Anunțuri
Gestionari depozit Doar munca in strainatate Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Cv-urile se pot depune si în magazinul SELGROS Timisoara la Biroul informații clienți precum si pe site-ul companiei SELGROS la sectiunea Cariere Responsabilități principale : Supravegherea descărcării ordonate a mărfii Verificarea exactitătii documentelor de livrare si intrare a mărfii Controlul calitătii ambalajului, al etichetării si al prospetimii mărfii (termene de valabilitate) Vertificarea diferentelelor cantitative pe avizul de însotire a mărfii cu semnătura soferului Înregistrarea diferentelelor pe IM-Blanco (note de intrare receptie neprelucrate) exprimate în unitătile de vânzare Selgros Prelucrarea retururilor, indiferent de tipul lor si circuitul intern de marfă Confirmarea receptionării mărfii prin semnătură si tampilă de intrare marfă Transportul mărfii în Recep ia mărfii, respectiv la etichetare Schimbul de recipiente la transport Preluarea altor sarcini în raioane magazin la solicitarea superiorilor ierarhici sau a directorului de magazin Asigurarea si mentinerea ordinii, curăteniei si sigurantei în receptia mărfii Cerinte: Studii medii Abilități de comunicare; Orientare catre client; Experienta in domeniul comercial reprezinta avantaj. Oferta (bonusuri, beneficii) Îți acordăm spor de sâmbătă și de duminică, de frig, de noapte, flexibilitate, sărbători legale, dar și bonusuri de performanță, de echipă sau individuale, în funcție de poziția pe care o ocupi Beneficiezi de tichete de masă încă din prima zi de lucru, la valoare maximă Sărbătorim alături de tine, oferindu-ți beneficii de Paște, Crăciun* Sănătatea este cea mai importantă, de aceea îți oferim o asigurare privată de sănătate pentru tine și o persoană dragă ție* Te poți relaxa la plajă sau la munte, cu vouchere de vacanță, și te răsplătim cu zile de concediu în plus când rămâi alături de noi* Investim în angajații noștri, oferindu-le oportunități de dezvoltare în cadrul companiei Mens sana in corpore sano prin parteneriate cu furnizori de profil, dacă ești o persoană activă sau vrei să devii una Vei beneficia de cele mai bune oferte la produsele din magazinele noastre Ne gândim la viitor și la angajații noștri, de aceea contribuim, alături de tine, la un fond de pensii private pilon III* Vechimea în companie va fi răsplătită lună de lună și vei beneficia de un spor de vechime lunar* *acordarea beneficiilor este condiționată de îndeplinirea unor perioade de vechime în cadrul companiei conform Contractului Colectiv de Muncă la nivel de unitate Informare: Vă informăm că, prin aplicarea pentru o poziție în cadrul societății Selgros Cash&Carry SRL, vă vom colecta și folosi datele personale oferite în desfășurarea procesului de selecție și recrutare de personal. Pentru informații complete privind prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul recrutării și selecției de personal în cadrul Selgros Cash&Carry SRL, vă rugăm accesați secțiunile Protecția datelor si Nota de informare recrutare de pe site-ul nostru Notă de informare - recrutare (selgros.ro) Pentru detalii despre modul în care se realizează prelucrarea datelor dumneavoastră de către site-ul de pe care aplicați, vă rugăm consultați Termenii și Condițiile acestuia.
