Anunțuri
Gestionari depozit Disponibil din: 2022-04-23-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
ABILITATI: - Acuitate vizuala, dexteritate manuala; - Capacitate de munca in echipa; - Disponibilitate pentru efort fizic sustinut; - Organizat, harnic, responsabil, punctual, serios; - Fara antecedente penale. ATRIBUTII: - Executa activitati de descarcare din tiruri sau din masinile de distributie, precum si activitati de depozitare si manipulare a marfurilor in depozit conform indicatiilor primite de la gestionari, fara sa aduca atingere integritatii acestora; - Pregateste marfa pentru expeditie in conformitate cu comenzile primite; - Asaza marfa in depozit conform indicatiilor gestionarului; - Sustine activitatea celorlalti lucratori aflati in depozit; - Intretine curatenia in depozit. CERINTE - Prezinta avantaj experienta in domeniul materialelor de constructii;
-
Promovat
Consultați una dintre cele mai bune oferte de muncă din Olanda! Și alăturați-vă echipei noastre care lucrează cu hainele Tommy Hilfiger și Calvin Klein! Vorbiți limba engleză și căutați un loc de muncă stabil și de încredere în străinătate? La OTTO, avem o ofertă excelentă! Cu noi, nu trebuie să vă faceți griji pentru transport, cazare sau asigurare oferim un pachet complet de servicii și asistență în organizarea călătoriei dvs. în Olanda. Ce veți face? Doar sarcini simple precum: Colectarea și ambalarea comenzilor Controlul calității produselor haine și accesorii de marcă Pregătirea mărfurilor pentru expediere și încărcarea descărcarea coletelor Ce așteptăm de la dvs.: Cunoașterea limbii engleze - obligatoriu (nivel mediu) Disponibilitate pentru o perioadă mai lungă de timp (cel puțin șase luni) Permis de conducere - este de apreciat În plus, NU AVEȚI NEVOIE DE EXPERIENȚĂ!! Super, nu? Nu așteptați prea mult ofertele sunt limitate! Descrierea jobului Iată ce avantaje puteți avea daca începeți un nou loc de muncă alături noi: Tarif super: 14.65 EURO oră (13.52 EURO + 8.33% indemnizație de vacanță) Bonusuri de weekend (50-100%), pentru că apreciem dedicarea dvs.! Plata sigură și la timp (salariile săptămânale) Puteți începe imediat Asistență în îndeplinirea formalităților (vom aranja totul înainte de plecare) și un proces de recrutare ușor Un singur schimb, ore convenabile: 8:00-17:00 Contract de muncă temporară sub condițiile olandeze minim 40 ore de muncă săptămânal Șanse de promovare și trecere la un contract direct! Aplicația MyOTTO cu programul de muncă, fluturași de salariu și FAQ Nu trebuie să vă faceți griji cu privire la transportul la de la locul de muncă, îl asigurăm gratuit Beneficiați de cazare si asigurare medicală Suport telefonic 24 7 - Centrul de Servicii Operaționale Acces la cantina de la locul de muncă și nu este tot! De două ori pe an, vă puteți bucura de articole vestimentare la prețuri avantajoase! Vă încântă acestă ofertă? Tot ce trebuie să faceți este să aplicați aici iar recrutorul nostru va intra în contact cu dvs. și vă va răspunde la toate întrebările! Descrierea companiei Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Peste 15.000 candidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. Misiune OTTO Work Force crede într-o piaţă europeană a muncii fără frontiere. În calitate de lider de piaţă în domeniul serviciilor internaționale de recrutare, suntem mereu în căutarea de noi concepte pentru a servi în mod optim interesul clienților și al angajaţilor noștri în ceea ce privește flexibilitatea. La OTTO Work Force ne desfășurăm activitatea din pasiune și întotdeauna încercăm sa fim cu un pas înaintea solicitărilor. Viziune Prin consolidarea poziției noastre în Polonia, Germania şi Olanda, suntem în măsură să optimizăm în continuare conceptele noastre pentru clienţii noştri. În același timp, punem accentul pe RESPECT ca cea mai importantă valoare individuală și corporativă, suntem capabili să îmbunătățim situația migranților noștri din muncă. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii regăsiți la rubrica RODO din cadrul platformei online a Otto Work Force RO.
-
Promovat
Candidatul ideal - Absolvent studii medii; - Experienta de lucru in depozit de minim 1 an; - Abilitati de lucru in echipa; - Persoana dinamica, activa, foarte organizata, atenta la detalii, responsabila; - Permis de conducere categoria B constituie un avantaj, Descrierea jobului - Asigura receptia cantitativa si calitativa a produselor care intra in depozit; - Asigura repartizarea si ordonarea corecta a produselor din depozit, conform cu prevederile legale in domeniu si cu standardele de calitate; - Verifica conditiile de ambalare si de inscriptionare ale produselor receptionate si livrate; - Colecteaza prompt si corect comenzile pentru livrare; - Asigura securitatea si integritatea bunurilor din gestiune; - Participa la inventarele periodice; OFERIM SERIOZITATE SI SIGURANTA IMPREUNA CU UN PACHET ATRACTIV Program: Luni-Vineri 08.00-16.30 -pauza de masa 12.30-13.00, Sambata+Duminica-Inchis, Locatie: Timisoara str Dacilor 14- curtea langa Podul Dacilor din Piata Badea Cartan,intrare din bulevard mare Asteptam CV la telefon Whatsapp si mail:
-
Promovat
Pentru clientul nostru, o cunoscuta companie romaneasca prezenta de peste 18 ani in piata, specializata in productia de alimente semipreparate, cu sediul in zona Afumati, Ilfov, suntem in cautarea unui nou coleg pe postul Gestionar Depozit Cerinte: Studii medii; Experienta pe un post similar; Experienta in coordonare personal depozit si operatiuni logistice; Experienta de lucru intr-un WMS; Bune abilitati operare PC; Responsabilitati: Coordonarea activitatii de receptie a marfurilor astfel încat fluxul de materii prime și materiale sa fie optim din punct de vedere calitativ și cantitativ pentru a asigura un regim de productie normal, fara intreruperi cauzate de lipsuri sau neconformitati; Efectueaza buna organizare a depozitului de condimente și a depozitelor de materii prime și materiale Lansează comenzi catre furnizori conform graficelor de productie; Verifica comenzile pana la livrare; Program de Lucru: L-V - 08:00-17:00; Transport: Decont combustibil pentru masina personala prin contract comodat; Pachet de Beneficii: Contract de Munca Nedeterminat; Perioada de instruire si acomodare asigurata dupa angajare; Salariu NET motivant; Tichete de Masa - 840 lei luna; Ore suplimentare platite 175% (daca este cazul); Masa asigurata; Prime sarbatori; Decont combustibil pentru masina personala prin contract comodat;
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajez gestionar depozit produse lactate. Experiență gestiune și facturare.Folosirea calculatorului. Salariu 2700 plus bonus de target. Mașina de serviciu. Telefon de serviciu. Program 5 zile pe săptămână.
-
Se caută: Șef producție Contabil Mecanic utilaje Se cere: -seriozitate și dorința de a avea un loc de muncă stabil -experiența în fabrică constituie un avantaj la negocierea salarială, dar nu este obligatorie -respectarea regulilor interioare ale fabricii Se oferă: -program de lucru în 2 schimburi luni-vineri Se lucrează o săptămână de la 06:30-15:00, o săptămână de la 06:30-17:00 -transport asigurat (Brașov, Uzina 2, Săcele, Purcăreni, Budila, Târlungeni) -salariu motivant, încă de la începutul colaborării, negociat individual la interviu -contract de muncă pe perioadă nedeterminată Ce spui, poți fi tu persoana pe care o căutăm? Îți dorești un loc de muncă sigur? Dacă ești interesat și crezi că e locul de muncă potrivit pentru tine, trimite-mi un CV, te aștept să ne auzim la telefon sau pe whatsapp .
-
Funcție: Gestionar Depozit Program: Full time Locație: Cernavodă, judet Constanta Despre noi Save the Dogs and Other Animals este o organizație de top pentru protecția animalelor care ajută animalele aflate în nevoie din România, Ucraina și Italia. La sediul din Cernavodă, România, salvăm câini, pisici, cai și măgari care au fost supuși unor acte de cruzime, le oferim tratament medical și le oferim îngrijiri de cea mai înaltă calitate într-un cadru specializat și liniștit. Descrierea rolului: Gestionarea și ținerea evidenței materiilor prime, produselor consumabile și a hranei animalelor din depozitul asociației. Obiectivele rolului: Menține relația cu furnizorii principali de produse de curățenie, farmaceutice și a altor materiale necesare; Se asigură că în mod constant stocurile produselor sunt la zi, monitorizate prin fișe de magazie în format electronic; Efectuează comenzi de hrană și materiale astfel încât să nu fie afectată buna desfășuarare a activității asociației; Păstrează ordinea și curățenia în zonele de depozitare, răspunde de buna depozitare a materialelor sau a hranei și asigură integritatea acestora; Asigură recepția mărfii, coordonează descărcarea de la furnizori în ordinea priorităților asociației; Verifică la momentul recepției ca produsele recepționate să corespundă din punct de vedere cantitativ și calitativ în conformitate cu actele de însoțire a mărfii (avize, facturi, procese verbale, certificat de calitate etc.) Programează lunar un inventar al tuturor categoriilor de produse Organizează distribuirea produselor ce fac obiectul activității fiecărui departament în funcție de solicitările scrise primite săptămânal. Cerințele rolului: Capacitatea de a comunica activ și asertiv cu toate departamentele implicate; Proactivitate și inițiativă în identificarea sarcinilor; Capacitatea de a se adapta ușor la schimbări și de a găsi soluții în situații limită; Bună organizare a timpului, seriozitate în îndeplinirea atribuțiilor și atenție la detalii; Cunoștințe limba engleză nivel mediu avansat, limba italiană reprezintă un avantaj; Studii medii cerință minimă; Cunoștințe operare PC Pachet Office Word, Excel și Outlook nivel avansat.
-
Cautam coleg colega pentru postul de gestionar depozit piese auto. Experienta constituie un avantaj. Așteptăm cu interes CV-UL dumneavoastră.
-
Suntem în căutarea unui Coordonator Depozit, pentru o companie producătoare de uși de interior și accesorii aferente. Obiectivul companiei este realizarea pieselor conform tendințelor mondiale, promovând produse care se ridică la cele mai înalte standarde de calitate. Cerinte: -Experienta anterioara in gestionarea de echipe; -Persoana cu atitudine proactiva si responsabila; -Bune abilitati de organizare, planificare si coordonare; -Excelente abilitati de comunicare si capacitatea de a lucra bine in echipa; -Experienta anterioara in logistica depozitare, coletarie, transport, productie; -Cunostinte operare MS Office; Responsabilitati: -Asigura gestiunea stocurilor de materiale si a altor bunuri aflate in depozit si supravegheaza modalitatile de inventariere; -Participa la efectuarea recepției calitative a materialelor; -Organizeaza spațiile necesare pentru primirea, recepția și depozitarea materialelor; -Pregătește procesele de ambalare si dezambalare a materialelor si produselor. -Asigura pregatirea paletilor si aranjarea produselor la raft; -Supravegheaza preluarea si predarea produselor finite dinspre productie si catre client; -Intocmeste si verifica raportarile si se asigura de corectitudinea acestora; -Asigura menținerea ordinii și curățeniei în spațiul de depozitare. Beneficii: -Pachet salarial motivant; -Mediu de lucru plăcut.
-
Angajam ambalator manual coletarie magazioner. Cautam persoane serioase si ambitioase. Acceptam si pensionari. Program de lucru: Luni-Vineri. Pachet salarial foarte bun: contract de munca, bonus de performanta. Detalii telefonic si la interviu. Categoria B reprezinta un avantaj. Asteptam apelul dumneavoastra cu interes.
-
APEX FABRICS SRL, inregistrata la RC sub nr. J29 2534 2023, CUI RO 36688173, cu sediul în Ploiești , str. Marin Mehedinteanu, nr. 1F, angajează Gestionar depozit, cod COR 432101 Candidatul Ideal: - Integritate fizică - Atenţie concentrată şi distributivă - Iniţiativă - Memorie vizuală - Spirit organizatoric - Capacitate de a lucra cu oamenii - Rezistenţă mare la stres - Punctualitate - Fără antecedente penale Descrierea jobului ACTIVITĂŢI PRINCIPALE: ASIGURĂ GESTIUNEA FIZICĂ A STOCULUI DE MARFĂ INTRODUCE MARFA ÎN STOC ÎN BAZA DOCUMENTELOR DE INTRARE ASIGURĂ MIŞCAREA STOCURILOR EXPEDIAZĂ MARFA CĂTRE CLIENŢI NIVEL DE STUDII: medii (diplomă bacalaureat) CURSURI DE PREGĂTIRE: Legislaţie, Gestiune stocuri EXPERIENŢĂ: ÎN SPECIALITATE: minim 2 ani PE POST: preferabil 1 an Oferta (bonusuri, beneficii): - posibilitate de dezvoltare profesionala - mediu de lucru profesionist Candidatii sunt rugati sa ataseze CV-ul pe platforma; selectia se va realiza dupa primirea CV, la interviu fiind invitati candidatii care indeplinesc cerintele. APEX FABRICS SRL prelucreaza datele dvs. cu caracter personal in conformitate cu Regulamentul General privind Protectia Datelor nr. 679 2016. Informatiile prezentate in timpul procedurii de selectie vor fi utilizate doar in scopul derularii procesului de recrutare si nu vor face obiectul unui transfer intr-un stat care nu asigura un nivel adecvat de protectie din perspectiva protectiei datelor cu caracter personal. Datele dvs. nu vor face obiectul unui proces decizional automatizat (inclusiv crearea de profiluri).
-
DESCRIERE Cerintele noastre: -Abilităţi de comunicare şi relaţionare interpersonală, -Acurateţe în prelucrarea informaţiilor, -Atenție distributivă și la detalii, -Abilităţi de prioritizare a sarcinilor cu respectarea termenelor, -Corectitudine în relațiile de muncă, -Angajament profesional la nivel ridicat, -Permis de conducere categoria B. -Autorizatie ISCIR pentru stivuitor Responsabilitati: -Gestionarea fizica a stocului de marfa -Receptioneaza cantitativ şi calitativ marfa și manevrează bunurile aflate în depozit -Eliberează mărfurile din gestiune numai pe baza de documente şi în limita cantităţilor specificate în documente -Pregăteşte şi verifică spaţiile de depozitare pentru produsele recepţionate şi asigură depozitarea lor în condiţii corespunzătoare, pe grupe de sortimente; -Eliberează mărfurile din gestiune numai pe baza de documente şi în limita cantităţilor specificate în documente -Prezintă superiorului ierarhic, în timp real, date despre orice degradare sau deficienţă constatată la produsele din gestiune (materiale proprii cat si in depozitare) şi întocmeşte documentele specifice -Pregătește magazia pentru inventar și participă la inventarele anuale sau inopinante a produselor din gestiunea sa alături de comisia de inventar; -Verifică și sesizează problemele de calitate la curătenia din depozit -Alte sarcini punctuale privind gestionarea depozitului de materii prime Ce iti oferim noi: -Contract de muncă pe durată nedeterminată -Pachet salarial motivant -Bonuri de masă de 30 RON pentru fiecare zi lucrată -Transport asigurat din localitatile: Săliste, Săcel, Orlat, Gura Râului, Mag, Fântânele, Cristian; Avrig, Turnu Roșu, Racovița, Tălmaciu, Vestem, Cisnădie -Alte avantaje care se vor discuta la interviul față în față Pentru mai multe detalii, aplica cu CV, iar noi te contactăm în cel mai scurt timp sau contactați-ne la telefon ( .
-
Angajam gestionar Atributii: -atributii de gestiune- receptie si eliberare marfa conform acte -efectuare verificari stocuri - coordonare personal depozit in subordine Se cer; Cazier Experienta in gestiune Permis de stivuitorist Se ofera: Salariu 3500 net Program avantajos Loc: bdul Timisoara sector 6, Bucuresti
-
Cunoştinţe : Utilizare foarte bună a PC-ului şi a internetului in limitele postului, limbă străină, schema organizatorică a întreprinderii. Deprinderi: Capacitate de comunicare interactivă deosebită. Lucrul cu documentele specifice (facturi, contracte, chitanţe, op, cec etc.). Exprimare concisă şi clară prin utilizarea corectă a terminologiei de specialitate. Capacitatea de organizare eficientă a activităţii şi de respectare a instrucţiunilor scrise şi verbale. Cunoaştere foarte bună a produselor comercializate de societate. Deţinerea abilităţilor fizice necesare îndeplinirii atribuţiilor din prezenta fişă. Alte cerinţe: Responsabilitate, insistenţă, perseverenţă, competiţionalitate, echilibru şi stăpânire de sine, corectitudine, capacitate de lucru în condiţii de stres, ţinută impecabilă, preocupare pentru perfecţionarea pregătirii profesionale. ATRIBUŢIUNI şi SARCINI DE SERVICIU: Generale : Se informează permanent şi îşi însuşeşte informaţiile din ofertele de vânzare generale şi speciale ale unităţii în ceea ce priveşte gama şi preţurile produselor fabricate comercialitate; Intocmeşte baza de date a clienţilor furnizorilor curenţi potenţiali ai unităţii, cu date de identificare complete, persoane de contact, nr. telefon, fax, e-mail etc.; Cunoaşte necesarul de produse, materiale şi semifabricate stabilite de conducerea unităţii; Verifică solvabilitatea clienţilor şi informează despre aceasta autoritatea ierarhic superioară; Se informează permanent asupra promoţiilor acordate de furnizorii producătorii materialelor semifabricatelor produselor stabilite pentru achiziţie, pe categorii de produse (discounturi, bonusuri, etc); Intocmeşte şi completează documente specifice de tipul : planuri de operaţii, contracte, note de recepţie predare, note interne; Este gestionarul tuturor maşinilor cu care îşi desfăsoara activitatea, raspunde pentru starea tehnică a acestora şi ia toate măsurile pentru înlăturarea cauzelor care ar putea duce la degradarea sau avarierea maşinii; Comunică săptămânal, evidenţa kilometrilor parcurşi prin modalitatea stabilită de conducere. Zilnic, la sfârşitul orelor de program, parchează masina în curtea societăţii şi predă cheile. In mod excepţional agentul va putea folosi autoturismul în tot timpul saptaminii dupa orele de program doar cu acordul expres al Directorului comercial. Specifice : Face evaluarea pietei actuale sau potentiale si functie de acestea stabileste sursele de aprovizionare care sa asigure calitatea produselor in cantitatile necesare. Tine evidenta furnizorilor agreati (adresa, numar de telefon, timp de raspuns etc). Raspunde de contractarea produselor sau serviciilor necesare de aprovizionat. Urmareste daca se deruleaza corect contractele privind aprovizionarea. Zilnic, pina la ora 10 a.m. preia comenzile de la toate departamentele si le onoreaza in limita programului normal de lucru. Produsele aprovizionate le va preda la Magazia de scule. Separa materialele si sau produsele ce nu corespund calitativ si interzice distribuirea lor in productie. La fiecare sfirsit de saptamina lucratoare, preda la Departamentul economic toate rapoartele de achizitii, facturile, chitantele, certificatele de garantie etc., a tuturor produselor aprovizionate in cursul acelei saptamini. Cu acordul conducerii, va controla la livrarea produselor concordanta dintre comanda contract si documentele de livrare (factura, pret, cantitate, calitate etc.). Va solicita departamentului financiar efectuarea platilor pentru produsele achizitionate.
-
Societate comerciala angajeaza gestionar fabrica pâine. Relatii suplimentare la numarul de telefon aferent anuntului, in intervalul orar 08:00-16:00.
