Anunțuri
Locuri de munca Sibiu doar cu poze Companii Doar munca in strainatate Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajăm sortatori colete pentru depozitul DPD din Sibiu, zona industrială vest aeroport. Postul presupune activități de sortare colete pe coduri și încărcare-descărcare marfă. Program de lucru de luni până vineri, în intervalul 2 ferim salariu net 2700 lei + 600 lei bonuri de masă + decontare transport (maxim 200 lei). Contractul se încheie pe perioadă nedeterminată. Cerințe: - minim 8 clase - disponibilitate la efort fizic - cazier judiciar curat - domiciliu sau chirie în Sibiu sau la maxim 10km de Sibiu Angajările se fac pe bază de interviu cu programare la telefon
-
Promovat
Angajpm manipulanți marfă pentru depozitul DPD din Sibiu, Zona Industrială Vest Aeroport. Program de luni până vineri doar de noapte, intre 20:30 și 04:30. Oferim salariu net 2700 lei, bonuri de masă 600 lei și decontare transport între 86 și 250 lei în funcție de distanță. Cerințe: disponibilitate la efort fizic, minim 8 clase, cazier judiciar curat, minim 18 ani. Angajările se fac pe bază de interviu cu programare telefonică în prealabil.
-
Promovat
Cauți un loc de muncă interesant într-o companie de logistică? Nu căuta mai departe! Începe-ți cariera în Olanda lucrând într-un depozit cu articole vestimentare ale unui brand de prestigiu internațional! Aplică acum și descoperă Olanda! Locație: Tilburg, Olanda GXO este unul dintre primii zece furnizori mondiali de servicii de transport și logistică. Lanțul cooperează cu multe companii mari, iar în depozitul din Tilburg vei lucra în primul rând cu îmbrăcăminte și accesorii. Angajații depozitului GXO vorbesc în principal limba engleză, așa că este necesar să cunoști limba engleză la un nivel conversațional. Vei lucra pe un program cu două schimburi. Schimbul de dimineață începe devreme (între 05:00 și 07:00) sau schimbul târziu (între 14:45 și 16:30). Atenţie! Pentru turele suplimentare, vei primi indemnizații. În primele zile, vei beneficia de un instructaj și vei avea parte de traininguri pentru a cunoaște compania și activitățile de lucru. Ar fi grozav dacă ai experiență cu EPT-ul, reach truck sau forklift. Vei avea, de asemenea, oportunitatea de a crește în funcție și de a urma cursuri de calificare pentru alte poziții. Mediul de lucru este entuziast, relaxat și plăcut. La cantină, poți cumpăra mâncare pentru a o savura cu colegii tăi. Un beneficiu gustos: în fiecare joi va fi un food truck la depozit! Descrierea jobului De ce merită să începi un nou loc de muncă alături noi? Câștigi un salariu atractiv de la 14,43 EURO pe oră Posibilitatea de a începe munca imediat Nu trebuie să îți faci griji cu privire la transportul la de la locul de muncă, îl asigurăm gratuit Birou asistență angajați 24 7 (OSC) Și pe lângă asta, mai primești: Cazare aproape de serviciu Plata sigură și la timp (salariile săptămânale) Fără efort fizic ridicat și o atmosferă foarte plăcută de lucru Condiții foarte bune de lucru; depozite bine întreținute și organizate Angajare stabilă, cu normă întreagă, într-o companie serioasă Posibilitatea de a trece la un contract direct Aplicația myOTTO cu program de lucru, fluturaș salariu și întrebări frecvente Formalități minime întregul proces de recrutare poate fi finalizat de la distanță, chiar și semnarea contractului se poate face online! Contract de muncă temporar în condiții olandeze și asigurare medicală Cursuri de limbi străine, training online și alte beneficii pentru angajații noștri, precum Fit @ OTTO sau Happy OTTO Wish! Helpdesk 24 7 Plus program de lucru garantat contractual! Asistență în îndeplinirea formalităților (vom aranja totul înainte de plecare) și un proces de recrutare ușor Sarcini de lucru ușoare: În calitate de membru valoros al echipei noastre, vei fi încredințat cu îngrijirea și organizarea unei game diverse de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii. În fiecare zi, sarcinile tale vor include: colectarea comenzilor cu un scaner inspecții de calitate etichetarea și sigilarea coletelor ambalarea proficientă a comenzilor clienților procesarea retururilor reaprovizionarea stocurilor NU este necesară experiența! În schimb, trebuie: Să ai bune cunoștințe de limba engleză - obligatoriu (cel puțin nivel conversațional) Să fii într-o formă fizică bună Să fii flexibil în ceea ce privește locul de muncă (dacă este necesar, angajatul poate fi instruit și transferat pe diferite departamente) Permisul de conducere (categoria B) este binevenit Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Peste 15.000 candidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. Misiune OTTO Work Force crede într-o piaţă europeană a muncii fără frontiere. În calitate de lider de piaţă în domeniul serviciilor internaționale de recrutare, suntem mereu în căutarea de noi concepte pentru a servi în mod optim interesul clienților și al angajaţilor noștri în ceea ce privește flexibilitatea. La OTTO Work Force ne desfășurăm activitatea din pasiune și întotdeauna încercăm sa fim cu un pas înaintea solicitărilor. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii regăsești la rubrica RODO din cadrul platformei online a Otto Work Force RO.
