Anunțuri
Gestionari depozit Disponibil din: 2021-07-18 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
-asigura gestiunea fizica a stocului de marfa -opereaza in stoc miscarile de marfa si raporteaza eventualele neconcordante - participa la incarcarea descarcarea marfii -introduce marfa in stoc pe baza documentelor de intrare - ofera informatii despre stocuri departamentelor firmei -primeste comenzile si asigura livrarea lor catre clienti
-
Promovat
ABILITATI: - Acuitate vizuala, dexteritate manuala; - Capacitate de munca in echipa; - Disponibilitate pentru efort fizic sustinut; - Organizat, harnic, responsabil, punctual, serios; - Fara antecedente penale. ATRIBUTII: - Executa activitati de descarcare din tiruri sau din masinile de distributie, precum si activitati de depozitare si manipulare a marfurilor in depozit conform indicatiilor primite de la gestionari, fara sa aduca atingere integritatii acestora; - Pregateste marfa pentru expeditie in conformitate cu comenzile primite; - Asaza marfa in depozit conform indicatiilor gestionarului; - Sustine activitatea celorlalti lucratori aflati in depozit; - Intretine curatenia in depozit. CERINTE - Prezinta avantaj experienta in domeniul materialelor de constructii;
-
Promovat
Cerințe: Se lucreaza in 3 schimburi Autorizatie ISCIR pentru utilizarea stivuitorului.(reach truck,frontal); Experienta anterioara intr-o pozitie similara; (cel putin 3 ani pe o pozitie de conducere operationala intr-un depozit); Abilitatea de a gestiona documente si evidente fizice si scriptice; Capacitati de organizare si prioritizare; Cunoasterea limbii engleze la un nivel mediu; Cunoasterea pachetului Office la un nivel mediu; Condiții: Salariu motivant; Contract pe perioada NEDETERMINATA; Bonuri de masa in valoare de 30 RON zi; Ore suplimentare platite conform legii; Asigurare medicala in sistem privat; Tichete cadou de Pasti; Tichete cadou pentru ziua de nastere; Reale posibilitati de crestere profesionala; Transport asigurat. Responsabilități: Coordonarea activitatii depozitului pe proiectul unde este alocat; Evidenta control asupra tuturor actelor insotitoare ale marfurilor ce intra ies din gestiune; Atingerea obietivelor legate de livrarea comenzilor, acuratetea livrarilor, acuratetea stocurilor, emiterea de rapoarte, termene de livrare. Coordonarea activitatii angajatilor din subordine: stivuitoristi, gestionari si manipulanti; Pregatirea comenzilor conform protocolului agreat cu clientii. Participarea la inventarele periodice sau cele solicitate de clienti; Coordonarea evaluarilor periodice ale depozitului; Oferirea informarilor catre clientii externi despre initiativele planificate, in curs sau executate; Asumarea deciziilor de conducere a depozitului in absenta Sefului de Depozit;
-
Promovat
Candidatul ideal - Absolvent studii medii; - Experienta de lucru in depozit de minim 1 an; - Abilitati de lucru in echipa; - Persoana dinamica, activa, foarte organizata, atenta la detalii, responsabila; - Permis de conducere categoria B constituie un avantaj, Descrierea jobului - Asigura receptia cantitativa si calitativa a produselor care intra in depozit; - Asigura repartizarea si ordonarea corecta a produselor din depozit, conform cu prevederile legale in domeniu si cu standardele de calitate; - Verifica conditiile de ambalare si de inscriptionare ale produselor receptionate si livrate; - Colecteaza prompt si corect comenzile pentru livrare; - Asigura securitatea si integritatea bunurilor din gestiune; - Participa la inventarele periodice; OFERIM SERIOZITATE SI SIGURANTA IMPREUNA CU UN PACHET ATRACTIV Program: Luni-Vineri 08.00-16.30 -pauza de masa 12.30-13.00, Sambata+Duminica-Inchis, Locatie: Timisoara str Dacilor 14- curtea langa Podul Dacilor din Piata Badea Cartan,intrare din bulevard mare Asteptam CV la telefon Whatsapp si mail:
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