-
Salut, numele meu este Veselin Gheorghe si am primit sarcina de a aduce 32 de muncitori necalificați (femei si bărbați) cu varsta cuprinsa intre 18 si 60 de ani. Tin sa vă atrag atenția, că nu sunt firma de recrutare, sunt persoana fizică si muncesc si locuiesc alături de voi. Munca, ca si dificultate este echilibrata, adică avem locuri atât pentru bărbați cat si pentru femei. Programul de lucru este de 10 ore pe zi, de luni pana vineri cu posibilitate de ore suplimentare in weekend. Pauză de masă aveți de la ora 12 la ora 13. Ca și implicare financiară, este nevoie de 100 de lei de persoană pentru a achita o taxă pentru înregistrarea contractului de muncă european. Acești bani nu îmi revin mie, ci statului roman. Ultima plecare este in data de 26 aprilie, dar se poate pleca și mai repede, cu mașină personală sau va pot face rezervare la autocar. Transportul va este achitat de firmă, dar va fii retras din prima lună de salarizare. Cazarea este la o pensiune din apropiere, la care vă este plătită cazarea de către firma. Atenție, sunt camere cu 2 paturi single, baie separat si bucătărie la comun. Firma oferă până la 500e avans pentru nevoi personale. Salariul NET este de 3,080e(14e pe ora) , cu posibilitate de extindere până la 4,800e lucrând ore suplimentare. 14e x 10 ore = 140e pe zi 140e x 22 zile = 3,080e pe lună (salariul de bază)
-
Pentru clientul nostru, un important producator de piese pentru caroserie, recrutam Operator productie in Craiova, cu program doar de weekend, sambata si duminica, 8h, 3 ture. Se lucreaza in 3 ture. Beneficii: Pachet salarial foarte atractiv; Tichete de masa 35 zi lucratoare; Bonus de Productie anual; Posibilitatea de dezvoltare in cadrul companiei; Mediu de munca la standard inalte, avand acces la toate facilitatile; Program de lucru 8h zi sambata si duminica. Responsabilitati : Realizarea normei zilnice pentru piesele asamblate; Utilizarea cu atentie a a masinilor de realizare a pieselor; Respectarea normelor de calitate.
-
Societate comerciala- cauta SOFER ,categ. D,pentru microbuz, cu jumatate de norma !!Relatii la tel.
-
Responsabilitati: Gestiunea intrarilor si iesirilor de deseuri Coordonare echipa sortare balotare Managementul stocurilor si optimizarea rulajului materialelor Asigura gestiunea fizica a stocului de marfa Efectueaza lunar inventarul stocului de marfa Participa activ la operatiunile de incarcare descarcare a marfii la din magazia firmei Raporteaza superiorului ierarhic orice neconcordanta intre stocul fizic si cel scriptic Ofera informatii despre stocuri departamentelor firmei Respecta legislatia de gestiune a stocurilor Introduce marfa in stoc in baza documentelor de intrare Efectueaza operatiuni de intrare in stoc a marfii si receptie fizica Raporteaza superiorului ierarhic diferentele intre marfa fizica si cea scriptica aparute la receptia marfii la magazine Asigura miscarea stocurilor si preda marfa catre client conform documentelor emise Raspunde de acuratetea inregistrarilor in stoc
-
Hai in echipa din magazinul Cora! Realizezi controlul cantitativ si calitativ al marfurilor si ambalajelor livrate si returnate, asiguri curatenia si buna functionare a platformei de receptie si a echipamentelor, mentii bune relatii de colaborare cu furnizorii si colegii din raioanele comerciale. Iti oferim: Un loc de munca stabil si de incredere, contract pe perioada nedeterminata, tichete de masa, abonament medical la o clinica privata, formare la locul de munca, colaborarea cu o echipa energica si dinamica, lucrezi in schimburi 5 zile saptamana, 1-2 weekenduri luna si beneficiezi de intelegere in realizarea programului de lucruI. Alatura-te unei echipe centrate pe satisfacerea clientilor! Trimite-ti CV-ul la: sau suna la
-
Luxor Global Trading SRL angajează gestionar marfa depozit la centrul Agro Transilvania Dezmir ! Cerinte :cunoștințe minime de operare calculator, facturare ! Program de lucru 4:00 -12:00 ! Salar atractiv !
-
-
Angajam gestionar depozit situat in Bucuresti, sector 1, care sa asigure gestiunea fizica a stocului de marfa in depozit; sa introduca marfa in stoc pe baza documentelor de intrare; sa pregateasca comenzile pentru clienti sau curierat; sa participe la inventarierea produselor. Contract de munca pe perioada nedeterminta. Cerinte: Operare PC; cunostinte d gestiune primara; persoana organizata si atenta la detalii; capacitate de planificare si organizare a activitatii proprii, precum si de lucru in echipa. Se ofera salariu, bonuri de masa + bonuri de performanta Pentru mai multe informații sunați la numărul din anunț.
-
Societate cu sediul in Ploiesti,angajeaza dispecera oficiu curierat pentru orasul Mizil(jud Prahova) in urmatoarele conditii: -persoana de sex feminin; -domiciliul in Mizil; -absolventa liceu; -cunostinte de baza PC(Office) -cazier judiciar fara mentiuni; -posesoare permis categoria B; -program de lucru: Luni-Vineri(11:00-19:00) -salariu net 2000-2500 Ron