-
Promovat
Angajam lucrator comercial pentru activitate in cadrul depozitului nostru. Activitatea consta in aranjarea marfii ( baxuri de cafea ) pe paleti in vederea expedierii catre clientii nostrii , participarea la livrarea - receptia marfii , etichetarea produselor care vor fi vandute, curatenia la locul de munca si alte activitati specifice muncii in depozit. Programul de lucru este de luni- vineri , intre orele 08,00 - 17,00. Depozitul nostru se afla in spatele la fostul Romcan , iesirea din Alba Iulia inspre Cluj Napoca , la adresa Atelierului , nr.6 Va fi o perioada de proba de 3 luni . Salarizarea in perioada de proba este 3000 lei net( 2500 lei +500 lei bonus lunar) + 40 lei zi tichete de masa. Ne dorim o persoana care se poate integra usor in colectiviatate , comunicativa , cu dorinta de-a invata . Pentru informatii puteti apela intre orele 09-16,00, Luni - Vineri
-
Promovat
- introduce facturi de la furnizori in programul de gestiune - cunoasterea sistemuli de operare WinMentor ( avantaj) - factureaza marfa catre clienti - efectueaza operatii specifice pentru sosirea si plecarea facturilor -introduce avizele de expeditie -urmareste si indosariaza facturile
-
Promovat
Order Picker&Packer într-unul din depozitele GXO Logistics din Olanda GXO este o companie logistică internațională, care colaborează cu companii cunoscute. De la îmbrăcăminte la produse de uz casnic, de la imprimante la produse medicale și de la produse alimentare la produse pentru copii - toate acestea le vei găsi în depozitele GXO, răspândite în toată Olanda. Diferite locații de lucru din care poți alege - Venlo Sevenum, Venray, Eindhoven, Roosendaal, Oosterhout, Heerlen, Lelystad, Echt, Tilburg, Nieuwegein, Oss, Herten sau Roermond! Sarcinile tale vor include: colectarea, ambalarea, expedierea și gestionarea retururilor. Este o muncă ușoară pentru care nu este necesară experiență - OFERIM INSTRUIRE ȘI SPRIJIN CUPRINZĂTOR! Condiții de angajare: Lucrul în schimburi diferite (în funcție de cerere și locație) Tarif orar atractiv: 14,43 EURO brut (13,32 EURO + 8,33% indemnizație de vacanță) și eventuale bonusuri pentru munca de seară, noapte sau weekend, de exemplu +100% pentru duminică! Contract de muncă temporar în conformitate cu legislația olandeză, cu garantarea orelor de muncă Asigurare împotriva accidentelor și acces la îngrijire medicală Cazare în locații moderne Posibilitatea de a folosi transportul organizat către locul de muncă (cu bicicleta mașina) sau de a primi rambursarea parțială a costurilor în cazul în care folosiți mașina proprie Alte beneficii: Fructe gratuite, cafea, ceai și acces la cantină și la distribuitoarele automate de gustări Posibilitatea de dezvoltare a carierei și de promovare pentru angajații eficienți Un mediu de lucru de susținere și internațional Formalități minime (posibilitatea de a semna electronic contractul) Asistență telefonică disponibilă non-stop Acces la cursuri de limbi străine, instruire online și alte proiecte pentru angajații noștri Cerințe: Cunoașterea limbii engleze la un nivel conversațional! Disponibilitate pentru o perioadă mai lungă, de minimum șase luni Flexibilitate în ceea ce privește locul de muncă (dacă este necesar, angajatul poate fi instruit și transferat pe diferite departamente) Permisul de conducere (categoria B) este binevenit Interesat? Aplică acum și alătură-te echipei GXO, unde fiecare zi aduce noi provocări și oportunități de dezvoltare! Începe-ți cariera într-o companie internațională de logistică. Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Peste 15.000 candidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. Misiune OTTO Work Force crede într-o piaţă europeană a muncii fără frontiere. În calitate de lider de piaţă în domeniul serviciilor internaționale de recrutare, suntem mereu în căutarea de noi concepte pentru a servi în mod optim interesul clienților și al angajaţilor noștri în ceea ce privește flexibilitatea. La OTTO Work Force ne desfășurăm activitatea din pasiune și întotdeauna încercăm sa fim cu un pas înaintea solicitărilor. Viziune Prin consolidarea poziției noastre în Polonia, Germania şi Olanda, suntem în măsură să optimizăm în continuare conceptele noastre pentru clienţii noştri. În același timp, punem accentul pe RESPECT ca cea mai importantă valoare individuală și corporativă, suntem capabili să îmbunătățim situația migranților noștri din muncă. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii aici :
