Anunțuri
Locuri de munca Sibiu Disponibil din: 2021-11-04-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Cauți un loc de muncă interesant într-o companie de logistică? Nu căuta mai departe! Începe-ți cariera în Olanda lucrând într-un depozit cu articole vestimentare ale unui brand de prestigiu internațional! Aplică acum și descoperă Olanda! Locație: Tilburg, Olanda GXO este unul dintre primii zece furnizori mondiali de servicii de transport și logistică. Lanțul cooperează cu multe companii mari, iar în depozitul din Tilburg vei lucra în primul rând cu îmbrăcăminte și accesorii. Angajații depozitului GXO vorbesc în principal limba engleză, așa că este necesar să cunoști limba engleză la un nivel conversațional. Vei lucra pe un program cu două schimburi. Schimbul de dimineață începe devreme (între 05:00 și 07:00) sau schimbul târziu (între 14:45 și 16:30). Atenţie! Pentru turele suplimentare, vei primi indemnizații. În primele zile, vei beneficia de un instructaj și vei avea parte de traininguri pentru a cunoaște compania și activitățile de lucru. Ar fi grozav dacă ai experiență cu EPT-ul, reach truck sau forklift. Vei avea, de asemenea, oportunitatea de a crește în funcție și de a urma cursuri de calificare pentru alte poziții. Mediul de lucru este entuziast, relaxat și plăcut. La cantină, poți cumpăra mâncare pentru a o savura cu colegii tăi. Un beneficiu gustos: în fiecare joi va fi un food truck la depozit! Descrierea jobului De ce merită să începi un nou loc de muncă alături noi? Câștigi un salariu atractiv de la 14,43 EURO pe oră Posibilitatea de a începe munca imediat Nu trebuie să îți faci griji cu privire la transportul la de la locul de muncă, îl asigurăm gratuit Birou asistență angajați 24 7 (OSC) Și pe lângă asta, mai primești: Cazare aproape de serviciu Plata sigură și la timp (salariile săptămânale) Fără efort fizic ridicat și o atmosferă foarte plăcută de lucru Condiții foarte bune de lucru; depozite bine întreținute și organizate Angajare stabilă, cu normă întreagă, într-o companie serioasă Posibilitatea de a trece la un contract direct Aplicația myOTTO cu program de lucru, fluturaș salariu și întrebări frecvente Formalități minime întregul proces de recrutare poate fi finalizat de la distanță, chiar și semnarea contractului se poate face online! Contract de muncă temporar în condiții olandeze și asigurare medicală Cursuri de limbi străine, training online și alte beneficii pentru angajații noștri, precum Fit @ OTTO sau Happy OTTO Wish! Helpdesk 24 7 Plus program de lucru garantat contractual! Asistență în îndeplinirea formalităților (vom aranja totul înainte de plecare) și un proces de recrutare ușor Sarcini de lucru ușoare: În calitate de membru valoros al echipei noastre, vei fi încredințat cu îngrijirea și organizarea unei game diverse de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii. În fiecare zi, sarcinile tale vor include: colectarea comenzilor cu un scaner inspecții de calitate etichetarea și sigilarea coletelor ambalarea proficientă a comenzilor clienților procesarea retururilor reaprovizionarea stocurilor NU este necesară experiența! În schimb, trebuie: Să ai bune cunoștințe de limba engleză - obligatoriu (cel puțin nivel conversațional) Să fii într-o formă fizică bună Să fii flexibil în ceea ce privește locul de muncă (dacă este necesar, angajatul poate fi instruit și transferat pe diferite departamente) Permisul de conducere (categoria B) este binevenit Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Peste 15.000 candidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. Misiune OTTO Work Force crede într-o piaţă europeană a muncii fără frontiere. În calitate de lider de piaţă în domeniul serviciilor internaționale de recrutare, suntem mereu în căutarea de noi concepte pentru a servi în mod optim interesul clienților și al angajaţilor noștri în ceea ce privește flexibilitatea. La OTTO Work Force ne desfășurăm activitatea din pasiune și întotdeauna încercăm sa fim cu un pas înaintea solicitărilor. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii regăsești la rubrica RODO din cadrul platformei online a Otto Work Force RO.