-
Promovat
Suntem întotdeauna în căutare de angajați motivați și entuziaști, dornici să se alăture familiei Sergiana. Căutăm - Lucrători comerciali- pentru Prăvăliile Sergiana. PROFILUL TĂU: - amabilă și orientată către client; - cu abilități bune de comunicare; - responsabilă, organizată, cu inițiativă; cu experiență într-un post similar; RESPONSABILITĂȚI : - vânzarea produselor din magazin; - verificarea termenelor de valabilitate; - ambalarea produselor vândute utilizând materiale specifice; - completarea rafturilor cu produse din depozit sau reamenajarea articolelor acolo unde se impune; - verificarea stocului de produse. PE LÂNGĂ SALARIU, NOI ÎȚI OFERIM: - bonuri de masă; - bonusuri pentru realizarea obiectivelor; - spor de fidelitate; spor de weekend; - cursuri de formare i dezvoltare profesională; - prime de Paște și de Crăciun; - posibilită i reale de avansare; - zile libere pentru evenimente speciale. Vă oferim un loc de muncă stabil, dinamic și atractiv într-o companie în dezvoltare. Dacă ești dornic (ă) să îți asumi responsabilitățile acestui rol, te invit să ne trimiți CV-ul tău.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajăm Montatori Subansamble în cadrul unei companii din domeniul automotive, cu sediul in orașul Sibiu. Activitatea constă în efectuarea controlului vizual al pieselor ce urmează a fi asamblate și asamblarea componentelor electronice conform reperului.
-
Angajăm lucrator in depozit cu sau fără experiență in depozit de PAL, MDF si blaturi pentru bucătărie Responsabilități: Preluarea de marfă de la furnizori/curieri Efectuarea recepțiilor de marfă Verificarea calitativ și cantitativ a mărfii primite Aranajarea mărfii pe rafturi Pregătirea și expedierea comenzilor Participarea la invetare Cerințe: Disponibilitate la efort și muncă fizică Candidatul trebuie să fie punctual Disponibilitate de a învăța Lucru in echipă Beneficii: - salariu motivant ; - bonuri de masă; - program : 8:00-17:00; Luni-Vineri Te așteptăm în echipa noastră! Descrierea companiei Firma este în activitate din anul 1992 și se ocupă cu distribuirea PAL-ului melaminat, MDF, blaturilor de bucătărie si a accesoriilor pentru mobilier. Activitatea se va desfășura la sediul din Sibiu din Strada Ștefan cel Mare, nr. 199, Sibiu Detalii și CV la nr. de telefon
-
Firma din Sibiu angajam personal necalificat in constructii. Oferim salariu atractiv, bonusuri de performanta, decontarea transportului in judetul Sibiu si transport intern.
