Anunțuri
Muncitori productie - depozit - logistica Sibiu doar cu poze Companii Disponibil din: 2020-09-08-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajăm muncitori pentru sortare colete în depozitul DPD din Sibiu, zona Aeroport (lângă Siemens Sykatec). Postul preupune activități de sortare, scanare, recântărire colete precum și activități de încărcare-descărcare colete. Programul de lucru este luni până vineri în inervalul 20:30-04:30. Principalele beneficii: - salariu 2700 lei NET - bonuri de masă 600 lei lună - decontare transport în limita a 200 lei pe lună - contract pe perioadă nedeterminată - condiții foarte bune de muncă Candidatul ideal: - persoană dinamică și dispusă la efort fizic - vârsta minim 18 ani - cazier judiciar curat - studii minim 8 clase - domiciliu sau chirie la maxim 10km Sibiu. Angajările se fac pe bază de interviu.
-
Promovat
Angajpm manipulanți marfă pentru depozitul DPD din Sibiu, Zona Industrială Vest Aeroport. Program de luni până vineri doar de noapte, intre 20:30 și 04:30. Oferim salariu net 2700 lei, bonuri de masă 600 lei și decontare transport între 86 și 250 lei în funcție de distanță. Cerințe: disponibilitate la efort fizic, minim 8 clase, cazier judiciar curat, minim 18 ani. Angajările se fac pe bază de interviu cu programare telefonică în prealabil.
-
Promovat
Angajăm sortatori colete pentru depozitul DPD din Sibiu, zona industrială vest aeroport. Postul presupune activități de sortare colete pe coduri și încărcare-descărcare marfă. Program de lucru de luni până vineri, în intervalul 2 ferim salariu net 2700 lei + 600 lei bonuri de masă + decontare transport (maxim 200 lei). Contractul se încheie pe perioadă nedeterminată. Cerințe: - minim 8 clase - disponibilitate la efort fizic - cazier judiciar curat - domiciliu sau chirie în Sibiu sau la maxim 10km de Sibiu Angajările se fac pe bază de interviu cu programare la telefon
-
Promovat
Cauți un loc de muncă interesant într-o companie de logistică? Nu căuta mai departe! Începe-ți cariera în Olanda lucrând într-un depozit cu articole vestimentare ale unui brand de prestigiu internațional! Aplică acum și descoperă Olanda! Locație: Tilburg, Olanda GXO este unul dintre primii zece furnizori mondiali de servicii de transport și logistică. Lanțul cooperează cu multe companii mari, iar în depozitul din Tilburg vei lucra în primul rând cu îmbrăcăminte și accesorii. Angajații depozitului GXO vorbesc în principal limba engleză, așa că este necesar să cunoști limba engleză la un nivel conversațional. Vei lucra pe un program cu două schimburi. Schimbul de dimineață începe devreme (între 05:00 și 07:00) sau schimbul târziu (între 14:45 și 16:30). Atenţie! Pentru turele suplimentare, vei primi indemnizații. În primele zile, vei beneficia de un instructaj și vei avea parte de traininguri pentru a cunoaște compania și activitățile de lucru. Ar fi grozav dacă ai experiență cu EPT-ul, reach truck sau forklift. Vei avea, de asemenea, oportunitatea de a crește în funcție și de a urma cursuri de calificare pentru alte poziții. Mediul de lucru este entuziast, relaxat și plăcut. La cantină, poți cumpăra mâncare pentru a o savura cu colegii tăi. Un beneficiu gustos: în fiecare joi va fi un food truck la depozit! Descrierea jobului De ce merită să începi un nou loc de muncă alături noi? Câștigi un salariu atractiv de la 14,43 EURO pe oră Posibilitatea de a începe munca imediat Nu trebuie să îți faci griji cu privire la transportul la de la locul de muncă, îl asigurăm gratuit Birou asistență angajați 24 7 (OSC) Și pe lângă asta, mai primești: Cazare aproape de serviciu Plata sigură și la timp (salariile săptămânale) Fără efort fizic ridicat și o atmosferă foarte plăcută de lucru Condiții foarte bune de lucru; depozite bine întreținute și organizate Angajare stabilă, cu normă întreagă, într-o companie serioasă Posibilitatea de a trece la un contract direct Aplicația myOTTO cu program de lucru, fluturaș salariu și întrebări frecvente Formalități minime întregul proces de recrutare poate fi finalizat de la distanță, chiar și semnarea contractului se poate face online! Contract de muncă temporar în condiții olandeze și asigurare medicală Cursuri de limbi