Anunțuri
Gestionari depozit Disponibil din: 2021-04-09-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Suntem în căutarea unui Responsabil Recepție pentru unul dintre cei mai mari producători de plante și flori la nivel național. Ne dorim un profesionist organizat și comunicativ, capabil să gestioneze eficient fluxul de informații și bunuri. Responsabilități: -Gestionarea stocurilor de marfă pe grupe de produse, de la recepție până la livrare, utilizând sistemul informatic dedicat; -Înregistrarea corectă a intrărilor și ieșirilor de produse în sistemul informatic; -Recepționarea produselor conform documentelor însoțitoare și verificarea conformității acestora; -Procesarea și furnizarea documentelor necesare pentru recepție și livrare; -Supervizarea activităților echipei din subordine și asigurarea bunei funcționări a acesteia și menținerea unei comunicări eficiente între departamentul și producție. Cerințe: -2+ ani experiență anterioară pe o poziție similară; -Corectitudine, rigurozitate și capacitate organizatorică dezvoltată; -Cunoștințe solide de operare PC și pachet Microsoft Office; -Familiaritate cu un sistem de warehouse management sau ERP constituie un avantaj; -Abilitatea de a lucra eficient cu mai multe procese simultan. Beneficii: -Pachet salarial motivant; -Bonusuri în funcție de performanță; -Oportunități de dezvoltare profesională.
-
Promovat
APLICĂ ACUM ca Muncitor la sortare în depozitul DPD din Oirschot OLANDA cu începere IMEDIATĂ! *Salariu atractiv* 14.38 EURO oră (indemnizație de vacanță inclusă) *Limbi acceptate* Engleză, nivel cel puțin conversațional *Industrie* Logistică *Locație* Oirschot, Olanda *Tipul de angajare* Contract pe durată determinată DPD este una dintre cele mai mari companii poștale din lume. Datorită abordării sale inovatoare, compania este în continuă creștere. Sute de scrisori și pachete sunt sortate în depozitul din Oirschot. Lucrătorul la sortare este responsabil pentru toate pachetele. Sarcinile includ încărcarea descărcarea coletelor, verificarea calității, sortarea și etichetarea pachetelor. Se lucrează de luni până vineri, în ture de după-amiază, seară și noapte; există posibilitatea de a lucra în weekend. De asemenea, ai opțiunea de a lucra part-time, în principal lunea și marțea. Primește bonusuri pentru munca efectuată seara, noaptea și în weekend. Bucură-te de pauzele petrecute în cantină alături de colegii tăi. Mediul de lucru este deschis, flexibil și confortabil. Devino lucrător la sortare și alătură-te acestei echipe prietenoase! *Oferim:* Plăți la timp Program de loialitate Salarii săptămânale Formalități de angajare online Cazare modernă Aplicația myOTTO Helpdesk 24 7 Transport la de la muncă asigurat Asigurare medicală *SARCINI UȘOARE* Încărcarea descărcarea coletelor Sortarea pachetelor Scanarea pachetelor Etichetarea pachetelor Controlul calității *CERINȚE* Aptitudine fizică Disponibilitate de a lucra în ture Cunoașterea limbii engleze la un nivel conversațional *CONTACT:* Ești interesat? Contactează-ne și vom răspunde la toate întrebările tale! UN SINGUR NUMĂR SIMPLU +40 316 316 814 Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Peste 15.000 candidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. Misiune OTTO Work Force crede într-o piaţă europeană a muncii fără frontiere. În calitate de lider de piaţă în domeniul serviciilor internaționale de recrutare, suntem mereu în căutarea de noi concepte pentru a servi în mod optim interesul clienților și al angajaţilor noștri în ceea ce privește flexibilitatea. La OTTO Work Force ne desfășurăm activitatea din pasiune și întotdeauna încercăm sa fim cu un pas înaintea solicitărilor. Viziune Prin consolidarea poziției noastre în Polonia, Germania şi Olanda, suntem în măsură să optimizăm în continuare conceptele noastre pentru clienţii noştri. În același timp, punem accentul pe RESPECT ca cea mai importantă valoare individuală și corporativă, suntem capabili să îmbunătățim situația migranților noștri din muncă. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii regăsești la rubrica RODO din cadrul platformei online a Otto Work Force RO.
