Anunțuri
Gestionari depozit Companii Disponibil din: 2021-01-13-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Compania Smithfield Romania se ocupa cu cresterea si productia carnii de porc. Angajam Incarcator-Descarcator in cadrul fabricii de nutreturi combinate de la Padureni. Responsabilități: -Execută activități de manipulare, încărcare, descărcare a materiilor prime și a materialelor precum și activități de curățenie și intreținere a spatiilor din incinta și exteriorul FNC-ului. Beneficii: Salariu atractiv, scutiri de taxe conform noii legi de impozitare aplicata industriei alimentare; O masă caldă asigurată de companie (felul I, felul II); Tichete de masa-30 lei; Prime de Paște și de Crăciun; Transport asigurat din Timisoara si unele zone limitrofe; Pachet cu carne proaspătă de porc de Crăciun; Asigurare medicală pentru a efectua anumite investigații la o clinica privată de sănătate; Ore suplimentare plătite conform legislației. *Prin transmiterea CV-ului dvs pentru aceasta pozitie sunteti de accord cu preluarea si prelucrarea informatiilor personale, ce vor fi accesate de persoanele responsabile cu procesul de recrutare in cadrul companiei Smithfield Romania. Informatiile din CV vor fi utilizate numai in scopul recrutarii, vor ramane confidentiale si vor fi stocate timp de 6 luni. Prin transmiterea datelor dvs. personale sunteți de acord cu utilizarea acestora in scopul recrutarii in cadrul grupului Smithfield din Europa si US.
-
Promovat
Candidatul ideal - Absolvent studii medii; - Experienta de lucru in depozit de minim 1 an; - Abilitati de lucru in echipa; - Persoana dinamica, activa, foarte organizata, atenta la detalii, responsabila; - Permis de conducere categoria B constituie un avantaj, Descrierea jobului - Asigura receptia cantitativa si calitativa a produselor care intra in depozit; - Asigura repartizarea si ordonarea corecta a produselor din depozit, conform cu prevederile legale in domeniu si cu standardele de calitate; - Verifica conditiile de ambalare si de inscriptionare ale produselor receptionate si livrate; - Colecteaza prompt si corect comenzile pentru livrare; - Asigura securitatea si integritatea bunurilor din gestiune; - Participa la inventarele periodice; OFERIM SERIOZITATE SI SIGURANTA IMPREUNA CU UN PACHET ATRACTIV Program: Luni-Vineri 08.00-16.30 -pauza de masa 12.30-13.00, Sambata+Duminica-Inchis, Locatie: Timisoara str Dacilor 14- curtea langa Podul Dacilor din Piata Badea Cartan,intrare din bulevard mare Asteptam CV la telefon Whatsapp si mail:
-
Promovat
Consultați una dintre cele mai bune oferte de muncă din Olanda! Și alăturați-vă echipei noastre care lucrează cu hainele Tommy Hilfiger și Calvin Klein! Vorbiți limba engleză și căutați un loc de muncă stabil și de încredere în străinătate? La OTTO, avem o ofertă excelentă! Cu noi, nu trebuie să vă faceți griji pentru transport, cazare sau asigurare oferim un pachet complet de servicii și asistență în organizarea călătoriei dvs. în Olanda. Ce veți face? Doar sarcini simple precum: Colectarea și ambalarea comenzilor Controlul calității produselor haine și accesorii de marcă Pregătirea mărfurilor pentru expediere și încărcarea descărcarea coletelor Ce așteptăm de la dvs.: Cunoașterea limbii engleze - obligatoriu (nivel mediu) Disponibilitate pentru o perioadă mai lungă de timp (cel puțin șase luni) Permis de conducere - este de apreciat În plus, NU AVEȚI NEVOIE DE EXPERIENȚĂ!! Super, nu? Nu așteptați prea mult ofertele sunt limitate! Descrierea jobului Iată ce avantaje puteți avea daca începeți un nou loc de muncă alături noi: Tarif super: 14.65 EURO oră (13.52 EURO + 8.33% indemnizație de vacanță) Bonusuri de weekend (50-100%), pentru că apreciem dedicarea dvs.! Plata sigură și la timp (salariile săptămânale) Puteți începe imediat Asistență în îndeplinirea formalităților (vom aranja totul înainte de plecare) și un proces de recrutare ușor Un singur schimb, ore convenabile: 8:00-17:00 Contract de muncă temporară sub condițiile olandeze minim 40 ore de muncă săptămânal Șanse de promovare și trecere la un contract direct! Aplicația MyOTTO cu programul de muncă, fluturași de salariu și FAQ Nu trebuie să vă faceți griji cu privire la transportul la de la locul de muncă, îl asigurăm gratuit Beneficiați de cazare si asigurare medicală Suport telefonic 24 7 - Centrul de Servicii Operaționale Acces la cantina de la locul de muncă și nu este tot! De două ori pe an, vă puteți bucura de articole vestimentare la prețuri avantajoase! Vă încântă acestă ofertă? Tot ce trebuie să faceți este să aplicați aici iar recrutorul nostru va intra în contact cu dvs. și vă va răspunde la toate întrebările! Descrierea companiei Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Peste 15.000 candidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. Misiune OTTO Work Force crede într-o piaţă europeană a muncii fără frontiere. În calitate de lider de piaţă în domeniul serviciilor internaționale de recrutare, suntem mereu în căutarea de noi concepte pentru a servi în mod optim interesul clienților și al angajaţilor noștri în ceea ce privește flexibilitatea. La OTTO Work Force ne desfășurăm activitatea din pasiune și întotdeauna încercăm sa fim cu un pas înaintea solicitărilor. Viziune Prin consolidarea poziției noastre în Polonia, Germania şi Olanda, suntem în măsură să optimizăm în continuare conceptele noastre pentru clienţii noştri. În același timp, punem accentul pe RESPECT ca cea mai importantă valoare individuală și corporativă, suntem capabili să îmbunătățim situația migranților noștri din muncă. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii regăsiți la rubrica RODO din cadrul platformei online a Otto Work Force RO.
