Anunțuri
Gestionari depozit doar cu poze Disponibil din: 2021-01-13-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Cv-urile se pot depune si in magazinul SELGROS Cluj la Biroul informatii clienti precum si pe site-ul companiei SELGROS la sectiunea Cariere Descrierea postului: Responsabilități principale : Supravegherea descărcării ordonate a mărfii Verificarea exactită ii documentelor de livrare i intrare a mărfii controlul calită ii ambalajului, al etichetării i al prospe imii mărfii (termene de valabilitate) Vertificarea diferen elelor cantitative pe avizul de înso ire a mărfii cu semnătura oferului Înregistrarea diferen elelor pe IM-Blanco (note de intrare recep ie neprelucrate) exprimate în unită ile de vânzare Selgros Prelucrarea retururilor, indiferent de tipul lor i circuitul intern de marfă Confirmarea recep ionării mărfii prin semnătură i tampilă de intrare marfă Transportul mărfii în Recep ia mărfii, respectiv la etichetare Schimbul de recipiente la transport Preluarea altor sarcini în raioane magazin la solicitarea superiorilor ierarhici sau a directorului de magazin Asigurarea i men inerea ordinii, cură eniei i siguran ei în recep ia mărfii Cerinte: Studii medii Abilități de comunicare; Orientare catre client; Experienta in domeniul comercial reprezinta avantaj. Oferta Îți acordăm spor de sâmbătă și de duminică, de frig, de noapte, flexibilitate, sărbători legale, dar și bonusuri de performanță, de echipă sau individuale, în funcție de poziția pe care o ocupi Beneficiezi de tichete de masă încă din prima zi de lucru, la valoare maximă Sărbătorim alături de tine, oferindu-ți beneficii de Paște, Crăciun* Sănătatea este cea mai importantă, de aceea îți oferim o asigurare privată de sănătate pentru tine și o persoană dragă ție* Te poți relaxa la plajă sau la munte, cu vouchere de vacanță, și te răsplătim cu zile de concediu în plus când rămâi alături de noi* Investim în angajații noștri, oferindu-le oportunități de dezvoltare în cadrul companiei Mens sana in corpore sano prin parteneriate cu furnizori de profil, dacă ești o persoană activă sau vrei să devii una Vei beneficia de cele mai bune oferte la produsele din magazinele noastre Ne gândim la viitor și la angajații noștri, de aceea contribuim, alături de tine, la un fond de pensii private pilon III* Vechimea în companie va fi răsplătită lună de lună și vei beneficia de un spor de vechime lunar* *acordarea beneficiilor este condiționată de îndeplinirea unor perioade de vechime în cadrul companiei conform Contractului Colectiv de Muncă la nivel de unitate Informare: Vă informăm că, prin aplicarea pentru o poziție în cadrul societății Selgros Cash&Carry SRL, vă vom colecta și folosi datele personale oferite în desfășurarea procesului de selecție și recrutare de personal. Pentru informații complete privind prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul recrutării și selecției de personal în cadrul Selgros Cash&Carry SRL, vă rugăm accesați secțiunile Protecția datelor si Nota de informare recrutare de pe site-ul nostru Notă de informare - recrutare (selgros.ro) Pentru detalii despre modul în care se realizează prelucrarea datelor dumneavoastră de către site-ul de pe care aplicați, vă rugăm consultați Termenii și Condițiile acestuia.
-
Promovat
Suntem in cautare de 2 gestionari de depozit. Responsabilitati: intocmirea și controlul tuturor actelor însoțitoare ale mărfurilor ce intră ies în din depozit verificarea stocurilor existente în depozit și în spațiile anexe inregistrarea computerizată a tuturor mișcărilor de stoc aplicarea procedurilor interne de gestiune depozitarea în condiții optime a mărfurilor din gestiune respectarea programelor de livrare indeplineste corect atributiile postului respecta regulamentul de ordine interioara Cerinte si aptitudini: experienta pe un post similar poate reprezenta un avantaj responsabilitate, punctualitate, echilibru şi stăpânire de sine Ce iti oferim: Salariu atractiv competitiv incepand de la 3.900 lei luna Bonuri de masa Posibilitatea dezvoltarii profesionale Echipa tanara, dinamica, competitiva Job full time pe perioada nedeteriminata Unde? Sediul si depozitul nostru se află pe Bulevardul Mihai Eminescu, Buftea, Ilfov. Fostul depozit OZR - către Gara Buftea. Pentru mai multe informatii va asteptam la noi.