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Ce oferim? Venit lunar NET: intre 3200 ron - 4200 ron, format din: - Salariu net 2400 ron - Bonus lunar (prezență + calitate) de până la 250 ron net - Extra bonus de performanță - 2 praguri: 550 ron net sau 1100 ron net - Spor de weekend - 15% - 500 ron tichete masă Alte beneficii: Bonus anual echivalentul unui salariu - 2400 ron net Tichete cadou în valoare de 600 ron an 20 zile de concediu + 2 zile libere plătite pe caz de boală Prețuri speciale oferite angajaților pentru produsele achiziționate de la noi (după 3 luni) Contract pe perioadă nedeterminată Spor sărbătoare legală Spor ore suplimentare - acordat în funcție de sezonabilitate și performațele financiare ale companiei Transport asigurat de pe ruta Vizuresti-Urziceanca-Decindea-Crevedia-Buftea-Mogosoaia Ce implică munca ta, ce responsabilități ai? Primirea, ridicarea, ambalarea și expedierea comenzilor la timp. Te așteaptă multă activitate și mișcare continuă mai bine decât să plătești un abonament la o sală de sport . Vei lucra cu tehnologie modernă acest lucru va ușura și eficientiza mult munca ta. Te vei folosi de un PC și un cititor de coduri de bare - scanner. Program de lucru Depozitul nostru funcționează de luni până duminică, un singur schimb. 2 weekend-uri libere lună, restul liberelor în timpul săptămânii. Te potrivești pentru acest rol dacă: Ai capacitate de învățare rapidă. Ești o persoană dinamică, activă. Ești o persoană responsabilă și agreabilă, cu spirit de echipă. Experiența reprezintă un avantaj.
-
Posturi disponibile: Operator CNC, cu sau fara experienta 3 posturi Candidatul ideal: - Absolvent de liceu tehnic sau scoala profesionala - Experienta in operare masini unelte cu comanda numerica reprezinta un avantaj, dar nu este obligatorie, candidatii fara experienta beneficiaza de o perioada de instruire la angajare Se oferă bonuri de masă, abonament transport, bonusuri de performanță. Asteptam CV urile dumneavoastra.
-
PANSIPROD DISTRIBUTIE - distribuitor la nivel national de dispozitive si consumabile medicale si suplimente alimentare, angajeaza urgent Lucrator gestionar pentru punctul de lucru din Timisoara CANDIDATUL IDEAL - Studii medii finalizate - Cunostinte de contabilitate primara constituie avantaj - Permis auto cat B constituie avantaj - Atentie la detalii, bune abilitati de organizare si prioritizare - Responsabilitate, disciplina, seriozitate RESPONSABILITATI - Organizează spaţiul în vederea depozitării produselor - Gestioneaza si aranjeaza produsele din depozit - Pregateste coletele (conform documentelor de livrare) în vederea livrării mărfii - Intocmeste AWB-urile pentru marfa care se livreaza prin curier - Intocmeste documentele de insotire a marfii - Participa la inventar împreună cu comisia de inventar stabilita de administrator SE OFERA Contract pe durata nedeterminata Salariu + tichete de masa Prime de Paste si Craciun Asigurare medicala
-
Cerinte: - Experienta intr-o pozitie similara - Atentie distributiva, rigurozitate, spirit de observatie - Abilitati de comunicare si munca în echipa - Rezistenta la stres -- Cunostinte privind modalitatea de realizare a inventarului, de efectuare a recepţiei mărfurilor Cunostinte privind regulile de manipulare, transport şi depozitare a produselor - Detinerea unui atestat de stivuitorist constituie un avantaj Responsabilitati: -Efectuarea recepţiei cantitative şi calitative a produselor -Efectuarea operatiunilor de pregatire a comenzilor conform cu documentele emise si in functie de termenele de valabilitate a produselor - Cunoasterea in detaliu a caracteristicilor produselor Păstrarea produselor potrivit prescripţiilor tehnice şi a celor igienico-sanitare; Manipularea mărfurilor în condiţii optime Asigurarea livrarii produselor în ordinea intrărilor şi a loturilor Gestionarea şi arhivarea corecta a documentelor cu care se lucrează -Realizeaza Participa la inventarierea marfii Folosirea eficienta a spaţiilor de depozitare Păstrarea curăţeniei în cadrul depozitului şi în afara acestuia Beneficii: - conditii optime de lucru - pachet salarial motivant - posibilitati de dezvoltare profesionala Descrierea companiei Societate cu sediul in Bucuresti Ilfov si mai multe puncte de lucru la nivelul tarii, care opereaza pe segmentul de vanzari si prestari servicii.
