Anunțuri
Locuri de munca Sibiu doar cu poze Companii Disponibil din: 2021-04-15-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Sibiu, Soseaua Alba Iulia, Nr.42 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 3900 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat
-
Promovat
Angajăm muncitori pentru depozit de curierat din Sibiu, zona industriala vest. Program de lucru de luni până vineri de noapte între 20 și 04 . Postul presupune activități de încărcare-descărcare marfă din camioane și sortare colete pe destinații. Oferim salariu net 2400 lei plus 600 lei card de masă plus 200 lei primă de prezență plus decontare transport (maxim 200 lei). Cerințe: disponibilitate la efort fizic, cazier judiciar curat, minim 8 clase, domiciliu la maxim 20km de Sibiu. Angajările se fac pe bază de interviu cu programare telefonică în prealabil.
-
Promovat
Oferim locuri de munca in hoteluri si restaurante din Irlanda. CAUTAM: personal cu experienta minim 4 ani in hoteluri sau restaurante CERINTE: varsta intre 19-40 de ani Engleza: nivel conversational Perioada contractuala: minim 6 luni OFERIM: Salariu de la 2000 euro luna Angajarea se face de catre Hotel direct si nu de catre alte firme intermediare NU SE PERCEP NICIUN FEL DE TAXE SAU COMISIOANE! Costuri: - Transportul pana in Irlanda este suportat de candidat. Cine suntem noi: Ustravel este o companie fondata in anul 2005 in Timisoara, in prezent avand 4 birouri in Romania: Bucuresti, Iasi, Timisoara si Cluj. Din 2005 pana in prezent am intermediat peste 20.000 de candidati in Europa si USA. Cu peste 19 ani de experienta in domeniu, Ustravel are parteneriate cu cele mai mari lanturi hoteliere si companii de top din Europa, oferind joburi sigure. Pentru informatii sunati la 0721 275 501.
-
Promovat
Angajăm sortatori colete pentru depozitul DPD din Sibiu, zona industrială vest. Postul presupune activități de sortare colete pe coduri și încărcare-descărcare marfă. Program de lucru de luni până vineri, în intervalul 20-04. Oferim salariu net 2400 lei + 600 lei bonuri de masă + primă de prezență 200 lei + decontare transport (maxim 200 lei). Contractul se încheie pe perioadă nedeterminată. Cerințe: - minim 8 clase - disponibilitate la efort fizic - domiciliu sau chirie în Sibibiu sau la maxim 15km de sibiu Angajările se fac pe bază de interviu cu programare la telefon
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajez urgent topograf, cu contract full time pentru lucru in teren. Salariu motivant, bonusuri, masina de serviciu, conditii de lucru foarte bune. Nu trebuie sa fie autorizat ANCPI/ OCPI
-
Salut, Ne mărim echipa de curieri manipulanti pentru zona Sibiu. Te așteptăm să te alături #DSC #DragonStarCurier! Da, ești acceptat și fără experiență ai parte de training și pregătire. Asigurăm contract de muncă și transport. Cerințe: - permis de conducere categoria B - seriozitate - cazier juridic curat Cei interesați sunt așteptați să ne contacteze. Pentru mai multe detalii, sunați la
-