-
Promovat
Cv-urile se pot depune si în magazinul SELGROS Timisoara la Biroul informații clienți precum si pe site-ul companiei SELGROS la sectiunea Cariere Responsabilități principale : Supravegherea descărcării ordonate a mărfii Verificarea exactitătii documentelor de livrare si intrare a mărfii Controlul calitătii ambalajului, al etichetării si al prospetimii mărfii (termene de valabilitate) Vertificarea diferentelelor cantitative pe avizul de însotire a mărfii cu semnătura soferului Înregistrarea diferentelelor pe IM-Blanco (note de intrare receptie neprelucrate) exprimate în unitătile de vânzare Selgros Prelucrarea retururilor, indiferent de tipul lor si circuitul intern de marfă Confirmarea receptionării mărfii prin semnătură si tampilă de intrare marfă Transportul mărfii în Recep ia mărfii, respectiv la etichetare Schimbul de recipiente la transport Preluarea altor sarcini în raioane magazin la solicitarea superiorilor ierarhici sau a directorului de magazin Asigurarea si mentinerea ordinii, curăteniei si sigurantei în receptia mărfii Cerinte: Studii medii Abilități de comunicare; Orientare catre client; Experienta in domeniul comercial reprezinta avantaj. Oferta (bonusuri, beneficii) Îți acordăm spor de sâmbătă și de duminică, de frig, de noapte, flexibilitate, sărbători legale, dar și bonusuri de performanță, de echipă sau individuale, în funcție de poziția pe care o ocupi Beneficiezi de tichete de masă încă din prima zi de lucru, la valoare maximă Sărbătorim alături de tine, oferindu-ți beneficii de Paște, Crăciun* Sănătatea este cea mai importantă, de aceea îți oferim o asigurare privată de sănătate pentru tine și o persoană dragă ție* Te poți relaxa la plajă sau la munte, cu vouchere de vacanță, și te răsplătim cu zile de concediu în plus când rămâi alături de noi* Investim în angajații noștri, oferindu-le oportunități de dezvoltare în cadrul companiei Mens sana in corpore sano prin parteneriate cu furnizori de profil, dacă ești o persoană activă sau vrei să devii una Vei beneficia de cele mai bune oferte la produsele din magazinele noastre Ne gândim la viitor și la angajații noștri, de aceea contribuim, alături de tine, la un fond de pensii private pilon III* Vechimea în companie va fi răsplătită lună de lună și vei beneficia de un spor de vechime lunar* *acordarea beneficiilor este condiționată de îndeplinirea unor perioade de vechime în cadrul companiei conform Contractului Colectiv de Muncă la nivel de unitate Informare: Vă informăm că, prin aplicarea pentru o poziție în cadrul societății Selgros Cash&Carry SRL, vă vom colecta și folosi datele personale oferite în desfășurarea procesului de selecție și recrutare de personal. Pentru informații complete privind prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul recrutării și selecției de personal în cadrul Selgros Cash&Carry SRL, vă rugăm accesați secțiunile Protecția datelor si Nota de informare recrutare de pe site-ul nostru Notă de informare - recrutare (selgros.ro) Pentru detalii despre modul în care se realizează prelucrarea datelor dumneavoastră de către site-ul de pe care aplicați, vă rugăm consultați Termenii și Condițiile acestuia.
-
Promovat
Depozit de materiale de constructii situat in com Giroc, jud Timis, angajam gestionar - motostivuitorist marfa .Tel zero sapte noua noua patru zero unu noua noua cinci Candidatul trebuie sa cunoasca produsele din gama materialelor de constructii : otel beton, elemente de zidarie, pavaje, tigla, sisteme de gips carton, termo si hidro, accesorii. Sarcini si responsabilitati: receptia fizica a marfii, pregatirea comenzilor clientilor incarcarea comenzilor clientilor conform documentelor fiscale semnalarea produselor care trebuie aprovizionate , precum si a produselor fara rulaj conducerii firmei aranjarea si returnarea ambalajelor (paleti lemn) ordinea si curatenia in depozit Calificari ,experienta si insusuri: carnet avizat ISCIR si practica motostivuitorist constituie un avantaj permis conducere categoria B experienta pe un post similar constituie un avantaj stare buna de sanatate Venituri :salariu net 4700 - 5000 lei Cei interesati ne pot contacta la tel , pot trimite CV pe mail sau depune CV la depozit ASG Giroc, str Asociatiei nr 1 , zona industriala, jud Timis
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajam lucrator comercial pentru activitate in cadrul depozitului nostru. Activitatea consta in aranjarea marfii ( baxuri de cafea ) pe paleti in vederea expedierii cate clientii nostrii , participarea la livrarea - receptia marfii , etichetarea produselor care vor fi vandute, curatenia la locul de munca . Programul de lucru este de luni- vineri , intre orele 08,00 - 17,00. Depozitul nostru se afla in spatele la fostul Romcan , iesirea din Alba Iulia inspre Cluj Napoca , la adresa Atelierului , nr.6 Va fi o perioada de proba de 3 luni . Salarizarea in perioada de proba este 3000 lei net( 2500 lei +500 lei bonus lunar) + 40 lei zi tichete de masa. Ne dorim o persoana care se poate integra usor in colectiviatate , comunicativa , cu dorinta de-a invata .
