Anunțuri
Gestionari depozit doar cu poze Disponibil din: 2021-01-28-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
APLICĂ ACUM ca Muncitor la sortare în depozitul DPD din Oirschot OLANDA cu începere IMEDIATĂ! *Salariu atractiv* 14.38 EURO oră (indemnizație de vacanță inclusă) *Limbi acceptate* Engleză, nivel cel puțin conversațional *Industrie* Logistică *Locație* Oirschot, Olanda *Tipul de angajare* Contract pe durată determinată DPD este una dintre cele mai mari companii poștale din lume. Datorită abordării sale inovatoare, compania este în continuă creștere. Sute de scrisori și pachete sunt sortate în depozitul din Oirschot. Lucrătorul la sortare este responsabil pentru toate pachetele. Sarcinile includ încărcarea descărcarea coletelor, verificarea calității, sortarea și etichetarea pachetelor. Se lucrează de luni până vineri, în ture de după-amiază, seară și noapte; există posibilitatea de a lucra în weekend. De asemenea, ai opțiunea de a lucra part-time, în principal lunea și marțea. Primește bonusuri pentru munca efectuată seara, noaptea și în weekend. Bucură-te de pauzele petrecute în cantină alături de colegii tăi. Mediul de lucru este deschis, flexibil și confortabil. Devino lucrător la sortare și alătură-te acestei echipe prietenoase! *Oferim:* Plăți la timp Program de loialitate Salarii săptămânale Formalități de angajare online Cazare modernă Aplicația myOTTO Helpdesk 24 7 Transport la de la muncă asigurat Asigurare medicală *SARCINI UȘOARE* Încărcarea descărcarea coletelor Sortarea pachetelor Scanarea pachetelor Etichetarea pachetelor Controlul calității *CERINȚE* Aptitudine fizică Disponibilitate de a lucra în ture Cunoașterea limbii engleze la un nivel conversațional *CONTACT:* Ești interesat? Contactează-ne și vom răspunde la toate întrebările tale! UN SINGUR NUMĂR SIMPLU +40 316 316 814 Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Peste 15.000 candidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. Misiune OTTO Work Force crede într-o piaţă europeană a muncii fără frontiere. În calitate de lider de piaţă în domeniul serviciilor internaționale de recrutare, suntem mereu în căutarea de noi concepte pentru a servi în mod optim interesul clienților și al angajaţilor noștri în ceea ce privește flexibilitatea. La OTTO Work Force ne desfășurăm activitatea din pasiune și întotdeauna încercăm sa fim cu un pas înaintea solicitărilor. Viziune Prin consolidarea poziției noastre în Polonia, Germania şi Olanda, suntem în măsură să optimizăm în continuare conceptele noastre pentru clienţii noştri. În același timp, punem accentul pe RESPECT ca cea mai importantă valoare individuală și corporativă, suntem capabili să îmbunătățim situația migranților noștri din muncă. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii regăsești la rubrica RODO din cadrul platformei online a Otto Work Force RO.
