Anunțuri
Locuri de munca Mures Targu Mures Companii Disponibil din: 2021-0-18-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Cv-urile se pot depune si in magazinul SELGROS, la Biroul informații clienți precum si pe site-ul companiei SELGROS la secțiunea Cariere Descrierea postului: Tranșarea cărnii în condiții de maximă eficiență; Prelucrarea și ambalarea cărnii în vederea expunerii la vânzare; Pregătirea cărnii în vederea producției de mezeluri și preparate din carne (respectarea rețetelor proprii); Cerințe: Calificare în domeniu; Experiența în tranșarea și prelucrarea cărnii; Experiență în comercializarea cărnii și a preparatelor din carne. Seriozitate, flexibilitate, dinamism Îți acordăm spor de sâmbătă și de duminică, de frig, de noapte, flexibilitate, sărbători legale, dar și bonusuri de performanță, de echipă sau individuale, în funcție de poziția pe care o ocupi Beneficiezi de tichete de masă încă din prima zi de lucru, la valoare maximă Sărbătorim alături de tine, oferindu-ți beneficii de Paște, Crăciun* Sănătatea este cea mai importantă, de aceea îți oferim o asigurare privată de sănătate pentru tine și o persoană dragă ție* Te poți relaxa la plajă sau la munte, cu vouchere de vacanță, și te răsplătim cu zile de concediu în plus când rămâi alături de noi* Investim în angajații noștri, oferindu-le oportunități de dezvoltare în cadrul companiei Mens sana in corpore sano prin parteneriate cu furnizori de profil, dacă ești o persoană activă sau vrei să devii una Vei beneficia de cele mai bune oferte la produsele din magazinele noastre Ne gândim la viitor și la angajatii nostri, de aceea contribuim, alături de tine, la un fond de pensii private pilon III* Vechimea în companie va fi răsplătită lună de lună și vei beneficia de un spor de vechime lunar* *acordarea beneficiilor este condiționată de îndeplinirea unor perioade de vechime în cadrul companiei conform Contractului Colectiv de Muncă la nivel de unitate Informare: Vă informăm că, prin aplicarea pentru o poziție în cadrul societății Selgros Cash&Carry SRL, vă vom colecta și folosi datele personale oferite în desfășurarea procesului de selecție și recrutare de personal. Pentru informații complete privind prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul recrutării și selecției de personal în cadrul Selgros Cash&Carry SRL, vă rugăm accesați secțiunile Protecția datelor si Nota de informare recrutare de pe site-ul nostru Notă de informare - recrutare (selgros.ro) Pentru detalii despre modul în care se realizează prelucrarea datelor dumneavoastră de către site-ul de pe care aplicați, vă rugăm consultați Termenii și Condițiile acestuia.
-
Promovat
Firma de transport angajeaza sofer profesionist pe comunitate la prelată. Țările tranzitate sunt: Spania-Franta CERINTE: permis categ. C,E card tahograf atestat transport marfa aviz medical si psihologic valabil experiență minim 6 luni OFERIM: - venituri lunare 2900 ( compus din salar pe țară + diurnă) - transport gratuit la camion si de la camion inapoi acasa(decontat) - dispecerat in limba romana - Contract de România -Peste 14.000 de kilometri 0.15 centi pe kilometru Tel. -Baze in Catalunya si Madrid
-
Promovat
De ce sa ne alegi pe noi? Comision mic. Bonusuri avantajoase. Lucrezi cat vrei si cum vrei. Salariu saptamanal. Vei face parte din una dintre cele mai serioase firme de curierat din Romania, ne putem mandri prin profesionalism, salarii neintarziate si faptul ca suntem top 1 in Romania. Penrtru orice informatii contactati-ne la numarul de telefon:
-
Promovat