Cauți un loc de muncă interesant într-o companie de logistică? Nu căuta mai departe! Începe-ți cariera în Olanda lucrând într-un depozit cu articole vestimentare ale unui brand de prestigiu internațional! Aplică acum și descoperă Olanda! Locație: Tilburg, Olanda GXO este unul dintre primii zece furnizori mondiali de servicii de transport și logistică. Lanțul cooperează cu multe companii mari, iar în depozitul din Tilburg vei lucra în primul rând cu îmbrăcăminte și accesorii. Angajații depozitului GXO vorbesc în principal limba engleză, așa că este necesar să cunoști limba engleză la un nivel conversațional. Vei lucra pe un program cu două schimburi. Schimbul de dimineață începe devreme (între 05:00 și 07:00) sau schimbul târziu (între 14:45 și 16:30). Atenţie! Pentru turele suplimentare, vei primi indemnizații. În primele zile, vei beneficia de un instructaj și vei avea parte de traininguri pentru a cunoaște compania și activitățile de lucru. Ar fi grozav dacă ai experiență cu EPT-ul, reach truck sau forklift. Vei avea, de asemenea, oportunitatea de a crește în funcție și de a urma cursuri de calificare pentru alte poziții. Mediul de lucru este entuziast, relaxat și plăcut. La cantină, poți cumpăra mâncare pentru a o savura cu colegii tăi. Un beneficiu gustos: în fiecare joi va fi un food truck la depozit! Descrierea jobului De ce merită să începi un nou loc de muncă alături noi? Câștigi un salariu atractiv de la 14,43 EURO pe oră Posibilitatea de a începe munca imediat Nu trebuie să îți faci griji cu privire la transportul la de la locul de muncă, îl asigurăm gratuit Birou asistență angajați 24 7 (OSC) Și pe lângă asta, mai primești: Cazare aproape de serviciu Plata sigură și la timp (salariile săptămânale) Fără efort fizic ridicat și o atmosferă foarte plăcută de lucru Condiții foarte bune de lucru; depozite bine întreținute și organizate Angajare stabilă, cu normă întreagă, într-o companie serioasă Posibilitatea de a trece la un contract direct Aplicația myOTTO cu program de lucru, fluturaș salariu și întrebări frecvente Formalități minime întregul proces de recrutare poate fi finalizat de la distanță, chiar și semnarea contractului se poate face online! Contract de muncă temporar în condiții olandeze și asigurare medicală Cursuri de limbi străine, training online și alte beneficii pentru angajații noștri, precum Fit @ OTTO sau Happy OTTO Wish! Helpdesk 24 7 Plus program de lucru garantat contractual! Asistență în îndeplinirea formalităților (vom aranja totul înainte de plecare) și un proces de recrutare ușor Sarcini de lucru ușoare: În calitate de membru valoros al echipei noastre, vei fi încredințat cu îngrijirea și organizarea unei game diverse de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii. În fiecare zi, sarcinile tale vor include: colectarea comenzilor cu un scaner inspecții de calitate etichetarea și sigilarea coletelor ambalarea proficientă a comenzilor clienților procesarea retururilor reaprovizionarea stocurilor NU este necesară experiența! În schimb, trebuie: Să ai bune cunoștințe de limba engleză - obligatoriu (cel puțin nivel conversațional) Să fii într-o formă fizică bună Să fii flexibil în ceea ce privește locul de muncă (dacă este necesar, angajatul poate fi instruit și transferat pe diferite departamente) Permisul de conducere (categoria B) este binevenit Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Peste 15.000 candidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. Misiune OTTO Work Force crede într-o piaţă europeană a muncii fără frontiere. În calitate de lider de piaţă în domeniul serviciilor internaționale de recrutare, suntem mereu în căutarea de noi concepte pentru a servi în mod optim interesul clienților și al angajaţilor noștri în ceea ce privește flexibilitatea. La OTTO Work Force ne desfășurăm activitatea din pasiune și întotdeauna încercăm sa fim cu un pas înaintea solicitărilor. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii regăsești la rubrica RODO din cadrul platformei online a Otto Work Force RO.
