Anunțuri
Salubrizare – Curatenie – Dezinsectie Companii Disponibil din: 2020-10-01 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Candidatul ideal - Studii: liceu scoala profesionala; - Aptitudini de comunicare; - Abilitati de conducere, coordonare a personalului din subordine si de planificare si organizare a operatiilor si activitatilor echipei; - Motivatie si predispozitie; - Initiativa, cooperativitate si flexibilitate; - Capacitate de adaptare la conditiile de lucru ale obiectivului; - Permis conducere categoria B; - Cazier judiciar curat. Descrierea jobului si beneficii - Conduce, gestioneaza si controleaza activitatea lucratorilor pentru salubrizare cai publice; - Urmareste respectarea programului de lucru de catre personalul din subordine si intocmeste foile de pontaj; - Verifica si tine evidenta vaselor colectoare (containere si europubele) din sectoare si solicita in scris inlocuirea acestora in cazul defectiunilor; - Salariu atractiv; - Asigurare medicala privata.
-
Promovat
Ecomid-Serv angajeaza operatoare curatenie pentru intretinere vestiare, grupuri sanitare, birouri, hale productie, spalare mecanizata, maturat aspirat depozite, program 8h zi, schimbul 1 si 2, in Buzias, jud Timis Salariul porneste de la 2650 lei si poate varia functie de experienta si cunostintele in domeniu. Acordam prime si bonusari punctuale, oferim stabilitate si seriozitate. Pentru relatii va rugam sa sunati la nr.de telefon .
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Comănești, Str. Vasiel Alecsandri, nr. 5 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4000 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Asigurare de sănătate privată garantată Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Sarcinile tale Realizezi și întreții curățenia atât pe suprafața spațiului de vânzare, cât și in spațiile sociale, auxiliare și birouri Ești responsabil de curățenia în zona parcării și a spațiului de plasare a cărucioarelor pentru cumpărături, asigurând disponibilitatea acestora pentru clienți Te asiguri de buna funcționare a cărucioarelor pentru cumpărături și comunici managerului eventualele probleme identificate Utilizezi materialele, substanțele și echipamentele destinate activității de curățenie conform specificațiilor În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
În cadrul noului magazin Kaufland din Mangalia, Șoseaua Gral. Alexandru Vârtejeanu, nr. 1A Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4000 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Asigurare de sănătate privată garantată - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Sarcinile tale - Realizezi și întreții curățenia atât pe suprafața spațiului de vânzare, cât și in spațiile sociale, auxiliare și birouri - Ești responsabil de curățenia în zona parcării și a spațiului de plasare a cărucioarelor pentru cumpărături, asigurând disponibilitatea acestora pentru clienți - Te asiguri de buna funcționare a cărucioarelor pentru cumpărături și comunici managerului eventualele probleme identificate - Utilizezi materialele, substanțele și echipamentele destinate activității de curățenie conform specificațiilor În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Promovat
Firma noastra de curatenie se extinde cu noile noastre proiecte si este in cautarea unor colegi noi, dedicati si profesionisti, pentru a se alatura echipei noastre. Daca esti o persoana meticuloasa si responsabila, care isi propune sa creeze un mediu curat si primitor pentru clientii nostri, te invitam sa aplici pentru pozitia de operator de curatenie. Alatura-te noua si contribuie la succesul proiectelor noastre Ce Cautam? Pasionati de Curatenie pe Masina cu Om la Bord: Daca iubesti sa conduci si sa vezi rezultate imediate ale muncii tale, acest rol este pentru tine! Esti responsabil pentru mentinerea stralucirii si curateniei mediilor noastre de lucru, folosind echipament de ultima generatie. Specialisti in Pardoseli Stralucitoare: Cu ajutorul mopului nostru automat, misiunea ta va fi sa transformi fiecare colt al spatiului nostru intr-o capodopera de curatenie. Fie ca ai experienta sau esti la inceput de drum, noi te vom invata cum sa faci magie. De Ce Sa Te Alaturi Echipei DHAMANY? Mediu de Lucru Pozitiv: La DHAMANY, cultura noastra este centrata pe sprijin si dezvoltare. Ne mandrim cu un mediu de lucru inclusiv si prietenos. Oportunitati de Dezvoltare: Suntem dedicati cresterii personale si profesionale a fiecarui membru al echipei. Oferim formare continua si posibilitati de avansare. Pachet Competitiv de Beneficii: Oferim salarii competitive, bonusuri de performanta si alte beneficii care sa reflecte importanta ta pentru noi. In plus, fiecare membru al echipei primeste echipament de lucru de inalta calitate pentru a asigura confortul si eficienta in munca. Flexibilitate: Cautam persoane pentru angajare full-time si part-time. Daca esti in cautarea unui program flexibil, DHAMANY este locul potrivit pentru tine! Cum Sa Aplici? Esti entuziasmat sa te alaturi echipei noastre? Ai doua optiuni simple de aplicare: Sună-ne Direct: Daca preferi o abordare personala, suna-ne la numarul de telefon . Suntem gata sa raspundem intrebarilor tale si sa iti oferim mai multe detalii despre rol. Alatura-te DHAMANY azi si sa facem lumea un loc mai curat, impreuna!
