Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Locuri de munca Olt Curtisoara

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 1

    Suntem o companie in plina expansiune , cu un colectiv sudat in care fiecare persoană îsi are locul său important pentru atingerea performanțelor dorite. Compania S.C. DUAK DRUMS S.R.L este o firma infiintata in 2001, cu sediul în Crtișoara, Jud. Olt, care are ca activitate principala productia de tamburi. Angajam sudori și muncitori necalificați responsabili, disciplinați, capabili de a lucra eficient in echipa. Menționam ca o mare parte din atribuțiuni necesita munca fizica. Experiența in domeniu constituie un avantaj. Pentru detalii cu privire la depunerea CV-ului apelați numarul de contact de luni pana vineri între orele 08:00 - 18:00 .Mulțumim.

  • 2

    Suntem o companie in plina expansiune , cu un colectiv sudat in care fiecare persoană îsi are locul său important pentru atingerea performanțelor dorite. Compania S.C. DUAK DRUMS S.R.L este o firma infiintata in 2001, cu sediul în Crtișoara, Jud. Olt, care are ca activitate principala productia de tamburi. Descrierea jobului de contabil: - înregistrează facturi de furnizori interni/clienti/ - întocmește situații și rapoarte financiar-contabile catre conducere - emite facturi - clasează şi păstrează toate actele justificative de cheltuieli, documentele contabile, fişele, balanţele de verificare; Candidatul ideal: - experienţă în contabilitate primara sau domeniu economic ; - cunoştinţe minime privind documentele financiar-contabile primare si reglemetarile in domeniu - cunoasterea limbii engleze nivel mediu, alta limba straina de circulatie constituie un avantaj - bune abilitati utilizare Microsof Office (Word, Excel); - abilitati organizatorice, dе lucru in echipa,rezistenta la stres - capacitate dе analiza si sinteza - abilitati dе prezentare, comunicare, coordonare - meticulozitate si acuratete in operatiuni - spirit analitic,tenacitate,orientare pe rezultat Descrierea jobului de asistent manager: -preia și înregistrează corespondența ; -redactează corespondența de afaceri necesară desfășurării activității zilnice ; -asigură transmiterea documentelor prin fax, e-mail și poștă ; -elaborează documente și rapoarte cerute de manager ; -îndosarează documentele cu care lucrează și supervizează arhivarea lor ; -duce la îndeplinire sarcinile stabilite. Candidatul ideal: -punctualitate ; -abilitatea de a comunica eficient ; -aptitudini organizatorice, de coordonare, flexibilitate în ceea ce privește organizarea timpului ; - cunoasterea limbii engleze nivel mediu, alta limba straina de circulatie constituie un avantaj -bune abilitati utilizare Microsof Office (Word, Excel); -abilitati organizatorice, dе lucru in echipa,rezistenta la stres ; -capacitate dе analiza si sinteza ; -abilitati dе prezentare, comunicare, coordonare ; -meticulozitate si acuratete in operatiuni ; -spirit analitic,tenacitate,orientare pe rezultat. Acceptam spre intervievare si persoane fara experienta. Pentru detalii cu privire la depunerea CV-ului apelati numarul de contact de luni pana vineri între orele 07:00-18:00. Multumim.

  • Salveaza cautarea