AUTOPLUS este o societate cu o experiență de 22 ani în activitați de reparații ,întreținere și distribuție piese auto din Onești jud Bacau. Autoplus reprezintă încredere și garanția serviciilor calitative oferite clienților noștri de către echipa construită în timp, care își desfășoare activitatea intr-un mediu plăcut, sigur , stabil și motivant financiar având drept obiectiv deservirea ireproșabilă a clienților noștri. CERINȚELE POSTULUI -Cunoștinte operare pc -Studii superioare constituie avantaj. -Experiență în lucrul cu clienți persoane fizice si persoane juridice. -Abilități de comunicare foarte bune, aspect fizic ingrijit. -Incredere in propriile forțe,amabilitate, spirit de echipa ,rabdare, bunăvoință. -Persoană serioasă,determinată,responsabilă cu dorință de dezvoltare profesionala si personala , cu respect față de colegi și clienți. DESCRIERE LOC MUNCĂ: -Ofertarea si comercializarea serviciilor si produselor către clienti persoane fizice si juridice. -Consilierea comercială a clienților si implicarea în vânzarea si promovarea produselor aflate în stoc sau aduse la comandă. -Livrarea pieselor comandate în anumite cazuri. SE OFERĂ: Pachet financiar motivant : salariu fix +comision din realizări + bonuri de masă , locuință serviciu pentru persoane din alte localități, participarea la diverse cursuri profesionale si dezvoltare personală, diferite bonusuri oferite de parteneri ,cursuri, participare la evenimente și concursuri, echipamente, imbracaminte,etc) Cv-urile se trimit pe mesageria olx sau la adresa de mail din descrierea anuntului. Sau direct la sediile noastre Autoplusonesti.ro
-
Cautam coleg responsabil, serios si muncitor pentru depozitul nostru din Pantelimon, Ilfov. Program de munca 8 ore pe zi, exclus sarbatori legale, conditii decente (munca se desfășoară la interior, nu avem articole foarte grele sau voluminoase), carte de munca. Inclusiv cetateni straini daca stapanesc limba engleză. Daca nu esti din București/Ilfov, iti putem oferi inclusiv cazare. Trimite-ne CV-ul tau daca esti o persoana onesta si constiinciasa, atenta la detalii si ai: Studii medii Cunostinte de operare PC si periferice (scanner, imprimanta) Capacitate si rezistenta la efort fizic Carnet de conducere cat. B Daca detii atestat ISCIR clasa stivuoitoare constituie avantaj. Ce face un gestionar: Receptioneaza marfa Emite si gestionareaza corespunzator documentatia aferenta Manipuleaza marfa (incarnare/descarcare) Emite AWB-uri Expune marfa la raft conform proncipiului FIFO Mentine marfurile in conditii optime Inventarieaza articolele periodic si anual Ambaleaza marfa Organizeaza depozitul conform parametrilor stabiliti de societate
-
Angajam Primitori-Distribuitori pentru gestiunea fluxului fizic de piese, materiale si scule - industria automotive. Efectuarea activitatilor specifice pentru gestiunea stocurilor (intrari iesiri); stocarea si colectarea marfurilor. Posturile sunt pentru Titu Dambovita on-site.Asiguram transport catre Titu - Dambovita cu plecare din Mioveni; Pitesti; Topoloveni; Gaesti; Targoviste; Ploiesti; Bucuresti. Profil: Absolventi studii medii: Scoli profesionale; Licee industriale. Spirit analitic Atentie la detalii Capacitatea de a asimila noi proceduri Utilizare dispozitive scanare coduri de bare Experienta in gestiunea fizica a stocurilor si fluxul de intrari-iesiri repere. Beneficii: Contract perioada nedeterminata Pachet salarial motivant Tichete masa Prime Paste si Craciun Abonament servicii medicale Parteneriat servicii stomatologice Parteneriat servicii oftalmologice Transport asigurat
-
Gestionar pentru magazin vopsele auto și accesorii - Cluj Napoca Adresa: Str. Oașului nr. 104 Cerinte: - Studii medii sau superioare. - persoană cu experiență în domeniu. - Cunoștințe de operare PC, - inventariere și eliberarea mărfurilor, - urmărirea stocurilor și - întocmirea documentelor necesare. Salarizare avantajoasă, tichete de masă. Program 9- 17 Hai să ne cunoaștem! Hai în echipa noastră!
