Anunțuri
Gestionari depozit Disponibil din: 2021-02-03-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Cerințe: Se lucreaza in 3 schimburi Autorizatie ISCIR pentru utilizarea stivuitorului.(reach truck,frontal); Experienta anterioara intr-o pozitie similara; (cel putin 3 ani pe o pozitie de conducere operationala intr-un depozit); Abilitatea de a gestiona documente si evidente fizice si scriptice; Capacitati de organizare si prioritizare; Cunoasterea limbii engleze la un nivel mediu; Cunoasterea pachetului Office la un nivel mediu; Condiții: Salariu motivant; Contract pe perioada NEDETERMINATA; Bonuri de masa in valoare de 30 RON zi; Ore suplimentare platite conform legii; Asigurare medicala in sistem privat; Tichete cadou de Pasti; Tichete cadou pentru ziua de nastere; Reale posibilitati de crestere profesionala; Transport asigurat. Responsabilități: Coordonarea activitatii depozitului pe proiectul unde este alocat; Evidenta control asupra tuturor actelor insotitoare ale marfurilor ce intra ies din gestiune; Atingerea obietivelor legate de livrarea comenzilor, acuratetea livrarilor, acuratetea stocurilor, emiterea de rapoarte, termene de livrare. Coordonarea activitatii angajatilor din subordine: stivuitoristi, gestionari si manipulanti; Pregatirea comenzilor conform protocolului agreat cu clientii. Participarea la inventarele periodice sau cele solicitate de clienti; Coordonarea evaluarilor periodice ale depozitului; Oferirea informarilor catre clientii externi despre initiativele planificate, in curs sau executate; Asumarea deciziilor de conducere a depozitului in absenta Sefului de Depozit;
-
Promovat
Order Picker&Packer într-unul din depozitele GXO Logistics din Olanda GXO este o companie logistică internațională, care colaborează cu companii cunoscute. De la îmbrăcăminte la produse de uz casnic, de la imprimante la produse medicale și de la produse alimentare la produse pentru copii - toate acestea le vei găsi în depozitele GXO, răspândite în toată Olanda. Diferite locații de lucru din care poți alege - Venlo Sevenum, Venray, Eindhoven, Roosendaal, Oosterhout, Heerlen, Lelystad, Echt, Tilburg, Nieuwegein, Oss, Herten sau Roermond! Sarcinile tale vor include: colectarea, ambalarea, expedierea și gestionarea retururilor. Este o muncă ușoară pentru care nu este necesară experiență - OFERIM INSTRUIRE ȘI SPRIJIN CUPRINZĂTOR! Condiții de angajare: Lucrul în schimburi diferite (în funcție de cerere și locație) Tarif orar atractiv: 14,43 EURO brut (13,32 EURO + 8,33% indemnizație de vacanță) și eventuale bonusuri pentru munca de seară, noapte sau weekend, de exemplu +100% pentru duminică! Contract de muncă temporar în conformitate cu legislația olandeză, cu garantarea orelor de muncă Asigurare împotriva accidentelor și acces la îngrijire medicală Cazare în locații moderne Posibilitatea de a folosi transportul organizat către locul de muncă (cu bicicleta mașina) sau de a primi rambursarea parțială a costurilor în cazul în care folosiți mașina proprie Alte beneficii: Fructe gratuite, cafea, ceai și acces la cantină și la distribuitoarele automate de gustări Posibilitatea de dezvoltare a carierei și de promovare pentru angajații eficienți Un mediu de lucru de susținere și internațional Formalități minime (posibilitatea de a semna electronic contractul) Asistență telefonică disponibilă non-stop Acces la cursuri de limbi străine, instruire online și alte proiecte pentru angajații noștri Cerințe: Cunoașterea limbii engleze la un nivel conversațional! Disponibilitate pentru o perioadă mai lungă, de minimum șase luni Flexibilitate în ceea ce privește locul de muncă (dacă este necesar, angajatul poate fi instruit și transferat pe diferite departamente) Permisul de conducere (categoria B) este binevenit Interesat? Aplică acum și alătură-te echipei GXO, unde fiecare zi aduce noi provocări și oportunități de dezvoltare! Începe-ți cariera într-o companie internațională de logistică. Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Peste 15.000 candidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. Misiune OTTO Work Force crede într-o piaţă europeană a muncii fără frontiere. În calitate de lider de piaţă în domeniul serviciilor internaționale de recrutare, suntem mereu în căutarea de noi concepte pentru a servi în mod optim interesul clienților și al angajaţilor noștri în ceea ce privește flexibilitatea. La OTTO Work Force ne desfășurăm activitatea din pasiune și întotdeauna încercăm sa fim cu un pas înaintea solicitărilor. Viziune Prin consolidarea poziției noastre în Polonia, Germania şi Olanda, suntem în măsură să optimizăm în continuare conceptele noastre pentru clienţii noştri. În același timp, punem accentul pe RESPECT ca cea mai importantă valoare individuală și corporativă, suntem capabili să îmbunătățim situația migranților noștri din muncă. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii aici :
-
Promovat
Depozit de materiale de constructii situat in com Giroc, jud Timis, angajam gestionar - motostivuitorist marfa .Tel zero sapte noua noua patru zero unu noua noua cinci Candidatul trebuie sa cunoasca produsele din gama materialelor de constructii : otel beton, elemente de zidarie, pavaje, tigla, sisteme de gips carton, termo si hidro, accesorii. Sarcini si responsabilitati: receptia fizica a marfii, pregatirea comenzilor clientilor incarcarea comenzilor clientilor conform documentelor fiscale semnalarea produselor care trebuie aprovizionate , precum si a produselor fara rulaj conducerii firmei aranjarea si returnarea ambalajelor (paleti lemn) ordinea si curatenia in depozit Calificari ,experienta si insusuri: carnet avizat ISCIR si practica motostivuitorist constituie un avantaj permis conducere categoria B experienta pe un post similar constituie un avantaj stare buna de sanatate Venituri :salariu net 4700 - 5000 lei Cei interesati ne pot contacta la tel , pot trimite CV pe mail sau depune CV la depozit ASG Giroc, str Asociatiei nr 1 , zona industriala, jud Timis
-
Promovat
Suntem în căutarea unui Responsabil Recepție pentru unul dintre cei mai mari producători de plante și flori la nivel național. Ne dorim un profesionist organizat și comunicativ, capabil să gestioneze eficient fluxul de informații și bunuri. Responsabilități: -Gestionarea stocurilor de marfă pe grupe de produse, de la recepție până la livrare, utilizând sistemul informatic dedicat; -Înregistrarea corectă a intrărilor și ieșirilor de produse în sistemul informatic; -Recepționarea produselor conform documentelor însoțitoare și verificarea conformității acestora; -Procesarea și furnizarea documentelor necesare pentru recepție și livrare; -Supervizarea activităților echipei din subordine și asigurarea bunei funcționări a acesteia și menținerea unei comunicări eficiente între departamentul și producție. Cerințe: -2+ ani experiență anterioară pe o poziție similară; -Corectitudine, rigurozitate și capacitate organizatorică dezvoltată; -Cunoștințe solide de operare PC și pachet Microsoft Office; -Familiaritate cu un sistem de warehouse management sau ERP constituie un avantaj; -Abilitatea de a lucra eficient cu mai multe procese simultan. Beneficii: -Pachet salarial motivant; -Bonusuri în funcție de performanță; -Oportunități de dezvoltare profesională.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Promovat
