Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul a fost adaugat la favorite de tine si alti utilizatori
Devino membru VIP si vei fi notificat imediat ce scade pretul anuntului tau favorit
In plus, ca membru VIP ai urmatoarele beneficii:
Insigna VIP langa poza ta de profil
Mesaje nelimitate zilnic
De 2X mai multe poze la anunturile tale
De 2X mai multe repostari gratuite la anunturile tale pe zi
Mesajele tale in topul casutei destinatarului
Acceseaza abonamentul VIP
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Locuri de munca Prahova Boldesti-scaeni

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • Firma Olandeza angajeaza muncitori calificati si necalificati pentru prelucrarea si ambalarea produselor din carne.Se ofera-cazare,transport de la cazare la locul de munca,asigurare medicala si transport din romania(cu retragere din primul salariu),pentru mai mte detalii nu ezitati sa ne contactati la nr de tel .Plecare miercuri

  • 1

    Angajam manager de birou. Cerinte: -Este necesar cunoasterea limbii ruse( nivel conversational) -Studiile universitare constituie un avantaj -Excelente abilitati de negociere -Aptitudini de comunicare ,planificare si analiza -Cunostite de operare PC(MF Office) Responsabilități: - vei oferi consultanta clientilor potentiali sau existenti, cu scopul dezvoltării de noi parteneriate sau extinderii celor în curs. - vei informa clienții despre starea actuală a proiectelor; Cerințe pentru calificări: O persoană cu studii superioare este numită în funcția de Manager de Office, , experiență de lucru în specialitate de cel puțin un an. Managerul de birouri ar trebui să știe: - decizii, ordine, orientări și documente de reglementare ale organelor superioare și alte organe legate de problemele de gestionare a personalului; - fundamentele organizării, selectării și plasării personalului în birou; - Principii de construcție structura organizationala birou; - elementele de bază ale psihologiei și eticii relațiilor din cadrul personalului; - ordinea documentației de afaceri; - procedura de încheiere a contractelor; - reguli pentru utilizarea echipamentelor de birou; - fundamentele economiei, organizarea muncii și conducerii; - elementele de bază ale lucrărilor cu e-mail, programul de fax, MS Word, MS Exel, prețurile de achiziții și vânzări pentru bunurile angajatorului, lista, denumirea și caracteristicile bunurilor și prețurilor furnizate de angajator Va oferim : -Pachet salarial super motivant - Program de lucru 8-16 Luni-Vineri Ne gasiti la numarul de telefon - sau la adresa de email:

  • doamna 43 ani fac curățenie sau calc rufe la famili serioase experiență în domeniu tel

  • Descriere Allianz Tiriac Asigurari sucursala Ploiesti cauta un nou membru in echipa de agenti. Daca vrei sa faci parte din echipa trimite pe adresa de email: CV tau, numele si telefonul pentru a stabili un interviu in vederea colaborarii. Ce asteptari avem? Sa ofere un feedback onest Sa invete in fiecare zi Sa raspunda provocarii industriei de a se transforma prin digitalizare Sa transforme informatiile in experiente unice ale clientilor si sa inteleaga nevoile lor Sa isi asume riscurile si sa isi sustina cu tarie ideile Sa fie creativi Principalele responsabilitati: Prospectezi incontinuu piata si abordezi potentialii clienti, in vederea promovarii produselor si serviciilor de asigurare Identifici nevoile de protectie financiara si de asigurare a bunurilor, vietii si sanatatii potentialilor clienti Elaborezi oferte personalizate pentru potentialii clienti, in baza solutiilor financiare identificate Mentii o legatura permanenta cu clientii si acorzi asistenta necesara pe durata parteneriatului cu acestia Monitorizezi piata de asigurari si identifici oportunitatile de business. Abilitatile de care ai nevoie pentru performa in acest job: Sa ai spirit antreprenorial Sa ai capacitatea de a relationa cu diverse tipologii umane Bune abilitati de comunicare si negociere Sa fii orientat catre obtinerea de rezultate Cunoasterea pietei asigurarilor si a produselor de asigurari reprezinta un avantaj Experienta in vanzarea de produse si - servicii financiare constituie un avantaj Studii medii/ Studii superioare constituie un avantaj. Pentru mai multe detalii legate de contractul de agent ai pagina noastra de web: https://www.allianztiriac.ro/ro_RO/cariere/cariere-posturi-disponibile/posturi-disponibile-agent-asigurari.html

  • Căutăm un consultant ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: • perseverentă, dinamică, orientată către rezultate; • cu spirit antreprenorial; • care deține o capacitate de analiză și sinteză; • cu abilități de comunicare și negociere; • care merge înainte, indiferent de obstacole; ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: Responsabilitățile tale: Inspector: • Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei; • Planificarea și organizarea activității; • Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei; • Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de consultanță financiară; • Identificarea oportunităților de dezvoltare a afacerii. Intermediar în asigurări • identificarea de noi clienți și oportunități de dezvoltare a businessului propriu; • recomandarea celor mai potrivite soluții financiare; • oferirea de service permanent clienților aflați în portofoliul propriu; • atingerea obiectivelor negociate. Beneficii/avantaje: • formarea unei cariere de succes în management și consultanță financiară; • pentru inspectori: salariu fix, bonuri de masa, asigurare de sanatate, comisioane suplimentare in functie de performanta, plan de cariere; • pentru agenti: venit fix, comisioane competitive, plan de cariera: • oportunitatea de a avea o profesie în domeniul asigurărilor care se poate dezvolta într-o atmosferă profesională de excepție, certificată prin Institutul de Management în Asigurări entitate specializată în educaţia profesională, fondată de către Comisia de Supraveghere a Asigurărilor (CSA) - a căror atribuţii şi prerogative au fost preluate și reorganizate de Autoritatea de Supraveghere Financiară (ASF); • un venit motivant în funcție de dezvoltarea afacerii; • premii pentru îndeplinirea obiectivelor; • pregatire si training pentru dezvoltarea ta profesionala dar si personal; • posibilitatea de avansare pe trepte de carieră conform contractului. Performanța reprezintă cea mai sigură modalitate de promovare în cadrul companiei Grawe Asigurari!

  • 3

    Echipa tanara, cautam coleg/a cu experienta pentru postul de ospatar.Programul este de la 9:30 la 21:00,in ture de 2 cu 2. Se ofera instruire, solicitam si oferim seriozitate.

  • Angajam bucatar, ajutor de bucatar și ospatar. SALARIU ATRACTIV.

  • Societate comerciala cu sediul in Boldesti-Scaeni angajeaza muncitori calificati in constructii. Se ofera salariu atractiv. Relatii la telefon . Cv-urile se pot trimite la adresa de e-mail:

  • Salveaza cautarea