-
Promovat
Căutăm un coleg care să se ocupe de întreţinerea instalaţiilor electrice şi a utilajelor tehnologice în parametrii funcţionali, în cadrul fermei de creștere păsări din Mediaș, jud. Sibiu. Locație: Loc. Mediaș, str. Brateiului, nr. 51. Nu se asigură transport. Beneficii: - Loc de muncă sigur; - Salariu motivant; - Tichete de masă; - Pachet cu produse de 2 ori pe lună; - Echipament de muncă și protecție asigurat; - Spor de fidelitate. În cazul în care ești interesat și îți dorești să faci parte din echipa noastră, te invităm să ne trimiți un CV la adresa noastră, să suni la unul dintre numerele de telefon 0258.814.466 0755.050.202 sau să aplici cu un CV direct pe site la secțiunea Lucreză cu noi .
-
Promovat
Angajpm manipulanți marfă pentru depozitul Cargus din Sibiu, Zona Industrială Vest (lângă Bilstein) Program de luni până vineri doar de noapte, intre 22:30 și ferim salariu încadrare 3300 lei, bonuri de masă 600 lei lună, bonus de prezență 200 lei lună, spor de noapte 25%, decontare transport între 86 și 200 lei în funcție de distanță, posibilitate venituri suplimentare pentru programul optional de duminică. Cerințe: disponibilitate la efort fizic, minim 8 clase, cazier judiciar curat. Angajările se fac pe bază de interviu.
-
Promovat
SCHWARZ Gruppe Int recrutează personal necalificat in cadrul Departamentului de Producție Publicitară. Locația postului Cisnădie. Echipa noastră înseamnă fețe zâmbitoare, comunicare familiară, respect și încredere. Ne place să învățăm zilnic unii de la alții (angajați, clienți, parteneri) și vrem să te sprijinim pe tine să-ți maximizezi potențialul și să contribui într-o echipă entuziastă. Profilul candidatului: Carnet de conducere categoria B, cu experiență, poate fi un argument; Îndemânare și pricepere în a lucra cu o varietate de materiale; Descrierea postului: Pe scurt, vei ajuta colegii de la departamentul de Producție Publicitara la activități ce necesită dibăcie, montaje mobilier, prelucrare materiale publicitare, montaj casete luminoase, folie autoadezivă, colantari etc... la nivel local și în țară;
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Firma in domeniul transporturilor, angajam referent resurse umane () Ne puteti contacta la nr de telefon: , sau ne puteti trimite CV-urile pe adresa de mail:
-
Angajam florist sau persoana care iubește florile. full-time. Candidatul ideal este o persoană creativă, cu simț estetic, amabilă cu clienții. Experienta de lucru în domeniul florilor și/sau al vânzării constituie un avantaj. Este o activitate creativă, într-un mediu plăcut cu un orar de lucru neîncărcat. Atribuții: - crearea buchetelor, aranjamentelor florale - menținerea expunerii estetice a mărfii - întreținerea plantelor la ghiveci și a florilor tăiate - consilierea și servirea clienților, preluarea comenzilor - încasare cash și cu cardul prin sistem de gestiune pe calculator - asigurarea curățeniei în magazin Detalii: telefon : Cv: [email protected]
-
Angajăm operator servicii funerare (băieș). Salariul fix plus comisioane. Cerinte: seriozitate, punctualitate, capacitate de a lucra in echipa, permis categoria B.