Depozit de materiale de constructii situat in com Giroc, jud Timis, angajam gestionar - motostivuitorist marfa .Tel zero sapte noua noua patru zero unu noua noua cinci Candidatul trebuie sa cunoasca produsele din gama materialelor de constructii : otel beton, elemente de zidarie, pavaje, tigla, sisteme de gips carton, termo si hidro, accesorii. Sarcini si responsabilitati: receptia fizica a marfii, pregatirea comenzilor clientilor incarcarea comenzilor clientilor conform documentelor fiscale semnalarea produselor care trebuie aprovizionate , precum si a produselor fara rulaj conducerii firmei aranjarea si returnarea ambalajelor (paleti lemn) ordinea si curatenia in depozit Calificari ,experienta si insusuri: carnet avizat ISCIR si practica motostivuitorist constituie un avantaj permis conducere categoria B experienta pe un post similar constituie un avantaj stare buna de sanatate Venituri :salariu net 4700 - 5000 lei Cei interesati ne pot contacta la tel , pot trimite CV pe mail sau depune CV la depozit ASG Giroc, str Asociatiei nr 1 , zona industriala, jud Timis
-
Ne mărim echipa și avem nevoie de forțe proaspete pentru compania noastră de producție din Arad. Astfel, ne căutăm un Tehnician Mentenanță. Cerințe: - Studii medii de specialitate - profil tehnic; - Cunoștințe de desen tehnic; - Experiență în utilizarea instrumentelor de măsură; - Experiența pe posturi similare constituie avantaj. Responsabilități: - Asigurarea funcționării utilajelor și a instalațiilor la parametrii stabiliți și asigurarea întreținerii preventive a echipamentelor; - Identificarea și analizarea naturii defecțiunii și cauzele care au generat-o, întocmirea fișei tehnice de constatare a defecțiunilor, raportarea operațiunilor șefului ierarhic; - Participarea la dezasamblarea matrițelor de injectat mase plastice și evaluarea stării acestora cu propunerea de intervenție necesară. Se lucrează de luni până vineri în intervalele 06: ferta noastră: - Tichete de masă de 30 RON zi; - Decontarea transportului în comun (tren, autobuz, tramvai); - Asigurare de sănătate. Pentru mai multe detalii vă rugăm să ne apelați la numărul din imgagine! Așteptăm cu mare interes să vă cunoaștem!
-
Suntem in cautarea de un manipulant marfa depozit pentru o importanta companie distribuitoare de echipamente IT. Locatie: Popesti Leordeni. Cerinte: Persoana organizata si disciplinata; Seriozitate, responsabilitate si implicare; Bune abilitati de comunicare; Cunostinte de baza operare PC. Responsabilitati Realizari Receptia corecta a marfurilor; Asigura eliberarea produselor din stoc numai pe baza de documente si intocmeste certificatele de garantie; Ambaleaza si securizeaza marfa in vederea livrarii pentru transportul in provincie (raspunde de acuratetea adreselor postate pe colete); Intocmeste borderoul pentru transport; Completeaza pe calculator si printeaza documentele de transport pentru coletele care urmeaza a fi livrate; Presteaza orice alta activitate care are legatura cu depozitarea, manipularea si gestionarea marfurilor. Beneficii Bonus de performanta Decontarea transportului Tichete de masa
-
