Anunțuri
Locuri de munca Mures Targu Mures Companii Disponibil din: 2021-05-21-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Firma partenera Glovo Bolt Food si Tazz by eMAG cauta colaboratori cu flote sau dispusi sa isi formeze o flota! Acest anunt se adreseaza persoanelor care sunt interesate in a forma si a conduce o flota de livratori la domiciliu pentru compania Glovo TAZZ sau Bolt Food Tot ce ai nevoie este de o firma SRL cu codul CAEN 5320 si de bune abilitati sociale Aceasta este o oportunitate de business foarte buna deoarece investitia pentru a incepe acest tip de afacere este aproape inexistenta si este un domeniu de activitate care creste foarte mult de la o luna la alta Comisionul in urma colaborarii noastre este de 5%,
-
Promovat
Aplica aici: partenerglovo.ro Devino curier de top in orasul tau! Tazz, Glovo si Bolt Food Tazz = Timisoara, Arad, Cluj-Napoca, Sibiu, Oradea, Craiova, Bucuresti, Vaslui, Botosani, Drobeta Turnu Severin, Suceava, Sfantu Gheorghe, Targu Mures, Alba Iulia si Iasi. GLOVO = Timisoara, Oradea, Arad, Cluj, Sibiu si Bucuresti. Bolt Food = Timisoara, Cluj si Bucuresti Ce oferim noi? -Plata, odata pe saptamana. -Echipament (Geaca, baterie externa, suport telefon, casca moto) -Decontam 5% din valoare bonurilor de combustibil si service auto -30% discount la piese auto direct de la furnizor -Activarea contului imediat -Plata comanda + plata pe km + tarif dinamic -BONUS de performanta intre 45 si 500 RON saptamana -BONUS intern -BONUS de recomandare intre 100 si 600 RON -BONUS rating curier. -Training -Suport pe intreaga perioada de colaborare. Ce ai nevoie pentru a te alatura echipei noastre? -Bicicleta, Motocicleta sau Masina personala. -Smartphone, Android sau IOS -Varsta minima 18 ani. -PFA (REPREZINTA UN AVANTAJ) Cat poti sa castigi? Intre 700-3000 RON pe saptamana in functie de disponibilitatea implicarea dvs. In cazul in care detii un SRL sau PFA se poate incheia contract de colaborare. Carte de munca 2 4 8 ore sau contract de colaborare cu PFA SRL -Exceptii de la contract 8 ore: - elevi sau studenți, cu vârsta până la 26 de ani - persoane cu dizabilități sau alte categorii de persoane cărora prin lege li se recunoaște posibilitatea de a lucra mai puțin de 8 ore pe zi - pensionari pentru limită de vârstă (nu și cei cu pensii de serviciu). Daca doresti sa devii administrator de flota Glovo Tazz, iti stam la dispozitie. Go Smart Timisoara - Str. Ofcea nr.4, TM Oradea - str. Xenopol nr.39 Publi24_1675265479
-
Promovat
Aunde C&S Automotive, intreprindere de productie a interioarelor pentru autovehicule, angajează Manager Logistica. Cerinte minime: - Cunostinte temeinice de gestiune si logistica - Limba Engleza - Utilizator de performanta a programelor Office - Experienta de lucru in SAP - Experienta administrativa - Studii superioare - Bune abilitati de comunicare, organizare si coordonare. Descrierea postului: - Coordonează și controlează permanent activitățile de depozitare, stocare, aranjare a mărfurilor din depozit (FIFO). - Organizează și supraveghează desfășurarea activității de transporturi a mărfurilor societății cu respectarea tuturor actelor normative în vigoare privind transportul rutier de mărfuri, intern și internațional UE si non-UE. - Primește, centralizează și procesează comenzile de transport marfă de la și către clienții și furnizorii societății. - Coordonează activitățile de stabilire a rutelor de transport pentru a înlătura sau minimiza întârzierile la livrare aprovizionare și pentru a optimiza costurile de transport. - Verifică, confirmă și sau modifică comenzile de transport împreună cu departamentul de producție. - Lansează comenzile de transport către parteneri și urmărește concretizare anularea modificarea acestora (case de expediție, camioane particulare, etc.) - Completează și păstrează baza de date aferentă departamentului logistic. - Înregistrează în bazele de date și programe ale societății (IMDS, SAP, etc.), urmărește nivelul stocurilor. - Gestionează modulul WM și MM în SAP: Material Management (crează și întreține coduri de materii prime, produse semifinite și finite, creează comenzi și recepții SAP). - Ghidează și urmărește camioanele: pentru încărcare și pentru descărcare. - Lansează comenzile de încărcare către depozite. - Urmărește, primește și arhivează documentele de transport (facturi, CMR-uri, avize etc,). - Acordă suport departamentului de producție și ale departamentelor relevante ale clienților și furnizorilor pentru următoarele informații: nr. de telefon șoferi, ETA-uri, situații neprevăzute, reconfigurare rute. - Acordă suport departamentului financiar pentru înregistrarea situațiilor contabile aferente departamentului logistic. - Dezvoltă și gestionează portofoliul de clienți și furnizori; - Coordonează activitățile de livrare; - Identifică și propune cele mai bune soluții de transport dpdv al costurilor și duratei de tranzit, conform nevoilor societății; - Coordonează contractele de transport prin urmărirea derulării în toate etapele de desfășurare, de la preluarea solicitării de transport, întocmirea ofertei, negocierea, urmărirea efectivă a transportului până la destinație, încasarea plata facturii de transport. - Menține relația cu clienții și furnizorii societății privind stadiul transportului. - Menține permanent relația cu societățile de transport agreate de companie; - Gestionează circuitul documentelor de desfacere (facturi avize), controlul și remedierea problemelor apărute. - Urmărește plățile către și încasările creanțelor de la clienți și furnizori. - Întocmește rapoartele operaționale specifice activității și îndeplinește obiectivele de profitabilitate stabilite . - Menține legătură directă cu clienţii transportatorii, fie prin telefon, pe cale electronică sau faţă în faţă. - Negociază prețurile de transport, ține evidența stocurilor de produse finite și mărfuri. - Gestionează bazele de date (prețuri clienti stocuri necesar, FIFO) prin EDI, SAP, IMDS, etc. - În cadrul companiei este deținătorul procesului Management Materiale , și responsabil cu completarea lunară a indicatorilor de performanță (KPI) și monitorizarea lor. Oferim salariu corespunzator experientei între 8.000 Lei si 12.000 Lei brut, plus tichete de masa si alte prime de performanta, discretionare. Suntem interesati doar in candidatii care indeplinesc cerintele minime!
-
Promovat
De ce sa ne alegi pe noi? Comision mic. Bonusuri avantajoase. Lucrezi cat vrei si cum vrei. Salariu saptamanal. Vei face parte din una dintre cele mai serioase firme de curierat din Romania, ne putem mandri prin profesionalism, salarii neintarziate si faptul ca suntem top 1 in Romania. Penrtru orice informatii contactati-ne la numarul de telefon:
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
BAR BLECHDESIGN SRL angajaeaza lucrator comercial - gestionar. 1. Denumirea compartimentului: COMPARTIMENTUL PRodictie 2. Denumirea postului: LUCRĂTOR COMERCIAL 3. Se subordonează: DIRECTOR DE PRODUCTIE 4. Pregătirea și experiență: NIVEL DE STUDII: minim liceul (diplomă de bacalaureat) EXPERIENȚĂ: - Nu este obligatorie; - Au prioritate persoanele cu experiență în domeniul comercial APTITUDINI ȘI DEPRINDERI NECESARE: - Percepție vizuală; - Atenție: concentrare, mobilitate, distributivitate, selectivitate; - Rapiditate; - Spirit practic; - Coordonare manuală bună; - Memorie vizuală bună; - Abilități de comunicare; - Capacitate de a lua decizii; - Persoană de încredere; - Implicare în activitate; - Dorință de a munci; - Capacitatea de a se descurca în condiții de stres; - Rezistență la sarcini repetitive; - Rezistență la oboseală; - Capacitatea de a munci în echipă; - Autocontrol mediu; - Motivație. 5. Responsabilități și sarcini: ATRIBUȚII PRINCIPALE (și sarcini aferente): 1. Asigură necesarul de materii prime si materiale auxiliare productiei; - Aduce materii prime si materiale auxiliare din depozit; - Pregateste materiile prime necesare productiei; - Ambaleaza produsele finite; - Urmăreștecomenzile intrate pentru productie - Compară preturile de achizitie, sortează și verifică materiile prime receptionate. 