Anunțuri
Locuri de munca Mures Disponibil din: 2022-03-16 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
în cadrul magazinului Kaufland din Sovata, Strada Primăverii, nr. 58 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4200 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
în cadrul magazinului Kaufland din Sovata, Strada Primăverii, nr. 58 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4200 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Sarcinile tale Asiguri o atmosferă placută, orientată spre client Gestionezi cu amabilitate reclamaţiile și întrebările clienţilor, conform regulilor şi procedurilor interne Kaufland Gestionezi produsele returnate de clienți, respectând procedurile interne Efectuezi plata garanțiilor Kaufland către clienți În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
Aunde C&S Automotive, intreprindere de productie a interioarelor pentru autovehicule, angajează Manager Logistica. Cerinte minime: - Cunostinte temeinice de gestiune si logistica - Limba Engleza - Utilizator de performanta a programelor Office - Experienta de lucru in SAP - Experienta administrativa - Studii superioare - Bune abilitati de comunicare, organizare si coordonare. Descrierea postului: - Coordonează și controlează permanent activitățile de depozitare, stocare, aranjare a mărfurilor din depozit (FIFO). - Organizează și supraveghează desfășurarea activității de transporturi a mărfurilor societății cu respectarea tuturor actelor normative în vigoare privind transportul rutier de mărfuri, intern și internațional UE si non-UE. - Primește, centralizează și procesează comenzile de transport marfă de la și către clienții și furnizorii societății. - Coordonează activitățile de stabilire a rutelor de transport pentru a înlătura sau minimiza întârzierile la livrare aprovizionare și pentru a optimiza costurile de transport. - Verifică, confirmă și sau modifică comenzile de transport împreună cu departamentul de producție. - Lansează comenzile de transport către parteneri și urmărește concretizare anularea modificarea acestora (case de expediție, camioane particulare, etc.) - Completează și păstrează baza de date aferentă departamentului logistic. - Înregistrează în bazele de date și programe ale societății (IMDS, SAP, etc.), urmărește nivelul stocurilor. - Gestionează modulul WM și MM în SAP: Material Management (crează și întreține coduri de materii prime, produse semifinite și finite, creează comenzi și recepții SAP). - Ghidează și urmărește camioanele: pentru încărcare și pentru descărcare. - Lansează comenzile de încărcare către depozite. - Urmărește, primește și arhivează documentele de transport (facturi, CMR-uri, avize etc,). - Acordă suport departamentului de producție și ale departamentelor relevante ale clienților și furnizorilor pentru următoarele informații: nr. de telefon șoferi, ETA-uri, situații neprevăzute, reconfigurare rute. - Acordă suport departamentului financiar pentru înregistrarea situațiilor contabile aferente departamentului logistic. - Dezvoltă și gestionează portofoliul de clienți și furnizori; - Coordonează activitățile de livrare; - Identifică și propune cele mai bune soluții de transport dpdv al costurilor și duratei de tranzit, conform nevoilor societății; - Coordonează contractele de transport prin urmărirea derulării în toate etapele de desfășurare, de la preluarea solicitării de transport, întocmirea ofertei, negocierea, urmărirea efectivă a transportului până la destinație, încasarea plata facturii de transport. - Menține relația cu clienții și furnizorii societății privind stadiul transportului. - Menține permanent relația cu societățile de transport agreate de companie; - Gestionează circuitul documentelor de desfacere (facturi avize), controlul și remedierea problemelor apărute. - Urmărește plățile către și încasările creanțelor de la clienți și furnizori. - Întocmește rapoartele operaționale specifice activității și îndeplinește obiectivele de profitabilitate stabilite . - Menține legătură directă cu clienţii transportatorii, fie prin telefon, pe cale electronică sau faţă în faţă. - Negociază prețurile de transport, ține evidența stocurilor de produse finite și mărfuri. - Gestionează bazele de date (prețuri clienti stocuri necesar, FIFO) prin EDI, SAP, IMDS, etc. - În cadrul companiei este deținătorul procesului Management Materiale , și responsabil cu completarea lunară a indicatorilor de performanță (KPI) și monitorizarea lor. Oferim salariu corespunzator experientei între 8.000 Lei si 12.000 Lei brut, plus tichete de masa si alte prime de performanta, discretionare. Suntem interesati doar in candidatii care indeplinesc cerintele minime!