Coordonează recepţia cantitativă şi calitativă a produselor aprovizionate. Asigura conditii optime de depozitare, ordinea şi buna aşezare a produselor aprovizionate, respectiv a produselor finite. Ţine evidenţa stocurilor Recepţionează produsele finite conforme de la departamentul Producţie, ofera suport colegilor din productie cand nu are colete de trimis sau de primit. Pregăteşte şoferilor curierilor coletele pe baza comenzilor primite în vederea livrării către clienţi. In caz exceptional face aprovizionarea de produse si sau livrarea coletelor catre clienti. Administreaza, verifica si arhiveaza corespunzator documentele aferente activitatii zilnice de distributie (avize, facturi, chitante, etc) pana la inmanarea lor departamentului contabil Efectuează inventarul periodic al produselor depozitate (lunar şi ori de câte ori este nevoie). Interzice accesul persoanelor străine în depozitul companiei. Transmite către superiorul ierarhic orice reclamaţie privind expediţiile de marfă. Răspunde de cantitatea şi calitatea produselor aflate în gestiune. Efectuează transporturi de persoane: Se ocupa de întreţinerea autovehiculului Mentine curatenia si ordinea in depozitul companiei TRIMITE CV LA ADRESA : sau in platforma PUBLI24
-
Promovat
Cerințe: Se lucreaza in 3 schimburi Autorizatie ISCIR pentru utilizarea stivuitorului.(reach truck,frontal); Experienta anterioara intr-o pozitie similara; (cel putin 3 ani pe o pozitie de conducere operationala intr-un depozit); Abilitatea de a gestiona documente si evidente fizice si scriptice; Capacitati de organizare si prioritizare; Cunoasterea limbii engleze la un nivel mediu; Cunoasterea pachetului Office la un nivel mediu; Condiții: Salariu motivant; Contract pe perioada NEDETERMINATA; Bonuri de masa in valoare de 30 RON zi; Ore suplimentare platite conform legii; Asigurare medicala in sistem privat; Tichete cadou de Pasti; Tichete cadou pentru ziua de nastere; Reale posibilitati de crestere profesionala; Transport asigurat. Responsabilități: Coordonarea activitatii depozitului pe proiectul unde este alocat; Evidenta control asupra tuturor actelor insotitoare ale marfurilor ce intra ies din gestiune; Atingerea obietivelor legate de livrarea comenzilor, acuratetea livrarilor, acuratetea stocurilor, emiterea de rapoarte, termene de livrare. Coordonarea activitatii angajatilor din subordine: stivuitoristi, gestionari si manipulanti; Pregatirea comenzilor conform protocolului agreat cu clientii. Participarea la inventarele periodice sau cele solicitate de clienti; Coordonarea evaluarilor periodice ale depozitului; Oferirea informarilor catre clientii externi despre initiativele planificate, in curs sau executate; Asumarea deciziilor de conducere a depozitului in absenta Sefului de Depozit;
-
Cerinte: - Experienta intr-o pozitie similara - Atentie distributiva, rigurozitate, spirit de observatie - Abilitati de comunicare si munca în echipa - Rezistenta la stres -- Cunostinte privind modalitatea de realizare a inventarului, de efectuare a recepţiei mărfurilor Cunostinte privind regulile de manipulare, transport şi depozitare a produselor - Detinerea unui atestat de stivuitorist constituie un avantaj Responsabilitati: -Efectuarea recepţiei cantitative şi calitative a produselor -Efectuarea operatiunilor de pregatire a comenzilor conform cu documentele emise si in functie de termenele de valabilitate a produselor - Cunoasterea in detaliu a caracteristicilor produselor Păstrarea produselor potrivit prescripţiilor tehnice şi a celor igienico-sanitare; Manipularea mărfurilor în condiţii optime Asigurarea livrarii produselor în ordinea intrărilor şi a loturilor Gestionarea şi arhivarea corecta a documentelor cu care se lucrează -Realizeaza Participa la inventarierea marfii Folosirea eficienta a spaţiilor de depozitare Păstrarea curăţeniei în cadrul depozitului şi în afara acestuia Beneficii: - conditii optime de lucru - pachet salarial motivant - posibilitati de dezvoltare profesionala Descrierea companiei Societate cu sediul in Bucuresti Ilfov si mai multe puncte de lucru la nivelul tarii, care opereaza pe segmentul de vanzari si prestari servicii.