-
Firma Athos Transport angajeaza sofer cu experienta in trafic international marfa pe ruta Sibiu - Germania - Sibiu
-
Sunt serioasa, as ruga seriozitate și de la persoanele, care mă conectează
-
-
Companie de distributie materiale de constructii,angajeaza agent vanzari pt judetele SB,AB,BV.Experianta in domeniu constituie un atuu,abilitati de munca in echipa,salarizare functie de performante.CV-urile se pot trimite la adresa de mail
-
Angajam personal curățenie , salariu motivant, contract de munca pe perioada nedeterminata, program flexibil . Cerințe: - cazier judiciar la angajare - punctualitate - atitudine pozitivă
-
Caut 1-2 muncitori seriosi si priceputi pentru ajutor in amenajari interioare (rigips, tencuiala, gresie, faianta etc). Oferta 2 500 - 3 500 lunar. negociabil
-
P. fizica CAUT UN coleg muncitor priceput pentru lucrari doar in interior ( tencuit, rigips, faianta, glet etc..). Ofer 2 500 - 3 500 lei pe luna. Preturi bune, rog seriozitate. Astept telefon .
-
Vrei sa lucrezi in domeniul calitatii? Atunci te vrem in echipa noastra ! Ce trebuie sa faca un controlor calitate? -Controlează piesele pe fluxul de producție la intervale prescrise de documentația existenta; -Prelevează mostre; -Verifică piesele, prin măsurători sau aprecieri vizuala, în conformitate cu instrucțiunile de verificare, desene, alte specificații tehnice; -Înregistrează datele de verificare in programul CASQ. -Analizează mostrelor inițiale la pornirea comenzilor; -Execută și documentează controlului la producția de mostre, serii 0 , etc.; -Documentează rezultatele. -Informează șeful de schimb, șeful de secție si inginerul de calitate cu privire la eventualele neconformități; -Urmărește și ia măsuri de blocare a produsului neconform; -Verifică sortările produselor neconforme; -Întocmește rapoarte de neconformități și urmărește realizarea măsurilor corespunzătoare pentru piese. Ce ne dorim de la angajati? -Experiența in domeniul calității prezinta un avantaj; -Cunoștințe de baza in desen tehnic; -Cunoștințe operare calculator (pachetul MS-Office și alte softuri aplicabile in industria automotive); -Spirit de observație; -Bune capacități de comunicare (oral si scris); -Bună capacitate de intervenție și spontaneitate în rezolvarea de probleme; -Spirit analitic; -Spirit de lucru in echipa colaborare eficientă cu alte persoane. Beneficii: Pentru a îmbunătăți echilibrul dintre viața profesională și cea privată, oferim un pachet salarial atractiv (inclusiv prime de vacanță), pachet de servicii de sănătate, acces la programe de dezvoltare profesională, pachet de servicii non-financiare (reduceri la servicii medicale, spa și fitness, cultură și educație, mâncare și băutură, turism, reparații auto), cantină cu servire asistată, recompense pentru idei de îmbunătățire, oportunitatea de a lucra într-un mediu global competitiv. Contact: Sorin Topa
-
Începe o carieră în consultanță într-o companie de renume. Oferă-ți șansa pentru dezvoltare profesională în cadrul unei echipe cu experiență în asigurări. Căutam COLABORATORI, cu portofoliu sau fără! CANDIDATUL IDEAL: - Studii medii studiile superioare constituie avantaj; - Bune abilități de comunicare, negociere și orientare spre rezultat; - Spirit de inițiativă și capacitatea de a lucra în echipă BENEFICII: - Suport pentru autorizare ca agent de asigurare (Cod RAF); - Grile de comisionare progresive; - Veniturile sunt în funcție de implicare - Oportunități de învățare și dezvoltare personală și profesională, traininguri gratuite; - Program de lucru flexibil; - Activitatea se poate desfășura de oriunde Ce face Agentul de Asigurare? Prospectarea continuă a pieței și abordarea potențialilor clienți în vederea promovării produselor de asigurare Dezvoltă și gestionează portofoliul de clienți Identifică nevoile clienților si oferă cea mai bună soluție pe baza nevoilor identificate Gestionează polițele vândute și portofoliul de clienți, Menține o legătură permanentă cu clienții, acordându-le consiliere Dacă ți-am stârnit curiozitatea și vrei să afli mai multe contactează-ne.