2. Adaptează etichetele și afișele în funcție de cerințele curente - Actualizează etichetele in depozit RESPONSABILITĂȚILE POSTULUI: - Răspunde de asigurarea volumului de materii prime si auxiliare productiei - Răspunde de ritmicitatea deservirii productiei - Răspunde de raportarea pierderilor de orice fel (rebuturi, furturi) - Răspunde de condițiile de igienă a materii prime si materiale - Răspunde de informarea superiorilor - Răspunde de rezolvarea problemelor și de satisfacerea cerințelor productiei - Răspunde de pregatirea necesarului de aprovizionat - Identifică acele materii prime, auxiliare, etc. care au un rulaj lent in vederea luarii uonor masuri adecvate - Respectă instrucțiunile verbale și scrise date de superiori Verifică calitativ și cantitativ produsele primite; Recepționează marfa și întocmește documentele de recepție a mărfii în depozit; Efectuează lunar (sau când este cazul) stocul de marfă; Aranjează marfa în depozit în conformitate cu cerințele angajatorului; Raportează lunar rezultatele activității de gestiune a stocului; Efectuează transferurile de marfă din stocul central în substocuri și retur; Emite avize de expediție pentru mărfurile ce părăsesc firma, în condițiile prevăzute de lege; Urmărește completarea de către clienți a documentelor fiscale conform legislației; Listează documentele fiscale ce însoțesc marfa și le transmite clientului; Ambalează și securizează marfa pentru a fi livrată; Întocmește necesarul de acte și materiale necesare pentru a livra marfa. Calități și aptitudini: Aptitudini bune de comunicare; Atenție distributivă; Cunoștințe de contabilitate primară; Aptitudini de calcul matematic; Aptitudini de lucru în echipă; Rezistență mare la stres; Cunoștințe minime de operare PC; Punctualitate; Aptitudini de a lucra cu documente; Abilități bune de organizare a timpului și activităților; Cunoștințe minime de legislație gestiune stocuri; Spirit de inițiativă; Deschidere spre a învăța lucruri noi. Atributii sa autoevalueze nivelul de pregatire permanent prin comparatie cu noutatile din domeniu sa ingrijeasca gestiunea patrimoniului sa se asigure ca primeste solicitarile clientilor pentru a afla necesitatile reale ale acestora in raport cu produsele si serviciile oferite sa se asigure ca identifica produsele rapid si corect pentru satisfacerea solicitarii clientilor prin consultarea listelor de produse, a stocurilor si prin vizualizare sa se asigure ca prezinta produsele solicitate prin atributele lor de calitate, in scopul informarii corecte a clientilor sa se asigure ca identifica documentele specifice activitatii de vanzare in vederea completarii cu exactitate a vanzarilor efectuate : borderouri, facturi etc. sa se asigure ca facturile sunt inregistrate corect conform procedurilor interne si legale sa se asigure ca asigura monitorizarea stocului de produse :cantitatile de produse din stoc sunt verificate zilnic conform normelor interne si a prevederilor legale sa se asigure ca intocmeste necesarul de produse cu promptitudine in vederea aprovizionarii sa se asigure ca verifica starea produselor din stoc periodic conform normelor interne si a normelor de calitate ale producatorului sa se asigure ca verifica stocul de produse la sfarsitul fiecarei zile de lucru pentru actualizare sa se asigure ca depoziteaza produsele din stoc cu respectarea NPM si PSI pentru prevenirea accidentelor etc. Permis de conducere: cat. B eventual si autorizatie ISCIR pentru stivuitor.
-
Angajam vanzatoare, cu experienta minima de 1 an. Loc de munca sigur si placut in bufetul din incinta spitalului judetean. Pachet salarial foarte bun in functie de realizari. Nu angajam minori sau pe perioada scurta. Solicitam seriozitate, harnicie si capacitatea de munca in echipa. Pentru a aplica, va rugam sa incarcati un cv in aplicatie sau sa trimiteti mesaj pe WhatApp la numarul de telefon din contact cu detalii privind numele, varsta si experienta pentru a va putea programa la interviu.