-
Candidatul Ideal persoana responsabila, organizata, atenta la detalii; cu abilitati pentru munca in echipa cat si munca autonoma perseverent, comunicativ,autorizare ISCIR pentru stivuitoare autopropulsate Descrierea jobului Responsabilitati:pregatire marfa pentru livrare - cautarea cutiilor conform cerintelor sistemului informatic incarcare descarcare marfa abilitati in folosirea echipamentelor electronice pentru pregatit marfa (scanner, PDA) alimentarea liniilor de productie cu materia prima solicitata infoliere paleti pentru incarcare in camioane Beneficii:Salar +plus bonusuri Tichete de masa Transport asigurat de companie Echipa tanara
-
Fabrica de paine cu sediul in Craiova, producatoare a brandurilor Maritza si Kira, angajeaza -mecanici - electromecanici -ambalatori -operatori cocatori -operatori framantat -femeie serviciu Se ofera : -salariu motivant; -tichete masa; -prima sarbatori; -prima vacanta: Program de lucru in 3 ture, 06-14,14-22,22-06. Se asigura transport din Bals si Craiova.
-
Promovat
Compania Smithfield Romania se ocupa cu cresterea si productia carnii de porc. Angajam Incarcator-Descarcator in cadrul fabricii de nutreturi combinate de la Padureni. Responsabilități: -Execută activități de manipulare, încărcare, descărcare a materiilor prime și a materialelor precum și activități de curățenie și intreținere a spatiilor din incinta și exteriorul FNC-ului. Beneficii: Salariu atractiv, scutiri de taxe conform noii legi de impozitare aplicata industriei alimentare; O masă caldă asigurată de companie (felul I, felul II); Tichete de masa-30 lei; Prime de Paște și de Crăciun; Transport asigurat din Timisoara si unele zone limitrofe; Pachet cu carne proaspătă de porc de Crăciun; Asigurare medicală pentru a efectua anumite investigații la o clinica privată de sănătate; Ore suplimentare plătite conform legislației. *Prin transmiterea CV-ului dvs pentru aceasta pozitie sunteti de accord cu preluarea si prelucrarea informatiilor personale, ce vor fi accesate de persoanele responsabile cu procesul de recrutare in cadrul companiei Smithfield Romania. Informatiile din CV vor fi utilizate numai in scopul recrutarii, vor ramane confidentiale si vor fi stocate timp de 6 luni. Prin transmiterea datelor dvs. personale sunteți de acord cu utilizarea acestora in scopul recrutarii in cadrul grupului Smithfield din Europa si US.
-
Angajam gestionar fabrica prelucrare roci naturale, solicitam cunostinte operare pc si experienta in domeniu! Descriere: societate cu capital privat, integral romanesc, ce își desfășoară activitatea în domeniul prelucrarii rocilor naturale, angajează în condiții avantajoase la Punctul de lucru din orașul Pantelimon, Jud. Ilfov. 1 post de Gestionar/ lucrător depozit in domeniul prelucrarii rocilor naturale Așteptări: Studii medii absolvite (diploma de bacalaureat); Abilitati de operare PC si Microsoft Office, experienta in operare sistem stocuri; Minimum 1 an experienta intr-o pozitie similara; Avantaj-Traininguri sau cursuri pentru cunosterea legislatiei in domeniu (Legea Gestiunii nr.22/1969); Candidatul ideal: Fire operaționala cu abilitati de gestiune; Cunostinte de gestiune stocuri; Aptitudini generale de invatare, comunicare, calcul si lucrul cu documente; Initiativa, memorie vizuala, abilitatea de a lucra in echipa, automotivare; Experienta in coordonare a unei echipe de cel putin 3 persoane; Descrierea postului Responsabilitati: Obiectivul postului este de a asigura conformitatea cantitatilor fizice de produse cu cantitatile scriptice; Asigurarea bunei functionari a operatiunilor de gestiune; Totodata, pozitia de Gestionar reprezinta filtrul de intrare si iesire a fiecarui produs comandat de catre