-
Promovat
APLICĂ ACUM ca Muncitor la sortare în depozitul DPD din Oirschot OLANDA cu începere IMEDIATĂ! *Salariu atractiv* 14.38 EURO oră (indemnizație de vacanță inclusă) *Limbi acceptate* Engleză, nivel cel puțin conversațional *Industrie* Logistică *Locație* Oirschot, Olanda *Tipul de angajare* Contract pe durată determinată DPD este una dintre cele mai mari companii poștale din lume. Datorită abordării sale inovatoare, compania este în continuă creștere. Sute de scrisori și pachete sunt sortate în depozitul din Oirschot. Lucrătorul la sortare este responsabil pentru toate pachetele. Sarcinile includ încărcarea descărcarea coletelor, verificarea calității, sortarea și etichetarea pachetelor. Se lucrează de luni până vineri, în ture de după-amiază, seară și noapte; există posibilitatea de a lucra în weekend. De asemenea, ai opțiunea de a lucra part-time, în principal lunea și marțea. Primește bonusuri pentru munca efectuată seara, noaptea și în weekend. Bucură-te de pauzele petrecute în cantină alături de colegii tăi. Mediul de lucru este deschis, flexibil și confortabil. Devino lucrător la sortare și alătură-te acestei echipe prietenoase! *Oferim:* Plăți la timp Program de loialitate Salarii săptămânale Formalități de angajare online Cazare modernă Aplicația myOTTO Helpdesk 24 7 Transport la de la muncă asigurat Asigurare medicală *SARCINI UȘOARE* Încărcarea descărcarea coletelor Sortarea pachetelor Scanarea pachetelor Etichetarea pachetelor Controlul calității *CERINȚE* Aptitudine fizică Disponibilitate de a lucra în ture Cunoașterea limbii engleze la un nivel conversațional *CONTACT:* Ești interesat? Contactează-ne și vom răspunde la toate întrebările tale! UN SINGUR NUMĂR SIMPLU +40 316 316 814 Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Peste 15.000 candidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. Misiune OTTO Work Force crede într-o piaţă europeană a muncii fără frontiere. În calitate de lider de piaţă în domeniul serviciilor internaționale de recrutare, suntem mereu în căutarea de noi concepte pentru a servi în mod optim interesul clienților și al angajaţilor noștri în ceea ce privește flexibilitatea. La OTTO Work Force ne desfășurăm activitatea din pasiune și întotdeauna încercăm sa fim cu un pas înaintea solicitărilor. Viziune Prin consolidarea poziției noastre în Polonia, Germania şi Olanda, suntem în măsură să optimizăm în continuare conceptele noastre pentru clienţii noştri. În același timp, punem accentul pe RESPECT ca cea mai importantă valoare individuală și corporativă, suntem capabili să îmbunătățim situația migranților noștri din muncă. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii regăsești la rubrica RODO din cadrul platformei online a Otto Work Force RO.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Firma cu punctul de lucru in Otopeni, Ilfov, care se ocupa cu vanzari piatra naturala, angajeaza baiat in depozit (manipulant), de preferabil din zonele apropiate ( Otopeni, Voluntari, Corbeanca, Balotesti), contact:
-
PANSIPROD DISTRIBUTIE - distribuitor la nivel national de dispozitive si consumabile medicale si suplimente alimentare, angajeaza urgent Lucrator gestionar pentru punctul de lucru din Timisoara CANDIDATUL IDEAL - Studii medii finalizate - Cunostinte de contabilitate primara constituie avantaj - Permis auto cat B constituie avantaj - Atentie la detalii, bune abilitati de organizare si prioritizare - Responsabilitate, disciplina, seriozitate RESPONSABILITATI - Organizează spaţiul în vederea depozitării produselor - Gestioneaza si aranjeaza produsele din depozit - Pregateste coletele (conform documentelor de livrare) în vederea livrării mărfii - Intocmeste AWB-urile pentru marfa care se livreaza prin curier - Intocmeste documentele de insotire a marfii - Participa la inventar împreună cu comisia de inventar stabilita de administrator SE OFERA Contract pe durata nedeterminata Salariu + tichete de masa Prime de Paste si Craciun Asigurare medicala
-
Candidatul ideal : -Experienta releveanta in gestiune, minim 1 ani, -Experienta in cunoasterea produselor de instalatii sanitare si termice, reprezinta un avantaj -Foarte bune abilitati de planificarea si organizarea a activitatilor zilnice -Persoana dinamica, perseverenta si ambitioasa -Bune abilitati de comunicare , persoana serioasa si implicata .