-
Promovat
Consultați una dintre cele mai bune oferte de muncă din Olanda! Și alăturați-vă echipei noastre care lucrează cu hainele Tommy Hilfiger și Calvin Klein! Vorbiți limba engleză și căutați un loc de muncă stabil și de încredere în străinătate? La OTTO, avem o ofertă excelentă! Cu noi, nu trebuie să vă faceți griji pentru transport, cazare sau asigurare oferim un pachet complet de servicii și asistență în organizarea călătoriei dvs. în Olanda. Ce veți face? Doar sarcini simple precum: Colectarea și ambalarea comenzilor Controlul calității produselor haine și accesorii de marcă Pregătirea mărfurilor pentru expediere și încărcarea descărcarea coletelor Ce așteptăm de la dvs.: Cunoașterea limbii engleze - obligatoriu (nivel mediu) Disponibilitate pentru o perioadă mai lungă de timp (cel puțin șase luni) Permis de conducere - este de apreciat În plus, NU AVEȚI NEVOIE DE EXPERIENȚĂ!! Super, nu? Nu așteptați prea mult ofertele sunt limitate! Descrierea jobului Iată ce avantaje puteți avea daca începeți un nou loc de muncă alături noi: Tarif super: 14.65 EURO oră (13.52 EURO + 8.33% indemnizație de vacanță) Bonusuri de weekend (50-100%), pentru că apreciem dedicarea dvs.! Plata sigură și la timp (salariile săptămânale) Puteți începe imediat Asistență în îndeplinirea formalităților (vom aranja totul înainte de plecare) și un proces de recrutare ușor Un singur schimb, ore convenabile: 8:00-17:00 Contract de muncă temporară sub condițiile olandeze minim 40 ore de muncă săptămânal Șanse de promovare și trecere la un contract direct! Aplicația MyOTTO cu programul de muncă, fluturași de salariu și FAQ Nu trebuie să vă faceți griji cu privire la transportul la de la locul de muncă, îl asigurăm gratuit Beneficiați de cazare si asigurare medicală Suport telefonic 24 7 - Centrul de Servicii Operaționale Acces la cantina de la locul de muncă și nu este tot! De două ori pe an, vă puteți bucura de articole vestimentare la prețuri avantajoase! Vă încântă acestă ofertă? Tot ce trebuie să faceți este să aplicați aici iar recrutorul nostru va intra în contact cu dvs. și vă va răspunde la toate întrebările! Descrierea companiei Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Peste 15.000 candidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. Misiune OTTO Work Force crede într-o piaţă europeană a muncii fără frontiere. În calitate de lider de piaţă în domeniul serviciilor internaționale de recrutare, suntem mereu în căutarea de noi concepte pentru a servi în mod optim interesul clienților și al angajaţilor noștri în ceea ce privește flexibilitatea. La OTTO Work Force ne desfășurăm activitatea din pasiune și întotdeauna încercăm sa fim cu un pas înaintea solicitărilor. Viziune Prin consolidarea poziției noastre în Polonia, Germania şi Olanda, suntem în măsură să optimizăm în continuare conceptele noastre pentru clienţii noştri. În același timp, punem accentul pe RESPECT ca cea mai importantă valoare individuală și corporativă, suntem capabili să îmbunătățim situația migranților noștri din muncă. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii regăsiți la rubrica RODO din cadrul platformei online a Otto Work Force RO.
-
Promovat
Candidatul ideal - Absolvent studii medii; - Experienta de lucru in depozit de minim 1 an; - Abilitati de lucru in echipa; - Persoana dinamica, activa, foarte organizata, atenta la detalii, responsabila; - Permis de conducere categoria B constituie un avantaj, Descrierea jobului - Asigura receptia cantitativa si calitativa a produselor care intra in depozit; - Asigura repartizarea si ordonarea corecta a produselor din depozit, conform cu prevederile legale in domeniu si cu standardele de calitate; - Verifica conditiile de ambalare si de inscriptionare ale produselor receptionate si livrate; - Colecteaza prompt si corect comenzile pentru livrare; - Asigura securitatea si integritatea bunurilor din gestiune; - Participa la inventarele periodice; OFERIM SERIOZITATE SI SIGURANTA IMPREUNA CU UN PACHET ATRACTIV Program: Luni-Vineri 08.00-16.30 -pauza de masa 12.30-13.00, Sambata+Duminica-Inchis, Locatie: Timisoara str Dacilor 14- curtea langa Podul Dacilor din Piata Badea Cartan,intrare din bulevard mare Asteptam CV la telefon Whatsapp si mail:
-
Promovat
Depozit de materiale de constructii situat in com Giroc, jud Timis, angajam gestionar - motostivuitorist marfa .Tel zero sapte noua noua patru zero unu noua noua cinci Candidatul trebuie sa cunoasca produsele din gama materialelor de constructii : otel beton, elemente de zidarie, pavaje, tigla, sisteme de gips carton, termo si hidro, accesorii. Sarcini si responsabilitati: receptia fizica a marfii, pregatirea comenzilor clientilor incarcarea comenzilor clientilor conform documentelor fiscale semnalarea produselor care trebuie aprovizionate , precum si a produselor fara rulaj conducerii firmei aranjarea si returnarea ambalajelor (paleti lemn) ordinea si curatenia in depozit Calificari ,experienta si insusuri: carnet avizat ISCIR si practica motostivuitorist constituie un avantaj permis conducere categoria B experienta pe un post similar constituie un avantaj stare buna de sanatate Venituri :salariu net 4700 - 5000 lei Cei interesati ne pot contacta la tel , pot trimite CV pe mail sau depune CV la depozit ASG Giroc, str Asociatiei nr 1 , zona industriala, jud Timis
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Motostivuitorosti Leipzig Salariu 15 brut ora 1800 -2000 net in mână Se lucrează 8 ore zi cu posibilitatea de a face ore suplimpentare. Este necesar permis de stivuitorist recunoscut in UE Inspecția mărfurilor pentru a se asigura că acestea sunt complete si fara defecțiuni. Încărcare, descărcare camioane , vagoane, containere. Limba germană sau engleza minim conversational. Tel:
-
Căutăm Gestionar Lucrător comercial pentru magazin vopsele auto și accesorii, echipamente de vopsire industrială Locurile vacante sunt in Brașov, Sibiu, Arad, Cluj Napoca Cerinte: - Studii medii sau superioare; - persoană cu experiență în domeniu; - cunoștințe de operare PC; - inventariere și eliberarea mărfurilor; - urmărirea stocurilor; - întocmirea documentelor necesare. Salarizare avantajoasă, tichete de masă. Program 9-17 Hai să ne cunoaștem! Hai în echipa noastră!
-
Ai bune abilități de planificare și experiență în gestiune pentru o perioadă îndelungată? Îți propunem un rol de Tehnician gestiune stoc în cadrul celui mai important producător european de piese și structuri pentru avioane care se află în Brașov. Dacă îți dorești să faci parte dintr-o echipă în continuă dezvoltare, te așteptăm să aplici. Scopul postului constă în primirea, verificarea, depozitarea, gestionarea componentelor și sau materialelor auxiliare (freestock) în vederea comisionării (alcătuirea kit-urilor necesare în vederea producției de ansambluri). Introduce marfă în stoc în baza documentelor de intrare; Stochează în spații bine delimitate și corespunzătoare a produselor stocate; Înregistrează, prelucrează şi păstrează informaţiile referitoare la situaţia stocurilor; Raportează lunar rezultatele activităţii de gestiune a stocului; Întocmește necesarul de aprovizionare în baza sistemului Replenish ; Cerințe: Minim studii medii; Experiență minim 3 ani în gestiune (de preferat într-o fabrică de producție); Cunoștințe de utilizare a unui program de gestiune (SAP); Cunoștințe MS Office; Comunicativ, gândire analitică; Pachet beneficii: Salariu variabil în funcție de experiență Tichete de masă 35 RON zi Abonament medical Primă de prezență Primă de productivitate Primă de concediu Primă specială Crăciun și Paște Subvenție cantina companiei Pensie privată pilonul III Abonament sală fitness & spa Zi liberă de ziua de naștere Transport asigurat pe rute prestabilite sau decont transport Contract pe perioadă nedeterminată