-
Smart SA - Societatea pentru Servicii de Mentenanță A Rețelei Electrice de Transport - Sucursala Sibiu angajeaza electricieni la Centrele de Mentenanta din Sibiu, Mures si Brasov! Studii necesare: studii medii sau postliceale in specialitatea electrica (electrotehnica, electromecanica, energetic), certificat de calificare profesionala pentru calificarea de electrician; Alătură-te profesioniștilor de la Sucursala Sibiu și fii și tu printre cei mai buni la înaltă tensiune! Informații pe www.smartsb.ro
-
Smart SA - Societatea pentru Servicii de Mentenanță A Rețelei Electrice de Transport - Sucursala Sibiu angajeaza ingineri in profil electric si ingineri proiectanti la Centrele de Mentenanta din Sibiu, Mures si Brasov! Studii necesare: studii superioare in specialitatea electrica, (electrotehnica, electromecanica,energetica); Alătură-te profesioniștilor de la Sucursala Sibiu și fii și tu printre cei mai buni la înaltă tensiune! Informații pe www.smartsb.ro
-
Societate angajează operator pe buldoexcavator CAT din 2 re de functionare,nu se fac deplasari se lucrează doar in Sibiu si imprejurimi maxim 20 km. Program 8 ore zi Salariu 5000 lei luna
-
Firma Med Service din Mediaș cu experiență de peste 30 ani în domeniul reparației de automobile, caută personal pentru posturile; Mecanic auto cu experiență sau incepator Vopsitor auto cu experiență sau pregătitor vopsitorie Informații suplimentare despre posturile vacante la numărul de telefon Sorin H.
-
Noi suntem în căutarea unui Agent pentru contabilitate primară în Cisnădie. Trimite-ne CV-ul tău la adresa de e-mail sau contactează-ne telefonic. Ce te recomandă pentru acest job? Ești absolvent cu studii medii sau superioare. Ești o persoană serioasă și responsabilă. Îți place să lucrezi in domeniul de contabilitate. Ai o bună capacitate de organizare și prioritizare a sarcinilor. Poți lucra într-o echipă. Ce îți oferim? Salariu atractiv (+ bonusuri) Loc de muncă stabil. Program de lucru de 7h jumate zi, de Luni până Vineri. Mediu de lucru dinamic alături de o echipă tânără. Asigurare de sănătate privată. Training-uri ce vor asigura procesul tău de dezvoltare profesională continuă. Sună atractiv? Hai să faci parte din Echipa Migroconsult Cisnădie, trimite-ne CV-ul tău la adresa de e-mail sau contactează-ne telefonic.
-
Premium Porc Group, unul dintre cei mai mari producători de carne de porc din România, caută spalatori vehicule, Avrig, jud. Sibiu. Sună la telefon pentru detalii
-
Angajam persoane organizate, serioase cu atentie la detalii, cu experienta pe masini de cusut industriale (liniara), surfilat la mașina de surfilat, finisat. Acesta trebuie sa dea doavada de: experienta; seriozitate; punctualitate; responsabilitate; atentie sporita; program lucru 8 ore; flexibil sau adaptabil la locul de munca; dispus sa invete sau sa se modeleze la locul de munca; atentie la detalii; persoana cu indemanare; Ce oferim? - Salariu peste medie in functie de experienta - Sprijin și îndrumare pe tot parcursul activității desfășurate în atelier; - Un mediu de lucru foarte plăcut și modern dezvoltat pe principiul incluziunii, echității și diversității; Royal by Maria Vizitiu, Casă de Modă Haute Couture, este în căutare de croitoreasă și sau confecționer pentru atelierul nostru de creație vestimentară situat în Sibiu. Realizăm rochițe de ocazie personalizate pentru cele mai înalte cerințe ale clienților noștri. OFERIM: job cu contract de muncă într-un mediu de lucru plăcut și fără stres; program flexibil sau adaptabil în funcție de numărul de comenzi din perioada respectivă; bonusuri pentru ore lucrate suplimentar; concediu conform legii, zile legale libere; remunerație atractivă peste media din sectorul de creație vestimentară, în funcție de abilități și performanțe; Căutăm persoane care dau dovadă de: experiență pe mașină de cusut industrială (liniară), calificat sau necalificat, surfilat la mașina de surfilat finisat; responsabilitate și seriozitate; punctualitate și capacitate de lucru în echipă; atenție sporită la detalii (punem accent pe calitate, nu pe cantitate), adaptabilitate la cerințele clientului; Oferim sprijin și îndrumare pe tot parcursul activității desfășurate în atelierul nostru de croitorie, persoanelor a căror dorință este de a învața și progresa profesional. Vă așteptăm în atelierul nostru! Pentru detalii, sunați la:
-
ANGAJĂM PERSONAL CALIFICAT PENTRU ÎNGRIJIRE PERSOANE VÂRSTNICE LA DOMICILIU IN GERMANIA Cerințe pentru angajare: - experiență in domeniu constituie avantaj - limba germană la nivel conversațional - seriozitate, profesionalism în execuția sarcinilor zilnice Celor interesați le oferim: - salarizare avantajoasă în funcție de caz de la 1600 eur pana la 2000+ eur în functie de gravitatea cazului / nivel de pregătire - angajare cu forme legale - test COVID asigurat - masă, cazarea și transport asigurate gratuit - asiguare privată / in lipsa cardului european de sanatate - suport permanent 24/7 atât în țară cât și în Germania - transparență totala, respect și seriozitate ! Pentru detalii ne puteți contacta telefonic la numărul din anunț de LUNI până VINERI intre orele 9.00-17.00. NU percepem nici un fel de TAXE sau alte COMISIOANE !!!
