Anunțuri
Locuri de munca Sibiu Disponibil din: 2021-02-31-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Firma romaneasca cu experienta din anul 2008 in activitati de montaj/demontaj schele industriale si izolatii industriale in rafinarii, combinate petrochimice, otelarii ofera locuri de munca in Belgia si Olanda pentru: - schelari/muncitori necalificatipentru activitatea de montaj/demontaj schele industriale; - izolatori (vata+tabla) pentru activitatea de izolatii industriale. Beneficii: - perioada de invatare/pregatire practica cu instructori autorizati; - posibilitati de perfectionare si avansare; - contracte de munca pe termen lung; - echipamente profesionale de munca, verificate si certificate; - transport gratuit Romania - Belgia si retur cu autovehiculele firmei; - transport zilnic gratuit de la cazare la locul de munca cu masinile firmei; - siguranta in munca; - salarizare in functie de experienta, performanta; Dorim seriozitate! Pentru mai multe informatii, va rugam sa ne apelati la numar de telefon: 0731.043.257 sau 0725.546.400.
-
Promovat
Căutăm un coleg care să se ocupe de întreţinerea instalaţiilor electrice şi a utilajelor tehnologice în parametrii funcţionali, în cadrul fermei de creștere păsări din Mediaș, jud. Sibiu. Locație: Loc. Mediaș, str. Brateiului, nr. 51. Nu se asigură transport. Beneficii: - Loc de muncă sigur; - Salariu motivant; - Tichete de masă; - Pachet cu produse de 2 ori pe lună; - Echipament de muncă și protecție asigurat; - Spor de fidelitate. În cazul în care ești interesat și îți dorești să faci parte din echipa noastră, te invităm să ne trimiți un CV la adresa noastră, să suni la unul dintre numerele de telefon 0258.814.466 0755.050.202 sau să aplici cu un CV direct pe site la secțiunea Lucreză cu noi .
-
Promovat
SCHWARZ Gruppe Int recrutează personal necalificat in cadrul Departamentului de Producție Publicitară. Locația postului Cisnădie. Echipa noastră înseamnă fețe zâmbitoare, comunicare familiară, respect și încredere. Ne place să învățăm zilnic unii de la alții (angajați, clienți, parteneri) și vrem să te sprijinim pe tine să-ți maximizezi potențialul și să contribui într-o echipă entuziastă. Profilul candidatului: Carnet de conducere categoria B, cu experiență, poate fi un argument; Îndemânare și pricepere în a lucra cu o varietate de materiale; Descrierea postului: Pe scurt, vei ajuta colegii de la departamentul de Producție Publicitara la activități ce necesită dibăcie, montaje mobilier, prelucrare materiale publicitare, montaj casete luminoase, folie autoadezivă, colantari etc... la nivel local și în țară;
-
Promovat
CBS Eastern Europe angajează Frigotehnist Compania noastră specializată în furnizarea de soluții de electricitate este în căutarea de colegi profesioniști, responsabili și deschiși la minte pentru a se alătura echipei noastre de specialiști. Dacă dețineți o calificare de frigotehnist sau doriți să obțineți una și sunteți în căutarea unui job nou și interesant, atunci sunteți persoana potrivită pentru noi. Responsabilități: Responsabil pentru instalarea și întreținerea echipamentelor de frigotehnică, inclusiv aparate de aer condiționat, chiller-e, echipamente de refrigerare comercială și industrială și alte echipamente de răcire; implicat în diagnosticarea și rezolvarea problemelor tehnice legate de aceste echipamente; Furnizarea serviciilor de mentenanță preventivă pentru acestea. Interacțiune cu clienții noștri pentru a oferi soluții personalizate pentru nevoile lor de frigotehnică și pentru a oferi asistență tehnică suplimentară, dacă este necesar. Cerințe: Absolvent de studii medii în domeniul tehnic; Experiența pe post similar constituie avantaj; Persoane care dețin autorizări pe domeniul electric, gaz, instalații, tehnică de clădiri HVAC; Capacitatea de a comunica eficient cu alți membri ai echipei și cu clienții. Beneficii: Salariul în funcție de gradul calificării și al experienței; Pachet de beneficii non-financiare (reduceri și gratuități pentru servicii medicale, pentru angajat și familie, tichete de masă, bonusuri de performanță, diurne, teambuilding, etc); Oportunitatea de a lucra cu colegi specialiști calificați, dornici să îți ofere suport și care să te integreze în echipă; Echipamente de lucru de calitate superioară. Pentru informații suplimentare sună la 0749.081.411
