Angajăm ajutor șef de depozit
Valabil din 12/16/2025 6:33:09 AM
1 / 1
Specificații
Numele companiei
DVX COURIER SRL
Tip job
full time
Nivel de studii
absolvent
Carnet conducere
B
Locuri vacante
1
Descriere
Ajutor Sef Depozit
Firma de curierat GLS Vatra Dornei cauta ajutor sef de depozit dedicat si motivat cu posibilitate de avansare, pentru a se alatura echipei noastre.
Responsabilități principale:
* Supervizarea echipei de depozit pentru a asigura îndeplinirea obiectivelor operaționale zilnice;
* Coordonarea activităților de recepție, manipulare și expediere a coletelor;
* Asigurarea respectării standardelor de calitate și siguranță în depozit;
* Dezvoltarea și motivarea membrilor echipei pentru a atinge performanțe optime;
* Colaborarea cu departamentele interne pentru optimizarea proceselor operaționale.
Cerințe:
* Experiență anterioară într-o poziție similară sau în domeniul logistic, poate constitui un avantaj
* Abilități excelente de comunicare și leadership;
* Capacitatea de a lucra eficient sub presiune și de a rezolva problemele cu rapiditate;
* Orientare către rezultate și atenție la detalii;
* Cunoștințe de operare PC (Microsoft Office).
Programul de lucru va fi in ture: 7-16 si 14-21 Sambata si duminica liber.
Oferim o perioada de training. Pachetul salarial se discuta la interviu.
Asteptam CV-urile dumneavoastra la adresa sediului nostru . Daca aveti intrebari suplimentare lasati mesaj la numarul de telefon .
Raportează
Firma de curierat GLS Vatra Dornei cauta ajutor sef de depozit dedicat si motivat cu posibilitate de avansare, pentru a se alatura echipei noastre.
Responsabilități principale:
* Supervizarea echipei de depozit pentru a asigura îndeplinirea obiectivelor operaționale zilnice;
* Coordonarea activităților de recepție, manipulare și expediere a coletelor;
* Asigurarea respectării standardelor de calitate și siguranță în depozit;
* Dezvoltarea și motivarea membrilor echipei pentru a atinge performanțe optime;
* Colaborarea cu departamentele interne pentru optimizarea proceselor operaționale.
Cerințe:
* Experiență anterioară într-o poziție similară sau în domeniul logistic, poate constitui un avantaj
* Abilități excelente de comunicare și leadership;
* Capacitatea de a lucra eficient sub presiune și de a rezolva problemele cu rapiditate;
* Orientare către rezultate și atenție la detalii;
* Cunoștințe de operare PC (Microsoft Office).
Programul de lucru va fi in ture: 7-16 si 14-21 Sambata si duminica liber.
Oferim o perioada de training. Pachetul salarial se discuta la interviu.
Asteptam CV-urile dumneavoastra la adresa sediului nostru . Daca aveti intrebari suplimentare lasati mesaj la numarul de telefon .
ID anunț: 1765859992
Anunțuri recomandate
Pentru a contacta acest utilizator, intră în contul tău Romjob.ro sau creează-ți rapid un cont nou!