-
SC angajează muncitorii în construcții.Program de luni până vineri, se decontează transport.
-
Suntem o societate cu peste 25 de ani de experiență în producția agricolă, axată pe inovație și excelență. În efortul nostru de a continua să creștem și să ne consolidăm poziția pe piață, căutăm un Director de Vânzări dedicat și talentat pentru a se alătura echipei noastre din Viile Sibiului. Cerințe: Minim 5 ani de experiență în domeniul vânzărilor, cu un accent specific pe industria agricolă. Preferabil să dețină diplomă de inginer horticol sau o altă calificare relevantă în domeniul agricol. Disponibilitate pentru deplasări în țară, în funcție de necesități. Beneficii: Salariu motivant, în concordanță cu experiența și performanța candidatului. Oportunitatea de a lucra într-un mediu dinamic și stimulant, cu posibilități de dezvoltare profesională. Beneficii suplimentare, inclusiv mașină de serviciu și alte facilități. Dacă sunteți pasionat ă de industria agricolă și aveți abilitățile necesare pentru a conduce echipa noastră de vânzări către succes, vă invităm să aplicați. Alăturați-vă unei echipe în care inovația și performanța sunt apreciate și recompensate. Pentru a aplica, trimiteți CV-ul dvs. actualizat și o scrisoare de intenție la adresa de email , sau contactați-ne la telefon . Vă mulțumim pentru interesul dvs. în a face parte din echipa noastră!
-
Multinationala germana din domeniul constructiilor angajeaza Tamplar pentru punctul de lucru din Cristian judetul Sibiu. Pachetul salarial este motivant, compus din salariu si beneficii. Experienta minima dorita este de 2 ani intr-o pozitie similara. Oferim posibilitati reale de dezvoltare profesionala. Asiguram transportul pana la locatie. Telefon de contact
-
Cerințe - Studii superioare finalizate sau în curs de finalizare - Persoană foarte ordonată - Ușurință și experiență în folosirea calculatorului (Word ,Excel) - Limba engleză, scris și vorbit cel puțin la nivel mediu - Abilități administrative - Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă în limba română - Abilități de comunicare și relaționare cu clienții - Persoană activă, comunicativă, amabilă și eficientă - Dorință de implicare Responsabilități: - Activități zilnice de secretariat: - Asigură protocolul și ordinea biroului - Organizează întâlniri, - Se ocupă de primirea clienților - Sortare și arhivare fizică și electronică a documentelor - Redactează diverse adrese, răspunsuri și orice alte documente necesare bunei funcționări a biroului - Întocmire tabele, evidență - Lucrează alături de manager cu programul acestuia. - Disponibilitate pentru diverse deplasările în interesul biroului - Păstrează confidențialitatea asupra activității firmei - Asistă managerul în activitatea sa zilnică Constituie un avantaj experiența similară într-un birou de proiectare construcții Vă așteptăm CV-ul pe
-
Angajam preparator shaorma, cu experienta. Salariu motivant, in functie de experienta si implicare. Program flexibil. Mai multe detalii la .
