Anunțuri
Locuri de munca Prahova Ploiesti doar cu poze Companii Disponibil din: 2020-12-06 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Descrierea companiei: -Fabrica produce volane si elemente ornamentale pentru bord, usi si consola centrală, bazându-se pe o tehnologie modernă si pe diversitatea materialelor folosite: furnir nobil, piele, carbon i material plastic. Cerințe: - minim 8 clase - experiență relevantă în domeniul producției reprezintă un avantaj - disponibilitate pentru munca in 3 schimburi - seriozitate și dorința de muncă Atribuțiile și responsabilitățile postului: -responsabil pentru realizarea numărului de piese cerut, conform planului de producţie şi a normelor în vigoare -responsabil pentru curăţarea masinii, a mijloacelor de producţie -responsabil pentru anunţarea către superior în momentul când se constată funcţionarea necorespunzătoare a mijloacelor de producţie (maşini, utilaje, dispozitive) -responsabil pentru respectarea tuturor instrucţiunilor: de procedura, de lucru de verificare. -Respectă ordinea, curăţenia şi disciplina la locul sau de muncă şi în atelier. Beneficii: -cazare gratuita in conditii excelente in apartamente complet utilate (pentru cupluri oferim garsoniere); - Contract de muncă pe perioadă nedeterminată - formare profesionala la locul de munca; - transport local asigurat; - utilitati platite de firma; - ore suplimentare platite cu 200%, sporuri de noapte in valoare de 125%; -pachet financiar minim garantat de 3.200 net (in mana) compus din salariu plus alte beneficii CONTACT: - Nando +40 768 703 473 - Alex +40 766 654 043 - Bogdan +40 767 128 178
-
Promovat
RPG Security angajeaza Agenti Securitate pentru casino Ploiesti Candidatul ideal: Fara antecedente penale; Studii medii; Atitudine civilizata si responsabila; Capacitate de comunicare; Aspect fizic ingrijit; VA OFERIM: Salariu atractiv; Punctualitatea platii salariilor; Calificare la locul de munca; Program de lucru de noapte 19:00-07:00 si 12 24-12 48 Pentru programarea unui interviu ,va rugam sa ne contactati la nr de telefon:0728683074
-
Promovat
Compania Civitas, lider de piata in domeniul serviciilor de securitate, angajeaza Agenti de securitate. Locatia: - Ploiesti Programul: - 12 24,12 48 Salariul minim pe economie + tichete Descrierea postului: Activitati specifice de protectie a persoanelor si bunurilor. (-se dezvolta in functie de caracteristicile exacte ale postului Cerinte speciale tracktick) Experienta in domeniu si o buna conditie fizica constituie un avantaj. Civitas este o companie care isi respecta angajatii, asigurand cele mai bune conditii salariale si de dezvoltare personala din industrie. Vrei sa te alaturi echipei noastre? Suna chiar acum sau trimite-ne un e-mail!
-
Promovat
Daca intrebi persoanele care au succes in vanzari, daca mereu si-au droit sa lucreze in domeniu, multi vor spune ca nu a fost niciodata prima lor varianta, urmata de multe motive pentru care sunt bucurosi ca au facut-o. Multi au gasit o cariera in vanzari ca fiind pe cat de motivanta financiar, pe atat de satisfacatoare. Candidatul Ideal Persoana sociabila; Sa fie om viu ; Persoana deschisa sa invete lucruri noi; Persoana care are nevoie de un job full time; Persoana optimista si care face lucrurile cu pasiune; Abilitati excelente de comunicare si o atitudine orientata spre client; Capacitate de asimilare rapida, initiativa si amabilitate Punctualitate, responsabilitate; Auto-motivat, orientat spre rezultate; Permis de conducere obligatoriu; Descrierea jobului Prezentarea produselor noastre si promovarea imaginii companiei catre clienti; Sustinerea Sales-Manager-ului in procesul de vanzare; Implementarea strategiei de vanzare si urmarirea fidelizarii clientilor; Mentinerea relatiilor cu clientii si cu potentialii clienti; Promovarea si prezentarea produsului Beneficii: Sansa de a avansa pe baza rezultatelor proprii; Pachet salarial motivant, raportat la realizarile efectuate (se poate ajunge la valori de peste 1.000 Euro,in functie de performantele si seriozitatea agentului de vanzari); Exista