-
Angajam operatori electronica in Arad 3500 Venit Brut. Cerinte: Disponibilitate de a lucra in 3 schimburi Oferim : 3250 ron venitul brut lunar Prima de productie de 10%, Spor de noapte 30%, Ore suplimentare platite 200%; Tichete de masa in valoare de 30 lei zi; Asigurare de sanatate din prima zi pentru tine si copii tai; Transport gratuit (pe raza judetului Arad); Pregatire profesionala si posibilitati reale de dezvoltare; Prima cu ocazia zilei de nastere; Prime cu ocazia sarbatorilor; Echipament de lucru; Daca esti interesat, astept cu drag telefonul tau pe numarul din anunt.
-
Cautam persoane cu autorizatie ISCIR pentru o fabrica mare de cablaje. Munca se desfasoara in depozitul interior al fabricii. Program de lucru: 3 schimburi, L-V; Cerinte: ISCIR valabil in Romania; experienta este un avantaj, dar nu este obligatorie; min. 8 clase terminate Se ofera: salariul fix + tichete de masa 30 RON/zi; spor noapte 25%; ore suplimentare platite 200%; prime de sarbatori: 300 RON NET; prima de vacanta/tichete de vacanta in valoare de 600 RON bonus 1 Iunie 150 RON NET; bonus de loialitate - valoarea unui salariu BRUT Responsabilitatile la locul de munca: Verificarea la intrare a pieselor/ marfurilor/ materialelor/ambalajelor pentru identificarea clara a deteriorarilor (de ex.impachetare, piese/ materiale); Operatii de scanare pentru depozitarea/redepozitarea pieselor si materialelor; Alimentarea liniilor de productie, cu utilajele din dotare; Descarcarea / incarcarea camioanelor cu materiale/piese; Preluarea, sortarea, distribuirea, depozitarea si impachetarea pieselor/ marfurilor/ materialor daca este necesar, utilizand utilaje simple.
-
Agentia de Recrutare Adecco angajeaza pentru unul din clientii sai persoane potrivite pentru postul de : Lucrator Gestionar Stoc atributii: - Transfer marfa spre depozite Regionale. - Pregatire marfa pentru livrare, pe baza dispozitiilor de transfer - Asezare marfa in paleti/zone de Livrare. - Verificare cantitativa si calitativa a marfurilor - Predare paleti in zona de Livrare Dep. Regionale. - Livrare marfa din depozit stoc conform procedura Livrare piese din Depozit central - Ridicare de la raft pe baza grupurilor de Livrare. - Predare marfa in zona de scanare de iesire din gestiune. - Verificare calitativa si cantitativa a marfurilor - Responsabil de respectarea orelor de livrare conform grafic Livrare. - Realizare norma zilnica stabilita / lucrator gestionar. - Executa diverse sarcini trasate de catre gestionar ( Responsabil de gestiune) - Ordinea, curatenia in gestiunea care lucreaza . - Participa la inventar responsabilitati: - Sa manifeste un comportament principial in relatia cu clientii si furnizorii intretinerea curateniei si a igienei utilajelor si mijloacelor de transport cu care lucreaza, a locului de munca, a marfurilor. - Sa nu foloseasca mijloacele de transport in interes personal. - Să utilizeze corect maşinile, aparatura, uneltele, substanţele periculoase, echipamentele de transport şi alte mijloace de producţie puse la dispoziţia sa; - Să nu procedeze la scoaterea din funcţiune, la modificarea, schimbarea sau înlăturarea arbitrară a dispozitivelor de securitate proprii, în special ale maşinilor, aparaturii, uneltelor, instalaţiilor tehnice şi clădirilor şi să utilizeze corect aceste dispozitive; - Respecta normele de sanatate si securitate in munca in conformitate cu legislatia in vigoare; - Manevreaza echipamentele electrice cu respectarea normelor de siguranta; - Işi însuşeşte şi respecta prevederile legislaţiei din domeniul securitaţii şi sanataţii în munca şi masurile de aplicare ale acestora; beneficii: -Pachet salarial atractiv -Tichete de masa -Contract de munca -Concediu conform contractului -Program : 8 ore plus pauza de masa Tg Mures
-
