Anunțuri
Locuri de munca Prahova doar cu poze Doar munca in strainatate Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Comarnic, Str. Republicii, nr. 4 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 3900 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
CERINTE: Diplomă de licență în domeniul constructiilor; Capacitatea de a analiza și interpreta datele tehnice; Abilități de comunicare; Disponibilitatea de a lucra suplimentar; Disponibilitatea de a lucra in schimburi; Program de lucru in schimburi (06:00-14:00;14:00-22:00;22:00-06:00). Ocazional se lucreaza si Sambata; Locatia se afla pe Soseaua de Centura a orasului Ploiesti; BENEFICII: Salariu motivant Tichete 40 lei zi Transport asigurat sau decontat; Asigurare de viata si sanatate; Bonus anual pana la un salariu lunar brut; Tichete de vacanta 3000 lei an; 26 zile concediu an; Prime sarbatori; Al 13-lea salariu
-
Promovat
Firma de transport distributie marfa angajeaza soferi cat. C pentru distributie in jud. Prahova pe camioane de 7,5 t si pentru transport de marfa national pe autocamioane de 20 t. Descrierea Job-ului: - Distributie: distribuirea marfurilor pe rastele din depozit catre magazine conform unei planificari la temperatura controlata. Inceperea lucrului in jurul orelor 05: t). - Transport de marfa national: distribuirea marfurilor pe rastele dintr-un depozit central catre alte depozite din tara. Posibil lucru de noapte. (20t) Cerinte: -Permis cat. C -Atestat marfa , card tahografic, - seriozitate la program - atentie deosebita la manevrarea autocamioanelor in jurul magazinelor - atentie la documentele ce insotesc marfa numarul de rastele ce trebuiesc livrate catre magazine
-
Promovat
Angajam vopsitor industrial pentru fabrica din Baicoi . Salariu motivant, bonuri de masa, asiguram transport pe directiile: Moreni, Campina, Valenii de Munte, Ploiesti, Slanic Prahova.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
-
Dragilor, echipa Miss Grill se mărește așa că dați de veste cunoscuților pasionați de bucătărie, de ideea de live cooking, îndemanatici și plini de energie, amabili si mereu zambitorI, sa ne contacteze până cel târziu in 15.03.2024 pentru a programa un interviu. Suntem în căutarea unui coleg colege - ajutor bucătar - pentru a completa echipa și a face față atat evenimentelor Street Food la care participăm cu Food Truck-ul Miss Grill, dar și in locatia fixa pe care o avem in Piata Artizante din Paulestii Noi, Prahova. Dacă ai pregătirea necesară și esti dornic de o provocare, contacteaza-ne pentru a programa un interviu pana cel tarziu in 15.03.2024 Pregătire și experiență: *studii medii - reprezintă un avantaj însă postul este deschis si pentru studenți sau persoane aflate în curs de formare *diplomă de calificare în domeniu (Bucătar Gastronomie) - reprezintă un avantaj *vechimea în specialitate: min. 1 an *rigurozitate în ceea ce privește regulile de igienă în alimentația publică; *spirit de echipa, ordonat și disciplinat; *atitudine orientată către client, politețe, abilități bune de comunicare, *persoană energică și amabilă; *atenție la detalii, rezistență în situații generatoare de stres și aptitudini de planificare și utilizare eficientă a timpului de lucru; *atitudine pozitivă și conciliată în relațiile cu clienții și colegii; *disponibilitate de a lucra în ture; *carnet auto categoria B - reprezintă un avantaj *disponibilitate de deplasare în cazul în care contractăm evenimente private sau participăm la festivaluri. Beneficii: în funcție de experiență si nivelul de implicare agreat, beneficiile vor fi negociate în cadrul interviului.