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Specificatii Numele companieiSC TRIGO ROMANIA SATip jobfull timeDescriereTRIGO, lider mondial in oferirea de servicii de calitate in domeniul automotive, angajeaza in Brasov controlori de calitate: CE TREBUIE SA FACI? Sa controlezi piesele conform unei instructiuni de lucru. UNDE O SA LUCREZI? Noi suntem prezenti in toate fabricile automotive din Sibiu CATE SCHIMBURI? 4 schimburi CE ESTE NEVOIE? Atentie la detalii; Atentia concentrata si distributiva bine dezvoltate; Flexibilitate; CE OFERIM? Salariu brut- 4000 lei, majorare la 4250 (dupa 3 luni); Tichete de masa- 35 lei zi; Ore suplimentare platite dublu; Spor de noapte- 25%; Spor de weekend- 10%; Bonus de performanta lunar- pana la 15% din salariu; Prime de Paste si Craciun; Bonus recomanda un prieten- 1000 lei; Asigurare de sanatate full (consultatii, analize, RMN, CT etc); Transport decontat din Sibiu. Pentru informatii suplimentare:
-
Firma de instalatii din Sibiu, angajeaza personal pentru santiere. Personalul muncitor, instalatori pentru instalatii sanitare, termice , ventilatii si ingineri. Mentionam ca munca necesita si deplasari in tara.
-
Angajam Colaboram Medici SpecialistiSpecificatii Medici pe urmatoarele departamente functii : - Medic Pediatrie - Medic Psihiatrie - Medic Radiolog pentru efectuare echografii abdomen + pelvis, cord, tiroida, etc Centrul Medical Stejari s-a nascut din credinta noastra a tuturor ca se poate; Ca se poate sa oferim o viata mai buna pentru pacientii nostri. Cautam medici care sa adere valorilor companiei, care sa promoveze brandul si serviciile Centrului, care sa contribuie alaturi de colegi la cresterea calitatii vietii pacientilor. Centrul Medical Stejar pune la dispozitia Medicilor angajati colaboratori conditii excelente de lucru ,aparatura moderna ,pachet salarizare comisionare . Profilul noului nostru coleg este acela al unui profesionist ce detine: - diplome certificate de specialitate competente - certificat vizat de colegiul medicilor - asigurare malpraxis. CV-urile se trimit la adresa de e-mai
-
Pregatire - Bacalaureat sau studii superioare - Cunoștințe de limba germana la nivel avansat Responsabilitați - Preluarea si direcționarea apelurilor telefonice - Primirea vizitatorilor și anunțarea persoanelor de contact din societate - Preluarea, înregistrarea, distribuirea corespondenței la compartimentele implicate - Îndosarierea si arhivarea corespondenței primite din partea partenerilor, clienților și a celorlalți angajați - Redactarea corespondenței de afaceri necesar desfașurarii activitații zilnice - Asigurarea transmiterii documentelor prin poșta, fax, e-mail - Procurarea de consumabile de birou și alte materiale necesare funcționarii biroului - Convocarea participanților la sedințele firmei - Participarea la sedințele de lucru și redactarea minutelor întîlnirilor - Verificarea corectitudinii facturilor primite pentru toate achizițiile - Redactarea și arhivarea documentelor de fabricaţie însoţitoare - Menţinerea contactului cu contabilitatea, transmiterea datelor către contabilitate - Gestionarea registrului de casă - Responsabil pentru actualizarea documentatie si supravegherea valabilitații certificatelor obtinute - Întocmirea documentelor de expediere a marfurilor (de ex. facturi, acte de livrare, documente vamale etc.) în tara şi în străinătate - Elaborarea și redactarea documentelor și rapoartelor cerute de management
-
Firma in domeniul transporturilor, angajam referent resurse umane () Ne puteti contacta la nr de telefon: , sau ne puteti trimite CV-urile pe adresa de mail:
-
Angajam florist sau persoana care iubește florile. full-time. Candidatul ideal este o persoană creativă, cu simț estetic, amabilă cu clienții. Experienta de lucru în domeniul florilor și/sau al vânzării constituie un avantaj. Este o activitate creativă, într-un mediu plăcut cu un orar de lucru neîncărcat. Atribuții: - crearea buchetelor, aranjamentelor florale - menținerea expunerii estetice a mărfii - întreținerea plantelor la ghiveci și a florilor tăiate - consilierea și servirea clienților, preluarea comenzilor - încasare cash și cu cardul prin sistem de gestiune pe calculator - asigurarea curățeniei în magazin Detalii: telefon : Cv: [email protected]
-
Angajăm operator servicii funerare (băieș). Salariul fix plus comisioane. Cerinte: seriozitate, punctualitate, capacitate de a lucra in echipa, permis categoria B.