-
Igiena Serv angajeaza operatori de teren pentru deplasari in tara. Deplasarile au loc de luni pana vineri. Se lucreaza in echipe de 2 persoane. Se executa lucrarile conform program. Obligatoriu permis conducere categoria B de minim 3 ani. Operatorii vor efectua servicii de dezinsectie, deratizare, curatare cosuri de fum, sobe, hote, conform serviciilor afisate pe site-ul nostru. Operatorii trebuie sa fie calificati in toate aceste domenii, insa noi va oferim aceste calificari. Daca esti serios, harnic, capabil sa inveti lucruri noi si iti doresti un loc de munca stabil si in plus, sa vizitezi intreaga tara, te asteptam in echipa noastra. Asiguram carte de munca! Salariul 4500 lei bonuri de masa incluse.
-
Pensionar cu permis cat. B pentru nevoile firmei in Bucuresti si imprejurimi.
-
Firma Fabi Total Grup SRL, firma de curatenie cu peste 20 de ani de experienta in domeniu, angajeaza personal de curatenie pentru echipa de interventie curatenie in Timisoara. Echipa se va ocupa de curatenii generale in spatii comerciale, cladiri de birouri, farmacii, banci. Ce ne dorim? Posesor carnet conducere categ. B reprezinta un avantaj Disponibilitate pentru deplasari frecvente si pe distante lungi in teritoriu, in functie de proiectul alocat Disponibilitate pentru lucrari de noapte si weekend Seriozitate, punctualitate, responsabilitate, disciplină în munca. Ce iti oferim? Pachet salarial motivant Tichete de masa de 35 lei tichet Masina de serviciu
-
Candidatul Ideal - Persoana serioasa, harnica, punctuala; - Implicare în activitatea desfășurată; - Experiența minimă într-o poziție similară constituie un avantaj; - Permisul de conducere categoria B reprezinta un avantaj. Descrierea jobului - Asigura curatenia si igienizarea periodica a spatiilor: birouri, holuri, sali de sedinta , sala de mese, hale service, arhiva) si zona aferenta (spatii verzi, curte); - Asigura curatenia si igienizarea periodica a diferitelor suprafete; - Executa lucrari suplimentare necesare mentinerii curateniei si evacuarii gunoiului menajer din cladirea firmei si zona aferenta (spatii verzi, curte); - Capacitatea de a efectua o munca de rutina; - Răspunde de mentinerea si întretinerea curăteniei pe tot parcursul programului de lucru; - Utilizează echipamente de lucru si solutii de curătare adecvate. Firma Holleman este una din firmele importante din Europa, in domeniul transporturilor agabaritice si grele.
