Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Locuri de munca Mures Targu-mures

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • 8

    Angajam soferi pentru comunitate cu salarii si bonusuri atractive pentru mai multe detalii sunati la nr de telefon : 0741385582

  • 1

    Cautam mecanic auto cu experienta si atestat.

  • Estetika Professional School Organieaza cursuri de cosmetica Ce înseamnă calificare în cosmetica și de ce sa alegi cursul de 6 luni? Cursul de CALIFICARE de 6 luni este singurul finalizat cu diplomă de CALIFICARE, cursurile de 3 LUNI fiind doar de INITIERE ( asta insemnand ca nu vă veti putea angaja in domeniu!) Un alt motiv pentru a alege cursul de 6 luni este datorită faptului că meseria de Cosmetician presupune o programă foarte largă structurată pe module de practică care sunt demonstrate de lector și fiecare cursant va lucra in mod individual pe modele(aduse) toate tipurile de proceduri. Cursurile de cosmetica se desfasoara pe parcursul a 6 luni si va confera calificarea in meseria de cosmetician. Scoala este autorizata de Ministerul Muncii si Ministerul Educatiei, iar diploma de calificare este emisa de aceste ministere si este recunoscuta in Romania si UE. Programa cursurilor de cosmetica: • Aparate profesionale folosite in cosmetica; Combine Cosmetice • examenul cosmetic; • fisa cosmetica; • clasificarea tipurilor de ten; • procese care stau la baza tratamentului cosmetic; • masajul facial; • masti cosmetice; • scheme de tratament pentru diferite tipuri de ten; • pensat si vopsit gene si sprancene; • epilatii cu ceara de unica folosinta. • Tratamentele faciale • Consilierea clientelor Cum se desfasoara acest curs Produsele profesionale sunt incluse in cadrul cursului REDUCERILE DE CARE BENEFICIEZI LA CURSURI 5% DACA VII CU UN PRIETEN 10% DACA ACHITI CURSUL INTEGRAL 5% DACA ESTI STUDENT SAU ELEV 5% DACA ESTI SOMER MODALITATI DE PLATA 1 RATA SE ACHITA LA INSCRIERE A 2 RATA SE ACHITA IN SAPTAMANA A DOUA DE CURS Diploma finala este eliberata de Ministerul Muncii si Ministerul Educatiei si este recunoascuta in Romania si Ue . Pentru informatii si inscrieri va rugam sa ne contactati la numarul de Telefon: 0746.626.166

  • Estetika Professional School Organieaza cursuri de coafura, hairstyling Aceasta meserie este una dintre cele mai frumoase meserii, dar si una dintre cele mai grele. Este nevoie de determinare, ambitie si putin talent. Este o meserie tehnica ce trebuie studiata si invatata, trebuie stapanita bine, pentru a putea lucra in mod profesional si binenteles pentru a putea culege si roadele, aceasta meserie fiind printre cele mai banoase. Alege sa urmezi cursul de Coafura si Hairstyling, alaturi de formatori calificati intr-o programa de studiu Europeana! Obiectivele Cursului de Coafura: • Structura firului de par; • Executarea tunsorii; • Diferite stiluri de tunsoare; • Tehnici de filare; • Tehnici de coafare a parului; • Coafatul de ocazie; • Coafatul din bigudiuri; • Tehnici de permanent; • Tehnici de vopsire a parului; • Decapajul parului; • Decoloratul; • Notiuni de colorimetrie (cum se combina vopselele); • Intinsul din diferite perii (par natural, metal); • Intinsul cu diferite placi si ondulatie din diferite placi; • Ondulatia din perie (naturala si metal); • Frizerie; • Tunsul de barbati din perie si din masina; • Spalatul parului; • Tratamentul parului deteriorat. Cum se desfasoara cursul ? Cursul de coafură frizerie hairstyling este impartit in module teoretice si practice . În cadrul modulelor teoretice formatorul va explica, va exemplifica si va aborda noțiunile care fac parte din programa teoretica, urmand ca cursanții și la partea teoretică să expemplifice la randul lor si sa facă exerciții, scheme si desene alături de formator pentru a putea intelege cat mai bine . Exerciții propuse: Cercul cromatic – intelegerea si stapanirea notiunilor de culoare: Combinații de culoare; Modalitati de a imparți parul matematic în secțiuni pentru tuns ; Unghiuri de tuns ; Fișe de lucru ; In modulele practice dupa ce profesorul demostrează fiecare tehnică, cursantii vor lucra individual repetand fiecare tehnică pîna la stăpanîrea completă a tehnicii respective . Produsele profesionale sunt incluse in cadrul cursului REDUCERILE DE CARE BENEFICIEZI LA CURSURI 5% DACA VII CU UN PRIETEN 10% DACA ACHITI CURSUL INTEGRAL 5% DACA ESTI STUDENT SAU ELEV 5% DACA ESTI SOMER MODALITATI DE PLATA 1 RATA SE ACHITA LA INSCRIERE A 2 RATA SE ACHITA IN SAPTAMANA A DOUA DE CURS Diploma finala este eliberata de Ministerul Muncii si Ministerul Educatiei si este recunoascuta in Romania si Ue . Pentru informatii si inscrieri va rugam sa ne contactati la numarul de Telefon: 0746.626.166