Îți cauți un loc de muncă ca șofer de camion într-o companie mare, internațională și stabilă? Atunci vino în echipa Heisterkamp! Angajăm șoferi cu sau fără experiență și echipaje pentru transport internațional. Beneficii: training de inițiere la începutul activității în cadrul companiei; training de specialitate pentru cei fără experiență atât teoretic cât și practic; transport dus-întors asigurat cu avionul; punctualitate și corectitudine la plata salariului (salariu de încadrare + diurna, aceasta se plătește din ziua plecării până în ziua întoarcerii inclusiv); bonus de loialitate, de performanță și recomandare nou coleg; asigurare medicală privată cu acoperire Europeană; flotă modernă de camioane DAF, ce se reînnoiesc o dată la 2 ani; dispecerat în limba română cu acoperire de 24 7; asistență tehnică mobilă oriunde în Europa 24 7; decontarea atestatului ADR (colete); decontarea parcărilor securizate; avansuri săptămânale la cerere; condiții foarte bune în baze (Oldenzaal, Travemunde, Gent); oportunitatea de a lucra pentru una dintre cele mai mari și stabile companii de trucking din Europa. Este necesar să ai: permis de conducere categoriile C + E; certificat de pregătire profesională ADR (colete); certificat de pregătire profesională; card tahograf; motivație, seriozitate și profesionalism; cunoștințe minime de limba engleză.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Te asteptam in sala Stanleybet din Targu Mures! Ce ne dorim? - Sa fii o persoana activa, organizata, corecta, cu spirit practic; - Sa ai bune abilitati de comunicare si relationare; - Aspect fizic placut; - Cu sau fara experienta in domeniu. Ce trebuie sa faci? - Supravegherea permanenta a modului de desfasurare a acitivitatii in sala de joc; - Ofera clientilor informatii referitoare la modul de functionare al aparatelor de joc, posibilitatile de castig, evenimentele organizate; - Servirea clientilor cu produse din protocol; - Intocmirea incasarilor zilnice si predarea gestiunii. Beneficiile tale: - Pachet salarial competitiv + tichete de masa (40 lei tichet); - Sisteme bonusare lunare, prime sarbatori; - Asigurare privata de sanatate; - Program de lucru in ture zi noapte. Lasa un CV atasat sau ne poti suna direct!
-
Societate de paza angajeaza agenti de securitate pentru obiectiv bancar in orasul Targu Mures Cerinte: - atentie distributiva, capacitatea unei bune comunicari, aspect fizic ingrijit; - diploma adeverinta de absolvire a minim 8 clase; - atestat de agent de securitate sau adeverinta de inscriere la curs; Oferim: - salariu atractiv, fara intarzieri la plata; - contract de munca integral pe o perioada nedeterminata de timp; - se asigura gratuit echipament de lucru adecvat; - posibilitatea majorarii salariului in functie de performanta. Pentru informatii suplimentare, va rog sa sunati la numarul de telefon .
-
Aplica aici: partenerglovo.ro Devino curier de top in orasul tau! Tazz, Glovo si Bolt Food Tazz = Timisoara, Arad, Cluj-Napoca, Sibiu, Oradea, Craiova, Bucuresti, Vaslui, Botosani, Drobeta Turnu Severin, Suceava, Sfantu Gheorghe, Targu Mures, Alba Iulia si Iasi. GLOVO = Timisoara, Oradea, Arad, Cluj, Sibiu si Bucuresti. Bolt Food = Timisoara, Cluj si Bucuresti Ce oferim noi? -Plata, odata pe saptamana. -Echipament (Geaca, baterie externa, suport telefon, casca moto) -Decontam 5% din valoare bonurilor de combustibil si service auto -30% discount la piese auto direct de la furnizor -Activarea contului imediat -Plata comanda + plata pe km + tarif dinamic -BONUS de performanta intre 45 si 500 RON saptamana -BONUS intern -BONUS de recomandare intre 100 si 600 RON -BONUS rating curier. -Training -Suport pe intreaga perioada de colaborare. Ce ai nevoie pentru a te alatura echipei noastre? -Bicicleta, Motocicleta sau Masina personala. -Smartphone, Android sau IOS -Varsta minima 18 ani. -PFA (REPREZINTA UN AVANTAJ) Cat poti sa castigi? Intre 700-3000 RON pe saptamana in functie de disponibilitatea implicarea dvs. In cazul in care detii un SRL sau PFA se poate incheia contract de colaborare. Carte de munca 2 4 8 ore sau contract de colaborare cu PFA SRL -Exceptii de la contract 8 ore: - elevi sau studenți, cu vârsta până la 26 de ani - persoane cu dizabilități sau alte categorii de persoane cărora prin lege li se recunoaște posibilitatea de a lucra mai puțin de 8 ore pe zi - pensionari pentru limită de vârstă (nu și cei cu pensii de serviciu). Daca doresti sa devii administrator de flota Glovo Tazz, iti stam la dispozitie. Go Smart Timisoara - Str. Ofcea nr.4, TM Oradea - str. Xenopol nr.39 Publi24_1675265479