posibilitatea sa fie deranjat de cateva ori pe luna de oamenii care vor sa-I dea bani; Program flexibil, independenta in organizarea muncii; Atmosferă placută de lucru intr-o echipa tanără, dinamică si ambiţioasă, in plina expansiune; Oportunitatea de te dezvolta personal prin traininguri de specialitate si seminarii; Calatorii in diferite tari; Descrierea companiei De peste 100 de ani, sistemele noastre profesionale sunt cele mai performante și au depasit asteptarile clientilor la nivel mondial. Avem reprezentante in toate orasele din Romania si vestea cea buna este ca suntem in continua expansiune. Misiunea noastra este de a avea clineti incantati de un parteneriat ce le aduce o colaborare necesara si eficienta pentru a atinge obiectivele propuse. Cu alte cuvinte, daca esti pasionat de ce faci si esti dispus sa acorzi un efort cinstit, sansele tale de a avea succes sunt mari.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajam Sofer categoria B pentru distribuție produse de Cofetărie patiserie și Torturi la evenimente! Fisa postului presupune activități conexe *verificare marfa , igienizare mașini *ridicarea ambalajelor de la punctele de desfacere și ridicare rebut. *materia prima depozitata in magazii și în secția de lucru. *Se lucrează și în weekend. * Aranjare candybar și livrare torturi la evenimente. (Pentru început vi se se va arata cum sa face aranjarea unui candybar. Nu e necesară experienta) . * In afara programului de lucru orele lucrate se bonuseaza separat. *Program de lucru 8:30-16:30 6 zile pe saptamana, o zi libera la alegere. Salariul de bază 3300 lei, la care se adauga bonusari pentru ore suplimentare aranjare Candybar, evenimente. Concediu anual 30 zile calendaristice. Daca e nevoie de extra liber, echipa noastra e destul de intelegatoare; ne straduim sa gasim solutii. Locatie Ploiesti. Se cere experienta in livrări minim 2 ani! E nevoie de spirit de echipa armonios si constructiv. Daca te consideri o persoana placuta, orientata pe gasirea de solutii, te asteptam cu drag in achipa noastra. Domiciliul sa fie in Ploiesti sau la maxim 20 minute de oras (max 15 km) . De preferat domiciliul sa fie in Ploiesti. Este important pentru comfort (pentru timpii morti intre terminarea programului de lucru si evenimentele de seara, din weekend) . Va rugam sa trimiteti cv pe whatsapp si sa sunati la nr afișat. Varsta intre 24-44 ani! Daca aveti peste 45 ani acest loc nu este pt dvs. Va rugam sa ne respecrati alegerea, sa va orientati catre alte locuri de munca. Va rugam nu ne contactati, sa nu ne pierdem timpul aiurea, daca aveti peste 45 ani. Timpul este prețios. Daca locuiti mai departe de oras va rugam sa nu sunati si sa cautati in alta parte. Mulțumim pentru înțelegere.
-
INSTALATORI INSTALATII SANITARE si TERMICE (plombiers-chauffagistes) Locatie: Grenoble, Moutier (Alpi) SALARIU: 2600 Euro net luna la un program de 40 ore pe saptamana Echipa este formata din 3 persoane din care 1 vorbitor de Franceza. Se monteaza instalatiile sanitare si termice la cabane montane (challets), locuinte noi Descriere - Se lucreaza teava PVC si cupru - Se monteaza tubulatura flexibila pentru ventilatie (VMC), unde este cazul - Se pozitioneaza si se fixeaza robinetii (bucatarie, baie etc.) si alte dispozitive - Se iau cote la pozitie si se taie tevile corect, fara greseli Cerinte: - Cunostinte de plan de instalatii sanitare si termice, materiale specifice - Experinta in sudare tevilor de cupru cu aparatul de sudura pentru cupru Cazare, transport international si intern asigurate si platite de angajator Seriozitate, implicare, minutiozitate, personae responsabile si cu simtul raspunderii CONTACT: Ionut
-
Candidatul Ideal Corectitudine, seriozitate, atitudine etica in relatiile cu oamenii, Absolvent al unei forme de invatamant superioare sau in curs de finalizare Aptitudini de comunicare orala si scrisa, Cunostinte de limbi straine: Engleza Descrierea jobului Functia de asistent manager este subordonatadirect Directorului General, iar rolul este de a asigura conducerii firmei asistenta manageriala.