-
Promovat
Cv-urile se pot depune si in magazinul SELGROS Cluj la Biroul informatii clienti precum si pe site-ul companiei SELGROS la sectiunea Cariere Descrierea postului: Responsabilități principale : Supravegherea descărcării ordonate a mărfii Verificarea exactită ii documentelor de livrare i intrare a mărfii controlul calită ii ambalajului, al etichetării i al prospe imii mărfii (termene de valabilitate) Vertificarea diferen elelor cantitative pe avizul de înso ire a mărfii cu semnătura oferului Înregistrarea diferen elelor pe IM-Blanco (note de intrare recep ie neprelucrate) exprimate în unită ile de vânzare Selgros Prelucrarea retururilor, indiferent de tipul lor i circuitul intern de marfă Confirmarea recep ionării mărfii prin semnătură i tampilă de intrare marfă Transportul mărfii în Recep ia mărfii, respectiv la etichetare Schimbul de recipiente la transport Preluarea altor sarcini în raioane magazin la solicitarea superiorilor ierarhici sau a directorului de magazin Asigurarea i men inerea ordinii, cură eniei i siguran ei în recep ia mărfii Cerinte: Studii medii Abilități de comunicare; Orientare catre client; Experienta in domeniul comercial reprezinta avantaj. Oferta Îți acordăm spor de sâmbătă și de duminică, de frig, de noapte, flexibilitate, sărbători legale, dar și bonusuri de performanță, de echipă sau individuale, în funcție de poziția pe care o ocupi Beneficiezi de tichete de masă încă din prima zi de lucru, la valoare maximă Sărbătorim alături de tine, oferindu-ți beneficii de Paște, Crăciun* Sănătatea este cea mai importantă, de aceea îți oferim o asigurare privată de sănătate pentru tine și o persoană dragă ție* Te poți relaxa la plajă sau la munte, cu vouchere de vacanță, și te răsplătim cu zile de concediu în plus când rămâi alături de noi* Investim în angajații noștri, oferindu-le oportunități de dezvoltare în cadrul companiei Mens sana in corpore sano prin parteneriate cu furnizori de profil, dacă ești o persoană activă sau vrei să devii una Vei beneficia de cele mai bune oferte la produsele din magazinele noastre Ne gândim la viitor și la angajații noștri, de aceea contribuim, alături de tine, la un fond de pensii private pilon III* Vechimea în companie va fi răsplătită lună de lună și vei beneficia de un spor de vechime lunar* *acordarea beneficiilor este condiționată de îndeplinirea unor perioade de vechime în cadrul companiei conform Contractului Colectiv de Muncă la nivel de unitate Informare: Vă informăm că, prin aplicarea pentru o poziție în cadrul societății Selgros Cash&Carry SRL, vă vom colecta și folosi datele personale oferite în desfășurarea procesului de selecție și recrutare de personal. Pentru informații complete privind prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul recrutării și selecției de personal în cadrul Selgros Cash&Carry SRL, vă rugăm accesați secțiunile Protecția datelor si Nota de informare recrutare de pe site-ul nostru Notă de informare - recrutare (selgros.ro) Pentru detalii despre modul în care se realizează prelucrarea datelor dumneavoastră de către site-ul de pe care aplicați, vă rugăm consultați Termenii și Condițiile acestuia.
-
Promovat
ABILITATI: - Acuitate vizuala, dexteritate manuala; - Capacitate de munca in echipa; - Disponibilitate pentru efort fizic sustinut; - Organizat, harnic, responsabil, punctual, serios; - Fara antecedente penale. ATRIBUTII: - Executa activitati de descarcare din tiruri sau din masinile de distributie, precum si activitati de depozitare si manipulare a marfurilor in depozit conform indicatiilor primite de la gestionari, fara sa aduca atingere integritatii acestora; - Pregateste marfa pentru expeditie in conformitate cu comenzile primite; - Asaza marfa in depozit conform indicatiilor gestionarului; - Sustine activitatea celorlalti lucratori aflati in depozit; - Intretine curatenia in depozit. CERINTE - Prezinta avantaj experienta in domeniul materialelor de constructii;
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Societate comerciala angajeaza gestionar fabrica pâine. Relatii suplimentare la numarul de telefon aferent anuntului, in intervalul orar 08:00-16:00.
-
Salut, numele meu este Veselin Gheorghe si am primit sarcina de a aduce 32 de muncitori necalificați (femei si bărbați) cu varsta cuprinsa intre 18 si 60 de ani. Tin sa vă atrag atenția, că nu sunt firma de recrutare, sunt persoana fizică si muncesc si locuiesc alături de voi. Munca, ca si dificultate este echilibrata, adică avem locuri atât pentru bărbați cat si pentru femei. Programul de lucru este de 10 ore pe zi, de luni pana vineri cu posibilitate de ore suplimentare in weekend. Pauză de masă aveți de la ora 12 la ora 13. Ca și implicare financiară, este nevoie de 100 de lei de persoană pentru a achita o taxă pentru înregistrarea contractului de muncă european. Acești bani nu îmi revin mie, ci statului roman. Ultima plecare este in data de 26 aprilie, dar se poate pleca și mai repede, cu mașină personală sau va pot face rezervare la autocar. Transportul va este achitat de firmă, dar va fii retras din prima lună de salarizare. Cazarea este la o pensiune din apropiere, la care vă este plătită cazarea de către firma. Atenție, sunt camere cu 2 paturi single, baie separat si bucătărie la comun. Firma oferă până la 500e avans pentru nevoi personale. Salariul NET este de 3,080e(14e pe ora) , cu posibilitate de extindere până la 4,800e lucrând ore suplimentare. 14e x 10 ore = 140e pe zi 140e x 22 zile = 3,080e pe lună (salariul de bază)
-
Responsabilitati: - Fotografiere piese - Adaugare piese in programul de gestiune + Anunt online - Aranjare si organizare piese pe rafturile existente - Adaugare etichete cod de bare pe fiecare produs in parte ce intra in depozit - Gestiunea a tot ce intra si iese din depozit - Impachetare colete - Curatenie permanenta - Inventar complet la o anumita perioada
-
Pentru clientul nostru, un important producator de piese pentru caroserie, recrutam Operator productie in Craiova, cu program doar de weekend, sambata si duminica, 8h, 3 ture. Se lucreaza in 3 ture. Beneficii: Pachet salarial foarte atractiv; Tichete de masa 35 zi lucratoare; Bonus de Productie anual; Posibilitatea de dezvoltare in cadrul companiei; Mediu de munca la standard inalte, avand acces la toate facilitatile; Program de lucru 8h zi sambata si duminica. Responsabilitati : Realizarea normei zilnice pentru piesele asamblate; Utilizarea cu atentie a a masinilor de realizare a pieselor; Respectarea normelor de calitate.
-
Societate comerciala- cauta SOFER ,categ. D,pentru microbuz, cu jumatate de norma !!Relatii la tel.
-
Responsabilitati: Gestiunea intrarilor si iesirilor de deseuri Coordonare echipa sortare balotare Managementul stocurilor si optimizarea rulajului materialelor Asigura gestiunea fizica a stocului de marfa Efectueaza lunar inventarul stocului de marfa Participa activ la operatiunile de incarcare descarcare a marfii la din magazia firmei Raporteaza superiorului ierarhic orice neconcordanta intre stocul fizic si cel scriptic Ofera informatii despre stocuri departamentelor firmei Respecta legislatia de gestiune a stocurilor Introduce marfa in stoc in baza documentelor de intrare Efectueaza operatiuni de intrare in stoc a marfii si receptie fizica Raporteaza superiorului ierarhic diferentele intre marfa fizica si cea scriptica aparute la receptia marfii la magazine Asigura miscarea stocurilor si preda marfa catre client conform documentelor emise Raspunde de acuratetea inregistrarilor in stoc
-
Biscotto SRL angajează gestionar depozit program 2-3 ore pe zi .Depozitul este situat in calea Sagului lângă Dedeman Programul de lucru va fi doar după-masa Preferabil pensionar.Sarcinile consta in pregătirea produselor pentru 3 agenții livratori, depozitul este frigorific Volumul de munca nu este mare Domiciliul de preferința sa fie foarte aproape.