-
Angajam gestionar depozit: - verifica intrarile si iesirile de marfa si le proceseaza in baza de date si pe terminalul mobil -aseaza marfa receptionata in depozit folosind echipamente de manipulare marfa -intocmeste avize de iesire marfa -realizeaza inventare periodice -pregateste marfa necesara activitatii zilnice de productie -coordoneaza activitatea personalului din subordine Cerinte: -abilitati de comunicare si coordonare personal -persoana implicata, fara reticenta in a se implica si ajuta compania -operare calculator, Excell, outlook - experinta in domeniu - minim 10 clase - apt munca fizica -permis de conducere categoria B -permis stivuitorist -cunostiinte minime limba engleza Trimiteti CV cu datele de contact
-
Ești candidatul ideal dacă te identifici printre următoarele: Experiență anterioară în gestionarea depozitelor sau într-un rol similar este preferabilă. Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și de a gestiona eficient multiple sarcini și priorități. Descrierea jobului Responsabilitati principale: Gestionează Intrările și Ieșirile de Produse Administrare Documente: Intocmire documente avize de expediție, transfer marfa și alte documente asociate cu intrările și ieșirile de marfa pentru a asigura o accesibilitate și o recuperare ușoară a informațiilor. Monitorizare a Stocurilor: Urmează procedurile stabilite pentru monitorizarea și raportarea stocurilor de marfa din depozit. Participă la inventare și reconcilieri periodice ale stocurilor pentru a asigura precizia datelor.
-
Cerinte Experienta intr-o pozitie similara; Cunostinte de gestiune a stocurilor si cunoasterea unui soft de gestiune; Absolvent de studii medii; Dispus la efort fizic; Venit Net - 3500 Inventariaza calitativ si cantitativ marfurile care intra si ies din depozit; Verifica intrarile si iesirile de marfa in raport cu documentele de livrare; Raspunde de pregatirea corecta a marfurilor pentru livrare, conform documentelor de insotire a marfii ; Participa la inventarele periodice pentru a verifica situatia stocurilor; Raspunde de organizarea spatiului de depozitare; Aranjeaza si ordoneaza marfa in depozit conform regulilor interne; Asigura integritatea bunurilor; Comunica eventualele plusuri si minusuri identificate in gestiune; Asigura mentinerea ordinii si curateniei in depozit; Beneficii: Contract individual de munca pe durata nedeterminata; Majorari salariale functie de performanta profesionala; Tichete de masa Instruiri profesionale; Un mediu de lucru placut.