client; Mentinerea realitatii stocului din depozit in concordanta cu actele legale (facturi, avize, etc.); Asigurarea miscarilor stocurilor; Introducerea marfurilor in stoc in baza documentelor de intrare.; Expedierea marfurilor catre clienti; Verifica corectitudinea comenzilor de intrare/iesire a bunurilor dpdv cantitativ si calitativ. Se supune legii gestiunii (Legea nr.22 /1969 modificata prin Legea nr. 54/1994 cu toate modificarile si completarile ulterioare). Se ofera salariu atractiv, program de lucru 5 zile /saptamana, program 08.00 - 17.00 Persoanele interesate sunt rugate sa ne contacteze la numerele de telefon : Persoane de contact: Neacsu Eleonora administrator
-
Candidatul ideal - cerinte - studii medii; - experienta minim 6 luni intr-un post similar; - persoana organizata, atentie la detalii; - atestat de stivuitorist constituie avantaj Oferta (bonusuri, beneficii): - posibilitate de dezvoltare profesionala - tichete de masa - mediu de lucru profesionist Arabesque SRL prelucreaza datele dvs. cu caracter personal in conformitate cu Regulamentul General privind Protectia Datelor nr. 679 2016. Informatiile prezentate in timpul procedurii de selectie vor fi utilizate doar in scopul derularii procesului de recrutare si nu vor face obiectul unui transfer intr-un stat care nu asigura un nivel adecvat de protectie din perspectiva protectiei datelor cu caracter personal. Datele dvs. nu vor face obiectul unui proces decizional automatizat (inclusiv crearea de profiluri). Pentru mai multe detalii legate de modalitatea in care Arabesque SRL prelucreaza datele dvs., va rugam sa consultati Politica noastra privind prelucrarea datelor, disponibila aici: https: arabesque.ro politica-de-confidentialitate.
-
ITC SRL societate cu capital privat, integral romanesc, ce își desfășoară activitatea în domeniul cultivării cerealelor, angajează în condiții avantajoase la Punctul de lucru din orașul Popești-Leordeni, Jud. Ilfov. 1 post de Gestionar/ lucrător depozit in domeniul agriculturii - cereale Așteptări: Studii medii absolvite (diploma de bacalaureat); Abilitati de operare PC si Microsoft Office, experienta in operare sistem stocuri; Minimum 1 an experienta intr-o pozitie similara; Avantaj-Traininguri sau cursuri pentru cunosterea legislatiei in domeniu (Legea Gestiunii nr.22/1969); Candidatul ideal: Fire operaționala cu abilitati de gestiune; Cunostinte de gestiune stocuri; Aptitudini generale de invatare, comunicare, calcul si lucrul cu documente; Initiativa, memorie vizuala, abilitatea de a lucra in echipa, automotivare; Experienta in coordonare a unei echipe de cel putin 3 persoane; Descrierea postului Responsabilitati: Obiectivul postului este de a asigura conformitatea cantitatilor fizice de produse cu cantitatile scriptice; Asigurarea bunei functionari a operatiunilor de gestiune; Totodata, pozitia de Gestionar reprezinta filtrul de intrare si iesire a fiecarui produs comandat de catre client; Mentinerea realitatii stocului din depozit in concordanta cu actele legale (facturi, avize, etc.); Asigurarea miscarilor stocurilor; Introducerea marfurilor in stoc in baza documentelor de intrare.; Expedierea marfurilor catre clienti; Verifica corectitudinea comenzilor de intrare/iesire a bunurilor dpdv cantitativ si calitativ. Se supune legii gestiunii (Legea nr.22 /1969 modificata prin Legea nr. 54/1994 cu toate modificarile si completarile ulterioare). Se ofera salariu atractiv, tichete de masa, telefon de serviciu, decontarea cheltuielilor de transport sau masina de serviciu. Persoanele interesate sunt rugate sa ne contacteze la numerele de telefon : sau pe adresa Persoane de contact: Mancaș Violeta- resurse umane (); Tavares Beatrice- director ().