-
Hai in echipa din magazinul Cora! Realizezi controlul cantitativ si calitativ al marfurilor si ambalajelor livrate si returnate, asiguri curatenia si buna functionare a platformei de receptie si a echipamentelor, mentii bune relatii de colaborare cu furnizorii si colegii din raioanele comerciale. Iti oferim: Un loc de munca stabil si de incredere, contract pe perioada nedeterminata, tichete de masa, abonament medical la o clinica privata, formare la locul de munca, colaborarea cu o echipa energica si dinamica, lucrezi in schimburi 5 zile saptamana, 1-2 weekenduri luna si beneficiezi de intelegere in realizarea programului de lucruI. Alatura-te unei echipe centrate pe satisfacerea clientilor! Trimite-ti CV-ul la: sau suna la
-
Luxor Global Trading SRL angajează gestionar marfa depozit la centrul Agro Transilvania Dezmir ! Cerinte :cunoștințe minime de operare calculator, facturare ! Program de lucru 4:00 -12:00 ! Salar atractiv !
-
-
Angajam gestionar depozit situat in Bucuresti, sector 1, care sa asigure gestiunea fizica a stocului de marfa in depozit; sa introduca marfa in stoc pe baza documentelor de intrare; sa pregateasca comenzile pentru clienti sau curierat; sa participe la inventarierea produselor. Contract de munca pe perioada nedeterminta. Cerinte: Operare PC; cunostinte d gestiune primara; persoana organizata si atenta la detalii; capacitate de planificare si organizare a activitatii proprii, precum si de lucru in echipa. Se ofera salariu, bonuri de masa + bonuri de performanta Pentru mai multe informații sunați la numărul din anunț.
-
Societate cu sediul in Ploiesti,angajeaza dispecera oficiu curierat pentru orasul Mizil(jud Prahova) in urmatoarele conditii: -persoana de sex feminin; -domiciliul in Mizil; -absolventa liceu; -cunostinte de baza PC(Office) -cazier judiciar fara mentiuni; -posesoare permis categoria B; -program de lucru: Luni-Vineri(11:00-19:00) -salariu net 2000-2500 Ron
-
Locatie: iesirea din Popesti- Leordeni spre Oltenita Cerinte : Persoana responsabila, organizata si constiincioasa Atentie distributiva, seriozitate Se considera un avantaj : - posesia de carnet de stivuitorist - posesia de carnet conducere categ B Responsabilitati: Incarcarea descarcarea marfurilor etichetare produse Paletarea marfurilor Colectare produse de pe locatii Ambalarea produselor in cutii Se asigura : Tichete de masa Transport Asigurare medicala in cadrul unei retele private de sanatate Program de lucru L-V ( 09:30 18:00)
-
Cautam persoana responsabila, serioasa, dispusa la efort fizic pentru depozit de covoare. - cunoasterea principiilor de gestiune; - cunostinte PC ( MS Excel); - cunoasterea unui program contabil de gestiune a stocurilor (Win Mentor) constituie un avantaj; - Program de lucru: Luni-Vineri, de la 08.00-17.00( cu 1 ora pauza de masa). Sambata, Duminica si sarbatori legale -liber Atributii: - Coordoneaza activitatea depozitului de covoare, traseaza sarcini si participa activ la toate actiunile zilnice din depozit; - Receptioneaza (prin scanare) si verifica marfa primita; - Asigura gestiunea stocului de marfa in baza documentelor de intrare iesire; - Raspunde de livrarea marfii catre clienti in timpul cel mai scurt si in conditii optime; - Organizeaza spatiul in vederea depozitarii produselor pe categorii; - Realizeaza inventarierea periodica a stocurilor de marfuri existente in depozit Beneficii: - decontare transport si tichete de masa; - De ziua ta de nastere sarbatoresti in familie, pentru ca noi iti dam o zi libera platita. Doar candidatii selectati vor fi contactati pentru un interviu, restul de aplicatii fiind pastrate in baza de date a companiei pentru oportunitati viitoare. Descrierea companiei: Carpeta face parte din reteaua internatională Carpeta RO Group. Colectiile de covoare prezente in reteaua Carpeta sunt produse in fabrica de covoare din Republica Moldova. Carpeta detine o retea de 10 magazine proprii in Romania si zeci de parteneri in toata tara.