străine, training online și alte beneficii pentru angajații noștri, precum Fit @ OTTO sau Happy OTTO Wish! Helpdesk 24 7 Plus program de lucru garantat contractual! Asistență în îndeplinirea formalităților (vom aranja totul înainte de plecare) și un proces de recrutare ușor Sarcini de lucru ușoare: În calitate de membru valoros al echipei noastre, vei fi încredințat cu îngrijirea și organizarea unei game diverse de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii. În fiecare zi, sarcinile tale vor include: colectarea comenzilor cu un scaner inspecții de calitate etichetarea și sigilarea coletelor ambalarea proficientă a comenzilor clienților procesarea retururilor reaprovizionarea stocurilor NU este necesară experiența! În schimb, trebuie: Să ai bune cunoștințe de limba engleză - obligatoriu (cel puțin nivel conversațional) Să fii într-o formă fizică bună Să fii flexibil în ceea ce privește locul de muncă (dacă este necesar, angajatul poate fi instruit și transferat pe diferite departamente) Permisul de conducere (categoria B) este binevenit Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Peste 15.000 candidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. Misiune OTTO Work Force crede într-o piaţă europeană a muncii fără frontiere. În calitate de lider de piaţă în domeniul serviciilor internaționale de recrutare, suntem mereu în căutarea de noi concepte pentru a servi în mod optim interesul clienților și al angajaţilor noștri în ceea ce privește flexibilitatea. La OTTO Work Force ne desfășurăm activitatea din pasiune și întotdeauna încercăm sa fim cu un pas înaintea solicitărilor. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii regăsești la rubrica RODO din cadrul platformei online a Otto Work Force RO.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Tehnicianul electromecanic se ocupă în principal cu montajul, punerea în funcțiune, întreținerea și repararea instalațiilor electromecanice (instalații care combină atât părți mecanice cât și electrice, cum ar fi motoarele electrice, calculatoare, alarme etc.). De asemenea testează prototipurile, concepe și realizează scheme de montaj ale instalațiilor, contribuie la estimarea cantităților și costurilor materialelor, la estimarea forței de muncă necesare, asigură controlul tehnic al instalațiilor, întreține sistemele electromecanice în vederea funcționării conform specificațiilor și reglementărilor. Tematica cursului Reprezentarea pieselor și a instalațiilor utilizând desenul tehnic Efectuarea operațiilor de prelucrare mecanică Realizarea circuitelor electrice Măsurarea mărimilor neelectrice si electrice Asamblarea componentelor mașinilor și sistemelor mecanice Utilizarea echipamentelor electrice și de automatizare în instalații electromecanice Utilizarea și reglarea sistemelor electrice și de automatizare în instalații electromecanice Utilizarea sistemelor de acționare din instalații electromecanice Planificarea, organizarea și asigurarea calității proceselor tehnologice Utilizarea aplicațiilor de proiectare asistată de calculator Supravegherea sistemelor de automatizare din instalațiile electromecanice Asigurarea mentenanței instalațiilor electromecanice. Acte necesare la inscriere Carte de Identitate diploma de studii certificatul de naștere certificatul de căsătorie (dacă este schimbare de nume) Actele se trimit prin e-mail: Pret total 3000 lei persoana Certificatul de calificare este inclus in pret si este dat de Ministerul Muncii si Ministerul Educatiei
-
Promovat
Angajăm muncitori pentru sortare colete în depozitul DPD din Sibiu, zona Aeroport (lângă Siemens Sykatec). Postul preupune activități de sortare, scanare, recântărire colete precum și activități de încărcare-descărcare colete. Programul de lucru este luni până vineri în inervalul 20:30-04:30. Principalele beneficii: - salariu 2700 lei NET - bonuri de masă 600 lei lună - decontare transport în limita a 200 lei pe lună - contract pe perioadă nedeterminată - condiții foarte bune de muncă Candidatul ideal: - persoană dinamică și dispusă la efort fizic - vârsta minim 18 ani - cazier judiciar curat - studii minim 8 clase - domiciliu sau chirie la maxim 10km Sibiu. Angajările se fac pe bază de interviu.
