Viziune Prin consolidarea poziției noastre în Polonia, Germania şi Olanda, suntem în măsură să optimizăm în continuare conceptele noastre pentru clienţii noştri. În același timp, punem accentul pe RESPECT ca cea mai importantă valoare individuală și corporativă, suntem capabili să îmbunătățim situația migranților noștri din muncă. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii aici : https: ottoworkforce.icims.com icims2 servlet icims2?module=AppInert&action=download&id=373&hashed=-1588561339
-
Promovat
Candidatul Ideal Consultați una dintre cele mai bune oferte de muncă din Olanda! Și alăturați-vă echipei GXO care lucrează cu articole vestimentare și încălțăminte! Aplică acum și descoperă Olanda! Locație: Wessem, Olanda GXO este unul dintre primii zece furnizori mondiali de servicii de transport și logistică. Lanțul cooperează cu multe companii mari, iar în depozitul din Wessem vei lucra în primul rând cu îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii. Angajații depozitului GXO vorbesc în principal limba engleză, așa că este necesar să cunoști limba engleză la un nivel conversațional. Vei lucra de luni până vineri în 2 schimburi de la 06:00 la 15:00 și de la 15:00 la 00:00, cu posibilitate de ore suplimentare în zilele de sâmbătă. Aten ie! Pentru turele de seară și zilele de sâmbătă, vei primi indemnizații. În cazul în care comenzile vor fi reduse, ai posibilitatea de a lucra la depozitul din Roermond. În primele zile, vei beneficia de un instructaj și vei avea parte de traininguri pentru a cunoaște compania și activitățile de lucru. Ar fi grozav dacă ai experiență cu EPT-ul, reach truck sau forklift. Vei avea, de asemenea, oportunitatea de a crește în funcție și de a urma cursuri de calificare pentru alte poziții. În timpul pauzei, te poți bucura de băuturi calde și fructe proaspete gratuite la cantină. Descrierea jobului De ce merită să începi un nou loc de muncă alături noi? Câștigi un salariu atractiv de la 12,99 euro/oră Posibilitatea de a începe munca imediat Nu trebuie să îți faci griji cu privire la transportul la/de la locul de muncă, îl asigurăm gratuit Birou asistență angajați 24/7 (OSC) Și pe lângă asta, mai primești: Cazare aproape de serviciu Plata sigură și la timp (salariile săptămânale) Fără efort fizic ridicat și o atmosferă foarte plăcută de lucru Condiții foarte bune de lucru; depozit NOU, bine întreținut și organizat Angajare stabilă, cu normă întreagă, într-o companie serioasă Posibilitatea de a trece la un contract direct Aplicația myOTTO cu program de lucru, fluturaș salariu și întrebări frecvente Formalități minime întregul proces de recrutare poate fi finalizat de la distanță, chiar și semnarea contractului se poate face online! Contract de muncă temporar în condiții olandeze și asigurare medicală Cursuri de limbi străine, training online și alte beneficii pentru angajații noștri, precum Fit @ OTTO sau Happy OTTO Wish! Un pachet bogat cu sporuri extra (weekend, sărbători, ore suplimentare, program de noapte și program de seară -> 25-100%) Plus program de lucru garantat contractual! (cel puțin 32-35 / săptămână) Asistență în îndeplinirea formalităților (vom aranja totul înainte de plecare) și un proces de recrutare ușor Sarcini de lucru ușoare: Colectarea comenzilor cu un scaner sau Voicepicking (preluarea comenzilor de pe telefon) prin mersul pe jos sau utilizarea unui EPT Încărcarea și descărcarea containerelor Etichetarea pachetelor și sigilarea paleților Ambalarea produselor Controlul calității Sortarea pachetelor Pregătirea comenzilor Procesarea retururilor Reaprovizionarea stocurilor NU este necesară experiența! În schimb, trebuie: Să ai bune cunoștințe de limba engleză - obligatoriu (cel puțin nivel conversațional) Să fii într-o formă fizică bună Să fii flexibil în ceea ce privește locul de muncă (dacă este necesar, angajatul poate fi instruit și transferat pe diferite departamente) Doriți să aflați mai multe informații? Aplicați chiar acum! *De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, în urma aplicării la unul sau la mai multe anunțuri active pe care le are compania noastră. Detalii aici : https://ottoworkforce.icims.com/icims2/servlet/icims2?module=AppInert&action=download&id=373&hashed=-1588561339
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Promovat
Responsabilitati: - Operareaza sistem informatic de gestiune: inregistrare documente, receptie, transfer intrare iesire marfa, avize de expeditie; - Generează documente primare; - Preia comenzile de vanzare si genereaza documente de transport. Cerinte: - Studii medii obligatoriu; - Experienta pe o pozitie similara; - Cunostinte de operare pachet MS Ofiice nivel mediu; - Experienta anterioara utilizare soft ERP Venituri: Parte fixa + Bonus de Performanta + Tichete de Masa; Program: Luni-Vineri intervalul orar 08:30-17:30;