-
Inginer electrician/electromecanic/energetician/ mecanic-studii superioare postul-Proiectant-Productie (loc.Bocsa) postul-Tehnolog-Productie (loc.Bocsa) postul-Tehnolog-Aprovizionare (loc.Bocsa)
-
Firma cu punctul de lucru in Otopeni, Ilfov, care se ocupa cu vanzari piatra naturala, angajeaza baiat in depozit (manipulant), de preferabil din zonele apropiate ( Otopeni, Voluntari, Corbeanca, Balotesti), contact:
-
Posturi disponibile: Operator CNC, cu sau fara experienta 3 posturi Candidatul ideal: - Absolvent de liceu tehnic sau scoala profesionala - Experienta in operare masini unelte cu comanda numerica reprezinta un avantaj, dar nu este obligatorie, candidatii fara experienta beneficiaza de o perioada de instruire la angajare Se oferă bonuri de masă, abonament transport, bonusuri de performanță. Asteptam CV urile dumneavoastra.
-
PANSIPROD DISTRIBUTIE - distribuitor la nivel national de dispozitive si consumabile medicale si suplimente alimentare, angajeaza urgent Lucrator gestionar pentru punctul de lucru din Timisoara CANDIDATUL IDEAL - Studii medii finalizate - Cunostinte de contabilitate primara constituie avantaj - Permis auto cat B constituie avantaj - Atentie la detalii, bune abilitati de organizare si prioritizare - Responsabilitate, disciplina, seriozitate RESPONSABILITATI - Organizează spaţiul în vederea depozitării produselor - Gestioneaza si aranjeaza produsele din depozit - Pregateste coletele (conform documentelor de livrare) în vederea livrării mărfii - Intocmeste AWB-urile pentru marfa care se livreaza prin curier - Intocmeste documentele de insotire a marfii - Participa la inventar împreună cu comisia de inventar stabilita de administrator SE OFERA Contract pe durata nedeterminata Salariu + tichete de masa Prime de Paste si Craciun Asigurare medicala
-
Candidatul ideal : -Experienta releveanta in gestiune, minim 1 ani, -Experienta in cunoasterea produselor de instalatii sanitare si termice, reprezinta un avantaj -Foarte bune abilitati de planificarea si organizarea a activitatilor zilnice -Persoana dinamica, perseverenta si ambitioasa -Bune abilitati de comunicare , persoana serioasa si implicata .
-
Ești candidatul ideal dacă te identifici printre următoarele: Experiență anterioară în gestionarea depozitelor sau într-un rol similar este preferabilă. Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și de a gestiona eficient multiple sarcini și priorități. Descrierea jobului Responsabilitati principale: Gestionează Intrările și Ieșirile de Produse Administrare Documente: Intocmire documente avize de expediție, transfer marfa și alte documente asociate cu intrările și ieșirile de marfa pentru a asigura o accesibilitate și o recuperare ușoară a informațiilor. Monitorizare a Stocurilor: Urmează procedurile stabilite pentru monitorizarea și raportarea stocurilor de marfa din depozit. Participă la inventare și reconcilieri periodice ale stocurilor pentru a asigura precizia datelor.
-
Cerinte Experienta intr-o pozitie similara; Cunostinte de gestiune a stocurilor si cunoasterea unui soft de gestiune; Absolvent de studii medii; Dispus la efort fizic; Venit Net - 3500 Inventariaza calitativ si cantitativ marfurile care intra si ies din depozit; Verifica intrarile si iesirile de marfa in raport cu documentele de livrare; Raspunde de pregatirea corecta a marfurilor pentru livrare, conform documentelor de insotire a marfii ; Participa la inventarele periodice pentru a verifica situatia stocurilor; Raspunde de organizarea spatiului de depozitare; Aranjeaza si ordoneaza marfa in depozit conform regulilor interne; Asigura integritatea bunurilor; Comunica eventualele plusuri si minusuri identificate in gestiune; Asigura mentinerea ordinii si curateniei in depozit; Beneficii: Contract individual de munca pe durata nedeterminata; Majorari salariale functie de performanta profesionala; Tichete de masa Instruiri profesionale; Un mediu de lucru placut.
