Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Gestionari depozit doar cu poze Disponibil din: 2021-11-17

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 2

    Gestionar Echipamente

    Angajam GESTIONAR in Bucuresti Zona Pieptanari. De preferat, postul necesita experienta in gestiune magazie, rulaj de stoc, trimitere bunuri in exploatare, primire si transmitere comenzi echipamente noi. Colegul nostru va prelua si centraliza comenzile de echipamente, va urmari realizarea comenzilor in termen si va efectua livrarea la client. Va actualiza stocul de echipamente zilnic, electronic, pe coduri, inclusiv urmarind termenele de depreciere si inlocuire. Compania este intru-un grup de firme de cca 1000 angajati, poate oferi stabilitate si posibilitati de promovare. Salariu negociabil, program flexibil, de zi de luni pana vineri, cate 8 ore.

  • 2

    Angajam Lucrator Depozit-intre 3200-4200 Ron Net

    Ce oferim? Venit lunar NET: intre 3200 ron - 4200 ron, format din: - Salariu net 2400 ron - Bonus lunar (prezență + calitate) de până la 250 ron net - Extra bonus de performanță - 2 praguri: 550 ron net sau 1100 ron net - Spor de weekend - 15% - 500 ron tichete masă Alte beneficii: Bonus anual echivalentul unui salariu - 2400 ron net Tichete cadou în valoare de 600 ron an 20 zile de concediu + 2 zile libere plătite pe caz de boală Prețuri speciale oferite angajaților pentru produsele achiziționate de la noi (după 3 luni) Contract pe perioadă nedeterminată Spor sărbătoare legală Spor ore suplimentare - acordat în funcție de sezonabilitate și performațele financiare ale companiei Transport asigurat din mai multe localități Ce implică munca ta, ce responsabilități ai? Primirea, ridicarea, ambalarea și expedierea comenzilor la timp. Te așteaptă multă activitate și mișcare continuă mai bine decât să plătești un abonament la o sală de sport . Vei lucra cu tehnologie modernă acest lucru va ușura și eficientiza mult munca ta. Te vei folosi de un PC și un cititor de coduri de bare - scanner. Program de lucru Depozitul nostru funcționează de luni până duminică, un singur schimb. 2 weekend-uri libere lună, restul liberelor în timpul săptămânii. Te potrivești pentru acest rol dacă: Ai capacitate de învățare rapidă. Ești o persoană dinamică, activă. Ești o persoană responsabilă și agreabilă, cu spirit de echipă. Experiența reprezintă un avantaj.

  • 16

    Magaziner

    E-Cablaje s.a. Firmă cu activitate în domeniul cablajelor auto Angajează: Magaziner Conditii: - Salariu atractiv - Transport asigurat - Tichete de masa - Tichete cadou de sarbatori - Prima de Craciun Responsabilitati: - Aranjare marfa in depozit - Pregatire marfa pentru livrare - Verificare marfa etc Persoanele interesate sunt rugate să trimită Cv-ul la adresa hr@e-cablaje sau să îl depună la sediul societății DN 17 KM54+718 FN, Viișoara, Bistrița-Năsăud (Vizavi de benzinăria MOL de la ieșirea din Viișoara spre Cluj) Persoana de contact: Neagoș Paula Referent resurse umane Telefon: Vă mulțumim și vă așteptăm în echipa noastră!

  • Comisionar distributie SELGROS Cluj

    Cv-urile se pot depune si in magazinul SELGROS la Biroul informatii clienti precum si pe site-ul companiei SELGROS la sectiunea Cariere Descrierea postului: Pregătirea comenzilor pentru clienți conform graficului de livrări Asigurarea că marfa comisionată corespunde 100% cantitativ și calitativ cu comanda clientului și menținerea legăturii cu acesta pentru a lămuri eventualele neclarități. Etichetarea și placarea corespunzatoare a comenzilor ce urmează a fi livrate, verificarea termenelor de valabilitate ale produselor, Asigurarea prezenței sortimentului de marfă disponibil pe raion, de pregătirea și participarea la inventare. Cerințe: Lucrați cu plăcere în colectiv şi impresia pe care o lăsaţi în relaţiile cu clienţii noştri este de amabilitate şi competenţă. Puteţi să lucraţi rapid şi conştiincios şi sunteţi oricând gata să vă oferiţi ajutorul Oferta: Îți acordăm spor de sâmbătă și de duminică, de frig, de noapte, flexibilitate, sărbători legale, dar și bonusuri de performanță, de echipă sau individuale, în funcție de poziția pe care o ocupi Beneficiezi de tichete de masă încă din prima zi de lucru, la valoare maximă Sărbătorim alături de tine, oferindu-ți beneficii de Paște, Crăciun* Sănătatea este cea mai importantă, de aceea îți oferim o asigurare privată de sănătate pentru tine și o persoană dragă ție* Te poți relaxa la plajă sau la munte, cu vouchere de vacanță, și te răsplătim cu zile de concediu în plus când rămâi alături de noi* Investim în angajații noștri, oferindu-le oportunități de dezvoltare în cadrul companiei Mens sana in corpore sano prin parteneriate cu furnizori de profil, dacă ești o persoană activă sau vrei să devii una Vei beneficia de cele mai bune oferte la produsele din magazinele noastre Ne gândim la viitor și la angajații noștri, de aceea contribuim, alături de tine, la un fond de pensii private pilon III* Vechimea în companie va fi răsplătită lună de lună și vei beneficia de un spor de vechime lunar* *acordarea beneficiilor este condiționată de îndeplinirea unor perioade de vechime în cadrul companiei conform Contractului Colectiv de Muncă la nivel de unitate Informare: Vă informăm că, prin aplicarea pentru o poziție în cadrul societății Selgros Cash&Carry SRL, vă vom colecta și folosi datele personale oferite în desfășurarea procesului de selecție și recrutare de personal. Pentru informații complete privind prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul recrutării și selecției de personal în cadrul Selgros Cash&Carry SRL, vă rugăm accesați secțiunile Protecția datelor si Nota de informare recrutare de pe site-ul nostru Notă de informare - recrutare (selgros.ro) Pentru detalii despre modul în care se realizează prelucrarea datelor dumneavoastră de către site-ul de pe care aplicați, vă rugăm consultați Termenii și Condițiile acestuia.

  • Angajam Gestionar

    DESPRE NOI Compania noastră, cu sediul în Baia Mare, este un lider de piață în domeniul prestărilor de servicii pentru pardoseli și hidroizolații, având o experiență de 34 de ani în industrie. Suntem partener autorizat Sika si alte brand-uri importante internaționale și operăm un magazin online specializat în materiale de construcții speciale, precum rășini epoxidice și membrane PVC etc. CE OFERIM Pachet salarial atractiv în funcție de experiență și performanță. Beneficii suplimentare, inclusiv masă, cafea, apă și bonuri de carburant. Oportunități de dezvoltare profesională și instruire în utilizarea softului de gestionare Charisma. Mediu de lucru dinamic și stimulativ într-o companie cu o reputație solidă pe piață. CERINȚE Experiență anterioară în gestionarea stocurilor și a depozitului. Cunoștințe de utilizare a softului ERP Charisma constituie un avantaje Abilități excelente de organizare și gestionare a timpului. Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și în echipă. Atitudine proactivă și orientată către rezultate. Cazier judiciar curat RESPONSABILITĂȚI Gestionarea eficientă a stocurilor și a depozitului. Monitorizarea și actualizarea inventarului. Procesarea comenzilor și asigurarea livrărilor în timp util. Colaborarea strânsă cu echipa pentru îmbunătățirea continuă a proceselor de depozitare și livrare. Asigurarea conformității cu standardele și politicile companiei. CUM SĂ APLICAȚI Trimiteți CV-ul dvs. și o scrisoare de intenție la adresa de e-mail: sau sunați la numărul de telefon: . Locație: Baia Mare, str. Vasile Lucaciu nr. 172.

  • 4

    Angajam Gestionar depozit

    Salutare! Vreau sa va anunt ca, Strategic Ventures SRL, angajeaza GESTIONAR pentru depozitul de paine Candidatul ideal trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: - sa aiba studii medii sau scoala profesionala - sa cunoasca principiile de gestiune si sa stie sa opereze pe calculator - sa fie o persoana ordonata, capabila de efort fizic de nivel mediu, cu temperament echilibrat si atentie distributiva - sa aiba capacitate de memorare, numarare, identificare erori - sa fie disponibil pentru program de lucru in 3 schimburi - sa aiba cazier curat - sa detina permis de conducere cat. B Descrierea jobului: - sa monitorizeze stocurile pe termene de valabilitate, sa solicite semnatura pe fiecare dispozitie de livrare din partea angajatilor care primesc marfa pe fiecare factura emisa pentru parteneri - sa monitorizeze alcatuirea loturilor de produse, conform graficelor de livrare si cu respectarea procedurilor legate de termenele de valabilitate - sa opereze in timp real in programul informatic documentele de livrare - sa intocmeasca bonul de predare transfer restituire in situatii de retur marfa - sa intocmeasca documentele de retur si sa le opereze in aplicatia informatica - sa intocmeasca fisele de magazie - sa intocmeasca PV predare-primire a produselor finite - sa verifice concordanta intre cantitatile din sistemul informatic cu cele din Procesul verbal - sa se asigure de depozitarea produsele constatate neconforme in spatiile destinate acestui fapt - sa pregateasca paletii pentru comenzile clientilor - sa respecte normele de igiena la manipularea produselor de panificatie - sa intretina curatenia si ordinea in depozit si pe rampa de incarcare Descrierea ofertei: - Salariu net 3400 lei (dupa 3 luni salaeriul creste la 3770 lei) - Tichete de masa 30 lei tichet (aprox. 600 lei lunar) - Decont transport pentru fiecare zi lucrata in limita de 15 lei zi functie de distanta - Prima de Sarbatori 300 lei Daca sunteti interesati de acest job, va rog sa trimiteti CV-ul dumneavoastra la adresa de email sau sa sunati la numarul de telefon . Va multumesc!

  • 1

    Reprezentant vanzari (tehnic), punct de lucru BUCURESTI, sect 1, sos. Chitilei

    Căutăm un coleg dornic să învețe lucruri noi intr-o gama larga de aplicații hidraulice, pneumatice si industriale. Activitatea implica vânzarea produselor din portofoliul companiei ( furtunuri hidraulice, pneumatice, industriale, conectica pt. furtunuri: cuple, bucsi, nipluri, armaturi, elemente de ancorare si ridicare, pompe hidraulice, manometre, samd), asigurarea de solutii tehnice adaptate la nevoile prezentate de catre clienti si prestarea de servicii de sertizare furtunuri. Program: Luni- Vineri, 8 ore pe zi Cerinte: - studii medii sau superioare finalizate - ajuta dar nu este obligatorie, experiența anterioara intr-un domeniu tehnic sau industrial - persoana energica, comunicativa, cu spirit comercial - cunostinte de baza de operare PC. Seriozitatea si dorința de a invata este principalul avantaj. Se mai consideră avantaje: experiența in mecanica de orice tip, mentenanță, hidraulica, pneumatica, instalatii, industrial. Pachet salarial competitiv, adaptat la nevoia si implicarea viitorului nostru coleg. Punctul de lucru este situat in Sector 1, Sos. Chitilei (vecinatate Leroy Merlin Colloseum Mall)

  • 3

    Motostivuitoristi Germania

    Motostivuitorosti Leipzig Salariu 15 brut ora 1800 -2000 net in mână Se lucrează 8 ore zi cu posibilitatea de a face ore suplimpentare. Este necesar permis de stivuitorist recunoscut in UE Inspecția mărfurilor pentru a se asigura că acestea sunt complete si fara defecțiuni. Încărcare, descărcare camioane , vagoane, containere. Limba germană sau engleza minim conversational. Tel:

  • Tehnician gestiune stoc

    Ai bune abilități de planificare și experiență în gestiune pentru o perioadă îndelungată? Îți propunem un rol de Tehnician gestiune stoc în cadrul celui mai important producător european de piese și structuri pentru avioane care se află în Brașov. Dacă îți dorești să faci parte dintr-o echipă în continuă dezvoltare, te așteptăm să aplici. Scopul postului constă în primirea, verificarea, depozitarea, gestionarea componentelor și sau materialelor auxiliare (freestock) în vederea comisionării (alcătuirea kit-urilor necesare în vederea producției de ansambluri). Introduce marfă în stoc în baza documentelor de intrare; Stochează în spații bine delimitate și corespunzătoare a produselor stocate; Înregistrează, prelucrează şi păstrează informaţiile referitoare la situaţia stocurilor; Raportează lunar rezultatele activităţii de gestiune a stocului; Întocmește necesarul de aprovizionare în baza sistemului Replenish ; Cerințe: Minim studii medii; Experiență minim 3 ani în gestiune (de preferat într-o fabrică de producție); Cunoștințe de utilizare a unui program de gestiune (SAP); Cunoștințe MS Office; Comunicativ, gândire analitică; Pachet beneficii: Salariu variabil în funcție de experiență Tichete de masă 35 RON zi Abonament medical Primă de prezență Primă de productivitate Primă de concediu Primă specială Crăciun și Paște Subvenție cantina companiei Pensie privată pilonul III Abonament sală fitness & spa Zi liberă de ziua de naștere Transport asigurat pe rute prestabilite sau decont transport Contract pe perioadă nedeterminată

  • 1

    Magazioner

    Nedmetal Brasov angajeaza Gestionar Magazioner Locație: BRAȘOV, CRISTIAN Cerințe: Efectuarea recepţiei cantitative şi calitative a materialelor si echipamentelor; Calificare ISCIR pentru conducerea stivuitoarelor ( prezinta avantaj); Calificare masinist pod rulant ( prezinta avantaj); Păstrarea bunurilor potrivit prescripţiilor tehnice ; Manipularea mărfurilor în condiţii optime; Asigurarea livrarii produselor în ordinea intrărilor şi cu respectarea prioritatilor echipelor tehnice; Înregistrarea în timp util a primirilor sau eliberarilor de bunuri; Gestionarea şi arhivarea corecta a documentelor cu care se lucrează; Folosirea eficienta a spaţiilor de depozitare; Păstrarea curăţeniei în cadrul depozitului şi în afara acestuia; Disponibilitate de lucru in 2 schimburi; Disponibilitate de delegare in Olanda. Beneficii: Salariul se va stabili in functie de rezultatul interviului si de cunostintele candidatului ; Transport asigurat; Bonus de sarbatori, bonus pentru ziua de nastere, bonus anual de performanta. Ne puteti contacta telefonic sau prin WhatsApp la sau sau prin email sau

  • 1

    Angajam operator PC Gestionare magazin Online

    Firma Dogav Grup angajează operator pc magazin online. Activitatea va consta în preluarea si procesarea comenzilor, precum și in expedierea lor către clienți. Descrierea postului: Reprezentantul(a) va prelua comenzile venite de pe magazinul online, sau prin telefon, va consilia clienții daca va fi cazul, va urmari fluxul vanzarilor, va emite actele necesare vanzarii (facturi, AWB-uri, bonuri de casa, etc.), va împacheta și livra produsele. Lucrul se va desfasura in echipa. Cerințe: Operare buna a calculatorului, necesara pentru a lucra pe platforme de comert online si programe de facturare gestiune. Gestionarea corecta a comenzilor primite online. Cunostinte de operare PC: Windows10, Word, Excel. Studii minim liceale încheiate. Abilitati de comunicare, politete in relatia cu clientii. Se oferă: Salariu fix + bonuri de masa + decontare transport Program luni pana vineri 8.00-16.30 Locatie: Bratuleni, Parcul Industrial Miroslava ( in spatele METRO Iasi ) Așteptăm un CV atașat la acest anunț!

  • 3

    Angajam lucrator comercial depozit

    Angajam lucrator comercial pentru activitate in cadrul depozitului nostru. Activitatea consta in aranjarea marfii ( baxuri de cafea ) pe paleti in vederea expedierii catre clientii nostrii , participarea la livrarea - receptia marfii , etichetarea produselor care vor fi vandute, curatenia la locul de munca si alte activitati specifice muncii in depozit. Programul de lucru este de luni- vineri , intre orele 08,00 - 17,00. Depozitul nostru se afla in spatele la fostul Romcan , iesirea din Alba Iulia inspre Cluj Napoca , la adresa Atelierului , nr.6 Va fi o perioada de proba de 3 luni . Salarizarea in perioada de proba este 3000 lei net( 2500 lei +500 lei bonus lunar) + 40 lei zi tichete de masa. Ne dorim o persoana care se poate integra usor in colectiviatate , comunicativa , cu dorinta de-a invata . Pentru informatii puteti apela intre orele 09-16,00, Luni - Vineri

  • 8

    Gestionar stivuitorist

    Descriere Depozit de materiale de constructii + Magazin de bricolaj si fabrică situat în com Sântana de Mures jud Mureș, angajam gestionar - motostivuitorist cu atestat. Candidatul trebuie sa cunoasca produsele din gama materialelor de constructii și bricolaj: otel beton, elemente de zidarie, pavaje, sisteme de gips carton, izolații, prafuri,garduri accesorii etc Sarcini si responsabilitati: receptia si predarea fizica a marfii, pregatirea +încărcarea comenzilor clienților conform documentelor de ieșire, semnalarea produselor care ajung sub stocul minim, precum si a produselor fara rulaj conducerii firmei evidență si returnarea ambalajelor (paleti lemn), ordinea si curatenia in depozit Cereri: Calificari ,experienta, carnet avizat ISCIR si practica motostivuitorist constituie un avantaj permis conducere categoria B experienta pe un post similar constituie un avantaj, stare buna de sanatate Venituri :salariu net(in funcție de abilități)de la 3600 lei Cei interesati ne pot contacta la tel, pot trimite CV pe mail sau depune CV la sediu str.Viilor 461 Santana de Mureș, jud Mures

  • 6

    Gestionar depozit

    Compania Sodexo SRL este în căutarea unui gestionar de depozit dedicat și motivat să se alăture echipei noastre din Ploiești. Dacă doriți să faceți parte dintr-o organizație de succes, cu o cultură de lucru pozitivă și oportunități de dezvoltare profesională, vă invităm să aplicați pentru postul de gestionar depozit în regim full-time. Responsabilități: - Recepționarea și verificarea bunurilor sosite, documente de însoțire, cantitate și calitate. - Organizarea manipulării în magazie și la rampele de descărcare/încărcare. - Responsabilitatea materială asupra bunurilor în gestiune. - Asigurarea respectării specificațiilor de depozitare și transport. - Menținerea evidențelor actualizate privind bunurile și locația acestora în magazie. Oferta noastră: - Salariu motivant și un mediu de lucru profesionist și oportunități de dezvoltare în cadrul companiei; - Program de lucru full-time, de luni până vineri. Dacă sunteți interesat să faceți parte din echipa noastră și să vă dezvoltați cariera într-un mediu dinamic, vă rugăm sunați în intervalul orar 09:00 - 17:00, de luni - vineri, la numărul de telefon . Vă mulțumim anticipat tuturor candidaților pentru interesul acordat.

  • 2

    Operator introducere date GESTIONAR- punct de lucru Satu nou Mircea Vodă Constanța

    Operator Gestionar-Fabrica de Lactate Responsabilitati: Monitorizarea si reimprospătarea regulată a stocurilor,,(cantitatea și calitatea tuturor produselor și materialelor aflate în gestiune) Efectuarea stocului faptic la sfarsitul schimbului si confuntarea cu cel scriptic (inventar saptamanal); Emiterea notelor de receptie pentru produse finite si paleti; Pregatirea marfii conform documentelor sau indicatiilor coordonatorului de depozit si verificarea termenelor de valabilitate la produsele care se livreaza. Cerințe: Utilizare Microsoft Excel (mediu) si outlook (email); Experienta intr-o pozitie similara minim 1 an; Permis categoria B Persoana energica, gandire pozitiva,mobilitate,rezistenta la sarcini repetitive

  • 18

    Lucrator gestionar depozit - Fabrica de paine Trei Brutari Buzau

    Daca esti un om muncitor si serios, cu disponibilitate de lucru 12 ore/24 libere,(7. ) si vrei un loc de munca stabil si in care sa fii si respectat, vino la Fabrica de paine Trei Brutari din Buzau, pe postul de LUCRATOR GESTIONAR PRODUCTIE DEPOZIT Care sunt cerintele: - minim scoala profesionala; - ordonat, capabil de efort fizic de nivel mediu, temperament echilibrat; - capacitate de memorare, numarare, identificare erori; - constituie un avantaj experienta in activitati de gestiune. Ce vei avea de facut:: - alcatuirea loturilor de produse pe tipuri de clienti; - intretinerea curateniei si ordinii in depozit/ rampa de incarcare; - incarcarea si aranjarea marfurilor in autoutilitarele de distributie, dupa schitele primite; - raspunderea privind documentele preluate si bunul flux al acestora; BENEFICII OFERITE - salariu atractiv, tichete de masa, decont transport Persoanele interesate pot depune CV-ul personal la sediul firmei din Buzau, Soseaua Brailei, nr.15 sau pot transmite CV -ul pe whatsapp la nr. telefon de contact.

  • 1

    Angajăm gestionar depozit

    SC KRM PROD SRL - Centru de acoperișuri și sisteme de garduri, angajează pentru depozitul din Dumbrava Roșie, judetul Neamț, gestionar depozit. Atribuții: - primește si eliberează din gestiune marfuri, si alte bunuri materiale numai pe bază de documente legale; - asigură depozitarea si păstratrea bunurilor materiale din gestiune in condițiile corespunzatoare normelor PSI si PM; - eliberează marfa din gestiune numai pe baza de contract sau comanda, încasează contravaloarea mărfurilor pe bază de bon fiscal și sau factură. - urmarește zilnic modul de încasare a mărfurilor livrate către clienți si comunică situația conducătorului unității. - menține unei evidență strictă al stocurilor de marfă din gestiune precum si optimizarea acestora; Responsabilități: - sa prevină sustragerea bunurilor si orice formă de risipă, sa le ferească de degradare și să le păstreze potrivit prescripțiilor tehnice; - sa respecte responsabilitățile ce-i revin in ceea ce privește păstrarea produsului, manipularea, depozitarea și livrarea produsului finit; - sa faca recepția cantitativă a marfurilor primite si să solicite, de la caz la caz, comisia de recepție Cine suntem noi? KRM PROD SRL este o companie romanească fondată in anul 2005, specializată pe montajul și distribuția regională a sistemelor de acoperișuri si a sistemelor de garduri metalice, realizate din elemente de tablă prevopsită. Cu o experiența de peste 10 ani, colaborăm cu depozite, firme de construcții dar și clienți persoane fizice, oferindu-le soluții pentru proiectele lor de construcții și renovări. Oferim consultanța tehnică de specialitate și soluții personalizate pe nevoile fiecărui client, prețuri corecte și livrare promtă din stocurile noastre și ale furnizorilor. De asemenea, ne dorim mulțumirea clienților noștri, oferindu-le posibilitatea de a accesa produse de o înaltă calitate, la prețuri competitive și rezultate durabile in timp. Misiunea nostră este: Să facilităm tuturor clienților noștri accesul la produse de o calitate superioară, de la furnizori de top, la prețuri corecte și livrare promtă. Valorile nostre sunt: Transparență și corectitudine față de clienții noștri; Clienții și partenerii noștri sunt tratați cu respect, pentru a susține angajamentul asumat reciproc; Experiența noastră ne obligă să fim cei mai buni.

  • 1

    Gestionar Depozit Aroma Land - Craiova

    Aroma Land caută oameni minunați în dorința de a-și mări echipa! Te potrivești pentru postul de Gestionar Depozit dacă: acorzi atenție sarcinilor de lucru; ești o persoană analitică; logica e una dintre atuurile tale; deții permis categoria B, abilitatea de a conduce un mijloc de transport de până în 3,5T prezintă avantaj. în plus dacă: ești o persoană ordonată, organizată și cu spirit de observație; dai dovadă de seriozitate; ai o atitudine pozitivă, entuziastă și motivantă pentru colegii din echipă; ești o persoană comunicativă și sociabilă; cine te cunoaște te-ar descrie ca fiind corect, cinstit și integru. Am avea nevoie să: asiguri stocurile de materii prime și materiale; asiguri recepția mărfurilor în baza documentelor de livrare; transmiți rapoarte lunare către management; verifici, prin sondaj, documentele operate în gestiune; delegi și verifici sarcinile echipei menținând un climat favorabil de lucru; realizezi și verifici pontajul lunar pentru personalul din depozit; iei decizii de rezolvare a problemelor operative de logistică (comenzi, transport) conform cu standardele de calitate ale companiei; ții sub control costurile logistice și să urmărești respectarea indicatorilor de performanță; propui soluții organizarea depozitului pentru utilizarea eficientă a spațiilor de depozitare ale mărfurilor. Și pentru că ne dorim să evoluăm împreună, noi îți oferim: suportul necesar pentru o inducție conform cu valorile companiei; feedback prin sistem de evaluare; dezvoltare pe diferite arii de competențe; promovare prin competențe. Dacă te regăsești în descrierea jobului, înseamnă că ești persoana pe care o căutăm! Ne poți lăsa CV-ul tău aici sau la adresa În cazul în care nu ești tu acea persoană din descrierea de mai sus, dar cunoști persoana potrivită pentru noi, fă-i un bine și spune-i!

  • 2

    Gestionar depozit

    Suntem in cautare de 2 gestionari de depozit. Responsabilitati: intocmirea și controlul tuturor actelor însoțitoare ale mărfurilor ce intră ies în din depozit verificarea stocurilor existente în depozit și în spațiile anexe inregistrarea computerizată a tuturor mișcărilor de stoc aplicarea procedurilor interne de gestiune depozitarea în condiții optime a mărfurilor din gestiune respectarea programelor de livrare indeplineste corect atributiile postului respecta regulamentul de ordine interioara Cerinte si aptitudini: experienta pe un post similar poate reprezenta un avantaj responsabilitate, punctualitate, echilibru şi stăpânire de sine Ce iti oferim: Salariu atractiv competitiv incepand de la 3.900 lei luna Bonuri de masa Posibilitatea dezvoltarii profesionale Echipa tanara, dinamica, competitiva Job full time pe perioada nedeteriminata Unde? Sediul si depozitul nostru se află pe Bulevardul Mihai Eminescu, Buftea, Ilfov. Fostul depozit OZR - către Gara Buftea. Pentru mai multe informatii va asteptam la noi.

  • 5

    Angajam gestionar depozit productie - Iasi

    Ne pregătim să deschidem o fabrică nouă pentru producția de produse profesionale de curățenie si angajam persoane harnice. Oferta noastra de angajare vine cu promisiunea unui loc de munca sigur, salariu oferit la timp, o locatie noua echipata pentru a oferi confort. Descriere post: Receptioneaza cantitativ marfurile Aranjeaza pe rafturi marfurile conform specificatiilor Întocmeste intrarile si iesirile de materiale in sistemul de gestiune Pregateste marfa pentru productie Pregateste comenzile catre clienti Verifica stocurile fizice in corelatie cu cele scriptice Raspunde de corectitudinea inventarelor Cerinte: Studii medii Experienta constituie un avantaj Cunostinte de operare PC Aptitudini de calcul matematic Atent la detalii, serios , responsabil Aptitidini de organizare Permis conducere cat.B Beneficii: Transport asigurat pe raza orașului Iași la sediul din Parc Industrial Miroslava Bonuri de masa de 40 lei zi, prime de sarbători și de vacanță. Reducere la achiziția de produse de curățenie Misavan

Salvează căutarea