-
Compania noastră caută un Reprezentant Vânzări pentru showroom-ul nostru din Sibiu. Dacă sunteți o persoană dinamică, orientată către clienți și dornică să se alăture unei echipe dinamice și în creștere, această poziție ar putea fi potrivită pentru dumneavoastră. Cerințe: Absolvent Studii Medii în Domeniul Tehnic: Preferabil să fiți absolvent de studii medii în domeniul tehnic, cu studii superioare constituind un avantaj. Experiență Relevantă în Domeniul Vânzărilor: Experiența anterioară în domeniul vânzărilor este necesară pentru a putea gestiona cu succes cerințele acestei poziții. Abilități Excepționale de Vânzare și Comunicare: Sunteți solicitat să demonstrați abilități excelente de vânzare și comunicare pentru a interacționa eficient cu clienții și pentru a promova produsele și serviciile companiei noastre. Atitudine Orientată către Client și Performanță: Atitudinea dvs. față de clienți și dorința de a obține rezultate remarcabile sunt esențiale pentru succesul în această poziție. Cunoștințe de Operare PC: Aveți cunoștințe solide de operare PC, inclusiv Microsoft Word și Excel, pentru a putea gestiona corect documentele și rapoartele necesare. Descrierea Jobului: Promovarea activă a produselor și serviciilor companiei și acordarea de suport și consultanță clienților în cadrul showroom-ului din Sibiu. Evaluarea fiecărei situații prezentate de client și utilizarea tehnicii de vânzare consultativă pentru a găsi cea mai potrivită soluție. Oferirea de consultanță clienților, întocmirea ofertelor și încheierea contractelor conform politicii de vânzare a companiei. Solicitarea constantă a feedback-ului de la clienți pentru a asigura satisfacția acestora. Gestionarea portofoliului de clienți alocați showroom-ului din Sibiu. Responsabilitatea atingerii obiectivelor de vânzare stabilite. Identificarea oportunităților de business și dezvoltarea de relații de parteneriat. Întocmirea și transmiterea periodică a rapoartelor de vânzări. Beneficii: Pachet Salarial Motivant (salariu fix + comision), în concordanță cu performanța și realizările dumneavoastră. Stabilitatea Locului de Muncă în cadrul unei companii locale mari și dinamice, în creștere continuă. Oportunitate Unică: Construirea unei cariere în cadrul unei companii locale mari și dinamice, care se adresează atât pieței naționale, cât și principalelor piețe din vestul Europei. Dacă sunteți pregătit să vă asumați această provocare și să contribuiți la succesul continuu al companiei noastre, vă încurajăm să aplicați pentru această poziție. Oportunitatea de a construi o carieră solidă și de a vă dezvolta într-un mediu profesional și stimulant vă așteaptă!
-
Manpower recruteaza reprezentant vanzari directe pe perioada NEDETERMINATA in Sibiu! Reprezentant Vanzari Showroom CERINTE: Absolvent studii medii în domeniul tehnic (studii superioare constituie un avantaj); Experiență relevanta în domeniu vanzarilor; Foarte bune abilitați de vânzare și comunicare; Atitudine orientată către client și performanță; Cunoștințe operare PC (Word, Excel). DESCRIEREA JOBULUI: Promovează activ produsele și serviciile companiei și acordă clientului suport și consultanță pentru solicitările primite; Evaluează fiecare situație prezentată de client și folosește tehnici de vânzare consultativă; Ofera consultanta clientilor, intocmeste oferte si incheie contracte, respectand politica de vanzare; Solicită constant feedback de la client pentru a se asigura că soluția găsita este cea potrivită pentru client; Gestionează portofoliu de clienți alocați magazinului; Responsabil de atingerea obiectivelor de vanzare; Identifica oportunitati de business si construieste relatii de parteneriat; Intocmeste si transmite periodic rapoarte de vanzari. LUCREAZA IN SHOWROOM - SIBIU BENEFICII: Pachet salarial motivant (salariu fix + comision); Stabilitatea locului de munca; Oportunitate unica: construirea carierei in cadrul unei companii locale mari si dinamice, in crestere continua, care se adreseaza atat pietei nationale, dar si principalelor piete vest europene.