-
Nedmetal Brasov angajeaza Gestionar Magazioner Locație: BRAȘOV, CRISTIAN Cerințe: Efectuarea recepţiei cantitative şi calitative a materialelor si echipamentelor; Calificare ISCIR pentru conducerea stivuitoarelor ( prezinta avantaj); Calificare masinist pod rulant ( prezinta avantaj); Păstrarea bunurilor potrivit prescripţiilor tehnice ; Manipularea mărfurilor în condiţii optime; Asigurarea livrarii produselor în ordinea intrărilor şi cu respectarea prioritatilor echipelor tehnice; Înregistrarea în timp util a primirilor sau eliberarilor de bunuri; Gestionarea şi arhivarea corecta a documentelor cu care se lucrează; Folosirea eficienta a spaţiilor de depozitare; Păstrarea curăţeniei în cadrul depozitului şi în afara acestuia; Disponibilitate de lucru in 2 schimburi; Disponibilitate de delegare in Olanda. Beneficii: Salariul se va stabili in functie de rezultatul interviului si de cunostintele candidatului ; Transport asigurat; Bonus de sarbatori, bonus pentru ziua de nastere, bonus anual de performanta. Ne puteti contacta telefonic sau prin WhatsApp la sau sau prin email sau
-
Firma Dogav Grup angajează operator pc magazin online. Activitatea va consta în preluarea si procesarea comenzilor, precum și in expedierea lor către clienți. Descrierea postului: Reprezentantul(a) va prelua comenzile venite de pe magazinul online, sau prin telefon, va consilia clienții daca va fi cazul, va urmari fluxul vanzarilor, va emite actele necesare vanzarii (facturi, AWB-uri, bonuri de casa, etc.), va împacheta și livra produsele. Lucrul se va desfasura in echipa. Cerințe: Operare buna a calculatorului, necesara pentru a lucra pe platforme de comert online si programe de facturare gestiune. Gestionarea corecta a comenzilor primite online. Cunostinte de operare PC: Windows10, Word, Excel. Studii minim liceale încheiate. Abilitati de comunicare, politete in relatia cu clientii. Se oferă: Salariu fix + bonuri de masa + decontare transport Program luni pana vineri 8.00-16.30 Locatie: Bratuleni, Parcul Industrial Miroslava ( in spatele METRO Iasi ) Așteptăm un CV atașat la acest anunț!
-
Angajam lucrator comercial pentru activitate in cadrul depozitului nostru. Activitatea consta in aranjarea marfii ( baxuri de cafea ) pe paleti in vederea expedierii catre clientii nostrii , participarea la livrarea - receptia marfii , etichetarea produselor care vor fi vandute, curatenia la locul de munca si alte activitati specifice muncii in depozit. Programul de lucru este de luni- vineri , intre orele 08,00 - 17,00. Depozitul nostru se afla in spatele la fostul Romcan , iesirea din Alba Iulia inspre Cluj Napoca , la adresa Atelierului , nr.6 Va fi o perioada de proba de 3 luni . Salarizarea in perioada de proba este 3000 lei net( 2500 lei +500 lei bonus lunar) + 40 lei zi tichete de masa. Ne dorim o persoana care se poate integra usor in colectiviatate , comunicativa , cu dorinta de-a invata . Pentru informatii puteti apela intre orele 09-16,00, Luni - Vineri
-
Căutăm Gestionar Lucrător comercial pentru magazin vopsele auto și accesorii, echipamente de vopsire industrială Locurile vacante sunt in Brașov, Sibiu, Arad, Cluj Napoca Cerinte: - Studii medii sau superioare; - persoană cu experiență în domeniu; - cunoștințe de operare PC; - inventariere și eliberarea mărfurilor; - urmărirea stocurilor; - întocmirea documentelor necesare. Salarizare avantajoasă, tichete de masă. Program 9-17 Hai să ne cunoaștem! Hai în echipa noastră!