-
Oferta colaborare transport 3.5T Firma de transport caută colaboratori pe bază de contract pentru transport internațional, care pot îndeplinii următoarele condiții: Să asigure mijloace de transport în perfectă stare de funcționare pentru transportul expres pe comunitate, DUBA sau PRELATA, 3.5 TONE; Să asigure mijloacele necesare de comunicare cu dispeceratul (Telefon Smartphone conectat în permanență la o rețea de date mobile); Să dețină un sistem de monitorizare GPS activ a mașinii, să dețină licența de transport și ASIG. Marfă minim 30.000 euro. Putem asigura următoarele : Dispecerat 24 7 în limba română Se asigura prin contract minim 15.000 km pe o perioadă de 30 de zile calendaristice. TOȚI KM SUNT PLĂTIȚI!!! INCLUSIV KM PE GOL!!! Km dislocați sunt plătiți la aceeași preț. Ajutor curse pentru ajungere întoarcere pe comunitate ! Tarife : Van Dubă : 0.40 euro km+TVA Prelată : 0.45 euro km+TVA Plati: Plata factura 60 de zile. Posibilitate plata rapida : la 7 zile cu SCONTO DE 7% la 15 zile cu SCONTO DE 5% la 30 zile cu SCONTO DE 2%
-
Candidatul Ideal: Experiență minimă de 1 an într-o poziție similară; Cunoștințe în domeniile electricității, electronicii, automatizării, pneumaticii și hidraulicii; Cunoștințe în hardware-ul PLC și SCADA- reprezintă un avantaj; Disponibilitate de lucru în schimburi. Descrierea jobului: Asigură întreținerea preventivă, diagnosticarea și remedierea corectă a tuturor tipurilor de echipamente de producție, într-un interval de timp adecvat, fără a afecta producția; Elaborează planul anual de revizii și reparații curente și capitale pentru fiecare utilaj și echipament în colaborare cu șeful departamentului de mentenanță și se asigură că acesta este respectat; Elaborează planul de verificare metrologică pentru: aparatele de măsură, contoarele, termometrele, manometrele și compresoarele; Gestionează materialele și echipamentele necesare pentru desfășurarea activității departamentului de mentenanță; Asigură alimentarea cu energie electrică a utilajelor și birourilor. Beneficii: Salariul corelat cu experienta Tichete de masa Transport asigurat Bonus de performanta Asigurare medicala privata
-
CERINTE: Diplomă de licență în domeniul constructiilor; Capacitatea de a analiza și interpreta datele tehnice; Abilități de comunicare; Disponibilitatea de a lucra suplimentar; Disponibilitatea de a lucra in schimburi; Program de lucru in schimburi (06:00-14:00;14:00-22:00;22:00-06:00). Ocazional se lucreaza si Sambata; Locatia se afla pe Soseaua de Centura a orasului Ploiesti; BENEFICII: Salariu motivant Tichete 40 lei zi Transport asigurat sau decontat; Asigurare de viata si sanatate; Bonus anual pana la un salariu lunar brut; Tichete de vacanta 3000 lei an; 26 zile concediu an; Prime sarbatori; Al 13-lea salariu
-
Suntem INSPET S.A. și vrem să fii parte din echipa noastră! Aplică acum dacă ai 1. Experiență anterioară în domeniul electric, cu o atenție deosebită la instalații electrice rezidențiale și sau comerciale. 2. Absolvent al unei școli de electricieni sau deținerea unei calificări echivalente. 3. Autorizație valabilă emisă de ANRE pentru exercitarea activităților specifice. 4. Cunoștințe solide despre normele și regulamentele de siguranță în domeniul electric. 5. Capacitatea de a citi și interpreta scheme electrice. 6. Abilități bune de rezolvare a problemelor și de luare a deciziilor în mod independent. 7. Aptitudini excelente de comunicare și capacitatea de a lucra eficient în echipă. Responsabilități: 1. Instalarea, întreținerea și repararea sistemelor electrice în conformitate cu normele și standardele aplicabile. 2. Diagnosticarea și remedierea defecțiunilor electrice într-un mod eficient și profesional. 3. Verificarea și asigurarea conformității cu reglementările locale și naționale în domeniul electric. 4. Colaborarea cu colegii de echipă pentru a asigura un mediu de lucru sigur și eficient. 5. Furnizarea de asistență tehnică și consiliere clienților în legătură cu problemele electrice. Ce îți oferim? 1.Un mediu profesionist în care îți poți perfecționa experiența de lucru alături de cei mai buni profesioniști și mentori din domeniul infrastructurii energetice 2. cOportunități de dezvoltare și avansare în cadrul INSPET S.A. 3. Salariu competitiv si bonusuri corelate cu performanța 4. Program de lucru full-time, contract de muncă
-
Atelier specializat pe mobila la comanda angajam tamplar montator mobilier. Atelierul se afla in zona garii de Nord, Ploiesti. Program de lucru de 8 ore zi 8.30-17.