Responsabilitati: - in sezonul rece, principala responsibilitate este de a asigura o temperatura optima in sera prin utilizarea eficienta a unitatilor de incalzire (sobe cu peleti, brichete, etc). - se lucreaza o saptamana da, o saptamana nu. Se ofera cazare in saptamana de lucru. - in sezonul cald, se va ocupa de tunsul ierbii etc - alte sarcini - in functie de sezon Cerinte: - persoana serioasa, eficienta, fexibila, cu putere de munca - constitue un avantaj experienta cu unitatile de incalzire Beneficii: - contract de munca - in unitatea de cazare exista televizor, internet, frigider, congelator, cuptor cu microunde, plita. - loc de munca stabil - salariul pentru cele 2 saptamani de lucru incepe de la 3000 RON si se achita in 2 transe. La locatie se poate ajunge din Bucuresti cu autobuzul R411 de la Metrou Obor. Se ajunge usor cu autobuzul sau maxi taxi din localitatile: Voluntari, Afumati, Stefanestii de Jos si de Sus, Dascalu, Moara Vlasiei, Gradistea, Nuci, Creata, Petrachioaia, etc. Daca sunteti interesat de acest job, va rugam sa ne contactati telefonic pentru a stabili un interviu la locatia din Gagu, Ilfov ( ).
-
Promovat
Compania Smithfield Romania se ocupa cu cresterea si productia carnii de porc. Angajam Incarcator-Descarcator in cadrul fabricii de nutreturi combinate de la Padureni. Responsabilități: -Execută activități de manipulare, încărcare, descărcare a materiilor prime și a materialelor precum și activități de curățenie și intreținere a spatiilor din incinta și exteriorul FNC-ului. Beneficii: Salariu atractiv, scutiri de taxe conform noii legi de impozitare aplicata industriei alimentare; O masă caldă asigurată de companie (felul I, felul II); Tichete de masa-30 lei; Prime de Paște și de Crăciun; Transport asigurat din Timisoara si unele zone limitrofe; Pachet cu carne proaspătă de porc de Crăciun; Asigurare medicală pentru a efectua anumite investigații la o clinica privată de sănătate; Ore suplimentare plătite conform legislației. *Prin transmiterea CV-ului dvs pentru aceasta pozitie sunteti de accord cu preluarea si prelucrarea informatiilor personale, ce vor fi accesate de persoanele responsabile cu procesul de recrutare in cadrul companiei Smithfield Romania. Informatiile din CV vor fi utilizate numai in scopul recrutarii, vor ramane confidentiale si vor fi stocate timp de 6 luni. Prin transmiterea datelor dvs. personale sunteți de acord cu utilizarea acestora in scopul recrutarii in cadrul grupului Smithfield din Europa si US.
-
Candidatul ideal : -Experienta releveanta in gestiune, minim 1 ani, -Experienta in cunoasterea produselor de instalatii sanitare si termice, reprezinta un avantaj -Foarte bune abilitati de planificarea si organizarea a activitatilor zilnice -Persoana dinamica, perseverenta si ambitioasa -Bune abilitati de comunicare , persoana serioasa si implicata .
-
Cerinte pentru ocuparea postului: Studii medii. Conditie fizica buna, abilitati numerice. Disponibilitate pentru lucru in 3 sau 4 schimburi. Atestat ISCIR (stivuitorist) constituie avantaj, dar nu este obligatoriu. Oferta noastra: Conditii de lucru la standarde europene, intr-o echipa tanara. Posibilitati de dezvoltare si evolutie profesionala. Contract pe perioada nedeterminata. Pachet salarial atractiv Tichete de masa Decontarea transportului Majorari salariale bazate pe performanta Traininguri interne, curs de autorizare ISCIR. Contact: CV-urile se pot depune la sediul firmei din Oradea, str. Petre Carp, nr. 18 (parcul industrial) sau prin e-mail: Mai multe informatii la telefon: 0740 309 631 sau 0359 088 212
-
E-Cablaje s.a. Firmă cu activitate în domeniul cablajelor auto Angajează: Magaziner Conditii: - Salariu atractiv - Transport asigurat - Tichete de masa - Tichete cadou de sarbatori - Prima de Craciun Responsabilitati: - Aranjare marfa in depozit - Pregatire marfa pentru livrare - Verificare marfa etc Persoanele interesate sunt rugate să trimită Cv-ul la adresa hr@e-cablaje sau să îl depună la sediul societății DN 17 KM54+718 FN, Viișoara, Bistrița-Năsăud (Vizavi de benzinăria MOL de la ieșirea din Viișoara spre Cluj) Persoana de contact: Neagoș Paula Referent resurse umane Telefon: Vă mulțumim și vă așteptăm în echipa noastră!