-
Promovat
Firma partenera Glovo Bolt Food si Tazz by eMAG cauta colaboratori cu flote sau dispusi sa isi formeze o flota! Acest anunt se adreseaza persoanelor care sunt interesate in a forma si a conduce o flota de livratori la domiciliu pentru compania Glovo TAZZ sau Bolt Food Tot ce ai nevoie este de o firma SRL cu codul CAEN 5320 si de bune abilitati sociale Aceasta este o oportunitate de business foarte buna deoarece investitia pentru a incepe acest tip de afacere este aproape inexistenta si este un domeniu de activitate care creste foarte mult de la o luna la alta Comisionul in urma colaborarii noastre este de 5%,
-
Salutare! Szia! Angajăm personal la bucătărie pentru burgeri și alte nebunii gustoase tip street food. Salariul este bun daca ai experiență sau motivant dacă ești doar la început - 2.700 - 3.400 LEI lună. Programul este 2 zile lucrate și 2 libere, de la ora 10:00 la 23:00 (nu se lucrează mai târziu și se respectă timpul liber). Responsabilitățile zilnice constau în pregătirea produselor pentru service (sosuri, legume, carne etc.), realizarea rețetelor nostre și curățenia pe propriul post. Înscrie-te pentru un interviu doar dacă știi valoarea produselor noastre și ești gata să le respecți. Suntem nerăbdători să împărtășim cu tine din experiența noastră! Se oferă angajare cu acte în regulă. Plata salariului se realizează de două ori pe lună, avans și încheiere, pe card sau numerar, în funcție de preferințe. !nu suntem interesați de oferte de angajare din străinătate companii specializate, recrutăm de pe plan local, mulțumim. Pe curând @laterest!
-
Salutare! Szia! Avem o echipă faină, aproape completă și căutăm colegi interesați să se integreze pe termen mediu-lung. Cunoștințele de limbă maghiară și engleză sunt bine venite :) Programul este 2 zile lucrate și 2 libere, de la ora 10:00 la 23:00 (nu se lucrează mai târziu și se respectă timpul liber). Responsabilitățile zilnice constau în preluarea comenzilor la masă și servirea preparatelor de la barman și de la bucătărie, nimic mai simplu. Nu avem cod vestimentar, be yourself. Salariul este în funcție de experiență desigur, cu un minim de 2.600 și un maxim de 3.200. Se oferă o masă pe zi și discount de 50% pentru angajați pentru o a doua masă. Se oferă angajare cu acte în regulă. Plata salariului se realizează de două ori pe lună, avans și încheiere, pe card sau numerar, în funcție de preferințe. !Nu suntem interesați de oferte de angajare din străinătate companii specializate, recrutăm de pe plan local, mulțumim. Pe curând! @lateorest
-
Pentru ca ne marim echipa, cautam Operatori Calitate Ce ai de facut? - Examinezi vizual piesele clientilor nostri - Sortezi piesele Ce cautam la candidati? - disponibilitate de a lucra in 3 schimburi - disponibilitate de a lucra uneori in weekend - seriozitate si implicare - curiozitate de a ne cunoaste oferta: nu e nevoie de experinta, totul se invata usor la locul de munca Ce oferim: - munca usoara, se poate invata usor si de femei si de barbati - formare si specializare la locul de munca pentru persoanele fara experinta - transport asigurat - spor de noapte, ore suplimentare - salariu corect - prima de recomandare - bonuri de masa - concediu de odihna suplimentar - abonament la clinică privată de sănătate - mediu de lucru organizat; Pentru detalii si programari la interviu sunati la (zero sapte doi doi trei noua cinci trei doi opt).