-
GCleaning este în căutarea unei persoane serioase și dinamice, cu experientă în calcatul profesional cu stație de călcat, pentru a se alătura echipei noastre ca Asistent de Spălătorie. Candidatul ideal va fi responsabil de calcatul meticulos al hainelor cu ajutorul stației de călcat, asigurându-se că acestea sunt perfect întinse și finisate, în timp ce va contribui și la alte aspecte ale procesului de spălare și curățare a hainelor. Responsabilități principale: Operarea și întreținerea statiei de calcat pentru a se asigura că hainele sunt perfect calcate. Tratarea hainelor și a petelor în mod eficient și delicat, utilizând tehnici și produse adecvate. Încărcarea, descărcarea și operarea mașinilor de spălat în conformitate cu instrucțiunile de lucru. Preluarea comenzilor de la clienți și oferirea unui serviciu clienți prompt și profesionist. Menținerea curățeniei și a ordinii în spațiul de lucru și în zona de recepție. Colaborarea eficientă cu echipa pentru a asigura un flux de lucru fluid și o experiență plăcută pentru clienți. Cerințe: Experiență anterioară într-un mediu similar. Capacitatea de a lucra într-un mediu aglomerat și de a gestiona sarcini multiple simultan. Atitudine pozitivă, abilități bune de comunicare și orientare către clienți. Abilitatea de a lucra în echipă și de a respecta standardele de calitate și siguranță. Dacă sunteți o persoană entuziastă, cu o pasiune pentru calcarea hainelor la perfecție și dornică să se alăture unui mediu dinamic, vă invităm să aplicați pentru acest post la adresa de email
-
Firma de transport angajează soferi profesioniști pentru curse tur-retur Romania-Finlanda.
-
Promovat
De ce sa ne alegi pe noi? Comision mic. Bonusuri avantajoase. Lucrezi cat vrei si cum vrei. Salariu saptamanal. Vei face parte din una dintre cele mai serioase firme de curierat din Romania, ne putem mandri prin profesionalism, salarii neintarziate si faptul ca suntem top 1 in Romania. Penrtru orice informatii contactati-ne la numarul de telefon:
-
Căutăm coleg în echipa Hidromix pe post de Sudor Lăcătuș. Experiență în sudură Mig-Mag constituie avantaj. Post disponibil cu începere imediată. Pentru mai multe informații nu ezitați să ne contactați . Așteptăm CV-urile pe
-
Angajez șofer pentru.taxi,cu atestat valabil,contract cu carte de munca pe perioada nedeterminata.Plata se va face la comision.Dispeceratul Cornisa.Cer și ofer seriozitate.
-
Agentia de Recrutare Adecco cauta pentru unul din clientii sai o persoana potrivita pentru postul de : ELECTRICIAN cerinte: -absolvent de liceu sau scoala profesionala cu profil electric -cunostinte bune de citirea desenelor tehnice si a schemelor electrice -cunostinte tehnice solide, proceduri specifice de lucru si ordinea de executie a acestora -deprinderi si stentie la detalii -capacitatea de a sesiza defecte -experienta in domeniu constitue un avantaj responsabilitati: -raspunde la remedierea prompta a defectiunilor aparute in sectorul sau de activitate -urmareste planul de mentenanta si executarea reviziilor planificate -respecta normele de siguranta -asigura reglajul si buna functionare a utilajelor in halele de productie -verifica starea sculelor la inceputul programului de lucru -efectueaza lucrari de revizii si reparatii-intretinere tablouri de alimentare -executa inspectii periodice si revizii tehnice ale instalatiilor electrice beneficii: -pachet salarial motivant -tichete de masa -asigurare in caz de accidente -spor de vechime in unitate -siguranta unui loc stabil de munca -program de lucru in trei schimburi
-
DESCRIERE Societatea HANNIBAL KLAUSENBURG S.R.L., cu experiență în executarea de lucrări rezidentiale si nerezidentiale, angajează INGINER IN CONSTRUCTII cu disponibilitate de DETAȘARE pe șantierele de lucru din Germania. CERINȚE: Diploma de absolvire - obligatoriu; Permis de conducere cat. B obligatoriu; Cunoștințe ale limbii germane sau engleză obligatoriu; Experienta, minim 1 an Persoana dinamica, avand abilitati de comunicare si organizare; Atent la detalii, abilitati in rezolvarea problemelor ce apar pe parcursul implementarii investitiilor, respectarea termenelor limita; Persoana serioasa, comunicativa, organizata in munca individuala cat si in echipa. RESPONSABILITĂȚI Întocmirea dispozitiilor de santier; Urmarirea investitiilor aflate in executie din punct de vedere al cantitatii, calitatii, si respectarii termenelor de