-
Manpower angajeaza montator subansamble pentru o companie din Sibiu! Suntem în căutarea unui Montator Subansamble pentru a se alătura echipei noastre din fabrică. Responsabilitățile principale includ montarea subansamblelor conform specificațiilor tehnice și standardelor de calitate. Candidatul ideal va fi o persoană muncitoare, atentă la detalii și capabilă să lucreze eficient într-un mediu de producție cu ritm alert. Beneficii: - Salariu atractiv - Tichete de masă în valoare de 30 RON zi lucrătoare - Prima de producție - Prima de prezență - Prima de calitate - Prima de performanță - Transport asigurat Cerințe: - Disponibilitate de a lucra în 4 schimburi - Minim 8 clase - Experiență anterioară în domeniu constituie un avantaj, dar nu este obligatorie Beneficii suplimentare: - Oportunități de avansare în cadrul companiei - Mediu de lucru dinamic și stimulativ Dacă ești interesat să te alături echipei noastre și să contribui la succesul nostru în domeniul producției, te rugăm să trimiți CV-ul tău la adresa de e-mail sau să ne contactezi la numărul de telefon 0729800720. Așteptăm cu nerăbdare să primim aplicația ta și să te cunoaștem în cadrul procesului nostru de recrutare!
-
Manpower angajeaza montator subansamble pentru o companie din Sibiu! Căutăm un Montator Subansamble pentru a se alătura echipei noastre. Responsabilitățile principale includ montarea subansamblelor conform specificațiilor tehnice și standardelor de calitate. Programul de lucru implică disponibilitatea de a lucra în 2 schimburi, iar transportul este decontat de către companie. Beneficii: - Salariu atractiv - Tichete de masă în valoare de 30 RON zi lucrata - Transport decontat Beneficii suplimentare: - Oportunități de avansare în cadrul companiei - Mediu de lucru stabil și stimulativ Cerințe: -Minim 8 clase Dacă ești interesat să te alături echipei noastre și să contribui la succesul nostru, te rugăm să trimiți CV-ul tău la adresa de e-mail sau să ne contactezi la numărul de telefon 0729800720 Așteptăm cu nerăbdare să primim aplicația ta și să te cunoaștem în cadrul procesului nostru de recrutare!
-
Căutăm un Ambalator Manual pentru a se alătura echipei noastre. Principalele responsabilități includ ambalarea și etichetarea produselor în conformitate cu specificațiile tehnice și standardele de calitate. Programul de lucru implică disponibilitatea de a lucra în 2 schimburi, iar transportul este decontat de către companie. Beneficii: Salariu atractiv - Tichete de masă în valoare de 30 RON zi lucrătoare - Prima de sărbători - Transport decontat - Disponibilitate de a lucra în 2 schimburi Beneficii suplimentare: - Oportunități de avansare în cadrul companiei - Mediu de lucru stabil și stimulativ Cerințe: - Minim 8 clase Dacă ești interesat să te alături echipei noastre și să contribui la succesul nostru, te rugăm să trimiți CV-ul tău la adresa de e-mail sau să ne contactezi la numărul de telefon 0729800720 Așteptăm cu nerăbdare să primim aplicația ta și să te cunoaștem în cadrul procesului nostru de recrutare!
-
Manpower angajeaza ambalator manual pentru o companie din Sura Mica, judetul Sibiu! Căutăm un Ambalator Manual pentru a se alătura echipei noastre. Principalele responsabilități includ ambalarea și etichetarea produselor în conformitate cu specificațiile tehnice și standardele de calitate. Programul de lucru implică disponibilitatea de a lucra în 2 schimburi, iar transportul este decontat de către companie. Beneficii: Salariu atractiv - Tichete de masă în valoare de 30 RON zi lucrătoare - Prima de sărbători - Transport decontat - Disponibilitate de a lucra în 2 schimburi Beneficii suplimentare: - Oportunități de avansare în cadrul companiei - Mediu de lucru stabil și stimulativ Cerințe: - Minim 8 clase Dacă ești interesat să te alături echipei noastre și să contribui la succesul nostru, te rugăm să trimiți CV-ul tău la adresa de e-mail sau să ne contactezi la numărul de telefon 0729800720. Așteptăm cu nerăbdare să primim aplicația ta și să te cunoaștem în cadrul procesului nostru de recrutare!