-
SC PRODMETAL I&S SRL situat in Sibiu, Strada Henri Coanda nr.12 Domeniul: Confectii metalice ANGAJEAZA: Muncitor confectii metalice, persoanele peste 50 de ani sunt binevenite Cerinte: -Seriozitate -Responsabilitate -Studii medii Pachet beneficii: -Program de luni pana vineri 7.00 - 15.00 -Un schimb de dimineata - Salariu atractiv la un schimb: 3600-3800 RON Brut+Tichete de masa 40 RON zi -Posibilitate - prime de productie -Ore suplimentare platite dublu -Transport decontat -Pauza de masa si 2 pauze de cafea incluse in programul de 8 ore -Prime de craciun, paste -Tichete cadou -Prima aniversare varsta rotunda Convins? Contactati-ne Pentru detalii sunati in interval luni-vineri 8:00-16:00 Va asteptam
-
Angajăm operatori pentru Mașină cu Laser CNC Abkant Presă de Injecție Cerințe minime: Experiență de 2 ani în operarea mașinilor numerice Constituie un avantaj, experiența pe: - controllerul Fanuc (CNC) - cunoștințe CYPCUT (Mașină de debitat cu Laser) - Controller Delem (Abkant) - controllerul Techmation (Presă de Injecție) Constituie avantaj deținerea de cunoștințe de desen tehnic și utilizarea programe CAD. Limba engleză constituie avantaj. Atentie la detalii și responsabilitate în abordarea activităților- dexteritate manuală Lucru eficient în echipă, comunicare eficace și gândire logică.
-
Angajăm Montatori Subansamble în cadrul unei companii din domeniul automotive, cu sediul in orașul Sibiu. Activitatea constă în efectuarea controlului vizual al pieselor ce urmează a fi asamblate și asamblarea componentelor electronice conform reperului.
-
Angajăm lucrator in depozit cu sau fără experiență in depozit de PAL, MDF si blaturi pentru bucătărie Responsabilități: Preluarea de marfă de la furnizori/curieri Efectuarea recepțiilor de marfă Verificarea calitativ și cantitativ a mărfii primite Aranajarea mărfii pe rafturi Pregătirea și expedierea comenzilor Participarea la invetare Cerințe: Disponibilitate la efort și muncă fizică Candidatul trebuie să fie punctual Disponibilitate de a învăța Lucru in echipă Beneficii: - salariu motivant ; - bonuri de masă; - program : 8:00-17:00; Luni-Vineri Te așteptăm în echipa noastră! Descrierea companiei Firma este în activitate din anul 1992 și se ocupă cu distribuirea PAL-ului melaminat, MDF, blaturilor de bucătărie si a accesoriilor pentru mobilier. Activitatea se va desfășura la sediul din Sibiu din Strada Ștefan cel Mare, nr. 199, Sibiu Detalii și CV la nr. de telefon
-
Vrei sa lucrezi in domeniul calitatii? Atunci te vrem in echipa noastra ! Ce trebuie sa faca un controlor calitate? -Controlează piesele pe fluxul de producție la intervale prescrise de documentația existenta; -Prelevează mostre; -Verifică piesele, prin măsurători sau aprecieri vizuala, în conformitate cu instrucțiunile de verificare, desene, alte specificații tehnice; -Înregistrează datele de verificare in programul CASQ. -Analizează mostrelor inițiale la pornirea comenzilor; -Execută și documentează controlului la producția de mostre, serii 0 , etc.; -Documentează rezultatele. -Informează șeful de schimb, șeful de secție si inginerul de calitate cu privire la eventualele neconformități; -Urmărește și ia măsuri de blocare a produsului neconform; -Verifică sortările produselor neconforme; -Întocmește rapoarte de neconformități și urmărește realizarea măsurilor corespunzătoare pentru piese. Ce ne dorim de la angajati? -Experiența in domeniul calității prezinta un avantaj; -Cunoștințe de baza in desen tehnic; -Cunoștințe operare calculator (pachetul MS-Office și alte softuri aplicabile in industria automotive); -Spirit de observație; -Bune capacități de comunicare (oral si scris); -Bună capacitate de intervenție și spontaneitate în rezolvarea de probleme; -Spirit analitic; -Spirit de lucru in echipa colaborare eficientă cu alte persoane. Beneficii: Pentru a îmbunătăți echilibrul dintre viața profesională și cea privată, oferim un pachet salarial atractiv (inclusiv prime de vacanță), pachet de servicii de sănătate, acces la programe de dezvoltare profesională, pachet de servicii non-financiare (reduceri la servicii medicale, spa și fitness, cultură și educație, mâncare și băutură, turism, reparații auto), cantină cu servire asistată, recompense pentru idei de îmbunătățire, oportunitatea de a lucra într-un mediu global competitiv. Contact: Sorin Topa