-
Societate comerciala cu activitate in domeniul IT angajeaza GESTIONAR. Daca... - Ai o atitudine pozitiva si proactiva - Consideri ca munca de gestionar iti poate aduce satisfactii si poti veni cu drag la serviciu - Esti o persoana organizata, cu bune abilitati de planificare, initiativa, dorinta de imbunatatire continua - Esti o persoana meticuloasa, atenta la detalii - Ai cunostinte de operare PC la nivel mediu - Ai mai lucrat in domeniu sau pur si simplu inveti usor Esti persoana pe care noi o cautam!!! Trimite CV-ul pe WhatsApp la numarul din contact.
-
Motostivuitorosti Leipzig Salariu 15 brut ora 1800 -2000 net in mână Se lucrează 8 ore zi cu posibilitatea de a face ore suplimpentare. Este necesar permis de stivuitorist recunoscut in UE Inspecția mărfurilor pentru a se asigura că acestea sunt complete si fara defecțiuni. Încărcare, descărcare camioane , vagoane, containere. Limba germană sau engleza minim conversational. Tel:
-
Gestionar pentru magazin vopsele auto și accesorii - Cluj Napoca Adresa: Str. Oașului nr. 104 Cerinte: - Studii medii sau superioare. - persoană cu experiență în domeniu. - Cunoștințe de operare PC, - inventariere și eliberarea mărfurilor, - urmărirea stocurilor și - întocmirea documentelor necesare. Salarizare avantajoasă, tichete de masă. Program 9- 17 Hai să ne cunoaștem! Hai în echipa noastră!
-
Căutăm Gestionar Lucrător comercial pentru magazin vopsele auto și accesorii, echipamente de vopsire industrială Locurile vacante sunt in Brașov, Sibiu, Arad, Cluj Napoca Cerinte: - Studii medii sau superioare; - persoană cu experiență în domeniu; - cunoștințe de operare PC; - inventariere și eliberarea mărfurilor; - urmărirea stocurilor; - întocmirea documentelor necesare. Salarizare avantajoasă, tichete de masă. Program 9-17 Hai să ne cunoaștem! Hai în echipa noastră!
-
Cv-urile se pot depune si in magazinul SELGROS la Biroul informatii clienti precum si pe site-ul companiei SELGROS la sectiunea Cariere Descrierea postului: Pregătirea comenzilor pentru clienți conform graficului de livrări Asigurarea că marfa comisionată corespunde 100% cantitativ și calitativ cu comanda clientului și menținerea legăturii cu acesta pentru a lămuri eventualele neclarități. Etichetarea și placarea corespunzatoare a comenzilor ce urmează a fi livrate, verificarea termenelor de valabilitate ale produselor, Asigurarea prezenței sortimentului de marfă disponibil pe raion, de pregătirea și participarea la inventare. Cerințe: Lucrați cu plăcere în colectiv şi impresia pe care o lăsaţi în relaţiile cu clienţii noştri este de amabilitate şi competenţă. Puteţi să lucraţi rapid şi conştiincios şi sunteţi oricând gata să vă oferiţi ajutorul Oferta: Îți acordăm spor de sâmbătă și de duminică, de frig, de noapte, flexibilitate, sărbători legale, dar și bonusuri de performanță, de echipă sau individuale, în funcție de poziția pe care o ocupi Beneficiezi de tichete de masă încă din prima zi de lucru, la valoare maximă Sărbătorim alături de tine, oferindu-ți beneficii de Paște, Crăciun* Sănătatea este cea mai importantă, de aceea îți oferim o asigurare privată de sănătate pentru tine și o persoană dragă ție* Te poți relaxa la plajă sau la munte, cu vouchere de vacanță, și te răsplătim cu zile de concediu în plus când rămâi alături de noi* Investim în angajații noștri, oferindu-le oportunități de dezvoltare în cadrul companiei Mens sana in corpore sano prin parteneriate cu furnizori de profil, dacă ești o persoană activă sau vrei să devii una Vei beneficia de cele mai bune oferte la produsele din magazinele noastre Ne gândim la viitor și la angajații noștri, de aceea contribuim, alături de tine, la un fond de pensii private pilon III* Vechimea în companie va fi răsplătită lună de lună și vei beneficia de un spor de vechime lunar* *acordarea beneficiilor este condiționată de îndeplinirea unor perioade de vechime în cadrul companiei conform Contractului Colectiv de Muncă la nivel de unitate Informare: Vă informăm că, prin aplicarea pentru o poziție în cadrul societății Selgros Cash&Carry SRL, vă vom colecta și folosi datele personale oferite în desfășurarea procesului de selecție și recrutare de personal. Pentru informații complete privind prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul recrutării și selecției de personal în cadrul Selgros Cash&Carry SRL, vă rugăm accesați secțiunile Protecția datelor si Nota de informare recrutare de pe site-ul nostru Notă de informare - recrutare (selgros.ro) Pentru detalii despre modul în care se realizează prelucrarea datelor dumneavoastră de către site-ul de pe care aplicați, vă rugăm consultați Termenii și Condițiile acestuia.