  • Estetika Professional School Organieaza cursuri de manichiura pedichiura Cursul de manichiura-pedichiura clasica se adreseaza persoanelor care doresc sa ofere servicii de infrumusetare la standarde profesionale si sa obtina calificare in domeniu. Cursul de manichiura pedichiura clasica va ofera o calificare intr-o meserie care este si va fi cautata tot timpul, atat la nivel national, cat si international. In acest curs veti invata sa realizati manichiura si pedichiura unei persoane in mod profesionist, respectand toate normele de igiena si sterilizare. Veti invata, de asemenea, realizarea unui cadru ambiental in care clienta sa se simta bine, relaxata si rasfatata. Cursul de manichiura va ofera toate cunostintele necesare pentru a putea sa urmati aceasta meserie, exact dupa terminarea cursului de manichiura-pedichiura clasica. Acest curs de manichiura pedichiura este un curs de CALIFICARE. Competente dobandite: Structura unghiei; Conditiile in care se interzic manichiura si pedichiura; Executarea manichiurii si pedichiurii; Cunoasterea masutei manichiuristei si a cabinei de pedichiura; Cunoasterea ustensilelor si a materialelor necesare; Stabilirea necesitatii executiei manichiurii si pedichiurii; Identificarea regulilor de igiena obligatorii inainte de executarea manichiurii sau pedichiurii; Identificarea etapelor necesare executarii pedichiurii; Realizarea operatiilor pregatitoare in vederea executarii manichiurii sau a pedichiurii; Realizarea manichiurii; Realizarea pedichiurii; Aplicarea ojei; Realizarea de modele din oja pe unghia naturala; Relizarea de modele pictate cu pensula: fluturasi, fundite, linii, cerculete, combinatii de modele; Manichiura frantuzeasca; Aplicarea de autocolante, pietricele, sclipici in modelul pe care il executati; Executarea masajului pentru maini si picioare; Stabilirea metodelor specifice de ingrijire a mainilor si picioarelor; Identificarea produselor specifice in meseria de manichiurist pedichiurist; Realizarea masajului mainilor si picioarelor; Produsele pe care le folosim in manichiura si pedichiura; Consiliere in alegere corecta a acestor produse. REDUCERILE DE CARE BENEFICIEZI LA CURSURI 5% DACA VII CU UN PRIETEN 10% DACA ACHITI CURSUL INTEGRAL 5% DACA ESTI STUDENT SAU ELEV 5% DACA ESTI SOMER MODALITATI DE PLATA 1 RATA SE ACHITA LA INSCRIERE A 2 RATA SE ACHITA IN SAPTAMANA A DOUA DE CURS Produsele profesionale sunt incluse in cadrul cursului Diploma finala este eliberata de Ministerul Muncii si Ministerul Educatiei si este recunoascuta in Romania si Ue . Pentru informatii si inscrieri va rugam sa ne contactati la numarul de Telefon: 0746.626.166

