Anunțuri
Locuri de munca Mures doar cu poze Disponibil din: 2020-12-10-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
în cadrul magazinului Kaufland din Sovata, Strada Primăverii, nr. 58 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 3700 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
Aunde C&S Automotive, intreprindere de productie a interioarelor pentru autovehicule, angajează Manager Logistica. Cerinte minime: - Cunostinte temeinice de gestiune si logistica - Limba Engleza - Utilizator de performanta a programelor Office - Experienta de lucru in SAP - Experienta administrativa - Studii superioare - Bune abilitati de comunicare, organizare si coordonare. Descrierea postului: - Coordonează și controlează permanent activitățile de depozitare, stocare, aranjare a mărfurilor din depozit (FIFO). - Organizează și supraveghează desfășurarea activității de transporturi a mărfurilor societății cu respectarea tuturor actelor normative în vigoare privind transportul rutier de mărfuri, intern și internațional UE si non-UE. - Primește, centralizează și procesează comenzile de transport marfă de la și către clienții și furnizorii societății. - Coordonează activitățile de stabilire a rutelor de transport pentru a înlătura sau minimiza întârzierile la livrare aprovizionare și pentru a optimiza costurile de transport. - Verifică, confirmă și sau modifică comenzile de transport împreună cu departamentul de producție. - Lansează comenzile de transport către parteneri și urmărește concretizare anularea modificarea acestora (case de expediție, camioane particulare, etc.) - Completează și păstrează baza de date aferentă departamentului logistic. - Înregistrează în bazele de date și programe ale societății (IMDS, SAP, etc.), urmărește nivelul stocurilor. - Gestionează modulul WM și MM în SAP: Material Management (crează și întreține coduri de materii prime, produse semifinite și finite, creează comenzi și recepții SAP). - Ghidează și urmărește camioanele: pentru încărcare și pentru descărcare. - Lansează comenzile de încărcare către depozite. - Urmărește, primește și arhivează documentele de transport (facturi, CMR-uri, avize etc,). - Acordă suport departamentului de producție și ale departamentelor relevante ale clienților și furnizorilor pentru următoarele informații: nr. de telefon șoferi, ETA-uri, situații neprevăzute, reconfigurare rute. - Acordă suport departamentului financiar pentru înregistrarea situațiilor contabile aferente departamentului logistic. - Dezvoltă și gestionează portofoliul de clienți și furnizori; - Coordonează activitățile de livrare; - Identifică și propune cele mai bune soluții de transport dpdv al costurilor și duratei de tranzit, conform nevoilor societății; - Coordonează contractele de transport prin urmărirea derulării în toate etapele de desfășurare, de la preluarea solicitării de transport, întocmirea ofertei, negocierea, urmărirea efectivă a transportului până la destinație, încasarea plata facturii de transport. - Menține relația cu clienții și furnizorii societății privind stadiul transportului. - Menține permanent relația cu societățile de transport agreate de companie; - Gestionează circuitul documentelor de desfacere (facturi avize), controlul și remedierea problemelor apărute. - Urmărește plățile către și încasările creanțelor de la clienți și furnizori. - Întocmește rapoartele operaționale specifice activității și îndeplinește obiectivele de profitabilitate stabilite . - Menține legătură directă cu clienţii transportatorii, fie prin telefon, pe cale electronică sau faţă în faţă. - Negociază prețurile de transport, ține evidența stocurilor de produse finite și mărfuri. - Gestionează bazele de date (prețuri clienti stocuri necesar, FIFO) prin EDI, SAP, IMDS, etc. - În cadrul companiei este deținătorul procesului Management Materiale , și responsabil cu completarea lunară a indicatorilor de performanță (KPI) și monitorizarea lor. Oferim salariu corespunzator experientei între 8.000 Lei si 12.000 Lei brut, plus tichete de masa si alte prime de performanta, discretionare. Suntem interesati doar in candidatii care indeplinesc cerintele minime!