-
ANGAJAM INFIRMIERE ingrijitoare, cu sau fara experienta, in Otopeni pentru camin de batrani privat, program in ture, plata corecta si la timp, masa asigurata, carte de munca. Acces usor cu transport in comun. Posibilitate de cazare pentru personal in conditii bune, daca este nevoie sau pentru cei care doresc intern. Cerinte: seriozitate, punctualitate, spirit de echipa, empatie fata de persoane varstnice. Rugam seriozitate, post pe termen lung. Salariul de la 3000 - 4500 Lei luna. Liliana -
-
Angajam instalatori pentru sisteme de stingere antiincendiu Disponibilitate la deplasari in tara Permis categoria B constituie avantaj Salarii motivante in functie de aptitudini si realizari
-
Optică Medicală angajăm Optometrist și Consilier Vânzari. Cerințe - Permis de conducere Categoria B; - Experiență anterioară în domeniul optometriei constituie un avantaj; - Abilități de comunicare și relaționare cu clienții; - Atitudine pozitivă, amabilitate. Beneficii - Salariu motivant; - Bonusuri din vânzări; - Mediu de lucru plăcut; - Stabilitate profesională și siguranță financiară pe termen lung. Detalii la numărul de telefon din anunt.
-
Firma MIRACOL THERAPY angajează pentru centrul de zi pentru copiii cu dizabilități din comuna OLARI PSIHOLOG CLINICIAN, PSIHOLOG. Programul este de 8 ore, LUNI-VINERI, ORELE 9.00-17.00. SALARIU ATRACTIV!
-
Angajam vanzatoare responsabil la Simigeriei Matei 2500-3000 lei net Angajam Vanzatoare sau Responsabil la Simigeria Matei Program de lucru in ture de 1zi 1zi (16 ore) sau zilnic la 12 ore L-V sau 9 ore L-S. Salariu in functie de programul de lucru si de magazin intre 2500 si 3000 lei net, cu posibilitate de castiguri suplimentare. Ne dorim de la tine responsabilitate, organizare, atentie si seriozitate. Oferim un job stabil pentru oricine isi doreste acest lucru. Contacteaza-ne acum.
-
Angajam Sudori, Vopsitori , Lacatusi cu experienta IN DOMENIUL CONFECTIILOR METALICE (Porti, Garduri, Balustrade - Fier Forjat) Locul Sediului este Plopeni județul Prahova la firma Ferostil Confectii Srl Pogram de lucru Luni-Vineri Se ofera Bonuri de Masa Se decontează transportul Salariu atractiv! Contact : sau
-
Job Profile: - întocmirea de documente de secretariat, asigurarea legăturii dintre persoana cu funcție de conducere și alte persoane din cadrul organizației sau din afara acesteia, preluarea apelurilor telefonice, programarea întâlnirilor managerului. Este un post care presupune redactarea de documente, întocmirea de documente de contabilitate; - facturare si citire utilitati aferente chiriasilor si transmiterea in SPV - este responsabila de buna desfasurare a activitatii privind suportul chiriasilor - Coordonează fluxul de corespondenţă şi comunicările din unitate - Preia şi menţine fluxul corespondentei prin telefon, fax, email; - Selectează, distribuie şi expediază corespondenţa scrisă şi electronică. - Menţine un sistem eficient şi sigur al îndosarierii tuturor documentelor, asigurându-se că acestea sunt aşezate în ordine cronologică; - Supraveghează şi asigură rezolvarea sarcinilor administrative, la solicitarea şefului nemijlocit; - Răspunde de buna organizare a agendei Directorului General pe care îl asistă în activităţile sale, la solicitarea acestuia; - Menţine relaţia cu furnizorii şi clienţii firmei, consultându-se cu acestea pentru soluţionarea problemelor şi îmbunătăţirea activităţii; - Verifică avizele de însoţire a mărfurilor sau a corespondenţei livrate, urmărind ca toate să fie confirmate prin semnătura persoanei care a realizat recepţia cantitativă şi calitativă; - Asigură suportul organizaţional necesar şi circuitul informaţiei între diferitele locaţii sau reprezentanţe ale unităţii (companiei, instituţiei); - Asigură actualizarea şi transmiterea informaţiilor privind modificările în legislaţie relevante pentru activitatea companiei; - Asigură respectarea regulilor de acces a persoanelor străine în zona de birouri de la sediu; - Răspunde de activităţile de protocol din cadrul firmei sau la deplasările oficiale organizate în afara unităţii (companiei, instituţiei); - Majoritatea activităţilor se desfăşoară în mediu protejat la sediul companiei sau ocazional la sediul clienţilor sau partenerilor de afaceri - primeşte înregistrează, scanează documente contabile şi le distribuie conform procedurilor interne; - pastreaza confidentialitatea tuturor datelor la care are acces.