-
Cv-urile se pot depune si in magazinul SELGROS la Biroul informatii clienti precum si pe site-ul companiei SELGROS la sectiunea Cariere Descrierea postului: Pregătirea comenzilor pentru clienți conform graficului de livrări Asigurarea că marfa comisionată corespunde 100% cantitativ și calitativ cu comanda clientului și menținerea legăturii cu acesta pentru a lămuri eventualele neclarități. Etichetarea și placarea corespunzatoare a comenzilor ce urmează a fi livrate, verificarea termenelor de valabilitate ale produselor, Asigurarea prezenței sortimentului de marfă disponibil pe raion, de pregătirea și participarea la inventare. Cerințe: Lucrați cu plăcere în colectiv şi impresia pe care o lăsaţi în relaţiile cu clienţii noştri este de amabilitate şi competenţă. Puteţi să lucraţi rapid şi conştiincios şi sunteţi oricând gata să vă oferiţi ajutorul Oferta: Îți acordăm spor de sâmbătă și de duminică, de frig, de noapte, flexibilitate, sărbători legale, dar și bonusuri de performanță, de echipă sau individuale, în funcție de poziția pe care o ocupi Beneficiezi de tichete de masă încă din prima zi de lucru, la valoare maximă Sărbătorim alături de tine, oferindu-ți beneficii de Paște, Crăciun* Sănătatea este cea mai importantă, de aceea îți oferim o asigurare privată de sănătate pentru tine și o persoană dragă ție* Te poți relaxa la plajă sau la munte, cu vouchere de vacanță, și te răsplătim cu zile de concediu în plus când rămâi alături de noi* Investim în angajații noștri, oferindu-le oportunități de dezvoltare în cadrul companiei Mens sana in corpore sano prin parteneriate cu furnizori de profil, dacă ești o persoană activă sau vrei să devii una Vei beneficia de cele mai bune oferte la produsele din magazinele noastre Ne gândim la viitor și la angajații noștri, de aceea contribuim, alături de tine, la un fond de pensii private pilon III* Vechimea în companie va fi răsplătită lună de lună și vei beneficia de un spor de vechime lunar* *acordarea beneficiilor este condiționată de îndeplinirea unor perioade de vechime în cadrul companiei conform Contractului Colectiv de Muncă la nivel de unitate Informare: Vă informăm că, prin aplicarea pentru o poziție în cadrul societății Selgros Cash&Carry SRL, vă vom colecta și folosi datele personale oferite în desfășurarea procesului de selecție și recrutare de personal. Pentru informații complete privind prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul recrutării și selecției de personal în cadrul Selgros Cash&Carry SRL, vă rugăm accesați secțiunile Protecția datelor si Nota de informare recrutare de pe site-ul nostru Notă de informare - recrutare (selgros.ro) Pentru detalii despre modul în care se realizează prelucrarea datelor dumneavoastră de către site-ul de pe care aplicați, vă rugăm consultați Termenii și Condițiile acestuia.