-
SPECTRAL MOBILA angajeaza Sef Centru Logistic cu studii superioare finalizate cu diploma de licenta. Centrul logistic este situat in Tutova. Se asigura transportul cu masinile societatii din Barlad si alte zone limitrofe. Program de lucru de 8 ore pe zi de luni pana vineri. Salariu motivant si tichete de masa de 40 de lei zi. CV-urile se pot trimite pe e-mail folosind aplicatia din site sau se pot aduce la fabrica de mobila din Tutova de luni pana vineri in intervalul 8:00 - 15:30. DESPRE NOI Spectral Mobila SA este unul dintre cei mai mari producatori de mobilier din PAL melaminat si MDF din zona Moldovei. Fabrica detinuta de companie este situata in apropierea municipiului Barlad si reprezinta una din cele mai mari investitii locale cu capital integral privat. Gama de produse fabricata de Spectral Mobila SA este una completa si cuprinde piese de mobilier pentru dormitoare, sufragerii, bucatarii, holuri, birouri si alte piese de mic mobilier. Calitatea produselor fabricate de companie corespunde celor mai inalte exigente, fiind asigurata de un flux tehnologic automatizat care cuprinde circulare de taiat in pachet, masini automate de cantuit pe suprafete drepte sau curbe, centre de prelucrare cu comanda numerica sau prese vacuum cu membrana pentru infoliat piese din MDF. Utilajele utilizate in fabricarea pieselor de mobilier sunt produse de unii din cei mai mari jucatori la nivel mondial din domeniu si datorita varstei medii de pana in 3 ani a utilajelor ce compun fluxul tehonologic, acestea dispun de cele mai noi tehnologii de fabricare a mobilei la ora actuala. Spectral Mobila SA comercializeaza produsele fabricate printr-o retea de distribuitori care cuprinde peste 100 de magazine din toata tara. Compania asigura livrarea produselor catre partenerii sai in cel mai scurt timp datorita stocurilor mari de produse finite si a parcului auto propriu format din mai multe autoutilitare moderne. Toti partenerii societatii beneficiaza de consultanta specializata, transportul produselor gratuit si conditii comerciale avantajoase. Piesele de mobilier sunt coletate si dispun de schite de montaj, astfel nu sunt necesare spatii mari de depozitare ale magazinelor partenere si asigura o siguranta a livrarii produselor in cele mai bune conditii. Produsele livrate catre colaboratori sunt insotite de certificate de garantie si certificate de conformitate conform legislatiei in vigoare. Pe langa reteaua de colaboratori, Spectral Mobila SA opereaza 7 magazine proprii si 31 magazine in sistem de franciza sub brand-ul Spectral Mobila in Bacau, Baia Mare, Barlad, Botosani, Braila, Brasov, Bucuresti, Buzau, Calafat, Calarasi, Campulung Moldovenesc, Cluj-Napoca, Focsani, Galati, Iasi, Intorsura Buzaului, Mangalia, Miercurea Ciuc, Moreni, Oltenita, Oradea, Pitesti, Ramnicu Sarat, Roman, Sacele, Sebes, Sfantu Gheorghe, Sibiu, Sighetu Marmatiei, Slatina, Slobozia, Suceava, Targu Frumos, Targu Jiu, Tecuci, Timisoara si Turda. In cele 38 de magazine Spectral Mobila clientii pot admira intreaga gama de piese de mobilier fabricate de companie. Produsele pot fi achizitionate cu plata pe loc (numerar sau cu card bancar) sau in rate prin diferite institutii de creditare. Indiferent de modalitatea de achizitie, clientii celor 38 de magazine Spectral Mobila beneficiaza de transport cu autoutilitare proprii in cel mai scurt timp din momentul achizitiei, montaj asigurat de personal specializat si garantie integrala a produselor cumparate pentru o perioada de 24 de luni. Incepand cu 2016 Spectral Mobila SA opereaza si un magazin online din care clientii pot achizitiona toata gama de produse fabricate de companie.
-
Spectral Mobila angajeaza ingineri pentru diverse activitati in fabrica de mobila din Tutova. Se asigura transportul cu masinile societatii din Barlad si alte localitati limitrofe. Program de lucru de 8 ore pe zi de luni pana vineri. Salariu motivant si tichete de masa de 40 de lei zi. CV-urile se pot trimite pe e-mail folosind aplicatia din site sau se pot aduce la fabrica de mobila din Tutova de luni pana vineri in intervalul 8:00 - 15:30. DESPRE NOI Spectral Mobila SA este unul dintre cei mai mari producatori de mobilier din PAL melaminat si MDF din zona Moldovei. Fabrica detinuta de companie este situata in apropierea municipiului Barlad si reprezinta una din cele mai mari investitii locale cu capital integral privat. Gama de produse fabricata de Spectral Mobila SA este una completa si cuprinde piese de mobilier pentru dormitoare, sufragerii, bucatarii, holuri, birouri si alte piese de mic mobilier. Calitatea produselor fabricate de companie corespunde celor mai inalte exigente, fiind asigurata de un flux tehnologic automatizat care cuprinde circulare de taiat in pachet, masini automate de cantuit pe suprafete drepte sau curbe, centre de prelucrare cu comanda numerica sau prese vacuum cu membrana pentru infoliat piese din MDF. Utilajele utilizate in fabricarea pieselor de mobilier sunt produse de unii din cei mai mari jucatori la nivel mondial din domeniu si datorita varstei medii de pana in 3 ani a utilajelor ce compun fluxul tehonologic, acestea dispun de cele mai noi tehnologii de fabricare a mobilei la ora actuala. Spectral Mobila