-
Salutare! Szia! La Teo Restaurant din Tirgu Mures cauta un coleg pentru livrari la domiciliu (pizza, burgeri etc.) cu auto propriu. Salariul este în funcție de experiență desigur, cu un minim de 2.250 și un maxim de 2.700 lei lună. Se oferă o masă pe zi și discount de 50% pentru angajați pentru o a doua masă. Te asteptam la un interviu! Pe curand @lateorest :)
-
Responsabilitati principale: Indentificarea si contractarea clientilor potentiali privind activitatea prestata de catre firma (door to door); Prezentarea posibilitatilor si oportunitatilor; Realizarea planului de contractatre clienti; Intocmirea rapoartelor saptamanale cu privire la activitatea de vizite si contractare. Cerinte: Studii medii sau superioare de inginerie absolvite; Permis de conducere categoria B; Masina proprie-reprezinta avantaj; Disponibilitate pentru munca de teren (aprox. aprox. 95% din timpul lucrat); Abilitati de comunicare; Atitudine proactiva; Orientare catre rezultat; Cunoscator a limbii engleze sau germana (mediu sau avansat); Disponibil pentru scolarizare in Germania; Domiciliul - din Romania. Beneficii: pachet salarial motivant fix + tichete de masa + bonus de performanta; contract pe perioada nedeterminata; training-uri de pregatire; oportunitatea de a lucra in cadrul unei companii internationale; Contact /
-
Angajam Curieri GLOVO, TAZZ, BOLT FOOD în toate orașe 2000-7000 lei Vrei sa iti faci propriul tău program și să-ți construiești propriul tău venit Fără bătaie de cap și fără mult efort? Alătură-te echipei noastră : Angajam curier pentru platforma Glovo, Tazz, Bolt food. Castiga intre 2000 si 7000 de lei lunar fara mult efort. AVANTAJE: -Plata o primesti saptamanal -Bonusuri saptamanale -Program flexibil: lucrezi cat vrei -Contract de colaborari cu PFA SRL. CERINTE: -Un mijloc de transport propriu (Masina, scuter, bicicleta sau trotineta) posibilitate de a oferi o mijloc de transport la un contracost foarte avantajos -un telefon Android IOS -minim 18 ani -seriozitate si respect fata de toti colegii Pentru mai multe detalii trimiteți CV-ul la adresa de e-mail sau sunați la numărul de telefon
-
Candidatul ideal Daca esti o persoana sociabila, deschisa si ambitioasa, inseamna ca esti persoana potrivita pentru noi! *Experienta d lucru in calitate d casier sau intr-un magazin d haine poate reprezenta un avantaj. Ce oferim: Salariu fix si bonusuri in functie de performanta magazinului; Tichete de masa in functie de vechime (15 lei 20 lei); Zile de concediu in functie de vechimea in companie (21 23 25 zile); Bonus de recomandare pentru fiecare coleg recomandat; Oportunitati de dezvoltare si de promovare; Training de specialitate pentru perioada de inceput; Program de lucru cu o ora pauza de masa, o singura tura de zi : 8-17 9-18 ; 5 zile saptamana, cu 2 zile libere consecutive; Spor de weekend: 10% sambata, 15% duminica. Descrierea jobului: Indrumi politicos si oferi ajutor clientilor in achizitionarea de produse; Inr gistrezi si incasezi corect contravaloarea produs lor v ndut ; Participi la activitatile de sortare si aranjare marfa in magazin; Colaborezi cu ceilalti colegi din cadrul magazinului; Participi l invent rul periodic din m g zin. Descrierea companiei: Cu o experiență de 15 ani pe piață și o prezență în 2 țări, Prețuri Pentru Tine este cel mai mare retailer românesc de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii pentru moda de zi cu zi. Cu peste 160 de magazine în România si Republica Moldova și peste 700 de angajați, PPT Prețuri Pentru Tine aduce în viața clienților produse vestimentare la prețuri accesibile, în magazine de proximitate în orașele mici și medii. Cifra de afaceri pentru 2022 este de aprox 31 mil. EUR, compania ajungând la peste 15 mil. produse vestimentare și de încălțăminte vândute în unitățile proprii.
-
Candidatul ideal : Sa fie absolvent de limbi straine sau sa detina competente in arte plastice sau in dezvoltare personala . Sa aiba un nivel avansat de cunostinte in una din limbile engleza, germana, franceza, spaniola, italiana sau in arte plastice sau in dezvoltare personala . Sa aiba experienta in predare. Sa identifice metode atractive de predare pe care sa le imbunatateasca permanent astfel incat sa capteze atentia cursantilor Oferim un contract de colaborare (PFA) pentru a preda fizic cursuri de limba engleza, germana, franceza, spaniola, italiana, arte plastice sau dezvoltare personala catre elevi. Detinem sali moderne de curs situate in locatii premium din proximitatea scolilor din Targu-Mures si Reghin. Avem capacitatea de a constitui grupe de 7 - 10 cursanti . Cautam profesori colaboratori atat pentru sectia romana cat si pentru sectia maghiara . Remuneratie atractiva (parteneriat) .