executie; Organizarea lucrarilor pe santier; Verificarea planurilor de executie si propunerea solutiilor constructive pentru rezolvarea neconformitatilor identificate si tehnologii; Studierea detaliilor de proiectare si a documentatiei tehnice necesara pentru lucrarile de constructie; Intocmirea si sau verificarea atasamentelor, situatiilor de lucrari, rapoartelor de lucru, proceselor-verbale si a oricăror alte documentatii cu caracter tehnic; Urmarirea ca aprovizionarea cu materiale comandate sa se faca la timp si se verifica existenta documentelor de calitate. SE OFERĂ: - salarizare : 2600 euro net - cazare, - contract de muncă încheiat pe perioadă nedeterminată; - asigurare medicală și asigurare socială, - transport decontat și avans salarial după prima săptămână de lucru - echipament de lucru. CONTACT de LUNI-VINERI 9:00-17:00 CV pe e-mail:
-
Societatea HANNIBAL KLAUSENBURG S.R.L., cu experiență în executarea de lucrări de căi ferate și de instalare de cabluri subterane, angajează MUNCITORI CALIFICAȚI SAU NECALIFICAȚI cu disponibilitate de DETAȘARE pe șantierele de lucru din Germania. CERINȚE: Candidatul ideal trebuie să fie motivat, serios, responsabil, punctual, harnic, dornic de muncă, bun în munca în echipă, fără antecedente penale, fără consum excesiv de alcool și cu experiență de minim 1 an în domeniul construcțiilor. Cerinta obligatorie: cunoștințe ale limbii germane sau engleză Constituie avantaj: permis de conducere cat. B. Nu se accepta grupuri de persoane sau membrii din aceeasi familie. RESPONSABILITĂȚI În executarea lucrărilor de instalare cabluri subterane: Deschiderea, curățarea și închiderea canalelor de cabluri. Instalarea de noi canale de cabluri, tragerea cablurilor și săparea șanțurilor. În executarea lucrărilor de căi ferate: Așezarea și tăierea șinelor, schimbarea traverselor. Lucrări de montare și demontare a turneului, montaj balast și tamponare. SE OFERĂ: - salarizare : 12 euro net pe oră - cazare, - contract de muncă românesc, legal încheiat, - asigurare de sănătate și asigurare socială, - transport inclus și avans salarial după prima săptămână de lucru - echipament de lucru CONTACT de LUNI-VINERI 9:00-17:00
-
Societatea noastră, cu experiență în executarea de lucrări de căi ferate și de instalare de cabluri subterane, angajează muncitori calificați sau necalificați cu disponibilitate de detasare pe șantierele de lucru din Germania. CERINȚE: Candidatul ideal trebuie să fie motivat, serios, responsabil, punctual, harnic, dornic de muncă, bun în munca în echipă, fara antecedente penale, fara consum excesiv de alcool și cu experiență de minim 1 an în domeniul construcțiilor, Se solicita, de asemenea, cunoștințe ale limbii germane engleză și permis de conducere cat. B. Nu se accepta grupuri de persoane sau membrii din aceeasi familie. Varsta minima - 20 ani. RESPONSABILITĂȚI În executarea lucrărilor de instalare cabluri subterane: Deschiderea, curățarea și închiderea canalelor de cabluri. Instalarea de noi canale de cabluri, tragerea cablurilor și săparea șanțurilor. În executarea lucrărilor de căi ferate: Așezarea și tăierea șinelor, schimbarea traverselor. Lucrări de montare și demontare a turneului, montaj balast și tamponare. SE OFERĂ: - salarizare : între 10 și 15 euro net pe oră, în funcție de experiența în domeniu - cazare, - contract de muncă pe perioadă nedeterminată, - asigurare medicală și asigurare socială, - avans salarial, dupa prima saptamana de lucru, - echipament de lucru - transport. Alte detalii la telefon: de luni pana vineri, intre 9:00 - 17:00
-
Promovat
Îți cauți un loc de muncă ca șofer de camion într-o companie mare, internațională și stabilă? Atunci vino în echipa Heisterkamp! Angajăm șoferi cu sau fără experiență și echipaje pentru transport internațional. Beneficii: training de inițiere la începutul activității în cadrul companiei; training de specialitate pentru cei fără experiență atât teoretic cât și practic; transport dus-întors asigurat cu avionul; punctualitate și corectitudine la plata salariului (salariu de încadrare + diurna, aceasta se plătește din ziua plecării până în ziua întoarcerii inclusiv); bonus de loialitate, de performanță și recomandare nou coleg; asigurare medicală privată cu acoperire Europeană; flotă modernă de camioane DAF, ce se reînnoiesc o dată la 2 ani; dispecerat în limba română cu acoperire de 24 7; asistență tehnică mobilă oriunde în Europa 24 7; decontarea atestatului ADR (colete); decontarea parcărilor securizate; avansuri săptămânale la cerere; condiții foarte bune în baze (Oldenzaal, Travemunde, Gent); oportunitatea de a lucra pentru una dintre cele mai mari și stabile companii de trucking din Europa. Este necesar să ai: permis de conducere categoriile C + E; certificat de pregătire profesională ADR (colete); certificat de pregătire profesională; card tahograf; motivație, seriozitate și profesionalism; cunoștințe minime de limba engleză.