-
Descriere Depozit de materiale de constructii + Magazin de bricolaj si fabrică situat în com Sântana de Mures jud Mureș, angajam gestionar - motostivuitorist cu atestat. Candidatul trebuie sa cunoasca produsele din gama materialelor de constructii și bricolaj: otel beton, elemente de zidarie, pavaje, sisteme de gips carton, izolații, prafuri,garduri accesorii etc Sarcini si responsabilitati: receptia si predarea fizica a marfii, pregatirea +încărcarea comenzilor clienților conform documentelor de ieșire, semnalarea produselor care ajung sub stocul minim, precum si a produselor fara rulaj conducerii firmei evidență si returnarea ambalajelor (paleti lemn), ordinea si curatenia in depozit Cereri: Calificari ,experienta, carnet avizat ISCIR si practica motostivuitorist constituie un avantaj permis conducere categoria B experienta pe un post similar constituie un avantaj, stare buna de sanatate Venituri :salariu net(in funcție de abilități)de la 3600 lei Cei interesati ne pot contacta la tel, pot trimite CV pe mail sau depune CV la sediu str.Viilor 461 Santana de Mureș, jud Mures
-
Compania Sodexo SRL este în căutarea unui gestionar de depozit dedicat și motivat să se alăture echipei noastre din Ploiești. Dacă doriți să faceți parte dintr-o organizație de succes, cu o cultură de lucru pozitivă și oportunități de dezvoltare profesională, vă invităm să aplicați pentru postul de gestionar depozit în regim full-time. Responsabilități: - Recepționarea și verificarea bunurilor sosite, documente de însoțire, cantitate și calitate. - Organizarea manipulării în magazie și la rampele de descărcare/încărcare. - Responsabilitatea materială asupra bunurilor în gestiune. - Asigurarea respectării specificațiilor de depozitare și transport. - Menținerea evidențelor actualizate privind bunurile și locația acestora în magazie. Oferta noastră: - Salariu motivant și un mediu de lucru profesionist și oportunități de dezvoltare în cadrul companiei; - Program de lucru full-time, de luni până vineri. Dacă sunteți interesat să faceți parte din echipa noastră și să vă dezvoltați cariera într-un mediu dinamic, vă rugăm sunați în intervalul orar 09:00 - 17:00, de luni - vineri, la numărul de telefon . Vă mulțumim anticipat tuturor candidaților pentru interesul acordat.
-
Operator Gestionar-Fabrica de Lactate Responsabilitati: Monitorizarea si reimprospătarea regulată a stocurilor,,(cantitatea și calitatea tuturor produselor și materialelor aflate în gestiune) Efectuarea stocului faptic la sfarsitul schimbului si confuntarea cu cel scriptic (inventar saptamanal); Emiterea notelor de receptie pentru produse finite si paleti; Pregatirea marfii conform documentelor sau indicatiilor coordonatorului de depozit si verificarea termenelor de valabilitate la produsele care se livreaza. Cerințe: Utilizare Microsoft Excel (mediu) si outlook (email); Experienta intr-o pozitie similara minim 1 an; Permis categoria B Persoana energica, gandire pozitiva,mobilitate,rezistenta la sarcini repetitive
-
Daca esti un om muncitor si serios, cu disponibilitate de lucru 12 ore/24 libere,(7. ) si vrei un loc de munca stabil si in care sa fii si respectat, vino la Fabrica de paine Trei Brutari din Buzau, pe postul de LUCRATOR GESTIONAR PRODUCTIE DEPOZIT Care sunt cerintele: - minim scoala profesionala; - ordonat, capabil de efort fizic de nivel mediu, temperament echilibrat; - capacitate de memorare, numarare, identificare erori; - constituie un avantaj experienta in activitati de gestiune. Ce vei avea de facut:: - alcatuirea loturilor de produse pe tipuri de clienti; - intretinerea curateniei si ordinii in depozit/ rampa de incarcare; - incarcarea si aranjarea marfurilor in autoutilitarele de distributie, dupa schitele primite; - raspunderea privind documentele preluate si bunul flux al acestora; BENEFICII OFERITE - salariu atractiv, tichete de masa, decont transport Persoanele interesate pot depune CV-ul personal la sediul firmei din Buzau, Soseaua Brailei, nr.15 sau pot transmite CV -ul pe whatsapp la nr. telefon de contact.
