Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Prahova doar cu poze Disponibil din: 2020-09-24 Tip job: Full time

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • Angajăm Mecanic Auto

    Angajăm mecanic auto Locație Balta Doamnei Prahova Detalii la telefon

  • 1

    Ajutor Bucatar * alatura-te acum echipei Miss Grill!

    Dragilor, echipa Miss Grill se mărește așa că dați de veste cunoscuților pasionați de bucătărie, de ideea de live cooking, îndemanatici și plini de energie, amabili si mereu zambitorI, sa ne contacteze până cel târziu in 15.03.2024 pentru a programa un interviu. Suntem în căutarea unui coleg colege - ajutor bucătar - pentru a completa echipa și a face față atat evenimentelor Street Food la care participăm cu Food Truck-ul Miss Grill, dar și in locatia fixa pe care o avem in Piata Artizante din Paulestii Noi, Prahova. Dacă ai pregătirea necesară și esti dornic de o provocare, contacteaza-ne pentru a programa un interviu pana cel tarziu in 15.03.2024 Pregătire și experiență: *studii medii - reprezintă un avantaj însă postul este deschis si pentru studenți sau persoane aflate în curs de formare *diplomă de calificare în domeniu (Bucătar Gastronomie) - reprezintă un avantaj *vechimea în specialitate: min. 1 an *rigurozitate în ceea ce privește regulile de igienă în alimentația publică; *spirit de echipa, ordonat și disciplinat; *atitudine orientată către client, politețe, abilități bune de comunicare, *persoană energică și amabilă; *atenție la detalii, rezistență în situații generatoare de stres și aptitudini de planificare și utilizare eficientă a timpului de lucru; *atitudine pozitivă și conciliată în relațiile cu clienții și colegii; *disponibilitate de a lucra în ture; *carnet auto categoria B - reprezintă un avantaj *disponibilitate de deplasare în cazul în care contractăm evenimente private sau participăm la festivaluri. Beneficii: în funcție de experiență si nivelul de implicare agreat, beneficiile vor fi negociate în cadrul interviului.

  • 7

    Angajam INFIRMIERA INTERN sau in ture in Otopeni

    ANGAJAM INFIRMIERE ingrijitoare, cu sau fara experienta, in Otopeni pentru camin de batrani privat, program in ture, plata corecta si la timp, masa asigurata, carte de munca. Acces usor cu transport in comun. Posibilitate de cazare pentru personal in conditii bune, daca este nevoie sau pentru cei care doresc intern. Cerinte: seriozitate, punctualitate, spirit de echipa, empatie fata de persoane varstnice. Rugam seriozitate, post pe termen lung. Salariul de la 3000 - 4500 Lei luna. Liliana - 

  • 1

    Angajam instalatori

    Angajam instalatori pentru sisteme de stingere antiincendiu Disponibilitate la deplasari in tara Permis categoria B constituie avantaj Salarii motivante in functie de aptitudini si realizari

  • Angajam Optometrist si Consilier Vanzari

    Optică Medicală angajăm Optometrist și Consilier Vânzari. Cerințe - Permis de conducere Categoria B; - Experiență anterioară în domeniul optometriei constituie un avantaj; - Abilități de comunicare și relaționare cu clienții; - Atitudine pozitivă, amabilitate. Beneficii - Salariu motivant; - Bonusuri din vânzări; - Mediu de lucru plăcut; - Stabilitate profesională și siguranță financiară pe termen lung. Detalii la numărul de telefon din anunt.

  • 3

    Angajăm PSIHOLOG pentru centru de zi copii cu dizabilități

    Firma MIRACOL THERAPY angajează pentru centrul de zi pentru copiii cu dizabilități din comuna OLARI PSIHOLOG CLINICIAN, PSIHOLOG. Programul este de 8 ore, LUNI-VINERI, ORELE 9.00-17.00. SALARIU ATRACTIV!

  • 8

    Angajam vanzatoare responsabil la Simigeriei Matei 2500-3000 lei net

    Angajam vanzatoare responsabil la Simigeriei Matei 2500-3000 lei net Angajam Vanzatoare sau Responsabil la Simigeria Matei Program de lucru in ture de 1zi 1zi (16 ore) sau zilnic la 12 ore L-V sau 9 ore L-S. Salariu in functie de programul de lucru si de magazin intre 2500 si 3000 lei net, cu posibilitate de castiguri suplimentare. Ne dorim de la tine responsabilitate, organizare, atentie si seriozitate. Oferim un job stabil pentru oricine isi doreste acest lucru. Contacteaza-ne acum.

  • Angajam Sudori, Vopsitori , Lacatusi

    Angajam Sudori, Vopsitori , Lacatusi cu experienta IN DOMENIUL CONFECTIILOR METALICE (Porti, Garduri, Balustrade - Fier Forjat) Locul Sediului este Plopeni județul Prahova la firma Ferostil Confectii Srl Pogram de lucru Luni-Vineri Se ofera Bonuri de Masa Se decontează transportul Salariu atractiv! Contact : sau

  • 3

    Assistant Manager

    Job Profile: - întocmirea de documente de secretariat, asigurarea legăturii dintre persoana cu funcție de conducere și alte persoane din cadrul organizației sau din afara acesteia, preluarea apelurilor telefonice, programarea întâlnirilor managerului. Este un post care presupune redactarea de documente, întocmirea de documente de contabilitate; - facturare si citire utilitati aferente chiriasilor si transmiterea in SPV - este responsabila de buna desfasurare a activitatii privind suportul chiriasilor - Coordonează fluxul de corespondenţă şi comunicările din unitate - Preia şi menţine fluxul corespondentei prin telefon, fax, email; - Selectează, distribuie şi expediază corespondenţa scrisă şi electronică. - Menţine un sistem eficient şi sigur al îndosarierii tuturor documentelor, asigurându-se că acestea sunt aşezate în ordine cronologică; - Supraveghează şi asigură rezolvarea sarcinilor administrative, la solicitarea şefului nemijlocit; - Răspunde de buna organizare a agendei Directorului General pe care îl asistă în activităţile sale, la solicitarea acestuia; - Menţine relaţia cu furnizorii şi clienţii firmei, consultându-se cu acestea pentru soluţionarea problemelor şi îmbunătăţirea activităţii; - Verifică avizele de însoţire a mărfurilor sau a corespondenţei livrate, urmărind ca toate să fie confirmate prin semnătura persoanei care a realizat recepţia cantitativă şi calitativă; - Asigură suportul organizaţional necesar şi circuitul informaţiei între diferitele locaţii sau reprezentanţe ale unităţii (companiei, instituţiei); - Asigură actualizarea şi transmiterea informaţiilor privind modificările în legislaţie relevante pentru activitatea companiei; - Asigură respectarea regulilor de acces a persoanelor străine în zona de birouri de la sediu; - Răspunde de activităţile de protocol din cadrul firmei sau la deplasările oficiale organizate în afara unităţii (companiei, instituţiei); - Majoritatea activităţilor se desfăşoară în mediu protejat la sediul companiei sau ocazional la sediul clienţilor sau partenerilor de afaceri - primeşte înregistrează, scanează documente contabile şi le distribuie conform procedurilor interne; - pastreaza confidentialitatea tuturor datelor la care are acces.

Salvează căutarea