-
Manpower angajeaza montator subansamble pentru o companie din Sibiu! Căutăm un Montator Subansamble pentru a se alătura echipei noastre. Responsabilitățile principale includ montarea subansamblelor conform specificațiilor tehnice și standardelor de calitate. Programul de lucru implică disponibilitatea de a lucra în 2 schimburi, iar transportul este decontat de către companie. Beneficii: - Salariu atractiv - Tichete de masă în valoare de 30 RON zi lucrata - Transport decontat Beneficii suplimentare: - Oportunități de avansare în cadrul companiei - Mediu de lucru stabil și stimulativ Cerințe: -Minim 8 clase Dacă ești interesat să te alături echipei noastre și să contribui la succesul nostru, te rugăm să trimiți CV-ul tău la adresa de e-mail sau să ne contactezi la numărul de telefon 0729800720. Așteptăm cu nerăbdare să primim aplicația ta și să te cunoaștem în cadrul procesului nostru de recrutare!
-
Manpower angajeaza montator subansamble pentru o companie din Sibiu! Suntem în căutarea unui Montator Subansamble pentru a se alătura echipei noastre din fabrică. Responsabilitățile principale includ montarea subansamblelor conform specificațiilor tehnice și standardelor de calitate. Candidatul ideal va fi o persoană muncitoare, atentă la detalii și capabilă să lucreze eficient într-un mediu de producție cu ritm alert. Beneficii: - Salariu atractiv - Tichete de masă în valoare de 30 RON zi lucrătoare - Prima de producție - Prima de prezență - Prima de calitate - Prima de performanță - Transport asigurat Cerințe: - Disponibilitate de a lucra în 4 schimburi - Minim 8 clase - Experiență anterioară în domeniu constituie un avantaj, dar nu este obligatorie Beneficii suplimentare: - Oportunități de avansare în cadrul companiei - Mediu de lucru dinamic și stimulativ Dacă ești interesat să te alături echipei noastre și să contribui la succesul nostru în domeniul producției, te rugăm să trimiți CV-ul tău la adresa de e-mail sau să ne contactezi la numărul de telefon 0729800720. Așteptăm cu nerăbdare să primim aplicația ta și să te cunoaștem în cadrul procesului nostru de recrutare!
-
Promovat
Sepona GmbH este un prestator de serviciu de forță de muncă cu sediul principal în Leipzig, Germania. De 12 ani transmitem clienților noștrii cu succes muncitori calificați pe tot teritoriul Germaniei. Zona de lucru depinde de dorințele dumneavoastră. Cerințe: limba germană minim. B1 calificare ca electronist cablarea tablourilor electrice abilitatea de a citi schema electrică de conexiuni în limba germană lucru sub tensiune cunoștințe de PLC (SPS) diagnosticarea defecțiunilor verificarea tablourilor electrice (după executare, înainte de punerea lor în funcțiune) verificări conform măsurilor de protecție VDE mașină sau permis de conducere cat. B Vă oferim: 17,00 euro brutto pe oră și 8,5 euro netto pe oră (diurnă) contract de muncă pe perioadă nedeterminată concediu de odihnă până la 30 de zile, în funcție de vechime primă de vacanță și primă de Crăciun după 6 luni înregistrare (impozite, asigurări etc.) cautăm cazare pentru dvs. vă oferim îmbrăcăminte de lucru asistență pe durata angajării în limba română sau maghiară Dacă sunteți interesați, trimiteți-ne CV-ul dvs. sau sunați-ne: nl. erfurt (at) sepona .de Telefon: +49 361 657 592 92
-