-
SPECTRAL MOBILA angajeaza Sef Centru Logistic cu studii superioare finalizate cu diploma de licenta. Centrul logistic este situat in Tutova. Se asigura transportul cu masinile societatii din Barlad si alte zone limitrofe. Program de lucru de 8 ore pe zi de luni pana vineri. Salariu motivant si tichete de masa de 40 de lei zi. CV-urile se pot trimite pe e-mail folosind aplicatia din site sau se pot aduce la fabrica de mobila din Tutova de luni pana vineri in intervalul 8:00 - 15:30. DESPRE NOI Spectral Mobila SA este unul dintre cei mai mari producatori de mobilier din PAL melaminat si MDF din zona Moldovei. Fabrica detinuta de companie este situata in apropierea municipiului Barlad si reprezinta una din cele mai mari investitii locale cu capital integral privat. Gama de produse fabricata de Spectral Mobila SA este una completa si cuprinde piese de mobilier pentru dormitoare, sufragerii, bucatarii, holuri, birouri si alte piese de mic mobilier. Calitatea produselor fabricate de companie corespunde celor mai inalte exigente, fiind asigurata de un flux tehnologic automatizat care cuprinde circulare de taiat in pachet, masini automate de cantuit pe suprafete drepte sau curbe, centre de prelucrare cu comanda numerica sau prese vacuum cu membrana pentru infoliat piese din MDF. Utilajele utilizate in fabricarea pieselor de mobilier sunt produse de unii din cei mai mari jucatori la nivel mondial din domeniu si datorita varstei medii de pana in 3 ani a utilajelor ce compun fluxul tehonologic, acestea dispun de cele mai noi tehnologii de fabricare a mobilei la ora actuala. Spectral Mobila SA comercializeaza produsele fabricate printr-o retea de distribuitori care cuprinde peste 100 de magazine din toata tara. Compania asigura livrarea produselor catre partenerii sai in cel mai scurt timp datorita stocurilor mari de produse finite si a parcului auto propriu format din mai multe autoutilitare moderne. Toti partenerii societatii beneficiaza de consultanta specializata, transportul produselor gratuit si conditii comerciale avantajoase. Piesele de mobilier sunt coletate si dispun de schite de montaj, astfel nu sunt necesare spatii mari de depozitare ale magazinelor partenere si asigura o siguranta a livrarii produselor in cele mai bune conditii. Produsele livrate catre colaboratori sunt insotite de certificate de garantie si certificate de conformitate conform legislatiei in vigoare. Pe langa reteaua de colaboratori, Spectral Mobila SA opereaza 7 magazine proprii si 31 magazine in sistem de franciza sub brand-ul Spectral Mobila in Bacau, Baia Mare, Barlad, Botosani, Braila, Brasov, Bucuresti, Buzau, Calafat, Calarasi, Campulung Moldovenesc, Cluj-Napoca, Focsani, Galati, Iasi, Intorsura Buzaului, Mangalia, Miercurea Ciuc, Moreni, Oltenita, Oradea, Pitesti, Ramnicu Sarat, Roman, Sacele, Sebes, Sfantu Gheorghe, Sibiu, Sighetu Marmatiei, Slatina, Slobozia, Suceava, Targu Frumos, Targu Jiu, Tecuci, Timisoara si Turda. In cele 38 de magazine Spectral Mobila clientii pot admira intreaga gama de piese de mobilier fabricate de companie. Produsele pot fi achizitionate cu plata pe loc (numerar sau cu card bancar) sau in rate prin diferite institutii de creditare. Indiferent de modalitatea de achizitie, clientii celor 38 de magazine Spectral Mobila beneficiaza de transport cu autoutilitare proprii in cel mai scurt timp din momentul achizitiei, montaj asigurat de personal specializat si garantie integrala a produselor cumparate pentru o perioada de 24 de luni. Incepand cu 2016 Spectral Mobila SA opereaza si un magazin online din care clientii pot achizitiona toata gama de produse fabricate de companie.