Specialist Achizitii Seap
Specificații
Numele companiei
OK GROUP
Tip job
full time
Experienta
experienta peste 3 ani
Nivel de studii
absolvent
Disponibil imediat
True
Descriere
- Absolvent de studii medii superioare;
- Cunostinte solide de utilizare a platformei SEAP;
- Cunoștințe bune operare PC MSOffice, WORD, EXCEL, navigare internet;
- Abilitati de organizare si respectare a termenelor limita;
- Seriozitate, punctualitate si implicare;
- Claritate si coerenta in exprimarea scrisa si orala;
- Capacitate de analiza si sinteza;
- Profesionalism, spirit de echipa si aptitudini de comunicare;
- Păstrarea confidențialității datelor la care are acces.
Descrierea jobului
- Intocmirea de documentatii de achizitie si derulare proceduri de achizitie servicii
- Cunostinte Juridice in cunoasterea si urmarirea continua a modificarilor legislative in legislatia privind achizitiile publice
- Capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp.
- Organizarea si asigurarea necesarului pentru buna desfasurare a activitatii de protocol din cadrul societatii;
- Evidenta,organizarea si gestionarea in siguranta a documentelor societatii;
- Redactarea diferitelor documente solicitate de conducere;
Beneficii:
- Program de lucru Luni Vineri : 7:00-15:30;
- Salariu 4.000 lei NET, pentru perioada de proba, de 3 luni;
- Mediu de lucru profesionist alaturi de o echipa performanta;
- Contract individual de munca din prima zi de angajare.
Raportează
- Cunostinte solide de utilizare a platformei SEAP;
- Cunoștințe bune operare PC MSOffice, WORD, EXCEL, navigare internet;
- Abilitati de organizare si respectare a termenelor limita;
- Seriozitate, punctualitate si implicare;
- Claritate si coerenta in exprimarea scrisa si orala;
- Capacitate de analiza si sinteza;
- Profesionalism, spirit de echipa si aptitudini de comunicare;
- Păstrarea confidențialității datelor la care are acces.
Descrierea jobului
- Intocmirea de documentatii de achizitie si derulare proceduri de achizitie servicii
- Cunostinte Juridice in cunoasterea si urmarirea continua a modificarilor legislative in legislatia privind achizitiile publice
- Capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp.
- Organizarea si asigurarea necesarului pentru buna desfasurare a activitatii de protocol din cadrul societatii;
- Evidenta,organizarea si gestionarea in siguranta a documentelor societatii;
- Redactarea diferitelor documente solicitate de conducere;
Beneficii:
- Program de lucru Luni Vineri : 7:00-15:30;
- Salariu 4.000 lei NET, pentru perioada de proba, de 3 luni;
- Mediu de lucru profesionist alaturi de o echipa performanta;
- Contract individual de munca din prima zi de angajare.
ID anunț: 1710401217
Anunțuri recomandate
Pentru a contacta acest utilizator, intră în contul tău Romjob.ro sau creează-ți rapid un cont nou!