-
SC KRM PROD SRL - Centru de acoperișuri și sisteme de garduri, angajează pentru depozitul din Dumbrava Roșie, judetul Neamț, gestionar depozit. Atribuții: - primește si eliberează din gestiune marfuri, si alte bunuri materiale numai pe bază de documente legale; - asigură depozitarea si păstratrea bunurilor materiale din gestiune in condițiile corespunzatoare normelor PSI si PM; - eliberează marfa din gestiune numai pe baza de contract sau comanda, încasează contravaloarea mărfurilor pe bază de bon fiscal și sau factură. - urmarește zilnic modul de încasare a mărfurilor livrate către clienți si comunică situația conducătorului unității. - menține unei evidență strictă al stocurilor de marfă din gestiune precum si optimizarea acestora; Responsabilități: - sa prevină sustragerea bunurilor si orice formă de risipă, sa le ferească de degradare și să le păstreze potrivit prescripțiilor tehnice; - sa respecte responsabilitățile ce-i revin in ceea ce privește păstrarea produsului, manipularea, depozitarea și livrarea produsului finit; - sa faca recepția cantitativă a marfurilor primite si să solicite, de la caz la caz, comisia de recepție Cine suntem noi? KRM PROD SRL este o companie romanească fondată in anul 2005, specializată pe montajul și distribuția regională a sistemelor de acoperișuri si a sistemelor de garduri metalice, realizate din elemente de tablă prevopsită. Cu o experiența de peste 10 ani, colaborăm cu depozite, firme de construcții dar și clienți persoane fizice, oferindu-le soluții pentru proiectele lor de construcții și renovări. Oferim consultanța tehnică de specialitate și soluții personalizate pe nevoile fiecărui client, prețuri corecte și livrare promtă din stocurile noastre și ale furnizorilor. De asemenea, ne dorim mulțumirea clienților noștri, oferindu-le posibilitatea de a accesa produse de o înaltă calitate, la prețuri competitive și rezultate durabile in timp. Misiunea nostră este: Să facilităm tuturor clienților noștri accesul la produse de o calitate superioară, de la furnizori de top, la prețuri corecte și livrare promtă. Valorile nostre sunt: Transparență și corectitudine față de clienții noștri; Clienții și partenerii noștri sunt tratați cu respect, pentru a susține angajamentul asumat reciproc; Experiența noastră ne obligă să fim cei mai buni.
-
Aroma Land caută oameni minunați în dorința de a-și mări echipa! Te potrivești pentru postul de Gestionar Depozit dacă: acorzi atenție sarcinilor de lucru; ești o persoană analitică; logica e una dintre atuurile tale; deții permis categoria B, abilitatea de a conduce un mijloc de transport de până în 3,5T prezintă avantaj. în plus dacă: ești o persoană ordonată, organizată și cu spirit de observație; dai dovadă de seriozitate; ai o atitudine pozitivă, entuziastă și motivantă pentru colegii din echipă; ești o persoană comunicativă și sociabilă; cine te cunoaște te-ar descrie ca fiind corect, cinstit și integru. Am avea nevoie să: asiguri stocurile de materii prime și materiale; asiguri recepția mărfurilor în baza documentelor de livrare; transmiți rapoarte lunare către management; verifici, prin sondaj, documentele operate în gestiune; delegi și verifici sarcinile echipei menținând un climat favorabil de lucru; realizezi și verifici pontajul lunar pentru personalul din depozit; iei decizii de rezolvare a problemelor operative de logistică (comenzi, transport) conform cu standardele de calitate ale companiei; ții sub control costurile logistice și să urmărești respectarea indicatorilor de performanță; propui soluții organizarea depozitului pentru utilizarea eficientă a spațiilor de depozitare ale mărfurilor. Și pentru că ne dorim să evoluăm împreună, noi îți oferim: suportul necesar pentru o inducție conform cu valorile companiei; feedback prin sistem de evaluare; dezvoltare pe diferite arii de competențe; promovare prin competențe. Dacă te regăsești în descrierea jobului, înseamnă că ești persoana pe care o căutăm! Ne poți lăsa CV-ul tău aici sau la adresa În cazul în care nu ești tu acea persoană din descrierea de mai sus, dar cunoști persoana potrivită pentru noi, fă-i un bine și spune-i!