-
Promovat
APLICĂ ACUM ca Muncitor la sortare în depozitul DPD din Oirschot OLANDA cu începere IMEDIATĂ! *Salariu atractiv* 14.38 EURO oră (indemnizație de vacanță inclusă) *Limbi acceptate* Engleză, nivel cel puțin conversațional *Industrie* Logistică *Locație* Oirschot, Olanda *Tipul de angajare* Contract pe durată determinată DPD este una dintre cele mai mari companii poștale din lume. Datorită abordării sale inovatoare, compania este în continuă creștere. Sute de scrisori și pachete sunt sortate în depozitul din Oirschot. Lucrătorul la sortare este responsabil pentru toate pachetele. Sarcinile includ încărcarea descărcarea coletelor, verificarea calității, sortarea și etichetarea pachetelor. Se lucrează de luni până vineri, în ture de după-amiază, seară și noapte; există posibilitatea de a lucra în weekend. De asemenea, ai opțiunea de a lucra part-time, în principal lunea și marțea. Primește bonusuri pentru munca efectuată seara, noaptea și în weekend. Bucură-te de pauzele petrecute în cantină alături de colegii tăi. Mediul de lucru este deschis, flexibil și confortabil. Devino lucrător la sortare și alătură-te acestei echipe prietenoase! *Oferim:* Plăți la timp Program de loialitate Salarii săptămânale Formalități de angajare online Cazare modernă Aplicația myOTTO Helpdesk 24 7 Transport la de la muncă asigurat Asigurare medicală *SARCINI UȘOARE* Încărcarea descărcarea coletelor Sortarea pachetelor Scanarea pachetelor Etichetarea pachetelor Controlul calității *CERINȚE* Aptitudine fizică Disponibilitate de a lucra în ture Cunoașterea limbii engleze la un nivel conversațional *CONTACT:* Ești interesat? Contactează-ne și vom răspunde la toate întrebările tale! UN SINGUR NUMĂR SIMPLU +40 316 316 814 Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Peste 15.000 candidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. Misiune OTTO Work Force crede într-o piaţă europeană a muncii fără frontiere. În calitate de lider de piaţă în domeniul serviciilor internaționale de recrutare, suntem mereu în căutarea de noi concepte pentru a servi în mod optim interesul clienților și al angajaţilor noștri în ceea ce privește flexibilitatea. La OTTO Work Force ne desfășurăm activitatea din pasiune și întotdeauna încercăm sa fim cu un pas înaintea solicitărilor. Viziune Prin consolidarea poziției noastre în Polonia, Germania şi Olanda, suntem în măsură să optimizăm în continuare conceptele noastre pentru clienţii noştri. În același timp, punem accentul pe RESPECT ca cea mai importantă valoare individuală și corporativă, suntem capabili să îmbunătățim situația migranților noștri din muncă. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii regăsești la rubrica RODO din cadrul platformei online a Otto Work Force RO.