-
Promovat
Vizăm colegi cu experiență în domeniu. Avem o echipă faină, aproape completă și căutăm un coleg interesat să se integreze pe termen lung. Programul este 2-2 de la 10:00 la 23:00. Salariul este în funcție de experiență, iar dacă ești pregătit și determinat acomodăm orice pretenții - 2.600 - 3.000 lei lună. Pe curând! @lateorest
-
Promovat
Descrierea companiei: -Fabrica produce volane si elemente ornamentale pentru bord, usi si consola centrală, bazându-se pe o tehnologie modernă si pe diversitatea materialelor folosite: furnir nobil, piele, carbon i material plastic. Cerințe: - minim 8 clase - experiență relevantă în domeniul producției reprezintă un avantaj - disponibilitate pentru munca in 3 schimburi - seriozitate și dorința de muncă Atribuțiile și responsabilitățile postului: -responsabil pentru realizarea numărului de piese cerut, conform planului de producţie şi a normelor în vigoare -responsabil pentru curăţarea masinii, a mijloacelor de producţie -responsabil pentru anunţarea către superior în momentul când se constată funcţionarea necorespunzătoare a mijloacelor de producţie (maşini, utilaje, dispozitive) -responsabil pentru respectarea tuturor instrucţiunilor: de procedura, de lucru de verificare. -Respectă ordinea, curăţenia şi disciplina la locul sau de muncă şi în atelier. Beneficii: -cazare gratuita in conditii excelente in apartamente complet utilate (pentru cupluri oferim garsoniere); - Contract de muncă pe perioadă nedeterminată - formare profesionala la locul de munca; - transport local asigurat; - utilitati platite de firma; - ore suplimentare platite cu 200%, sporuri de noapte in valoare de 125%; -pachet financiar minim garantat de 3.200 net (in mana) compus din salariu plus alte beneficii CONTACT: - Alex +40 766 654 043 - Nando +40 768 703 473 - Bogdan +40 767 128 178
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
caut Persone pentru cules de căpșuni se lucrează 8 ore pe zi de luni până sâmbătă duminică liber se dă 12:41 euro la oră se dă 100 de euro bani de mâncare în fiecare săptămână 'salariile în fiecare lună în data de 15...contractul se face și în țară și în Germania !!'incepe în 04:05:2024 mai multe detalii la nr de telefon !!!
-
Promovat
Vizăm colegi cu experiență în domeniu. Avem o echipă faină, aproape completă și căutăm un coleg interesat să se integreze pe termen lung. Programul este 2-2 de la 10:00 la 23:00. Salariul este în funcție de experiență, iar dacă ești pregătit și determinat acomodăm orice pretenții - 2.600 - 3.000 lei lună. Pe curând! @lateorest
-
BURSA LOCURIILOR DE MUNCA IN GERMANIA SI OLANDA SEZONUL 2021 !!!!! Locuri de munca vacante pentru anul 2021 in Germania si Olanda pentru muncitori calificati si necalificati femei/barbati, cupluri in urmatoarele domenii : - Agricultura cules legume fructe de sezon si munca in sere !!!! - Constructii interioare si exterioare - Fabrici : Fabrica de Ciocolata, Fabrica de Conserve si Panificatie etc. - Depozit : Depozite cu produse alimentare si nealimentare - Firma de Curierat : DPD Munchen - Sofer, Stivuitorist etc. Societatiile colaboratoare ofera posibilitatea muncitoriilor romani sa lucreze pe cale legala in Germania si Olanda. Se ofera contract de perioada de 2-3-6 luni cu posibilitate de prelungire. Se ofera cazare in apartmanete sau pensiuni dotate cu toate cele necesare pentru confortul muncitorului. Se ofera transport organizat in echipe si in Agricultura transport Gratuit . Salariile variaza intre 1650 - 2100 euro net / luna depinde de orele lucrate si postul obtinut . Program de lucru zilni 9-10-12 ore , se lucreaza 5-6 zile/ saptamana . Dosarele se depun personal la sediul societatii noastre in limita locuriilor disponibile. Mai multe informatii va oferim la biroul de Resurse Umane la nr. de telefon 0903760222 intre orele 9-18 !!!