-
Firma Athos Transport angajeaza sofer cu experienta in trafic international marfa pe ruta Sibiu - Germania - Sibiu
-
Sunt serioasa, as ruga seriozitate și de la persoanele, care mă conectează
-
-
Companie de distributie materiale de constructii,angajeaza agent vanzari pt judetele SB,AB,BV.Experianta in domeniu constituie un atuu,abilitati de munca in echipa,salarizare functie de performante.CV-urile se pot trimite la adresa de mail
-
Angajam personal curățenie , salariu motivant, contract de munca pe perioada nedeterminata, program flexibil . Cerințe: - cazier judiciar la angajare - punctualitate - atitudine pozitivă
-
Caut 1-2 muncitori seriosi si priceputi pentru ajutor in amenajari interioare (rigips, tencuiala, gresie, faianta etc). Oferta 2 500 - 3 500 lunar. negociabil
-
P. fizica CAUT UN coleg muncitor priceput pentru lucrari doar in interior ( tencuit, rigips, faianta, glet etc..). Ofer 2 500 - 3 500 lei pe luna. Preturi bune, rog seriozitate. Astept telefon .
-
Vrei sa lucrezi in domeniul calitatii? Atunci te vrem in echipa noastra ! Ce trebuie sa faca un controlor calitate? -Controlează piesele pe fluxul de producție la intervale prescrise de documentația existenta; -Prelevează mostre; -Verifică piesele, prin măsurători sau aprecieri vizuala, în conformitate cu instrucțiunile de verificare, desene, alte specificații tehnice; -Înregistrează datele de verificare in programul CASQ. -Analizează mostrelor inițiale la pornirea comenzilor; -Execută și documentează controlului la producția de mostre, serii 0 , etc.; -Documentează rezultatele. -Informează șeful de schimb, șeful de secție si inginerul de calitate cu privire la eventualele neconformități; -Urmărește și ia măsuri de blocare a produsului neconform; -Verifică sortările produselor neconforme; -Întocmește rapoarte de neconformități și urmărește realizarea măsurilor corespunzătoare pentru piese. Ce ne dorim de la angajati? -Experiența in domeniul calității prezinta un avantaj; -Cunoștințe de baza in desen tehnic; -Cunoștințe operare calculator (pachetul MS-Office și alte softuri aplicabile in industria automotive); -Spirit de observație; -Bune capacități de comunicare (oral si scris); -Bună capacitate de intervenție și spontaneitate în rezolvarea de probleme; -Spirit analitic; -Spirit de lucru in echipa colaborare eficientă cu alte persoane. Beneficii: Pentru a îmbunătăți echilibrul dintre viața profesională și cea privată, oferim un pachet salarial atractiv (inclusiv prime de vacanță), pachet de servicii de sănătate, acces la programe de dezvoltare profesională, pachet de servicii non-financiare (reduceri la servicii medicale, spa și fitness, cultură și educație, mâncare și băutură, turism, reparații auto), cantină cu servire asistată, recompense pentru idei de îmbunătățire, oportunitatea de a lucra într-un mediu global competitiv. Contact: Sorin Topa
-
Începe o carieră în consultanță într-o companie de renume. Oferă-ți șansa pentru dezvoltare profesională în cadrul unei echipe cu experiență în asigurări. Căutam COLABORATORI, cu portofoliu sau fără! CANDIDATUL IDEAL: - Studii medii studiile superioare constituie avantaj; - Bune abilități de comunicare, negociere și orientare spre rezultat; - Spirit de inițiativă și capacitatea de a lucra în echipă BENEFICII: - Suport pentru autorizare ca agent de asigurare (Cod RAF); - Grile de comisionare progresive; - Veniturile sunt în funcție de implicare - Oportunități de învățare și dezvoltare