  • Cautam pentru clientul nostru, reprezentant autorizat al marcii EHRLE in Romania un tehnician cu competente in instalarea, mentenanța și reparația echipamentelor de spălare auto self service la sediul companiei din Târgu Mureș, cu deplasari la nevoie în locațiile partenerilor din toată țara. Cerințe: Studii medii de specialitate; cu diplomă de bacalaureat; Atestat pentru reparația/instalarea echipamentelor cu 400V; Experiență în lucrări de instalații apă și/sau gaz și/sau încălzire și/sau reparații echipamente mici sau studii de specialitate în curs, în oricare dintre aceste domenii; Cunoștințe de operare calculator; Permis de conducere, cu experiență; Responsabilitate, seriozitate, meticulozitate; Cunoașterea limbii maghiare constituie un avantaj; Disponibilitate la deplasări în țară; Ce oferim: Un mediu de lucru placut, competitiv, deschis spre dezvoltare. Salariu motivant, la care se adaugă bonusuri; Beneficii: Tichete de masă, asigurare de sănătate; Formare profesională în concordanță cu noutățile din domeniu; Automobil de serviciu;

  • 1

    Consultant vanzari Anglia - barbati/femei vorbitori engleza conversational, mediu sau avansat. - limita de varsta 55 ani - disponibil de plecare imediat - cazare 335 lire sterline/persoana, (utilitati, garantie, broker inclus in suma). Se achita la intrarea in cazare. Regim share 2 persoane. Reprezinta 1 saptamana+broker+depozit, din a doua saptamana se retin 75 lire/saptamana - Salarizare: 9-11 lire sterline/ora la un program de 3 schimburi cate 8-10 ore/schimb. Orele suplimentare sunt platite extra. Salarizarea e stabilita la interviul direct functie de nivel limba engleza si/sau atitudine. Experienta prealabila este un avantaj. Se asigura training gratuit. • intampini clientii cu promptitudine si amabilitate, oferindu-le consultanta privind produsele de pe raion • te ocupi de receptia marfii pe raion atat din punct de vedere cantitativ, cat si calitativ • expui si depozitezi marfa la raft conform procedurilor interne • afisezi si sa actualizezi etichetele de pret • desfasori activitati de schimbare a promotiilor realizand amenajari necesare expunerii acestora • te implici in activitati de organizare si curatenie pe raion. - Locatii: diferite pe teritoriul UK - plecari imediate. Prioritate au cei care pot pleca rapid la munca - Asistenta acte, cont bancar, NINO - GRATUIT. Contract de munca 3 luni cu prelungire la 1 an. Primele 3 luni sunt considerate perioada de proba. - Nu se achita comision. Relatie directa. Interviu direct !!! Specificati: Nume, Prenume, Numar telefon si disponibilitate plecare ca raspuns la acest anunt.

  • Angajez cioban la capre ,ofer cazare și masă și pe timpul iernii

  • SC Moldocor SA Punct de lucru Targu Mures angajeaza inginer mecanic cu studii superioare in domeniul tehnic. Aptitudini necesare: -capacitate de organizare si coordonare a activitatilor curente -lucru in echipa -loialitate si confidentialitate CV-ul si diploma de studii se depun pe e-mail sau la Poarta nr. 1 Azomures.

  • SC MOLDOCOR SA-PUNCT D LUCRU AZOMURES angajeaza lacatusi mecanici cu experienta. CV-urile si diploma de calificare se pot lasa la Poarta nr. 1 Azomures sau se transmit pe e-mail

  • Salon Serenity situat pe str. Secerii , ofera spre inchiriat scaun coafor/frizerie si un post manichiura . Detalii la tel 0774980167 .

  • 2

    Candidatul ideal - harnica, punctuala, discreta; - abilitate de a lucra in ritm alert si atentie la detalii; Descrierea jobului Responsabilitati: - asigurarea curateniei in spatiul comercial si in anexe; - colectarea si debarasarea gunoiului si evacuarea acestuia la rampa. Beneficii: - oportunitate de angajare pe termen lung - salariu fix+bonuri de masa - spatii moderne de lucru Prin transmiterea cv-ului dvs sunteti de acord cu preluarea si prelucrarea informatiilor personale, ce vor fi accesate de persoanele responsabile cu procesul de recrutare in cadrul companiei CASA RUSU. Informatiile din CV vor fi utilizate numai in scopul recrutarii, vor ramane confidentiale si vor fi stocate timp de 1 an. Prin transmiterea datelor dvs. personale sunteți de acord cu utilizarea acestora in scopul recrutarii in cadrul companiei CASA RUSU. Daca aveti intrebari, nelamuriri sau doriti sa accesati, corectati sau stergeti datele personale, va rugam sa ne anuntati.