-
Promovat
Candidatul ideal Daca esti o persoana sociabila, deschisa si ambitioasa, inseamna ca esti persoana potrivita pentru noi! *Experienta d lucru in calitate d casier sau intr-un magazin d haine poate reprezenta un avantaj. Ce oferim: Salariu fix si bonusuri in functie de performanta magazinului; Tichete de masa in functie de vechime (15 lei 20 lei); Zile de concediu in functie de vechimea in companie (21 23 25 zile); Bonus de recomandare pentru fiecare coleg recomandat; Oportunitati de dezvoltare si de promovare; Training de specialitate pentru perioada de inceput; Program de lucru cu o ora pauza de masa, o singura tura de zi : 8-17 9-18 ; 5 zile saptamana, cu 2 zile libere consecutive; Spor de weekend: 10% sambata, 15% duminica. Descrierea jobului: Indrumi politicos si oferi ajutor clientilor in achizitionarea de produse; Inr gistrezi si incasezi corect contravaloarea produs lor v ndut ; Participi la activitatile de sortare si aranjare marfa in magazin; Colaborezi cu ceilalti colegi din cadrul magazinului; Participi l invent rul periodic din m g zin. Descrierea companiei: Cu o experiență de 15 ani pe piață și o prezență în 2 țări, Prețuri Pentru Tine este cel mai mare retailer românesc de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii pentru moda de zi cu zi. Cu peste 160 de magazine în România si Republica Moldova și peste 700 de angajați, PPT Prețuri Pentru Tine aduce în viața clienților produse vestimentare la prețuri accesibile, în magazine de proximitate în orașele mici și medii. Cifra de afaceri pentru 2022 este de aprox 31 mil. EUR, compania ajungând la peste 15 mil. produse vestimentare și de încălțăminte vândute în unitățile proprii.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Căutăm un Sous Chef talentat și experimentat care să se alăture echipei noastre culinare dinamice. În calitate de Sous Chef, vei juca un rol crucial în asistarea șefului bucătar în gestionarea tuturor aspectelor operațiunilor din bucătărie. Aceasta este o oportunitate unica de a vă prezenta abilitățile culinare și creativitatea într-un mediu inovator și rapid. Responsabilitati: -Vei ajuta Bucătarul șef în planificarea și executarea meniurilor care sunt atât creative, cât și în conformitate cu conceptul restaurantului nostru -Vei Supraveghea și instrui personalul din bucătărie, asigurându-te că respectă cele mai înalte standarde de preparare și prezentare a preparatelor. -Vei colabora cu Bucătarul sef pentru a dezvolta noi feluri de mâncare și pentru a îmbunătăți rețetele existente -Te vei asigura că toate tehnicile de preparare și gătire a alimentelor sunt executate la PERFECȚIE. -Monitorizați nivelurile stocurilor și asistați la comandarea de consumabile pentru a menține nivelurile optime ale stocurilor Menținerea unei bucătării curată și organizată, respectând toate reglementările de sănătate și siguranță Asistență la dezvoltarea și implementarea măsurilor de control al costurilor pentru atingerea obiectivelor financiare Cerințe: -Experiență dovedită ca Sous Chef într-un restaurant cu volum mare și cu ritm rapid - Cunoștințe puternice ale tehnicilor culinare și pasiune pentru crearea unor preparate excepționale -Excelente abilități de conducere și comunicare -Abilitatea de a lucra bine sub presiune și într-un mediu de echipă -Atenție la detalii și angajament de a menține standarde înalte de calitate și prezentare a alimentelor -Flexibilitatea de a lucra seara, weekend-urile și vacanțele, după cum este necesar Este de preferat diplomă culinară sau experiență echivalentă Dacă ești un Sous Chef pasionat și dedicat, care dorește să-ți ducă cariera la un alt nivel, ne-ar plăcea să auzim de la tine. Aplica acum pentru a te alatura echipei noastre.
-
cautam colegi noi, tehnicieni - electromecanica, middle level, permis ctg B, se oferă salar motivant + beneficii multiple ! CV pe
-
Electromontaj "Carpati" SA Sibiu angajeaza Electricieni si Lacatusi mecanici pentru proiectul CT Iernut! SE OFERA: Salariu motivant in functie de experienta; Transport gratuit din localitatea de domiciliu la organizarea de santier sau cazare pentru persoanele din alte localitati; Ore suplimentare platite cu spor de 175%; Tichete de masa in valoare de 25 lei zi; Sporuri (de inaltime, de functie, de sef de echipa, etc.) Prima de concediu in valoare de 1450 lei pe an; Prime de Paste Craciun. CERINTE: Experienta in domeniul Medie Inalta Tensiune constituie avantaj; Disponibilitate pentru munca pe santier; Disponibilitate pentru deplasarea intre santiere; Seriozitate. Pentru detalii, va rugam sa ne contactati la numarul de telefon
-
Responsabilitati: Localizarea si citirea contoarelor de energie electrica; Operarea informatiilor in baza de date; Cerinte: Bune abilitati de comunicare, organizare, gestionare a timpului, seriozitate, disponibilitate, integritate morala si permis categoria B; Oferim: Pachet salarial atractiv; Tichete de masa; Decont transport
-
DESCRIERE Responsabilitati: Localizarea si citirea contoarelor de energie electrica; Operarea informatiilor in baza de date; Cerinte: Bune abilitati de comunicare, organizare, gestionare a timpului, seriozitate, disponibilitate, integritate morala si permis categoria B; Oferim: Pachet salarial atractiv; Tichete de masa; Decont transport
-
Buna ziua! Cautam Sofer C+E pentru o sera de plante (rasaduri). Salar 2000-2500 ne. Angajare directa in Germania fara intermediere. pentru mai multe detalii lasati un mesaj.
-
Montrepcom SRL - angajeaza personal pentru coordonare și urmărire lucrări șantiere. CANDIDATUL IDEAL : experiența pe o poziție similar constituie un avantaj; permis de conducere cat. B are dorință de dezvoltare într-un colectiv profesionist își dorește să lucreze într-o echipă eficientă OFERIM : pachet salarial competitiv mediu de lucru profesionist posibilitatea de dezvolare profesională CINE SUNTEM ? Suntem o companie cu 30 de ani de tradiție în domeniul proiectării și execuției de instalații Daca doresti sa te alaturi echipei noastre, trimite-ne CV-ul tau.