SA comercializeaza produsele fabricate printr-o retea de distribuitori care cuprinde peste 100 de magazine din toata tara. Compania asigura livrarea produselor catre partenerii sai in cel mai scurt timp datorita stocurilor mari de produse finite si a parcului auto propriu format din mai multe autoutilitare moderne. Toti partenerii societatii beneficiaza de consultanta specializata, transportul produselor gratuit si conditii comerciale avantajoase. Piesele de mobilier sunt coletate si dispun de schite de montaj, astfel nu sunt necesare spatii mari de depozitare ale magazinelor partenere si asigura o siguranta a livrarii produselor in cele mai bune conditii. Produsele livrate catre colaboratori sunt insotite de certificate de garantie si certificate de conformitate conform legislatiei in vigoare. Pe langa reteaua de colaboratori, Spectral Mobila SA opereaza 7 magazine proprii si 31 magazine in sistem de franciza sub brand-ul Spectral Mobila in Bacau, Baia Mare, Barlad, Botosani, Braila, Brasov, Bucuresti, Buzau, Calafat, Calarasi, Campulung Moldovenesc, Cluj-Napoca, Focsani, Galati, Iasi, Intorsura Buzaului, Mangalia, Miercurea Ciuc, Moreni, Oltenita, Oradea, Pitesti, Ramnicu Sarat, Roman, Sacele, Sebes, Sfantu Gheorghe, Sibiu, Sighetu Marmatiei, Slatina, Slobozia, Suceava, Targu Frumos, Targu Jiu, Tecuci, Timisoara si Turda. In cele 38 de magazine Spectral Mobila clientii pot admira intreaga gama de piese de mobilier fabricate de companie. Produsele pot fi achizitionate cu plata pe loc (numerar sau cu card bancar) sau in rate prin diferite institutii de creditare. Indiferent de modalitatea de achizitie, clientii celor 38 de magazine Spectral Mobila beneficiaza de transport cu autoutilitare proprii in cel mai scurt timp din momentul achizitiei, montaj asigurat de personal specializat si garantie integrala a produselor cumparate pentru o perioada de 24 de luni. Incepand cu 2016 Spectral Mobila SA opereaza si un magazin online din care clientii pot achizitiona toata gama de produse fabricate de companie.
-
Candidatului ideal: - Responsabilitate - Punctualitate - Implicare - Atentie la detalii - Memorie vizuală si abilitati de invatare rapida - Abilitati bune de comunicare verbala si in scris - Experienta in domeniu este considerata un avantaj Se ofera: -salariu atractiv -tichete de masa 30 RON zi lucrata -decontare transport -Luni -Vineri: program de lucru 8 ore zi, 2 schimburi Descrierea companiei SC PATILINE SRL este unul dintre principalii producatori si importatori de panificatie din Romania.
-
Candidatul ideal Experienta de lucru cu scanner-ul sau alte aparate similare; Atentie la detalii; Abilitati de comunicare; Capacitatea de a rezolva sarcini de lucru in timpul alocat; Tenacitate si perseverenta; Asumarea responsabilitatii; Utilizarea echipamentului de manipulare (transpaleta manuala, carucior); Studii medii; Disponibilitatea de a lucra in schimburi; Disponibilitatea de a lucra program cu timp variabil; Responsabilitati Preia comenzile pe scanner si le pregateste conform procedurii si instructiunilor de picking; Foloseste aparatura din dotare pentru scanarea codurilor de bare ale produselor selectate; Foloseste utilajele din dotare pentru transportul in depozit al produselor (transpaleta manuala, transpaleta electrica); Colaboreaza cu departamentul de productie; Asambleaza dezambleaza deschide si sau sigileaza paletii cu marfa; Respecta instructiunile superiorului ierarhic privind desfasurarea zilnica a activitatilor la locul de munca cat si procedurile de lucru; Foloseste aparatura si utilajele din dotare numai in scopul destinat si cu respectarea procedurilor si instructiunilor de la locul de munca; Nu paraseste locul de munca fara aprobarea superiorului ierarhic; Pastreaza curatenia si ordinea la locul de munca. Beneficii Contract de munca pe perioada nedeterminata. Venituri suplimentare in functie de performanta. Tichete de masa. Decont transport. Descrierea companiei: Suntem o afacere de familie înființată în anul 1995 din dorința de a aduce în casele oamenilor mobilier de calitate la prețuri competitive. Producem mobilier în serie din PAL melaminat pentru sufragerii, dormitoare, camere de copii și tineret, birouri, bucătării și holuri. Piesele de mobilier sunt vândute dezasamblate în cutii, fiind însoțite de scheme și instrucțiuni clare de montare și de accesoriile necesare. Am început cu o echipă de 6 persoane și un spațiu de producție de 100 m2, iar astăzi ne mândrim cu o echipă de 100 de persoane specializate în toate etapele procesului de producție, ce dispune de un spațiu de 15.000 m2 și dotările tehnice necesare pentru a răspunde oricărei cerințe. În urmă cu 4 ani am lansat haaus.ro, magazinul online cu ajutorul căruia produsele noastre ajung direct la clientul final. Ce ne-am propus: Piața în care acționăm se află în ascensiune, și odată cu aceasta ne dorim să creștem și noi. În perioada următoare ne-am propus să investim în oameni și în utilajele pe care le folosim. Astfel, vrem să angajăm oameni motivați, care apreciază calitatea, munca în echipă și care își doresc să crească odată cu noi. Nu ezita să ne contactezi dacă ai nevoie de informații suplimentare și ajutor în procesul de recrutare.