  • 3

    Candidatul ideal - studii medii absolvite; - posesor al permisului de conducere categoria B si experienta in conducerea autoutilitarelor de 3,5 tone; - experienta anterioara / dorinta de a se forma in domeniul montajului de mobilier; - disponibilitate pentru program flexibil si pentru efort fizic; - persoana serioasa si responsabila. Descrierea jobului - transportarea catre clienti a produselor de mobilier in siguranta si la timp; - asamblarea/demontarea corecta a pieselor de mobilier conform schitelor de montaj si a instructiunilor fabricantului; - manipularea produselor de mobilier; - folosirea si intretinerea masinii de serviciu conform politicii firmei; - completarea foilor de parcurs si a diverselor situatii cerute de conducere. BENEFICII - oportunitate de angajare intr-o companie stabila; - salariu fix+bonuri de masa+alte bonusuri. Program de lucru: L-V (un singur schimb) Prin transmiterea cv-ului dvs sunteti de acord cu preluarea si prelucrarea informatiilor personale, ce vor fi accesate de persoanele responsabile cu procesul de recrutare in cadrul companiei CASA RUSU. Informatiile din CV vor fi utilizate numai in scopul recrutarii, vor ramane confidentiale si vor fi stocate timp de 1 an. Prin transmiterea datelor dvs. personale sunteți de acord cu utilizarea acestora in scopul recrutarii in cadrul companiei CASA RUSU. Daca aveti intrebari, nelamuriri sau doriti sa accesati, corectati sau stergeti datele personale, va rugam sa ne anuntati.

  • 2

    Candidatul ideal - studii minim liceale absolvite; - experienta minima in domeniul vanzarilor de orice fel; - placerea de a lucra in domeniul vanzari si de a relationa cu oamenii; - cunostinte de operare PC; - abilitati de negociere si perseverenta. Descrierea jobului - sa cunoasca foarte bine produsele din portofoliul companiei; - sa identifice nevoile clientului si sa-i propuna acestuia solutii potrivite; - sa realizeze obiectivele de vanzari; - sa urmareasca indeaproape comenzile in avans ale clientului; - sa-si pastreze tinuta personala ingrijita si adecvata rolului de vanzator. OFERTA/BENEFICII: - oportunitate de angajare intr-o companie stabila pe piata muncii - pachet de beneficii raportat la performanta - prime de sarbatori si tichete de masa - mediu de lucru modern Prin transmiterea cv-ului dvs sunteti de acord cu preluarea si prelucrarea informatiilor personale, ce vor fi accesate de persoanele responsabile cu procesul de recrutare in cadrul companiei CASA RUSU. Informatiile din CV vor fi utilizate numai in scopul recrutarii, vor ramane confidentiale si vor fi stocate timp de 1 an. Prin transmiterea datelor dvs. personale sunteți de acord cu utilizarea acestora in scopul recrutarii in cadrul companiei CASA RUSU. Daca aveti intrebari, nelamuriri sau doriti sa accesati, corectati sau stergeti datele personale, va rugam sa ne anuntati.

  • 3

    Candidatul ideal - Minim 2 ani experienta de lucru pe o pozitie similara si/sau cu sarcini specifice activitatii de organizare, coordonare si administrare in comert - Studii superioare absolvite, preferabil in domeniul economic; - Cunostinte avansate de operare PC si contabilitate - cunoasterea softului WinMentor e un avantaj - Orientare catre client - Empatie, pozitivism si abilitati de motivare a echipei Descrierea jobului - Gestioneaza intreaga problematica administrativa, comerciala, financiara si de personal a magazinului de care raspunde; - Organizeaza si coordoneaza activitatea din magazin precum si intreaga echipa aferenta acestuia; - Ofera suport subalternilor si le suplineste prezenta la nevoie; - Cunoaste foarte bine produsele pe care magazinul le comercializeaza si este responsabil de prezentarea si intretinerea acestora precum si a showroom-ului; - Supervizeaza efectuarea corecta a contabilitatii primare din magazin si participa la efectuarea inventarelor periodice; - Reprezinta firma in fata autoritatilor locale. Prin transmiterea cv-ului dvs sunteti de acord cu preluarea si prelucrarea informatiilor personale, ce vor fi accesate de persoanele responsabile cu procesul de recrutare in cadrul companiei CASA RUSU. Informatiile din CV vor fi utilizate numai in scopul recrutarii, vor ramane confidentiale si vor fi stocate timp de 1 an. Prin transmiterea datelor dvs. personale sunteți de acord cu utilizarea acestora in scopul recrutarii in cadrul companiei CASA RUSU. Daca aveti intrebari, nelamuriri sau doriti sa accesati, corectati sau stergeti datele personale, va rugam sa ne anuntati.