-
Caut menajera pentru curatenie la apartamente in zonele : Centru aproape de piata Libertatii si piata Victoriei, Iulius Mall, Aradului, Gheorghe Lazar. Se lucreaza minim 2 ore/zi si maxim 7 ore/zi in functie de planul de lucru, care se stabileste de la inceput. Solutiile si ustensilele vor fi puse la dispozitie. In timpul efectuarii curateniei apartamentul este nelocuit de persoane. Se ofera plata/salariu in functie de orele lucrate, ceea ce se stabileste de la inceput. Pentru detalii sunati la tel. +40 722 155 877 si stabilim in continuare. Puteti scrie si pe WhatsApp la acelasi numar de telefon
-
Educație / Studii: - Bacalaureat - Obligatoriu calificare operator / agent DDD - Vechime în activitatea DDD minim 5 ani, cu calificare Aptitudini / abilități / cerințe: Bună comunicare Atitudine pozitivă Orientare spre client Cunoștințe foarte bune despre produse și servicii DDD Dorința de a învața lucruri noi Colaborare și lucru în echipă Punctualitate Flexibilitate la program 7 / 7 Permis conducere Dispus la deplasări frecvente în alte județe Responsabilități și sarcini: organizarea sarcinilor de îndeplinit în locul de muncă respectarea planificărilor pe termene limită aplicarea celor mai bune soluții și practici DDD gestionarea produselor specifice întreținerea echipamentelor de lucru și de protecție, a mijloacelor fixe și a obiectelor de inventar primite în custodie atenție la detalii specifice DDD în locațiile pe care le are în responsabilitate punctualitate, responsabilitate, ordine, corectitudine și seriozitate îndeplinirea activităților zilnice, care pot fi planificate și în weekend sau sărbători legale redactarea / completarea documentelor de lucru transmiterea documentelor, scriptic și faptic, conform cerințelor interne Oferim: C.I.M. pe perioadă nederminată salariu fix, peste medie și tichete de masa bonusuri ocazionale în funcție de performanțele companiei mediu plăcut de lucru mașina de serviciu, telefon
-
Bioecolab SRL - angajeaza Coordonator / Manager / Director - Organizare Agenti DDD - dezinfectie, deratizare, dezinsectie - CU EXPERIENTA - minima de 3 - 7 ani - cu norma intreaga. Salariul minim 5.000 Lei cu comision la fiecare lucrare efectuata. Cautam un bun Manager / Coordonator / Director care isi doreste a organiza, coordona si intemeia o echipa operativa de agenti DDD cu posibilitatea de avea libertatea alegerilor cu un program bine organizat. Cerinte: - permis conducere categoria B, studii superioare, cunostinte word/xls, prieten cu tehnologia, cunoasterea aparaturii DDD, comunicare cu beneficiarii - programari actiuni DDD, solutii tehnice in eradicarea focarelor de infectie. Se ofera: - pachet salarial atractiv, telefon, masina, Informatii suplimentare pe adresa de mail. / tel. -program Auto-organizat, mobilitate.
-
Firma de prestari servicii, angajam in conditii avantajoase ALPINIST UTILITAR. Oferim salariu atractiv - 2000-3000 euro pentru lucru in strainatate. Candidatul ideal: - Capabil sa munceasca intr-o echipa tanara si dinamica. - Sa fie disponibil sa calatoreasca. - Abilitati de comunicare, flexibilitate, organizare. - Constituie avantaj atestatul de alpinist utilitar (dar nu este un criteriu eliminatoriu). - Permis de conducere cat.B sau C (constituie avantaj). Orasul localitatea - Timisoara Dumbravita. Asiguram cazare! Persoana de contact: Cristi Kiss Pentru mai multe detalii, va rugam sa sunati la numarul de telefon :
-
Firma noastra de pe Platforma Incontro - Calea Sagului angajeaza Ingrijitor cladiri pentru Sectia de carton. Cerinte: Absolvent studii primare; Abilitati de comunicare si de lucru in echipa, capabilitate de integrare in medii noi de lucru, atentie la detalii; Seriozitate, punctualitate, responsabilitate si disciplina. Responsabilitati: Efectueaza si intretine curatenia in toate spatiile interioare si exterioare; Respecta regulile de igiena in toate spatiile; Foloseste corect solutiile de curatenie; Asigura igienizarea spatiilor de lucru si a grupurilor sanitare; Asigura efectuarea si intretinerea curateniei in incinta cladirii; Colecteaza in recipiente speciale gunoiul si il depoziteaza in spatiile special amenajate. Beneficii: Asiguram transport pe aria Timisoara oferim tichete de 35 lei zi lucrata oferim bonus de prezenta oferim prime de sarbatori Pentru detalii, va rugam sa ne contactati!
-
Tipografie moderna, offset, sector 4 angajeaza femeie de serviciu. Salariu atractiv.
-
Promovat
Angajam personal curățenie în Satu-Mare, se lucrează 8H, interval orar - 06:00>14:00;14:00>22:00;22:00>06:00 de LUNI până VINERI. Oferim: Salariu atractiv și bonuri de masa. Dacă sunteți interesați așteptăm telefonul dumneavoastră: 0722 213 621. 399
-
Promovat
Angajam operatoare pentru curățenie in Oradea - se lucrează 8H - program variabil in functie de lucrari; Permis categoria B; Oferim: Salarii atractive; Bonuri de masă și prime de sărbători. Dacă sunteți interesați așteptam telefonul dumneavoastră: 0722 213 621.