personală și profesională, traininguri gratuite; - Program de lucru flexibil; - Activitatea se poate desfășura de oriunde Ce face Agentul de Asigurare? Prospectarea continuă a pieței și abordarea potențialilor clienți în vederea promovării produselor de asigurare Dezvoltă și gestionează portofoliul de clienți Identifică nevoile clienților si oferă cea mai bună soluție pe baza nevoilor identificate Gestionează polițele vândute și portofoliul de clienți, Menține o legătură permanentă cu clienții, acordându-le consiliere Dacă ți-am stârnit curiozitatea și vrei să afli mai multe contactează-ne.
-
SC angajează muncitorii în construcții.Program de luni până vineri, se decontează transport.
-
Suntem o societate cu peste 25 de ani de experiență în producția agricolă, axată pe inovație și excelență. În efortul nostru de a continua să creștem și să ne consolidăm poziția pe piață, căutăm un Director de Vânzări dedicat și talentat pentru a se alătura echipei noastre din Viile Sibiului. Cerințe: Minim 5 ani de experiență în domeniul vânzărilor, cu un accent specific pe industria agricolă. Preferabil să dețină diplomă de inginer horticol sau o altă calificare relevantă în domeniul agricol. Disponibilitate pentru deplasări în țară, în funcție de necesități. Beneficii: Salariu motivant, în concordanță cu experiența și performanța candidatului. Oportunitatea de a lucra într-un mediu dinamic și stimulant, cu posibilități de dezvoltare profesională. Beneficii suplimentare, inclusiv mașină de serviciu și alte facilități. Dacă sunteți pasionat ă de industria agricolă și aveți abilitățile necesare pentru a conduce echipa noastră de vânzări către succes, vă invităm să aplicați. Alăturați-vă unei echipe în care inovația și performanța sunt apreciate și recompensate. Pentru a aplica, trimiteți CV-ul dvs. actualizat și o scrisoare de intenție la adresa de email , sau contactați-ne la telefon . Vă mulțumim pentru interesul dvs. în a face parte din echipa noastră!
-
Multinationala germana din domeniul constructiilor angajeaza Tamplar pentru punctul de lucru din Cristian judetul Sibiu. Pachetul salarial este motivant, compus din salariu si beneficii. Experienta minima dorita este de 2 ani intr-o pozitie similara. Oferim posibilitati reale de dezvoltare profesionala. Asiguram transportul pana la locatie. Telefon de contact
-
Cerințe - Studii superioare finalizate sau în curs de finalizare - Persoană foarte ordonată - Ușurință și experiență în folosirea calculatorului (Word ,Excel) - Limba engleză, scris și vorbit cel puțin la nivel mediu - Abilități administrative - Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă în limba română - Abilități de comunicare și relaționare cu clienții - Persoană activă, comunicativă, amabilă și eficientă - Dorință de implicare Responsabilități: - Activități zilnice de secretariat: - Asigură protocolul și ordinea biroului - Organizează întâlniri, - Se ocupă de primirea clienților - Sortare și arhivare fizică și electronică a documentelor - Redactează diverse adrese, răspunsuri și orice alte documente necesare bunei funcționări a biroului - Întocmire tabele, evidență - Lucrează alături de manager cu programul acestuia. - Disponibilitate pentru diverse deplasările în interesul biroului - Păstrează confidențialitatea asupra activității firmei - Asistă managerul în activitatea sa zilnică Constituie un avantaj experiența similară într-un birou de proiectare construcții Vă așteptăm CV-ul pe