Candidatul ideal Noi echipa TABOO Imobiliare, te vrem lângă noi. Ce vrem de la tine? - Să fii responsabil și să ai spirit antreprenorial; - Să ai o atitudine pozitivă; - Să fii dornic să înveți și să te perfecționezi continuu; - Să fii optimist și focusat pe rezultate; - Să îți desfășori activitatea organizat într-un mediu plăcut; - Să ai experiență în muncă de minim 1 an; - Experiența în vânzări - constituie un avantaj; Descrierea jobului Ce trebuie să investești tu? Motivație, responsabilitate, voință, perseverență și pasiune. Garantezi implicare? Garantăm câștiguri și flexibilitate. Ce trebuie tu să faci? - prospectarea continuă a pieței imobiliare locale; - promovarea proprietăților și găsirea celui mai potrivit client; - asistarea clienților pe parcursul întregului proces de tranzacționare; - acordarea de consultanță imobiliara clienților; Beneficii - Venit garantat rezultat direct proporțional cu implicarea din activitățile tale; - Bonusuri de performanță. - Program pe care ti-l organizezi în funcție de clienți și nevoi personale; - Training de calitate și suport permanent; - Consultanță juridică și financiară; - Posibilitate nelimitată să te dezvolți și să ai venituri considerabile; - Posibilitatea de a te dezvolta independent în propriul tău business; - Sisteme de promovare eficiente; - Acces din prima zi la peste 830 de proprietăți active și reale; - Echipă de marketing specializată
-
Candidatul ideal Noi echipa TABOO Imobiliare, te vrem lângă noi. Ce vrem de la tine? - Să fii responsabil și să ai spirit antreprenorial; - Să ai o atitudine pozitivă; - Să fii dornic să înveți și să te perfecționezi continuu; - Să fii optimist și focusat pe rezultate; - Să îți desfășori activitatea organizat într-un mediu plăcut; - Să ai experiență în muncă de minim 1 an; - Experiența în vânzări - constituie un avantaj; Descrierea jobului Ce trebuie să investești tu? Motivație, responsabilitate, voință, perseverență și pasiune. Garantezi implicare? Garantăm câștiguri și flexibilitate. Ce trebuie tu să faci? - prospectarea continuă a pieței imobiliare locale; - promovarea proprietăților și găsirea celui mai potrivit client; - asistarea clienților pe parcursul întregului proces de tranzacționare; - acordarea de consultanță imobiliara clienților; Beneficii - Venit garantat rezultat direct proporțional cu implicarea din activitățile tale; - Bonusuri de performanță. - Program full time de luni pana vineri de la 9:00 la 18:00; - Training de calitate și suport permanent; - Consultanță juridică și financiară; - Posibilitate nelimitată să te dezvolți și să ai venituri considerabile; - Posibilitatea de a te dezvolta independent în propriul tău business; - Sisteme de promovare eficiente; - Acces din prima zi la peste 850 de proprietăți active și reale; - Echipă de marketing specializată;
-
Căutăm personal pentru magazinul Timflex Candidatul ideal: -studii medii -cunoștințe operare PC -abilități de comunicare și relaționare -atitudine pozitivă, proactivă, orientare către clienți -prezentarea serviciilor și produselor -înțelegerea procesului de vânzare Descrierea Jobului: -consilierea clienților în funcție de nevoile lor -prezentarea produselor -încasare -emitere de facturi Beneficii: -loc de muncă sigur și stabil -salariu motivant -prime de sărbători Persoana de contact : Bogdan Cleja 0754216120 Vă rugăm să depuneți C.V-ul pe platforma Publi24 sau să ne contactați la numărul de telefon din anunț
-
Promovat
Oferim locuri de munca in hoteluri si restaurante din Irlanda. CAUTAM: personal cu experienta minim 4 ani in hoteluri sau restaurante CERINTE: varsta intre 19-40 de ani Engleza: nivel conversational Perioada contractuala: minim 6 luni OFERIM: Salariu de la 2000 euro luna Angajarea se face de catre Hotel direct si nu de catre alte firme intermediare NU SE PERCEP NICIUN FEL DE TAXE SAU COMISIOANE! Costuri: - Transportul pana in Irlanda este suportat de candidat. Cine suntem noi: Ustravel este o companie fondata in anul 2005 in Timisoara, in prezent avand 4 birouri in Romania: Bucuresti, Iasi, Timisoara si Cluj. Din 2005 pana in prezent am intermediat peste 20.000 de candidati in Europa si USA. Cu peste 19 ani de experienta in domeniu, Ustravel are parteneriate cu cele mai mari lanturi hoteliere si companii de top din Europa, oferind joburi sigure. Pentru informatii sunati la 0721 275 501.