-
Promovat
Suntem în căutarea unei societăți specializate în servicii de curățenie pentru a dezvolta o colaborare valoroasă în gestionarea unor apartamentelor închiriate în regim hotelier. Dacă firma dumneavoastră îndeplinește cerințele și dorește să ofere servicii de calitate, vă invităm să luați în considerare această oportunitate. Dorim o colaborare pe termen lung. Cerinte: Program de lucru variabil in functie de necesitati; Echipa formată din persoane cu permis de conducere categoria B. Beneficii: - Venituri motivante, - Acord contractual avantajos pentru ambele părți, - Plată competitivă, în funcție de volumul de muncă și calitatea serviciilor prestate, - Furnizăm echipamentele și materialele necesare pentru curățenie. Pentru informații va rugăm sa ne contactați la numărul 0722 213 621, între orele 09:00 și 16:00 de Luni până Vineri.
-
Promovat
ANGAJAM Operatori curatenie Timisoara -se lucreaza 8H, 2 schimburi, interval orar: - 06:00-14:00, - 14:00-22:00. Oferim: Salar motivant, Bonusuri, Bonuri de masa, Pentru informatii va rugam sa ne contactati la numărul de telefon, <span><a class="showNumber" data-tel="0722">07 arata numarul</a></span> 213 621.
-
Promovat
OPERATOR - OPERATOARE CURĂȚENIE PROFESIONALĂ - Total Clean Activitatea se desfasoara in zona Fabricii de zahar: firma Noventa, Program normă întreagă: 8 ore zi, 40 ore săptămână in 3 schimburi: 06:00-14:00; 14:00-22:00; 22:00-06:00. Calificare la locul de muncă, Sporuri (ore suplimentare; spor pentru weekend; spor de noapte; după caz, Prime de Paști și Crăciun, Mediu de lucru profesionist și dinamic, Pentru informații va rugăm sa ne contactați la numărul 0722 213 621 între orele 09:00 și 16:00 de Luni până Vineri.
-
SODEXO SRL angajează operatori curățenie în BUCURESTI la 8 ore zi, de Luni până Vineri, program de lucru în ture, de la 06:00-14.30 și 13:00-21:30 oferim contract de muncă pe perioadă nedeterminată, salariu + tichete de masă și prime de Crăciun și Paște. Locul de muncă se află lângă Metrou Aurel Vlaicu. Pentru mai multe detalii ne puteți contacta în intervalul orar: 09:00 - 17:00, de luni până vineri, la nr. de telefon afișat: .
-
Angajam personal necalificat la punctul de lucru al companiei SC FCC ENVIORONEMNT ROMANIA SRL , din Braila Ianca Obiectul postului: prestarea activităților de curățenie și sortare transport prelucrare a deșeurilor(materialelor) Reciclabile. CERINȚE: - seriozitate - domiciliul sau reședința în localitate sau apropiere
-
Sodexo SRL își mărește echipa! Căutăm un technician de întreținere pentru spații de birouri în București, în apropiere de stația de metrou Aurel Vlaicu. Responsabilități principale: Verifică, repară și întreține instalațiile electrice, sanitare și mobilierul din spațiile de birouri alocate. Monitorizează contractorii în efectuarea operațiunilor de întretinere. Raspunde de sculele , utilajele, aparatele, dispozitivele, uneltele pe care le are în primire. Efectuează verificările periodice statice și funcționale pentru echipamente. Efectuează sarcini delegate de către superiorul direct. Participă la achiziția, descărcarea și depozitarea materialelor necesare execuției lucrărilor. Răspunde de remedierea promptă a defecțiunilor apărute în sectorul său de activitate. Asigură mentenanța preventivă a tuturor echipamentelor. Asigură transportul unor mărfuri dintr-o locație în alta. Trebuie să dețină cunoștințe în domeniul tehnic și electric. Candidații trebuie să dețină permis de conducere. Programul de lucru este de 8 ore zi, de Luni până Vineri, 6-14.30.
-
Program luni-vineri, salariu net de 2.650 lei, decontare abonament transport, asigurare medicala, contract de munca. Locatie ultracentrala.