  • Candidatul ideal - Cel putin studii medii absolvite; - Bune cunostinte de contabilitate primara si de legislatie gestiune stocuri; - Preferabil 2 ani de experienta intr-un post similar; - Abilitati de operare PC (MS Office), cunoasterea soft-ului WinMentor constituie un avantaj; - excelent spirit organizatoric, atentie concentrata si distributiva; Descrierea jobului - Coordoneaza activitatea economica si administrativa a depozitului de marfuri, respectand procedurile agreate de firma; - Asigura gestiunea fizica a stocului de marfa; - Introduce marfa in stoc pe baza documentelor de intrare; - Asigura miscarea stocurilor; - Efectueaza inventarele periodice si anuale; - Raspunde pentru orice lipsuri de produse si/sau bani (daca este cazul) din gestiunea sa. Prin transmiterea cv-ului dvs sunteti de acord cu preluarea si prelucrarea informatiilor personale, ce vor fi accesate de persoanele responsabile cu procesul de recrutare in cadrul companiei CASA RUSU. Informatiile din CV vor fi utilizate numai in scopul recrutarii, vor ramane confidentiale si vor fi stocate timp de 1 an. Prin transmiterea datelor dvs. personale sunteți de acord cu utilizarea acestora in scopul recrutarii in cadrul companiei CASA RUSU. Daca aveti intrebari, nelamuriri sau doriti sa accesati, corectati sau stergeti datele personale, va rugam sa ne anuntati. Descrierea companiei Povestea noastra incepe in urma cu mai bine de 20 de ani. Compania Rus Savitar a facut primii pasi in domeniul mobilierului autohton in 1994, ca retailer. De atunci, am construit propriile fabrici, am dat startul productiei de serie, devenind astazi unul dintre cei mai mari producatori de mobilier din PAL si tapiterii din tara. Unitatea de productie a fabricii RUS SAVITAR este dotata cu cea mai moderna linie tehnologica din sud-estul Europei si se afla in localitatea Dudestii Noi, la 15 km de Timisoara. Datorita tehnologiei avansate de care dispunem si a unei echipe de peste 1300 de oameni, am ajuns la o capacitate de productie de 2 000 000 de mp de PAL din total de 6 000 000 de mp disponibili la nivel national, acest lucru situandu-ne pe locul 1 in tara cu o cota de piata de 33%. Capacitatea de productie a fabricilor noastre a ajuns astazi la 30 000 de garnituri de mobilier din PAL /luna si 5 000 de seturi de mobilier tapitat/luna. Deoarece ne doream sa fim cat mai aproape de oameni, am inceput in 2009 construirea unei retele nationale de magazine - Casa Rusu, o punte de legatura intre sistemul de productie si clientii nostri. Iar astazi, numarul lor se apropie de 20. Pe viitor ne propunem sa extindem reteaua de magazine in cat mai multe orase ale tarii, sa dezvoltam tehnologia deja existenta pentru a creste capacitatea de productie si sa realizam cat mai multe colectii noi de mobilier pentru a veni in intampinarea nevoilor diverse de amenajare ale clientilor nostri. Pentru mai multe detalii vizitati site-ul nostru: www.mobilacasarusu.ro

  • 1

    Cerinte: - Studii liceale/universitare absolvite in domeniul economic; - Experienta de lucru pe o pozitie similara si/sau cu sarcini specifice activitatii de contabilitate primara; - Foarte bune cunostinte de contabilitate primara; - Atentie crescuta la detalii si capacitate de a gestiona sarcini multiple; - Cunostinte de operare PC, cunoasterea soft-ului WinMentor constituie un avantaj. Descrierea jobului: - Emite si incaseaza facturi, efectueaza monetarul, raportul Z si depune banii la agentul colector al bancii; - Intocmeste receptiile, registrul de casa, raportul de gestiune; - Completeaza documentele fiscale conform legislatiei si normelelor interne, respecta circuitul documentelor, indosariaza actele (NIR-ul, facturile, raportul de gestiune); - Cunoaste foarte bine produsele pe care magazinul le comercializeaza. Prin transmiterea cv-ului dvs sunteti de acord cu preluarea si prelucrarea informatiilor personale, ce vor fi accesate de persoanele responsabile cu procesul de recrutare in cadrul companiei CASA RUSU. Informatiile din CV vor fi utilizate numai in scopul recrutarii, vor ramane confidentiale si vor fi stocate timp de 1 an. Prin transmiterea datelor dvs. personale sunteți de acord cu utilizarea acestora in scopul recrutarii in cadrul companiei CASA RUSU. Daca aveti intrebari, nelamuriri sau doriti sa accesati, corectati sau stergeti datele personale, va rugam sa ne anuntati.

  • 1

    Cerinte: - experienta anterioara minima si dorinta de a se forma in domeniul montajului de mobilier; - disponibilitate pentru program flexibil; - persoana serioasa si responsabila. Descrierea jobului: - asamblarea/demontarea corecta a pieselor de mobilier conform schitelor de montaj si a instructiunilor fabricantului; - manipularea produselor de mobilier; Program de lucru: L-V (un singur schimb) Prin transmiterea cv-ului dvs sunteti de acord cu preluarea si prelucrarea informatiilor personale, ce vor fi accesate de persoanele responsabile cu procesul de recrutare in cadrul companiei CASA RUSU. Informatiile din CV vor fi utilizate numai in scopul recrutarii, vor ramane confidentiale si vor fi stocate timp de 1 an. Prin transmiterea datelor dvs. personale sunteți de acord cu utilizarea acestora in scopul recrutarii in cadrul companiei CASA RUSU. Daca aveti intrebari, nelamuriri sau doriti sa accesati, corectati sau stergeti datele personale, va rugam sa ne anuntati.

  • 1

    Cerinte: - persoana harnica si serioasa; - simt practic; - dorinta de perfectionare in domeniul montajului de mobilier. Responsabilitati: - manipularea si deplasarea produselor de mobilier. Oferta: Salariu fix Tichete de masa; Prime de Craciun/Paste. Alte beneficii. Prin transmiterea cv-ului dvs sunteti de acord cu preluarea si prelucrarea informatiilor personale, ce vor fi accesate de persoanele responsabile cu procesul de recrutare in cadrul companiei CASA RUSU. Informatiile din CV vor fi utilizate numai in scopul recrutarii, vor ramane confidentiale si vor fi stocate timp de 1 an. Prin transmiterea datelor dvs. personale sunteți de acord cu utilizarea acestora in scopul recrutarii in cadrul companiei CASA RUSU. Daca aveti intrebari, nelamuriri sau doriti sa accesati, corectati sau stergeti datele personale, va rugam sa ne anuntati.

  • 1

    Candidatul ideal - Minim 2 ani experienta de lucru pe o pozitie similara si/sau cu sarcini specifice activitatii de organizare, coordonare si administrare in comert - Studii superioare absolvite, preferabil in domeniul economic; - Cunostinte avansate de operare PC si contabilitate - cunoasterea softului WinMentor e un avantaj - Orientare catre client - Empatie, pozitivism si abilitati de motivare a echipei Descrierea jobului - Gestioneaza intreaga problematica administrativa, comerciala, financiara si de personal a magazinului de care raspunde; - Organizeaza si coordoneaza activitatea din magazin precum si intreaga echipa aferenta acestuia; - Ofera suport subalternilor si le suplineste prezenta la nevoie; - Cunoaste foarte bine produsele pe care magazinul le comercializeaza si este responsabil de prezentarea si intretinerea acestora precum si a showroom-ului; - Supervizeaza efectuarea corecta a contabilitatii primare din magazin si participa la efectuarea inventarelor periodice; - Reprezinta firma in fata autoritatilor locale. Prin transmiterea cv-ului dvs sunteti de acord cu preluarea si prelucrarea informatiilor personale, ce vor fi accesate de persoanele responsabile cu procesul de recrutare in cadrul companiei CASA RUSU. Informatiile din CV vor fi utilizate numai in scopul recrutarii, vor ramane confidentiale si vor fi stocate timp de 1 an. Prin transmiterea datelor dvs. personale sunteți de acord cu utilizarea acestora in scopul recrutarii in cadrul companiei CASA RUSU. Daca aveti intrebari, nelamuriri sau doriti sa accesati, corectati sau stergeti datele personale, va rugam sa ne anuntati.

  • Salveaza cautarea