-
CERINTE: Absolvent studii medii în domeniul tehnic (studii superioare constituie un avantaj); Experiență relevanta în domeniu vanzarilor; Foarte bune abilitați de vânzare și comunicare; Atitudine orientată către client și performanță; Cunoștințe operare PC (Word, Excel). DESCRIEREA JOBULUI: Promovează activ produsele și serviciile companiei și acordă clientului suport și consultanță pentru solicitările primite; Evaluează fiecare situație prezentată de client și folosește tehnici de vânzare consultativă; Ofera consultanta clientilor, intocmeste oferte si incheie contracte, respectand politica de vanzare; Solicită constant feedback de la client pentru a se asigura că soluția găsita este cea potrivită pentru client; Gestionează portofoliu de clienți alocați magazinului; Responsabil de atingerea obiectivelor de vanzare; Identifica oportunitati de business si construieste relatii de parteneriat; Intocmeste si transmite periodic rapoarte de vanzari. LUCREAZA IN SHOWROOM - SIBIU BENEFICII: Pachet salarial motivant (salariu fix + comision); Stabilitatea locului de munca; Oportunitate unica: construirea carierei in cadrul unei companii locale mari si dinamice, in crestere continua, care se adreseaza atat pietei nationale, dar si principalelor piete vest europene. Pentru mai multe detalii apelati la numarul de telefon
-
Angajam personal calificat pentru lucrari de instalare sisteme de securitate ( supraveghere video, control access, automatizari porti, detectie incendiu, detectie efractie, voce-date). Cerinte: - experienta minima 2 ani pe un post similar; - cunostinte tehnice temeinice; - curs: TEHNICIAN PENTRU SISTEME DE DETECTIE, SUPRAVEGHERE VIDEO, CONTROL ACCES; - abilitati de comunicare in relatia cu asistentul de instalare sau client; - abilitati de management in relatia cu asistentul de instalare; - disponibilitate pentru lucru în echipa; - seriozitate, fara cazier; - permis conducere categoria B; - disponibilitate pentru lucru la inaltime (scara, nacela, etc). Descrierea jobului -Tip job: Full time; -program: Luni-Vineri 09.00-17.00; -locul de desfasurare a activitatii: pe teren-judetul Sibiu. Responsabilitati: - deruleaza activitati de instalare si punere in functiune la sediile beneficiarilor pentru sistemele de securitat contractate ( supraveghere video, control access, automatizari porti, detectie incendiu, detectie efractie, voce-date) in conformitate cu proiectul sau sarcinile primite de la superior. - intocmeste documente privind echipamentele instalate si predarea acestora; - intocmeste facturi si chitante pentru clientii contractuali; - deleaga sarcini asistentului de instalare si verifica indeplinirea lor; - respecta normele de SSM prevazute de lege si cele interne; - raspunde pentru toate sculele, utilajele, aparatele, dispozitivele, uneltele pe care le are in primire. Se ofera: - Contract de munca perioada nedeterminata; - Tichete de masa (card, 30 ron zi); - Salariu avantajos corelat cu piata muncii, in functie de nivelul de cunostinte, implicare, performanta si rezultate: 4000-4850 ron net + 600 ron (card tichete) - Asigurare privata de sanatate dupa primele 3 luni; - Masina si telefon de serviciu; - Participarea la cursuri de specializare in domeniu ; - Mediu de lucru profesional; - Un loc de munca stabil, intr-un mediu de lucru placut, in cadrul unei firme care ofera angajatilor sai posibilitatea de a se dezvolta profesional.