-
Cautam femei, barbati si cupluri pentru Munca la impachetare - vidare - etichetare la Fabrica de Panificatie - Patiserie din Germania orasul Ghota !!!! - Plecare se organizeaza saptamanal! - Salar: 2270 euro brut /luna, program de lucru 9 ore/zi, de luni pana sambata! - Limita de varsta : 18-50 ani! - Cazare asigurat! Limba Germana nu se cere! Dosarele se depun personal la sediul societatii noastre in limita locuriilor disponibile! Program preluare dosar intre 9-14 de luni pana vineri! Informati utile va oferim direct la Resurse Umane 0903760222 intre orele 9-18!!!
-
Fabricile de produse finite din carne si preparate din care din Germania - Redha - angajeaza femei si barbati necalificati la impachetare - etichetare.-vidare - Se ofera contract de munca pe perioada de 3 luni cu posibilitate de prelungire Se ofera echipament de lucru - Salar 1650-2100 euro net / luna + orele suplimentare - Cazarea este asigurat din partea societatii angajatoare, dotate cu toate cele necesare pentru confortul muncitorului contra cost - Program de lucru 9-10-12 ore / zi ,duminica zi libera - Plecarile se fac saptamanal , limita de varsta 18-50 ani , nu se cere limba germana - Dosarele se depun personal la sediul societatii noastre in limita locuriilor disponibile . - Mai multe informatii va putem oferi la biroul de Resurese Umane la nr.telefon 0903760222 intre orele 9-19 !!!!
-
Firme cu profil construcții civile angajează muncitori cu experienta în finisaje se oferă salar începând de la 4000 lei, angajare și program de 8 ore de luni până vineri lucrările se desfășoară pe rază județului Mureș.
-
Promovat
Ne cautam coleg SUDOR cu experienta care sa se alature departamentului de SUDURA. Se lucreaza in doua schimburi, de luni pana vineri. Cerinte: Studii profesionale medii tehnice Experienta in domeniu reprezinta avantaj Pe langa responsabilitatile specifice postului, avem si beneficii. Salariu raportat la experienta, bonus de performanta, asigurare medicala privata si pensie privata. Pentru informatii, sunati la telefon <span><a class="showNumber" data-tel="0722">07 arata numarul</a></span> 588342. CSi Romania, Str Gurghiului, nr.65 ( Fosta Fabrica de Bere)
-
firma de constructii , angajeaza muncitori pentru lucrari in Tirgu Mures interioare si exterioare ,se ofera cazare si plata la saptamina , tel
-
Suntem în căutarea unui ospătar ospătăriță talentat ă și pasionat ă pentru a se alătura echipei noastre. Dacă aveți experiență în industria ospitalității și sunteți dornic să oferiți o experiență excelentă clienților noștri, atunci sunteți persoana potrivită pentru acest rol. Responsabilități: Pregătirea și organizarea meselor înainte de servire Primirea clienților și oferirea unui serviciu prompt și prietenos Prezentarea meniului și oferirea de recomandări clienților Preluarea comenzilor și transmiterea acestora către bucătărie Servirea mâncărurilor și băuturilor într-un mod profesionist și atent Asigurarea curățeniei și igienei în zona de servire Încasarea facturilor și gestionarea plăților Rezolvarea oricăror probleme sau plângeri ale clienților Cerințe: Experiență anterioară în industria ospitalității, de preferat ca ospătar Abilități excelente de comunicare și interacțiune cu clienții Capacitatea de a lucra într-un mediu aglomerat și de a menține un ritm rapid de lucru Atenție la detalii și abilități organizatorice Flexibilitate în program și disponibilitate pentru a lucra în weekend-uri și sărbători Abilitatea de a lucra în echipă și de a colabora cu colegii Cunoștințe de bază despre igienă și siguranța alimentelor Beneficii: Oportunitatea de a lucra într-un mediu dinamic și plin de energie Posibilitatea de a dezvolta abilități de comunicare și relaționare cu clienții Salariu competitiv și bonusuri în funcție de performanță Oportunități de avansare în cadrul companiei Training și dezvoltare profesională Beneficii suplimentare, cum ar fi mese gratuite în timpul programului de lucru Dacă sunteți o persoană entuziastă, orientată către clienți și dornică să ofere o experiență deosebită în industria ospitalității, vă invităm să aplicați pentru acest post de ospătar. Așteptăm cu nerăbdare să vă alăturați echipei noastre și să contribuiți la succesul nostru continuu.