-
Promovat
Agentia de Recrutare Adecco angajeaza pentru unul din clientii sai persoane potrivite pentru postul de : Lucrator Gestionar Stoc atributii: - Transfer marfa spre depozite Regionale. - Pregatire marfa pentru livrare, pe baza dispozitiilor de transfer - Asezare marfa in paleti/zone de Livrare. - Verificare cantitativa si calitativa a marfurilor - Predare paleti in zona de Livrare Dep. Regionale. - Livrare marfa din depozit stoc conform procedura Livrare piese din Depozit central - Ridicare de la raft pe baza grupurilor de Livrare. - Predare marfa in zona de scanare de iesire din gestiune. - Verificare calitativa si cantitativa a marfurilor - Responsabil de respectarea orelor de livrare conform grafic Livrare. - Realizare norma zilnica stabilita / lucrator gestionar. - Executa diverse sarcini trasate de catre gestionar ( Responsabil de gestiune) - Ordinea, curatenia in gestiunea care lucreaza . - Participa la inventar responsabilitati: - Sa manifeste un comportament principial in relatia cu clientii si furnizorii intretinerea curateniei si a igienei utilajelor si mijloacelor de transport cu care lucreaza, a locului de munca, a marfurilor. - Sa nu foloseasca mijloacele de transport in interes personal. - Să utilizeze corect maşinile, aparatura, uneltele, substanţele periculoase, echipamentele de transport şi alte mijloace de producţie puse la dispoziţia sa; - Să nu procedeze la scoaterea din funcţiune, la modificarea, schimbarea sau înlăturarea arbitrară a dispozitivelor de securitate proprii, în special ale maşinilor, aparaturii, uneltelor, instalaţiilor tehnice şi clădirilor şi să utilizeze corect aceste dispozitive; - Respecta normele de sanatate si securitate in munca in conformitate cu legislatia in vigoare; - Manevreaza echipamentele electrice cu respectarea normelor de siguranta; - Işi însuşeşte şi respecta prevederile legislaţiei din domeniul securitaţii şi sanataţii în munca şi masurile de aplicare ale acestora; beneficii: -Pachet salarial atractiv -Tichete de masa -Contract de munca -Concediu conform contractului -Program : 8 ore plus pauza de masa Tg Mures
-
Kortner & Co srl specializată în vânzări engros de ștampile și consumabile angajează gestionar depozit ștampile în Timișoara. Candidatul ideal: Nivel de studii: medii (diplomă bacalaureat) Cunoştinţe de legislaţie gestiune stocuri Cazier judiciar Cunostințe de operare PC (MS Office) Experiența pe un post similar constituie un avantaj Responsabilități: Introduce și amplasează marfa în depozit în baza documentelor de intrare Efectuează recepţia fizică a mărfii la intrarea în magazia firmei Înregistrează, prelucrează şi păstrează informaţiile referitoare la situaţia stocurilor Pregătește și expediază marfa către clienți Asigură gestiunea fizică a stocului de marfă Asigură mişcarea stocurilor Ofertă: - Posibilitatea de dezvoltare profesională;- Instruire la locul de muncă; - Pachet salarial corelat cu experiența candidatului - Tichete de masă: 35 ron/zi lucrată; - Bonusuri: trimestriale și de sarbători - Program de lucru : Luni-Vineri: 9-17. Așteptăm cu interes CV-ul dvs. la Timișoara Bdul Victor Babeș nr.9 sau email. Vă menționăm, că doar candidații selectați vor fi contactați. Mulțumim pentru înțelegere.
-
Cautam Tehnician Logistica pentru sediul din Romania, Piscani, Jud.Arges Responsabilități: Urmareste si gestioneaza comenzile client ; Urmareste si gestioneaza comenzile catre furnizori ; Programare Ordonantare productie in functie de comenzile client; Gestiunea indicatorilor logistici ai furnizorilor (taxa service); Urmarirea si receptionarea camioanelor sosite ; Gestionarea platilor catre furnizori; Integrarea in sistem a comenzilor lansate catre furnizori; Deblocarea situatiilor critice prin livrari speciale ; Realizarea raportarilor saptamanale, lunare, anuale a rezultatelor logistice obtinute; Lansarea comenzilor de ambalaje necesare productiei zilnice; Lansarea comenzilor pentru necesarul de camioane pentru retur la furnizori de ambalaje sau bobine vide; Imprimarea etichetelor pentru produsele receptionate; Este raspunzator de indeplinirea obiectivelor stabilite de superiorul sau ierarhic si raporteaza acestuia rezultatele logistice obtinute . Cerinte: Studii superioare; Utilizarea instrumentelor specifice logisticii; Experienta in domeniul logisticii minim 2 -3 ani; Cunostinte limba engleza, franceza (mediu); Cunostinte Microsoft Office (Excel, Word). Se ofera: Tichete de masa si o masa calda la cantina; Se asigura transport sau se face decontare combustibil; Contract pe perioada nedeterminata; Salariu corelat cu experiența și abilitățile dovedite.
-
SC CONEX DISTRIBUTION SA angajeaza personal in cadrul Depozitului din punctul de lucru Bucuresti (jilava). Compania este infiintata in anul 2003 si are ca domeniu de activitate distributia de piese auto si consumabile pentru autoturisme. Responsabilitatile postului: - Efectueaza receptia cantitativa si calitativa a produselor primite de la depozitul central, in baza documentelor de insotire; - Semnaleaza orice neconformitate aparuta din punct de vedere calitativ si cantitativ; - Pregateste comenzile pentru clienti folosind scanerul WMS; - Impacheteaza si eticheteaza produsele in colete - Dirijeaza aranjarea marfii respectand layout-ul din receptie; - Gestioneaza procesul de retururi in garantie; - Efectuează periodic inventarul produselor aflate in gestiune. Cerinte: - studii medi - experienta diversa de lucru in depozit constituie avantaj - disponibilitate pentru efort fizic moderat, stare de sanatate buna si fara cazier judiciar - organizat, responsabil, motivat, dedicat, eficient, flexibil, corect; - atentie la detalii, rapiditate in efectuarea activitatilor; - dornic sa invete si sa se dezvolte in cadrul firmei noastre; Beneficii: - pachet salarial motivant 2600-2800 lei net: - bonuri de masa (35 lei zi) ; - abonament medical (Clinica Medlife) - suportul intregii echipe
-
M&Co HR Services recrutează pentru clientul său, unul dintre cei mai mari distribuitori de anvelope din România, un AJUTOR GESTIONAR, care să se alăture echipei (sector 3) Responsabilitățile principale: - Efectuarea recepţiei cantitative şi calitative a mărfurilor. - Asigură monitorizarea stocului de produse; - Realizează inventarierea periodică a stocurilor de mărfuri existente în magazie. Cerințe: - Persoană cu bune abilităţi de organizare, planificare şi coordonare a activităţii. - Cunostinte de operare PC ,si folosirea dispozitivului electronic PDA; - Disciplină și Spirit de echipă. - Disponibilitate de a urma o perioada de training de 3 luni in Pantelimon. Ofertă: - Salar fix 3000 ron net +bonuri de masă 30 ron zi lucrata, - Vouchere de vacanta 250 ron luna; - Loc de muncă pe termen lung cu posibilitatea de avansare. Pentru mai multe detalii, vă rugăm sunați la numărul de telefon: (Luni-Vineri) Vă informăm că datele dumneavoastră vor fi prelucrate de către M&Co HR Services în scopul recrutării de personal, având ca scop angajarea candidaților care să corespundă abilităților profesionale stabilite. Termenul de păstrare al acestora este de 30 de zile. Puteți să vă retrageți consimțământul prin transmiterea unui e-mail la adresa companiei oricând. Vă menționăm, că doar candidații selectați vor fi contactați. Mulțumim pentru înțelegere.
-
SC CONEX DISTRIBUTION SA angajeaza personal in cadrul Depozitului din punctul de lucru Bacau. Compania este infiintata in anul 2003 si are ca domeniu de activitate distributia de piese auto si consumabile pentru autoturisme. Responsabilitatile postului: - Efectueaza receptia cantitativa si calitativa a produselor primite de la depozitul central, in baza documentelor de insotire; - Semnaleaza orice neconformitate aparuta din punct de vedere calitativ si cantitativ; - Pregateste comenzile pentru clienti folosind scanerul WMS; - Impacheteaza si eticheteaza produsele in colete - Dirijeaza aranjarea marfii respectand layout-ul din receptie; - Gestioneaza procesul de retururi in garantie; - Efectuează periodic inventarul produselor aflate in gestiune. Cerinte: - studii medi - experienta diversa de lucru in depozit constituie avantaj - disponibilitate pentru efort fizic moderat, stare de sanatate buna si fara cazier judiciar - organizat, responsabil, motivat, dedicat, eficient, flexibil, corect; - atentie la detalii, rapiditate in efectuarea activitatilor; - dornic sa invete si sa se dezvolte in cadrul firmei noastre; Beneficii: - pachet salarial motivant 2400-2600 lei net: - bonuri de masa (35 lei zi) ; - abonament medical (Clinica Medlife) - suportul intregii echipe
-
Promovat
Operator comenzi (Order Picker) în Olanda, salariu EXCELENT, multe companii din care să alegi! Cauți un loc de muncă plăcut și bine plătit? Hai în Olanda pentru postul de operator comenzi! Poți lucra cu o gamă largă de produse de la produse alimentare în depozitele Jumbo sau Albert Heijn, la depozite cu îmbrăcăminte și accesorii precum depozitele TOMMY HILFIGER sau GXO (haine ZARA, H&M), la cărți, jucării, electronice (EDCO) și multe altele. În plus poți câștiga premii săptămânale de 1000 sau marile premii din luna decembrie 2023 de 5000 sau 10000 Locație: Olanda (multe orașe) Ce câștigi alături de OTTO? Tarif orar ridicat chiar și peste 13 oră Extra sporuri avantajoase (spor weekend, indemnizație vacanță, indemnizații pentru ore suplimentare) Salariu oferit mereu la timp cu plata săptămânală! Cazare excelentă și transport la de la locul de muncă asigurat Participarea la programul de fidelitate OTTO Mega Rewards, în care poți câștiga premii săptămânale de 1000 sau marile premii din luna decembrie 2023 de 5000 sau 10000 Program de lucru garantat contractual! (cel puțin 32-35 săptămână) Posibilitatea de a alege oferta de muncă pe termen lung sau pe termen scurt Contract de muncă temporar olandez Asigurarea angajaților și accesul la asistență medicală Formalități minime (toate documentele le puteți semna online) Suportul coordonatorilor la locul de muncă și centrul de asistență angajați care lucrează 24 7 Acces la cursuri de limbi străine gratuit, training online și alte programe interesante, precum FitOTTO sau Happy OTTO Wish! Acces facil la programul de lucru și la fluturașul de salariu prin aplicația myOTTO Angajare stabilă alături doar de companii de încredere și dovedite Ce ai de făcut ca operator comenzi? Pe scurt, primești un scaner sau o listă cu produsele din depozit ce trebuie preluate de pe rafturi și pregătite pentru expediere. Pot fi produse alimentare, îmbrăcăminte, accesorii pentru casă, accesorii mașină, electronice de mici dimensiuni și multe altele Pentru articolele mai grele vei folosi un EPT se asigură training Simplu nu? Chiar este Ce așteptăm de la tine? Bune abilități de limbă engleză - obligatoriu Seriozitate, flexibilitate și deschidere Posibilitatea de a începe munca imediat Permis de conducere reprezintă avantaj, NU este obligatoriu Te atrage oferta și consideri că îndeplinești cerințele? Nu sta pe gânduri, aplică acum! Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Peste 15.000 candidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. Misiune OTTO Work Force crede într-o piaţă europeană a muncii fără frontiere. În calitate de lider de piaţă în domeniul serviciilor internaționale de recrutare, suntem mereu în căutarea de noi concepte pentru a servi în mod optim interesul clienților și al angajaţilor noștri în ceea ce privește flexibilitatea. La OTTO Work Force ne desfășurăm activitatea din pasiune și întotdeauna încercăm sa fim cu un pas înaintea solicitărilor. Viziune Prin consolidarea poziției noastre în Polonia, Germania şi Olanda, suntem în măsură să optimizăm în continuare conceptele noastre pentru clienţii noştri. În același timp, punem accentul pe RESPECT ca cea mai importantă valoare individuală și corporativă, suntem capabili să îmbunătățim situația migranților noștri din muncă. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii aici : https: ottoworkforce.icims.com icims2 servlet icims2?module=AppInert&action=download&id=373&hashed=-1588561339
-
Promovat
Candidatul Ideal Consultați una dintre cele mai bune oferte de muncă din Olanda! Și alăturați-vă echipei PVH Europe care lucrează cu hainele Tommy Hilfiger și Calvin Klein! Cerințe: Cunoașterea limbii engleze - obligatoriu (nivel mediu) Disponibilitate pentru o perioadă mai lungă de timp (cel puțin șase luni) Flexibilitatea și acceptarea de a lucra în schimburi și în weekend dacă este necesar În plus, NU AVEȚI NEVOIE DE EXPERIENȚĂ!! Super, nu? Nu așteptați prea mult ofertele sunt limitate! Descrierea jobului Locația locului de muncă: Venlo, Olanda De ce merită să începeți un nou loc de muncă alături noi? Câștigați în euro - de la 13.43 EURO /oră Puteți începe imediat Nu trebuie să vă faceți griji cu privire la transportul la/de la locul de muncă, îl asigurăm gratuit Birou asistență angajați 24/7 (OSC) Și pe lângă asta, mai primiți: Cazare aproape de serviciu Plata sigură și la timp (salariile săptămânale) Un pachet bogat cu sporuri extra (weekend, sărbători, ore suplimentare, program de noapte și program de seară -> 25-100%) Plus program de lucru garantat contractual! (cel puțin 32-35 / săptămână) Acces la cantină de unde puteți cumpăra o masă caldă (cuptor cu microunde, frigidere, cafea și ceai oferite gratuit) Asistență în îndeplinirea formalităților (vom aranja totul înainte de plecare) și un proces de recrutare ușor Acces la cursuri de limbi străine, training online și alte proiecte oferite gratuit Contract de muncă temporar în condiții olandeze și asigurare medicală Mai multe detalii despre acest job: Puteți lucra în două departamente: Departamentul preluare comenzi aici o să primiți o listă cu produsele ce trebuie preluate de pe rafturi și așezate în cărucioarele speciale (îmbrăcăminte sau pantofi toate marca Tommy Hilfiger sau Calvin Klein) Departamentul ambalare aici o să verificați dacă listele corespund cu mărfurile preluate de către departamentul preluare comenzi. După această verificare produsele trebuie ambalate în cutii (se lucrează cu scanner și calculator) Vă încântă acestă ofertă? Tot ce trebuie să faceți este să aplicați aici iar recrutorul nostru va intra în contact cu dvs. și vă va răspunde la toate întrebările! De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii aici : https://ottoworkforce.icims.com/icims2/servlet/icims2?module=AppInert&action=download&id=373&hashed=-1588561339
-
Compania Smithfield Romania se ocupa cu cresterea si productia carnii de porc. Angajam Gestionar Depozit in cadrul fabricii de nutreturi combinate de la Vinga. Cerinte: - Studii medii; - Experienta in domeniu constituie un avantaj. Responsabilitati: - Tine evidenta zilnica a stocurilor de materii prime si produse finite; - Plaseaza comenzi de materiale; - Inregistreaza facturile si opereaza bonurile de consum materiale. Beneficii: -Salariu atractiv, scutiri de taxe conform noii legi de impozitare aplicata industriei alimentare; -O masă caldă asigurată de companie (felul I, felul II); -Tichete de masa-20 lei; -Prime de Paște și de Crăciun; -Pachet cu carne proaspătă de porc de Crăciun; -Asigurare medicală pentru a efectua anumite investigații la o clinica privată de sănătate; -Ore suplimentare plătite conform legislației; -Servicii sportive. *Prin transmiterea CV-ului dvs pentru aceasta pozitie sunteti de accord cu preluarea si prelucrarea informatiilor personale, ce vor fi accesate de persoanele responsabile cu procesul de recrutare in cadrul companiei Smithfield Romania. Informatiile din CV vor fi utilizate numai in scopul recrutarii, vor ramane confidentiale si vor fi stocate timp de 6 luni. Prin transmiterea datelor dvs. personale sunteți de acord cu utilizarea acestora in scopul recrutarii in cadrul grupului Smithfield din Europa si US.
-
Compania Smithfield Romania se ocupa cu cresterea si productia carnii de porc. Angajam stivuitorist in cadrul fabricii de nutreturi combinate de la Vinga. Cerinte: -Studii medii; - Autorizatie ISCIR. Responsabilitati: -Manipularea materiei prime si materialelor din incinta Fabricii de Nutreturi Combinate de la Vinga; - Asigura alimentarea fabricii. Beneficii: -Salariu atractiv, scutiri de taxe conform noii legi de impozitare aplicata industriei alimentare; -O masă caldă asigurată de companie (felul I, felul II); -Tichete de masa-20 lei; -Prime de Paște și de Crăciun; -Pachet cu carne proaspătă de porc de Crăciun; -Asigurare medicală pentru a efectua anumite investigații la o clinica privată de sănătate; -Ore suplimentare plătite conform legislației; -Servicii sportive. *Prin transmiterea CV-ului dvs pentru aceasta pozitie sunteti de accord cu preluarea si prelucrarea informatiilor personale, ce vor fi accesate de persoanele responsabile cu procesul de recrutare in cadrul companiei Smithfield Romania. Informatiile din CV vor fi utilizate numai in scopul recrutarii, vor ramane confidentiale si vor fi stocate timp de 6 luni. Prin transmiterea datelor dvs. personale sunteți de acord cu utilizarea acestora in scopul recrutarii in cadrul grupului Smithfield din Europa si US.
-
Candidatul ideal trebuie sa aibe: - o atitudine pozitiva; - dorința de a munci și de a învață lucruri noi; - rezistenta la stres și solicitări noi; - integrarea într-o echipa mare de nivel național cu șanse reale de avansare în funcție; - sa fie o persoana serioasa, punctuala și ambițioasa; - cunoștințe de operare PC(pt posturile care se cere); - persoană dinamică și flexibilă, care are capacitatea de învățare rapidă, orientata spre rezultate și client; - abilități de organizare, sistematizare și prioritare a activităților; Îți oferim : - stabilitatea locului de munca. - spiritul de echipa și prietenia este starea de spirit în care lucram. - dezvoltare profesionala continua. - training-uri; - contract perioada nedeterminata. Suntem una dintre cele mai mari compani de anvelope din tara, într-o dezvoltare continua și progresiva, cu proiecte de viitor.
-
Candidatul Ideal - Cel putin studii medii absolvite; - Bune cunostinte de contabilitate primara si de legislatie gestiune stocuri; - Preferabil 2 ani de experienta intr-un post similar; - Abilitati de operare PC (MS Office), cunoasterea soft-ului WinMentor constituie un avantaj; - Excelent spirit organizatoric, atentie concentrata si distributiva; Descrierea jobului - Coordoneaza activitatea economica si administrativa a depozitului de marfuri, respectand procedurile agreate de firma; - Asigura gestiunea fizica a stocului de marfa; - Introduce marfa in stoc pe baza documentelor de intrare; - Asigura miscarea stocurilor; - Efectueaza inventarele periodice si anuale; - Raspunde pentru orice lipsuri de produse si sau bani (daca este cazul) din gestiunea sa. Descrierea companiei Povestea Casa Rusu a început în toamna anului 1994, când am făcut primii pași în domeniul mobilierului autohton, ca retailer. În urmă cu peste 20 de ani, am dat startul producției de serie, iar de atunci până în prezent, am reușit prin muncă și pasiune să devenim unul dintre cei mai mari producători de mobilier din PAL și tapițerii din țară. Casa Rusu deține cea mai modernă linie tehnologică din sud-estul Europei, în localitatea Dudeștii Noi, la doar 15 kilometri de Timișoara, cu o capacitate foarte mare de producție și cu un rezultat excelent la nivel național. În cifre, asta înseamnă 2 milioane de mp de PAL din totalul de 6 milioane de mp disponibili în țară, deținând astfel locul 1, cu o cotă de piață de 33 %. Din dorinta de a fi cât mai aproape de oameni, Casa Rusu a început în vara anului 2009 construirea rețelei naționale de magazine, așa că astăzi ne stau mărturie dedicației și muncii noastre, cele 20 de magazine din intreaga țară. Casa Rusu isi propune sa se perfecționeze și rămână conectat cu societatea în plină dezvoltare dar și cu nevoile tot mai diverse ale oamenilor. Prin urmare, propunem constant atât colecții noi de mobilier și stiluri de amenajare, cât și piese de mobilier ușor de asamblat de către client, versatile, direct la cutie, prin inaugurarea a două magazine Istock în țară, cu un nou concept de mobilier grab n go. La Casa Rusu dezvoltăm tehnologia deja existentă și creștem capacitatea de producție prin compania noastră de producție Rus-Savitar, așa încât să reușim să fim prima alegere a clienților când vine vorba de mobilier și tapițerie de calitate, disponibile în variante, nuanțe și dimensiuni diferite. De-a lungul anilor, ne-am consacrat prin brandul Casa Rusu: Mobilă din respect pentru tine! Echipa Casa Rusu numără 1000 de angajați si ne mândrim cu finalizarea a nu mai puțin de 5 000 de seturi de mobilier tapițat într-o singură lună. Te așteptăm să faci parte din echipa Casa Rusu! Pentru mai multe detalii vizitati site-ul nostru www.casarusu.ro
-
Promovat
Ne marim echipa, cautam un coleg care sa ni se alature din postura de magazioner-gestionar. Suntem o firma de constructii cu santiere deschise pentru investitii proprii localizate in zona de sud a Bucurestiului, metrou Berceni, Popesti-Leordeni. Oferim: # contract individual de munca pe perioada nedeterminata # salariu motivant in functie de experienta si cunostintele dovedite # bonusuri periodice dupa rezultate si implicare # un mediu propice dezvoltarii personale # training-uri de pregatire profesionala Cerem: # cunostinte si experienta relevante in domeniul logisticii, eventual materiale de constructii, reprezinta un avantaj # atitudine proactiva, implicare in solutionarea rapida a tuturor situatiilor ce tin de fisa postului # persoana comunicativa, flexibila, deschisa la nou si pentru lucrul in echipa # respectarea programului de lucru (L-V: 7:30-12: ; S: 8:00-14:00, alternativ cu o sambata libera) # cunostinte minime de operare calculator, evidente stocuri (intrari, iesiri, consumuri) CV - urile se transmit la Relatii suplimentare la telefon .
-
Promovat
Incepand.de la 3.600 lei in mana.Mobexpert angajează Consilier vânzări pentru departamentul online..
Căutăm o persoană activă și organizată,cu abilitati de lucru pe calculator si foarte sociabil ,care să se alăture echipei de online Mobexpert Timisoara. Dacă sunteti o persoană: Responsabilă, ordonată, dinamică; Atentă la detalii; Care are disponibilitate pentru a învăța produsele companiei; Care deține abilități pentru a lucra în echipă; Va așteptăm în echipa noastră pentru a va oferi: Un mediu de lucru plăcut; Posibilitatea de a lucra cu o echipă de oameni performanți, deschiși și pasionați de meseria pe care și-au ales-o și de a crește alături de ei; Pachet salarial competitiv. Daca simtiti ca va potriviti echipei noastre asteptam CV-ul dumneavoastra pe WhatsApp,la numarul de telefon afisat mai jos. Pentru orice informatii,nu ezitati sa ne contactati telefonic.Va multumim.
-
Promovat
Candidatul Ideal Consultați una dintre cele mai bune oferte de muncă din Olanda! Și alăturați-vă echipei GXO care lucrează cu articole vestimentare și încălțăminte! Aplică acum și descoperă Olanda! Locație: Wessem, Olanda GXO este unul dintre primii zece furnizori mondiali de servicii de transport și logistică. Lanțul cooperează cu multe companii mari, iar în depozitul din Wessem vei lucra în primul rând cu îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii. Angajații depozitului GXO vorbesc în principal limba engleză, așa că este necesar să cunoști limba engleză la un nivel conversațional. Vei lucra de luni până vineri în 2 schimburi de la 06:00 la 15:00 și de la 15:00 la 00:00, cu posibilitate de ore suplimentare în zilele de sâmbătă. Aten ie! Pentru turele de seară și zilele de sâmbătă, vei primi indemnizații. În cazul în care comenzile vor fi reduse, ai posibilitatea de a lucra la depozitul din Roermond. În primele zile, vei beneficia de un instructaj și vei avea parte de traininguri pentru a cunoaște compania și activitățile de lucru. Ar fi grozav dacă ai experiență cu EPT-ul, reach truck sau forklift. Vei avea, de asemenea, oportunitatea de a crește în funcție și de a urma cursuri de calificare pentru alte poziții. În timpul pauzei, te poți bucura de băuturi calde și fructe proaspete gratuite la cantină. Descrierea jobului De ce merită să începi un nou loc de muncă alături noi? Câștigi un salariu atractiv de la 12,99 euro/oră Posibilitatea de a începe munca imediat Nu trebuie să îți faci griji cu privire la transportul la/de la locul de muncă, îl asigurăm gratuit Birou asistență angajați 24/7 (OSC) Și pe lângă asta, mai primești: Cazare aproape de serviciu Plata sigură și la timp (salariile săptămânale) Fără efort fizic ridicat și o atmosferă foarte plăcută de lucru Condiții foarte bune de lucru; depozit NOU, bine întreținut și organizat Angajare stabilă, cu normă întreagă, într-o companie serioasă Posibilitatea de a trece la un contract direct Aplicația myOTTO cu program de lucru, fluturaș salariu și întrebări frecvente Formalități minime întregul proces de recrutare poate fi finalizat de la distanță, chiar și semnarea contractului se poate face online! Contract de muncă temporar în condiții olandeze și asigurare medicală Cursuri de limbi străine, training online și alte beneficii pentru angajații noștri, precum Fit @ OTTO sau Happy OTTO Wish! Un pachet bogat cu sporuri extra (weekend, sărbători, ore suplimentare, program de noapte și program de seară -> 25-100%) Plus program de lucru garantat contractual! (cel puțin 32-35 / săptămână) Asistență în îndeplinirea formalităților (vom aranja totul înainte de plecare) și un proces de recrutare ușor Sarcini de lucru ușoare: Colectarea comenzilor cu un scaner sau Voicepicking (preluarea comenzilor de pe telefon) prin mersul pe jos sau utilizarea unui EPT Încărcarea și descărcarea containerelor Etichetarea pachetelor și sigilarea paleților Ambalarea produselor Controlul calității Sortarea pachetelor Pregătirea comenzilor Procesarea retururilor Reaprovizionarea stocurilor NU este necesară experiența! În schimb, trebuie: Să ai bune cunoștințe de limba engleză - obligatoriu (cel puțin nivel conversațional) Să fii într-o formă fizică bună Să fii flexibil în ceea ce privește locul de muncă (dacă este necesar, angajatul poate fi instruit și transferat pe diferite departamente) Doriți să aflați mai multe informații? Aplicați chiar acum! *De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, în urma aplicării la unul sau la mai multe anunțuri active pe care le are compania noastră. Detalii aici : https://ottoworkforce.icims.com/icims2/servlet/icims2?module=AppInert&action=download&id=373&hashed=-1588561339
-
Promovat
Noul depozit GXO din Venlo este în căutare de noi angajați! Începeți un nou loc de muncă la cel mai mare client al nostru - GXO! Locație: Venlo GXO Logistics este o companie internațională de logistică care sprijină afacerile de succes. La depozitul din Venlo, mii de comenzi sunt pregătite și expediate zilnic către clienții cunoscuți ai supermarketurilor online. În calitate de picker & packer, te vei ocupa de comenzile online. Aici te vei concentra pe produse nealimentare precum unelte de bucătărie și grădină, haine, jucării etc. Înainte de a începe, vei avea un interviu introductiv cu colegii noștri. În primele zile, un coleg te va însoți pentru perioada de instruire, astfel încât să înțelegi întregul proces. Iar după a cincea zi, vei putea lucra independent. Vei lucra de luni până duminică, în ture de la 6-8 AM la 3-5 PM și de la 15:00 la 00:00. De ce merită să începi un nou loc de muncă alături noi? Câștigi un salariu atractiv de la 12,99 /oră Indemnizații pentru turele de seară și de noapte sau pentru orele suplimentare (25-45%) și pentru weekenduri (50-100%) Program de lucru de luni până vineri, în 2 schimburi (cu posibilitate de a lucra în weekend-uri pentru cei care își doresc) Munca este foarte ușoară Posibilitatea de a începe imediat Nu trebuie să îți faci griji cu privire la transportul la/de la locul de muncă, îl asigurăm gratuit (bicicletă, e-bike sau mașină) Birou asistență angajați 24/7 (OSC) Și pe lângă asta, mai primești: Cazare modernă cu Wi-Fi gratuit Cantină în cadrul depozitului, de unde poți cumpăra o masă caldă în timpul pauzelor Plata sigură și la timp (salariile săptămânale) Fără efort fizic ridicat și o atmosferă foarte plăcută de lucru Condiții foarte bune de lucru; depozit bine întreținut și organizat Angajare stabilă, cu normă întreagă, într-o companie serioasă Asigurare și acces la asistență medicală Posibilitatea de a trece la un contract direct Aplicația myOTTO cu program de lucru, fluturaș salariu și întrebări frecvente Formalități minime întregul proces de recrutare poate fi finalizat de la distanță, chiar și semnarea contractului se poate face online! Contract de muncă temporar în condiții olandeze și asigurare medicală Cursuri de limbi străine, training online și alte beneficii pentru angajații noștri, precum Fit @ OTTO sau Happy OTTO Wish! Plus program de lucru garantat contractual! (cel puțin 32-35 / săptămână) Asistență în îndeplinirea formalităților (vom aranja totul înainte de plecare) și un proces de recrutare ușor Sarcini de lucru ușoare: Colectarea comenzilor Ambalarea produselor Scanarea pachetelor Pregătirea comenzilor Ridicarea de pachete/cutii de diferite greutăți NU este necesară experiența! În schimb, trebuie: Să ai bune cunoștințe de limba engleză - obligatoriu (cel puțin nivel conversațional) Să fii într-o formă fizică bună Să fii flexibil în ceea ce privește locul de muncă (dacă este necesar, angajatul poate fi instruit și transferat pe diferite departamente) Disponibilitate de a lucra pe o perioadă îndelungată Interesant? CLICK și aplică - recrutorul nostru te va contacta cu restul detaliilor. Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Peste 15.000 candidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. Misiune OTTO Work Force crede într-o piaţă europeană a muncii fără frontiere. În calitate de lider de piaţă în domeniul serviciilor internaționale de recrutare, suntem mereu în căutarea de noi concepte pentru a servi în mod optim interesul clienților și al angajaţilor noștri în ceea ce privește flexibilitatea. La OTTO Work Force ne desfășurăm activitatea din pasiune și întotdeauna încercăm sa fim cu un pas înaintea solicitărilor. Viziune Prin consolidarea poziției noastre în Polonia, Germania şi Olanda, suntem în măsură să optimizăm în continuare conceptele noastre pentru clienţii noştri. În același timp, punem accentul pe RESPECT ca cea mai importantă valoare individuală și corporativă, suntem capabili să îmbunătățim situația migranților noștri din muncă. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii aici : https://ottoworkforce.icims.com/icims2/servlet/icims2?module=AppInert&action=download&id=373
-
Promovat
Veniți și lucrați în cea mai cunoscută companie de curierat din Europa!! Lucrați în centre logistice moderne din Olanda!! Vă doriți un loc de muncă stabil? Doriți să vă alaturați unei echipe internaționale în Olanda? Sunteti în locul potrivit, vă oferim locuri de muncă sigure și stabile în Olanda. Și nu aveți nevoie de experiență!! Vă explicăm noi toate sarcinile încă din prima zi de muncă!! Cerințe: Limba engleză la nivel cel puțin conversațional; Dorință de muncă; Seriozitate; Capacitate de a lucra într-un mediu dinamic de lucru. Câteva dintre sarcinile dvs: Procesarea comenzilor folosind un scaner manual Ambalarea, etichetarea, sortarea, descărcarea încărcarea coletelor, acceptarea retururilor și de asemenea: Introducerea în colectiv a noilor angajați Ce oferim? Tarife orare excelente de la 12.80 oră Sporuri extra avantajoase (25-100%) pentru lucrul în weekend, sărbători, ore suplimentare, etc. Acestea vă vor permite să câștigați și mai mult! Salariu întotdeauna la timp cu plata săptămânală Cazare plăcută și ieftină de înaltă calitate și transport gratuit la de la serviciu Program de loialitate poți schimba punctele adunate pentru recompense suplimentare! Program de lucru garantat în calitate de lider al pieței garantăm prin contract câte ore pe săptămână vei lucra! Posibilitatea de a lucra cu familia sau prietenii vom face totul pentru a vă permite să locuiți și să lucrați împreună! Lucrează pe termen lung sau scurt tu alegi ceea ce ți se potrivește cel mai bine! Contract de muncă temporară semnat înainte de plecarea dvs. în Olanda! Asigurarea angajaților și accesul la asistență medicală Formalități minime (capacitatea de a semna toate documentele prin Internet) Sprijinul coordonatorilor la fața locului și biroul de asistență care lucrează 24 7 Posibilitatea de a începe munca imediat Acces la cursuri de limbi străine, training online și alte proiecte precum Fit@OTTO sau Happy OTTO Wish Acces facil la programul de lucru și fluturașul de salariu prin aplicația myOTTO Angajare stabilă - pentru companii cunoscute și dovedite Posibilitatea de a obține un contract direct Interesat de mai multe detalii despre ofertele noastre actuale de muncă? Aplică acum! Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Peste 15.000 candidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. Misiune OTTO Work Force crede într-o piaţă europeană a muncii fără frontiere. În calitate de lider de piaţă în domeniul serviciilor internaționale de recrutare, suntem mereu în căutarea de noi concepte pentru a servi în mod optim interesul clienților și al angajaţilor noștri în ceea ce privește flexibilitatea. La OTTO Work Force ne desfășurăm activitatea din pasiune și întotdeauna încercăm sa fim cu un pas înaintea solicitărilor. Viziune Prin consolidarea poziției noastre în Polonia, Germania şi Olanda, suntem în măsură să optimizăm în continuare conceptele noastre pentru clienţii noştri. În același timp, punem accentul pe RESPECT ca cea mai importantă valoare individuală și corporativă, suntem capabili să îmbunătățim situația migranților noștri din muncă. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii aici : https: ottoworkforce.icims.com icims2 servlet icims2?module=AppInert&action=download&id=373&hashed=-1588561339
-
Cautam persoana responsabila, serioasa, dispusa la efort fizic pentru depozit de covoare. - cunoasterea principiilor de gestiune; - cunostinte PC ( MS Excel); - cunoasterea unui program contabil de gestiune a stocurilor (Win Mentor) constituie un avantaj; - Program de lucru: Luni-Vineri, de la 08.00-17.00( cu 1 ora pauza de masa). Sambata, Duminica si sarbatori legale -liber Atributii: - Coordoneaza activitatea depozitului de covoare, traseaza sarcini si participa activ la toate actiunile zilnice din depozit; - Receptioneaza (prin scanare) si verifica marfa primita; - Asigura gestiunea stocului de marfa in baza documentelor de intrare/iesire; - Raspunde de livrarea marfii catre clienti in timpul cel mai scurt si in conditii optime; - Organizeaza spatiul in vederea depozitarii produselor pe categorii; - Realizeaza inventarierea periodica a stocurilor de marfuri existente in depozit Beneficii: - decontare transport si tichete de masa; - De ziua ta de nastere sarbatoresti in familie, pentru ca noi iti dam o zi libera platita. Doar candidatii selectati vor fi contactati pentru un interviu, restul de aplicatii fiind pastrate in baza de date a companiei pentru oportunitati viitoare. Descrierea companiei: Carpeta face parte din reteaua internatională Carpeta RO Group. Colectiile de covoare prezente in reteaua Carpeta sunt produse in fabrica de covoare din Republica Moldova. Carpeta detine o retea de 10 magazine proprii in Romania si zeci de parteneri in toata tara.
-
Promovat
Locație: Olanda, Deurne OTTO este rețeta de succes pentru un viitor stabil și sigur în Olanda ! Cauți un loc de muncă plăcut cu sarcini ușoare și un salariu bun? Alege EDCO - un depozit foarte modern cu accesorii de grădină și casă, electronice mici precum căști, difuzoare wireless , radiouri etc. Garantăm: Un tarif orar atractiv de la 12,22 euro cu indemnizații până la chiar 13,24 euro + sporuri extra oferite pentru tura de după-amiază sau de weekend, datorită cărora vei câștiga și mai mult! Ore garantate de lucru prin contract! Cazare și transport local : - locații rezidențiale moderne, cu Wi-Fi gratuit - transport gratuit la/de la locul de muncă (mașină sau bicicletă, în funcție de distanță) - asigurare medicală cu acces la o bună îngrijire a sănătății în toate situațiile Posibilitate colaborare pe o perioadă mai lungă - nu vei sări între companii. La EDCO vei vrea să rămâi! Formalități minime și simple de angajare întregul proces de recrutare poate fi finalizat de la distanță, chiar și semnarea contractului este asigurat electronic! Formare gratuită la locul de muncă, de ex. pentru EPT sau de ce nu chiar cursuri de stivuitorist pentru doritori Asistență telefonică 24/7 în limba dumneavoastră maternă (Operation Service Center) Aplicația myOTTO cu programul de lucru, fluturaș de salariu și întrebări frecvente Contract de muncă temporar în condiții olandeze Cursuri de limbi străine, training online și alte proiecte pentru angajații noștri, cum ar fi Fit@ OTTO sau Happy OTTO Wish! Sarcini principale? - Descărcare și încărcare - mărfurile ușoare fac munca în această poziție la fel de ușoară ;-) - Colectarea comenzilor și reambalarea produselor sus-menționate în ambalaje noi care să respecte standardele europene Cerințe: - Cunoașterea limbii engleze - obligatoriu - Disponibilitate pentru o perioadă mai lungă de timp (cel puțin șase luni) - Flexibilitatea și acceptarea de a lucra în schimburi și în weekend dacă este necesar Interesant? CLICK și aplică - recrutorul nostru te va contacta cu restul detaliilor. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii aici : https://ottoworkforce.icims.com/icims2/servlet/icims2?module=AppInert&action=download&id=373&hashed=-1588561339