-
Promovat
Candidatul ideal - Absolvent studii medii; - Experienta de lucru in depozit de minim 1 an; - Abilitati de lucru in echipa; - Persoana dinamica, activa, foarte organizata, atenta la detalii, responsabila; - Permis de conducere categoria B constituie un avantaj, Descrierea jobului - Asigura receptia cantitativa si calitativa a produselor care intra in depozit; - Asigura repartizarea si ordonarea corecta a produselor din depozit, conform cu prevederile legale in domeniu si cu standardele de calitate; - Verifica conditiile de ambalare si de inscriptionare ale produselor receptionate si livrate; - Colecteaza prompt si corect comenzile pentru livrare; - Asigura securitatea si integritatea bunurilor din gestiune; - Participa la inventarele periodice; OFERIM SERIOZITATE SI SIGURANTA IMPREUNA CU UN PACHET ATRACTIV Program: Luni-Vineri 08.00-16.30 -pauza de masa 12.30-13.00, Sambata+Duminica-Inchis, Locatie: Timisoara str Dacilor 14- curtea langa Podul Dacilor din Piata Badea Cartan,intrare din bulevard mare Asteptam CV la telefon Whatsapp si mail:
-
Societatea IT-PAC ROMANIA SA, producator de ambalaje din material plastic, din Fagaras, angajeaza: AMBALATOR MANUAL DESCRIEREA LOCULUI DE MUNCA: Culegerea, sortarea si ambalarea produselor din material plastic in cutii de carton Lucrul se desfasoara in 3 schimburi; Asigurarea în permanentă a ordinii si curăteniei la locul de muncă CERINTE: Studii medii Seriozitate si responsabilitate; Disponibilitate de a lucra in 3 schimburi de luni- vineri. SE OFERA: Tichete de masa in valoare de 30 Ron oferite din prima zi de lucru; Ore suplimentare platite dublu; Prime de Paste si de Craciun; Asigurare medicala privata la Allianz Tiriac; Spor de 25% pentru orele de noapte CV-urile se pot depune la sediul societatii din Str. Hurezului, nr. 3 si ne puteți contacta la nr de telefon: .
-
DINAMIC SRL angajeaza Gestionar -gestiune magazie piese de schimb. Cerinte: -studii medii , constituie avantaj cele cu profil economic -cunostinte operare PC (MS Office) -cunostinte de contabilitate primara constituie avantaj -cunostinte de gestiunea stocurilor -integru, serios, ordonat -sa reprezinte firma in activitati legate de vamuiri -experienta anterioara in astfel de post constituie avantaj - CV-ul se depune personal la sediul societatii din Buzau, Str. Şoseaua Digului,nr.10, sau pe email Tel.
-
Căutăm Gestionar Lucrător comercial pentru magazin vopsele auto și accesorii, echipamente de vopsire industrială Locurile vacante sunt in Brașov, Sibiu, Arad, Cluj Napoca Cerinte: - Studii medii sau superioare; - persoană cu experiență în domeniu; - cunoștințe de operare PC; - inventariere și eliberarea mărfurilor; - urmărirea stocurilor; - întocmirea documentelor necesare. Salarizare avantajoasă, tichete de masă. Program 9-17 Hai să ne cunoaștem! Hai în echipa noastră!
-
Echipa Macromex caută Recepționist Marfă pentru depozitul de produse congelate Edenia Distribution Center din Câmpia Turzii. Ce trebuie să faci? - Asiguri gestionarea corespunzătoare și controlul fluxului de mărfuri intrate și ieșite din depozit; - Gestionezi mișcarea fizică a mărfurilor, verifici cantitativ și calitativ comenzile de marfă la predarea către distribuitori interni, clienți sau transferuri între depozite; - Operezi recepțiile în sistemul informatic și faci periodic verificări scriptice și fizice ale stocurilor de marfă, întocmind rapoarte specifice. Ce trebuie să ai? - Studii medii; - Cunoștințe PC, pachetul Office, lucrul cu aplicații ERP-reprezintă un avantaj; - Disponibilitate pentru lucrul în 3 schimburi și program prelungit; - Capacitate de lucru în echipă; - Rezistență la temperaturi scăzute ( +5 si -24 de grade C). Accesul în depozit se face cu echipament termoizolant, rezistent până la -49 grade C. Ce oferim pe lângă salariu fix: - Tehnologie modernă, după ultimele standarde în domeniu; - Contract de muncă pe perioadă nedeterminată; - Instruire asigurată; - Bonus neplafonat, acordat în funcție de indicatori specifici postului; - Tichete de masă de 30 RON/zi, în medie 630 RON/lună; - Spor de frig 20% din salariul brut; - Spor ore de noapte 25%. - Spor ore suplimentare 75%; - Spor de weekend 75%; - Pachete cu produse și tichete cadou de 300 RON cu ocazia Sărbătorilor de Paște, Crăciun, 8 Martie, 1 Iunie; - Decont transport sau transport asigurat; - Bookster; Așteptăm cu mare interes aplicația ta! Alege să faci parte din echipa noastră unde lucrăm în siguranță și livrăm doar performanță! MACROMEX Oameni mari, Ambiții mari, Branduri mari!