-
Promovat
Order Picker&Packer într-unul din depozitele GXO Logistics din Olanda GXO este o companie logistică internațională, care colaborează cu companii cunoscute. De la îmbrăcăminte la produse de uz casnic, de la imprimante la produse medicale și de la produse alimentare la produse pentru copii - toate acestea le vei găsi în depozitele GXO, răspândite în toată Olanda. Diferite locații de lucru din care poți alege - Venlo Sevenum, Venray, Eindhoven, Roosendaal, Oosterhout, Heerlen, Lelystad, Echt, Tilburg, Nieuwegein, Oss, Herten sau Roermond! Sarcinile tale vor include: colectarea, ambalarea, expedierea și gestionarea retururilor. Este o muncă ușoară pentru care nu este necesară experiență - OFERIM INSTRUIRE ȘI SPRIJIN CUPRINZĂTOR! Condiții de angajare: Lucrul în schimburi diferite (în funcție de cerere și locație) Tarif orar atractiv: 14,43 EURO brut (13,32 EURO + 8,33% indemnizație de vacanță) și eventuale bonusuri pentru munca de seară, noapte sau weekend, de exemplu +100% pentru duminică! Contract de muncă temporar în conformitate cu legislația olandeză, cu garantarea orelor de muncă Asigurare împotriva accidentelor și acces la îngrijire medicală Cazare în locații moderne Posibilitatea de a folosi transportul organizat către locul de muncă (cu bicicleta mașina) sau de a primi rambursarea parțială a costurilor în cazul în care folosiți mașina proprie Alte beneficii: Fructe gratuite, cafea, ceai și acces la cantină și la distribuitoarele automate de gustări Posibilitatea de dezvoltare a carierei și de promovare pentru angajații eficienți Un mediu de lucru de susținere și internațional Formalități minime (posibilitatea de a semna electronic contractul) Asistență telefonică disponibilă non-stop Acces la cursuri de limbi străine, instruire online și alte proiecte pentru angajații noștri Cerințe: Cunoașterea limbii engleze la un nivel conversațional! Disponibilitate pentru o perioadă mai lungă, de minimum șase luni Flexibilitate în ceea ce privește locul de muncă (dacă este necesar, angajatul poate fi instruit și transferat pe diferite departamente) Permisul de conducere (categoria B) este binevenit Interesat? Aplică acum și alătură-te echipei GXO, unde fiecare zi aduce noi provocări și oportunități de dezvoltare! Începe-ți cariera într-o companie internațională de logistică. Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Peste 15.000 candidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. Misiune OTTO Work Force crede într-o piaţă europeană a muncii fără frontiere. În calitate de lider de piaţă în domeniul serviciilor internaționale de recrutare, suntem mereu în căutarea de noi concepte pentru a servi în mod optim interesul clienților și al angajaţilor noștri în ceea ce privește flexibilitatea. La OTTO Work Force ne desfășurăm activitatea din pasiune și întotdeauna încercăm sa fim cu un pas înaintea solicitărilor. Viziune Prin consolidarea poziției noastre în Polonia, Germania şi Olanda, suntem în măsură să optimizăm în continuare conceptele noastre pentru clienţii noştri. În același timp, punem accentul pe RESPECT ca cea mai importantă valoare individuală și corporativă, suntem capabili să îmbunătățim situația migranților noștri din muncă. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii aici :
-
Promovat