-
Mecanotech Engineering din Sibiu, caută un inginer pentru a se alătura echipei noastre din cadrul departamentului de proiectare mecanica a echipamentelor de automatizări industriale. Dacă ești o persoană pasionată de automatizări industriale, cu dorința de a lucra într-un mediu tehnic stimulant, te invităm să aplici pentru acest post. Responsabilități: proiectarea mecanica a echipamentelor Verificarea și asigurarea conformității cu specificațiile tehnice ale proiectelor Efectuarea testelor de calitate și de performanță ale echipamentelor proiectate Identificarea și remedierea problemelor tehnice sau mecanice în timpul montajului Colaborarea strânsă cu echipa de montaj și cu alți membri ai echipei de producție pentru a asigura finalizarea proiectelor în timp util și în conformitate cu cerințele clientului Cerințe: Studii superioare în domeniul tehnic (de preferat inginerie mecanică, mecatronică sau automatizări industriale) Experiența si cunoasterea limbii engleze constituie avantaj Cunoștințe solide de desen tehnic și analiza tolerante dimensionale Abilități de diagnosticare și remediere a problemelor tehnice și mecanice Capacitatea de a lucra independent și în echipă, cu atenție la detalii și respectarea termenelor limită Abilități bune de comunicare și interacțiune cu ceilalți membri ai echipei și cu clienții foarte bune abilitati de exprimare atat verbal cat si in scris Oferta noastră: Oportunitatea de a lucra într-o companie de top în domeniul automatizărilor industriale, cu proiecte interesante și complexe Mediu de lucru profesionist, stimulant și inovator Pachet salarial competitiv, negociabil în funcție de experiență și competențe Dacă ești interesat și îndeplinești cerințele noastre, te rugăm să ne trimiți CV-ul actualizat la
-
SC TRANS GRUP AGAPIA SRL Angajeaza: - 100 pers Escavatorist ptr. excavatoare cu rotor de mare capacitate - 220 pers Instalator apa canal - 170 pers Tamplar universal - 30 pers Inginer constructii civile si industriale - 200 pers Fierar betonist - 150 pers Maistru constructii civile si industriale - 100 pers Ipsosar - 300 pers Muncitor necalificat la demolarea cladirilor - 40 pers Sudor - 40 pers Electrician in constructii - 40 pers Mecanic auto - 30 pers Faiantar - 10 Menajera - 80 pers Zugrav CV la adresa de mail
-
Centrul Medical Stejari s-a nascut din credinta noastra a tuturor ca se poate; Ca se poate sa oferim o viata mai buna pentru pacientii nostri. Cautam asistent medical generalist pentru punctul de lucru din loc. Talmaciu, jud. Sibiu, care sa adere valorilor companiei, care sa promoveze brandul si serviciile Centrului, care sa contribuie alaturi de colegi la cresterea calitatii vietii pacientilor. Candidatul Ideal Ne dorim sa fii colegul nostru, si ne-ar placea sa: Ai studii in domeniu (scoala postliceala facultate de specialitate); Ai Certificat de membru valabil si vizat la OAMMR; Ai asigurarea malpraxis valabila; Ai simt ridicat de responsabilitate; Ai cunostinte MS Office; Faci fata situatiilor stresante; Esti o persoana dinamica orientata catre rezultate; Ai initiativa, resonsabilitate, implicare , lucru in echipa Ai experienta anterioara (constituie un avantaj) Detii anumite cursuri de specialitate (constituie un avantaj) Carnet de conducere cat. B- constituie un avantaj Descrierea jobului In orice interactiune cu pacientul, respecta principiile ingrijirii centrate pe pacient, cautand sa acorde o experienta cat mai placuta. Solicita pacientului documentele medicale care stau la baza investigatiei : biletul de trimitere , cu alte documente medicale relevante. Pregateste pacientul pentru investigatie. Asigura evidenta investigatiilor . Recoltarea probelor biologice pentru diverse tipuri de investigatii; Pregatirea cabinetelor medicale pentru consultatii si diverse investigatii; Efectuarea anumitor manevre medicale alaturi si sub indrumarea medicului atat in cabinet cat si la domiciliul pacientilor. Transmiterea informatiilor pacientilor despre modalitatea de programare cat si programarea acestora. Verificarea functionalitatii aparetelor si echipamentelor din cabinete, evidenta stocurilor de materiale medicale Evidenta incasarilor. Respecta sectretul profesional si codul de conduita etica si profesionala a asistentului medical CV-urile se transmit la adresa de e-mail: