Anunțuri
Manipulanti marfa Brasov Brasov Companii Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Cauți un loc de muncă interesant într-o companie de logistică? Nu căuta mai departe! Începe-ți cariera în Olanda lucrând într-un depozit cu articole vestimentare ale unui brand de prestigiu internațional! Aplică acum și descoperă Olanda! Locație: Tilburg, Olanda GXO este unul dintre primii zece furnizori mondiali de servicii de transport și logistică. Lanțul cooperează cu multe companii mari, iar în depozitul din Tilburg vei lucra în primul rând cu îmbrăcăminte și accesorii. Angajații depozitului GXO vorbesc în principal limba engleză, așa că este necesar să cunoști limba engleză la un nivel conversațional. Vei lucra pe un program cu două schimburi. Schimbul de dimineață începe devreme (între 05:00 și 07:00) sau schimbul târziu (între 14:45 și 16:30). Atenţie! Pentru turele suplimentare, vei primi indemnizații. În primele zile, vei beneficia de un instructaj și vei avea parte de traininguri pentru a cunoaște compania și activitățile de lucru. Ar fi grozav dacă ai experiență cu EPT-ul, reach truck sau forklift. Vei avea, de asemenea, oportunitatea de a crește în funcție și de a urma cursuri de calificare pentru alte poziții. Mediul de lucru este entuziast, relaxat și plăcut. La cantină, poți cumpăra mâncare pentru a o savura cu colegii tăi. Un beneficiu gustos: în fiecare joi va fi un food truck la depozit! Descrierea jobului De ce merită să începi un nou loc de muncă alături noi? Câștigi un salariu atractiv de la 14,43 EURO pe oră Posibilitatea de a începe munca imediat Nu trebuie să îți faci griji cu privire la transportul la de la locul de muncă, îl asigurăm gratuit Birou asistență angajați 24 7 (OSC) Și pe lângă asta, mai primești: Cazare aproape de serviciu Plata sigură și la timp (salariile săptămânale) Fără efort fizic ridicat și o atmosferă foarte plăcută de lucru Condiții foarte bune de lucru; depozite bine întreținute și organizate Angajare stabilă, cu normă întreagă, într-o companie serioasă Posibilitatea de a trece la un contract direct Aplicația myOTTO cu program de lucru, fluturaș salariu și întrebări frecvente Formalități minime întregul proces de recrutare poate fi finalizat de la distanță, chiar și semnarea contractului se poate face online! Contract de muncă temporar în condiții olandeze și asigurare medicală Cursuri de limbi străine, training online și alte beneficii pentru angajații noștri, precum Fit @ OTTO sau Happy OTTO Wish! Helpdesk 24 7 Plus program de lucru garantat contractual! Asistență în îndeplinirea formalităților (vom aranja totul înainte de plecare) și un proces de recrutare ușor Sarcini de lucru ușoare: În calitate de membru valoros al echipei noastre, vei fi încredințat cu îngrijirea și organizarea unei game diverse de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii. În fiecare zi, sarcinile tale vor include: colectarea comenzilor cu un scaner inspecții de calitate etichetarea și sigilarea coletelor ambalarea proficientă a comenzilor clienților procesarea retururilor reaprovizionarea stocurilor NU este necesară experiența! În schimb, trebuie: Să ai bune cunoștințe de limba engleză - obligatoriu (cel puțin nivel conversațional) Să fii într-o formă fizică bună Să fii flexibil în ceea ce privește locul de muncă (dacă este necesar, angajatul poate fi instruit și transferat pe diferite departamente) Permisul de conducere (categoria B) este binevenit Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Peste 15.000 candidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. Misiune OTTO Work Force crede într-o piaţă europeană a muncii fără frontiere. În calitate de lider de piaţă în domeniul serviciilor internaționale de recrutare, suntem mereu în căutarea de noi concepte pentru a servi în mod optim interesul clienților și al angajaţilor noștri în ceea ce privește flexibilitatea. La OTTO Work Force ne desfășurăm activitatea din pasiune și întotdeauna încercăm sa fim cu un pas înaintea solicitărilor. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii regăsești la rubrica RODO din cadrul platformei online a Otto Work Force RO.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Promovat
Cauți un loc de muncă interesant într-o companie de logistică? Nu căuta mai departe! Începe-ți cariera în Olanda lucrând într-un depozit cu articole vestimentare ale unui brand de prestigiu internațional! Aplică acum și descoperă Olanda! Locație: Tilburg, Olanda GXO este unul dintre primii zece furnizori mondiali de servicii de transport și logistică. Lanțul cooperează cu multe companii mari, iar în depozitul din Tilburg vei lucra în primul rând cu îmbrăcăminte și accesorii. Angajații depozitului GXO vorbesc în principal limba engleză, așa că este necesar să cunoști limba engleză la un nivel conversațional. Vei lucra pe un program cu două schimburi. Schimbul de dimineață începe devreme (între 05:00 și 07:00) sau schimbul târziu (între 14:45 și 16:30). Atenţie! Pentru turele suplimentare, vei primi indemnizații. În primele zile, vei beneficia de un instructaj și vei avea parte de traininguri pentru a cunoaște compania și activitățile de lucru. Ar fi grozav dacă ai experiență cu EPT-ul, reach truck sau forklift. Vei avea, de asemenea, oportunitatea de a crește în funcție și de a urma cursuri de calificare pentru alte poziții. Mediul de lucru este entuziast, relaxat și plăcut. La cantină, poți cumpăra mâncare pentru a o savura cu colegii tăi. Un beneficiu gustos: în fiecare joi va fi un food truck la depozit! Descrierea jobului De ce merită să începi un nou loc de muncă alături noi? Câștigi un salariu atractiv de la 14,43 EURO pe oră Posibilitatea de a începe munca imediat Nu trebuie să îți faci griji cu privire la transportul la de la locul de muncă, îl asigurăm gratuit Birou asistență angajați 24 7 (OSC) Și pe lângă asta, mai primești: Cazare aproape de serviciu Plata sigură și la timp (salariile săptămânale) Fără efort fizic ridicat și o atmosferă foarte plăcută de lucru Condiții foarte bune de lucru; depozite bine întreținute și organizate Angajare stabilă, cu normă întreagă, într-o companie serioasă Posibilitatea de a trece la un contract direct Aplicația myOTTO cu program de lucru, fluturaș salariu și întrebări frecvente Formalități minime întregul proces de recrutare poate fi finalizat de la distanță, chiar și semnarea contractului se poate face online! Contract de muncă temporar în condiții olandeze și asigurare medicală Cursuri de limbi străine, training online și alte beneficii pentru angajații noștri, precum Fit @ OTTO sau Happy OTTO Wish! Helpdesk 24 7 Plus program de lucru garantat contractual! Asistență în îndeplinirea formalităților (vom aranja totul înainte de plecare) și un proces de recrutare ușor Sarcini de lucru ușoare: În calitate de membru valoros al echipei noastre, vei fi încredințat cu îngrijirea și organizarea unei game diverse de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii. În fiecare zi, sarcinile tale vor include: colectarea comenzilor cu un scaner inspecții de calitate etichetarea și sigilarea coletelor ambalarea proficientă a comenzilor clienților procesarea retururilor reaprovizionarea stocurilor NU este necesară experiența! În schimb, trebuie: Să ai bune cunoștințe de limba engleză - obligatoriu (cel puțin nivel conversațional) Să fii într-o formă fizică bună Să fii flexibil în ceea ce privește locul de muncă (dacă este necesar, angajatul poate fi instruit și transferat pe diferite departamente) Permisul de conducere (categoria B) este binevenit Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Peste 15.000 candidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. Misiune OTTO Work Force crede într-o piaţă europeană a muncii fără frontiere. În calitate de lider de piaţă în domeniul serviciilor internaționale de recrutare, suntem mereu în căutarea de noi concepte pentru a servi în mod optim interesul clienților și al angajaţilor noștri în ceea ce privește flexibilitatea. La OTTO Work Force ne desfășurăm activitatea din pasiune și întotdeauna încercăm sa fim cu un pas înaintea solicitărilor. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii regăsești la rubrica RODO din cadrul platformei online a Otto Work Force RO.
-
Postul presupune activitati de sortare colete pe destinatii si pregatire colete pentru transport. Program de Lucru L- V 21:00 H - 05:30 H Salariu Net 3000 lei Cerințe: Minim 18 ani Minim 8 clase. Responsabilitate, seriozitate si implicare; Disponibilitate la efort fizic
-
Candidatul ideal: Nivelul de studii: scoala profesionala liceu; Rezistenta la efort fizic de durata; Spirit de observatie, memorie vizuala; Rezistenta la sarcini de lucru repetitive; Abilitati de comunicare si interrelationare personala; Capacitatea de a lucra in echipa spirit de cooperare receptivitate; Orientare spre rezultate, proactivitate, atitudine pozitiva; Permis de conducere categoria B - reprezinta avantaj Atestat ISCIR prezinta avantaj Descrierea jobului: Activitatea se desfasoara in interiorul depozitului; Receptia marfurilor pe baza documentelor specifice; Organizarea marfii pe categorii; Depozitarea marfii in spatiul adecvat Program de lucru de L-V, 08.00-17.00 1 ora pauza de masa. Descrierea companiei: Din anul 2007, SDA Servicii de Depozitare si Arhivare SRL asigura managementul documentelor si ofera servicii si solutii complete in domeniul arhivarii si depozitarii documentelor, conform legislatiei in vigoare. Oamenii formeaza echipa. Dorim sa ne mentinem reputatia bazata pe oferirea unor servicii de inalta calitate printr-o atitudine loiala si profesionista a fiecarui angajat. Fiecare client reprezinta un caz particular si pentru fiecare definim si modelam solutiile care i se potrivesc cel mai bine. Ne desfasuram activitatea intr-un mod transparent, etic si responsabil construind parteneriate de afaceri pe termen lung. Intotdeauna cautam solutii noi si reinvestim pentru imbunatatirea calitatii si performantei serviciilor oferite. SDA-Servicii de Depozitare si Arhivare SRL Brasov, Str.13 Decembrie, Nr.96A Tel: Fax: 0268545800
-
Candidatul Ideal: Muncitor necalificat calificat - experiența într-un depozit de logistica se consideră un avantaj; Cunoștințe solide în domeniul logisticii; Persoană dinamică și responsabilă; Program de lucru: luni-vineri, 8:30 - 17:00. Descrierea jobului Responsabilităti: Participarea activă la încărcarea și descărcarea mărfurilor din depozit; Efectuarea comenzilor de marfă conform instrucțiunilor primite; Utilizarea echipamentelor în mod corespunzător; Respectarea procedurilor operaționale la nivel de depozit; Beneficii: Tichete de masă; Bonusuri in functie de performanta, prime Craciun Paste; Dezvoltarea unei cariere în domeniul logisticii într-un mediu interactiv şi prietenos; Acces la cursuri de dezvoltare în funcție de aplicabilitatea în activităţile zilnice; Abonamente Bookster; Pachet - discount la furnizorii Schenker; Evenimente dedicate angajaţilor.
-
SC ELECTROSTATIC SRL angajeaza in conditii avantajoase MANIPULANTI MARFA. Se ofera pachet salarial atractiv ce include tichete de masa da pana la 40lei zi si prime de sarbatori. Societatea are punctul de lucru in Brasov, str. Zizinului nr.121 (pe ocolitoarea CET). Contact:
-
Responsabilități: Preluarea de marfă de la furnizori curieri Efectuarea recepțiilor de marfă Verificarea calitativ și cantitativ a mărfii primite Aranajarea mărfii pe rafturi Pregătirea și expedierea comenzilor Participarea la invetare Cerințe: Disponibilitate la efort și muncă fizică Candidatul trebuie să fie punctual Disponibilitate de a învăța Lucru in echipă Beneficii: - salariu motivant ; - bonuri de masă; - program : 8:00-17:00; Luni-Vineri Te așteptăm în echipa noastră! Descrierea companiei Firma este în activitate din anul 1992 și se ocupă cu distribuirea PAL-ului melaminat, MDF, blaturilor de bucătărie si a accesoriilor pentru mobilier. Activitatea se va desfășura la sediul din Brasov din Sos. Cristianului nr.1-3 langa fostul Tekzen
-
Angajam Controlor Calitate în Brașov (cu experiență)! Oferim transport asigurat! Program de lucru în 3 schimburi. Beneficii: - Tichete de masă 30 de lei zi; - Al 13-lea salariu; - Asigurare medicală privată; - Prime de Sărbători; - Transport asigurat. Contact:
-
Societate comerciala cu profil productie proiectare vitrine si rafturi frigorifice angajeaza muncitori in sectia de productie: ajutor vopsitor, manipulanti, ajutor frigotehnist, ajutor asamblare; Program de lucru full-time într-un schimb 7:30-16:30 cu o oră pauză; Contract de muncă pe o perioadă nedeterminată; Concedii conform legislației; Ore suplimentare achitate; Tichete de masă; Salariul atractiv.
-
Depozit de produse siderurgice si fasonare otel beton. Munca necalificata unde se manipuleaza marfa. Programul de lucru este de luni pana vineri de la ora 8 la ora 16. Depozitul se afla in Brasov (Bartolomeu)
-
Adecco Resurse Umane, recruteaza pentru clientul sau, un important producator de piese auto din judetul Brasov, stivuitorist. Responsabilități: - Operare eficientă a stivuitorului conform standardelor de siguranță și protocoalelor companiei. - Manipularea și transportul mărfurilor în mod corespunzător în diverse zone ale depozitului. - Colaborarea strânsă cu echipa pentru asigurarea fluxului de lucru eficient. - Respectarea rigorilor de siguranță și a standardelor de lucru. Beneficii: - Spor de Noapte: 25% adițional la salariul de bază pentru orele lucrate în timpul nopții. - Plată Dublă pentru Orele Suplimentare: 200% - Tichete de Masă: 35 Ron zi. - Subvenție la Cantină:8 lei zi pentru a vă bucura de o masă caldă în timpul programului de lucru. - Transport Asigurat: Oferim transport asigurat din diverse zone, inclusiv Brasov, Fagaras, Rasnov, Zarnesti, Tohan, Zizin, Tarlungeni și altele. Cerințe: - Experiență anterioară în operarea stivuitoarelor. - Certificat de stivuitorist valabil. - Abilități bune de comunicare și atenție la detalii. - Capacitatea de a lucra în echipă și de a gestiona sarcini multiple. - Respectarea standardelor de siguranță.
-
Postul presupune activitati de sortare colete pe destinatii si pregatire colete pentru transport. Program de Lucru L- V 21:00 H - 05:30 H Salariu Net 3000 lei Cerințe: Minim 18 ani Minim 8 clase. Responsabilitate, seriozitate si implicare; Disponibilitate la efort fizic