-
Cautam o persoană responsabilă și amabila, cu abilități de comunicare, orientată spre îndeplinirea nevoilor clientului, cu o atitudine proactivă și energie pozitivă. Experienta similara in vanzari reprezinta un avantaj. Cerinte: Absolvent studii medii. Sunt necesare cunostinte de operare PC ( Word, Excell) la nivel mediu Cunostinte de limba engleza la nivel mediu. Experienta anterioara de operare intr-un program de gestiune. Capacitatea de a lucra eficient in echipa, insa si individual; Responsabilitățile postului: Cunoaste portofoliul de produse si ofera suport clientilor care vin in showroom Transmite oferte la solicitarile clientilor Promoveaza produsele din portofoliul companiei Armos Services. Efectueaza operatiuni de contabilitatea primara: emite facturi pentru operatiunile de vanzare efectuate, incaseaza numerar, emite bonuri fiscale. Urmareste stocul de produse din showroom si efectueaza operatiuni de transfer intre gestiuni. Pachet salarial: salariu fix bonus individual in functie de vanzarile lunare tichete de masa tichete de vacanta prime de sarbatori Pe langa pachetul salarial garantam un loc de munca cu o atmosfera placuta si dinamica. CV-urile se pot trimite la adresa office@armosprotect, sau personal la sediul firmei in str Libertatii nr 61, Targu-Mures
-
Candidatul ideal: Cautam o persoană organizata, atenta la detalii, cu spirit de echipa si atitudine pozitiva. Experiență anterioară în domeniul facturării sau într-un rol similar. Experienta anterioara in programul SAGA este un avantaj. Cerinte: Absolvent studii medii. Cunostinte de baza in contabilitate primara. Cunostinte operare calculator (Word, Excell). Responsabilitățile postului: Intocmeste avize de marfa pentru marfa expediata si note de intrare-receptie pentru marfa sosita in depozit. Inregistreaza facturi. Realizeaza diferite rapoarte specifice activitatii. Pachet salarial: salariu fix tichete de masa tichete de vacanta prime de sarbatori Pe langa pachetul salarial garantam un loc de munca cu o atmosfera placuta si dinamica. CV-urile se pot trimite la adresa office@armosprotect, sau personal la sediul firmei in str Libertatii nr 61, Targu-Mures
-
Promovat
Cv-urile se pot depune si in magazinul SELGROS, la Biroul informații clienți precum si pe site-ul companiei SELGROS la secțiunea Cariere Descrierea postului: Tranșarea cărnii în condiții de maximă eficiență; Prelucrarea și ambalarea cărnii în vederea expunerii la vânzare; Pregătirea cărnii în vederea producției de mezeluri și preparate din carne (respectarea rețetelor proprii); Cerințe: Calificare în domeniu; Experiența în tranșarea și prelucrarea cărnii; Experiență în comercializarea cărnii și a preparatelor din carne. Seriozitate, flexibilitate, dinamism Îți acordăm spor de sâmbătă și de duminică, de frig, de noapte, flexibilitate, sărbători legale, dar și bonusuri de performanță, de echipă sau individuale, în funcție de poziția pe care o ocupi Beneficiezi de tichete de masă încă din prima zi de lucru, la valoare maximă Sărbătorim alături de tine, oferindu-ți beneficii de Paște, Crăciun* Sănătatea este cea mai importantă, de aceea îți oferim o asigurare privată de sănătate pentru tine și o persoană dragă ție* Te poți relaxa la plajă sau la munte, cu vouchere de vacanță, și te răsplătim cu zile de concediu în plus când rămâi alături de noi* Investim în angajații noștri, oferindu-le oportunități de dezvoltare în cadrul companiei Mens sana in corpore sano prin parteneriate cu furnizori de profil, dacă ești o persoană activă sau vrei să devii una Vei beneficia de cele mai bune oferte la produsele din magazinele noastre Ne gândim la viitor și la angajatii nostri, de aceea contribuim, alături de tine, la un fond de pensii private pilon III* Vechimea în companie va fi răsplătită lună de lună și vei beneficia de un spor de vechime lunar* *acordarea beneficiilor este condiționată de îndeplinirea unor perioade de vechime în cadrul companiei conform Contractului Colectiv de Muncă la nivel de unitate Informare: Vă informăm că, prin aplicarea pentru o poziție în cadrul societății Selgros Cash&Carry SRL, vă vom colecta și folosi datele personale oferite în desfășurarea procesului de selecție și recrutare de personal. Pentru informații complete privind prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul recrutării și selecției de personal în cadrul Selgros Cash&Carry SRL, vă rugăm accesați secțiunile Protecția datelor si Nota de informare recrutare de pe site-ul nostru Notă de informare - recrutare (selgros.ro) Pentru detalii despre modul în care se realizează prelucrarea datelor dumneavoastră de către site-ul de pe care aplicați, vă rugăm consultați Termenii și Condițiile acestuia.