Pentru clientul nostru, o cunoscuta companie romaneasca prezenta de peste 18 ani in piata, specializata in productia de alimente semipreparate, cu sediul in zona Afumati, Ilfov, suntem in cautarea unui nou coleg pe postul Gestionar Depozit Cerinte: Studii medii; Experienta pe un post similar; Experienta in coordonare personal depozit si operatiuni logistice; Experienta de lucru intr-un WMS; Bune abilitati operare PC; Responsabilitati: Coordonarea activitatii de receptie a marfurilor astfel încat fluxul de materii prime și materiale sa fie optim din punct de vedere calitativ și cantitativ pentru a asigura un regim de productie normal, fara intreruperi cauzate de lipsuri sau neconformitati; Efectueaza buna organizare a depozitului de condimente și a depozitelor de materii prime și materiale Lansează comenzi catre furnizori conform graficelor de productie; Verifica comenzile pana la livrare; Program de Lucru: L-V - 08:00-17:00; Transport: Decont combustibil pentru masina personala prin contract comodat; Pachet de Beneficii: Contract de Munca Nedeterminat; Perioada de instruire si acomodare asigurata dupa angajare; Salariu NET motivant; Tichete de Masa - 840 lei luna; Ore suplimentare platite 175% (daca este cazul); Masa asigurata; Prime sarbatori; Decont combustibil pentru masina personala prin contract comodat;
-
Angajam Tehnician gestiune stoc la o fabrica din Brasov. CERINTE: - studii medii - cunostinte MS Office - disponibilitate de a lucra in 3 schimburi: 07.00-15.00 15.15-23.00 23.00-07.00 - experienta minim 3 ani in gestiune (de preferat intr-o fabrica) RESPONSABILITATI: - introduce marfa în stoc în baza documentelor de intrare - stochează în spații bine delimitate și corespunzătoare a produselor stocate - răspunde de înregistrarea sistematică și operarea cronologică a datelor privind stocurile (FIFO) - efectuează inventare fizice, anuale și periodice (acolo unde se impune), la solicitarea superiorului ierarhic - inregistrează, prelucrează şi păstrează informaţiile referitoare la situaţia stocurilor - scopul postului constă în primirea, verificarea, depozitarea, gestionarea componentelor și sau materialelor auxiliare (freestock) în vederea comisionării (alcătuirea kit-urilor necesare în vederea producției de ansambluri) BENEFICII: - salariu motivant - prime de sarbatori - asigurare medicala - subventie la cantina - bonuri de masa in valoare de 30 lei - prima de productivitate, de prezenta - transport asigurat: Sacele, Brasov, Zarnesti, Rasnov, Codlea, Ghimbav, Sanpetru, Bod Colonie.
-
Posturi disponibile: Operator CNC, cu sau fara experienta 3 posturi Candidatul ideal: - Absolvent de liceu tehnic sau scoala profesionala - Experienta in operare masini unelte cu comanda numerica reprezinta un avantaj, dar nu este obligatorie, candidatii fara experienta beneficiaza de o perioada de instruire la angajare Se oferă bonuri de masă, abonament transport, bonusuri de performanță. Asteptam CV urile dumneavoastra.
-
Promovat
Consultați una dintre cele mai bune oferte de muncă din Olanda! Și alăturați-vă echipei noastre care lucrează cu hainele Tommy Hilfiger și Calvin Klein! Vorbiți limba engleză și căutați un loc de muncă stabil și de încredere în străinătate? La OTTO, avem o ofertă excelentă! Cu noi, nu trebuie să vă faceți griji pentru transport, cazare sau asigurare oferim un pachet complet de servicii și asistență în organizarea călătoriei dvs. în Olanda. Ce veți face? Doar sarcini simple precum: Colectarea și ambalarea comenzilor Controlul calității produselor haine și accesorii de marcă Pregătirea mărfurilor pentru expediere și încărcarea descărcarea coletelor Ce așteptăm de la dvs.: Cunoașterea limbii engleze - obligatoriu (nivel mediu) Disponibilitate pentru o perioadă mai lungă de timp (cel puțin șase luni) Permis de conducere - este de apreciat În plus, NU AVEȚI NEVOIE DE EXPERIENȚĂ!! Super, nu? Nu așteptați prea mult ofertele sunt limitate! Descrierea jobului Iată ce avantaje puteți avea daca începeți un nou loc de muncă alături noi: Tarif super: 14.65 EURO oră (13.52 EURO + 8.33% indemnizație de vacanță) Bonusuri de weekend (50-100%), pentru că apreciem dedicarea dvs.! Plata sigură și la timp (salariile săptămânale) Puteți începe imediat Asistență în îndeplinirea formalităților (vom aranja totul înainte de plecare) și un proces de recrutare ușor Un singur schimb, ore convenabile: 8:00-17:00 Contract de muncă temporară sub condițiile olandeze minim 40 ore de muncă săptămânal Șanse de promovare și trecere la un contract direct! Aplicația MyOTTO cu programul de muncă, fluturași de salariu și FAQ Nu trebuie să vă faceți griji cu privire la transportul la de la locul de muncă, îl asigurăm gratuit Beneficiați de cazare si asigurare medicală Suport telefonic 24 7 - Centrul de Servicii Operaționale Acces la cantina de la locul de muncă și nu este tot! De două ori pe an, vă puteți bucura de articole vestimentare la prețuri avantajoase! Vă încântă acestă ofertă? Tot ce trebuie să faceți este să aplicați aici iar recrutorul nostru va intra în contact cu dvs. și vă va răspunde la toate întrebările! Descrierea companiei Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Peste 15.000 candidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. Misiune OTTO Work Force crede într-o piaţă europeană a muncii fără frontiere. În calitate de lider de piaţă în domeniul serviciilor internaționale de recrutare, suntem mereu în căutarea de noi concepte pentru a servi în mod optim interesul clienților și al angajaţilor noștri în ceea ce privește flexibilitatea. La OTTO Work Force ne desfășurăm activitatea din pasiune și întotdeauna încercăm sa fim cu un pas înaintea solicitărilor. Viziune Prin consolidarea poziției noastre în Polonia, Germania şi Olanda, suntem în măsură să optimizăm în continuare conceptele noastre pentru clienţii noştri. În același timp, punem accentul pe RESPECT ca cea mai importantă valoare individuală și corporativă, suntem capabili să îmbunătățim situația migranților noștri din muncă. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii regăsiți la rubrica RODO din cadrul platformei online a Otto Work Force RO.
-
Societate ce activeaza in domeniul reciclarii din Targoviste,angajam MECANIC intretinere pentru depozit nostru.Relatii la telefon
-
Suntem o companie cu capital privat 100% romanesc. Facem parte din grupul de firme Atlantis, iar in prezent suntem in cautare de noi colegi. Experienta nu este un factor decizional in alegerea candidatilor, insa poate fi un avantaj daca ai cunostinte in domeniu. Candidatul ideal: - Are studii medii si permis de conducere categoria B - Gestioneaza eficient stocul și fluxul de mărfuri în depozitul nostru. - Monitorizeaza și înregistreaza precis intrările și ieșirile de mărfuri. - Menține ordinea, curățenia și siguranța în depozit. - Realizeaza inventarul periodic și raporteaza discrepanțele. - Colaboreaza eficient cu departamentele interne pentru asigurarea fluxului optim de mărfuri. - Persoană integră, serioasă, punctuală si responsabila Beneficii: - loc de munca stabil; - echipament complet de lucru; - oferim instruire in cadrul societatii; - salariu competitiv; - contract de munca pe perioada nedeterminata; - transport sau decont asigurat de firma
-
Angajam responsabil receptie livrari marfa in depozit logistic. Necesar: Abilitati pe stivuitor, minim 10 clase, cunostinte de baza PC, disponibilitate la efort mediu, SERIOS, RESPONSABIL, ordonat si comunicativ. Descriere post: receptionarea cantitativa calitativa a marfurilor, ajuta la descarcare incarcarea marfurilor, intocmeste actele necesare receptiei livrarii marfurilor si fisele de receptie, ajuta inlocuieste ocazional stivuitoristul. Salariu net cumulat ( venit net + transp + bonuri )3700-3800 lei luna Bonusuri: asig medicala si prime de sarbatori.