-
Suntem in cautare de 2 gestionari de depozit. Responsabilitati: intocmirea și controlul tuturor actelor însoțitoare ale mărfurilor ce intră ies în din depozit verificarea stocurilor existente în depozit și în spațiile anexe inregistrarea computerizată a tuturor mișcărilor de stoc aplicarea procedurilor interne de gestiune depozitarea în condiții optime a mărfurilor din gestiune respectarea programelor de livrare indeplineste corect atributiile postului respecta regulamentul de ordine interioara Cerinte si aptitudini: experienta pe un post similar poate reprezenta un avantaj responsabilitate, punctualitate, echilibru şi stăpânire de sine Ce iti oferim: Salariu atractiv competitiv incepand de la 3.900 lei luna Bonuri de masa Posibilitatea dezvoltarii profesionale Echipa tanara, dinamica, competitiva Job full time pe perioada nedeteriminata Unde? Sediul si depozitul nostru se află pe Bulevardul Mihai Eminescu, Buftea, Ilfov. Fostul depozit OZR - către Gara Buftea. Pentru mai multe informatii va asteptam la noi.
-
SC AMBRA SERVICE SRL cu sediul in Ghiroda, firma serioasa si cu vechime pe piata, specializata in domeniul de instalatii, angajeaza cu contract de munca pe perioada nedeterminata electrician si instalator. Detinerea de permis auto categoria B si autorizatie ANRE (electricieni) constituie un avantaj. Se cere seriozitate, punctualitate, lucru in echipa, deschidere catre comunicare si minim 1 an de experienta in domeniul instalatiilor electrice si/sau sanitare, termice si stingere incendiu (montare si intretinere). Beneficii: -Salar motivant (Se negociaza la interviu) -Bonuri de masa -Dotare completa si moderna pentru lucru in instalatii -Echipamente de lucru si protectie Loc de munca si program de lucru stabil, mediu de lucru linistit, colectiv dinamic si serios, orientat spre performanta si calitate. Relatii la tel. sau puteti trimite CV-ul pe adresa: ofertare a ambraservice . ro
-
Cautam o persoana dinamica si responsabila careia sa-i placa munca in echipa. Un depozit de logistica din germania cauta stivuitoristi cu sau fara experienta dar sa detina un atestat ISCIR- autorizatie de stivuitorist vizata. Experienta anterioara constituie un avantaj. Salariul este unul atractiv cu posibilitate de ore suplimentare. Contractul se face pe 2,3 sau 6 luni cu posibilitate de prelungire. Cazarea, mancarea sau bani de mancare sunt oferite de angajator. Angajatorul se ocupa de organizarea transportului, Pentru mai multe detalii sunati la numerele de telefon:
-
Ne pregătim să deschidem o fabrică nouă pentru producția de produse profesionale de curățenie si angajam persoane harnice. Oferta noastra de angajare vine cu promisiunea unui loc de munca sigur, salariu oferit la timp, o locatie noua echipata pentru a oferi confort. Descriere post: Receptioneaza cantitativ marfurile Aranjeaza pe rafturi marfurile conform specificatiilor Întocmeste intrarile si iesirile de materiale in sistemul de gestiune Pregateste marfa pentru productie Pregateste comenzile catre clienti Verifica stocurile fizice in corelatie cu cele scriptice Raspunde de corectitudinea inventarelor Cerinte: Studii medii Experienta constituie un avantaj Cunostinte de operare PC Aptitudini de calcul matematic Atent la detalii, serios , responsabil Aptitidini de organizare Permis conducere cat.B Beneficii: Transport asigurat pe raza orașului Iași la sediul din Parc Industrial Miroslava Bonuri de masa de 40 lei zi, prime de sarbători și de vacanță. Reducere la achiziția de produse de curățenie Misavan
-
Recrutăm tehnician rework pentru o companie de producție. Cerințe: Studii medii; Calificare specifică meseriei; Se lucrează în 2 schimburi; Experiență în reparații electronice și mecanice; Persoană serioasă, adaptabilă și care lucrează cu acuratețe. Responsabilități: Acordă suport pentru toate activitățile de producție; Analizează și repară defectele (electronice, mecanice și acustice) care provin din procesele și testele de producție; Depanarea și repararea PCBa-urilor defecte, folosind diagrama de circuit electronic; Colectează și pregătește datele referitoare la motivele de eroare și le raportează; Asigură primul nivel de suport pentru teste; Depanarea problemelor care apar în procesul de producție; Pregătește rapoarte privind erorile defectele care apar în procesele de producție și propune măsuri de îmbunătățire a eficienței; Acordă suport în faza de lansare a produselor noi, în producție, într-o manieră orientată spre găsirea de soluții; Bun Co-echipier, lucrează cu ceilalți într-o manieră profesionistă, deschisă; Înțelegere de bază a conceptului de LEAN management. Beneficii: Transport asigurat la locul de muncă din Brașov Codlea Zărnești - Râșnov - Cristian Ghimbav; Prime de sărbători și tichete de masă; Asigurare medicală; Cantină; Al-13-lea salariu; Bonus de performanță.