-
Cerinte: - Prezenta agreabila, abilitati de comunicare si prezentare; - Atitudine pozitiva, persoana organizata si cu bune capacitati de a lucra in echipa; - Bune abilitati de comunicare si relationare cu colegii. Permis de conducere cat B Responsabilitati: Persoana responsabila, meticuloasa, muncitoare si cu o capacitate buna de organizare: Cunostinte de operare PC; Receptioneaza cantitativ si calitativ marfa pe baza documentelor; elibereaza marfa conform documentelor; Raspunde de organizarea marfurilor si pastreaza curatenie in zona de lucru si in spatiile comune; Realizeaza inventare periodice. Program de lucru Luni - Vineri : 8.00 - 16.00 . Zona Auchan Bradu - Pitesti Salariu intre 2500- 3500 in functie de aptitudini . Cunostintele tehnice minime de sudura , gaze tehnice reprezinta un avantaj.
-
Candidatul ideal - Persoana activa, atenta la detalii si cu simt de raspundere. - Abilitati de comunicare si organizare - Abilitati de lucru in echipa Descrierea jobului: - Asigura gestiunea fizica a stocului de marfa; - Introduce marfa in stoc in baza documentelor de intrare; - Pregateste comenzile si asigura stocurile minime de siguranta; - Efectueaza receptia fizica a marfii la intrarea in magazia firmei; - Pastreaza evidenta documentelor de intrari iesiri; - Participa la inventarierea produselor; Oferim un mediu placut de lucru, o masa calda pe zi, salarizare foarte avantajoasa! Pentru detalii si programare interviu ne ezitati sa ne contactati!
-
Promovat
Cv-urile se pot depune si în magazinul SELGROS Timisoara la Biroul informații clienți precum si pe site-ul companiei SELGROS la sectiunea Cariere Responsabilități principale : Supravegherea descărcării ordonate a mărfii Verificarea exactitătii documentelor de livrare si intrare a mărfii Controlul calitătii ambalajului, al etichetării si al prospetimii mărfii (termene de valabilitate) Vertificarea diferentelelor cantitative pe avizul de însotire a mărfii cu semnătura soferului Înregistrarea diferentelelor pe IM-Blanco (note de intrare receptie neprelucrate) exprimate în unitătile de vânzare Selgros Prelucrarea retururilor, indiferent de tipul lor si circuitul intern de marfă Confirmarea receptionării mărfii prin semnătură si tampilă de intrare marfă Transportul mărfii în Recep ia mărfii, respectiv la etichetare Schimbul de recipiente la transport Preluarea altor sarcini în raioane magazin la solicitarea superiorilor ierarhici sau a directorului de magazin Asigurarea si mentinerea ordinii, curăteniei si sigurantei în receptia mărfii Cerinte: Studii medii Abilități de comunicare; Orientare catre client; Experienta in domeniul comercial reprezinta avantaj. Oferta (bonusuri, beneficii) Îți acordăm spor de sâmbătă și de duminică, de frig, de noapte, flexibilitate, sărbători legale, dar și bonusuri de performanță, de echipă sau individuale, în funcție de poziția pe care o ocupi Beneficiezi de tichete de masă încă din prima zi de lucru, la valoare maximă Sărbătorim alături de tine, oferindu-ți beneficii de Paște, Crăciun* Sănătatea este cea mai importantă, de aceea îți oferim o asigurare privată de sănătate pentru tine și o persoană dragă ție* Te poți relaxa la plajă sau la munte, cu vouchere de vacanță, și te răsplătim cu zile de concediu în plus când rămâi alături de noi* Investim în angajații noștri, oferindu-le oportunități de dezvoltare în cadrul companiei Mens sana in corpore sano prin parteneriate cu furnizori de profil, dacă ești o persoană activă sau vrei să devii una Vei beneficia de cele mai bune oferte la produsele din magazinele noastre Ne gândim la viitor și la angajații noștri, de aceea contribuim, alături de tine, la un fond de pensii private pilon III* Vechimea în companie va fi răsplătită lună de lună și vei beneficia de un spor de vechime lunar* *acordarea beneficiilor este condiționată de îndeplinirea unor perioade de vechime în cadrul companiei conform Contractului Colectiv de Muncă la nivel de unitate Informare: Vă informăm că, prin aplicarea pentru o poziție în cadrul societății Selgros Cash&Carry SRL, vă vom colecta și folosi datele personale oferite în desfășurarea procesului de selecție și recrutare de personal. Pentru informații complete privind prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul recrutării și selecției de personal în cadrul Selgros Cash&Carry SRL, vă rugăm accesați secțiunile Protecția datelor si Nota de informare recrutare de pe site-ul nostru Notă de informare - recrutare (selgros.ro) Pentru detalii despre modul în care se realizează prelucrarea datelor dumneavoastră de către site-ul de pe care aplicați, vă rugăm consultați Termenii și Condițiile acestuia.