-
O nouă oportunitate de angajare la Mureș Senior Village! Suntem în căutarea unei persoane dedicate și pasionate care să se alăture echipei noastre pe postul de ASISTENT MEDICAL GENERALIST Dacă ești pregătit să asiguri servicii de îngrijire și asistență medicală de înaltă calitate într-o rezidență pentru seniori, aplică la acest job și haide să ne cunoaștem! Îți oferim salariu competitiv, oportunități de dezvoltare profesională și un mediu de lucru prietenos și călduros. Sună la pentru a programa un interviu sau accesează site-ul nostru pentru mai multe detalii https: valeaizvoarelor.com lucrul... posturi-disponibile .
-
BAR BLECHDESIGN SRL angajaeaza lucrator comercial - gestionar. 1. Denumirea compartimentului: COMPARTIMENTUL PRodictie 2. Denumirea postului: LUCRĂTOR COMERCIAL 3. Se subordonează: DIRECTOR DE PRODUCTIE 4. Pregătirea și experiență: NIVEL DE STUDII: minim liceul (diplomă de bacalaureat) EXPERIENȚĂ: - Nu este obligatorie; - Au prioritate persoanele cu experiență în domeniul comercial APTITUDINI ȘI DEPRINDERI NECESARE: - Percepție vizuală; - Atenție: concentrare, mobilitate, distributivitate, selectivitate; - Rapiditate; - Spirit practic; - Coordonare manuală bună; - Memorie vizuală bună; - Abilități de comunicare; - Capacitate de a lua decizii; - Persoană de încredere; - Implicare în activitate; - Dorință de a munci; - Capacitatea de a se descurca în condiții de stres; - Rezistență la sarcini repetitive; - Rezistență la oboseală; - Capacitatea de a munci în echipă; - Autocontrol mediu; - Motivație. 5. Responsabilități și sarcini: ATRIBUȚII PRINCIPALE (și sarcini aferente): 1. Asigură necesarul de materii prime si materiale auxiliare productiei; - Aduce materii prime si materiale auxiliare din depozit; - Pregateste materiile prime necesare productiei; - Ambaleaza produsele finite; - Urmăreștecomenzile intrate pentru productie - Compară preturile de achizitie, sortează și verifică materiile prime receptionate. 2. Adaptează etichetele și afișele în funcție de cerințele curente - Actualizează etichetele in depozit RESPONSABILITĂȚILE POSTULUI: - Răspunde de asigurarea volumului de materii prime si auxiliare productiei - Răspunde de ritmicitatea deservirii productiei - Răspunde de raportarea pierderilor de orice fel (rebuturi, furturi) - Răspunde de condițiile de igienă a materii prime si materiale - Răspunde de informarea superiorilor - Răspunde de rezolvarea problemelor și de satisfacerea cerințelor productiei - Răspunde de pregatirea necesarului de aprovizionat - Identifică acele materii prime, auxiliare, etc. care au un rulaj lent in vederea luarii uonor masuri adecvate - Respectă instrucțiunile verbale și scrise date de superiori Verifică calitativ și cantitativ produsele primite; Recepționează marfa și întocmește documentele de recepție a mărfii în depozit; Efectuează lunar (sau când este cazul) stocul de marfă; Aranjează marfa în depozit în conformitate cu cerințele angajatorului; Raportează lunar rezultatele activității de gestiune a stocului; Efectuează transferurile de marfă din stocul central în substocuri și retur; Emite avize de expediție pentru mărfurile ce părăsesc firma, în condițiile prevăzute de lege; Urmărește completarea de către clienți a documentelor fiscale conform legislației; Listează documentele fiscale ce însoțesc marfa și le transmite clientului; Ambalează și securizează marfa pentru a fi livrată; Întocmește necesarul de acte și materiale necesare pentru a livra marfa. Calități și aptitudini: Aptitudini bune de comunicare; Atenție distributivă; Cunoștințe de contabilitate primară; Aptitudini de calcul matematic; Aptitudini de lucru în echipă; Rezistență mare la stres; Cunoștințe minime de operare PC; Punctualitate; Aptitudini de a lucra cu documente; Abilități bune de