-
Echipa Macromex caută Recepționist Marfă pentru depozitul de produse congelate Edenia Distribution Center din Câmpia Turzii. Ce trebuie să faci? - Asiguri gestionarea corespunzătoare și controlul fluxului de mărfuri intrate și ieșite din depozit; - Gestionezi mișcarea fizică a mărfurilor, verifici cantitativ și calitativ comenzile de marfă la predarea către distribuitori interni, clienți sau transferuri între depozite; - Operezi recepțiile în sistemul informatic și faci periodic verificări scriptice și fizice ale stocurilor de marfă, întocmind rapoarte specifice. Ce trebuie să ai? - Studii medii; - Cunoștințe PC, pachetul Office, lucrul cu aplicații ERP-reprezintă un avantaj; - Disponibilitate pentru lucrul în 3 schimburi și program prelungit; - Capacitate de lucru în echipă; - Rezistență la temperaturi scăzute ( +5 si -24 de grade C). Accesul în depozit se face cu echipament termoizolant, rezistent până la -49 grade C. Ce oferim pe lângă salariu fix: - Tehnologie modernă, după ultimele standarde în domeniu; - Contract de muncă pe perioadă nedeterminată; - Instruire asigurată; - Bonus neplafonat, acordat în funcție de indicatori specifici postului; - Tichete de masă de 30 RON/zi, în medie 630 RON/lună; - Spor de frig 20% din salariul brut; - Spor ore de noapte 25%. - Spor ore suplimentare 75%; - Spor de weekend 75%; - Pachete cu produse și tichete cadou de 300 RON cu ocazia Sărbătorilor de Paște, Crăciun, 8 Martie, 1 Iunie; - Decont transport sau transport asigurat; - Bookster; Așteptăm cu mare interes aplicația ta! Alege să faci parte din echipa noastră unde lucrăm în siguranță și livrăm doar performanță! MACROMEX Oameni mari, Ambiții mari, Branduri mari!
-
Echipa Abund Berry caută o persoană dinamică și energică pentru poziția de gestionar în depozitul nostru din Buftea. Dacă îți dorești o provocare nouă, te invităm să ni te alături în lumea legumelor și fructelor proaspete! Responsabilități: să întocmești și să controlezi toate actele de însoțire ale mărfurilor care intră ies în din depozit. să verifici stocurile existente în depozit și în spațiile anexe. să înregistrezi computerizat toate mișcările de stoc. să te asiguri de depozitarea în condiții optime a mărfurilor din gestiune (mărfuri perisabile sau neperisabile). să respecți programele de livrare comunicate în clar de către echipa de management. să întocmești rapoarte zilnice privind activitatea aferentă ariei tale din depozit. să respecți regulamentul de ordine interioară. să aplici procedurile interne de gestiune. să arăți respect pentru lucrul în echipă. Cerințe si aptitudini: - experiență: minim 6 luni de lucru având responsabilitatea de gestionar. - responsabilitate, punctualitate, echilibru şi păstrarea calmului în situații impredictibile. - cunoștințe de operare MS Office. Ce îți oferim? - Un salariu atractiv. - Un mediu de lucru plăcut în care suntem atenți la bunăstarea echipei fiind focusați să ne îmbunătățim continuu. - Oportunități de dezvoltare profesională. - O echipă tânără, dinamică și competitivă. - Job full time pe perioadă nedeterminată Unde? Sediul și depozitul nostru se află pe Bulevardul Mihai Eminescu, Buftea, Ilfov.