-
Cautam muncitori calificati si necalificati pentru finisaje interioare (placare gresie faianta) -.persoane serioase, responsabile, pricepute, care ştiu meserie sau sunt dornice să înveţe meserie. Calificarea şi experienţa reprezintă un avantaj. Program de lucru 08.00-17.00 cu pauza de masa 1 ora. Pentru mai multe detalii, ne puteti contacta la telefon.
-
Societate de pază din București cu activitate pe teritoriul național angajăm agenți cu sau fără atestat pentru serviciul de gardare trenuri. Salariul începe de la 3000 lei net. Se asigură angajare cu toate formele legale. Se acordă diurnă 50 lei pe zi. Se decontează toate cheltuielile de transport.
-
Mecanic auto Ploiesti - reprezentanta service pentru Audi, VW, Skoda Esti pasionat de domeniul auto? Cautam o persoana ce are cunostinte aprofundate de mecanica auto, cu abilitati de a lucra individual, dar si in echipa si ce detine permis auto categoria B. Descriere activitate: - Stabileste diagnosticul si necesarul de piese de schimb; - Completeaza documentele conform interventiilor efectuate la autovehicul; - Realizeaza reparatiile necesare mijloacelor auto; - Raspunde de calitatea lucrarilor executate si efectuarea acestora in timp; - Preda autoturismul catre receptive service, insotit de comanda de lucru completata; Beneficii: - Pachet salarial in functie de aptitudini; - Tichete de masa (in valoare de 40 lei zi lucratoare); - Tichete cadou de sarbatori (Paste, Craciun); - Zi libera de ziua de nastere; - Reparatii masini personale in unitatile service RADACINI tarif angajati
-
Angajam Tehnician de Mentenanta in jud. Prahova. Domeniul de activitate: Instalatii electrice Sanitare Amenajari usoare Carnet de conducere categoria B. Tehnicienii nostri au ca responsabilitati zilnice urmatoarele: Preluarea comenzilor de la sediul firmei Achizitia de materiale necesare fiecarei interventii Realizarea lucrarilor de reparatii. Oferim un mediu de munca placut si organizat. Beneficii: Salariu in tendintele pietei; Tichete de masa Bonusuri lunare de performanta ; Abonament servicii medicale; Masina de serviciu; contact: https: mtehnic.ro
-
Promovat
Daca intrebi persoanele care au succes in vanzari, daca mereu si-au droit sa lucreze in domeniu, multi vor spune ca nu a fost niciodata prima lor varianta, urmata de multe motive pentru care sunt bucurosi ca au facut-o. Multi au gasit o cariera in vanzari ca fiind pe cat de motivanta financiar, pe atat de satisfacatoare. Candidatul Ideal Persoana sociabila; Sa fie om viu ; Persoana deschisa sa invete lucruri noi; Persoana care are nevoie de un job full time; Persoana optimista si care face lucrurile cu pasiune; Abilitati excelente de comunicare si o atitudine orientata spre client; Capacitate de asimilare rapida, initiativa si amabilitate Punctualitate, responsabilitate; Auto-motivat, orientat spre rezultate; Permis de conducere obligatoriu; Descrierea jobului Prezentarea produselor noastre si promovarea imaginii companiei catre clienti; Sustinerea Sales-Manager-ului in procesul de vanzare; Implementarea strategiei de vanzare si urmarirea fidelizarii clientilor; Mentinerea relatiilor cu clientii si cu potentialii clienti; Promovarea si prezentarea produsului Beneficii: Sansa de a avansa pe baza rezultatelor proprii; Pachet salarial motivant, raportat la realizarile efectuate (se poate ajunge la valori de peste 1.000 Euro,in functie de performantele si seriozitatea agentului de vanzari); Exista posibilitatea sa fie deranjat de cateva ori pe luna de oamenii care vor sa-I dea bani; Program flexibil, independenta in organizarea muncii; Atmosferă placută de lucru intr-o echipa tanără, dinamică si ambiţioasă, in plina expansiune; Oportunitatea de te dezvolta personal