organizare a timpului și activităților; Cunoștințe minime de legislație gestiune stocuri; Spirit de inițiativă; Deschidere spre a învăța lucruri noi. Atributii sa autoevalueze nivelul de pregatire permanent prin comparatie cu noutatile din domeniu sa ingrijeasca gestiunea patrimoniului sa se asigure ca primeste solicitarile clientilor pentru a afla necesitatile reale ale acestora in raport cu produsele si serviciile oferite sa se asigure ca identifica produsele rapid si corect pentru satisfacerea solicitarii clientilor prin consultarea listelor de produse, a stocurilor si prin vizualizare sa se asigure ca prezinta produsele solicitate prin atributele lor de calitate, in scopul informarii corecte a clientilor sa se asigure ca identifica documentele specifice activitatii de vanzare in vederea completarii cu exactitate a vanzarilor efectuate : borderouri, facturi etc. sa se asigure ca facturile sunt inregistrate corect conform procedurilor interne si legale sa se asigure ca asigura monitorizarea stocului de produse :cantitatile de produse din stoc sunt verificate zilnic conform normelor interne si a prevederilor legale sa se asigure ca intocmeste necesarul de produse cu promptitudine in vederea aprovizionarii sa se asigure ca verifica starea produselor din stoc periodic conform normelor interne si a normelor de calitate ale producatorului sa se asigure ca verifica stocul de produse la sfarsitul fiecarei zile de lucru pentru actualizare sa se asigure ca depoziteaza produsele din stoc cu respectarea NPM si PSI pentru prevenirea accidentelor etc. Permis de conducere: cat. B eventual si autorizatie ISCIR pentru stivuitor.
-
Angajam vanzatoare, cu experienta minima de 1 an. Loc de munca sigur si placut in bufetul din incinta spitalului judetean. Pachet salarial foarte bun in functie de realizari. Nu angajam minori sau pe perioada scurta. Solicitam seriozitate, harnicie si capacitatea de munca in echipa. Pentru a aplica, va rugam sa incarcati un cv in aplicatie sau sa trimiteti mesaj pe WhatApp la numarul de telefon din contact cu detalii privind numele, varsta si experienta pentru a va putea programa la interviu.
-
GCleaning este în căutarea unei persoane serioase și dinamice, cu experientă în calcatul profesional cu stație de călcat, pentru a se alătura echipei noastre ca Asistent de Spălătorie. Candidatul ideal va fi responsabil de calcatul meticulos al hainelor cu ajutorul stației de călcat, asigurându-se că acestea sunt perfect întinse și finisate, în timp ce va contribui și la alte aspecte ale procesului de spălare și curățare a hainelor. Responsabilități principale: Operarea și întreținerea statiei de calcat pentru a se asigura că hainele sunt perfect calcate. Tratarea hainelor și a petelor în mod eficient și delicat, utilizând tehnici și produse adecvate. Încărcarea, descărcarea și operarea mașinilor de spălat în conformitate cu instrucțiunile de lucru. Preluarea comenzilor de la clienți și oferirea unui serviciu clienți prompt și profesionist. Menținerea curățeniei și a ordinii în spațiul de lucru și în zona de recepție. Colaborarea eficientă cu echipa pentru a asigura un flux de lucru fluid și o experiență plăcută pentru clienți. Cerințe: Experiență anterioară într-un mediu similar. Capacitatea de a lucra într-un mediu aglomerat și de a gestiona sarcini multiple simultan. Atitudine pozitivă, abilități bune de comunicare și orientare către clienți. Abilitatea de a lucra în echipă și de a respecta standardele de calitate și siguranță. Dacă sunteți o persoană entuziastă, cu o pasiune pentru calcarea hainelor la perfecție și dornică să se alăture unui mediu dinamic, vă invităm să aplicați pentru acest post la adresa de email
-
Firma de transport angajează soferi profesioniști pentru curse tur-retur Romania-Finlanda.