-
Căutăm Inginer/tehnician centrale termice pentru a se alătura echipei noastre. Punem accent pe munca în echipă și căutăm persoane profesioniste, responsabile, deschise, doritoare să învețe și să evolueze. Responsabilități: Realizează mentenanța aparatelor sub incidența ISCIR sub îndrumarea personalului autorizat; Realizează intervenții la echipamente și va completa toate documentele necesare la finalizarea intervenției; Efectuează verificări tehnice periodice conform legislației în vigoare. Cerințe: Absolvent medii/studii superioare în domeniul tehnic; Experiență în domeniu: minim 1 an în domeniul gazelor naturale și ale aparatelor de încălzit alimentate cu combustibil solid, lichid sau gazos; Experiență practică în service centrale termice; Cunoașterea principiului de functionare și reglaj al arzătoarelor RIEllO, module de încălzire ApenGroup, Weishaupt; Cunoașterea operării a unor cotrolere de reglaj cum ar fi Buderus, Viessmann, Vitrotronic; Cunoștinte digitale: deprinderi utilizare MS Office; Constituie avantaj deținerea atestatului RVT și/sau RSL, tehnicieni cu atestat RSL; Deținerea permisului de conducere categoria B; Capacitatea de a comunica eficient cu alți membri ai echipei și cu clienții; Capacitatea de a lucra sub presiune și de a respecta termenele limită stricte. Beneficii: Salariul în funcție de gradul calificării și al experienței; Pachet de beneficii non-financiare (reduceri și gratuități pentru servicii medicale, pentru angajat și familie, tichete de masă, bonusuri de performanță, diurne, teambuilding, etc); Oportunitatea de a lucra cu colegi specialiști calificați, dornici să îți ofere suport și care să te integreze în echipă; Echipamente de lucru de calitate superioară și de ultimă generație; Operarea celor mai noi echipamente din domeniu; Dezvoltarea unei cariere în domeniul tehnic; Cursuri de pregătire teoretice și practice. Pentru informații suplimentare sună la 0749.081.411
-
Promovat
Cautam persoane dinamice cu permis categ. B lucram cu dube sub 3,5t (ex. Peugeot Boxer) experienta in domeniul curierat livrari la domiciliu distributie este un mare avantaj, insa te putem invata si de la zero in cateva zile! abilitățile bune de comunicare ajută mult în relația cu clienții. Scurta descriere: dimineata incepem programul la 7.30 la punctul nostru de lucru din Mun. Sibiu fiecare curier isi ia in primire coletele de livrat pe zona lui - se scaneaza cu un scanner fiecare isi incarca coletele in duba lui si pleaca la livrare livram colete mici ( nu frigidere, combine si alte agabaritice) un curier ajunge zilnic la aprox. 80 de adrese (cele mai multe sunt persoane fizice, dar si firme) la terminarea livrarilor curierul se intoarce la depozit pentru a preda coletele nelivrate si alte documente Lucram de Luni până Vineri și ocazional câte o sâmbătă la program redus Ce oferim: salariul NET este de la 3000 lei la 3200 lei in functie de cat de multe colete livrezi si cat de bine faci astam aferent unui salariu brut realizat de 4500 lei colectivul nostru este unul tanar, relaxat! masina de serviciu poti sa o folosesti pentru naveta acasa in limita a 20 km zi lucrând pentru cea mai mare platformă de vânzări online din România, tipsul zilnic poate fi considerabil vei beneficia de cele 21 de zile de concediu in functie de programarea ta, nu lucram de sarbatorile legale! Daca vrei sa afli si mai multe detalii -da-ne un telefon la 743321122! -trimite-ne un sms cu numele si postul pentru care aplici si te sunam noi cat se poate de repede!