-
Cautam persoane cu autorizatie ISCIR pentru o fabrica mare de cablaje. Munca se desfasoara in depozitul interior al fabricii. Program de lucru: 3 schimburi, L-V; Cerinte: ISCIR valabil in Romania; experienta este un avantaj, dar nu este obligatorie; min. 8 clase terminate Se ofera: salariul fix + tichete de masa 30 RON/zi; spor noapte 25%; ore suplimentare platite 200%; prime de sarbatori: 300 RON NET; prima de vacanta/tichete de vacanta in valoare de 600 RON bonus 1 Iunie 150 RON NET; bonus de loialitate - valoarea unui salariu BRUT Responsabilitatile la locul de munca: Verificarea la intrare a pieselor/ marfurilor/ materialelor/ambalajelor pentru identificarea clara a deteriorarilor (de ex.impachetare, piese/ materiale); Operatii de scanare pentru depozitarea/redepozitarea pieselor si materialelor; Alimentarea liniilor de productie, cu utilajele din dotare; Descarcarea / incarcarea camioanelor cu materiale/piese; Preluarea, sortarea, distribuirea, depozitarea si impachetarea pieselor/ marfurilor/ materialor daca este necesar, utilizand utilaje simple.
-
Angajam operatori electronica in Arad 3500 Venit Brut. Cerinte: Disponibilitate de a lucra in 3 schimburi Oferim : 3250 ron venitul brut lunar Prima de productie de 10%, Spor de noapte 30%, Ore suplimentare platite 200%; Tichete de masa in valoare de 30 lei zi; Asigurare de sanatate din prima zi pentru tine si copii tai; Transport gratuit (pe raza judetului Arad); Pregatire profesionala si posibilitati reale de dezvoltare; Prima cu ocazia zilei de nastere; Prime cu ocazia sarbatorilor; Echipament de lucru; Daca esti interesat, astept cu drag telefonul tau pe numarul din anunt.
-
Agentia de Recrutare Adecco angajeaza pentru unul din clientii sai persoane potrivite pentru postul de : Lucrator Gestionar Stoc atributii: - Transfer marfa spre depozite Regionale. - Pregatire marfa pentru livrare, pe baza dispozitiilor de transfer - Asezare marfa in paleti/zone de Livrare. - Verificare cantitativa si calitativa a marfurilor - Predare paleti in zona de Livrare Dep. Regionale. - Livrare marfa din depozit stoc conform procedura Livrare piese din Depozit central - Ridicare de la raft pe baza grupurilor de Livrare. - Predare marfa in zona de scanare de iesire din gestiune. - Verificare calitativa si cantitativa a marfurilor - Responsabil de respectarea orelor de livrare conform grafic Livrare. - Realizare norma zilnica stabilita / lucrator gestionar. - Executa diverse sarcini trasate de catre gestionar ( Responsabil de gestiune) - Ordinea, curatenia in gestiunea care lucreaza . - Participa la inventar responsabilitati: - Sa manifeste un comportament principial in relatia cu clientii si furnizorii intretinerea curateniei si a igienei utilajelor si mijloacelor de transport cu care lucreaza, a locului de munca, a marfurilor. - Sa nu foloseasca mijloacele de transport in interes personal. - Să utilizeze corect maşinile, aparatura, uneltele, substanţele periculoase, echipamentele de transport şi alte mijloace de producţie puse la dispoziţia sa; - Să nu procedeze la scoaterea din funcţiune, la modificarea, schimbarea sau înlăturarea arbitrară a dispozitivelor de securitate proprii, în special ale maşinilor, aparaturii, uneltelor, instalaţiilor tehnice şi clădirilor şi să utilizeze corect aceste dispozitive; - Respecta normele de sanatate si securitate in munca in conformitate cu legislatia in vigoare; - Manevreaza echipamentele electrice cu respectarea normelor de siguranta; - Işi însuşeşte şi respecta prevederile legislaţiei din domeniul securitaţii şi sanataţii în munca şi masurile de aplicare ale acestora; beneficii: -Pachet salarial atractiv -Tichete de masa -Contract de munca -Concediu conform contractului -Program : 8 ore plus pauza de masa Tg Mures