-
Promovat
Aunde C&S Automotive, intreprindere de productie a interioarelor pentru autovehicule, angajează Manager Logistica. Cerinte minime: - Cunostinte temeinice de gestiune si logistica - Limba Engleza - Utilizator de performanta a programelor Office - Experienta de lucru in SAP - Experienta administrativa - Studii superioare - Bune abilitati de comunicare, organizare si coordonare. Descrierea postului: - Coordonează și controlează permanent activitățile de depozitare, stocare, aranjare a mărfurilor din depozit (FIFO). - Organizează și supraveghează desfășurarea activității de transporturi a mărfurilor societății cu respectarea tuturor actelor normative în vigoare privind transportul rutier de mărfuri, intern și internațional UE si non-UE. - Primește, centralizează și procesează comenzile de transport marfă de la și către clienții și furnizorii societății. - Coordonează activitățile de stabilire a rutelor de transport pentru a înlătura sau minimiza întârzierile la livrare aprovizionare și pentru a optimiza costurile de transport. - Verifică, confirmă și sau modifică comenzile de transport împreună cu departamentul de producție. - Lansează comenzile de transport către parteneri și urmărește concretizare anularea modificarea acestora (case de expediție, camioane particulare, etc.) - Completează și păstrează baza de date aferentă departamentului logistic. - Înregistrează în bazele de date și programe ale societății (IMDS, SAP, etc.), urmărește nivelul stocurilor. - Gestionează modulul WM și MM în SAP: Material Management (crează și întreține coduri de materii prime, produse semifinite și finite, creează comenzi și recepții SAP). - Ghidează și urmărește camioanele: pentru încărcare și pentru descărcare. - Lansează comenzile de încărcare către depozite. - Urmărește, primește și arhivează documentele de transport (facturi, CMR-uri, avize etc,). - Acordă suport departamentului de producție și ale departamentelor relevante ale clienților și furnizorilor pentru următoarele informații: nr. de telefon șoferi, ETA-uri, situații neprevăzute, reconfigurare rute. - Acordă suport departamentului financiar pentru înregistrarea situațiilor contabile aferente departamentului logistic. - Dezvoltă și gestionează portofoliul de clienți și furnizori; - Coordonează activitățile de livrare; - Identifică și propune cele mai bune soluții de transport dpdv al costurilor și duratei de tranzit, conform nevoilor societății; - Coordonează contractele de transport prin urmărirea derulării în toate etapele de desfășurare, de la preluarea solicitării de transport, întocmirea ofertei, negocierea, urmărirea efectivă a transportului până la destinație, încasarea plata facturii de transport. - Menține relația cu clienții și furnizorii societății privind stadiul transportului. - Menține permanent relația cu societățile de transport agreate de companie; - Gestionează circuitul documentelor de desfacere (facturi avize), controlul și remedierea problemelor apărute. - Urmărește plățile către și încasările creanțelor de la clienți și furnizori. - Întocmește rapoartele operaționale specifice activității și îndeplinește obiectivele de profitabilitate stabilite . - Menține legătură directă cu clienţii transportatorii, fie prin telefon, pe cale electronică sau faţă în faţă. - Negociază prețurile de transport, ține evidența stocurilor de produse finite și mărfuri. - Gestionează bazele de date (prețuri clienti stocuri necesar, FIFO) prin EDI, SAP, IMDS, etc. - În cadrul companiei este deținătorul procesului Management Materiale , și responsabil cu completarea lunară a indicatorilor de performanță (KPI) și monitorizarea lor. Oferim salariu corespunzator experientei între 8.000 Lei si 12.000 Lei brut, plus tichete de masa si alte prime de performanta, discretionare. Suntem interesati doar in candidatii care indeplinesc cerintele minime!
-
Firma de construcții angajeaza meseriasi in constructii cu carte de munca. Executăm lucrari de termoizolatie cu polistiren și vată bazaltica , Finisaje interioare, sape, gresie si faianță.
-
Firma de construcții, angajează zidari, finisori și muncitori necalificați in construcții cu CM.La deplasare se asigura cazare și masă.