-
-
-
Pregatire - Bacalaureat sau studii superioare - Cunoștințe de limba germana la nivel avansat Responsabilitați - Preluarea si direcționarea apelurilor telefonice - Primirea vizitatorilor și anunțarea persoanelor de contact din societate - Preluarea, înregistrarea, distribuirea corespondenței la compartimentele implicate - Îndosarierea si arhivarea corespondenței primite din partea partenerilor, clienților și a celorlalți angajați - Redactarea corespondenței de afaceri necesar desfașurarii activitații zilnice - Asigurarea transmiterii documentelor prin poșta, fax, e-mail - Procurarea de consumabile de birou și alte materiale necesare funcționarii biroului - Convocarea participanților la sedințele firmei - Participarea la sedințele de lucru și redactarea minutelor întîlnirilor - Verificarea corectitudinii facturilor primite pentru toate achizițiile - Redactarea și arhivarea documentelor de fabricaţie însoţitoare - Menţinerea contactului cu contabilitatea, transmiterea datelor către contabilitate - Gestionarea registrului de casă - Responsabil pentru actualizarea documentatie si supravegherea valabilitații certificatelor obtinute - Întocmirea documentelor de expediere a marfurilor (de ex. facturi, acte de livrare, documente vamale etc.) în tara şi în străinătate - Elaborarea și redactarea documentelor și rapoartelor cerute de management
-
Angajăm operator servicii funerare (băieș). Salariul fix plus comisioane. Cerinte: seriozitate, punctualitate, capacitate de a lucra in echipa, permis categoria B.
-
Vrei sa lucrezi in domeniul calitatii? Atunci te vrem in echipa noastra ! Ce trebuie sa faca un controlor calitate? -Controlează piesele pe fluxul de producție la intervale prescrise de documentația existenta; -Prelevează mostre; -Verifică piesele, prin măsurători sau aprecieri vizuala, în conformitate cu instrucțiunile de verificare, desene, alte specificații tehnice; -Înregistrează datele de verificare in programul CASQ. -Analizează mostrelor inițiale la pornirea comenzilor; -Execută și documentează controlului la producția de mostre, serii 0 , etc.; -Documentează rezultatele. -Informează șeful de schimb, șeful de secție si inginerul de calitate cu privire la eventualele neconformități; -Urmărește și ia măsuri de blocare a produsului neconform; -Verifică sortările produselor neconforme; -Întocmește rapoarte de neconformități și urmărește realizarea măsurilor corespunzătoare pentru piese. Ce ne dorim de la angajati? -Experiența in domeniul calității prezinta un avantaj; -Cunoștințe de baza in desen tehnic; -Cunoștințe operare calculator (pachetul MS-Office și alte softuri aplicabile in industria automotive); -Spirit de observație; -Bune capacități de comunicare (oral si scris); -Bună capacitate de intervenție și spontaneitate în rezolvarea de probleme; -Spirit analitic; -Spirit de lucru in echipa colaborare eficientă cu alte persoane. Beneficii: Pentru a îmbunătăți echilibrul dintre viața profesională și cea privată, oferim un pachet salarial atractiv (inclusiv prime de vacanță), pachet de servicii de sănătate, acces la programe de dezvoltare profesională, pachet de servicii non-financiare (reduceri la servicii medicale, spa și fitness, cultură și educație, mâncare și băutură, turism, reparații auto), cantină cu servire asistată, recompense pentru idei de îmbunătățire, oportunitatea de a lucra într-un mediu global competitiv. Contact: Sorin Topa
-
Multinationala germana din domeniul constructiilor angajeaza Tamplar pentru punctul de lucru din Cristian judetul Sibiu. Pachetul salarial este motivant, compus din salariu si beneficii. Experienta minima dorita este de 2 ani intr-o pozitie similara. Oferim posibilitati reale de dezvoltare profesionala. Asiguram transportul pana la locatie. Telefon de contact