-
Angajam Magazioneri Primitori-Distribuitori pentru gestiunea fluxului fizic de piese, materiale si scule - industria automotive. Efectuarea activitatilor specifice pentru gestiunea stocurilor (intrari iesiri); stocarea si colectarea marfurilor. 2 dintre posturi necesita si autorizatie ISCIR manevrant stivuitor. Posturile sunt pentru Titu Dambovita on-site. Asiguram transport catre Titu - Dambovita cu plecare din Mioveni; Pitesti; Topoloveni; Gaesti; Targoviste; Ploiesti; Bucuresti. Profil: Absolventi studii medii: Scoli profesionale; Licee industriale. Spirit analitic Atentie la detalii Capacitatea de a asimila noi proceduri Experienta in gestiunea fizica a stocurilor si inventariere Beneficii: Contract perioada nedeterminata Pachet salarial motivant Tichete masa Prime Paste si Craciun Abonament servicii medicale Parteneriat servicii stomatologice Parteneriat servicii oftalmologice Transport asigurat
-
Responsabilitati: Receptionarea si manipularea produselor in depozit conform comenzilor primite; Pregatirea marfurilor pentru livrare si expedierea lor; Verificarea cantitativa si calitativa a marfurilor care urmeaza a fi experiadte; Foloseste utilajele din dotare pentru transportul in depozit al produselor (transpalet manual, transpalet electric). Beneficii: Salariu motivant + bonus performanta; Tichete de masa in valoare de 40 lei zi lucrata ( 800 lei luna); Prime cu diverse ocazii; Bonusuri in functie de performanta; Abonament medical la clinica privata; Decontarea transportului (daca persoana locuieste in alta localitate); Loc de munca stabil;
-
Promovat
Echipa Macromex caută Recepționist Marfă pentru depozitul de produse congelate Edenia Distribution Center din Câmpia Turzii. Ce trebuie să faci? - Asiguri gestionarea corespunzătoare și controlul fluxului de mărfuri intrate și ieșite din depozit; - Gestionezi mișcarea fizică a mărfurilor, verifici cantitativ și calitativ comenzile de marfă la predarea către distribuitori interni, clienți sau transferuri între depozite; - Operezi recepțiile în sistemul informatic și faci periodic verificări scriptice și fizice ale stocurilor de marfă, întocmind rapoarte specifice. Ce trebuie să ai? - Studii medii; - Cunoștințe PC, pachetul Office, lucrul cu aplicații ERP-reprezintă un avantaj; - Disponibilitate pentru lucrul în 3 schimburi și program prelungit; - Capacitate de lucru în echipă; - Rezistență la temperaturi scăzute ( +5 si -24 de grade C). Accesul în depozit se face cu echipament termoizolant, rezistent până la -49 grade C. Ce oferim pe lângă salariu fix: - Tehnologie modernă, după ultimele standarde în domeniu; - Contract de muncă pe perioadă nedeterminată; - Instruire asigurată; - Bonus neplafonat, acordat în funcție de indicatori specifici postului; - Tichete de masă de 30 RON/zi, în medie 630 RON/lună; - Spor de frig 20% din salariul brut; - Spor ore de noapte 25%. - Spor ore suplimentare 75%; - Spor de weekend 75%; - Pachete cu produse și tichete cadou de 300 RON cu ocazia Sărbătorilor de Paște, Crăciun, 8 Martie, 1 Iunie; - Decont transport sau transport asigurat; - Bookster; Așteptăm cu mare interes aplicația ta! Alege să faci parte din echipa noastră unde lucrăm în siguranță și livrăm doar performanță! MACROMEX Oameni mari, Ambiții mari, Branduri mari!
-
Societate cu sediul in Medgidia, angajeaza gestionar depozit barbat. Detalii la telefon in intervalul luni-vineri, 09-17.