-
Angajam operatori electronica in Arad 3500 Venit Brut. Cerinte: Disponibilitate de a lucra in 3 schimburi Oferim : 3250 ron venitul brut lunar Prima de productie de 10%, Spor de noapte 30%, Ore suplimentare platite 200%; Tichete de masa in valoare de 30 lei zi; Asigurare de sanatate din prima zi pentru tine si copii tai; Transport gratuit (pe raza judetului Arad); Pregatire profesionala si posibilitati reale de dezvoltare; Prima cu ocazia zilei de nastere; Prime cu ocazia sarbatorilor; Echipament de lucru; Daca esti interesat, astept cu drag telefonul tau pe numarul din anunt.
-
Promovat
Depozit de materiale de constructii situat in com Giroc, jud Timis, angajam gestionar - motostivuitorist marfa .Tel zero sapte noua noua patru zero unu noua noua cinci Candidatul trebuie sa cunoasca produsele din gama materialelor de constructii : otel beton, elemente de zidarie, pavaje, tigla, sisteme de gips carton, termo si hidro, accesorii. Sarcini si responsabilitati: receptia fizica a marfii, pregatirea comenzilor clientilor incarcarea comenzilor clientilor conform documentelor fiscale semnalarea produselor care trebuie aprovizionate , precum si a produselor fara rulaj conducerii firmei aranjarea si returnarea ambalajelor (paleti lemn) ordinea si curatenia in depozit Calificari ,experienta si insusuri: carnet avizat ISCIR si practica motostivuitorist constituie un avantaj permis conducere categoria B experienta pe un post similar constituie un avantaj stare buna de sanatate Venituri :salariu net 4700 - 5000 lei Cei interesati ne pot contacta la tel , pot trimite CV pe mail sau depune CV la depozit ASG Giroc, str Asociatiei nr 1 , zona industriala, jud Timis
-
Angajam Magazioneri Primitori-Distribuitori pentru gestiunea fluxului fizic de piese, materiale si scule - industria automotive. Efectuarea activitatilor specifice pentru gestiunea stocurilor (intrari iesiri); stocarea si colectarea marfurilor. 2 dintre posturi necesita si autorizatie ISCIR manevrant stivuitor. Posturile sunt pentru Titu Dambovita on-site. Asiguram transport catre Titu - Dambovita cu plecare din Mioveni; Pitesti; Topoloveni; Gaesti; Targoviste; Ploiesti; Bucuresti. Profil: Absolventi studii medii: Scoli profesionale; Licee industriale. Spirit analitic Atentie la detalii Capacitatea de a asimila noi proceduri Experienta in gestiunea fizica a stocurilor si inventariere Beneficii: Contract perioada nedeterminata Pachet salarial motivant Tichete masa Prime Paste si Craciun Abonament servicii medicale Parteneriat servicii stomatologice Parteneriat servicii oftalmologice Transport asigurat
-
Matt Design & Production este in cautarea unui Lucrator Gestionar. Cerinte: - Experienta pe o pozitie similara - minimum 1 an; - Studii medii finalizate; - Cunostinte de operare a pachetului Microsoft Office; - Atentie la detalii, bune abilitati de organizare si prioritizare; Responsabilitati: - Gestioneaza si aranjeaza produsele din depozit; - Pregateste materiile prime pentru livrare; - Efectueaza transferurile de marfa catre punctele de lucru ale companiei; - Emite avize de expeditie pentru marfurile ce parasesc firma. Beneficii: - Tichete de masa; - Decont de transport.