-
Rolcenter SRL din 2007 cu o dezvoltare si o crestere continua, nr.1 in Romania in domeniul anvelopelor pentru stivuitoare, cu depozite in Oradea si Bucuresti este importator si distribuitor de produse industriale: roti, role si anvelope pentru stivuitoare. Rolcenter este reprezentanta, unic importator direct si distribuitor autorizat de roti si role WICKE si anvelope pentru stivuitoare SOLIDEAL, doar produse de cea mai inalta calitate! Rolcenter ofera servicii de calitate superioara partenerilor in schimbarea anvelopelor pline pe stivuitoare la fata locului. Cautam un coleg cu experienta in vanzari produse tehnice-industriale cu permis categoria B, cu bune abilitati de comunicare si negociere in zona SIGHISOARA, cu deplasari la companii industriale si logistice in judetul Mures si judetele limitrofe Bistrita, Cluj, Sibiu, Brasov, Harghita, Covasna, deplasarile sunt de o singura zi , nu se sta peste noapte in delegatie. Se cere: - permisc conducere cat. B, cu experinta in Romania - experienta in vanzari produse industriale - bune abilitati de comunicare si negociere Sarcinile de lucru fiind : - identificare potentiali clienti in aceste judete - identificarea si contactarea persoanei responsabile de intretinerea utilajelor sau-si al persoanelor care se ocupa cu achizitionarea produselor comercializate de Rolcenter - prezentarea produselor comercializate si a serviciilor oferite de Rolcenter - informarea (educarea) potentialilor clienti privind avantajele utilizarii produselor si al serviciilor de calitate premium (explicare notiunii de cost ore de functionare) - obtinerea de informatii privind potentialul companiei vizitate numar utilaje, - obtinerea de informatii privind concurenta in piata ce produse folosesc cu cine lucreaza comapania vizitata Se ofera: - conditii de lucru corespunzatoare - masina si telefon de serviciu - pachet salarizare performant (experienta in domeniu rezultatele valoreaza mult la retributie) - diurna pentru zilele lucrate mai multe informatii pe www.rolcenter.ro Rog CV-uri doar pe e-mail ! Publ
-
Ferma de Afine din Oloşag, județul Timiş. Se asigură CAZARE GRATUITA, cu toate facilităţile incluse, pentru cei care locuiesc la distanţă. BENEFICII SI CONDITII DE MUNCA: Plata 4,25 lei kg, un venit mediu lunar 750 euro lună; Decontarea transportului dus-întors persoanelor care rămân pe întreaga campanie, pe baza bonului de carburant, bilet tren autobuz; Prânz gratuit pentru persoanele cazate - felul unu şi doi; Se oferă gratuit apă în plantație; 10% bonus celor care culeg 1500 kg în perioada de campanie; Plata se va face pe card, săptămânal, în ziua de vineri; Acte necesare: carte de identitate buletin + extras de cont Program de lucru: 8 ore zi; Pentru mai multe detalii şi pentru angajare vă rugăm să ne contactaţi la unul dintre numerele de telefon de mai jos: 0735 317 421; 0723 606 593.