-
Promovat
Aunde C&S Automotive, intreprindere de productie a interioarelor pentru autovehicule, angajează Manager Logistica. Cerinte minime: - Cunostinte temeinice de gestiune si logistica - Limba Engleza - Utilizator de performanta a programelor Office - Experienta de lucru in SAP - Experienta administrativa - Studii superioare - Bune abilitati de comunicare, organizare si coordonare. Descrierea postului: - Coordonează și controlează permanent activitățile de depozitare, stocare, aranjare a mărfurilor din depozit (FIFO). - Organizează și supraveghează desfășurarea activității de transporturi a mărfurilor societății cu respectarea tuturor actelor normative în vigoare privind transportul rutier de mărfuri, intern și internațional UE si non-UE. - Primește, centralizează și procesează comenzile de transport marfă de la și către clienții și furnizorii societății. - Coordonează activitățile de stabilire a rutelor de transport pentru a înlătura sau minimiza întârzierile la livrare aprovizionare și pentru a optimiza costurile de transport. - Verifică, confirmă și sau modifică comenzile de transport împreună cu departamentul de producție. - Lansează comenzile de transport către parteneri și urmărește concretizare anularea modificarea acestora (case de expediție, camioane particulare, etc.) - Completează și păstrează baza de date aferentă departamentului logistic. - Înregistrează în bazele de date și programe ale societății (IMDS, SAP, etc.), urmărește nivelul stocurilor. - Gestionează modulul WM și MM în SAP: Material Management (crează și întreține coduri de materii prime, produse semifinite și finite, creează comenzi și recepții SAP). - Ghidează și urmărește camioanele: pentru încărcare și pentru descărcare. - Lansează comenzile de încărcare către depozite. - Urmărește, primește și arhivează documentele de transport (facturi, CMR-uri, avize etc,). - Acordă suport departamentului de producție și ale departamentelor relevante ale clienților și furnizorilor pentru următoarele informații: nr. de telefon șoferi, ETA-uri, situații neprevăzute, reconfigurare rute. - Acordă suport departamentului financiar pentru înregistrarea situațiilor contabile aferente departamentului logistic. - Dezvoltă și gestionează portofoliul de clienți și furnizori; - Coordonează activitățile de livrare; - Identifică și propune cele mai bune soluții de transport dpdv al costurilor și duratei de tranzit, conform nevoilor societății; - Coordonează contractele de transport prin urmărirea derulării în toate etapele de desfășurare, de la preluarea solicitării de transport, întocmirea ofertei, negocierea, urmărirea efectivă a transportului până la destinație, încasarea plata facturii de transport. - Menține relația cu clienții și furnizorii societății privind stadiul transportului. - Menține permanent relația cu societățile de transport agreate de companie; - Gestionează circuitul documentelor de desfacere (facturi avize), controlul și remedierea problemelor apărute. - Urmărește plățile către și încasările creanțelor de la clienți și furnizori. - Întocmește rapoartele operaționale specifice activității și îndeplinește obiectivele de profitabilitate stabilite . - Menține legătură directă cu clienţii transportatorii, fie prin telefon, pe cale electronică sau faţă în faţă. - Negociază prețurile de transport, ține evidența stocurilor de produse finite și mărfuri. - Gestionează bazele de date (prețuri clienti stocuri necesar, FIFO) prin EDI, SAP, IMDS, etc. - În cadrul companiei este deținătorul procesului Management Materiale , și responsabil cu completarea lunară a indicatorilor de performanță (KPI) și monitorizarea lor. Oferim salariu corespunzator experientei între 8.000 Lei si 12.000 Lei brut, plus tichete de masa si alte prime de performanta, discretionare. Suntem interesati doar in candidatii care indeplinesc cerintele minime!
-
Profilul candidatului: Absolvent de liceu scoala profesionala in profil MECANIC; Competente si abilitati: Deprinderi de analiza si atentie la detalii, capacitatea de a sesiza defectele. Principalele responsabilitati: Raspunde pentru functionarea in conditii de siguranta a tuturor instalatiilor si utilajelor, Asigura remedierea defectiunilor in timp scurt pentru realizarea sarcinilor de munca, Colaboreaza cu personalul de pe tura pentru continuitatea procesului de productie, Executa revizia zilnica a utilajelor din flux, intretine si repara utilajele liniei din halele de pui; Greseaza de cate ori este nevoie utilajele din flux; Asigura functionarea in conditii de siguranta a utilajelor, Verifica functionarea corecta a utilajelor dupa reparatie si curatire. Respecta normele de siguranta. Urmareste permanent respectarea parametrilor de calitate impusi prin procedurile specifice de lucru sau prin instructiunile tehnologice. Efectueaza intretinerea curenta pentru a mentine dispozitivele si aparatele in stare de functionare corecta in conformitate cu procedurile sau reglementarile in vigoare Efectueaza intretinerea curenta pentru a mentine dispozitivele si aparatele in stare de functionare corecta in conformitate cu procedurile sau reglementarile in vigoare. Pachet salarial: - Salariu motivant si bonusuri de performanta, - Tichete de masa de 30 lei zi lucratoare; - Asigurare de accidente 24h 24h; - Spor de vechime in unitate; - Program de lucru, in trei schimburi; - Siguranta unui loc de munca stabil. Asteptam CV-urile dvs. la adresa de email: sau la nr. de tele.: pe WhatsApp. VĂ MULȚUMIM ȘI AȘTEPTĂM SĂ VĂ PRIMIM ÎN ECHIPĂ!
-
CANDIDATUL IDEAL: Diploma de lucrator comercial constituie un avantaj; Vechime ca lucrator comercial de minim 2 ani - constituie un avantaj Personalitate energica, gandire pozitiva, amabilitate si eficienta; Rezistenta la efort fizic mediu, ritm de lucru alert; Experien ă în domeniul comercializarii cu amanuntul a produselor alimentare; Capacitate buna de comunicare, atentie distributiva. RESPONSABILITATI: Cunoaste sortimentatia de produse comercializate in cadrul magazinului. Se asigura de aprovizonarea corecta si completa a standului cu produse; Asigurare curatenia in magazin si aspectul comercial; Ofera clientilor informatii despre produsele comercializate; Asigura buna functionare si curatenia echipamentelor de lucru; Asigura gestiunea corecta si completa a numerarului si a produselor; Pachet salarial: motivant - Tichete de masa 30 lei zi lucratoare; - Asigurare de accidente 24h 24h; - Spor de vechime in unitate; - Program de lucru, in doua schimburi; - Siguranta unui loc de munca stabil. Asteptam CV-urile dumneavoastra la adresa de email: , sau la nr. de tele.: pe WhatsApp. Doar persoanele selectate vor fi contactate. Daca indepliniti criteriile pentru aceasta pozitie va vom contacta pentru a stabili un interviu cu dvs.
-
angajam ospatar Angajam ospatar cu sau fara experienta. Oferim un pachet salarial motivant,oferim bonusuri .Pe perioada nedeterminata un cadru de lucru plăcut la restaurant SANDORIA. Cerem și oferim seriozitate.
-
Pentru ca ne marim echipa, cautam Operatori Calitate Ce ai de facut? - Examinezi vizual piesele clientilor nostri - Sortezi piesele Ce cautam la candidati? - disponibilitate de a lucra in 3 schimburi - disponibilitate de a lucra uneori in weekend - seriozitate si implicare - curiozitate de a ne cunoaste oferta: nu e nevoie de experinta, totul se invata usor la locul de munca Ce oferim: - munca usoara, se poate invata usor si de femei si de barbati - formare si specializare la locul de munca pentru persoanele fara experinta - transport asigurat - spor de noapte, ore suplimentare - salariu corect - prima de recomandare - bonuri de masa - concediu de odihna suplimentar - abonament la clinică privată de sănătate - mediu de lucru organizat; Pentru detalii si programari la interviu sunati la (zero sapte doi doi trei noua cinci trei doi opt).
-
Promovat
Cossi Costruzioni Gruppo Webuild cauta Operator de Macara pentru Proiecte de Infrastructura Majora. Locația: Verona, Vicenza Responsabilitati: Manipularea incacaturilor grele, folosind utilaje precum Manitou si Magni; Incarcarea si descarcarea materialelor; Oferirea asistentei pentru fierari si tamplari in fazele de asamblare si demontare a cofrajelor si a fierului. Cerinte: Experienta anterioara in constructii de autostrazi, cai ferate, poduri; Cunoasterea si utilizarea uneltelor echipamentelor de santier; Certificare pentru utilizarea macaralelor de santier de tip Locatelli si Terex; Permis de conducere B - C CE și CQC (avantaj); Experiență în sectorul feroviar sau autostradal (avantaj); Limba italiana constituie avantaj. Oferim: Un salariu competitiv si un pachet de beneficii atractiv; Cazare asigurata individual; Trei mese gratuite zi; Bonus lunar în valoare de 500 EURO BRUT; Oportunitatea de a lucra la un proiect de infrastructură majora; Posibilitatea de a te dezvolta profesional si de a-ti consolida abilitatile de conducere; Un mediu de lucru dinamic si prietenos. Daca esti interesat, ne poti contacta la numarul <span><a class="showNumber" data-tel="0732">07 arata numarul</a></span> 890 627.
-
Descrierea jobului Obiectivele tale: • Sa servesti clientii METRO in mod activ, oferind informatii despre produsele si serviciile METRO, ajutand clientii la manipularea produselor astfel incat sa cumpere rapid si usor ceea ce isi doresc; • Sa asiguri prezenta marfurilor la raft in mod direct, asigura prezenta preturilor langa produse si informarea corecta si completa a clientului despre produsele si serviciile comercializate; • Sa receptionezi si sa inventariezi stocul de marfa in acord cu legislatia si standardele METRO pentru a avea stocul scriptic egal cu stocul faptic; • Sa asiguri calitatea, prospetimea si termenul de valabilitate al produselor expuse in zona comerciala si in spatiul de depozitare; • Sa factureezi si sa incaseazi contravaloarea produselor, conform procedurilor si instructiunilor interne, atunci cand este necesar Beneficii: • Salariu competitiv, format din salariu fix, tichete de masă, prime și bonusuri • Posibilitati reale de dezvoltare a carierei • Posibilitatea de a lucra în cadrul unei companii multinaţionale
-
Societate de paza angajeaza agenti de securitate pentru obiectiv bancar in orasul Targu Mures Cerinte: - atentie distributiva, capacitatea unei bune comunicari, aspect fizic ingrijit; - diploma adeverinta de absolvire a minim 8 clase; - atestat de agent de securitate sau adeverinta de inscriere la curs; Oferim: - salariu atractiv, fara intarzieri la plata; - contract de munca integral pe o perioada nedeterminata de timp; - se asigura gratuit echipament de lucru adecvat; - posibilitatea majorarii salariului in functie de performanta. Pentru informatii suplimentare, va rog sa sunati la numarul de telefon .