-
Candidatul ideal Experienta de lucru cu scanner-ul sau alte aparate similare; Atentie la detalii; Abilitati de comunicare; Capacitatea de a rezolva sarcini de lucru in timpul alocat; Tenacitate si perseverenta; Asumarea responsabilitatii; Utilizarea echipamentului de manipulare (transpaleta manuala, carucior); Studii medii; Disponibilitatea de a lucra in schimburi; Disponibilitatea de a lucra program cu timp variabil; Responsabilitati Preia comenzile pe scanner si le pregateste conform procedurii si instructiunilor de picking; Foloseste aparatura din dotare pentru scanarea codurilor de bare ale produselor selectate; Foloseste utilajele din dotare pentru transportul in depozit al produselor (transpaleta manuala, transpaleta electrica); Colaboreaza cu departamentul de productie; Asambleaza dezambleaza deschide si sau sigileaza paletii cu marfa; Respecta instructiunile superiorului ierarhic privind desfasurarea zilnica a activitatilor la locul de munca cat si procedurile de lucru; Foloseste aparatura si utilajele din dotare numai in scopul destinat si cu respectarea procedurilor si instructiunilor de la locul de munca; Nu paraseste locul de munca fara aprobarea superiorului ierarhic; Pastreaza curatenia si ordinea la locul de munca. Beneficii Contract de munca pe perioada nedeterminata. Venituri suplimentare in functie de performanta. Tichete de masa. Decont transport. Descrierea companiei: Suntem o afacere de familie înființată în anul 1995 din dorința de a aduce în casele oamenilor mobilier de calitate la prețuri competitive. Producem mobilier în serie din PAL melaminat pentru sufragerii, dormitoare, camere de copii și tineret, birouri, bucătării și holuri. Piesele de mobilier sunt vândute dezasamblate în cutii, fiind însoțite de scheme și instrucțiuni clare de montare și de accesoriile necesare. Am început cu o echipă de 6 persoane și un spațiu de producție de 100 m2, iar astăzi ne mândrim cu o echipă de 100 de persoane specializate în toate etapele procesului de producție, ce dispune de un spațiu de 15.000 m2 și dotările tehnice necesare pentru a răspunde oricărei cerințe. În urmă cu 4 ani am lansat haaus.ro, magazinul online cu ajutorul căruia produsele noastre ajung direct la clientul final. Ce ne-am propus: Piața în care acționăm se află în ascensiune, și odată cu aceasta ne dorim să creștem și noi. În perioada următoare ne-am propus să investim în oameni și în utilajele pe care le folosim. Astfel, vrem să angajăm oameni motivați, care apreciază calitatea, munca în echipă și care își doresc să crească odată cu noi. Nu ezita să ne contactezi dacă ai nevoie de informații suplimentare și ajutor în procesul de recrutare.
-
Promovat
Candidatul ideal - Absolvent studii medii; - Experienta de lucru in depozit de minim 1 an; - Abilitati de lucru in echipa; - Persoana dinamica, activa, foarte organizata, atenta la detalii, responsabila; - Permis de conducere categoria B constituie un avantaj, Descrierea jobului - Asigura receptia cantitativa si calitativa a produselor care intra in depozit; - Asigura repartizarea si ordonarea corecta a produselor din depozit, conform cu prevederile legale in domeniu si cu standardele de calitate; - Verifica conditiile de ambalare si de inscriptionare ale produselor receptionate si livrate; - Colecteaza prompt si corect comenzile pentru livrare; - Asigura securitatea si integritatea bunurilor din gestiune; - Participa la inventarele periodice; OFERIM SERIOZITATE SI SIGURANTA IMPREUNA CU UN PACHET ATRACTIV Program: Luni-Vineri 08.00-16.30 -pauza de masa 12.30-13.00, Sambata+Duminica-Inchis, Locatie: Timisoara str Dacilor 14- curtea langa Podul Dacilor din Piata Badea Cartan,intrare din bulevard mare Asteptam CV la telefon Whatsapp si mail:
-
DESPRE NOI Compania noastră, cu sediul în Baia Mare, este un lider de piață în domeniul prestărilor de servicii pentru pardoseli și hidroizolații, având o experiență de 34 de ani în industrie. Suntem partener autorizat Sika si alte brand-uri importante internaționale și operăm un magazin online specializat în materiale de construcții speciale, precum rășini epoxidice și membrane PVC etc. CE OFERIM Pachet salarial atractiv în funcție de experiență și performanță. Beneficii suplimentare, inclusiv masă, cafea, apă și bonuri de carburant. Oportunități de dezvoltare profesională și instruire în utilizarea softului de gestionare Charisma. Mediu de lucru dinamic și stimulativ într-o companie cu o reputație solidă pe piață. CERINȚE Experiență anterioară în gestionarea stocurilor și a depozitului. Cunoștințe de utilizare a softului ERP Charisma constituie un avantaje Abilități excelente de organizare și gestionare a timpului. Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și în echipă. Atitudine proactivă și orientată către rezultate. Cazier judiciar curat RESPONSABILITĂȚI Gestionarea eficientă a stocurilor și a depozitului. Monitorizarea și actualizarea inventarului. Procesarea comenzilor și asigurarea livrărilor în timp util. Colaborarea strânsă cu echipa pentru îmbunătățirea continuă a proceselor de depozitare și livrare. Asigurarea conformității cu standardele și politicile companiei. CUM SĂ APLICAȚI Trimiteți CV-ul dvs. și o scrisoare de intenție la adresa de e-mail: sau sunați la numărul de telefon: . Locație: Baia Mare, str. Vasile Lucaciu nr. 172.