prin traininguri de specialitate si seminarii; Calatorii in diferite tari; Descrierea companiei De peste 100 de ani, sistemele noastre profesionale sunt cele mai performante și au depasit asteptarile clientilor la nivel mondial. Avem reprezentante in toate orasele din Romania si vestea cea buna este ca suntem in continua expansiune. Misiunea noastra este de a avea clineti incantati de un parteneriat ce le aduce o colaborare necesara si eficienta pentru a atinge obiectivele propuse. Cu alte cuvinte, daca esti pasionat de ce faci si esti dispus sa acorzi un efort cinstit, sansele tale de a avea succes sunt mari.
-
Angajam personal vanzari tamplarie pvc si aluminiu. Cerinte: *Experienta in vanzari. *Abilitati de comunicare si negociere. *Experienta in domeniu constituie un avanataj. *Cunostinte tehnice minime. Beneficii: *Salariu de la 5000 lei net. *Comision din vanzari. *Portofoliu administrare clienti. *Decontare cheltuieli transport. *Bonusuri si prime periodice. tel.
-
Candidatul Ideal -Experienta anterioara (alimentatie publica vanzari) -Experienta anterioara in coordonarea unei echipe -Studii medii finalizate -Excelente abilitati de comunicare, organizare, coordonare -Orientare catre rezultate, atitudine proactiva, flexibilitate -Responsabilitate si corectitudine -Dorinta de a invata si a se dezvolta profesional -Capacitatea de a se adapta unui nou mediu de lucru Descrierea jobului Care sunt responsabilitatile tale: -Atribuirea sarcinilor si organizarea activitatilor angajatilor din cadrul punctului de lucru -Implicarea in mod direct in activitatea punctului de lucru -Acordarea suportului tau echipei in indeplinirea sarcinilor -Respectarea termenelor limita pentru raportari, comenzi furnizori, etc -Receptionarea materiilor prime si raspunderea pentru stocul punctului de lucru -Efectuarea registrelor de casa si monetarul caselor de marcat -Asigurarea ca sunt respectate standardele de calitate si regulile interne de functionare ale punctului de lucru -Motivarea echipei reprezentand cultura si valorile organizatiei -Interactiunea directa cu toate departamentele companiei pentru solutionarea oricaror neclaritati sau deficiente Care sunt beneficiile pe care ti le putem oferi: -Posibilitate de promovare -Salariu motivant -Mediu de lucru dinamic Descrierea companiei Suntem o companie cu capital 100% românesc și gestionăm, la nivel național, o rețea în continuă expansiune, care acum numără circa 150 de unități de vânzare, toate în regim propriu. Cu ambiție, perseverență și seriozitate am reușit, în 13 ani de activitate, să câștigăm încrederea și aprecierea clienților noștri, devenind locul preferat pentru o gustare rapidă și, mai mult decât atât, un model operațional care a inspirat si alti antreprenori, contribuind astfel la formarea și consolidarea unui întreg segment de piață. Avem, așadar, atitudinea și anvergura unui lider, avem resursele de a inova, la nivel de produs și servicii, dar ne păstrăm valorile cu care am pornit la drum: respectul pentru tradiții și onestitatea. Este o misiune pe care ne-o asumăm zi de zi, în tot ce facem, și este cu atât mai provocatoare cu cât ne străduim ca toți angajații noștri să și-o asume. LUCA înseamnă un mediu de lucru dinamic, entuziasm, curiozitatea de a cerceta, deschiderea de a testa și efortul susținut de a oferi clienților produse cu gust, preparate atent, servite prompt, în locații care să le fie cât mai aproape. Și facem asta zilnic, pentru milioane de oameni care vin pentru ceva bun și o cafea. Poate te numeri printre ei iar acum ai oportunitatea de a vedea, din interior, cât este de greu. Dar vei vedea și cât este de frumos. Și vei fi mândru. Fii parte din povestea LUCA, vino alături de noi!