-
Promovat
în cadrul magazinului Kaufland din Sovata, Strada Primăverii, nr. 58 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 3700 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
Descrierea companiei: -Fabrica produce volane si elemente ornamentale pentru bord, usi si consola centrală, bazându-se pe o tehnologie modernă si pe diversitatea materialelor folosite: furnir nobil, piele, carbon i material plastic. Cerințe: - minim 8 clase - experiență relevantă în domeniul producției reprezintă un avantaj - disponibilitate pentru munca in 3 schimburi - seriozitate și dorința de muncă Atribuțiile și responsabilitățile postului: -responsabil pentru realizarea numărului de piese cerut, conform planului de producţie şi a normelor în vigoare -responsabil pentru curăţarea masinii, a mijloacelor de producţie -responsabil pentru anunţarea către superior în momentul când se constată funcţionarea necorespunzătoare a mijloacelor de producţie (maşini, utilaje, dispozitive) -responsabil pentru respectarea tuturor instrucţiunilor: de procedura, de lucru de verificare. -Respectă ordinea, curăţenia şi disciplina la locul sau de muncă şi în atelier. Beneficii: -cazare gratuita in conditii excelente in apartamente complet utilate (pentru cupluri oferim garsoniere); - Contract de muncă pe perioadă nedeterminată - formare profesionala la locul de munca; - transport local asigurat; - utilitati platite de firma; - ore suplimentare platite cu 200%, sporuri de noapte in valoare de 125%; -pachet financiar minim garantat de 3.200 net (in mana) compus din salariu plus alte beneficii CONTACT: - Alex +40 766 654 043 - Nando +40 768 703 473 - Bogdan +40 767 128 178
-
En-RG-etic angajează un inginer șef, construcții - montaj în domeniul electric & fotovoltaic. Experiența în domeniu constituie un avantaj, dar chiar și dacă ești la început de drum, te încurajăm să aplici! Oferim un salariu competitiv și oportunități de creștere profesională; contract full-time. Locul de muncă este în Târgu Mureș (sediul En-RG-etic, Strada Uzinei, nr. 4B, Târgu Mureș) - cu proiecte și lucrări în zona județului Mureș. Dacă ești interesat, te invităm să ne contactezi la nr. de telefon sau wapp: Despre En-RG-etic: Suntem o companie cu peste 15 ani de experiență specializată în executarea de instalații electrice (casnice & industriale) și sisteme fotovoltaice.
-
SC GIGI SERV MOB SRL își mărește echipa Societatea noastră se ocupă cu realizarea de mobilier la comandă din Pal Melaminat și MDF. Program de lucru: Luni-Vineri Salar : peste medie. Locație : Str Libertatii, Tg Mures. Telefon: Se caută tâmplar / montator cu experiență in domeniu
-
Echipa Destine Broker de Asigurare cauta parteneri in toate zonele tarii! Societatea noastra se bucura de o reputatie excelenta in piata de asigurari unde se afla pe locul 3 din peste 500 societati de profil autorizate la noi in tara, lucru ce ne onoreaza dar ne si responsabilizeaza in acelasi timp. Rezultatele obținute de la înființarea companiei și până în prezent dovedesc încrederea pe care clienții si partenerii nostri o au în compania DESTINE BROKER DE ASIGURARE Daca iti doresti o cariera de succes in asigurari, vino sa inveti de la profesionisti! Cea mai buna afacere in acest moment este intermedierea pentru ca astfel nu ai costuri cu productia, cu furnizorii, cu angajatii, cu utilitatile, cu autoritatile, nu ai bani blocati, ai investitie mica si automat riscuri mici. CERINTE MINIME: Absolvent de liceu cu diploma de bacalaureat Persoana serioasa, ambitioasa, perseverenta, sociabila Abilitati de comunicare - usurinta in relationare si capacitatea de adaptare Dorinta de implicare, initiativa Persoana cu experienta in asigurari constitue un avantaj CE ITI OFERIM Cea mai buna platforma online de emitere polite si pregatire profesionala Beneficii financiare (comisioane, extracomisioane, bonusuri, premii, renta) Beneficii non - financiare (recunoastere si apreciere, dezvoltare personala, cursuri in strainatate gratuite) Poti combina activitatea de asistent broker in asigurari cu viata de familie sau locul tau de munca actual Iti poti organiza timpul cum vrei, aceasta fiind o afacere flexibila Tu iti faci propriile reguli, planuri si tot tu te bucuri de castigurile ce urmeaza Este un mod usor si rapid de a obtine bani Ai acces la ofertele tuturor asiguratorilor din Romania Poti incheia polite personal sau pe internet, sporindu-ti astfel succesul Beneficiezi de o reducere pentru orice tip de polita de asigurare incheiata in nume personal Poti emite asigurari de oriunde ai conexiune la internet Te bucuri de consiliere si indrumare continua din partea coordonatorului tau Reprezentante in toate judetele tarii Cele mai mai comisioane din tara Acest job nu este cu salariu fix, veniturile vor fi direct proportionale cu implicarea ta! Stim ca nu ai experienta in domeniu Noi iti vom acorda tot sprijinul de care ai nevoie pentru un inceput bun. TU trebuie sa vii cu entuziasm si dorinta de a reusi!
-
Societate de constructi angajeaza muncitori in constructi dulgeri Ferari zidari si necalificati rog seriozitate