-
Specificatii SC CONEX DISTRIBUTION SA angajeaza personal in cadrul Depozitului de la punctul de lucru Buzau Compania este infiintata in anul 2003 si are ca domeniu de activitate distributia de piese auto si consumabile pentru autoturisme. Responsabilitatile postului: - Efectueaza receptia cantitativa si calitativa a produselor primite de la depozitul central, in baza documentelor de insotire; - Semnaleaza orice neconformitate aparuta din punct de vedere calitativ si cantitativ; - Pregateste comenzile pentru clienti folosind scanerul WMS; - Impacheteaza si eticheteaza produsele in colete - Dirijeaza aranjarea marfii respectand layout-ul din receptie; - Gestioneaza procesul de retururi in garantie; - Efectuează periodic inventarul produselor aflate in gestiune. Cerinte: - studii medi - experienta diversa de lucru in depozit constituie avantaj - disponibilitate pentru efort fizic moderat, stare de sanatate buna si fara cazier judiciar - organizat, responsabil, motivat, dedicat, eficient, flexibil, corect; - atentie la detalii, rapiditate in efectuarea activitatilor; - dornic sa invete si sa se dezvolte in cadrul firmei noastre; Beneficii: - pachet salarial motivant: - bonuri de masa (40 lei zi); - zi libera de ziua de nastere a salariatului; - abonament medical (Clinica Medlife) - suportul intregii echipe
-
SC CONEX DISTRIBUTION SA angajeaza personal in cadrul Depozitului din punctul de lucru Alexandria Compania este infiintata in anul 2003 si are ca domeniu de activitate distributia de piese auto si consumabile pentru autoturisme. Responsabilitati: Livrarea marfii (piese auto) la sediul clientilor; Preluare retururi; Respectarea traseelor si graficelor de livrare stabilite de superiorul ierarhic; Incasarea de la clienti a contravalorii produselor livrate si depunerea sumelor la banca; Cerinte: - Posesor permis de conducere categoria B, minim 2 ani experienta ; - Abilitati de comunicare si relationare; - Abilitati de organizare; - Seriozitate si responsabilitate Beneficii: - Salariu motivant - Bonuri de masa de 40 lei zi - Bonus de performanta - Abonament medical, Clinica Medlife - Zi libera de ziua de nastere - Masina de serviciu serveste transportului spre domiciliu - Mediu de lucru motivant si posibilitatea dezvoltarii profesionale
-
Societate comerciala angajeaza gestionar a pentru magazie materiale combustibil.. Cerintele postului : - diploma de bacalaureat - cazier ( fara antecedente ) - cunostinte operare PC - Microsoft Office - experienta in domeniu minim 3 ani - permis de conducere ( optional ) - domiciliu in Barlad,Vaslui sau Rosiesti . - bune abilitati de comunicare si relationare . Relatii de luni - vineri orele 08,00-16,00 la telefon .
-
Angajam incarcator descarcator la depozit materiale de constructii in Clinceni-Domnesti Ilfov. Responsabilitati: Asigurarea procesului de incarcare descarcare marfa, cu servirea clientilor. Lucrul in interiorul magazinului. Pentru detalii, va rog sa-mi scrieti doar pe WhatsApp.