-
Compania Sodexo SRL este în căutarea unui gestionar de depozit dedicat și motivat să se alăture echipei noastre din Ploiești. Dacă doriți să faceți parte dintr-o organizație de succes, cu o cultură de lucru pozitivă și oportunități de dezvoltare profesională, vă invităm să aplicați pentru postul de gestionar depozit în regim full-time. Responsabilități: - Recepționarea și verificarea bunurilor sosite, documente de însoțire, cantitate și calitate. - Organizarea manipulării în magazie și la rampele de descărcare/încărcare. - Responsabilitatea materială asupra bunurilor în gestiune. - Asigurarea respectării specificațiilor de depozitare și transport. - Menținerea evidențelor actualizate privind bunurile și locația acestora în magazie. Oferta noastră: - Salariu motivant și un mediu de lucru profesionist și oportunități de dezvoltare în cadrul companiei; - Program de lucru full-time, de luni până vineri. Dacă sunteți interesat să faceți parte din echipa noastră și să vă dezvoltați cariera într-un mediu dinamic, vă rugăm sunați în intervalul orar 09:00 - 17:00, de luni - vineri, la numărul de telefon . Vă mulțumim anticipat tuturor candidaților pentru interesul acordat.
-
Candidatul ideal: Studii medii Cunoașterea limbii engleze la nivel mediu Cunoștințe de operare PC Abilități tehnice Disponibilitate de deplasare ocazionala la sonda pe teritoriul Romaniei(transport, cazare, diurnă) Responsabilitati: Vei fi responsabil de pregatirea prin polizare a echipamentelor ce trebuie inspectate Degresarea suprafețelor ce vor fi examinate Executarea unor operațiuni auxiliare necesare evaluării controlului nedistructiv (NDT) Asteptam cv-ul tau la adresa de mail sau contacteaza-ne la numarul din anunt! , Ploiesti, Str. Maramures, nr 12, et 1, cam. 1-61
-
În cadrul depozitului logistic Kaufland din Ploiești, Șos. Ploiești - Târgoviște, DN 72, km 8 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 0372 090 504 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro. Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4900 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale Posibilitatea de a beneficia de transport gratuit până la depozit Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Asigurare de sănătate privată garantată Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii generale Flexibilitate în privința unui program de lucru în schimburi Rezistenţă la stres și responsabilitate față de atribuții Capacitate de a face faţă unui ritm alert și a unui volum mare de lucru Sarcinile tale Pregătești comenzile de marfă sosite de la magazinele Kaufland Așezi manual pe palet sacii, lădițele, baxurile, cutiile, mărfurile din zonele alocate Îți poți desfășura activitatea la departamentul mărfuri alimentare-nealimentare, fructe și legume + 9 + 12 sau produse proaspete -1 -2 Ești responsabil de depozitarea corectă a paleților în cadrul departamentului Participi la activități de curățenie și inventar
-
Hotel Tiara din Ploiesti angajeaza camerista cu experienta si ospatarita pentru micul dejun
-
Sc Iany Service Srl din Ploiesti,Str Gageni nr 67-69,Prahova,angajeaza mecanic auto cu experienta.Se ofera salariu atractiv si program de lucru de 8 ore,sambata-duminica liber.Pentru informatii suplimentare,va asteptam la sediul firmei sau va rugam sunati la .