-
Ce ne dorim de la tine? - seriozitate și punctualitate; - atenție la detalii, corectitudine și implicare; - rezistență la stres și la efort fizic; - permis de conducere categoria B (obligatoriu); - atestat de motostivuitorist; - experiența anterioară pe un post similar constituie un avantaj! Experiența nu constituie un criteriu de departajare, suntem alături de tine și te ajutăm să evoluezi. Pasiunea pentru domeniul auto reprezintă un avantaj! Programul de lucru este de luni până vineri, orele 08:30-17:00. Nu se lucrează în weekend-uri și sărbători legale. SALARIUL ESTE NEGOCIABIL și se stabileste în urma interviului. Responsabilitati: 1) Participa activ la incarcarea descarcarea marfii din depozit; 2) Efectueaza receptia fizica a marfii la intrarea in magazia firmei; 3) Verifica documentele la introducerea NIR-ului si semnaleaza eventualele neconcordante; 4) Raporteaza superiorului ierarhic diferentele intre marfa fizica si cea scriptica aparute la receptia marfii la depozit; 5) Utilizeaza eficient spatiul de depozitare a marfurilor; 6) Se ingrijeste ca spatiul din depozit sa fie curat si ordonat; 7) Pastreaza documentele justificative legate de stocuri; 8) Ofera informatii despre stocuri departamentelor firmei; 9) Emite avize de expeditie pentru marfurile ce parasesc firma in cazul in care nu exista factura, in conditiile prevazute de lege; 10) Urmareste completarea de catre clienti a documentelor fiscale conform legislatiei; 11) Preda marfa catre client conform documentelor emise 12) Expediaza marfa catre clienti; 13) Ambaleaza si securizeaza marfa in vederea livrarii 14) Intocmeste necesarul de materiale folosite pentru expeditia marfii; 15) Transmite catre superiorul ierarhic orice reclamatie privind expeditiile de marfa;
-
Pentru unul dintre clientii nostri suntem in cautarea unui Director comercial! Locatie: Rasnov Este necesara experienta pe un post similar!
-
Angajăm gestionar la un magazin de mobilă din Gherla, județul Cluj. Salariu atractiv. Info la tel
-
Astona Exclusiv srl în vederea completării echipei, angajează pentru depozitul alimentar din Antefrig str Fântânica nr 36 sector 2 Bucuresti ( zona Garii de est), șoferi distribuitori cat B si operatori depzoit Combinarea celor 2 posturi reprezinta un avantaj. Echipă tânără și dinamică , salariu motivant, posibilități de promovare în funcție de implicare Relații la telefoanele :
-
Candidatul ideal - Răspunde de gestiunea fizică a stocului de echipamente, consumabile, materiale la nivelul punctului de lucru; - Onest, rezistent la stres, capacitate buna de relationare si spirit de echipa; - Cunostiinte operare Excel constituie avantaj. - Permis de conducere categoria B Descrierea jobului - Recep ionarea i gestionarea cantitativă i calitativă a materialelor, uneltelor si echipamentelor de lucru. - Aprovizionarea depozitului de la magazinele de specialitate; - Supervizarea i coordonarea întregii activită i din depozit ( încărcarea, descărcarea, aranjarea materialelor ) - Răspunderea pentru preluarea mărfii cantitativ i calitativ; - Realizarea inventarelor; - Emiterea de avize de înso ire a mărfii;