-
Promovat
Cv-urile se pot depune si in magazinul SELGROS Cluj la Biroul informatii clienti precum si pe site-ul companiei SELGROS la sectiunea Cariere Descrierea postului: Responsabilități principale : Supravegherea descărcării ordonate a mărfii Verificarea exactită ii documentelor de livrare i intrare a mărfii controlul calită ii ambalajului, al etichetării i al prospe imii mărfii (termene de valabilitate) Vertificarea diferen elelor cantitative pe avizul de înso ire a mărfii cu semnătura oferului Înregistrarea diferen elelor pe IM-Blanco (note de intrare recep ie neprelucrate) exprimate în unită ile de vânzare Selgros Prelucrarea retururilor, indiferent de tipul lor i circuitul intern de marfă Confirmarea recep ionării mărfii prin semnătură i tampilă de intrare marfă Transportul mărfii în Recep ia mărfii, respectiv la etichetare Schimbul de recipiente la transport Preluarea altor sarcini în raioane magazin la solicitarea superiorilor ierarhici sau a directorului de magazin Asigurarea i men inerea ordinii, cură eniei i siguran ei în recep ia mărfii Cerinte: Studii medii Abilități de comunicare; Orientare catre client; Experienta in domeniul comercial reprezinta avantaj. Oferta Îți acordăm spor de sâmbătă și de duminică, de frig, de noapte, flexibilitate, sărbători legale, dar și bonusuri de performanță, de echipă sau individuale, în funcție de poziția pe care o ocupi Beneficiezi de tichete de masă încă din prima zi de lucru, la valoare maximă Sărbătorim alături de tine, oferindu-ți beneficii de Paște, Crăciun* Sănătatea este cea mai importantă, de aceea îți oferim o asigurare privată de sănătate pentru tine și o persoană dragă ție* Te poți relaxa la plajă sau la munte, cu vouchere de vacanță, și te răsplătim cu zile de concediu în plus când rămâi alături de noi* Investim în angajații noștri, oferindu-le oportunități de dezvoltare în cadrul companiei Mens sana in corpore sano prin parteneriate cu furnizori de profil, dacă ești o persoană activă sau vrei să devii una Vei beneficia de cele mai bune oferte la produsele din magazinele noastre Ne gândim la viitor și la angajații noștri, de aceea contribuim, alături de tine, la un fond de pensii private pilon III* Vechimea în companie va fi răsplătită lună de lună și vei beneficia de un spor de vechime lunar* *acordarea beneficiilor este condiționată de îndeplinirea unor perioade de vechime în cadrul companiei conform Contractului Colectiv de Muncă la nivel de unitate Informare: Vă informăm că, prin aplicarea pentru o poziție în cadrul societății Selgros Cash&Carry SRL, vă vom colecta și folosi datele personale oferite în desfășurarea procesului de selecție și recrutare de personal. Pentru informații complete privind prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul recrutării și selecției de personal în cadrul Selgros Cash&Carry SRL, vă rugăm accesați secțiunile Protecția datelor si Nota de informare recrutare de pe site-ul nostru Notă de informare - recrutare (selgros.ro) Pentru detalii despre modul în care se realizează prelucrarea datelor dumneavoastră de către site-ul de pe care aplicați, vă rugăm consultați Termenii și Condițiile acestuia.
-
Promovat
Distribuitor piese auto angajeaza lucrator gestionar piese auto pentru depozitul din Braila din str Baldovinesti Sunt necesare cunostinte de gestiune si operare PC Sunt necesare abilitati de manipulare marfa Program de lucru normal , sambata libera alternativ , salariu atractiv , bonuri de masa astept CV pe mail sau whatsapp Multumesc