-
Suntem in cautarea de un manipulant marfa depozit pentru o importanta companie distribuitoare de echipamente IT. Locatie: Popesti Leordeni. Cerinte: Persoana organizata si disciplinata; Seriozitate, responsabilitate si implicare; Bune abilitati de comunicare; Cunostinte de baza operare PC. Responsabilitati Realizari Receptia corecta a marfurilor; Asigura eliberarea produselor din stoc numai pe baza de documente si intocmeste certificatele de garantie; Ambaleaza si securizeaza marfa in vederea livrarii pentru transportul in provincie (raspunde de acuratetea adreselor postate pe colete); Intocmeste borderoul pentru transport; Completeaza pe calculator si printeaza documentele de transport pentru coletele care urmeaza a fi livrate; Presteaza orice alta activitate care are legatura cu depozitarea, manipularea si gestionarea marfurilor. Beneficii Bonus de performanta Decontarea transportului Tichete de masa
-
Descriere Depozit de materiale de constructii + Magazin de bricolaj si fabrică situat în com Sântana de Mures jud Mureș, angajam gestionar - motostivuitorist cu atestat. Candidatul trebuie sa cunoasca produsele din gama materialelor de constructii și bricolaj: otel beton, elemente de zidarie, pavaje, sisteme de gips carton, izolații, prafuri,garduri accesorii etc Sarcini si responsabilitati: receptia si predarea fizica a marfii, pregatirea +încărcarea comenzilor clienților conform documentelor de ieșire, semnalarea produselor care ajung sub stocul minim, precum si a produselor fara rulaj conducerii firmei evidență si returnarea ambalajelor (paleti lemn), ordinea si curatenia in depozit Cereri: Calificari ,experienta, carnet avizat ISCIR si practica motostivuitorist constituie un avantaj permis conducere categoria B experienta pe un post similar constituie un avantaj, stare buna de sanatate Venituri :salariu net(in funcție de abilități)de la 3600 lei Cei interesati ne pot contacta la tel, pot trimite CV pe mail sau depune CV la sediu str.Viilor 461 Santana de Mureș, jud Mures
-
Pentru clientul nostru, companie multinationala din domeniul productiei de componente auto, cu fabrica situata in Sector 4, Bucuresti, suntem in cautare de noi colegi cu experienta in depozit pentru postul de Picker. Cerinte: 8 Clase finalizate; Experienta pe un post similar; Cunostinte de baza operare PC (introducere date EXCEL); Responsabilitati: Preluarea si depozitarea produselor finite; Receptie, descarcare si depozitare materii prime; Pregatirea paletilor pentru expedierea marfurilor; Asigurarea corectitudinii stocurilor si documentatiei de livrare; Raportarea eventualelor neconformitati identificate; Program de Lucru: L-V, 3 schimburi, interval 06:00 14:00 14:00 22:00 22:00 06:00; Pachet de Beneficii: Calificare ISCIR asigurata de catre angajator; Salariu NET: 2.700 lei; Tichete de Masa: 630 lei luna; Bonus de productivitate: apx. 150 lei luna; Spor de Noapte 25%; Al 13-lea salariu; Decont Transport in comun; Prime de Sarbatori; Prima de Vacanta; Perioada de instruire si acomodare asigurata dupa angajare; 22 zile de concediu an; Mediu de lucru placut, intr-o fabrica cu dotari moderne; Pentru angajari, trimiteti CV-ul Dvs. pe adresa noastra de e-mail r e c r u t a r e @ w o r k i n g 4 u . r o sau ne puteti contacta la numarul de telefon 0735 911 938. Prin trimiterea CV-ului Dvs. ne dati acordul pentru prelucrarea datelor personale in scopul angajarii pe postul urmarit, in cazul in care veti corespunde cerintelor job-ului. Va puteti retrage acordul oricand cu un e-mail la aceeasi adresa, in acest sens!
-
Responsabilitati - receptia, inventarierea si eliberarea marfurilor (materiale de constructii) pe baza documentelor specifice; - intretinerea stocului; - evidenta gestiunii; - intocmirea documentelor necesare si a altor rapoarte la cerere Cerinte - studii medii; - experienta minim 1 an intr-un post similar; - persoana organizata, responsabila pentru actiunile sale; - atentie la detalii - atestat de stivuitorist constituie avantaj Descrierea companiei Arabesque este o companie romaneasca de succes, cel mai mare distribuitor de materiale de constructii si finisaje, care activeaza in zona de industrie, inoveaza in permanenta si dezvolta serviciile oferite clientilor sai, constructorii: livrarea pe santier in cel mai scurt timp posibil in orice punct geografic, consilierea tehnica de specialitate, prelucrarea si fasonarea carcaselor pentru fundatii, mixarea tencuielilor, debitarea panourilor de lemn, seminarii, tehnologii si produse noi si nu in ultimul rand stocuri foarte mari si preturi competitive. Arabesque a format o echipa puternica de vanzari, agenti care se deplaseaza la santierele clientilor sau consilierii din cadrul magazinelor sau showroom-urilor si care este in mod constant pregatita din punct de vedere tehnic si la curent cu cele mai moderne strategii de vanzare. Astfel specialistii Arabesque sunt gata sa ofere consultanta tehnica pentru toate tipurile de proiecte pe care clientii le au in derulare. Oferta Arabesque contine peste 30,000 articole pentru constructii, materiale pentru toate tipurile de investitii, de la simple renovari sau modernizari pana la constructii rezidentiale, de birouri ori industriale. Astfel, Arabesque pune la dispozitia constructorilor materiale de constructii (blocuri pentru zidarie, produse metalurgice, betoniere etc.), sisteme pentru acoperisuri (hidroizolatii, tigla ceramica, de beton si metalica, sindrila bituminoasa, placi ondulate, policarbonat etc.), produse pentru amenajari interioare (vopsele, gleturi, adezivi, chituri, sisteme de gips carton, termoizolatii, tavane casetate, parchet, gresie, faianta, lambriuri, usi etc.), instalatii sanitare si termice, obiecte sanitare, echipamente electrice, corpuri de iluminat si materii prime pentru mobilier (pal, feronerie, blaturi de masa si bucatarie, lemn stratificat etc.). Compania detine un portofoliu de peste 15.000 de clienti din mai multe ramuri de activitate. Furnizorii ARABESQUE sunt companii romanesti de marca, dar si parteneri internationali de prestigiu din Germania, Franta, Italia, Marea Britanie, Olanda, Austria, Spania, Suedia, Cehia, Polonia, Slovacia, Elvetia, etc. Compania Arabesque, cel mai mare distribuitor de materiale de constructii si finisaje din Romania, se afla pe piata din 1994, are o prezenta regionala in Moldova, Ucraina, Bulgaria, detine 34 de centre comerciale, dintre care 19 in Romania. Echipa din Romania numara peste 2700 de oameni iar forta logistica este asigurata de cele peste 1000 de camioane specializate. Pentru mai multe detalii accesati arabesque.ro. Arabesque SRL prelucreaza datele dvs. cu caracter personal in conformitate cu Regulamentul General privind Protectia Datelor nr. 679/2016. Informatiile prezentate in timpul procedurii de selectie vor fi utilizate doar in scopul derularii procesului de recrutare si nu vor face obiectul unui transfer intr-un stat care nu asigura un nivel adecvat de protectie din perspectiva protectiei datelor cu caracter personal. Datele dvs. nu vor face obiectul unui proces decizional automatizat (inclusiv crearea de profiluri). Pentru mai multe detalii legate de modalitatea in care Arabesque SRL prelucreaza datele dvs., va rugam sa consultati Politica noastra privind prelucrarea datelor, disponibila aici: https://arabesque.ro/politica-de-confidentialitate.
-
S.C. ISAF S.A. angajeaza un gestionar unic pentru fabrica de prelucrari metalice situata in zona Piata Giulesti. CV-urile se vor trimite pe email. Inainte de angajare se solicita cazier. Program L-V 7.00-15.30. Descrierea postului: Receptie bunuri primite in gestiune, verificare cantitativa si calitativa, organizare bunuri, etichetare produse; Eliberare bunuri din magazie pentru consum in procesul de productie, pentru transfer catre alte gestiuni, pentru vanzare sau custodie catre terti; Gestionarea eficienta a stocului, pastrarea in conditii corespunzatoare a bunurilor; Operare documente in ERP; Cunostinte operare PC.
-
SPECTRAL MOBILA angajeaza Sef Centru Logistic cu studii superioare finalizate cu diploma de licenta. Centrul logistic este situat in Tutova. Se asigura transportul cu masinile societatii din Barlad si alte zone limitrofe. Program de lucru de 8 ore pe zi de luni pana vineri. Salariu motivant si tichete de masa de 40 de lei zi. CV-urile se pot trimite pe e-mail folosind aplicatia din site sau se pot aduce la fabrica de mobila din Tutova de luni pana vineri in intervalul 8:00 - 15:30. DESPRE NOI Spectral Mobila SA este unul dintre cei mai mari producatori de mobilier din PAL melaminat si MDF din zona Moldovei. Fabrica detinuta de companie este situata in apropierea municipiului Barlad si reprezinta una din cele mai mari investitii locale cu capital integral privat. Gama de produse fabricata de Spectral Mobila SA este una completa si cuprinde piese de mobilier pentru dormitoare, sufragerii, bucatarii, holuri, birouri si alte piese de mic mobilier. Calitatea produselor fabricate de companie corespunde celor mai inalte exigente, fiind asigurata de un flux tehnologic automatizat care cuprinde circulare de taiat in pachet, masini automate de cantuit pe suprafete drepte sau curbe, centre de prelucrare cu comanda numerica sau prese vacuum cu membrana pentru infoliat piese din MDF. Utilajele utilizate in fabricarea pieselor de mobilier sunt produse de unii din cei mai mari jucatori la nivel mondial din domeniu si datorita varstei medii de pana in 3 ani a utilajelor ce compun fluxul tehonologic, acestea dispun de cele mai noi tehnologii de fabricare a mobilei la ora actuala. Spectral Mobila SA comercializeaza produsele fabricate printr-o retea de distribuitori care cuprinde peste 100 de magazine din toata tara. Compania asigura livrarea produselor catre partenerii sai in cel mai scurt timp datorita stocurilor mari de produse finite si a parcului auto propriu format din mai multe autoutilitare moderne. Toti partenerii societatii beneficiaza de consultanta specializata, transportul produselor gratuit si conditii comerciale avantajoase. Piesele de mobilier sunt coletate si dispun de schite de montaj, astfel nu sunt necesare spatii mari de depozitare ale magazinelor partenere si asigura o siguranta a livrarii produselor in cele mai bune conditii. Produsele livrate catre colaboratori sunt insotite de certificate de garantie si certificate de conformitate conform legislatiei in vigoare. Pe langa reteaua de colaboratori, Spectral Mobila SA opereaza 7 magazine proprii si 31 magazine in sistem de franciza sub brand-ul Spectral Mobila in Bacau, Baia Mare, Barlad, Botosani, Braila, Brasov, Bucuresti, Buzau, Calafat, Calarasi, Campulung Moldovenesc, Cluj-Napoca, Focsani, Galati, Iasi, Intorsura Buzaului, Mangalia, Miercurea Ciuc, Moreni, Oltenita, Oradea, Pitesti, Ramnicu Sarat, Roman, Sacele, Sebes, Sfantu Gheorghe, Sibiu, Sighetu Marmatiei, Slatina, Slobozia, Suceava, Targu Frumos, Targu Jiu, Tecuci, Timisoara si Turda. In cele 38 de magazine Spectral Mobila clientii pot admira intreaga gama de piese de mobilier fabricate de companie. Produsele pot fi achizitionate cu plata pe loc (numerar sau cu card bancar) sau in rate prin diferite institutii de creditare. Indiferent de modalitatea de achizitie, clientii celor 38 de magazine Spectral Mobila beneficiaza de transport cu autoutilitare proprii in cel mai scurt timp din momentul achizitiei, montaj asigurat de personal specializat si garantie integrala a produselor cumparate pentru o perioada de 24 de luni. Incepand cu 2016 Spectral Mobila SA opereaza si un magazin online din care clientii pot achizitiona toata gama de produse fabricate de companie.
-
Spectral Mobila angajeaza ingineri pentru diverse activitati in fabrica de mobila din Tutova. Se asigura transportul cu masinile societatii din Barlad si alte localitati limitrofe. Program de lucru de 8 ore pe zi de luni pana vineri. Salariu motivant si tichete de masa de 40 de lei zi. CV-urile se pot trimite pe e-mail folosind aplicatia din site sau se pot aduce la fabrica de mobila din Tutova de luni pana vineri in intervalul 8:00 - 15:30. DESPRE NOI Spectral Mobila SA este unul dintre cei mai mari producatori de mobilier din PAL melaminat si MDF din zona Moldovei. Fabrica detinuta de companie este situata in apropierea municipiului Barlad si reprezinta una din cele mai mari investitii locale cu capital integral privat. Gama de produse fabricata de Spectral Mobila SA este una completa si cuprinde piese de mobilier pentru dormitoare, sufragerii, bucatarii, holuri, birouri si alte piese de mic mobilier. Calitatea produselor fabricate de companie corespunde celor mai inalte exigente, fiind asigurata de un flux tehnologic automatizat care cuprinde circulare de taiat in pachet, masini automate de cantuit pe suprafete drepte sau curbe, centre de prelucrare cu comanda numerica sau prese vacuum cu membrana pentru infoliat piese din MDF. Utilajele utilizate in fabricarea pieselor de mobilier sunt produse de unii din cei mai mari jucatori la nivel mondial din domeniu si datorita varstei medii de pana in 3 ani a utilajelor ce compun fluxul tehonologic, acestea dispun de cele mai noi tehnologii de fabricare a mobilei la ora actuala. Spectral Mobila SA comercializeaza produsele fabricate printr-o retea de distribuitori care cuprinde peste 100 de magazine din toata tara. Compania asigura livrarea produselor catre partenerii sai in cel mai scurt timp datorita stocurilor mari de produse finite si a parcului auto propriu format din mai multe autoutilitare moderne. Toti partenerii societatii beneficiaza de consultanta specializata, transportul produselor gratuit si conditii comerciale avantajoase. Piesele de mobilier sunt coletate si dispun de schite de montaj, astfel nu sunt necesare spatii mari de depozitare ale magazinelor partenere si asigura o siguranta a livrarii produselor in cele mai bune conditii. Produsele livrate catre colaboratori sunt insotite de certificate de garantie si certificate de conformitate conform legislatiei in vigoare. Pe langa reteaua de colaboratori, Spectral Mobila SA opereaza 7 magazine proprii si 31 magazine in sistem de franciza sub brand-ul Spectral Mobila in Bacau, Baia Mare, Barlad, Botosani, Braila, Brasov, Bucuresti, Buzau, Calafat, Calarasi, Campulung Moldovenesc, Cluj-Napoca, Focsani, Galati, Iasi, Intorsura Buzaului, Mangalia, Miercurea Ciuc, Moreni, Oltenita, Oradea, Pitesti, Ramnicu Sarat, Roman, Sacele, Sebes, Sfantu Gheorghe, Sibiu, Sighetu Marmatiei, Slatina, Slobozia, Suceava, Targu Frumos, Targu Jiu, Tecuci, Timisoara si Turda. In cele 38 de magazine Spectral Mobila clientii pot admira intreaga gama de piese de mobilier fabricate de companie. Produsele pot fi achizitionate cu plata pe loc (numerar sau cu card bancar) sau in rate prin diferite institutii de creditare. Indiferent de modalitatea de achizitie, clientii celor 38 de magazine Spectral Mobila beneficiaza de transport cu autoutilitare proprii in cel mai scurt timp din momentul achizitiei, montaj asigurat de personal specializat si garantie integrala a produselor cumparate pentru o perioada de 24 de luni. Incepand cu 2016 Spectral Mobila SA opereaza si un magazin online din care clientii pot achizitiona toata gama de produse fabricate de companie.
-
Compania Sodexo SRL este în căutarea unui gestionar de depozit dedicat și motivat să se alăture echipei noastre din Ploiești. Dacă doriți să faceți parte dintr-o organizație de succes, cu o cultură de lucru pozitivă și oportunități de dezvoltare profesională, vă invităm să aplicați pentru postul de gestionar depozit în regim full-time. Responsabilități: - Recepționarea și verificarea bunurilor sosite, documente de însoțire, cantitate și calitate. - Organizarea manipulării în magazie și la rampele de descărcare/încărcare. - Responsabilitatea materială asupra bunurilor în gestiune. - Asigurarea respectării specificațiilor de depozitare și transport. - Menținerea evidențelor actualizate privind bunurile și locația acestora în magazie. Oferta noastră: - Salariu motivant și un mediu de lucru profesionist și oportunități de dezvoltare în cadrul companiei; - Program de lucru full-time, de luni până vineri. Dacă sunteți interesat să faceți parte din echipa noastră și să vă dezvoltați cariera într-un mediu dinamic, vă rugăm sunați în intervalul orar 09:00 - 17:00, de luni - vineri, la numărul de telefon . Vă mulțumim anticipat tuturor candidaților pentru interesul acordat.
-
Angajam GESTIONAR in Bucuresti Zona Pieptanari. De preferat, postul necesita experienta in gestiune magazie, rulaj de stoc, trimitere bunuri in exploatare, primire si transmitere comenzi echipamente noi. Colegul nostru va prelua si centraliza comenzile de echipamente, va urmari realizarea comenzilor in termen si va efectua livrarea la client. Va actualiza stocul de echipamente zilnic, electronic, pe coduri, inclusiv urmarind termenele de depreciere si inlocuire. Compania este intru-un grup de firme de cca 1000 angajati, poate oferi stabilitate si posibilitati de promovare. Salariu negociabil, program flexibil, de zi de luni pana vineri, cate 8 ore.
-
Cerințe: Persoana organizata, cu atenție la detalii. Gândire analitica, tactica si strategică Permis auto categoria B, Atributii de serviciu: pregatire comenzi clienti, receptie marfa, livrare marfa, inventariere marfa Beneficii: pachet salarial NET de inceput 3.500 lei, IN CRESTERE transport decontat Program de munca L-V 8.00-17.00