-
Stellenangebot in Südtirol als Chef de Rang (39030 Kiens) Ala Carte Restaurant, Gasthaus Ort: 39030 Kiens Beginn 15. Mai, Saisonende 20.-25. Oktober Arbeitszeit: Vollzeit, flexible Arbeitszeiten je nach Dursch Dienst oder Teil Dienst Planung Bezahlung: 1800 EUR netto auf das Konto + Trinkgeld 13.14 Monatsgehälter Aufgaben: Freundlicher und aufmerksamer Service Ordnung halten im eigenen Station Bedienung im Ala Carte sowie bei Banketten und Gruppen Sauberkeit und Ordnung im Gastraum gewährleisten Anforderungen: Ausgezeichnete Kommunikationsfähigkeiten und freundliche Persönlichkeit Schnelle, präzise und zuverlässige Arbeitsweise Liebe zum Detail und zur Sauberkeit Mindestens 3 Jahre Erfahrung im Servicebereich Deutschkenntnisse auf starkem Mittelstufenniveau B1 B2 - Italienischkenntnisse von Vorteil Was der Arbeitgeber bietet: Familiäres Arbeitsumfeld und Zusammenhalt im Team Mitarbeiterverpflegung Unterkunft und Verpflegung (Unterkunft im Gasthaus nebenan, eigenes Zimmer mit Bad)
-
Pensiunea Casa Bazna din Judetul Sibiu angajaza ajutor de ospatar 2300 lei (ajutor de ospatar). Oferim cazare in cadrul pensiunii.
-
Cautăm absolvenți cu studii tehnice universitare pentru postul de Ilustrator tehnic operator print grafician DTP. Daca esti pasionat de design, grafica, print sau broderie, echipa noastra are nevoie de tine! Si noi suntem pasionati de ceea ce facem, asadar, te putem ajuta să îți dezvolti abilitatile în domeniul imprimarii si personalizarii echipamentelor de lucru, uniformelor, cadourilor corporate și produselor promoționale. Candidatul ideal ar corespunde următoarelor cerințe: Operarea PC-ului in platforma Windows sau OS Reprezinta avantaj experienta in utilizarea programului d grafica (Corel Draw) sau software similar. Daca nu ai experientă anterioară cu aceste programe de lucru, noi îți vom fi alaturi, este suficient ca tu să ai dorința de a învața. Personalitate: organizat, calm, calculat, un bun coechipier. Atenție la detalii pentru a asigura calitatea produselor finite. Capacitate de organizare si prioritizare eficienta a unui volum mare de comenzi, cu respectarea termenelor limita. Abilitati de comunicare si lucru in echipa. Pasiunea pentru a oferi clientilor companiei servicii de calitate. Dorinta de a invata lucruri noi. Descrierea jobului: Cu ce te vei ocupa ? Preluare comenzilor online si offline, monitorizarea acestora pe parcursul procesului de producție. Pregatirea fișierelor de print în formatele compatibile pentru echipamentele de Print Broderie Gravura (DTP) Activități de productie produse personalizate (Imprimare Gravura PrintDTF PrintUV Cutter-Plotter Sublimare) Verificarea calitatii lucrarilor pe tot parcursul fluxului tehnologic de Print digital. Pregatirea și finalizarea comenzilor (identificare si achizitie produse, personalizare, ambalare, predarea către curier) Comunicarea eficientă cu celelalte departamente în vederea realizării comenzilor. Verificarea stării echipamentelor şi efectuarea mentenanțelor zilnice și săptămânale. Achiziția și recepția materiei prime, înregistrarea acesteia în programul de evidență a stocurilor. Descrierea companiei: RICAMO este un atelier de personalizari echipamente de lucru, uniforme, cadouri corporate, decorațiuni evenimente și alte produse promoționale. Pentru personalizarea produselor utilizăm tehnici precum: - Broderie - Termotransfer - Sublimare - Print DTF - Print UV DTF - Print Uv - Gravura - Print Laser Beneficii: - Salariu fix - Sistem de bonusare de sarbatori - Program fix de lucru de luni-vineri: Suntem o echipă în plină expansiune si ne-am bucura să te alături in echipa noastră!